Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele IVA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
vicenac



Data înscrierii: 31/Mai/2008
Ultima vizita: 01/Mar/2011
Mesaje: 4
Locație: (SUA)

MesajTrimis: Mar 10 Iun 2008 21:16:47    Titlul subiectului: 94341

Eu nu m-am referit la faptul ca au furat planurile si ca l-au copiat. Am zis (sau am vrut sa zic) ca seamana foarte bine. Imi imaginez ca le-a adus unu' de la ambasada cateva fotografii sa vada si proiectantii de la IVA (sau de la ce institut de proiectari le-or fi proiectat) cum arata un metrou modern. Nu cred ca au mers mai departe.
Chiar daca ar fi mers mai departe sau mai adanc in spionaj, oricum proiectul ar fi fost modificat si "simplificat" metodic.
Oricum IVA nu seamana deloc cu metroul din New York sau cel din Los Angeles (care seamana cu cel din NY).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 14 Iun 2008 20:14:54    Titlul subiectului: 94575

Alta rama "convexa" care inca mai este in viata este rama #011A-011B pe care am vazuto zilele trecute pe M4!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Iun 2008 22:09:42    Titlul subiectului: 94584

La vremea cind au fost proiectate si circulau ca parte de comanda a sistemelor erau foarte avansate, mai avansata decit partea de comanda la unele tramvaie care circula in ziua de azi, partea logica de comanda a trenului este facuta din module electronice cu tranzistoare si reprezinta porti logice combinate SI-cu o intrare negata comparatoare executate cu tranzistoare, negatoare etc, eu zic ca au fost gindite genial pentru ca la vremea aia au facut sistemele de comanda si siguranta au fost adaptate pentru infrastructura noastra existenta atunci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Melkcool



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Mar/2012
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Iun 2008 16:24:31    Titlul subiectului: 94929

Catalin Ghita a scris:
O chestie tot cu iz de legendă afirmă că boghiurile primelor vagoane IVA nu semănau cu cele actuale, vechile boghiuri prezentând similitudini izbitoare cu boghiurile de ... tramvai V3A. Bunăoară se spune că aveau patină magnetică, asemănătoare celei de la tramvaie. Ce-o fi adevărat din asta...
Chestia cu patina magnetica am aflat-o de la un inginer de la Depoul Ciurel, care sustinea ca le-a prins din primele lor zile si ca asa ceva au avut numai primele 5 rame, dar pentru scurt timp.
_________________
Melkcool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stef



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 04/Oct/2015
Mesaje: 24
Locație: Deva

MesajTrimis: Vin 01 Aug 2008 00:01:27    Titlul subiectului: Re: trhtrhr 96527

vicenac a scris:
Metroul din Bucuresti seamana cu cel din DC aproape ca doua picaturi de apa, la exterior.
Posibil, dar mie mi se pare ca seamana mult la partea din fata cu un tip de metrou folosit in New York, asa-zisul State Of the Art Car, sau SOAC.

Imagini si informatii suplimentare gasiti aici: http://www.nycsubway.org/cars/soac.html
De amintit ca erau exemplare functionale inca din '72.
In ciuda asemanarii exterioare, interiorul e foarte diferit de cel de la IVA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 01 Aug 2008 10:32:48    Titlul subiectului: 96540

Elemente comune vom regasi in multe modele pentru ca oricum sunt specifice transportului feroviar.
Oare e chiar atat de frustrant sa gasim un produs romanesc ce nu a fost copie fidela a unui model din afara? Ar trebui sa ne bucure lucrul asta. Bun, rau, a fost rodul unor oameni care au conceput acest model.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Aug 2008 23:55:06    Titlul subiectului: 96576

Melkcool a scris:
Catalin Ghita a scris:
O chestie tot cu iz de legendă afirmă că boghiurile primelor vagoane IVA nu semănau cu cele actuale, vechile boghiuri prezentând similitudini izbitoare cu boghiurile de ... tramvai V3A. Bunăoară se spune că aveau patină magnetică, asemănătoare celei de la tramvaie. Ce-o fi adevărat din asta...
Chestia cu patina magnetica am aflat-o de la un inginer de la Depoul Ciurel, care sustinea ca le-a prins din primele lor zile si ca asa ceva au avut numai primele 5 rame, dar pentru scurt timp.
Chestia cu patina este adevarata, dar dupa unele teste s-a dovedit ineficienta deoarece nu se putea folosi in orice situatie (curbe macaze, etc) era folosita ca frina de urgenta, si ca o poveste, primele trenuri aveau ca suspensie secundara un sistem de tampoane de cauciuc (metalastic, metal cauciuc) la viteze de peste 50 Km/h caroseria intra in vibratii foarte puternice, ulterior s-au adus de la japonezi pernele, (citeva) apoi au fost reproduse de români.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MTROE



