Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 56, 57, 58  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 22:51:00    Titlul subiectului: 89423

Se pare ca lucrarile pe relatia Canta - Gara -Billa vor incepe curand, cel putin asta ma face sa cred montarea macazului de la Gara vis-avis de McDonald's, urmand sa se realizeze si dublarea curbei. Presupun ca traseele vor suferi urmatoarele modificari: 3 Dancu - Centru - strada Garii - Podu de Piatra; 6 - Dacia - Podu de Piatra - strada Garii - Targu Cucu. Nu stiu ce soarta vor avea traseele 2 si 7 pe perioada lucrarilor; presupun ca vor fi suspendate.


DSC08856.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.69 kb
 Vizualizat:  de 16229 ori

DSC08856.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2008 19:38:46    Titlul subiectului: 90209

In anul 1986 era dat in folosinta tronsonul Arcu-Bacinschi, pentru a asigura legatura cu zona autogarii si cu blocurile recent construite. Pana atunci tramvaiele intorceau in rondul de la gara, parcurgand in ambele sensuri strada 30 Decembrie (in prezent strada Garii). Dupa darea in folosinta a noului tronson, rondul de la gara a fost desfiintat, tramvaiele circuland de atunci pe strada 30 Decembrie doar pe sensul spre Piata Unirii. Linia si reteaua de pe celalalt sens au fost pastrate in ideea utilizarii lor in caz de nevoie. Tot atunci, odata cu desfiintarea rondului de la gara disparea si una dintre cele doua incrucisari perpendiculare duble existente in acel moment in Iasi.

Dupa 22 de ani, odata cu inceperea lucrarilor de reabilitare a caii de rulare, avem din nou, pentru o perioada de timp mai lunga, tramvaie pe ambele sensuri ale strazii Garii. Probabil ca pentru unii imaginile de mai jos nu inseamna mare lucru, insa trezesc amintiri pasionatilor care au avut ocazia sa vada si configuratia de dinainte de 1986.



IMG_3949.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.91 kb
 Vizualizat:  de 14804 ori

IMG_3949.JPG



IMG_3952.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.7 kb
 Vizualizat:  de 14804 ori

IMG_3952.JPG



IMG_3964.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.02 kb
 Vizualizat:  de 14804 ori

IMG_3964.JPG



IMG_3967.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.82 kb
 Vizualizat:  de 14804 ori

IMG_3967.JPG



IMG_3948.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.19 kb
 Vizualizat:  de 14804 ori

IMG_3948.JPG



IMG_3936.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.5 kb
 Vizualizat:  de 14804 ori

IMG_3936.JPG



IMG_3973.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.31 kb
 Vizualizat:  de 14804 ori

IMG_3973.JPG



IMG_3977.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.56 kb
 Vizualizat:  de 14804 ori

IMG_3977.JPG



IMG_3980.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.15 kb
 Vizualizat:  de 14804 ori

IMG_3980.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2008 19:44:58    Titlul subiectului: 90210

Pana in 1986, la venirea dinspre Piata Unirii, tramvaiul 6 intra in rondul de la Gara, dupa care o lua la dreapta, pe strada Silvestru.
Spre deosebire de atunci, acum tramvaiele merg direct la stanga, datorita realizarii recente a racordului intre strada Garii si strada Silvestru. Pentru ca in rondul de la gara linia nu mai exista, noul racord este folosit atat de tramvaiele liniei 6, cat si de cele de pe linia 3, prelungita temporar pana la Podul de Piatra.



IMG_3979.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126 kb
 Vizualizat:  de 14803 ori

IMG_3979.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2008 22:22:08    Titlul subiectului: 90220

In ce stare este sina pe noul sens dat in folosinta pe str. Garii? Stiu ca pe sensul vechi este intr-o stare foarte proasta.

In iasi exista macaze automatizate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2008 22:33:05    Titlul subiectului: 90222

Diferenta e semnificativa, se circula mult mai bine pe sensul deschis azi.
Igor a scris:
In iasi exista macaze automatizate?
- Macazuri electrice clasice, 2 sanii, actionare prin accelerare: Tg. Cucu (1), Pd. Ros (1, temporar dezactivat), Pd. de Piatra (3).
- Macazuri "telecomandate", 1 sanie, actionare in timpul trecerii/stationarii sub sanie: Liceul National (1), Tatarasi Sud (1).

