Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Maxi taxi-urile din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Joi 22 Feb 2007 00:06:33    Titlul subiectului: 76416

Noile trasee aprobate

• 701Hypermarket Cora (parcare), soseaua Pantelimon, soseaua Dudesti-Pantelimon, Rosu Nicolae, Eretelui, soseaua Garii Catelu, soseaua Industriilor, Radu Tina, Valsanesti, Depozitului, Bd. Basarabia, soseaua Mihai Bravu, Bd. Ferdinand, Ziduri Mosi, soseaua Colentina-Complex Europa.
• 702Bd. Th. Pallady, Jean Steriadi, Bd. 1 Decembrie 1918, Liviu Rebreanu, Bd. Nicolae Grigorescu, Bd. Chisinau, soseaua Pantelimon, soseaua Iancului, soseaua Mihai Bravu, Bucur Obor, soseaua stefan cel Mare, Barbu Vacarescu, Ceaikovski, Bd. Mircea Eliade, Bd. Aviatorilor, C-tin Prezan, soseaua Kiseleff, soseaua Bucuresti-Ploiesti pana la intersectia dintre aleea Privighetorilor si Lucian Blaga.
• 703Spitalul Sf. Ioan, soseaua Vitan-Barzesti, Ion Iriceanu, soseaua Berceni, Piata Sudului, soseaua Oltenitei, soseaua Viilor, C. Istrati, soseaua Progresului, Calea Rahovei, Mihail Sebastian, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, C. T. Petrescu, Bd. 1 Mai, Drumul Taberei, Valea Argesului.
• 704soseaua Berceni (depoul IMGB), Ion Iriceanu, soseaua Oltenitei, Piata Sudului, Piata Eroii Revolutiei, Bd. Pieptanari, Calea Ferentari, Calea Rahovei, Piata Rahovei, soseaua Alexandriei, Autogara Rahova.
• 705Gara Progresul, Drumul Bercenarului, soseaua Giurgiului, Luica, Bd. C. Brancoveanu, soseaua Oltenitei, Piata Sudului, Calea Vacarestilor, soseaua Mihai Bravu, soseaua Iancului, soseaua Pantelimon-Hypermarket Cora.
• 707soseaua Alexandriei (Rostar), soseaua Antiaeriana, Calea 13 Septembrie, Drumul Sarii, Razoare, Bd. Geniului, Leu, Bd. Iuliu Maniu, Autogara Militari, Carrefour Militari.
• 708intersectia dintre Pucheni si Crasna, Pucheni, soseaua Alexandria, Piata Rahovei, Buzoieni, Margeanului, Petre Ispirescu, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, Brasov, Drumul Taberei, Valea Argesului.
• 709intersectia dintre Calea Giulesti si Rasadnitei, Calea Giulesti, Bd. Constructorilor, Piata Crangasi, soseaua Virtutii, Pasajul Lujerului, Bd. Timisoara, Romancierilor, Drumul Taberei, Valea Argesului, Valea Oltului, Prelungirea Ghencea si Cimitirul Ghencea.
• 714intersectia dintre Trapezului si Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. 1 Dec. 1918, Postavarului, Bd. N. Grigorescu, C-tin Brancusi, Lucretiu Patrascanu, Morarilor, soseaua Fundeni, soseaua Colentina, Doamna Ghica, Bd. Lacul Tei, Barbu Vacarescu, Aviator Alex. sebanescu, Bd. Aerogarii.
• 715Republica, Bd. Basarabia, Bd. N. Grigorescu, Bd. Camil Ressu, Bd. Fizicienilor, Bd. Energeticienilor, Calea Vitan, soseaua Vitan-Barzesti, Ion Iriceanu, Turnu Magurele, Anghel Alexandru, Zetari, Prelungirea Ferentari, Bachus, Freamatului, Amurgului, Piata Rahova, intersectia dintre soseaua Alexandriei si soseaua Magurele.
• 716Gara Basarab, soseaua Orhideelor, Pod Grozavesti, Bd. Vasile Milea, Aviator Nicolae Gaina, Drumul Sarii, Calea 13 Septembrie, Mihail Sebastian, Calea Rahovei, Amurgului, Carlibaba, Salviei, Bachus, Prelungirea Ferentari, Zetarilor, Anghel Alexandru, soseaua Giurgiului, Piata Progresul, Drumul Gazarului, Resita, Piata Resita.
• 717Zetarilor, Prelungirea Ferentari, Toporasi, soseaua Giurgiului, Drumul Gazarului, Straja, Resita, Izvorul Rece, Bd. C. Brancoveanu, Secuilor, Nitu Vasile, Piata Sudului, Calea Vacarestilor, soseaua Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Energeticienilor, Fizienilor, Bd. Camil Ressu, Bd. N. Grigorescu, Postavarului, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, soseaua Morarilor, Vergului, Hypermarket Cora.

Cele cinci trasee care sunt neoperationale in acest moment vor fi scoase la licitatie in perioada urmatoare daca vor exista firme interesate sa le preia.

