Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Iul 2008 20:51:53 Titlul subiectului: Tramvaie din Innsbruck la Arad |
96043 |
|
Maine la Innsbruck incepe incarcarea primelor 3 vagoane care vor fi trimise spre Arad. Este vorba despre 2 Duewag GT6 (numerele 31 si 35) si un Lohner GT6 (numarul 74). Vagonul 74 a fost incarcat deja pe trailer ieri si asteapta transportul catre platformele de cale ferata.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Mar 22 Iul 2008 14:56:51 Titlul subiectului: |
96102 |
|
The shipping of IVB cars 31, 35 and 74 started yesterday.
By 8:30, the first car, 74, left the IVB depot. By approx. 15:30 everything was finished.
Right now, the cars are waiting at Innsbruck Hauptfrachtenbahnhof (Innsbruck main railway freight terminal) for their transport to Hall freight terminal, where the train will finally be assembled. It is expected to leave Hall eastbound by tomorrow.
Here are some photos from yesterday:
More photos can be found at http://forum.strassenbahn.tk/viewtopic.php?t=2022 .
Me (and all the other tram fans of Innsbruck) would of course be totally happy if someone from Arad could hand over some photos on arrival and later in operation in Arad.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 22 Iul 2008 17:09:20 Titlul subiectului: |
96112 |
|
In opinia mea, aceste tramvaie sunt binevenite deoarece probabil vor inlocui unele GT4 aduse in anii 90 din Stuttgart, si care au probleme tot mai dese. Deocamdata nu s-a renuntat nici la Timisuri, asa ca as trage concluzia ca aceste vagoane, impreuna cu celelalte care vor mai veni, sunt destinate tot depoului Micalaca. Avand experienta cuplurilor Duwag 301-304+311-314, precum si a M8S-urilor, mecanicii respectivului depou nu cred ca vor avea mari probleme.
Nu pot sa nu remarc insa faptul ca venirea acestor vagoane reprezinta un regres in ceea ce priveste calitatea vagoanelor second-hand aduse in Arad. Dupa M8S, aradenii cred ca astepata vagoane macar la fel de "noi". Deja s-a lansat ideea unor vagoane noi, iar presa locala s-ar putea sa faca putin scandal din cauza faptului ca in loc de vagoane noi, vom primi tot vagoane care au in jurul a 40 de ani.
Inchei aceasta postare citandu-l pe Manni dintr-un post mai vechi: "Nothing really new in the Classic Duewag paradise".
Ultima modificare efectuată de către quiksilver la Mar 22 Iul 2008 23:02:44, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Iul 2008 20:09:20 Titlul subiectului: |
96116 |
|
Comparativ cu M8S-urile, intr-adevar, aceste vagoane sunt inferioare dpdv tehnic. Insa iti garantez ca vor fi mult mai usor de intretinut si reparat, ceea ce va fi un avantaj al lor in fata M8-urilor, fapt ce se va reflecta cu siguranta si in numarul de ore de circulatie.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Mar 22 Iul 2008 23:07:00 Titlul subiectului: |
96125 |
|
Sure these cars are nothing really new at the classic DUEWAG paradise, but for me they have been part of my childhood and part of Innsbruck's soul, especially the Lohner cars (61-66 and 71-77), so I feel the need to at least try and keep an eye on them as they live on in their new hometown.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Iul 2008 21:21:04 Titlul subiectului: |
96150 |
|
Vagoanele produse de catre Lohnerwerke Wien in 1966-1967 sub licenta Düwag sunt singurele din parcul actual aflat in circulate zilnica (excluzand noile tramvaie Bombardier) fabricate pentru Innsbruck.
