Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Oct 2007 16:09:28 Titlul subiectului: Reconfigurari de intersectii si capete de linii |
83355 |
|
Capatul de linie de la Livada Postei a fost transformat radical. S-a renuntat la fostul capat al lui 20; in locul celor 2 foste locuri de stationare pentru autobuze + fosta prima banda de pe strada ce coboara din Poiana s-au amenajat 4 noi locuri de stationare, inclinate fata de strada; pe langa asta in spate mai sunt alte 3 locuri pentru un total de 7 statii diferite; fiecare statie deserveste intre 2 si 4 linii. S-au pus si flori, refugii pentru calatori si rezultatul arata foarte bine.
Prima fotografie este o vedere de ansamblu; se vad cele 4 locuri oblice iar in spatele MAN-ului mai sunt alte 2 locuri de stationare, de data asta paralele cu strada.
In poza a doua se vad aceste doua locuri plus, in stanga de tot, cel de-al 7-lea loc, pentru 50 si 50b.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.16 kb |
Vizualizat: |
de 28612 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.04 kb |
Vizualizat: |
de 28612 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Oct 2007 16:16:03 Titlul subiectului: |
83356 |
|
Mai multe intersectii au fost inlocuite cu sensuri giratorii; personal am remarcat cea de la intrarea in Brasov dinspre Bucuresti, cea de la Gara si cea de la Casa Armatei. Primele fotografii sunt la Gara (aici reteaua ce vine pe Bd. Victoriei a fost deconectata chiar inainte de intersectie si sta agatata intr-un stalp); ultimele doua langa Roman SA. Ce ciudat arata intrarea in oras dinspre Bucuresti fara retea de troleibuz...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.08 kb |
Vizualizat: |
de 28610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.21 kb |
Vizualizat: |
de 28610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.52 kb |
Vizualizat: |
de 28610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.52 kb |
Vizualizat: |
de 28610 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Oct 2007 16:20:11 Titlul subiectului: |
83357 |
|
Alt cap de linie la care s-a lucrat este Saturn. Aici cam o treime din lungimea fostului capat a fost taiata pentru a face loc sensului giratoriu. In cea de-a treia poza se mai vad cateva longrine cu sine, singura dovada ca a existat candva un tramvai ce am putut-o gasi intre Gara si Saturn.
Capatul de la Roman SA (vechiul IABv) este nemodificat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.82 kb |
Vizualizat: |
de 28607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.9 kb |
Vizualizat: |
de 28607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.3 kb |
Vizualizat: |
de 28607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.56 kb |
Vizualizat: |
de 28607 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Lun 12 Mai 2008 22:15:17 Titlul subiectului: |
93315 |
|
De cateva zile se lucreaza la realizarea unei bucle la Onix, mai exact se leaga Str 13 Decembrie de b-dul Grivitei pe sensul spre Barlomeu.
Bucla este necesara intrarii pe traseul liniei 5B cat si pentru 1B, mai lipseste legatura in sens invers, poate o sa apara!
Un alt aspect deosebit e ca se folosesc elemente de prindere a firului de contact NOI.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 13 Mai 2008 05:17:41 Titlul subiectului: |
93320 |
|
Stii cumva daca aceste masuri sunt legate de realizarea sensului giratoriu din Centrul Civic?
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Mar 13 Mai 2008 11:07:40 Titlul subiectului: |
93333 |
|
Nu cred ca are vreo legatura cu mega-sensul giratoriu, pur si simplu 1B nu avea legatura directa intre garaj si traseu.Intrarea si retragerea de pe linia 1B a troleibuzelor se facea cu ajutorul unui camion, care le tragea de pe str 13 Decembrie pe Grivitei si invers la retragere.
Pentru 5B singura legatura cu Grivitei era sa mearga de la garaj spre Astra pe traseul liniei 7 si apoi intra pe traseu, pentru retragere se folosea acelasi ruta.
