Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
cipmars
Data înscrierii: 03/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Mar/2019 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
malasorte
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Oct/2020 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Feb 2008 10:05:45 Titlul subiectului: Doua camioane SR |
88470 |
|
SR 114 si SR 132
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.85 kb |
Vizualizat: |
de 84146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.66 kb |
Vizualizat: |
de 84146 ori |
|
_________________ ADLER TRUMPH JUNIOR (1939)
DACIA 1300 (1975)
DACIA 1310 (1990)
OPEL ASTRA TWINPORT 1.6 (2006) |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 10 Feb 2008 12:22:03 Titlul subiectului: |
88475 |
|
Tin minte ca aceste autocamioane BUCEGI si CARPATI mai puteau fi pornite dupa un sistem "original" de pornire, se baga o manivela intr-un lacas la motor si era invartita de catre sofer pana ce camionul pornea!Poate cineva sa imi dea mai multe amanute despre acest "sistem"?
Si referitor la intrebarea lui cipmars, aceste autocamioane pot tracta si tramvaie!
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Dum 10 Feb 2008 14:53:49 Titlul subiectului: |
88481 |
|
itb 139 a scris: | puteau fi pornite dupa un sistem "original" | Nu era nimic original in sistemul de pornire la manivela.
Aproape orice autovehicul pe benzina cu motor longitudinal se poate porni la manivela. Fulia dinamului/alternatorului are doua gheare la mijloc pe care intra manivela, cauta pe net si vei gasi descrieri si poze pe tema asta.
In ce priveste al doilea aspect, camioanele din gama SR Carpati/Bucegi 4x2 sau 4x4 nu erau vehicule de tractiune grea.
|
|
Sus |
|
|
MagnuM4WD
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Mar/2012 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Feb 2008 12:51:58 Titlul subiectului: |
88641 |
|
Kaleun a scris: | Codificarea numerica e oarecum standard in industrie, un Mercedes cap-tractor va fi astfel 40500, la 40 de tone si 500 CP.
La codificarea cu litere vad ca F apare peste tot, iar S ar insemna ar veni de la Sa (cap tractor).
Un coleg de-al meu insista ca la el in arges exista camioane Roman 6x6, pentru exploatare forestiera. Faza e ca eu nu am vazut pana acum nici un Roman cu punte motoare fata (nici in modelele de mai sus nu este niciunul). Asta fara Dac-urile cu parbriz inclinat de la armata. Are cineva informatii in privinta asta? | 1. Codificarea variaza de la constructor la constructor, nu e bazata pe nici-un standard:
La Mercedes-Benz este cu 4 cifre: 4153 _ 41 reprezinta greutatea maxima autorizata a autovehicului - 41 to. 53 reprezinta primele 2 cifre din puterea motorului - 530 CP.
La MAN este cu 5 cifre: 41.464 _ 41 reprezinta greutatea maxima autorizata a autovehicului - 41 to. 46 - primele 2 cifre din grupul de 3 - reprezinta primele 2 cifre din puterea motorului - 460 CP. 4 - a 3-a cifra din grupul de 3 - reprezinta seria/modelul: 0, 1, 2, 3, 4. Dupa aceste serii a inceput fabricarea modelului TG, iar numerele nu mai apar in notatie: TG 41.660 - toate au "0" la sfarsit.
La IVECO seria "Euro" sunt 2 grupuri de cifre: 720E52 _ 72 - primele 2 cifre din grupul de 3 - reprezinta greutatea maxima autorizata a ansamblului de vehicule - cap tractor + semiremorca/semitrailer - 72 to. 0 - a 3-a cifra din grupul de 3 - nu are nici-o semnificatie. 52 reprezinta primele 2 cifre din puterea motorului - 520 CP. La Stralis apare un grup de 3 cifre: Cursor 480 _ 480 reprezinta puterea motorului - 480 CP.
La DAF sunt 2 grupuri de cifre: XF 95.480 _ 95 reprezinta seria/modelul: 45, 55, 65, 75, 85, 95, 105. 480 reprezinta puterea motorului - 480 CP.
