Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 25 Iun 2008 13:32:35 Titlul subiectului: |
95005 |
|
Este vorba despre chit mastic, folosit pentru umplerea rostului dintre asfalt si sina, cu etansarea spatiului respectiv (metoda gandita pentru a impiedica distrugerea asfaltului din jurul sinei, practicata si prin alte parti). In situatia data cu siguranta s-a lucrat aiurea.
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Mie 25 Iun 2008 13:42:08 Titlul subiectului: |
95006 |
|
Nu s'a lucrat aiurea pentru ca am vazut pe viu cum se aplica, pe str. Sf. Vineri, dar din pacate nu aveam camera la mine sa trag niste poze. Cred ca mai degraba e vorba de materialul folosit, smoala respectiva avand punctul de topire prea jos sau prea putin adaos solid (granule de cauciuc, praf de creta sau ce'or pune ei acolo).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 25 Iun 2008 13:50:29 Titlul subiectului: |
95007 |
|
Pornind de la definitia masticului (material fluid sau vascos alcatuit dintr-un amestec de substante minerale sau vegetale, care are proprietatea de a se intari in contact cu aerul si care serveste la lipit, chituit, nivelat, etc.) materialul ar fi trebuit sa-si faca treaba. Daca s-a lucrat cum trebuie (si nu s-a turnat in exces), probabil ca materialul aplicat nu era in regula.
|
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Vin 27 Iun 2008 00:32:45 Titlul subiectului: Primăria vs. RATB |
95092 |
|
guest a scris: | Linia tramvaiului 21 a fost de curând reabilitată de primăria generală și este în garanție. | Probabil că, dacă Secția Linii nu se privatiza și ar fi aparținut tot de EIELCC, alta ar fi fost calitatea modernizării liniei 21.
Aduceți-vă aminte că linia lui 21 a mai fost modernizată odată, prin 2001 sau 2002, când s-au înlocuit integral dalele (longrinele) de beton și șina tip OR (Oțelu Roșu) pe porțiunea D-na Ghica-Colentina, adică exact paleta de acum. Ei bine, rețineți că acolo linia este în curbă aproape continuă și aduceți-vă aminte cu ce viteză circulau tramvaiele pe acea porțiune, care este și înclinată! De asemenea, rețineți că, în soluția longrinelor cu șine tip OR, ecartamentul liniei era instabil, menținându-se forțat cu piulițe uzate băgate cu barosul între șină și profilul omega al longrinei din beton (longrine produse de Precon S.A.).
Pe de altă parte, smoala topită care a invadat șinele "modernizate" împiedică formarea unui contact electric perfect între roțile tramvaiului și șină. Să vă reamintesc că prin șine circulă 750 V?
Azi am fost iarăși cu tramvaiul, între capătul Sf. Gheorghe și Colentina. Am făcut fix 45 minute pe acest traseu, porțiune care înainte de modernizare se făcea în 20 minute. Precizez: tramvaiul n-a stat la paletă, a avut "undă verde" din partea acarului, fiindcă macazul automat nu mai funcționează de mult.
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
kristake74
Data înscrierii: 12/Ian/2008 Ultima vizita: 08/Feb/2010 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 27 Iun 2008 00:59:14 Titlul subiectului: |
95093 |
|
Si pe portiunea modernizata de pe1 Decembrie e aceeasi problema. Dar cel mai rau e la bucla de la Faur unde tramvaiele nici macar nu pot sa plece de pe loc pur si simplu nu se deplaseaza decat dupa un timp indelungat de incercari. Problema e de ce anul trecut cand au inaugurat-o undeva prin august parca, nu s-a intimplat acest lucru si inca nu s-au atins temperaturile care au fost atunci?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 27 Iun 2008 07:52:57 Titlul subiectului: |
95099 |
|
Nu stiu exact cum ar fi trebuit sa fie compozitia acelui amestec, care acum a ajuns pe sinele de tramvai. Stau in zona si am vazut cam cum au decurs lucrarile de modernizare. Ce pot spune este ca s-a lucrat cam inegal. Portiunea modernizata, care s-a lucrat cel mai repede, a fost cea cuprinsa intre Mihai Eminescu si Bucur Obor, fiind urmata de portiunea dintre Mihai Eminescu si Bulevardul Carol. La celelalte portiuni (aici ma refer ma ales la Sos. Colentina, intre Obor si intersectia cu Sos. Fundeni), a existat o perioada foarte lunga cand lucrarile au stagnat, muncitorii daca erau stateau mai mult sprijiniti in sapa, dupa care a existat un hei-rup general, ca lucrarile sa fie terminate pana pe data de 15 decembrie. Dupa parerea mea calitatea muncii cam lasa de dorit, iar rezultatele se vad acum. De asemenea lucrarile de modernizare pe Calea Mosilor nu au avut nici un efect pentru fluidizarea traficului, problema parcarilor nu s-a rezolvat. Eu nu am nici o simpatie politica, dar pe timpul cand Basescu era primar, parca altfel se faceau lucrarile de modernizare la tramvai, si intr-un timp mult mai scurt.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Lun 30 Iun 2008 20:55:03 Titlul subiectului: Exact |
95218 |
|
guest a scris: | Eu nu am nici o simpatie politica, dar pe timpul cand Basescu era primar, parca altfel se faceau lucrarile de modernizare la tramvai, si intr-un timp mult mai scurt. | Da, fiindcă pe atunci RATB își moderniza singură liniile, deși soluția era mult mai proastă decât cea de acum. Dar de ce să meargă ceva bine, când poate să meargă prost? Așa a dispărut Secția Linii, cu ocazia asta mai mănâncă și directorii din Mari Vila un ciolan apetisant, pe banii și nervii călătorilor (ne)plătitori și ai noștri, automobiliștilor.