702 observ ca este usor modificat, adica in zona Aviatorilor este cam imbarligat si este prelungit pana la Aleea Privighetorilor, fata de Sellgross Baneasa, actualul capat de linie. Nu inteleg de ce trebuie de la bd.Mircea Eliade sa se intoarca pana la Televiziune apoi Arcul de Triumf, cand ar fi putut foarte bine sa-si continue drumul pe N.Caramfil, Aerogarii


De aici provin informatiile:
http://www.romanialibera.ro/index.php?a=1&fct=1&complet=1&idx=87913&tab=
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 22 Feb 2007 02:31:47    Titlul subiectului: 76422

Rusine pentru faptul ca s-a aprobat traseul liniei 703, care dubleaza aproape 100% traseul liniei 173. Nu ar fi trebui sa se dea aprobari decat pentru linii care dubleaza DOAR PARTIAL trasee RATB, pentru evitarea conflictelor de interese. Aceeasi observatie si in cazul liniei 716, care il dubleaza in intregime pe 139.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Aug/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Feb 2007 11:55:35    Titlul subiectului: 76444

in teorie asa este, dar in practica, cind astepti 20 de minute la 173, parca nu prea te mai intereseaza aceste aspecte; oricum traseul 703 circula de facto pe acolo, acum doar s-a obtinut si hirtia
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Feb 2007 15:44:01    Titlul subiectului: 76458

fantt a scris:
astepti 20 de minute la 173, parca nu prea te mai intereseaza aceste aspecte; oricum traseul 703 circula de facto pe acolo, acum doar s-a obtinut si hirtia
Și la dubă tot atâta aștepți... circulă exact în fața autobuzului sau, în cel mai fericit caz, cu 1-2 minute înaintea lui.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Silvanu



Data înscrierii: 06/Aug/2007
Ultima vizita: 03/Aug/2016
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Apr 2008 12:19:08    Titlul subiectului: 2615 91590

Ar trebui sa stiti niste chestii despre maxi-taxi, ca sa nu mai vorbiti aiurea de treaba cu circulatul cu 1-2 min in fata autobuzlui:
Microbuzele au un orar cit de cit stabil cu plecare de regula in fata unui autobuz RATB, Se pleaca de la capat si vreo 3-4 statii se merge incet in fata autobuzului respectiv pentru a se crea "timp" fata de microbuzul din fata sa apoi se accelereaza pina cind este ajuns si depasit un alt autobuz RATB si din nou se merge lent 1-2 statii in fata acestuia ca la sfirsit pe sectiunea finala a traseului sa se mearga repede nemaifiind calatori care sa urce, ci oprindu-se scurt doar pentru coborire. Astfel de exemplu un 519 sau mai nou 715 depaseste de la cap la cap vreo 4 de 102 si citeodata si un 220 asa ca nu se poate vorbi ca microbuzul ajunge odata cu autobuzul la capat, ci se cistiga cel putin 20 minute.
In plus exista avantajul ca daca e blocaj de trafic pot sa cobor intre statii si sa merg un pic pe jos, nu sa astept inchis in autobuz o ora in coloana ca "nu are voie sa deschida usile"

Si despre treaba cu oamenii in picioare mi se pare o aberatie. Cum sa nu opresti sa iei un calator fiindca nu mai ai locuri pe scaune. Ginditi-va ca stati intr-o statie faceti cu mina si trece un microbuz, al doilea, al treilea si nu opreste ca NU ARE LOCURI PE SCAUNE, pai ce merg cu maxi-taxi ca sa stau jos sau ca sa ajung mai repede unde am nevoie.
Intr-o zi stateam la Laromet si asteptam 508 spre Buftea opreste un microbuz in statie vreo trei calatori, ii las pe acestia sa urce primii ca nu tineam neaparat sa ocup loc si cind sa urc eu soferul ma da jos ca nu mai are locuri si e control pe traseu. Pai asa ceva nu se poate, pai de ce sa ia amenda bietul sofer ca a luat oameni in plus, cind el a vrut sa ne faca un bine si sa nu mai asteptam o gramada in statie. Legea asta cu nr de locuri ar trebui abrogata.

_________________
Travel or die
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Apr 2008 20:45:19    Titlul subiectului: 91616

In ultimele doua saptamani am avut cateva drumuri cu linia 547 (Bucur Obor-Cora-comuna Pantelimon). Am observat un lucru destul de interesant. Pe soseaua Pantelimon calatorii prefera sa ia acest mijloc de transport, si sa plateasca 1,5 RON chiar pentru o distanta scurta de 2-3 statii, pe motiv ca ajung mai rapid la destinatie si nu asteapta dupa tramvaiele sau autobuzele blocate in intersectii. Singura chestie ca soferii de pe aceasta linie au obiceiul sa opreasca in intersectii sau nu sunt politicosi (unii dintre ei).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Silvanu



Data înscrierii: 06/Aug/2007
Ultima vizita: 03/Aug/2016
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2008 10:23:29    Titlul subiectului: 93352

Voi prezenta traseele de maxi - taxi DE ORAS care au activat pina la reorganizarea din 2006.
Cind ma refer de oras ma refer doar la traseele care au licente de la PMB
ca de ex 506, 507, 547 au licente de la ARR, acestea fiind maxi-taxiuri preorasenesti.


Liniile URBANE de maxi-taxi din BUCURESTI

500.Piata Obor,Bd.Ferdinand,Sos.Mihai Bravu,Piata Muncii,Bd.Basarabia, Republica,Str.Industriilor,Sos.Garii Catelu,Cora Pantelimon.

operatori:
Millenium Expo 2000
Trans Cyty 2002

502.Autogara Grivita,Sos.Chitilei,Piata Chibrit,Bd.1 Mai,Piata Victoriei, Bd.Lascar Catargiu,Piata Romana,Bd.Magheru,Pasaj 1848, Bd.D.Cantemir,
Cal.Serban Voda,Sos.Giurgiului,Drumul Gazarului,Str.Straja,Piata Resita.

operatori:
Allegro Maxi-Taxi S.A
N & G Atlas Transport
Amic Transport
Romval impex SRL
Prima Trans 2000
Bobes & Manea Trans
Ridm Impex SRL
Euroady SRL