La Renault este un grup de 3 cifre: Magnum 480 _ 480 reprezinta puterea motorului - 480 CP.
La Volvo sunt 2 grupuri de cifre - primul cu 1 sau 2 cifre, al 2-lea cu 3 cifre, montat pe lateralul cabinei: FH16 520 _ 16 reprezinta capacitatea cilindrica a motorului - 16 litrii (poate fi reprezentata si de o singura cifra: FM9 - 9 litrii). 520 reprezinta puterea motorului - 520 CP.
La Scania sunt 2 grupuri de cifre - primul cu 2 sau 3 cifre, al 2-lea cu 3 cifre: 164G 580 _ 16 - primele 2 cifre din primul grup de 3 cifre - reprezinta capacitatea cilindrica a motorului - 16 litrii (daca grupul are 2 cifre: 93P - capacitatea cilindrica este data de prima cifra: 9 - 9 litrii). 4 - a 3-a cifra din primul grup de 3 cifre - reprezinta seria/modelul: 0, 1, 2, 3, 4. 580 reprezinta puterea motorului - 580 CP.
2. Literele au semnificatii pentru fiecare constructor in parte. Revenind la postul tau, pentru constructorii germani, unele litere de la sfarsitul indicativului semnifica tipurile/variantele de constructie/echipare ale sasiurilor. Cateva exemple:
A - toate rotile motoare - Allrad.
D - Sasiu cu 3 axe - Dreiaxe.
E - axe cu roti simple - Einrad.
F - cabina avansata - Frontlenk.
K - bena basculanta - Kipper.
L - suspensie pneumatica - Luftfedern.
N - cabina retrasa - Nachlenk.
S - autotractor cu sa - Sattelzugmaschine.
V - sasiu cu 4 axe - Vieraxe.
3. Roman a avut axa fata motoare de cand a aparut, din 1971: VA0415, VA0524 si mai recent PF 7. nokia2010 a scris: | Dar la ce folosește "butoiașul" ăla cu țeavă deasupra (țeava are un fel de capac); e filtrul de aer cumva? | "Butoiasul" este filtrul de aer, iar "teava" este priza de aer - snorkel.
Se monteaza sus pentru a aspira cat mai putin praf. blood13 a scris: | ... Codificarea numerica banuiesc ca este ceva de genul sarcina utila + puterea motorului.
Ex 8135 - 8 tone, 135CP,
19215 - 19 tone, 215CP... | La modelele vechi MAN/Roman notatiile aveau 4 sau 5 cifre. Intotdeauna ultimele 3 reprezinta puterea motorului: 8135 - 135 CP, 19215 - 215 CP.
Prima cifra, sau primele 2 cifre - unde e cazul - reprezinta portanta autosasiului: 8135 - pe sasiul respectiv se pot incarca (suprastructura + sarcina utila) maxim 8 to, 19215 - pe sasiul respectiv se pot incarca (suprastructura + sarcina utila) maxim 19 to.
Ulterior notarea a fost modificata, prima sau primele 2 cifre indicand greutatea maxima autorizata a sasiului.
_________________
Ultima modificare efectuată MagnuM4WD la Joi 14 Feb 2008 20:05:41, modificat de 7 ori în total |
|
Sus |
|
|
MagnuM4WD
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Mar/2012 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Feb 2008 13:29:34 Titlul subiectului: 910 |
88644 |
|
1. S.R. sunt initialele de la numele fabricii: Steagul Rosu. Primele camioane produse acolo, au purtat acest nume. Primul model s-a produs incepand cu anul 1954 si s-au numit SR 101, sarcina utila 4 to, inspirat dupa modelul sovietic ZIS 150, avand un motor de 6 cilindrii in linie, benzina, 5550 cmc, 95 CP.
2. Modelul SR 101 a fost inlocuit, incepand cu anul 1960 (in 1958 a inceput dezvoltarea noilor modele), de modelul SR 131 Carpati, sarcina utila 3 to (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 6 prezoane) si incepand cu anul 1962, modelul SR 132 Carpati, sarcina utila 2,5 to (4x4, axa spate cu roti simple, prinderea jantei cu 6 prezoane). Cabina acestor modele a fost proiectata de francezii de la Chausson Plant, motorul fiind un V8, benzina, licenta Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 4 trepte nesincronizate, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central - numai pentru SR 132.