Astazi de dimineata montau la Onix firul de contact, reciclat din alte zone ale Bv.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 07:13:05 Titlul subiectului: |
96283 |
|
La o luna si jumatate de la introducerea mega-giratoriului prin centru pe site-ul RATBv harta traseelor este tot cea veche, neactualizata, desi statiile in paginile traseelor individuale sunt actualizate. Oare contractul incheiat de RATBv cu AGC Busman, firma ce deseneaza harta, nu prevede si actualizari periodice? Hartile mari afisate in unele statii sunt tot cele vechi?
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 20:25:47 Titlul subiectului: Re: Reconfigurari de intersectii si capete de linii |
96330 |
|
stfp a scris: | [...] In poza a doua se vad aceste doua locuri plus, in stanga de tot, cel de-al 7-lea loc, pentru 50 si 50b. | Din cate stiu liniile 50 si 50b aveau statie undeva pe strada care se intersecteaza cu Bd. Eroilor, nu acolo la capatul ce mare. Asa au stat lucrurile acum 2 luni, pe la sfarsitul lui mai. Iar acel loc liber a fost si acum 2 luni un loc liber si nu o statie pentru cele doua linii mentionate.
_________________
|
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 15 Iul 2011 22:26:25 Titlul subiectului: |
146002 |
|
Doua intersectii importante din oras vor fi transformate in sensuri giratorii, intersectia Gemenii (Vlahuta-Zizinului-Saturn) si interesctia Harmanului-Vlahuta-Garii.
Iata ca intersectia "Gemenii" isi merita numele nu numai dupa cele doua blocuri gemene dar si dupa cele doua sensuri giratorii gemene. La intersectia Vlahuta-Saturn-Zizinului se construieste un dublu sens giratoriu din acest motiv si reteaua de troleibuz va fi reconfigurata astfel o parte din fosta linia 6 de pe Saturn spre Zizinului a fost demontata. Pe sensul invers de mers dinspre Zizinului spre Saturn reteaua se pastreaza astfel ca linia 8 va folosi la intrarea in giratoriul dinspre Vlahuta spre Saturn reteaua fostei linii 6. Restul retelei de pe linia 8 va fi demontata din intersectie, de astazi troleibuzele pe acesata linie au fost inlocuite cu autobuze pana la montarea noii retele in giratorii.
Descriere: |
Inceputul lucrarilor, acum o saptamana. |
|
Mărime fișier: |
217.64 kb |
Vizualizat: |
de 25944 ori |
|
Descriere: |
Primul giratoriu de langa magazinul Profi, capatul B-dul Saturn. |
|
Mărime fișier: |
173.68 kb |
Vizualizat: |
de 25944 ori |
|
Descriere: |
Vedere din capatul B-dului Saturn |
|
Mărime fișier: |
207.76 kb |
Vizualizat: |
de 25944 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.88 kb |
Vizualizat: |
de 25944 ori |
|
Descriere: |
In poza se vede cum consola si reteaua fostei linii 6 se pastreaza pentru linia 8. Spatiul dintre cele doua giratorii. |
|
Mărime fișier: |
255.61 kb |
Vizualizat: |
de 25944 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.1 kb |
Vizualizat: |
de 25944 ori |
|
Descriere: |
Al doilea giratoriu din capatul strazi Vlauta-Zizinului. |
|
Mărime fișier: |
210 kb |
Vizualizat: |
de 25944 ori |
|
Descriere: |
Vedere de pe str Zizinului |
|
Mărime fișier: |
191.12 kb |
Vizualizat: |
de 25944 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.13 kb |
Vizualizat: |
de 25944 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 15 Iul 2011 22:44:50 Titlul subiectului: |
146003 |
|
La intersectia Harmanului-Vlahuta-Garii se construieste un alt giratoriu, de data asta simplu, la fel si aici reteaua liniei 8 va fi reconfigurata, cu aceasta ocazie s-a demontat din intersectie si reteaua liniei 1 care nu mai era folosita.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.94 kb |
Vizualizat: |
de 25941 ori |
|
Descriere: |
Retea demontata spre centru a liniei 1 pe Harmanului |
|
Mărime fișier: |
143.98 kb |
Vizualizat: |
de 25941 ori |
|
Descriere: |
Reteua liniei 1 demontata dinspre Triaj |
|
Mărime fișier: |
203.15 kb |
Vizualizat: |
de 25941 ori |
|
Descriere: |
Reteaua de pe Harmanului a fostei linii 1 |
|
Mărime fișier: |
175.05 kb |
Vizualizat: |
de 25941 ori |
|
Descriere: |
Retea demontata in directia Triaj a liniei 1 |
|
Mărime fișier: |
228.11 kb |
Vizualizat: |
de 25941 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
227.53 kb |
Vizualizat: |
de 25941 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.62 kb |
Vizualizat: |
de 25941 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 26 Iul 2011 19:30:41 Titlul subiectului: |
146592 |
|
trollino a scris: | La intersectia Harmanului-Vlahuta-Garii se construieste un alt giratoriu, de data asta simplu, la fel si aici reteaua liniei 8 va fi reconfigurata, cu aceasta ocazie s-a demontat din intersectie si reteaua liniei 1 care nu mai era folosita. | In ecst sens giratoriu se va reconfigura reteaua pentru a se putea crea ruta Triaj-Harman-Saturn?