504.Teius,Margeanului,Petre Ispirescu,13 Septembrie,Str.Dr.Staicovici, Dr.Lister,Piata Ope-rei,Bd.Elisabeta,Universitate,Bd Carol I, Sos.Iancului, Sos. Pantelimon,Cora Pantelimon,Bd.Biruintei,Com.Pantelimon.

operator:
Condor Impex SRL

510.Gara Obor,Bd.Ferdinand,Foi-sorul de Foc,Bd.Dacia,Piata Romana, Cal.Grivitei,Gara de Nord,Bd.Dinicu Golescu,Cal.Giulesti,16 Februarie, Drumul Sabareni,Cart.Giulesti-Sirbi.

operator:
Magic ’99 Romania

511.Strand Straulesti,Laromet,Bd.Bucurestii Noi,Bd.Gloriei,Str.
Natatiei,Str.Jiului,Piata Presei Libere,Sos.Kiseleff,Cal.Dorobanti,Piata Lahovary,Bd.Ma-gheru,Bd.Bratianu,Piata Unirii,Bd.Regina Maria, Str.George Cosbuc,Cal.Rahovei,Sos.Ale-xandriei.

operatori:
Allegro S.A.
N & G Atlas Transport
Com-Cirom Exim
Trans Vib Serv
Gehabnis Trans
Snake Trans SRL
Vintur Impex SRL
Filicom SRL
Ridm Impex SRL
Galex Cosimex
Millenium Trans SRL

512.Carrefour Colentina,Sos.Colen-tina,Bucur Obor,Cal.Mosilor,Bd
Carol I,Bd.Elisabeta,Piata Operei,Bd.Eroilor,Razoare,Dr.Taberei, Valea Ialomitei,Valea Argesului

operator:
Condor Impex SRL

515.Zoo Baneasa,Privighetorilor,Sos.Buc-Ploiesti,Aeroport Ba-neasa,Piata Presei Libere,Sos.Kiseleff,Piata Victoriei,Bd.Lascar Catargiu, Piata Romana, Bd.Magheru,Pasaj 1848, Bd. D.Cantemir,Bd.Tineretului,Cal.
Vacaresti,Piata Sudului,Nitu Vasile,Alex Obregia,Metalurgi-ei,C-tin Brincoveanu,Huedin,Str.Uioara.

operatori:
Mial Transport SRL
Allure Com SRL

516.C.F.R.Progresu,Sos.Giurgiului,Str.Luica,Bd.C-Tin Brincoveanu, Sos.Oltenitei,Cal.Serban Voda,Bd.D.Cantemir,Piata Unirii,Bd.Unirii, Bd.Mircea Voda,Cal.Calarasi,Piata Sf.Vineri.

operatori:
Ygi Trans
Tannes Construct Brebenel SRL
Start Taxi
Mex Com SRL
Fan Supertrans
Tonya Trans

517.Cora Pantelimon,Sos.Panteli-mon,Bd.Marelui Stadion,Str.Vatra Luminoasa,Sos.Mihai Bravu,Bd.Decebal,Bd.Unirii,Bd.Mircea Voda, Piata Sf.Vineri,Piata Unirii,Bd.Regina Maria,Str.G.Cosbuc,Str.Nasaud,
Cal.Ferentari,Sos.Salaj,Str.Humulesti,Cart.Salaj.

operatori:
Pacific Trans Tours
Simona Andra Trans
Andredany Company

519.Zetari,Str.Anghel Alexandru, Str.Luica,Str.Turnu Magurele,
Str.Iriceanu Ion,Sos.Vitan-Birzesti,Cal.Vitan,Energeticienilor,
Fizicienilor,Bd.Camil Resu,Bd.N.Grigorescu,C-tin Brincusi,
L.Patrascanu,Bd.Basarabia,Republica.

operatori:
Sildancris SRL
CSL Trans
Dany Take SRL
Trans Com Ferarry
Lumcris Star SRL
P & R Trans SRL
Copet SRL
Com-Cirom Exim

520.Zetari,Prel.Ferentari,Str.Toporasi,Sos.Giurgiului,Drumul Gazarului, Izvorul Rece,Bd.C-tin Brincoveanu,Str.Secuilor,Piata Sudului, Cal. Vacaresti,Sos.Mihai Bravu, Cal.Vitan, Energeticienilor,Fizicienilor,Bd.Camil Resu,Bd.N.Grigorescu,Postavarului,Bd.1 Dec.1918,Bd.Basarabia, Sos.Vergului,Cora Pantelimon.

operatori:
Sildancris SRL
CSL Trans
Dany Take SRL
Vasiflor SRL
Lumcris Star SRL
P & R Trans SRL
Copet SRL
GVM Trans SRL
Com-Cirom Exim

522.(612)Aurel Vlaicu,Sos.Pipera,Str.N.Caramfil,Bd.Aerogarii, Ion Ionescu de la Brad,Sos.Straulesti,Str.Baiculesti,Bd.Poligrafiei, Str.Jiului,Bd.Bucurestii Noi,Bd.Laminorului,Mezes.

operator:
Torcret SRL

523.Carrefour Orhideea,Sos.Orhideelor,Gara Basarab,Dinicu Golescu, Str.Witting,Cal.Plevnei,Str.C-tin Noica,Splaiul Independentei, Piata Unirii,Bd.Unirii,Cal.Vitan,CET SUD Vitan

operatori:
GVM Trans
Dia & Dora SRL
Nikarom Grup SRL
Trans SO-MI SRL
Anna & Costel ‘92
Irina 29 Comimpex

524.Europa,Sos.Colentina,Str.D-na Ghica,Bd.Lacul Tei,Str.Barbu Vacarescu,Sos.Stefan cel Mare,Str.Iancu de Hunedoara, Sos.N.Titulescu,Gara Basarab, Calea Grivitei,Gara de Nord.

operatori:
Crisand Prodserv
Coco-Rico SRL

Cu restul de la 525 pina la 598 o sa revin ulterior

Va asigur ca informatiile sint super verificate; fiind un mare fan al acestui tip de transport am avut placerea sa merg cu toate aceste linii si chiar ii cunosc personal pe o parte din patronii acestor firme.

