|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 21:08:48 Titlul subiectului: Autobuze ex-Budapesta la Turda |
42633 |
|
Received as email from a bus-fan from Hungary:
I've heard that there are some Ikarus buses at Turda which came from BKV (the Public Transport Corporation of Budapest - the buses in Budapest are blue, with gray doors, and grey upperside).
Is this corect? Has anyone seen these buses, if any, in Turda? Please answer in English.
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Joi 04 Ian 2007 21:33:53 Titlul subiectului: |
42637 |
|
Right.
Here is the ex-BKV buses in Turda, for sale (not in service).
The pictures are made by me in june 2005.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.92 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.23 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.78 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.77 kb |
Vizualizat: |
de 50014 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 11 Ian 2007 11:31:59 Titlul subiectului: |
43337 |
|
1. Parcul auto turdean cuprindea, în anii '80, următoarele tipuri de autobuze:
-SM 11
-IK 4
-RD 112 (Roman 112)
-DAC 117 UD
-DAC 112 UDM
Nu îmi aduc aminte dacă în acea perioadă erau sau nu Ikarusuri
2. Numerele de parc ale autobuzelor turdene erau peste 3000. Cel mai mic număr de parc pe care mi-l amintesc este 3009 (un SM 11) iar cel mai mare 3102 (un DAC 112 UDM scund, vopsit, inițial, în roșu). De asemenea, dacă țin bine minte, era un autobuz Roman 111 cu număr de parc (#3093 dacă nu greșesc)
3. Existau 9 linii de autobuz; linia 2 lega Turda de Câmpia Turzii iar linia 6 ducea la Băile Turda
4. În prezent, parcul auto turdean cuprinde
-IK 280 cu 2 și 4 uși
-IK 260 achiziționate
-SC 10
5. Autobuzele turdene nu au numere de parc iar numerele de înmatriculare sunt de tipul CJ xx TLT
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Joi 11 Ian 2007 16:28:44 Titlul subiectului: |
43403 |
|
Mi-aduc aminte si de linia 3 Cheia -Turda.
Vehiculele apartinind municipalitatii din Turda nu sint prea noi. Regia se confrunta cu pierderi mari si, preluarea acesteia de catre operatorul regional RATUC Cluj Napoca, este o solutie excelenta.
Era vorba si de un proiect de introducere a troleibuzului in municipiul Turda, inclusiv linia interurbana Turda - Cimpia Turzii.
Ce a spus OAB e corect, in Turda am facut cunostinta cu autobuzele IK-4. Skodele SM-11 erau model nou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.47 kb |
Vizualizat: |
de 50210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.63 kb |
Vizualizat: |
de 50210 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 22:16:44 Titlul subiectului: |
43754 |
|
Parcul auto turdean este, într-adevăr, învechit, dar cuprinde vehicule de capacitate mare. dacă,într-adevăr, RATUC preia regia turdeană,ar putea avea loc niște transferuri de autouze:
- o parte a Ikarusurilor articulate, dar și standard, să intre în dotarea garajelor clujene și, evident, să treacă prin reparații capitale efectuate la modul cel mai serios
- o parte a Irisbusurilor să meargă la Turda.
Nu se concepe transport civilizat fără vehicule articulate. Din păcate, unii directori de regie nu pricep asta. Afirmații de genul punem mai multe scurte în locul a mai puține autouze articulate sunt valabile doar pe hârtie. Rare sunt situațiile în care desființarea (stârpirea) articulatelor nu a avut ca efect creșterea aglomerației.
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Vin 23 Mar 2007 14:01:27 Titlul subiectului: |
77774 |
|
Trecand prin Turda astazi, am observat doua autobuze noi (noi in sensul ca sunt recent aduse la Turda, probabil sunt second-hand). Am trecut repede langa ele cu autocarul si nu aveau denumirea foarte vizibila, asa ca nu le-am putut identifica.
Am gasit o stire pe net, se pare ca e vorba de patru autobuze DAB, fabricate in 1993, aduse din Danemarca.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 02 Mai 2007 20:58:57 Titlul subiectului: |
78665 |
|
Au adus deja cele 4 autobuze, sunt folosite mai ales sâmbăta și duminica.