Toate macazurile cuprinse in proiectul de reabilitare vor fi cu actionare automata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2008 09:05:14    Titlul subiectului: 90229

Deci se incep astazi lucrarile la linia de tramvai pe portiunea Vointa-Billa?

Conform articolului de azi din Ziarul de Iasi cica da.

http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_is/news/importante_modificari_de_trasee_ale_ratp_de_astazi_154209.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Mar 2008 20:32:04    Titlul subiectului: 90903

Mai stie cineva ce mai are de gand sa faca primaria sau cine se ocupa cu "lucrarile" pe Anastasie Panu? Vor mai merge tramvaie pe acolo candva in urmatorii 5 ani?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2008 10:14:29    Titlul subiectului: 91339

Cel putin teoretic, da. Tronsonul Elena Doamna - Palat e cuprins in cei 16 km, fiind programat pentru 2009.

Incepand de luni, 7 aprilie, RATP reintra pe traseul 19 - Canta-Gara-Podu de Piatra-Podu Ros-Frigorifer-CUG 1 (va fi operat cu autobuze).
SC Unistil SRL intentioneaza ca, tot de luni, 7 aprilie, sa asigure traseul 121 exclusiv cu autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Apr 2008 18:08:51    Titlul subiectului: 91607

Dupa 6 ani, autobuzele au din nou exclusivitate pe Bd. Socola, intre Cotnari si Podu Ros.
In fotografie: doua autobuze Unistil pe traseele 29 si 121 si un autobuz al RATP pe traseul 19. Din pacate, lucrarile de largire a bulevardului nu au inclus si refacerea alveolelor, nesimtirea unora care-si parcheaza masinile pe unde apuca putandu-se manifesta in voie.



untitled1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.12 kb
 Vizualizat:  de 14444 ori

untitled1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Mai 2008 08:31:25    Titlul subiectului: 93281

Incepand de astazi avem trasee prelungite pana la Lunca Cetatuii (Blocuri Ciurea). O parte din masinile de pe 27, 41 si 44 merg pana la Ciurea. Masinile SC PRODAN IMPEX SRL sunt goale. Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Iun 2008 09:46:12    Titlul subiectului: 94491

Traseu de microbuz CUG-Gara

Iesenii vor avea de astazi la dispozitie un nou traseu de transport in comun. Practic, RATP a decis sa repuna in functiune vechiul traseu 21, capat CUG - Gara.

"Vor circula pentru inceput sase microbuze. Daca fluxul de calatori va fi mare, vom suplimenta, in functie de solicitari. Acest traseu exista in planul de transport. Am vrut sa punem autobuze, dar numarul lor este limitat. Am fost nevoiti sa suplinim cu autobuze traseele privatilor. De aceea, vom intra acum cu microbuze pina vom cumpara alte autobuze", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al RATP.

http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_is/news/traseu_de_microbuz_cug_gara_158334.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 00:04:41    Titlul subiectului: 95290

Câteva observații (dacă nu sunt conforme cu realitatea, rog să fiu corectat)

1. În general traseele RATP închiriate firmei Unistil cât și traseul 121 ating Zona Industrială Est. Practic, se poate vorbi de o axă în formă de potcoavă cu convexitatea orientată spre est și având un capăt în sud-vestul municipiului iar celălalt în nord-est. Niciunul din trasee nu acoperă axa în întregime, acestea deservind fie "porțiuni" din "potcoavă" (de exemplu 27, 44 ) fie unesc capetele axei, dar se abat de la traseul acesteia, cum ar fi 121, care nu trece pe la Baza 3, ci dublează, pe o porțiune, 43-ul. Sunt și excepții, de la axa respectivă: a se vedea 18-le, 6 barat
2. Axa principală a transportului în comun ieșean este nord-vest (Rond Copou) sud-est (locul numit Frigorifer).
3. Inelul interior constituit de traseul liniei 7 + porțiunile comune ale celorlalte linii ar putea fi inclus - forțând lucrurile - în axa NV-SE. Zic forțând lucrurile deoarece inelul respectiv se abate destul de mult de la axa amintită mai sus
4. Nu îmi dau seama dacă linia 30 (și, parțial, 19) formează o a treia axă principală (alături de cea în formă de potcoavă acoperită de Unistil și de cea NV-SE acoperită de RATP) sau este o ramificație a "Potcoavei". De ce zic asta?
A. Amândouă pornesc de la Canta, ori distanța în linie dreaptă de la Canta până la Dacia (care este unul din capetele "Potcoavei") este considerabil mai mică decât cea care separă Canta de Copou.
B. Amândouă ajung în zona Frigorifer, chiar dacă traseele lor nu se suprapun în totalitate, 19-le trecând pe la Podu Roș.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 07:20:00    Titlul subiectului: 95291