Daca mai doriti informatii despre vreo linie care a circulat in perioada 1995-2008 urbana sau preoraseneasca de maxi taxi va voi servi prompt cu aceasta toate aflindu-se in baza mea de date chiar si tarifele practicate pe aceste trasee.
Puteti sa-mi scrieti si la silvan.radu@seznam.cz

_________________
Travel or die
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Silvanu



Data înscrierii: 06/Aug/2007
Ultima vizita: 03/Aug/2016
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2008 10:39:13    Titlul subiectului: 93353

Dr2005 a scris:
Stii ce e interesat de observat insa? Desi sunt eliberate de firme diferite, adresa sediului social al firmei e aceeasi, conform informatiilor tiparite pe ele.
De exemplu:
- SC FI-FI SERV SRL - infiintata in 2001, sediul Str Dezrobirii 40, bl O8, sc A, et 3, ap 23, cont la BCR Crangasi
- SC ABYSTEF TRANS SRL - infiintata in 2002, sediul Str Dezrobirii 40, cont la BancPost sector 6 (adica Iuliu Maniu/Lujerului)
Sa iti explic cum sta treaba, patroni la aceste doua firme sint doi frati care locuiesc in acelesi apartament din militari dar detin fiecare microbuzele lui de aia apare aceeasi adresa. Aceste firme sint urmasii fostei RO AUTOSTOP SRL care a activat prin 2000 pe 511 pe 505 cind acesta avea traseul Lujerului -Chiajna pina in 2005, si pe 573 pina la desfintarea acestuia adica pina la infiintarea lui 703.

704,708,709,713 sint desfiintate
705 circula sporadic doar de la Brincoveanu pina la Luica (cap 102)
710 circula un singur microbuz Giulesti-Sirbi - Cringasi
701 S-a prelungit de la Piata Obor pe ziduri Mosi,Colentina,pina la Europa
528,553 circula in continuare pe fostele trasee dar nu mai poarta placa cu
numar, ci doar EUROPA-TRAPEZULUI (528) si Titan (553)
553 intoarce prin Dragonul Rosu, nu mai trece pe sos.Colentina
702,703,707,714,715,716 circula normal

_________________
Travel or die
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2008 21:45:19    Titlul subiectului: 93393

Dupa cate stiu nici 522 si nici 523 nu mai circula, iar unele lini s-au comasat si circula pe trasee mai mari!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Silvanu



Data înscrierii: 06/Aug/2007
Ultima vizita: 03/Aug/2016
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mai 2008 14:39:11    Titlul subiectului: 93457

Astea care le-am scris eu sus sunt liniile care au fost desfiintate in 2006 pentru cei care vor sa stie mai multe despre fosta retea de maxi taxi urbana din Bucuresti.
In prezent singurele trasee DE ORAS cu numar de forma 5xx care mai circula sint 528 si 553 si alea FARA LICENTA restul traseelor de oras au numere cu 7xx
Liniile 503, 505, 506, 507, 508, 532, 547, 550, 552(suspendat), 554, 559, 567, 572 sint linii limitrofe care au licente de la ARR, nu de la PMB, chiar daca o parte a traseului lor este pe teritoriul Bucurestiului acestea nu sint trasee orasenesti.

Celelalte trasee de oras si cu operatorii care au circulat pina la reorganizarea din 2006.
Acestea sint 525 (a purtat si nr.523bis), 526, 528, 531, 534, 535, 538, 539, 542, 553, 555, 560, 570 (cursa Gratuita Selgros), 573, 578, 582, 585, 596, 598 (cursa Gratuita Plaza), 599

_________________
Travel or die
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
swq2009



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 13/Mar/2010
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 01:08:35    Titlul subiectului: 105036

Inca circula un maxi taxi gen 508 scurtat. 508 circula pe traseul Gara de Nord-Buftea. Acum e un maxi taxi care circula pe traseul Chibrit-Buftea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Silvanu



Data înscrierii: 06/Aug/2007
Ultima vizita: 03/Aug/2016
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 13:48:34    Titlul subiectului: 105246

Ai dreptate !! Este chiar linia 508 care a fost prescurtata la Chibrit in octombrie 2005 din cauza lucrarilor la Pasarela Basarab motiv pt care masinile nu mai aveau loc de parcare in zona Garii de Nord.

Indicativul 508 nu mai apare pe placa cu traseul din cauza ca lumea s-a obisnuit sa intrebe de Gara cind vede inscriptia cu 508.

Chiar si operatorul de transport este acelasi de pe vremea cind linia mergea pina la gara.

PS Eu lucrez ca dispecer la maxi-taxi in Buftea pe linia 508

_________________
Travel or die


Ultima modificare efectuată de către Silvanu la Sâm 31 Ian 2009 13:58:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Silvanu



Data înscrierii: 06/Aug/2007
Ultima vizita: 03/Aug/2016
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 13:57:13    Titlul subiectului: 105247

A mai existat o varianta a acestei linii in perioada iulie - octombrie 2005


Linia 460 de MAXI-TAXI Laromet - Buftea ;tarif 1,5 lei

Operatori Allegro , Millenium Trans , Vretas pe care erau 4 midibuze Isuzu
si doua Mitsubishi Prestij toate cu 27 locuri.