Întradevăr autobuzele din Turda nu sunt într-o stare prea bună. Ce e diferit față de Cluj e că biletele se vând în autobuz, fiecare autobuz având o vânzătoare de bilete în el. Biletele costau vara asta (și încă mai costă) 1 leu cele din interiorul orașului și 1,5 lei pt linile 20 și 21 care circulă până în Câmpia Turzii, asta dacă iei autobuzele din centru; dacă iei autobuzul de la periferie e 1,2 lei.
Ce e mai ciudat e că duminica centrul e mereu închis cirulației, inclusiv autobuzelor, care sunt deviate pe o strada paralele cu cea principală. Dintre toate linile duminica circulă numai 20 și 21, care leagă tot orașul de Câmpia Turzii și vin până la ieșirea din Turda înspre Cluj, unde vine de obicei 10. Cât m-am plimbat cu autobuzele din turda nu au fost controlori de bilete.
Majoritatea autobuzelor sunt Ikarusuri articulate cu 2, 3 sau 4 uși. singurul Roman cred că e cel care e arătat in poza lui Silviu.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 02 Mai 2007 22:58:38 Titlul subiectului: |
78671 |
|
tomi_ms a scris: | Am gasit o stire pe net, se pare ca e vorba de patru autobuze DAB, fabricate in 1993, aduse din Danemarca. | Adica unele ca asta?
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 30 Apr 2008 22:49:28 Titlul subiectului: |
92771 |
|
Acum doua saptamani a avut loc o "greva" spontana la RATL Turda; am folosit ghilimelele pentru ca, cel putin conform ziaristului, a fost ceva neorganizat prin sindicat. Pentru ca nu a fost o greva oficiala si legala a tinut doar o zi, soferii putand fi sanctionati disciplinar drastic.
Mi se pare un lucru interesant, nu prea s-au mai intamplat in ultimii ani astfel de proteste neprogramate pe la regiile din tara.
http://www.ziarulobiectiv.ro/menu-articole/45-social/1257-grev-spontan-la-ratl-turda.html
Ziarul Obiectiv a scris: | Muncitorii de la regia locală de transport local Turda (RATL) au intrat într-o grevă spontană în cursul dimineții de miercuri. Ei au refuzat să mai iasă cu autobuzele pe traseu. Mai mulți clienți ai regiei au rămas în stații sau au fost nevoiți să meargă pe jos la serviciu sau la școală, în cazul elevilor. La mai multe unități de învățământ, o parte a orelor nu s-au ținut. Liderul de sindicat al RATL spune că el nu a avut cunoștință de această grevă, nefiind organizată de sindicat.
Ei sunt nemulțumiți de faptul că nu li se asigură trasnporturi de noaptea pentru soț și soție, că se intenționează introducerea compostoarelor în locul taxatoarelor, că nu li se acordă o majorare de salar mai mare, că nu s-a rezolvat problema transportatorilor "pirat" care circulă prin Turda nestingheriți și de activitatea inginerului șef.
Primarul Tudor Ștefănie a remis presei un comunicat de presă, pe care-l redăm integral: "Față de neajunsurile și neplăcerile create de blocarea serviciului de transport local de călători, furnizat de RATL TURDA, vă comunicam următoarele Situația a fost creată ÎN CURSUL ZILEI DE ASTĂZI, 16 APRILIE 2008, ca urmare a unui refuz spontan al angajaților regiei . Acest refuz nu a beneficiat de legalitate, neputând fi încadrat conform prevederile Legii 168/1999, deoarece nu a fost notificat nici primarului municipiului Turda și nici consiliului de administratie .In consecință , în cadrul Consiliului de Administrație al RATL TURDA se vor lua măsurile legale care se impun vizavi de cei care se găsesc vinovați de nerespectarea obligațiilor de serviciu și a prevederilor legale din cadrul soluționării conflictelor de muncă. In calitate de Primar al municipiului Turda doresc să transmit scuzele mele cetățenilor turdeni care au avut neplăceri în cursul zilei de astăzi față de acest incident".
A doua zi, angajații regiei și-au reluat lucrul, după ce și-au dat seama de posibilele implicații, având în vedere că greva nu era autorizată. Liderul de sindicat și-a cerut scuze călătorilor, în numele angajaților. |
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 09 Mai 2008 19:24:32 Titlul subiectului: |
93117 |
|
Am trecut pe acolo si sunt aceleasi autobuze Ikarus 280, 260, un Dac si Saviemurile si mai sunt 4 Dab-uri aduse in anul 2006!