Sa vedem:

- iau fostele cartiere muncitoresti: Dacia+Alexandru+Mircea cel Batran+Galata, Canta+Pacurari, Nicolina+CUG, Bularga (cu puncte nevralgice statiile Frigorifer, Casa Sindicatelor si Baza 3), Metalurgie
- iau cartierele Tatarasi, Podu Ros (cu numar mare de locuitori)
- iau zona centrala+Copou+Gara
- iau fosta Zona Industriala Est (care nu a fost ucisa in totalitate, ba chiar tinde sa revina la viata, chiar daca la o altfel de viata)
- iau in considerare forma de stea a orasului

si fac legaturi pe baza punctelor de interes. Ce obtin?

- trebuie sa leg toate zonele de centrul orasului si Copou (zone cu concentratie mare de institutii si unitati de invatamant)
- trebuie sa leg fostele cartiere muncitoresti de fosta Zona Industriala Est
- trebuie sa leg diverse cartiere intre ele, in functie de punctele de interes si de fluxurile de calatori realizate periodic

Rezulta:

- o cerere mare pentru legatura Copou-Podu Ros-Nicolina-CUG
- o cerere mare pentru legatura Copou-Tatarasi
- o cerere mare pentru legatura Dacia-Alexandru-Tatarasi
- o cerere mare pentru legatura Copou-Bularga
- o cerere mare pentru legatura Dacia-Alexandru-Centru-Copou
- o cerere mare pentru legatura Dacia-Alexandru-Podu Ros-Bularga
- o cerere mare pentru legatura Canta+Pacurari-Bularga (via Centru sau Podu Ros)
- o cerere mare pentru legatura Tudor Vladimirescu-Copou in timpul anului universitar si doar pe parcursul unei jumatati de ora inainte de principalele ore de inceput ale cursurilor, respectiv dupa principalele ore de terminare
- cateva noduri: Gara, Targu Cucu, Podu Ros, Baza 3, Frigorifer, Podul de Piatra

In unele cazuri poate fi dificila (din cauza reliefului orasului) realizarea de legaturi directe, foarte solicitate, cu vehicule de mare capacitate: vezi Tatarasi-Centru (deocamdata tramvaiul ramane singura varianta viabila) si Dacia-Alexandru-Copou (in acest caz problema s-a rezolvat - temporar sau definitiv, ramane de vazut - printr-un artificiu care, insa, mareste substantial timpul pe semicursa pentru traseul 28).

Urmarind toate aceste aspecte, se poate vedea pe ce axe se desfasoara cu precadere transportul public din Iasi.

OAB: in observatiile facute ai pus foarte mult (aproape in intregime) accentul pe auto, ori, sa nu uitam ca tramvaiele inca duc greul prin numarul de calatori transportati, in ciuda faptului ca numarul de trasee de autobuz este acum mai mare.

Traseele pe care opereaza acum Unistil nu au fost date avand in vedere vreo axa. Pentru traseele respective exista cerere, insa RATP nu avea (nici acum nu are) posibilitati de a le acoperi. Cu exceptia lui 121 (singurul fost traseu de maxi-taxi cu un grad mai mare de independenta fata de traseele piratate cu harnicie - de catre fostii "operatori privati de maxi-taxi", sta-le-ar operarea... - ale RATC/EC/P si care chiar s-a dovedit util - vezi trecerea lui 100% pe autobuze, cu rezultate foarte bune) restul sunt trasee pe care RATC a operat inainte de dubizarea Iasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
miki07



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 20/Sep/2023
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Iul 2008 12:20:01    Titlul subiectului: O schema 95817

