Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
226



Data înscrierii: 17/Aug/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 23:47:21    Titlul subiectului: Re: propuneri de trasee 81042

102 - Bd. Basarabia- Sos. Giurgiului - CFR Progresul
124 - Fundatia Aisteda - Splaiul Unirii - Bd. Mircea Voda - Bd. Unirii - Splaiul Independentei - Piata Operei - Pta Leul cu intoarcere prin Dr Rainer
136 - CET VEST - Sos Panduri - 13 Sept - Libertatii - Splaiul Independentei - Piata Unirii 1 cu intoarcere prin Bd. Unirii - Bd. Libertatii
221 - Dep Alexandria - Antiaeriana - Bd Ghencea - Valea Oltului - Valea Cascadelor - Iuliu Maniu - Master SA
236 - Carrefour - Iuliu Maniu - Sos Cotroceni - Cal Plevnei - Stirbei Voda - Luterana - Bd Dacia - Piata Romana cu intoarcere prin Bd Dacia, M Vulcanescu, Sos Cotroceni
300 - Clabucet - Piata Romana - Universitate - Piata Unirii

88 - Dep Alexandria - Antiaeriana - Drumul Sarii - Rainer - Eroilor - Cal Plevnei - Regina Elisabeta - Piata Rosetti (eventual la Baicului - cu desfiintarea liniei 91 care este dublata 100% de 90)

7 - CFR Progresul - Giurgiului - Filaret - P-ta Unirii
15 - Ghencea - Progresului - Filaret - Dudesti - Pta Titan - RATB TITAN
19 - Zetarilor - Giurgiului - Serban Voda - Vitan - 1 Dec 1918 - RATB Titan
23 - Zetarilor - Rahova - 11 Iunie - Marasesti - Dudesti - Rebreanu - FAUR
25 - CFR Progresul - Giurgiului - Progresului - Timisoara - CET VEST
cu desfiintarea liniilor 4,27,47
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2007 16:17:25    Titlul subiectului: 81069

Chiar ma surprinde ca nu exista o linie de troleibuz intre dep. Alexandria si centru, cum exista perechile din Militari si Drumul Taberei: 61&62, 69&71, 90+91&93.
Legat de 300, raspunsul RATB este NU. Linia are in prezent doua capete care unul din ele se continua cu o strangulare (Podul Constanta) si celalalt cu o zona foarte aglomerata (Magheru). Orice prelungire a liniei i-ar anula calitatea de legatura rapida intre P.Chibrit-1 Mai (Mihalache) si Centru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
226



Data înscrierii: 17/Aug/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2007 20:34:59    Titlul subiectului: 81089

Militari: 61 - centru, 62 - gara;
Drumul Taberei: 69,90 - centru, 71,93 - gara;
Rahova (Dep. Alexandria) 96 - gara, 88(91) - centru.
Asa ar fi cel mai normal, iar la orele de varf linia 96 este foarte aglomerata inca de la capat si ai toate sansele sa nu urci din urmatoarele statii, pe cand Drumul Taberei este cel mai favorizat cartier din Bucuresti: 41, 69, 71, 90, 91, 93, 105, 126, 168, 173, 221, 268, 368, iar in curand METROU. De ce Rahova sa nu beneficieze de transport cat mai direct cu centrul?
32 - Dep. Alexandria - Piata Unirii
88 - Dep. Alexandria - Piata Rosetti
96 - Dep. Alexandria - Gara de Nord
226 - Dep. Alexandria - Piata Romana
sau de ce nu cu Drumul Taberei si Militari 221 - Dep. Alexandria - MASTER SA (Carrefour Militari).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2007 21:51:26    Titlul subiectului: 81103