3. - 4. Odata cu marirea sarcinii utile, de la 3 to, la 5 to, au fost lansate in productie, incepand cu anul 1964, modelele SR 113 Bucegi, sarcina utila 5 to (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane) si SR 114 Bucegi, sarcina utila 4 to (4x4, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane), avand la baza aceiasi cabina si motorul V8, benzina, licenta Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 5 trepte nesincronizate, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central - numai pentru SR 114.
5. A fost fabricata si o versiune de 7 to, cu cabina avansata, numita SR 7 AB-1, folosind mecanica de la SR 113 - motor V8, benzina, 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 5 trepte nesincronizate. Acest model s-a fabricat numai cu tractiune spate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.44 kb |
Vizualizat: |
de 84048 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56 kb |
Vizualizat: |
de 83381 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.47 kb |
Vizualizat: |
de 83378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.05 kb |
Vizualizat: |
de 83378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.78 kb |
Vizualizat: |
de 83377 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către MagnuM4WD la Joi 14 Feb 2008 13:45:58, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
MagnuM4WD
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Mar/2012 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Feb 2008 14:12:37 Titlul subiectului: 910 |
88654 |
|
1. - 2. Ulterior, motorul V8 pe benzina - cod motor SR-211, a fost inlocuit cu motorul diesel Saviem - cod motor 797-05. Odata cu motorul a fost montata pe masina si cutia de viteze AK 5-35, cu 5 trepte nesincronizate, iar la modelele 114 cutia de transfer a ramas cea originala, fara diferential central. aspectul exterior a ramas neschimbat.
Modelele astfel modificate s-au numit SR 113/114 D - modele care se mai gasesc inca in dotarea MApN.
Fabrica a facut acestor modele si un "face-lift" care a constat in: inlocuirea grilei si panoului fata cu un panou fara decupare pentru faruri si inlocuirea barei de protectie fata cu un model adaptat de la Roman - din 3 bucati si cu decupare pentru faruri.
Modelele astfel modificate s-au numit Dac 6135, cunoscute si sub numele SR-Dac.
3. - 5. Incepand cu anul 1971, au intrat productie modelele Roman, cu sarcini utile de 7-12 to si 10-16 to, fabricate dupa licenta MAN, avand motoare diesel, licente Saviem si MAN, cu 6 cilindrii in linie, de 5491 cmc, 135 CP si 10349 cmc, 215 CP.
Pe baza sasiului Roman, a fost dezvoltata cabina CN 1, modelele lansate cu aceste cabine numindu-se Dac. Sasiul Roman - Dac a fost fabricat intr-o larga configuratie numar axe - sarcina utila.
Daca cineva ma poate ajuta: caut documentatie, manuale de utilizare, notite tehnice, carti tehnice, etc., despre/pentru autocamioanele SR, toate modelele.
Orice informatie e binevenita!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.91 kb |
Vizualizat: |
de 84031 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.47 kb |
Vizualizat: |
de 84031 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.77 kb |
Vizualizat: |
de 83375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.63 kb |
Vizualizat: |
de 83375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.38 kb |
Vizualizat: |
de 83375 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Mar 20 Mai 2008 23:51:35 Titlul subiectului: |
93602 |
|
Am ramas placut impresionat la urmatoarele poze. Ele apartin unui prieten de-al meu si au fost puse cu acordul lui. Un SR 114 modificat hardcore, camion autospeciala de pompieri, intr-o stare exceptionala zic eu, dar parasit. Poate fi vazut in Timisoara, curtea stadionului UMT:
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 26 Mai 2008 08:59:08 Titlul subiectului: |
93796 |
|
Un camion Roman adaptat pentru transportul de persoane.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.47 kb |
Vizualizat: |
de 83302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.92 kb |
Vizualizat: |
de 83302 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
alin 105
Data înscrierii: 20/Iul/2008 Ultima vizita: 07/Aug/2008 Mesaje: 2 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 21 Iul 2008 11:15:24 Titlul subiectului: |
96054 |
|
Ma intereseaza unde as putea gasi planuri pentru urmatoarele autocamioane:
-SR 101
-Bucegi
-Carpati
Planurile sint pentru constructia unor machete statice, posibil chiar si functionale.