Poate cineva sa-mi faca si mie o schema cu Rondurile de tramvai din CUG sau niste poze?
Troleibuzul intoarcea in rondul nou? Dar celebrele MAZ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 21:40:15    Titlul subiectului: 96605

http://www.iasiplus.ro/news/5/4422/Traseul+de+transport+Iasi+-+Ciurea+ramane+in+curtea+CJ+.html

Iasi Plus a scris:
Traseul de transport Iasi - Ciurea ramane in curtea CJ

Proiectul Consiliului Judetean de a delega RATP Iasi sa asigure transportul local pe traseul Iasi - Ciurea a fost respins astazi in plenul sedintei de CJ cu 18 voturi contra. Au votat impotriva consilierii judeteni ai PD-L si PNL.
In prezent, traseul este asigurat de catre RATP Iasi in baza hotararilor de Consiliu Local din cele 2 localitati.

La licitatia care a avut loc pentru desemnarea operatorilor de transport ce vor acoperi traseele interjudetene, traseul Iasi - Ciurea nu a fost adjudecat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Aug 2008 23:22:12    Titlul subiectului: 97138

Zidurile podului Alexandru cel Bun s-au deplasat cu 30 cm

Autoritatile locale au avut o surpriza neplacuta, in timpul lucrarilor la liniile de tramvai de pe pasajul Alexandru cel Bun. Zidurile de sprijin s-au deplasat, in timp, cu pina la 30 de centimetri, din cauza infiltratiilor de apa. Joi, reprezentanti ai Primariei vor consulta o echipa de experti pentru a gasi solutii deoarece, daca nu se intervine rapid, sunt riscuri foarte mari pentru siguranta circulatiei in zona podului.

Circulatia pe podul din Alexandru ar putea fi intrerupta total, in functie de opinia expertilor care vor face mai multe verificari in ziua de joi."Sint probleme care au rezultat datorita unor deficiente in constructii, in anii '70, si datorita intretinerii defectuoase", a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primariei.

Pina la sfirsitul lunii, municipalitatea ar trebui sa termine lucrarile de hidroizolatie totala si de reabilitare a liniilor de tramvai.

SURSA: http://newsiasi.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2008 21:49:06    Titlul subiectului: Refugiu Tudor Vladimirescu 97738

Am vazut ca in apropierea statiei de tramvai din T.V. se construieste un refugiu pe mijlocul strazii. Se va muta statia de tramvai acolo?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2008 22:07:24    Titlul subiectului: rthrrthrt 97740

Citat:
Pasarela Alexandru va fi gata la sfarsitul anului

● Dupa ce lucrarile de hidroizolatie au fost terminate, urmeaza montarea liniilor de tramvai ● In perioada imediat urmatoare, trotuarele de pe pasarela vor suferi modificari, in sensul ca vor fi montate dale si borduri ● Lucrarile sunt efectuate de trei firme, Martin Rose, care se ocupa de modernizarea liniei de tramvai, Citadin SA - responsabil de asfaltarea pasajului si SCCF Campulung Moldovenesc, firma care a castigat licitatia pentru executarea lucrarilor de hidroizolatie.
Lucrarile de la pasarela Alexandru cel Bun continua intr-un ritm care sa permita pana la sfarsitul anului finalizarea acestora. Momentan, lucrarile de hidroizolatie au fost incheiate urmand montarea liniilor de tramvai si a bordurile ce se intind de-a lungul pasarelei. "Hidroizolatia a fost terminata. Dimineata s-a inceput montarea elementelor de preluare a apei. Linia de tramvai a fost pusa pe pozitie urmand ca o echipa de sudori sa se ocupe de imbinarea acesteia. Speram ca la sfarsitul lunei sa se incheie prima parte a lucrarilor urmand sa inchidem celalalt sens dupa ce vom da drumul pe tronsonul unde lucrarile sunt finalizate.