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 27 Mai 2008 15:06:21 Titlul subiectului: |
93851 |
|
Probleme mari la RATL Turda - regia e pe cale sa piarda un traseu de baza:
http://www.ziarulfaclia.ro/Consiliul-Judetean-Cluj-arunca-Regia-de-Transport-Local-Turda-pe-panta-falimentului+10259
Ziarul Faclia a scris: | Regia Autonoma de Transport Local Turda se afla la un pas de pierderea dreptului de a opera pe traseul Centru Turda- Gara Cimpia Turzii. Prin licitatia electronica ce a avut loc in 30 aprilie, comisia paritara, formata din reprezentanti ai Consiliului Judetean Cluj si ai Autoritatii Rutiere Romane, a atribuit traseul judetean 153, Turda – Cimpia Turzii, firmei Tours Claus SRL, din Cluj-Napoca.
Prin pierderea dreptului de operare pe acest traseu, RATL realizeaza,, potrivit liderului sindicatului angajatilor din aceasta regie, Mihai Trif, cu aproximativ 15 milioane de lei vechi, pe zi, mai putin decit acum, ceea ce inseamna cu aproape 5 miliarde si jumatate de lei vechi, mai putin, intr-un an. Pe de alta parte, autobuzele firmei clujene nu ar putea opri, pentru imbarcarea calatorilor, decit in autogarile din Turda si Cimpia Turzii, deoarece statiile de pe traseele de transport public urban de calatori se afla in proprietatea Consiliului local si acesta a concesionat traseele RATL-ului.
Directorul RATL Turda, Alin Popescu, a contestat rezultatul licitatiei. In contestatia inaintata Consiliului Judetean Cluj, RATL Turda solicita reanalizarea unor conditii tehnico-financiare de care nu s-a tinut cont la stabilirea cistigatorului licitatiei pentru atribuirea traseului Turda-Cimpia Turzii. Alin Popescu a cerut Consiliului Judetean sa verifice daca Tours Claus SRL a participat la licitatie cu vehicule inscrise si pe listele altor operatori. O alta intrebare la care trebuie sa raspunda reprezentantii Consiliului Judetean se refera la statiile atribuite firmei Tours Claus in Turda si Cimpia Turzii.
Si fara pierderea traseului Turda – Cimpia Turzii, ce poate deveni fapt implinit la 1 iunie, RATL se confrunta cu probleme grave. Autobuzele vechi de peste 20 de ani presupun cheltuieli mari pentru mentinerea acestora in exploatare. Directorul RATL, Alin Popescu, a spus ca in 27 mai va avea loc licitatia pentru cumpararea a trei sau patru autobuze noi. "Pina la sfirsitul acestui an, speram sa marim la zece numarul autobuzelor noi", a mai adaugat Popescu. |
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 15 Iul 2008 12:59:30 Titlul subiectului: |
95877 |
|
Un articol despre intrarea in traseu a noului operator pentru Turda - Gara Campia Turzii:
http://www.jurnaluldearies.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=131:din-poiana-la-spital&catid=41:local&Itemid=57
Jurnalul de Aries a scris: | Obligată de realitatea dură, RATL-ul și modificat traseele. A pus la naftalină tablele de traseu cu numerele 20, 21 și 27. dar a vopsit altele cu noul traseu. Care a primit numărul 13. Acum, câteva dintre „broscuțele” RATL-ului merg dincolo de Micro III, până la capătul Turzii, acoperind și zona cartierului Poiana. În tot răul e și ceva bine. Pentru ca poienarii, nu prea obișnuiți cu bilete (unii dintre ei, evident!) să nu rămână fără autobuz. [...]
Așteptată cu nerăbdare intrarea pe traseele spre Câmpia a noului transportator, Alis Grup, s-a produs în prima zi a lunii lui cuptor.
Autobuzele moderne, articulatele Volvo și Mercedes, dar și autocare Yutong, au început să parcurgă străzile Turzii și Câmpiei Turzii pe traseele fostelor linii asigurate de RATL.
Acum, între gara din Câmpia și centrul Turzii, dar și între blocurile Câmpiei și centrul Turzii ori înspre Casirom, călătorii au parte de condiții de transport compatibile cu veacul în care trăim.