Nu va fi prelungita linia 33 pe traseul Valea Cetatii-Roman-Saturn-Triaj?
Nu inteleg de ce nu sunt introduse troleibuze pentru ca in afara de troleibuzele FBW toate troleibuzele R.A.T.-ului au motoare diesel cu care ar putea circula in zonele cu santier.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 26 Iul 2011 22:06:16 Titlul subiectului: |
146612 |
|
Inca nu se cunosc intentiile primariei in legatura cu reteaua de troleibuz, in intersectia Vlahuta - Harmanului- Garii, totul se desfasoara in cel mai mare secret ca nu cumva sa aiba cineva timp sa reactioneze in cazul in care reteaua va fi demontata integral de pe Harmanului, nu ar fi prima isprava de acest gen al RAT cand in doua nopti a demontat toata reteaua de pe Calea Bucuresti, sa nu uitam ca pe str Harmanului nu mai circula troleibuz de vreo doi ani, ultima linie care a circulat a fost 10, acum circula autobuze pe aceasta linie, motivul reconfigurarea intersectiei de la Onix unde a fost demontata reteaua de legatura pentru fosta linie 1 si 10. La cativa zeci de metri de intersectia Vlahuta- Harmanului spre Triaj se largeste strada pana la podul CFR stalpii probabil vor fi demontati pentru ca "incurca" , reteaua probabil va fi si ea demontata pe acea distanta, ramane de vazut.
Dupa cum se vede primaria brasov duce o lupta crancena impotriva transportului electric, in sapte ani a disparut jumatate din retea, cea mai mare parte cu ocazia reconfigurarilor de intersectii si largiri de strazi, deci nu avem motive sa credem ca se pastreaza ceva sau se introduce o noua linie, sa nu uitam ca se apropie alegerile si promisiuni se pot face nu trebuie neaparat puse in aplicare, ar fi prea de tot.
Circulatia troleibuzelor este intrerupta pe linia 8 pana la finalizarea giratoriilor si remontarea retelei, nu s-au introdus troleibuze pentru ca sunt destule autobuze sa le inlocuiasca si probabil era cam dificil pentru soferii de troleibuze sa coboare si sa repuna captatorii pe retea de patru ori pe cursa (2x dus- 2x intors). Nu se stie cate din aceste troleibuze mai au acele motoare diesel si cate sunt alimentate.
|
|
Sus |
|
|
RaresNicolae
Data înscrierii: 08/Oct/2009 Ultima vizita: 08/Aug/2017 Mesaje: 5 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 27 Iul 2011 01:43:45 Titlul subiectului: |
146616 |
|
... Ma doare sufletul pentru fiecare centimetru de retea demontata din cauza reconfigurarii intersectilor.
Intersectia Harmanului-Vlahuta-Garii mi se parea cea mai interesanta din oras tocmai pentru ca traseul liniei 8 se intersecta cu cel al liniei 1 de 4 ori (ambele sensuri pentru fiecare linie). Totul parea asa de echilibrat prin mii de sarme ridicate tot mai sus si mai sus pentru a sustine incrucisarile efective. Cand batea vantul mai tare sau chiar cand trecea vreun 8 pe acolo, era asa de amuzant sa te uiti cum totul incepe sa se miste si sa se legene prin aer intr-un mod asa de interesant.