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Iul 2008 22:35:29 Titlul subiectului: |
95289 |
|
CRAZY BOY a scris: | Astazi am vazut ca intre trecerea de pietoni din fata "G Market"si statia de tramvai de la Bucur Obor a fost montat un gard fix intre sinele de tramvai. | Este o idee buna cu montarea gardului. Cand era aglomeratie soferii nerabdatori, care vroiau sa mearga inainte pe Colentina o luau nu numai pe prima linie de tramvai ci chiar si pe a doua, de pe contrasens. In lipsa de cale separata de rulare, macar atata sa faca, sa separe cele doua sensuri. Ar fi bine sa aplice aceasta solutie pe toata Colentina si Calea Mosilor (partea noua).
S-a tot vorbit despre acel chit mastic care a ajuns pe sinele de tramvai. Iata niste poze facute in zona Bucur Obor, in care puteti vedea calitatea lucrarii de turnare a acestui chit in spatiile dintre asflat si sina de tramvai. Pozele au fost facute in statia Bucur Obor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.89 kb |
Vizualizat: |
de 20621 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.45 kb |
Vizualizat: |
de 20621 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.03 kb |
Vizualizat: |
de 20621 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.49 kb |
Vizualizat: |
de 20621 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.4 kb |
Vizualizat: |
de 20621 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Iul 2008 10:03:34 Titlul subiectului: |
95292 |
|
Acolo, in urma topirii lui si ajungerii pe linie, a fost indepartat...
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mie 02 Iul 2008 11:00:49 Titlul subiectului: |
95299 |
|
Asa este acea topitura si pe la Colentina numai ca pe aici au venit niste muncitori si au pus nisip peste topitura.
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Lun 07 Iul 2008 08:49:52 Titlul subiectului: suspendare 21 |
95417 |
|
COMUNICAT DE PRESĂ
În vederea efectuării lucrărilor de întregire a liniilor de tramvai de pe Șoseaua Colentina intersecție cu Str. Doamna Ghica, în perioada 09 iulie – 29 iulie 2008 se suspendă circulația tramvaielor liniei 21. Călătorii vor fi preluați de linia navetă de autobuz a RATB nr. 621 și de linia de troleibuz 66.
4 iulie 2008
Serviciul pentru Relația cu Mass-Media
etaj I, camera 133
tel: 305 55 03; fax: 305 55 04
e-mail: presa@bucuresti-primaria.ro
|
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Joi 10 Iul 2008 23:01:06 Titlul subiectului: În sfârșit |
95611 |
|
Ceea ce nu credeam că va fi posibil, se întâmplă: dispare paleta.
Să sperăm că va dispărea și rondul de la Doamna Ghica, precum și vechea șină a tramvaiului, astfel încât să nu mai fie acolo laborator de testat suspensii și nici talcioc de mașini second hand, third hand, fourth hand etc.
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Vin 25 Iul 2008 11:23:08 Titlul subiectului: |
96227 |
|
Situatia la piata Sf. Gheorghe pe 22 iulie. Dupa cum avanseaza lucrarea cred ca nu va dura prea mult, spre Calea Mosilor deja montau racordul la linie.
Descriere: |
Panorama spre biserica Sfantul Gheorghe. |
|
Mărime fișier: |
141.43 kb |
Vizualizat: |
de 20428 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 25 Iul 2008 11:42:26 Titlul subiectului: |
96229 |
|
Greul abia acum incepe, dupa decopertare. Oricum cred ca o sa asfalteze toate strazile, nu o sa mai ramana piatra cubica; deci trebuie sa umble acum si la canalizari etc
|
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 22:18:06 Titlul subiectului: Nu acum |
96522 |
|
Nu. La canalizări se va umbla după ce se vor asfalta străzile, altfel se strică tradiția edilitară.