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Lun 21 Iul 2008 14:23:20 Titlul subiectului: |
96057 |
|
Nu o sa gasesti nicaieri (in afara de arhiva Roman S.A. unde oricum nu ai acces). Pentru SR 101 poti lua de la rusi planurile de ZIS 150 si modifici cabina. La Carpati/Bucegi le faci singur, daca te pricepi, ai timp si rabdare. Le'as fi facut de mult daca aveam timp, dar cum nu am si nici nu intrevad curand, proiectul mai asteapta. Nu mai cunosc alti amatori de asa ceva nici pe alte forumuri de profil auto sau modelism dar iti urez succes .
|
|
Sus |
|
|
alin 105
Data înscrierii: 20/Iul/2008 Ultima vizita: 07/Aug/2008 Mesaje: 2 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 21 Iul 2008 15:57:50 Titlul subiectului: |
96060 |
|
Am sperat ca in vre-un numar de modelism, pe undeva, vre-un pasionat sa le detina. Macar sub forma de poze sau schite lateral, fata .spate, sus, asa cum se prezinta pe paginile anterioare modelele mai noi da la Brasov...
Si proiectul de la ZIS 150 il are cineva? Tot ar fi ceva.
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Joi 24 Iul 2008 10:04:58 Titlul subiectului: 910 |
96162 |
|
Profilul aproxmativ pentru SR 113.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.27 kb |
Vizualizat: |
de 82559 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Joi 24 Iul 2008 10:47:09 Titlul subiectului: |
96169 |
|
Reclama la camioanele SR din anii '60
Descriere: |
Aparuta in revista Constructia de masini, iulie 1964 |
|
Mărime fișier: |
71.26 kb |
Vizualizat: |
de 82545 ori |
|
Descriere: |
Aparuta in revista Constructia de masini, ianuarie 1965 |
|
Mărime fișier: |
91.46 kb |
Vizualizat: |
de 82545 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 12:29:54 Titlul subiectului: |
96473 |
|
Un alt camion adaptat pentru transport persoane, CT07DCB , la Medgidia, jud. Constanta.
Cunoaste cineva codul exact al acestui tip de camioane?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.22 kb |
Vizualizat: |
de 82375 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 14:04:14 Titlul subiectului: |
96483 |
|
Cred ca doar producator-ul/ii de caroserii stiu denumirea.
Uzinele Grivita, Automecanica Medias, Marsa etc, nu stiu sigur cine le face.
E posibil sa se incadreaze la "autospeciala" cu atributul "transport persoane" sau "atelier" si eventual cifre in legatura cu niste parametrii (lungime, volum, masa, tip de sasiu etc.).
Muncitorii mai batrani le numesc generic "teleconstructia", de la vechea antrepriza de constructii de linii electrice sau telecomunicatii.
|
|
Sus |
|
|
malasorte
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Oct/2020 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Sep 2008 21:57:36 Titlul subiectului: Re: 910 |
98126 |
|
ZIS 150 - Zavod imeni Stalina - Завод имени Сталина alin 105 a scris: | Am sperat ca in vre-un numar de modelism, pe undeva, vre-un pasionat sa le detina. Macar sub forma de poze sau schite lateral, fata .spate, sus, asa cum se prezinta pe paginile anterioare modelele mai noi da la Brasov...