Ce te face să crezi că Drumul Taberei e favorizat? Cum? Prin 100 de linii spre Gară și Universitate/Romană care vin rar (și când vin ... vin toate odată și după aia 30 de minute pauză) și care fac și o oră pana la destinatie?
Asta in vreme ce pe Bd. Ghencea, de exemplu, o retea de tramvaie zace aproape nefolosita, locuitorii avand la indemana doar cuptoarele de pe 385, care circulă câte 3-4 la interval de 40-50 de minut sau, dacă au noroc, un 635 care orcium se va desfiinta cand e gata linia lui 35?
Acum că tramvaiul 35 nu mai există (și când era... trecea 3-4 de 8, o linie relativ fără rost pe traseul actual) rar faci sub o ora pana la Gara... cu 35 faceai maxim 40 de minute, dar cu un vatman mai grabit ajungeai in 25-30 de minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
226



Data înscrierii: 17/Aug/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2007 22:14:47    Titlul subiectului: 81105

Dr2006 a scris:
Ce te face să crezi că Drumul Taberei e favorizat? Cum? Prin 100 de linii spre Gară și Universitate/Romană care vin rar (și când vin ... vin toate odată și după aia 30 de minute pauză) și care fac și o oră pana la destinatie?
Asta in vreme ce pe Bd. Ghencea, de exemplu, o retea de tramvaie zace aproape nefolosita, locuitorii avand la indemana doar cuptoarele de pe 385, care circulă câte 3-4 la interval de 40-50 de minut sau, dacă au noroc, un 635 care orcium se va desfiinta cand e gata linia lui 35?
Acum că tramvaiul 35 nu mai există (și când era... trecea 3-4 de 8, o linie relativ fără rost pe traseul actual) rar faci sub o ora pana la Gara... cu 35 faceai maxim 40 de minute, dar cu un vatman mai grabit ajungeai in 25-30 de minute.
OK, linia de pe Bd Ghencea si Calea 13 Sept e neexploatata... se va introduce linia 15 intre Ghencea si Titan, o linie spre Unirea nu are rost caci exista legatura directa prin 385 sau linia 32 de la Calea Rahovei.
Intr-adevar, Drumul taberei are multe linii RATB de troleibuze si autobuze, dar din pacate durata ajungerii la destinatie este f mare datorita ambuteiajelor...asa este in Bucuresti, Militariul este in aceeasi situatie sau chiar putin mai mult favorizati datorita metroului
...cat despre suspendarea liniei 35, nu afecteaza doar Drumul Taberei, ci si Rahova, Progresul, Berceni etc datorita lucrarilor la Pasajul Basarab.
Iar linia 8 ar trebui desfiintata dupa reintroducerea liniei 35 si 23 sa circule intre Zetari - Ferentari - Rahova - 11 iunie - Dudesti - Faur cu un parc suplimentat de la linia 8
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai158



Data înscrierii: 23/Aug/2007
Ultima vizita: 29/Noi/2011
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Aug 2007 19:01:18    Titlul subiectului: 0000 81988

guest a scris:
Ma gandem la parcare ca la Carrefour Militari ca este ceva distanta. Eu am mers cu 311, si de pe Bulevardul 1 Decembrie ai ceva de mers. Mai aproape ar fi prin cealalta parte dar strada este inchisa. Poate acolo pot sa faca ceva la intrarea in Auchan. Dar asta sa spuna userii care sunt din zona, eu am trecut pentru putin timp pe acolo nu cunosc foarte bine configuratia strazilor. Si un mijloc de transport chiar la doi pasi de Auchan inseamna automat mai multi clienti.
Am fost de multe ori la Auchan si stiu destul de bine zona.Un terminal se poate face chiat unde stationeaza maxi-taxi-urile lor (au transport gratuit) sau chiar in a doua parcare (cea cu asfalt) care este de multe ori goala.Acolo ar putea sa intoarca chiar si 311 pentru ca mai toti oameni coboara pentru Auchan.
_________________
iubesc ratbul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihai158



Data înscrierii: 23/Aug/2007
Ultima vizita: 29/Noi/2011
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Aug 2007 19:35:31    Titlul subiectului: 81993