Așteptate și cu oarecare temere, datorită lipsei de informare din partea firmei private, dar și a zvonurilor lansate – nu se știe de cine? – noile autobuze uimesc prin noutate și frecvența trecerii prin stații. Călătorii înțeleg greu că pe aceste autobuze, ale unei alte firme, abonamentele emise de RAT nu sunt valabile. Chiar dacă autobuzele merg pe același traseu și opresc în aceleași stații. |
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 03 Aug 2008 21:52:48 Titlul subiectului: |
96607 |
|
De la 1 august biletele se scumpesc cu 50% de la 1 leu la 1.50 lei:
http://www.turdanews.net/index.php?option=com_content&view=article&id=56:ratl-majoreaz-tarifele-de-la-1-august&catid=8:economie&Itemid=11
Turda News a scris: | De la 1 august, regia locală de transport local va majora tarifele pentru transportul urban de călători. Majorarea este una destul de consistentă, de la 1 leu/bilet la 1,5 lei! Ultima majorare de tarife pentru transportul public de persoane a fost în 1 mai 2005. "Majorarea de tarife este o necesitate care se impune de urgență, în caz contrar, cu actualele tarife regia va fi pusă în imposibilitatea de a-și mai desfășura activitatea, având în vedere și starea tehnică a parcului auto", a justificat directorul regiei, Alin Popescu.
Odată cu majorarea tarifului la biletele de călătorie s-a majorat și tariful practicat pentru abonamente. Un abonament pe o linie, de luni până vineri, a crescut de la 27 de lei la 37 de lei, în timp ce abonamnentul valabil inclusiv sâmbăta și duminica a înregistrat o creștere de la 33 de lei la 42 de lei.
Împotriva majorării tarifelor pentru transportul public urban s-a manifestat consilierul PRM Doru Anca. "Această majorare nu va rezolva problema acestei regii. Dacă ajustăm tariful, într-o lună ne termină concurența", a spus Doru Anca. El a reproșat faptul că societatea Alis Group, care a concesionat transportul pe ruta Turda - Câmpia Turzii, folosește ilegal stațiile RATL. Doru Anca a propus ca municipalitatea să subvenționeze transportul public și să micșoreze tariful, aceasta fiind singura metodă prin care concurența poate fi "terminată".
Primarul Tudor Ștefănie aspus că societatea Alis Group a fost dată în judecată de Primărie, pentru că nu respectă contractul de concesionare. "Am intervenit și la Consiliul Județean pentru anularea contractului de concesionare al acestei firme, căreia i se vor solicita prejudicii", a precizat primarul Ștefănie. |
|
|
Sus |
|
|
managertransport
Data înscrierii: 29/Noi/2007 Ultima vizita: 30/Ian/2024 Mesaje: 276 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Sâm 06 Sep 2008 14:51:57 Titlul subiectului: RATL Turda |
97957 |
|
Am fost azi la meci in Turda, a jucat Ariesul Turda cu FCM Mures si m-am dus in cautarea autobuzelor si am observat ca RATL-ul are parc de autobuze vechi cu Ikarus si Saviem si am intrebat niste oameni in statie la capatul de linie si mi-au zis ca sa facut o asociere cu o firma pe nume Alis, care are autobuze Mercedes 0 405G si Volvo ex Zurich de culoare albastra, ca la Praid, si are vreo cateva maxi taxi Iveco.
Dupa cum am observat firma asta asociata a castigat numai o linie,linia 20 Campia Turzii-Turda, daca nu ma insel.
Ultima modificare efectuată de către managertransport la Sâm 06 Sep 2008 20:45:37, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 06 Sep 2008 16:40:07 Titlul subiectului: |
97958 |
|
ALIS GRUP care a castigat licitatia trebuia sa bage doar autobuze? Daca da, au incalcat contractul bagand niste mizerii de microbuze! Am vazut acum 2 sambete 2 microbuze pe linia 20 fosta al RATL-ului si 2 autobuze!
Firma respectiva a castigat un sigur traseu, linia 20 fosta RATL! Ei ar trebui sa puna pe linia 20 numai autobuze, dar mai ajung si dube...