Si proiectul de la ZIS 150 il are cineva? Tot ar fi ceva. | Blueprint ZIS 150
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.14 kb |
Vizualizat: |
de 81712 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.2 kb |
Vizualizat: |
de 81712 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.62 kb |
Vizualizat: |
de 81588 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
malasorte
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Oct/2020 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Sep 2008 18:57:20 Titlul subiectului: Re: 910 |
98188 |
|
Un SR si Roman in GTA
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.46 kb |
Vizualizat: |
de 81660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.96 kb |
Vizualizat: |
de 81660 ori |
|
_________________ ADLER TRUMPH JUNIOR (1939)
DACIA 1300 (1975)
DACIA 1310 (1990)
OPEL ASTRA TWINPORT 1.6 (2006) |
|
Sus |
|
|
GJ 02 PEW
Data înscrierii: 28/Sep/2008 Ultima vizita: 09/Ian/2009 Mesaje: 6 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 27 Oct 2008 19:54:17 Titlul subiectului: |
100111 |
|
Nu stiu daca ati mai vazut/auzit termenul "buncar" la autocamioane Roman dar va prezint niste poze si niste caracteristici .[/b][/i]
Descriere: |
In Tg Jiu (taicameu e sofer pe asa ceva |
|
Mărime fișier: |
97.5 kb |
Vizualizat: |
de 80915 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.5 kb |
Vizualizat: |
de 80915 ori |
|
_________________ i love diesel |
|
Sus |
|
|
GJ 02 PEW
Data înscrierii: 28/Sep/2008 Ultima vizita: 09/Ian/2009 Mesaje: 6 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 27 Oct 2008 20:06:29 Titlul subiectului: |
100114 |
|
alte poze(la o statie de incarcare a furajelor faina)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.41 kb |
Vizualizat: |
de 80912 ori |
|
_________________ i love diesel |
|
Sus |
|
|
GJ 02 PEW
Data înscrierii: 28/Sep/2008 Ultima vizita: 09/Ian/2009 Mesaje: 6 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 27 Oct 2008 20:53:21 Titlul subiectului: |
100117 |
|
d:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.91 kb |
Vizualizat: |
de 80907 ori |
|
_________________ i love diesel |
|
Sus |
|
|
GJ 02 PEW
Data înscrierii: 28/Sep/2008 Ultima vizita: 09/Ian/2009 Mesaje: 6 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 27 Oct 2008 21:01:49 Titlul subiectului: |
100119 |
|
cata wolf,tu ai fost la artego la vreo 100 m de este o intreprindere de furaje si cereale acolo poti gasi asa ceva
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.39 kb |
Vizualizat: |
de 80904 ori |
|
_________________ i love diesel |
|
Sus |
|
|
GJ 02 PEW
Data înscrierii: 28/Sep/2008 Ultima vizita: 09/Ian/2009 Mesaje: 6 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 27 Oct 2008 21:18:49 Titlul subiectului: |
100120 |
|
d:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.17 kb |
Vizualizat: |
de 80902 ori |
|
_________________ i love diesel |
|
Sus |
|
|
MagnuM4WD
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Mar/2012 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 10 Noi 2008 00:10:42 Titlul subiectului: |
100839 |
|
Acier a scris: | Profilul aproxmativ pentru SR 113. |
O precizare: la modelul vazut din fata, cabina este latita prea mult la partea din spate! Latimea peste usi, este mai mica decat latimea peste aripi!
alin 105 a scris: | Am sperat ca in vre-un numar de modelism, pe undeva, vre-un pasionat sa le detina. Macar sub forma de poze sau schite lateral, fata .spate, sus, asa cum se prezinta pe paginile anterioare modelele mai noi da la Brasov...
Si proiectul de la ZIS 150 il are cineva? Tot ar fi ceva. |
PS: Inca nu am schite si pentru "Bucegi"... doar pentru "Carpati"...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.84 kb |
Vizualizat: |
de 80752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.36 kb |
Vizualizat: |
de 80752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.99 kb |
Vizualizat: |
de 80752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.72 kb |
Vizualizat: |
de 80752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.24 kb |
Vizualizat: |
de 80752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.99 kb |
Vizualizat: |
de 80752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.75 kb |
Vizualizat: |
de 80752 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
MagnuM4WD
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Mar/2012 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Noi 2008 00:02:27 Titlul subiectului: |
101148 |
|
Un prototip, cel putin interesant, realizat pe baza sasiului Roman 19215 DFK!!! Exista ceva informatii despre el?!!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.7 kb |
Vizualizat: |
de 80638 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
|