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
Kokoshmare
Data înscrierii: 22/Dec/2007 Ultima vizita: 09/Dec/2012 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Aug 2008 19:31:01 Titlul subiectului: |
97301 |
|
Instantanee cu lucrarile de la Sf. Gheorghe
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.7 kb |
Vizualizat: |
de 20299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.09 kb |
Vizualizat: |
de 20299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.87 kb |
Vizualizat: |
de 20299 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Aug 2008 07:13:32 Titlul subiectului: |
97352 |
|
Păcat că la modernizarea asta au demontat niște stâlpi de metal din anii '20, stâlpi care mai mult ca sigur o să ajungă la fier vechi
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Vin 29 Aug 2008 17:30:21 Titlul subiectului: Părerea mea |
97527 |
|
Părerea mea este că linia tramvaiului nu trebuia modernizată, mă refer la terminalul de la Sf. Gheorghe. Mai bine-zis, trebuia doar reparată. Fundația să fi fost refăcută, șinele cu canal înlocuite, însă la suprafață trebuia menținută piatra cubică și vechii stâlpi din metal; dacă vreunul din ei prezenta pericol public, să fi fost înlocuit cu altul nou, însă după chipul și asemănarea lui. Capătul de la Sf. Gheorghe se află, totuși, în centrul istoric, așa că aspectul liniei de tramvai trebuia să fie și el unul istoric. Când lucrarea va fi gata, vom găsi o linie de tramvai asfaltată pe străzi mult prea înguste pentru o astfel de soluție și cu case mult prea dărăpănate, față de noii stâlpi argintii.
Și apropo de noii stâlpi: am observat că toți acești stâlpi se mătuiesc în foarte scurt timp de la montare. Din cauza calității vopselei, desigur.
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Sâm 30 Aug 2008 22:36:39 Titlul subiectului: |
97554 |
|
Stalpii noi din metal sunt exact ca cei vechi de tip Mannesman, cu aceleasi racorduri intre trepte, doar ca nu mai sunt vopsiti, ci galvanizati (zincati), de aceea se si matuiesc (este absolut normal, si stalpii de inalta tensiune sunt tratati la fel). Cei vechi erau realmente vechi (peste 75 de ani) si chiar trebuiau schimbati deoarece baza se corodeaza si nu mai prezinta siguranta. Daca o sa va uitati cu atentie, multi stalpi vechi au fost "peticiti" de'a lungul vremii cu mansoane de teava, din motive economice.
Centrul istoric e compromis de mult, asa ca lipsa pietrei cubice n'o sa se simta. Atmosfera de Bucuresti s'a dus in lume, pentru cei care s'au nascut dupa '90 e un fel de Atlantida si cred ca n'o sesizeaza aproape nimeni nici macar duminica intre orele 12:00 - 16:00, pe undeva pe la Hala Traian, sa zicem...
|
|
Sus |
|
|
dolomynum
Data înscrierii: 30/Aug/2008 Ultima vizita: 16/Iun/2018 Mesaje: 61 Locație: Brasov; Bucuresti
|
Trimis: Dum 31 Aug 2008 00:36:51 Titlul subiectului: |
97567 |
|
Nu pricep de ce trebuie 'refacut' capatul de la Sf Gheorghe. Tramvaiele se pot intoarce la Sf Vineri, ca si acum, iar la Sf Gheorghe sa se largeasca parcul de exemplu...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Sep 2008 10:48:04 Titlul subiectului: |
97638 |
|
Capatul de la Sfanta Vineri este util, dar nu a fost dimensionat pentru cate linii de tramvai intorc acum acolo. La Sfantul Gheorghe vor intoarce liniile 21, 16 si 5.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Lun 01 Sep 2008 12:01:22 Titlul subiectului: |
97644 |
|
PSC a scris: | Ceea ce nu credeam că va fi posibil, se întâmplă: dispare paleta. | S-a rezolvat situatia cu paleta de cel putin o luna jumate.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 02 Sep 2008 14:51:54 Titlul subiectului: |
97714 |
|
Ar putea ca pe 5 sa il lase lase la Sf. Vineri. Sa le duca pe restul la Sf. Gheorghe.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
cos
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2012 Mesaje: 83 Locație: Bucuresti; Sibiu
|
Trimis: Mar 02 Sep 2008 15:58:51 Titlul subiectului: |
97719 |
|
N-ar putea, pentru ca Sf Vineri este un terminal prea mic si nu suporta un volum de trafic atat de mare. Acum, cand intorc acolo toate liniile de tramvai din zona (+5,16,21 de la Sf Gheorghe, care e in lucru), se sta la coada la intrarea in terminal chiar si duminica dupa masa, cel putin 10 minute.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 29 Oct 2008 15:03:31 Titlul subiectului: |
100203 |
|
Iarasi in acest weekend (pentru a cata oara?) lucrari la intersectia Calea Mosilor cu Bd. Carol I; astfel 66 e inlocuit cu 667, 69 e limitat la Piata Rosetti ca 61/91, troleele din Est sunt limitate la Izvorul Rece.
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=203
|
|
Sus |
|
|
|