311-Piata Rosetti-Auchan
102-Luica-Cora Pantelimon
97-Straulesti-Barajul Dunarii
22-Gara de Nord-Obor-Sfantul Gheorghe
267-Piata Rosetti-Carrefour Colentina
92-Barajul Dunarii-Depoul Alexandria
4-City Mall-Piata Ferentari-Piata Rahova
226-Foisorul de Foc-Valea Oltului-Carrefour Militari
202-Spitalul Fundeni-Mihai Bravu-Luica
1-Depoul Alexandria-Ferentari-Sura Mare-Serban Voda-Mihai Bravu-Cartier Colentina

_________________
iubesc ratbul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Arhitectul



Data înscrierii: 22/Iul/2007
Ultima vizita: 25/Mar/2015
Mesaje: 22
Locație: Lugoj

MesajTrimis: Joi 08 Noi 2007 18:54:19    Titlul subiectului: 11111 84644

Eu as propune sa se infiinteze un traseu de autobuz intre intreprinderea IMGB si Piata Unirii. Nu mi se pare normal ca o astfel de locatie sa nu fie legata prin linie de autobuz de centrul Capitalei, dat fiind faptul ca acolo lucreaza o serie intreaga de oameni. Astept si parerile voastre la aceasta problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 08 Noi 2007 19:38:00    Titlul subiectului: 84645

La ce bun? Exista metroul foarte rapid. Cu metroul faci doar 12-14 min.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 9887
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Noi 2007 18:20:57    Titlul subiectului: 84659

ciordescu a scris:
Prin 2000 si ceva a existat o astfel de tentativa cu 97 traseu Straulesti-Gara de Nord - Foisor - Baba Novac - Basarabia (cap 70.79.102.253 atunci) dar s-au lasat pagubasi repede....nu cred ca le-au ajuns toate vehiculele de pe traseu sa acopere orariile Razz
Dupa jumatatea lui august 2000 linia 97 a fost prelungita pana la Bulevardul Basarabia, dar s-au lasat pagubasi nu din cauza numarului de troleibuze, ci fiindca acestea circulau mai mult goale intre Bulevardul Basarabia si Gara de Nord.
Nu cred ca se mai pot reface liniile "istorice" de tramvai datorita transformarilor care le-a suferit Bucurestiul in ultimele decenii. A aparut intre timp metroul, traficul este infernal, etc. Singurul lucru care l-as face in centru ar fi unirea liniilor 21 cu 32 pentru a exista o legatura rapida est-vest.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 10 Noi 2007 17:22:43    Titlul subiectului: 84673

Pana o sa faca metroul la Otopeni, propun linia 305 Gara de Nord - Aero Baneasa - Aero Otopeni, care sa circule cat de cat decent si sa opreasca in punctele importante de pe traseu, nu in orice statie amarata gen Institutul Meteo...
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 10 Noi 2007 17:31:42    Titlul subiectului: 84675

Pentru cine a uitat prea usor, a existat linia 305, pe un alt traseu, e adevarat: Platforma Ghencea-Gara de Nord, conceputa ca linie rapida de legatura dubland aproape total linia 105. Dupa mai multe schimbari de traseu (cu aceleasi capete) s-a desfiintat prin 1997-98.

Acum din celalalt punct de vedere: o linie de autobuz de la Gara la Otopeni e total inutila la traficul de acum. Nu ar oferi absolut nici un avantaj. Nu uitati ca de la Victoriei la Aviatorilor si asa nu se inghesuie prea multi iar acolo poti pierde si 30 de minute la ora de varf. O idee total proasta. Tramvai, daca e separat de trafic, da, insa autobuzul e condamnat din start acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Noi 2007 15:19:29    Titlul subiectului: legatura 84714