Acum, uitandu-ma la pozele alea imi vine sa plang de nervi, efectiv. Nu am inteles niciodata si nu cred ca o sa o fac, de ce Dumnezeu Scripcaru tine neaparat sa transforme fiecare intersectie mai mare din oras intr-o roata imensa. (adica sens giratoriu). Costa chiar asa de mult curentul alocat pentru semafoare, stalpi de iluminat etc. Singurul avantaj pe care l-as vedea este fluidificarea relativa a traficului...
Pfff si alt lucru pe care nu il inteleg: mureau daca in reconfigurare tineau reteaua de contact pentru linia 1 in intersectie? Adica sa o lase conectata si intersectata cu linia 8. In felul asta, daca vor mai folosi vreodata traseul liniei 1, si ma indoiesc enorm de asta, n-ar mai trebuie sa faca o trambalaie imensa si sa intrerupa din nou circulatia linie 8 ca sa incruciseze reteaua etc etc. Banuiesc ca nu sunt platiti si pentru asta sau mai grav, nu au niciun interes, probabil.
Oricum, ceva este sigur: de fiecare data cand au posibilitatea sa demonteze din retea, o fac. "Nu trebuie sa insiti prea mult." Insa, daca este vorba despre reparatii de rutina, schimbarea elementelor uzate care nu mai fac fata etc., primarul zice ca n-are bani sau ca nu s-a stiut sau mii de alte motive posibile si neposibile. Ce-i drept e ca exista scuze mereu cand vine vorba de asa ceva.
(Trei sau poate chiar patru zile a stat unul dintre fire desprins de consola in 2 locuri undeva langa intersectia de la Onix. Daca aveai norocul sa treci pe acolo cand un troleu trecea si el, trebuia sa te asiguri ca nu te trezesti cu un captator in cap daca aveai ghinionul sa sara de pe firul ala razlet.)
Ce sa-i faci. Acum, revenind.
Intrebarea este: mai are ce intersectii sa transforme in sensuri giratorii sau we're done?
Am ramas fara semafoare si mai grav, fara retele sau bucati din retele antice, care presupun ca unele din ele erau si in conservare, dar in schimb ne-am ales cu cercuri imense in intersectii, pline cu floricele?
Dupa cum s-a mai mentionat aici, primariei, implicit d-nului Scripcaru nu-i prea pasa de reteaua de troleibuz. Ma mir cum de inca mai avem vreo linie functionala.
Oricum, tin bine minte ca pe la sfarsitul iernii sau in perioada aia se vorbea prin presa de vreo doua noi linii de trolee, care vor folosi niste retele de contact care acum sunt in conservare. Daca nu ma insel, din ceea ce s-a putut citit se deducea ca ele chiar vor fi infiintate. Ei, dnule Scripcaru, UNDE sunt?
Citat: | @ http://kissfm.ro/blogs/brasov/2011/01/13/doua-linii-noi-de-troleibuz/
(Stirea e pe mai multe siteuri de informare dar aici am gasit-o acum.)
În primăvara acestui an, vor fi înființate cel puțin două linii de troleibuze care să facă legătura între Astra și Gară, precum și între Triaj și Gară.
Măsura este o necesitate pentru că există solicitări din partea cetățenilor în acest sens.
Conform primarului George Scripcaru, liniile de tensiune sunt în conservare, iar cheltuielile pentru realizarea acestui proiect nu vor fi mari. |
_________________ Pro transportului electric! |
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2011 21:03:23 Titlul subiectului: |
147390 |
|
Aveti o data pentru reluarea circulatiei pe linia 8 a troleibuzelor?
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 07 Aug 2011 17:35:30 Titlul subiectului: |
147415 |
|
Am trecut azi prin acea intersectie si reteaua liniei 8 era refacuta complet. Probabil luni pornesc.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 08 Aug 2011 21:39:40 Titlul subiectului: |
147455 |
|
Reteaua a fost unsa azi pe la ora 15 cu gresorul. Cred ca totusi nu se merita utilizarea troleelor mari la ore cand nu e aglomeratie. Au circulat doar MAN-uri mici si MAZ uri verzi si au facut fata.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 12:47:42 Titlul subiectului: |
147568 |
|
Na, ca au revenit troleele pe 8! Nu aud pe nimeni fericit!