Acest traseu a fost infiintat dupa desfiintarea din 2005 a preorasenestilor RATB din cauza ca masinile de pe 508 nu faceau fata cu preluarea fluxului de calatori fiind in mare parte microbuze 11-16 locuri.

Linia aceasta a disparut odata cu prescurtarea 508 la Chibrit in oct 2005

A mai existat tot in aceasta perioada iul-oct 05 si o linie locala in Buftea
460bis Buftea - Buciumeni tarif 1 leu ;operata de Vretas cu un singur microbuz cu 16 locuri

_________________
Travel or die
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Silvanu



Data înscrierii: 06/Aug/2007
Ultima vizita: 03/Aug/2016
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 14:01:37    Titlul subiectului: 105249

De ultima ora

S-a desfiintat linia 702 din lipsa de vehicule si de calatori in ianuarie 2008

_________________
Travel or die
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 22:32:20    Titlul subiectului: 105273

Nici linia 703 nu mai circula de ceva timp!Si tot din cauza lipsei de calatori!Acest maxi-taxi circula pe traseul Mina Minovici-Aparatorii Patriei-Piata Sudului-Brancoveanu-Eroii Revolutiei-Sebastian-Ghencea-Moghioros-Valea Argesului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Silvanu



Data înscrierii: 06/Aug/2007
Ultima vizita: 03/Aug/2016
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2009 12:53:49    Titlul subiectului: 106060

Nu stiam !!! Esti chiar sigur ca nu mai circula ??? Nici macar 1 - 2 microbuze pe ora. Poti te rog sa verifici ca eu nu prea pot sa ajung prin zona aia.
_________________
Travel or die
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Feb 2009 13:02:05    Titlul subiectului: 106061

Silvanu a scris:
S-a desfiintat linia 702 din lipsa de vehicule si de calatori in ianuarie 2008

Linia 702, care circula pe traseul Aeroport Baneasa-Trapezului s-a desfintat ? Intreb asta deoarece am vazut circuland in continuare microbuzele linei 702. Cand ma intorc de la munca ajung la Piata Iancului in jur de ora 17, si vad in continuare circuland microbuze pe acest traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mar/2021
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 16 Iun 2009 14:45:04    Titlul subiectului: 112476

Iata o mostra de ceea ce inseamna transportul cu maxi-taxi intr-o capitala europeana...

Priviti "afisajul" modern (in sensul ca e pare scris de un retard ce tocmai a invatat, cu greu, alfabetul), afisaj confectionat dintr-o hartie ordinara.

Evident, indicativul liniei este fie 520, fie 717, "la alegerea lu' clientu' ", ca "sa mananca si gura lu' soferu' o paine la sticla de ju'mate"... Mad Laughing

Evident, intr-o zi caniculara, dupa zile intregi lipsite de ploaie, duba e sub orice critica de jegoasa, parca stiam ca 'toar-sii' militieni ar trebui sa nu permita circulatia unor vehicule murdare... Rolling Eyes

Iata transportul potrivit pentru un popor din ce in ce mai primitiv care devine din ce in ce mai acaparat de manelisti si cocalari...



IF01MVU-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.75 kb
 Vizualizat:  de 51605 ori

IF01MVU-2.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Iun 2009 15:29:16    Titlul subiectului: 112477

Azi am mers cu maxi-taxi intre Eroii Revolutiei si comuna 1 Decembrie dus-intors. Pe langa faptul ca ambele microbuze aveau aer conditionat, soferii au mers in normele rutiere (viteza legala, asigurari etc - fata de multi soferi RATB). E drept ca amandoi soferii aveau calatori in picioare (cel mult 3-4 deodata), dar cat timp are bare de sustinere ca in autobuz, nu prea vad problema.

Marea magarie pe care o vad eu in transportul cu maxi-taxiul e ca nu dau bilete decat cei de cursa lunga.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Iun 2009 08:55:04    Titlul subiectului: 112636

S-a cam dus perioada de glorie a liniei 701 (fosta 501). Aceasta linie a aparut o data cu CORA Pantelimon, la inceputul lui noiembrie anul 2003. La momentul aparitiei linia circula pe traseul: CORA-Sos. Pantelimon-Sos. Garii Catelu-Str. Industriilor-B-dul Basarabia-Mihai Bravu-Ferdinand-Piata Obor. O calatorie costa 1 leu, iar microbuzele circulau arhipline, mai ales pe Sos. Garii Catelu si Str. Industriilor, fiind un mijloc de transport ce deservea locuitorii din zona, asta si din cauza faptului ca linia de autobuze 246, care merge pe Sos. Garii Catelu de exemplu, are o frecventa destul de proasta. Timpul a trecut, baietii au crescut si ei tariful la 1,5 RON, in vara anului 2006 cei de la primarie au hotarat ca traseele de microbuze sa nu se mai suprapuna asa mult cu cele ale RATB-ului, a fost acea schimbare de indicative (de la 5xx la 7xx), unele trasee au disparut pur si simplu (cum ar fi 555) iar altele si-au modificat ruta, cum este si cazul acestui traseu, devenit 701. Astfel el mergea pe niste strazi paralele cu Sos. Garii Catelu si str. Industriilor. De la Antilopa micorbuzele faceau stanga si apoi imediat dreapta pe str. Nicolae Rosu, care merge paralel cu Sos. Garii Catelu, la capatul acestei strazi microbuzele faceau stanga pe str. Eretelui si reveneau pe str. Sos. Garii Catelu, mergeau un pic pe str. Industriilor pana la intersectia cu str. Voiosiei facea dreapta pe ea, apoi mergea pe str. Vaslanesti (paralela cu str. Industriilor, la aceasta strada eu ii spun "Micul Ferentari" datorita faunei din zona si a blocurilor de 4 etaje cu minoritari..........), dupa ca face dreapta pe str. Depozituilui si revine pe str. Industriilor si de acolo traseul pe B-dul Basarabia-Sos. Mihai Bravu...... De curand microbuzele au traseu prelungit pana la Europa.
O perioada erau destui clienti, fiind un mijloc de transport care deservea locuitorii din zona str. Nicolae Rosu si str. Vaslanesti. Recent am avut iar cateva drumuri cu microbuzele acestei linii, pretul s-a facut la 2 RON, dar microbuzele circula aproape goale, fie ca este ora de varf sau nu. Din cate am inteles de la sofer, in orele de varf pe traseu sunt 5 masini, frecventa fiind de un microbuz la 20 de minute. Nu stiu insa cat viitor va ami avea aceasta linie in conditiile in care nu mai circula multa lumea pe aceasta linie asta si datorita tarifului destul de mare, 2 RON.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Apr/2021
Mesaje: 349
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2009 14:07:21    Titlul subiectului: 113513