Cu legatura nord-sud cum ramane?
Un 20 pe vechiul traseu si un 12, amandoua pe str.Izvor ( ce a mai ramas din ea)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 9887
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Noi 2007 12:23:36    Titlul subiectului: 85062

rosetti61 a scris:
nu in orice statie amarata gen Institutul Meteo...
Te contrazic putin in legatura cu ce ai afirmat. Statia de la Institutul Meteo, sau ANM nu este de loc o statie amarata. Pe vremuri era o statie destul de importanta, cu un flux destul de mare de calatori in orele de varf. Asta deoarece acum cativa ani pe langa ANM exista si ferma didactica foarte mare ce apartinea de USAMV Bucuresti (intrarea era vis-a-vis de ANM). Intre timp ferma respectiva a disparut, locul ei fiind luat de hypermarketuri, Metro, viitoare case, blocuri etc, ramanand doar ANM-ul. Multi au "salivat" si dupa terenul ANM-ului, norocul lor este ca nu pot fi desfintati pur si simplu sau mutati, fiind institut de importanta nationala, dupa cum bine stiti (cine elaboreaza procnozele meteo zi de zi ?).
Nu confundati ANM-ul cu un SRL amarat, aici lucreaza totusi cateva sute de oameni, care in ultimii doi ani au avut mult de suferit cat timp statia din dreptul institutului, a fost desfintata din cauza lucrarilor de la pod, si mai ales datorita desfiintarii pasarelei.
Sunt multi tehnicieni de la ANM care sunt din comuna Otopeni, de exemplu si merg cu RATB-ul la servici. Ca sa va convingeti, mergeti pe la ora 16 prin zona si o sa vedeti cat de aglomerata este statia din dreptul ANM-ului...

Revenind la topic, dupa ce se tramvaiele 5 si 16 vor reveni la traseele normale propun sa existe in continuare tramvaiele 55 si 56 ca ramforsari pentru 5 si 16.
55 sa functioneze in paralel cu 5 intre Aeroportul Baneasa si Sfantul Gheorghe iar 56 intre Pipera si Sfantul Gheorghe. Pe traseele lui 5 si 16 exista mai multe "puncte nevralgice" unde tramvaiele respective se pot bloca. Pana se rezovla aceste probleme cred ca este necesar ca aceste tramvaie sa fie dublate pe traseele mai sus amintite, ca sa nu astepti o jumatate de ora dupa 5 sau 16, din cauza ca sunt blocate pe la.......... Hala Traian de exemplu.

As mai avea o propunere, de data aceasta in legatura cu traseele liniilor preorasenesti. Cred ca ar fi mult mai util ca linia 458 care functioneaza in prezent intre Valea Ialomitei si Darvari, sa aiba capatul din Bucuresti la Lujerului, deoarece ar avea un flux mai mare de calatori, decat daca ar veni de la Valea Ialomitei. Sau mai bine sa se infiinteze o noua linie preoraseneasca care sa mearga intre Lujerului si comuna Bolintin Deal (legand altfel Bucurestiul cu comunele Ciorogarla, Bolintin Vale si Bolintin Deal). Dupa cunostiintele mele nu cred ca exista o linie preoraseneasca care sa ajunga in Bolintin, iar in unele ore exista fluxuri de calatori destul de mare in zona.
Eventual si linia 421 catre Zurbaua sa fia adusa tot la Lujerului (desi ar trebui gasita o solutie pentru amenajarea unui fel de terminal in zona aceea aglomerata). De asemenea sa creasca frecventa acestor autobuze, macar unul la o jumatate de ora. Din moment ce microbuzele catre Zurbaua pleaca pline din Lujerului, cred ca exista un flux de calatori destul de mare pentru ca liniile preorasenesti enumerate de mine sa aiba capatul la Lujerului.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2007 19:04:12    Titlul subiectului: 0000 85112

336 e inutil. 61 ar trebui sa fie suplimentat si s-a rezolvat toata problema.