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 06 Sep 2008 23:55:56 Titlul subiectului: |
97989 |
|
Un Mercedes O 405 G si un Volvo albastru au fost o buna perioada de timp langa Sala Sporturilor din Cluj si langa Stadionul Ion Moina. Eu nu le vedeam mergand, dar dupa modul in care erau parcate se vedea ca fac servici undeva. Atentie! Volvo-ul albastru are roti simple la axa C, ori, cele de la Praid, au roti duble.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 09 Sep 2008 22:48:53 Titlul subiectului: |
98132 |
|
Aici sunt cele 3 autobuze de care vorbeste OAB parcate in fata Sali Sportului, le-am mai văzut și la parcarea de la Stadionul Municipal. Pozele sunt facute in 16.07.2008. Erau inmatriculate in altă tara si nu știu ce cautatu acolo ale sau ale cui erau.
Si bonus, superbul autocar.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.88 kb |
Vizualizat: |
de 47960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.46 kb |
Vizualizat: |
de 47960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.16 kb |
Vizualizat: |
de 47960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.75 kb |
Vizualizat: |
de 47960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.76 kb |
Vizualizat: |
de 47960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.78 kb |
Vizualizat: |
de 47960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.73 kb |
Vizualizat: |
de 47960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.07 kb |
Vizualizat: |
de 47960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.26 kb |
Vizualizat: |
de 47825 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 10 Sep 2008 13:05:36 Titlul subiectului: |
98143 |
|
Acele 2 autobuze sunt cumparate de Alis Grup si sunt pentru traseul 20.Am vazut acel Mercedes articulat pe linia 20!! (sau sar putea sa fie altul)
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 10 Sep 2008 15:27:24 Titlul subiectului: |
98144 |
|
1. Autocarul Volvo - cel pe care scrie Vidal - are numere de Spania, formatul vechi: grupul de 4 cifre este flancat de litere: in cazul de fata o litera + 4 cifre + o litera.
2. O 405 G si autobuzul Volvo-ul albastru au, in poze, numere de radiere din Germania
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 30 Sep 2008 22:27:08 Titlul subiectului: |
99017 |
|
RATL Turda tocmai a primit primul dintr-un lot de 4 autobuze BMC Probus 215:
http://www.ziarul21.ro/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3641
Ziarul 21 a scris: | De săptămâna trecută, pe străzile din Turda circulă un nou autobuz. Chiar un nou tip de autobuz. Noua achiziție a RATL Turda costă, nici mai mult nici mai puțin de 70.000 de euro (peste două miliarde jumate lei vechi) plus TVA.
Acest autobuz este primul dintr-o serie de patru autobuze care urmează a fi achiziționate de RATL Turda. Fiecare autobuz va fi adus, însă, la momentul achitării sumei care reprezintă contracostul acestuia.
Mijlocul de transport este unul din cele mai moderne, având 24 de locuri pe scaune, 41 de locuri în picioare și 1 loc pentru pasager în scaun rulant. Plus că în zona ușii „din mijloc” locul din spatele unui scaun este special destinat câinelui însoțitor (probabil câinele care însoțește o persoană cu deficiențe de vedere).
Din punct de vedere tehnic, autobuzul de care vorbim este, cel puțin la nivelul orașului nostru, cel mai modern mijloc de transport în comun, cel mai ecologic beneficiind de euro IV, și folosind chiar „ad blue”. Liniștiți-vă, nici noi nu știam ce înseamnă, dar am profitat de prezența directorului RATL, Alin Popescu care, la rândul său, aflase din altă parte ce și cum cu tehnologia „ad blue”, anume că e vorba de o soluție pe bază de uree, dar mult mai specială, care, în combinație cu gazele evacuate, formează azot și apă. Solicitat fiind să ofere detalii, directorul Popescu a specificat că pentru această soluție este amenajat un rezervor special și că această soluție se găsește în comerț.
Cel puțin până la momentul de față, mijlocul de transport de care vorbim pare să fie tipul de autobuz pe care îl merită orice posibil beneficiar care își dorește demult mijloace de transport decente și o activitate de transport civilizată, dar rămâne de văzut cât va rezista un astfel de autobuz la noi în oraș până să găsim prin el inscripții gen FANE + RODICA = LĂV... |
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 12 Mar 2009 10:32:59 Titlul subiectului: |
107769 |
|
http://www.ziarul21.ro/new/index.php?option=com_content&view=article&id=401:conflict-in-regim-maxi-taxi&catid=49:administraie&Itemid=72
Ceva extrem de interesant, cititi tot articolul.