Am inteles ca lucrarile sunt aproape gata, cel putin la Gemenii. Are cineva niste poze cu intersectia cea noua?
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 17:56:36 Titlul subiectului: |
147576 |
|
La cât de poluat este orașul nici că mai contază dacă 8 este pe curent sau motorină.
Sau credeai că lumea vrea trolee de amorul artei?
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 12 Aug 2011 12:25:02 Titlul subiectului: |
147606 |
|
Se pare ca cele doua sensuri gemene de la Gemenii sunt finalizate.
Oricum, un lucru e clar, la infrastructura orasul s-a schimbat extrem de mult. Sper sa se continue in ritmul asta cu imbunatatiri si chestii noi, indiferent de cine va gospodari orasul si cine isi va umple sau nu buzunarele.
Traficul este destul de mult imbunatatit, desi aglomerat, iar strazile mari sunt mai mult decat decente. Va place sau nu, traversand mai multe orase ale tarii, Brasovul mi s-a parut cel mai bine pus la punct ca infrastructura, ca intrari si iesiri din oras. Nu sunt singurul sofer care simte imbunatatirile astea, sunt foarte multi cu care am discutat si care s-au delcarat multumiti.
Am vazut prin ziare ca, vai de mine, ce fac turistii cand vad santiere (oftica ca nu baga si ei in buzunar)? Pai turistii, la o banala logica, nu merg sa vada blocurile din Steagu, sau Uzina Tractorul, turistii merg in Centru, prin Calea Bucuresti. Sau vin de la Gara, unde nu este nici un santier, la momentul de fata.
Oricum, in septembrie sper sa incerc si eu aceste sensuri giratorii, cu masina.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 21 Aug 2011 10:12:23 Titlul subiectului: |
147820 |
|
Au inceput lucrarile la Racordul Harmanului-Garii.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Lun 29 Aug 2011 14:24:22 Titlul subiectului: |
148023 |
|
Ionescu a scris: | Se pare ca cele doua sensuri gemene de la Gemenii sunt finalizate.
Oricum, un lucru e clar, la infrastructura orasul s-a schimbat extrem de mult. Sper sa se continue in ritmul asta cu imbunatatiri si chestii noi, indiferent de cine va gospodari orasul si cine isi va umple sau nu buzunarele.
Traficul este destul de mult imbunatatit, desi aglomerat, iar strazile mari sunt mai mult decat decente. Va place sau nu, traversand mai multe orase ale tarii, Brasovul mi s-a parut cel mai bine pus la punct ca infrastructura, ca intrari si iesiri din oras. Nu sunt singurul sofer care simte imbunatatirile astea, sunt foarte multi cu care am discutat si care s-au delcarat multumiti.
Am vazut prin ziare ca, vai de mine, ce fac turistii cand vad santiere (oftica ca nu baga si ei in buzunar)? Pai turistii, la o banala logica, nu merg sa vada blocurile din Steagu, sau Uzina Tractorul, turistii merg in Centru, prin Calea Bucuresti. Sau vin de la Gara, unde nu este nici un santier, la momentul de fata.
Oricum, in septembrie sper sa incerc si eu aceste sensuri giratorii, cu masina. |
Nu sunt un fan al lui Scripcaru, si nici al altcuiva de genul asta, dar cand am traversat orasul dinspre Steagu spre Bartolomeu in zece minute, stiind ca alta data numai la Gemenii, Harmanului, Gara si Fagetului pierdeam peste 30 de minute asteptand doua trei cicluri de semafor, mi-a parut bine. Totul e sa inteleaga toti soferii sensul sunsurilor giratorii. Pentru brasoveni, obisnuiti cu ele, e simplu, dar nu in taote orasele s-au inventat (sau aplicat) astea, si unii sunt cam derutati.