106 ar trebui sa devina troleibuz (au fost in sfarsit asfaltate starzile din Cartierul Rosu). Linia 91 ar trebui sa fie desfiintata si 90 suplimentata. Una dintre liniile 71/93 desfiintata de asemenea sau una dintre ele sa cricule pe la Razoare , Piata Eroilor (ca sa evite ambuteiajul de la Piata Leul/Cotroceni/Apaca).

236 ar trebui sa intoarca la Lujerului (la Opera ajunge si 137).

136 ar trebui sa intoarca la Complex Apusului in loc de CEt Vest, deoarece traficul e incredibil de aglomerat pe Str. Valea Cascadelor.

Din Militari pana la CET Vest ar trebui sa se infiinteze o noula linie 150 sau 152 care sa aiba traseul: Lujerului - Iuliu Maniu - CET Vest.

601 ar trebui sa devina fara discutie troleibuz. Sunt mult prea multe autobuze. Bucurestiul este si asa un oras extrem de poluat. Inlocuirea autobuzelor cu transportul electric (troleibuz/tramvai) ar fi un pas inainte pentru salvarea capitalei Romaniei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2007 20:51:01    Titlul subiectului: Re: OMG 85121

aly_106 a scris:
106 ar trebui sa devina troleibuz
Totusi ar trebui sa nu intram pe domeniul SF-ului. Este complet absurda ideea de a transforma in troleu un autobuz care circula odata la 20 minute in ore de varf si 30-40 de minute in rest. Cu totii am vrea o gramada de linii care sa conecteze scara blocului unde stam cu locul de munca / scoala / casa iubitei samd dar nu e cazul sa le prezentam aici drept propuneri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 9887
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 17:35:01    Titlul subiectului: 85699

O data cu revenirea linie 42 pe traseul de baza intre Calea Plevnei si Piata Presei Libere, as propune imbunatatirea frecventei acestei linii. In orele de varf sa vina o data la 10 minute, iar in restul intervalului la 20-30 de minute (cel putin, experimental, pentru o perioada de o luna). Cat timp a circulat 20 pe Bulevardul Expozitiei, la orele 5-6 dupa masa, multa lume a preferat sa iasa la Clabucet/Bulevardul 1 Mai cu tramvaiul 20, decat cu autobuzul 105.
Pe aceasta portiune, dar si pana la Gara de Nord, 42 ar putea fi o alternativa la aglomeratia de pe 105, singura lui hiba ar fi portiunile cu restrictie de viteza.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 23:00:40    Titlul subiectului: 85712

42 e o linie "fantoma" si cu prea putin potential de cand s-a trecut la modernizarea liniei 41 si disparitia traseului Militari- Presei Libere. Insa chiar si asa 42 a fost cam de cand il stiu (si dinainte de '89) o linie cu putini calatori. E drept ca avea mult mai multi decat are acum. Traseul liniei 42 de acum este cam inutil in sine. In afara de portiune Plevnei - Piata Victoriei si portiunea pana la intersectia cu Turda, linia este foarte putin folosita. Traverseaza zone cum ar fi intersectia 1 Mai cu Grivitei, Pajura si alte perimetre foarte putin atractive.

Este un traseu care pana la Presei Libere nu mai are nici un punct de interes major (exceptand poate uneori Universitatea Romano-Americana). Portiunea Mihalache - Presei Libere dureaza de 2-3 ori mai mult decat cu 41 iar parcursul pana la Cismigiu e foarte lent si plin de blocaje pe langa Victoriei, Matache si Berzei asa ca traseul e prin excelenta neatragator. Si daca ar veni la 3 minute nu cred ca ar merita prea mult cat timp nu are traseu separat de trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai158



Data înscrierii: 23/Aug/2007
Ultima vizita: 29/Noi/2011
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Dec 2007 18:20:44    Titlul subiectului: 85732