Acum cateva zile, am asistat la spectacol in aer liber. De fiecare data maxi taxi 200, pleaca inaintea autobuzului RATB 400, pentru a-i lua calatorii. Insa acum cateva zile, soferul autobuzului RATB care avea pica pe soferul de maxi-taxi, a plecat de la Republica cu 5 minute mai devreme, adica la ora 7:35 in loc de 7:40 , si in acest fel i-a luat fata si calatorii microbuzului. La capatul din comuna Dobroesti, soseste si microbuzul condus de un sofer foarte nervos, opreste paralel cu autobuzul aflat la capat, blocand in acest fel si strada, coboara in viteza din microbuz si se duce la soferul RATB, certandu-se ca la usa cortului cu soferul RATB spunandu-i ca la fiecare cursa i-a luat calatorii din cauza ca a plecat mai devreme de la capat. Toate acestea in prezenta calatorilor din microbuz, al celor din autobuz si al trecatorilor. Dintre toti, eu am fost cel care am fost nevoit sa i-au apararea soferului RATB, zicand ca dupa ce ca are nesimtirea sa plece de fiecare data inaintea autobuzului RATB, mai are si tupeul sa faca scandal. Pentru ca cei care locuiesc in Com. Dobroesti au mereu surpriza neplacuta sa vada mereu si microbuzul si autobuzul unul dupa altul in sir indian, apoi sa astepte 40 de minute in statie si vin din nou tot amndoua, mai intai microbuzul, apoi vine si autobuzul cu 1 sau 2 calatori!!! Si sa mai spun ca niciodata soferul microbuzului nu elibereaza bilete. Iar la sofer in fata la oglinda, se afla un bilet cu orele de plecare ale autobuzului RATB!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Iul 2009 08:06:56    Titlul subiectului: 114470

Ieri am fost dupa multa vreme la Auchan Titan cu microbuzele si am vazut ca s-au produs niste modificari in circulatia acestora. In primul rand a crescut foarte mult timpul de asteptare in statii, daca inainte veneau la 15 minute sau mai repede, acum la dus l-am asteptat la Posta Titan pe 1, aproximativ 24 de minute iar la intoarcere de la Auchan am asteptat 20 de minute. Cu toate ca se asteapta mult dupa ele la ora 4 dupa masa, nu erau arhipline ca alta data, poate si din cauza caniculei, lumea merge la cumparaturi dimineata sau seara. Cand am sosit la Auchan am vazut stationand 8 microbuze, mi s-a parut cam ciudat, locul acestora ar fi trebuit sa fie pe traseu dupa aprerea mea, nu stationand la cap de linie, iar calatorii topindu-se de caldura in timp ce le asteapta, chiar daca este transport gratuit. O alta modificare este ca mcrobuzele nu o mai iau pe strada Bratarii ca sa intre in Auchan, din cauza unul santier care a blocat accesul vehiculelor pe aceasta strada. Astfel de pe Liviu Rebreanu microbuzele in loc sa o ia inainte pe str. Bratarii, fac dreapta pe B-dul 1 Decembrie, merg aproxmativ o statie RATB si apoi fac stanga in parcarea centrului comercial. In partea de jos a site-ului Auchan apare si lista cu cele trei trasee de microbuze ce deservesc acest magazin: http://www.auchan.ro/index.php?id=10
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
oana



Data înscrierii: 09/Sep/2009
Ultima vizita: 16/Oct/2009
Mesaje: 2

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 17:08:37    Titlul subiectului: Maxi Taxi Bucuresti 117098

Ma intrebam ce se intampla cu traseele Maxi Taxi? Am observat ca pe site-ul Primariei, ultima data de licitatie a autorizatiilor este din 2006 si aceste autorizatii au expirat deja (sau trebuiau) in 2008. Nu prea inteleg daca mai sunt legale maxi taxiurile si daca da, atunci traseele sunt aceleasi ca cele din 2006? E vreun site cu informatii complete despre asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 20 Sep 2009 00:05:04    Titlul subiectului: 117172