Data înscrierii: 07/Aug/2008
Ultima vizita: 07/Aug/2012
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Aug 2008 12:44:21    Titlul subiectului: 1494 96788

Metrourile vechi vor fi scoase din uz sau modernizate, pana in 2014

Trenurile vechi de metrou vor fi scoase din uz sau modernizate, pana in 2014, au anuntat, vineri, reprezentantii companiilor Metrorex si Alstom.
"In baza contractului de mentenanta pe care il avem cu Metrorex, trebuie si sa modernizam trenuri. In prezent, efectuam o analiza tehnico-economica, sa vedem daca se merita sa le reconditionam sau daca este mai avantajos ca Metrorex sa cumpere trenuri noi", a declarat, vineri, directorul general al Alstom Transport Romania, Gabriel Stanciu, la un seminar pe tema transporturilor organizat la Poiana Brasov.
Exista sapte sau opt variante prin care trenurile vechi, de tip IVA, pot fi modernizate, acestea variind de la inlocuirea pieselor care prezinta cele mai dese defectiuni, cum ar fi usile, pana la schimbarea motoarelor.
"Metrorex va lua o decizie cu privire la aceste trenuri, fiind analizate mai multe variante, fie modernizare totala, fie partiala, fie achizitionarea altora", a declarat seful Serviciului Material Rulant din Metrorex, Daniel Tudorache.
In prezent, exista in exploatare 150 de vagoane de tip IVA, fabricate la Arad, insa numarul acestora va fi suplimentat cu 30 de unitati, odata cu deschiderea liniei Nicolae Grigorescu-Policolor.
Trenurile IVA au fost fabricate in anii i'70, iar cele care circula in prezent au fost modernizate, astfel ca durata maxima de functionare a fost prelungita pana in 2020. Costul de modernizare a unui astfel de vagon reprezinta pana la 50-60% din pretul unuia nou, potrivit estimarilor lui Stanciu.
Alstom Transport a incheiat in anul 2004 un contract de mentenanta cu Metrorex, cu o valoare de 240 milioane euro, prin care s-a obligat sa realizeze intretinerea si reparatia trenurilor, precum si a statiilor si a antreprizelor pe o durata de 15 ani.
Metrorex are un parc de material rulant format din 450 de vagoane, din care 264 sunt noi, achizitionate de la compania canadiana Bombardier.


Si inca un articol...:

"Metrorex, compania care exploatează metroul din București, trebuie să ia o decizie în cazul vechilor trenuri IVA, care se mai află în parcul de material rulant al societății. Recondiționarea acestora este necesară, întrucât durata lor de viață va expira în următorii ani. În acest sens, se elaborează studii pe care să se bazeze alegerea deciziei de recondiționare a trenurilor IVA sau de achiziționare a unor trenuri noi, a declarat Dan Tudorache, șef Serviciu Material Rulant Metrorex, în cadrul conferinței “Material rulant pentru un transport de încredere” organizată de către Club Feroviar în colaborare cu AIF. În cazul în care costurile de recondiționare reprezintă peste 60% din valoarea unui tren nou, este rentabilă achiziționarea de material rulant nou.
Pentru luarea acestei decizii se colaborează cu Alstom România, cu care Metrorex are încheiat un contract de mentenanță. Gabriel Stanciu, director general Alstom Transport din România a declarat că “între cele două opțiuni, există 7-8 scenarii de recondiționare pe care o să le discutăm în curând”. Acestea ating diferite grade de complexitate a lucrărilor, iar obiectivul este de a aduce ramele vechi la parametrii de peformanță și calitate actuali. Recondiționarea se va face în cadrul contractului dintre cele două societăți, fără costuri suplimentare. Termenul limită estimat de Metrorex și Alstom pentru rezolvarea problemei parcului de material rulant a fost stabilit pentru 2014. 150 de trenuri IVA mai sunt în circulație în metroul din București.