42 ar putea fi facut metrou usor pe vechiul traseu adica Piata Presei - Militari si linile 8, 25, 47 sa mearga in regim de metrouusor pana la Plaza Romania.
_________________
iubesc ratbul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 14 Dec 2007 23:37:04    Titlul subiectului: 85766

42 NU va fi facut metrou usor si in nici un caz pe traseul Militari - Presei Libere. Dupa cum spuneam in ultimii ani de traseu in forma prezentata de-abia se umplea la un sfert din capacitate. Mai mult incurca traficul cu schimbari de macaze si capacitate de transport insuficient utilizata pe o linie unde deja exista un flux extrem de important (41, Presei Libere, 1 Mai, Crangasi, Drumul Taberei, Ghencea). In acelasi fel stateau lucrurile si cu linia 8 chiar daca era sensibil mai utilizata decat linia 42.

Iar ideea cu viraje la Bulevardul Timisoara... sa spunem ca e de ajuns harababura care se formeaza de la masini asezate aiurea. Mai e nevoie si de tramvaie care sa se chinuie sa faca viraj la stanga ocupand intersectia vreo 2 minute? In acest moment este mult mai clara situatia decat era in 2002 si sunt de inteles solutiile de traversare fara macaz si nefolosirea lor, cu toate ca incurca retragerea vagoanelor la depou si suplimentarea rapida sau devierea in caz de probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2007 18:23:25    Titlul subiectului: Niste propuneri... 85978

Eu as propune prelungirea liniei 178 pana Romana, iar 336 si 91 nu trebuie sa fie desfiintate. Linia 91 ajuta, intre timp, 90, iar, daca e chiar nevoie de desfiintarea 336, eu zic ca 178 poate fi disparuta de pe harta RATB, cu exceptia daca 336 va inlocui traseul 178 cu prelungire pana Pta. Romana, plus intervale de 3-4 minute. Atunci, numarul troleibuzelor de pe linia 61 trebuie sa fie suplimentat.

Propun si infiintarea liniei 383 Unirii - Otopeni, care va dubla 783 pana in centrul Otopeniului, astfel incat cei care locuiesc acolo nu vor trebui sa mai astepte pentru 5-10 minute un 783 si sa mai cumpere cartela de 5 (2 calatorii cu expres) sau de 20 RON (10 calatorii), iar intervalul pe linia 383, 4 minute.

Traseul liniei 42 poate fi deviat in sectiunea Piata 1 Mai (I. Mihalache) prin: Pta 1 Mai-Str. Dr. Felix-Sos. N. Titulescu-Bd. A. I. Cuza-Str. I. G. Duca-Cal. Grivitei-Str. Buzesti apoi pe traseul actual catre capatul de pe Cal. Plevnei, cu intoarcere prin traseul actual, daca totusi acea portiune modernizata pe Str. Dr. Felix nu e folosita decat de tramvaiul 31 pe sensul Titulescu-Mihalache. Astfel, linia 42 va dubla 105-ul pe zonele Bd. Expozitiei, Bd. Mihalache (Clabucet-Av. Popisteanu), si Gara de Nord. Totusi bucla de pe intersectia Grivitei/Buzesti trebuie sa fie modernizata si ea, fiindca nu mai e functionala (pentru sensul catre Cal. Plevnei). Intervalul trebuie sa fie si mai scurt, intre 5-10 minute e suficient, fiindca 105 vine la tot acelasi interval (standard), cateodata la fiecare 15 minute daca e blocaj pe Grivitei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 00:42:17    Titlul subiectului: 86439