Si, pentru ca le am la indemana, cateva imagini de sus, facute de mine acum vreo doua saptamani:
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 29 Aug 2011 16:34:56 Titlul subiectului: |
148027 |
|
Crezi că dacă nu se făcea centură ocolitoare și drumurile ar fi fost pline de camioane, mai făceai 10 minute cu giratorii cu tot? Eu zic că făceai triplul timpului făcut cu semafoare.
Ce vreau să zic este că timpul se datorează mai degrabă:
1. devierii traficului greu,
2. prețului benzinei.
Pe de altă parte aș vrea să te văd cât te-ai mai bucura dacă n-ai fi șofer ci pieton sau biciclist. Apropo, capitala verde a RRomâniei... prin ce se merită acest titlu? Dacă se fac parcări și benzi de circulație din trotuare și se face ca circulația pentru pietoni și bicicliști să fie imposibilă? De înlocuirea transportului nepoluant local cu fabrici de NOxe marca MAZ/MAN nici nu vorbesc...
|
|
Sus |
|
|
bmc671
Data înscrierii: 22/Oct/2011 Ultima vizita: 24/Dec/2011 Mesaje: 7 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 02 Noi 2011 21:15:26 Titlul subiectului: |
150088 |
|
Imi place ca la giratoriul de la Trei Alimentare, la trecerea de pietoni de pe Bd.15 Noiembrie, este semafor rosu pe partea stanga, galben clipitor si verde clipitor pentru C.B. pe partea dreapta...
Nu mai bine se facea o pasarela peste 15 Noiembrie sau...un ''giratoriu subteran pietonal'' cu iesiri pe toate trotuarele strazilor?
|
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 06 Noi 2011 13:12:14 Titlul subiectului: |
150154 |
|
Semaforul a fost pus pentru ca acel giratoriu de la "trei alimentari" a fost prost gandit de la inceput, sa ne amintim ca atunci cand s-a dat drumul la giratoriu se formau cozi imense pe Calea Bucuresti pana la giratoriul de la spitalul Judetean pe trei benzi! Cel care a gandit acel giratoriu a venit cu alta idee stralucita cand a vazut ce a facut, a dat ordinul sa se monteze un semafor pentru cei care vin din directia B-dul 15 Noiembrie pentru a da sansa si celor care vin de pe Calea Bucuresti sa treaca prin giratoriu, odata montat acest semafor au sansa si pietonii sa traverseze in siguranta, nu acelasi lucru se poate spune despre nou creata trecere de pietoni de pe Calea Bucuresti care e un pericol pentru pietoni si o bataie de cap in plus pentru soferi. Problema din noul giratoriu nu a fost rezolvata nici acum cu acel semafor, cozi se formeaza si acum la ore de varf pe Calea Bucuresti, dar acum se formeaza cozi si pe B-dul 15 Noiembrie pe 4 benzi, pentru ca sa nu uitam, odata cu noul giratoriu s-a anulat banda 1 (banda 1 daca ne uitam bine dispare undeva chiar in giratoriu chiar unde ar fi nevoie) de langa trotuar pe 15 Noiembrie spre Calea Bucuresti, aceea banda a fost taiata din zona pietonala acum cativa ani tocmai ca sa descongestioneze traficul dispre 15 Noiembrie spre Calea Bucuresti.
Ideea unui pietonal subteran e buna dar e prea costisitoare chiar si pentru Scripcaru.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 20 Noi 2012 18:56:06 Titlul subiectului: |
160556 |
|
Noua giratie de la Hidro, nu incurca cu nimic circulatia si da posibilitatea celor care vor sa revina spre oras sa se intoarca in conditii mai sigure. Mai mult, da posibilitatea celor care gresesc si se incadreaza spre Centru, desi ar vrea sa mearga spre 3 Alimentare, sa revina pe drumul dorit prin sensul giratoriu.
Statia a fost mutata un pic mai incolo, si marcata din nou.
A am circulat si prin noul semafor de pietoni de la Trei Alimentare. Eram curios pentru ca il remarcasem pe camere si voiam sa stiu daca isi schimba culoarea automat sau la cerere. Am vazut ca e cu buton, care e mai mereu apasat
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
|