Reiau doua fotografii pe care le-am atasat la subiectul dedicat orasului Innsbruck si care infatiseaza vagonul 74 (exterior si interior). Am realizat aceste fotografii anul trecut in noiembrie (la capatul liniei 3 de la Amras - Amraser Straße), deci starea prezenta a vagonului nu cred ca e schimbata.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 22:38:41 Titlul subiectului: ORF TV clip: getting rid of 31, 35, 74 |
96427 |
|
Am găsit pe YouTube un reportaj despre aceste vagoane: http://www.youtube.com/watch?v=6NGTGgR0Q9o
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 22:43:59 Titlul subiectului: |
96525 |
|
Cu multumiri domnului Gheorghe Balasa (CTP Arad):
- la Curtici
- descarcarea si transportul spre depou
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.22 kb |
Vizualizat: |
de 40420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.26 kb |
Vizualizat: |
de 40420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.02 kb |
Vizualizat: |
de 40420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.83 kb |
Vizualizat: |
de 40420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.12 kb |
Vizualizat: |
de 40420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.87 kb |
Vizualizat: |
de 40420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.41 kb |
Vizualizat: |
de 40420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.57 kb |
Vizualizat: |
de 40420 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 01 Aug 2008 08:49:24 Titlul subiectului: |
96531 |
|
31, 35, 74 in Depoul UTA
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.04 kb |
Vizualizat: |
de 40391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.47 kb |
Vizualizat: |
de 40391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.03 kb |
Vizualizat: |
de 40391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.03 kb |
Vizualizat: |
de 40391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.82 kb |
Vizualizat: |
de 40391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.39 kb |
Vizualizat: |
de 40391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.42 kb |
Vizualizat: |
de 40391 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 03 Aug 2008 15:25:54 Titlul subiectului: |
96588 |
|
Descarcarea lui 35, 31 si 74 - partea I:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.22 kb |
Vizualizat: |
de 40290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.02 kb |
Vizualizat: |
de 40290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.75 kb |
Vizualizat: |
de 40290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.73 kb |
Vizualizat: |
de 40290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.52 kb |
Vizualizat: |
de 40290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.7 kb |
Vizualizat: |
de 40290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.45 kb |
Vizualizat: |
de 40290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.46 kb |
Vizualizat: |
de 40290 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 03 Aug 2008 15:29:21 Titlul subiectului: |
96589 |
|
Descarcarea lui 35, 31 si 74 - partea a II-a:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.67 kb |
Vizualizat: |
de 40289 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.37 kb |
Vizualizat: |
de 40289 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.07 kb |
Vizualizat: |
de 40289 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.81 kb |
Vizualizat: |
de 40289 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.77 kb |
Vizualizat: |
de 40289 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
325.47 kb |
Vizualizat: |
de 40289 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
300.14 kb |
Vizualizat: |
de 40289 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
326.54 kb |
Vizualizat: |
de 40289 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 03 Aug 2008 15:32:36 Titlul subiectului: |
96590 |
|
Descarcarea lui 35, 31 si 74 - partea a III-a:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.71 kb |
Vizualizat: |
de 40288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.87 kb |
Vizualizat: |
de 40288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
328.35 kb |
Vizualizat: |
de 40288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.74 kb |
Vizualizat: |
de 40288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.38 kb |
Vizualizat: |
de 40288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
296.49 kb |
Vizualizat: |
de 40288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.18 kb |
Vizualizat: |
de 40288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.91 kb |
Vizualizat: |
de 40288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.91 kb |
Vizualizat: |
de 40288 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 03 Aug 2008 15:37:43 Titlul subiectului: |
96591 |
|
Descarcarea lui 35, 31 si 74 - partea a IV-a:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.66 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.32 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.07 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.4 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.87 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.55 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.18 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.7 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.67 kb |
Vizualizat: |
de 40286 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 03 Aug 2008 15:39:56 Titlul subiectului: |
96592 |
|
Descarcarea lui 35, 31 si 74 - partea a V-a:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87 kb |
Vizualizat: |
de 40284 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.25 kb |
Vizualizat: |
de 40284 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.24 kb |
Vizualizat: |
de 40284 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.9 kb |
Vizualizat: |
de 40284 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.23 kb |
Vizualizat: |
de 40284 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 04 Aug 2008 14:05:52 Titlul subiectului: |
96635 |
|
35 depou
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.2 kb |
Vizualizat: |
de 40217 ori |
|
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 04 Aug 2008 14:14:21 Titlul subiectului: |
96636 |
|
Nu au pantografe atunci cand vin? Acestea vin separat?
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 04 Aug 2008 18:13:51 Titlul subiectului: |
96656 |
|
In general pantografele vin demontate de pe vagon.Asa s-a intamplat si cu vagoanele care au venit de la Potsdam la Ploiesti!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 04 Aug 2008 20:44:09 Titlul subiectului: |
96663 |
|
Vagoanele au venit fara pantograf, in timpul transportului pe calea ferata. Pantografele au fost introduse, in stare demontata, in interiorul fiecarui vagon, si se pot vedea in 2 poze facute in interiorul acestora, - in 35 si 74 -, spre capatul vagonului.