As face urmatoarele modificari (care necesita banda speciala de troleibuze in centru si 2 ani de suspendare a permisului pentru soferii care o incalca):
71 prelungit de la Gara de Nord pe Cl Grivitei - Chibrit - Str Dornei(Soveja) - Bd Expozitiei - Piata Presei - Sos. Bucuresti-Ploiesti - Aero Baneasa. 205 OUT!
93 prelungit de la Gara de Nord pe Cl Grivitei - Chibrit - Bd. Bucurestii Noi - Straulesti. 97 OUT!
82 de la Aero Baneasa - Sos. Bucuresti-Ploiesti - Piata Presei - Arcul de Triumf - Sos. Kiseleff(retur pe Bd. Prezan - Bd. Aviatorilor) - Piata Victoriei - Bd. Lascar Catargiu - Bd. Magheru - Bd. Bratianu - Piata Unirii - Bd. Cantemir - Bd. Tineretului - Cl Vacaresti - Piata Sudului. 131 OUT!
87 de la Dridu - Bd. Poligrafiei - Piata Presei apoi comun cu 82. 331 OUT!
Linia 381 poate fi inlocuita de troleibuzul 95 Piata Resita - Gara de Nord.
Revenirea liniilor 82, 87 si 95 prin centru ar duce si la renuntarea la liniile de autobuz 312 si 313. In locul acestora, ar ramine doar un 113 intre Tr. Magurele - Piata Sudului - Cl. Vacaresti - Bd. Mircea Voda - Sf. Vineri. Asta pentru ca Bd. Mircea Voda nu este deservit(intre Bd. Unirii si Timpuri Noi) de nicio linie de transport in comun.
Pentru prelungirea liniilor 71 si 93, cea mai buna varianta ar fi ca de la intersectia Baldovin Pircalabul cu strada Garii de Nord sa se taie o artera pina in Calea Grivitei, evitind supra-aglomerarea Pietei Garii de Nord.

_________________
133 circular: Puișor - Chirigiu - Parcul Carol - Nerva Traian - Foișor - Romană - Gara de Nord - M. Vulcănescu - Izvor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 9887
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 15:35:23    Titlul subiectului: uilui 90630

Cel putin pentru perioada cat statia de metrou Obor este inchisa, as propune prelungirea liniei de autobuze 236, care circula intre Carrefour Militari si Piata Operei, pana la Obor (pe traseul fostului microbuz 555). De la Piata Operei sa mearga pe bulevardul Kokalniceanu, Universitate, Bulevardul Carol, Piata Rosetti, str. Vasile Lascar, str. Viitorului pana la Lizeanu, sos. Stefan cel Mare pana la Obor, cu intoarcere prin Calea Mosilor. Ar fi o legatura destul de directa intre cartierul Militari si locuitorii din zona Colentina-Obor.
As mai propune ca linia de autobuze 133 sa nu mai intoarca pe strada Fluviului ci la Gara de Nord (cap de linie comn cu 205). Asta fiindca traseul de intoarcere al lui 133 este destul de intortocheat, iar din cauza lucrarilor din zona, Calea Plevnei este foarte aglomerata (mai ales la orele de varf).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 10:13:34    Titlul subiectului: 93220

metrou.usor a scris:
Ar fii genial un metrou usor de la Laromet pana la gara, ar mai micsora aglomeratia din 97 si 86.
Nu credeti ca e bine? Pai de la Strandul Straulesti pana la Gara de Nord e numai linie dreapta, nici o curba.
Ar prinde o linie de viteza si de la Gara pe Eroilor pana la Trafic Greu-Progresului, Calea Rahovei, Calea Ferentari, Zetari.
Dar deja visam. Cu toate ca ruta este simpla, 1 curba la Rahovei, sunt fonduri mici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 13:07:09    Titlul subiectului: 93240

Fonduri mici si de altfel, daca se infiinteaza metroul, nu i-as mai vedea nici un rost, iar daca ar fi vreodata sa se mai infiinteze o linie de tramvai pe Calea Grivitei ar fi pacat, deoarece aglomeratia care este acum ar provoca un adevarat haos in aceasta zona!I
nsa pe de alta parte as vedea utilitatea linie 20 sau chiar 24 prelungita pana la Republica sau Lacul Tei, dar de unde tramvaie... Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 18 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community