Am mers astazi pentru prima data cu un midibuz al firmei C&I. Asta pentru ca era in statie, autobuzul RATB nu stiam cand si daca vine si nu-mi gaseam oricum cardul RATB pe care nici pana acum nu-l gasesc Evil or Very Mad
Asa ca ma urc in midibuz si intreb cat costa, imi spune ca 2 lei, ii dau 2 lei si omuletul se uita la mine ca si cum as vrea restul la cat i-am dat. Probabil ca aratam mai diferit decat obisnuitii traseului asa ca si-a amintit ca undeva pe bord are niste hartii care se cheama bilete.
Partea buna, pe care am aflat-o dupa ce am coborat in statia RATB, este ca ar opri unde vrei tu. Persoana care mi-a spus asta nu-si aminteste insa sa-i fi dat bilet vreodata de cate ori a mers cu midibuzul.
Interiorul arata insa cam obosit si scaunele erau pline de firmituri si cam ingramadite. N'am auzit manele, iar masinuta s'a miscat destul de bine. E adevarat, era sambata dupa-amiaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mar/2021
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 16:18:23    Titlul subiectului: 118373

Un articol de arhiva, delicios, despre scumpa noastra tara, Indi-nistan, si mijloacele de transport "moderne" care circula prin ea:

http://stiri.rol.ro/content/view/33548/2/

" Controale dese, fara efect - Amenzile trec, maxi-taxi ramane

* Vineri, 09 Februarie 2007

Liniile de maxi-taxi functioneaza in baza Hotararii nr. 87 din aprilie 2006 a Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Consilierii s-au gandit sa ataseze acestei hotarari si un regulament ce pare ca nu a fost citit inca de operatori si de soferi.

Pentru inceput sa vedem la ce i-au silit consilierii bucuresteni pe patronii firmelor de transport, dar si pe soferii care se tin de volan pe microbuzele acestora.

OBLIGATII. Autorizatia de traseu poate fi anulata pentru nerespectarea itinerariului prevazut in anexa contractului de delegare a serviciului sau evaziune fiscala. Soferii trebuie sa aiba o tinuta corespunzatoare si o comportare civilizata fata de publicul calator; sa nu opreasca pentru urcarea sau coborarea calatorilor in statiile RATB; sa nu transporte pasageri peste capacitatea de transport mentionata in certificatul de inmatriculare; sa-si afiseze in interiorul autovehiculului, la loc lizibil, un ecuson care sa contina numele, prenumele si o poza cu el insusi, spre identificare; sa utilizeze ori de cate ori este nevoie instalatia de climatizare a salonului autovehiculului. In cazul in care patronii sau soferii nu respecta prevederile regulamentului se pot alege cu amezi intre un milion si 50 de milioane de lei vechi, in functie de cat de grav au cazut in abatere.

707. SB 06 TUW avea un senzor defect la o usa, fapt ce a pus greu la incercare nervii calatorilor din cauza tiuitului enervant ce se auzea. Traseul gandit de consilieri este respectat. Bilete se dadeau dupa ochi. Soferul, acru nevoie mare, i-a recomandat unei domnisoare care astepta biletul: "Ce stai aici, du-te in spate si ia un loc!" Timida, fata s-a conformat. La retur, cei 27 de pasageri nici nu s-au obosit sa intinda mana dupa bilete. In B 98 COF am facut lectura unui text de pe un abtibild plasat maiestuos deasupra oglinzii retrovizoare: "La urcare solicitati biletul soferului si pastrati-l pana la coborare!!!". Automat, a aparut o dilema: eu, daca cer biletul soferului, el cu ce mai circula? Daca vine vreun control si-l da jos din microbuz, nu raman calatorii cu buza-n volan?

708. Bulevardul Ghencea are privilegiul de a avea o prelungire care se numeste insipid Prelungirea Ghencea. La randul ei, Prelungirea Ghencea se intersecteaza cu Valea Oltului. Aici, la rascruce de vanturi, si-au gasit adapost microbuzele liniei 708. Soferilor le place foarte mult zona, din moment ce nu se incumeta sa isi conduca microbuzele pana la capatul de linie mentionat in contract, capat aflat la cativa kilometri departare. Din rascrucea de vanturi am luat un SB 06 UHA. Bilete s-au dat. Calatorul are ocazia sa cunoasca Pucheniul, o mahala a Capitalei unde trebuie sa fii viteaz nevoie mare sa te aventurezi. La retur, soferul de pe SB 06 UGC a dat bilete, avea ecuson, vorbea civilizat, a condus prudent.

709. Tot un 1 leu se plateste si pe traseul Cimitirul Ghencea 2 - Giulesti Sarbi. Am petrecut o jumatate de ora singur in salonul autovehiculului SB 06 TBI pe toata durata calatoriei. Returul mi-a fost asigurat de firma SC Cofrom Total prin intermediul microbuzului B 46 TJN. Patru calatori, bilete ioc, in schimb soferul avea ecuson, dar si medalii de la competitii sportive, medalii agatate la oglinda retrovizoare. Pe aceste rute operatorul este Atlassib, in combinatie cu Cofrom Total.

714. Este o ruta pe care Laur & Oana o exploateaza. Biletul costa tot 1 leu, dar asta nu inseamna ca cei 37 de calatori din B 48 RIK au pipait vreun tichet. Traseul incepe de la capatul liniei de tramvai nr. 5, langa Aeroportul Baneasa, si se termina la Hypermarket CORA din Pantelimon, desi ar trebui sa se opreasca la un alt supermarket din Fundeni. Laur & Oana SRL are obligatii la bugetul de stat, la bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetul asigurarilor de sanatate, pentru fiecare in parte inceputa fiind procedura de executare silita, asa cum reiese din informatiile oferite de site-ul Ministerului Finantelor Publice.