35 a ajuns, de ieri, in depoul Micalaca: ca destinatie finala pentru punere in functiune, probe, exploatare si gazduire.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
823.55 kb |
Vizualizat: |
de 40176 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
813.31 kb |
Vizualizat: |
de 40176 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Sâm 09 Aug 2008 01:26:19 Titlul subiectului: |
96842 |
|
I hope you don't mind me posting some photos of former IVB 31, 35 and 74 in its old hometown Innsbruck. Meet their roots.
All photos hotlinked from strassenbahn.tk and taken by myself, except a few which are marked and for which the publishing permission has been granted to me.
#35 serving route 1 at Bürgerstraße, May 2003:
#31 as route 1 at Südring near Westbahnhof, May 2003:
#31 with "Mozartkugel" livery as route 1 at Ing.-Etzel-Straße in May 2003:
And again #31 as route 1 at Hungerburgbahn terminus (meanwhile renamed to "Mühlauer Brücke") in April 2006:
#74 as route 3 at Amras terminus in April 2006:
#74 as route 1 passing a construction site using bypass tracks, September 2007:
#35 passing Pastorstraße in April 2004 (photo by Andy20001):
The next cars being delivered to Arad will be two single-ended GT8, #51 and #52, and three double-ended GT8 (car numbers not yet known).
Some photos of 51 and 52:
#52 at Andreas-Hofer-Straße in July 2003:
#52 as route 6 passing on to Igls, although the front destination plate shows "Bergisel" which is wrong, in October 2005:
#51 also as route 6 near Bretterkeller station in May 2003:
Unfortunately I don't yet know which three of the cars 81-88 will go to Arad, so here some sample photo of this type:
#81 as route 6 in June 2005:
... and entering Marktplatz terminal as route STB in April 2005:
#81 and #82 as route STB at Stubaitalbahnhof station, July 2005:
#86 as route STB at Anichstraße parallel turning point which was used during EURO 2008 (photo provided by Hannes Schiestl):
Finally, to make a round-up completion, these are the Bombardier Flexity Outlook cars that recently started to replace the classic DÜWAGs in Innsbruck (32 ordered for a total of € 80 millions, currently 6 delivered and 5 already in operation):
#302 in June 2008 near Brunecker Straße (photo by Stephan Giuliani):
#351 as route 3 leaving Marktplatz station, June 2008:
I will return with shipping images of 51, 52 and the three double-ended GT8 as soon as the shipping to Arad happens, later in fall. Looking forward to that.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 11 Aug 2008 11:25:04 Titlul subiectului: |
96911 |
|
Pe linga 35, a mai ajuns un tramvai, cred ca 74, tot in depou la Micalaca, din masina l-am vazut azi, tot acolo in capat era.
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 11 Aug 2008 12:30:47 Titlul subiectului: |
96914 |
|
Asta cred ca inseamna un viitor nu prea stralucit pentru cateva vagoane GT4 stricate de mai mult timp: 06, 013, 490, 626 sau poate chiar 561, 555 sau 572 care se strica destul de des.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Mar 07 Oct 2008 01:33:04 Titlul subiectului: |
99249 |
|
Four IVB 6-axle former Bielefeld cars, numbered 33, 36, 41 and 42 will be shipped for rail transport to Arad on 20 October. I will return with shipping photos when they're on the go.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Oct 2008 08:42:22 Titlul subiectului: |
99354 |
|
Date despre vagoanele care vor veni si imagini cu ele:
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=868&start=10
Cele 3 vagoane venite deja la Arad sunt in curs de transformare pentru 825V, vagonul 74 fiind aproape gata si urmand sa iasa in curand (probabil saptamana viitoare) in probe.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Lun 13 Oct 2008 12:52:03 Titlul subiectului: |
99518 |
|
Members of my forum are going to take the last "home" photos of 33, 36, 41 und 42 during the upcoming days. Although it might be that 33 can't be photographed anymore, as a rumour says that it already stands in the depot without pantograph. 41 is in service today.
|
|
Sus |
|
|
|