_________________
MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MTROE



Data înscrierii: 07/Aug/2008
Ultima vizita: 07/Aug/2012
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Aug 2008 15:07:25    Titlul subiectului: 96794

Metroul Bucurestean a fost dat in folosinta pe data de 15 noiembrie 1979.
Ramele IVA (INTREPRINDEREA DE VAGOANE ARAD)/ASTRA au fost fabricate chiar cu un an inainte, adica in 1978 (aici vorbesc de primele epocale) si sunt din otel. Ramele IVA/ASTRA pot atinge vitaza de 100km/h fara probleme, dar sunt limitate la 80km/h.
Multi au spus pe forumuri ca multi mecanici sunt nemultumiti de ramele IVA/ASTRA din cauza ca pot lua foc, produc zgomot etc.
Eu cunosc mecanici de metrou care sunt mult mai multumiti de ramele IVA/ASTRA.
Pana la sosirea ramelor BM (Bombardier), mecanici erau incantati de ramele autohtone pana peste limite. Acum nu le mai plac ramele autohtone. Motivul este comoditatea. La ramele BM mecanici trebuie sa apese cateva butoane si atata. La cele vechi este pe trepte si deci ce este mai simplu? In plus, la ramele IVA pe maneta de acceleratie trebuie sa tina mana pe acel butonas din varf, pentru ca rama sa poata fii urnita. Acel buton este acolo pentru siguranta. Daca mecanicul nu mai apasa butonul (lesina sau mai stiu eu ce…) metroul se opreste. Ba mai mult, am vorbit cu mecanici care sunt mai multumiti de ramele IVA chiar si dupa aducerea BM-urilor, i chiar si ei au confirmat ca diferenta dintre cele doua tipuri de rame ar fi comoditatea ridicata la ramele tip BM si faptul ca ramele tip IVA sunt lasate in "paragina". De ce?!? Pentru a se defecta si a se continua paguboasa afacere numita "Bombardier". Daca ne gandim bine observam ca atunci cand o rama IVA se strica, reprezentanti Metrorex o arata cu degetul si o data cu ea toate ramele asemenea pentru ca lumea sa creada ca ei, cu ramele BM, chiar se gandesc la calatorul de rand si ii doresc siguranta. De fapt nu e asa. Articolul publicat de presa,care l-am postat la sectiunea “Bombardier” a forumului contrazice toti mecanici care spun ca ramele IVA/ASTRA sunt pericolele Metroului Bucurestean. Acolo se specifica foarte clar ca inca de la lansare, din ramele BM se desprindeau bucati si se specifica iar foarte grav ca pot lua foc in orice moment. Doar o minune a facut ca ramele tip BM si implicit directorii inconstinti ai Metrorex sa nu produca o catastrofa cu zeci, poate chiar sute de victime. Daca nu credeti ca ramele BM se incalzesc si pot lua foc, va invit sa stati cu un picior in statie si unul in metrou si veti observa cum iese caldura. Repetati experimental si la ramele IVA si faceti comparatia. Insa chiar si neingrijite ramele IVA/ASTRA fac fata mai bine decat cele BM, care nu numai ca sunt defectuase de cand au fost achizitionate, dar nici din punct de vedere artistic nu sunt prea reusite…Nu se potriveste botul cu lateralul, culorile sunt monotone etc.
S-a pus problema faptului ca ramele IVA sunt mai zgomotoase fata de BM-uri. Nu e asa. Ramele BM sunt izolate fonic. Acelasi lucru se poate face cu efort si ramelor IVA, se poate face iarasi si trecerea dintr-un vagon in altul dupa modelul ramelor din New York, Londra, dar doar intre ramele ***A-***B.
Sa speram ca cei de la Metrorex vor avea mustrari de constiinta si o vor lasa mai moale cu cazaturile de BM-uri.

Faptul ca ramele IVA au mers cu usile deschise este o dovada a interesului crescut al celor de la Metrorex de a se descotorosi de ramele IVA. De asemenea, cea mai mare porcarie a fost concesionarea depourilor Alstomului si in special Depoului Militari, un depou foarte important.

Daca erau asa de bune ramele BM nu apareau pete de rugina si nu ramaneau fara frane ...Nu sunt singurul care a vazut petele acelea...nu era apa pentru ca apa nu e maronie si acele rame care sunt la fel de moderne sunt cele albastre care crede-ma ca sunt mai rezistente...