715. La Zetarilor, in Prelungirea Ferentari, B 39 TYR avea zece calatori. De aici pana la capatul liniei, la uzinele Republica, au mai urcat 30 de oameni care nu s-au sinchisit de bilet, cum nici soferul nu a facut-o. La retur, soferul IF 01 FOD s-a destainuit: "Este linia cea mai lunga, are 20 de km si de vreo doua luni au lungit linia. Este cea mai lunga linie de periferie. Merge pe aceeasi ruta ca si 102". O femeie nemultumita de scumpirea recenta a biletului a cerut explicatii soferului. Tichete pentru cei 20 de calatori nu s-au dat, dar, referitor la scumpire, explicatia a venit promt: "Era singura linie cu 10.000 de lei asa de lunga. Nu eu le-am scumpit. Toate se sparg in capul nostru, al soferilor."

717. Ca si pe linia 715, circula microbuzele a doua firme care s-au asociat la licitatie: Condor Impex SRL si Nikarom Group SRL. In mod normal, B 59 NKR, cu 29 de calatori la bord, dar nici un bilet, a plecat de la Hypermaketul Cora din Pantelimon spre celalalt capat al liniei, Zetarilor, desi ar fi trebuit sa se opreasca la Piata Sudului. La Condor Impex zboara un pic: Sorin Nica, Stefan Constantin, Ionel Mihu, pe cand la Nikarom ii gasim pe acelasi Sorin Nica, dar si pe Mitica Leaua. Ionel Mihu este membru in Consiliul National al Federatiei Nationale a Patronatului din Transporturile Rutiere din Romania - FNPTRR.

POZITIE. Mihai Vladarau a spus ca maxi-taxi nu se suprapune cu RATB

716. B 48 FET apartine firmei RIDM, despre patronul careia, Dorel Rizea, am mentionat in articolul aparut ieri, si parcurge urmatoarea ruta: Gara Basarab - P-ta Resita. De la Piata nu s-au oferit deloc bilete celor 24 de calatori la retur. Trei firme isi muncesc microbuzele pe acest traseu: Allegro Taxi, RIDM Impex si Amic Transport. La Allegro Taxi, controlata nu de mult de Ilie Cobrescu, presedintele FNTPRR, este administrator Virgiliu Coscodaru, care detine si Amic Transport, o alta firma care, in septembrie anul trecut, avea obligatii catre bugetul de stat.

FINANTE. La mijlocul lui ianuarie 2007, pe site-ul Ministerului Finantelor se putea gasi lista contribuabililor care inregistrau obligatii restante la bugetul de stat, la data de 30 septembrie 2006. Printre acestia aparea si Do & Do SRL, cu codul unic de identificare 478987, suma fiind de 103.177 RON. Reprezentantii Do & Do au sustinut ca este o eroare pe care o vor verifica la Finante, intrucat firma nu a avut niciodata datorii, si si-au manifestat disponibilitatea de a pune la dispozitie acte doveditoare. Acum, in aceeasi lista cu datornici inregistrati la 31 decembrie 2006, firma Do & Do nu mai figureaza.

AMENZI DE SUTE DE MILIOANE DE LEI La 31 octombrie 2006, Brigada de Politie Rutiera din Bucuresti a organizat o actiune pentru verificarea legalitatii activitatii de transport persoane. Controlul politistilor s-a soldat cu 132 de sanctiuni a caror cuantum a fost de peste 570.000.000 lei vechi. Au fost controlate 250 de autovehicule, s-au dat 25 de amenzi pentru incalcarea prevederilor Legii Transportului si 12 firme au fost amendate cu 5.000 RON pentru: transport de persoane cu vehicule nedestinate acestui scop, transportul mai multor persoane decat numarul locurilor inscris in certificatul de inmatriculare, neelibe-rarea biletelor de calatorie, lipsa documentelor, defectiuni tehnice. Primaria Municipiului Bucuresti ne-a dat de stire ca, pe parcursul anului 2006, Directia de Inspectie a efectuat un numar de 21 de actiuni de control pe traseele de maxi-taxi. S-au aplicat amenzi in suma totala de 784.000.000 lei vechi pentru: efectuarea transportului de persoane fara autorizatie de traseu, efectuarea transportului de persoane cu autovehicule neautorizate de operatorii de transport autorizati, nerespectarea partiala a traseului. "Aceste trasee nu se suprapun decat in proportie redusa peste traseele de mare capacitate gestionate de RATB. Au fost situatii cand unele capete de linii preorasenesti au fost ocupate de operatorii de maxi-taxi, dar, cu sprijinul ARR, aceste probleme au fost rezolvate. Pana acum, nu am primit sesizari privind nerespectarea traseelor", spune Mihai Vladarau, purtator de cuvant al RATB. Cu toate ca RATB a fost sprijinit de ARR, directorul Marian Turlea sustine ca: "Verificarea respectarii de catre operatorii de transport a obligatiilor privind efectuarea unui traseu pe raza Municipiului Bucuresti excede competentei ARR, si ca urmare, ARR nu poate face nici un comentariu pe aceasta tema". Se pare ca bucurestenii sunt multumiti pentru ca, asa cum spune Constantin Cerbulescu, director executiv al OPC Bucuresti: "pe liniile de maxi-taxi incepand de la 701 la 717 nu am avut anul trecut nici o reclamatie".
"

Poate ca " X-ulescu este membru in Consiliul National al Federatiei Nationale a Patronatului din Transporturile Rutiere din Romania - FNPTRR" poate fi o explicatie pentru "treburile" de pe trasee.

Si mai "ciudat" e ca atunci cand li se imputa ca nu iau masuri impotriva parazitilor cu maxi-taxi, "autoritatile" se spala pe maini cum ca "n-au primit sesizari". Asta e buna! Si des folosita. De parca ar trebui impinsi de la spate ca sa-si faca treaba... Jalnica tara si jalnice si impotente autoritati...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Următoare
Pagina 10 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community