In ceea ce priveste calea de rulare, dureaza cam o saptamana pozarea acesteia", a precizat Mihai Chirica, director tehnic al primariei. Mai mult, in perioada imediat urmatoare trotuarele de pe pasarela vor suferi modificari, in sensul ca se vor monta dale si borduri. "Inca o saptamana dureaza montarea bordurilor si a dalelor pe trotuare. Podul are in jur de 178 metri si s-au montat dale pe o lungime de 50 metri. Cand se va da in circulatie, vor exista trei benzi pentru traversarea pasarelei. In ceea ce priveste problemele legate de deplasarea zidului de sustinere, cauza a fost eliminata prin realizarea mai multor foraje", a mai spus directorul tehnic. Lucrarile de la pasajul Alexandru cel Bun sunt efectuate de trei firme, Martin Rose, care se ocupa de modernizarea liniei de tramvai, Citadin SA, care este responsabil de asfaltarea pasajului si SCCF Campulung Moldovenesc, firma care a castigat licitatia pentru executarea lucrarilor de hidroizolatie.
Va rog sa puneti niste poze acum in timpul lucrarilor de reabilitare sau dupa terminarea lor (daca timpul va permite) pentru ca eu locuiesc in Italia si nu am posibilatea de a vedea cea ce se intampla...
Igor a scris:
Am vazut ca in apropierea statiei de tramvai din T.V. se construieste un refugiu pe mijlocul strazii. Se va muta statia de tramvai acolo?
Prea....prea ingust. Nu sunt de acord cu lungimea si latimea sa....mai bine il faceau ca la peroanele din statiile MINERVA, ZIMBRU, BICAZ. Chiar la Bicaz daca nu ma insel incapeau si 3 tramvaie (mai apropiate un pic). Oricum statiile de pe Bulevardul Alexandru si Dacia sunt foarte lungi si late.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2008 20:57:21    Titlul subiectului: 97785

Igor a scris:
Am vazut ca in apropierea statiei de tramvai din T.V. se construieste un refugiu pe mijlocul strazii. Se va muta statia de tramvai acolo?
Tramvaiele deja opresc acolo si nu in dreptul statiei de autobuz, cel putin asa am vazut eu. Ce nu imi place la acel refugiu sunt dimensiunile sale. Este cam scurt, incape doar un singur tramvai. Ma intreb ce vor face calatorii dintr-un al doilea vagon oprit in statie: vor cobori direct in strada sau vor astepta sa plece vagonul din fata ca sa poata cobori la peron? Si este si cam ingust, deci din nou cam greu pentru calatori sa se miste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2008 22:31:36    Titlul subiectului: 97798

Mutarea s-a facut in urma semaforizarii intersectiei.


Santier 075.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.25 kb
 Vizualizat:  de 13519 ori

Santier 075.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2008 17:36:24    Titlul subiectului: 98578

Refugiul din Tudor Vladimirescu finalizat si beneficiind de indicator luminos pentru statie:


IMG_6225.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.5 kb
 Vizualizat:  de 13342 ori

IMG_6225.JPG



IMG_6227.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.77 kb
 Vizualizat:  de 13342 ori

IMG_6227.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2008 21:48:56    Titlul subiectului: 98583

Am fost surprins de panoul din statie cu traseele si anuntul suspendarii tramvaielor.Chiar este informativ si estetic,un pas imens de la foile scrise cu pixul sau in cel mai bun caz scoase la imprimanta cu care ne obisnuise ratp-ul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2008 22:08:47    Titlul subiectului: 98586

Vor aparea astfel de panouri si in alte statii, pe masura modernizarii lor. Speram, insa, ca nu vor fi distruse. De altfel, de aceea am preferat varianta amplasarii pe stalpi, la inaltime.
Si pentru indicatoarele de pe stalpi am realizat o noua grafica:



IMG_7057.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.04 kb
 Vizualizat:  de 13317 ori

IMG_7057.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2008 11:41:39    Titlul subiectului: 98618

Degeaba e panoul frumos daca alimentarea electrica este inca un exemplu de "bun gust"!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Noi 2008 02:26:05    Titlul subiectului: 101529

Am facut si eu o harta cu traseele de tramvai din Iasi printr-un PRINT SCREEN de la Google Earth si am folosit Photoscape pentru a pune traseele, nu am gasit alt topic unde sa pun harta si rog daca am gresit topicul va rog sa ma anuntati :


harta tramvai iasi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  862.7 kb
 Vizualizat:  de 15947 ori

harta tramvai iasi.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 56, 57, 58  Următoare
Pagina 9 din 58

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community