Eu va dau numai 2 citate, ca sa intelegeti cum se face "treaba" in afacerile de tip maxi-taxi...
E vorba de un fel de "stenograma" a certei intervenita in public intre primarul Tudor Ștefănie (notat mai departe T.Ș.) și niște "Transportatori" (notati cu T.) adunați ad-hoc la o "intalnire" cu primarul, in centrul orasului.
"T.Ș.: Niciodată n-ați vrut să faceți ceva benefic pentru Turda, ci pentru dumneavoastră și ați sfidat legea întotdeauna.
T.: Dumneavoastră mi-ați spus că atâta cât sunteți primar nu câștigăm.
T.Ș.: Nu-i adevărat, domnule. Ați venit la mine în audiență. Și știți ce mi-ați spus? „Domnule, vă susținem în alegeri dacă ne rezolvi problema” și atunci v-am spus că cu mine nu faceți parteneriat de genul ăsta."
si apoi
"T.Ș.: Nu pot să încurajez lucruri care sânt ilegale.
T.: și dacă mâine aducem 10 autobuze ne dați autorizație?
T.Ș.: Pe ce? O să organizăm concesiune și licitație. Dar asta în momentul în care cred că un agent economic poate să servească serviciul public.
T.: Nu se vrea, dom’ primar.
T.Ș.: Ce să se vrea, dom’le? Circuli de ani de zile ilegal.
T.: De ce sânt ilegal?
T.Ș.: Circuli pe rutele RATL-ului, încasezi ilegal. Nu te pot încuraja.
T.: Un primar adevărat și corect așa cum ziceți că sânteți, să ne întrebe „Câți sânteți?” „Atâția..”, „Luați autobuze noi și la ora cutare, la data cutare ieșiți pe traseu.”
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 13:12:27 Titlul subiectului: |
108767 |
|
http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=22931
"“Rechinii” din Turda, amendați pentru concurență neloială
Opt firme de transport din Turda au fost amendate de Poliția din localitate și de Autoritatea Rutieră Română, după ce deputatul Mircia Giurgiu și sindicaliștii din cadrul Regiei Autonome de Transport Local (RATL) Turda au depus mai multe reclamații împotriva “rechinilor”.
“Am depus mai multe sesizări la Ministerul Muncii, ca să verifice dacă angajații acestor firme de transport lucrează cu forme legale, la Ministerul Transporturilor, ca să verifice licențele acestora și la Ministerul Administrației și Internelor, pentru ca Poliția să intervină”, a declarat deputatul, în cadrul unei conferințe de presă desfășurate ieri.
Angajații RATL sunt nemulțumiți, pentru că firmele le furau clienții din stațiile de autobuz. “Pierdem zilnic zeci de mii de lei și am ajuns la faza de disponibilizări din cauza concurenței neloiale, pentru că pe traseele autobuzelor circulă microbuzele”, a declarat Vasile Trif, președintele Sindicatului Liber al RATL Turda. “Cu cinci minute înainte de a veni autobuzul, ei opreau mașinile și îi luau pe oameni. Nu tăiau bilete și foloseau stațiile de autobuz ale RATL”, a adăugat nemulțumit Mircia Giugiu.
în plus, firmele nu aveau licențe pentru efectuarea de transport în comun.”Ei nu au voie să facă transport în oraș și nici să folosească stațiile de autobuz”, a completat deputatul. Din cauza concurenței neloiale care este făcută regiei de transport turdene, spun sindicaliștii, 41 de angajați ai RATL vor fi disponibilizați.
“Existau zvonuri că firmele aparțin unui partid politic și eram suspectat că am ceva cu anumite firme. De aceea am cerut verificări suplimentare. Scopul acestora fiind de a opri complet activitatea acelor firme”, a încheiat Giurgiu. Firmele controlate de autorități sunt Dalia International, Ami Trans, Pirje Mihai – persoană fizică, Vemar Trans, Oly Trans, Benidorm Trans , Ovi Ali Den Transport și Maxi Taxi Trans.
Cristina PÎRVU
cristinapirvu@ziuadecj.ro "
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|