_________________
MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Aug 2008 19:27:18    Titlul subiectului: 96815

In ceea ce ai zis sint lucruri adevarate si lucruri false, din interior, (cunosc ambele trenuri foarte bine) iti spun ca trenurile IVA prin constructie sint depasite moral si tehnic cind au aparut prima data la timpul ala erau foarte avansate din punct de vedere tehnic, acum sint depasite .
Probabilitatea de defectare ale trenurilor IVA este mult mai mre decit la BM daca IVA intra cam 3-8 pe un schimb de 8 ore, BM intra cam 1-2 pe saptamina si asta cu un bec sau tub ars .
Acea caldura care se degaja la BM la unele usi sint de la rezistentele de frinare care sint ventilate natural si au deflectoare pentru ca aerul cald sa se degaje uniform si cum este normal aerul cald se ridica in sus, spre deosebire de IVA care au ventilatie fortata (ventilatoare)
Iti spun ca nici BM-urile nu sint foarte stralucute si iti spun ca nu se compara cu IVA nici 50%, acuma in functie de tipul modernizarii vor fi sau nu fiabile, dar am vaga impresie ca se vor taia toate si nu se va mai face nici o modernizare

Schema de intretinere a BM-urilor este mult mai detaliata ca la IVA si nu zic ca BM-urile sint trenuri bune, dar mai bune ca IVA, compara o Dacie 1300 cu un Logan, ambele se strica, dar sint alta tehnologie.
Si ca o paranteza, caroseria BM-ului este din otelinoxidabil (inox) fata de IVA care este din otel, ceea ce ai vazut tu, acele pete de rugina este posibil sa provina din apa scursa din alta parte...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Sep 2008 16:49:12    Titlul subiectului: 98315

bygy007 a scris:
caroseria BM-ului este din otelinoxidabil (inox) fata de IVA care este din otel, ceea ce ai vazut tu, acele pete de rugina este posibil sa provina din apa scursa din alta parte...
Corect. Rugina este apa scursa cu rugina de pe tevi / structura metalica de rezistenta din remizele / depourile unde sunt garate.
Totusi o mare problema e ca nu sunt ingrijite deloc: cateodata e praf de doua degete pe toata suprafata trenurilor!Azi am mers cu un tren IVA pe M3 si am observat ca era neobisnuit de silentioasa. Singurul zgomot era scrasnitul sinelor la viteze mari. A fost reconditionata pentru Nicolae Grigorescu 2 - Linia de Centura?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2008 18:52:56    Titlul subiectului: 99535

La depoul Industriilor se afla mai multe rame IVA care vor intra in reparatii pentru acest tronson Industriilor-Linia de Centura!Pe acest tronson vor intra decat rame IVA!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2008 22:25:31    Titlul subiectului: 99540

Pe M3, varinta actuală nu cred că e mai mult de 12 IVE (iar pe cea prelungită de 20-22), iar pt. M4 de nu mai mult de 6-8... deci în totalva fi nevoie de 34-36, poate 40.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 20:29:23    Titlul subiectului: 100513

O rama epocala plina de graffiti era astazi in probe pe M4 1 Mai-Gara de Nord2 este vorba despre rama 003-138-005 ea insa nu avea nici o inscriptie cu traseul ei!Cred ca reactivarea acestor rame este in directa legatura cu viitorul traseu de pe M3 care va beneficia de mai multe rame IVA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bamse



Data înscrierii: 10/Feb/2008
Ultima vizita: 03/Oct/2010
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 18:51:07    Titlul subiectului: 100565

Aceasta rama circula frecvent pe magistrala 3 de ceva timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Le 3400



Data înscrierii: 12/Apr/2008
Ultima vizita: 23/Iul/2011
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti 3 (Salajan)

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 23:30:08    Titlul subiectului: 101686

Ramele noastre IVA vechi si rugintite pe care unii le adoram(printre care si eu) se pare ca s-au shimbat. Cool Cool
Mai mult vedeti in articol:
http://www.realitatea.net/o-companie-de-trenuri-se-ofera-sa-modernizeze-vagoanele-metroului_399211.html[/b]



index.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.17 kb
 Vizualizat:  de 22838 ori

index.jpg



_________________
91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2008 11:42:26    Titlul subiectului: 102547

O rama IVA in statia Obor:


Metrou la Obor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.39 kb
 Vizualizat:  de 22349 ori

Metrou la Obor.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ldh_sniper



Data înscrierii: 13/Apr/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2010
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 21:23:36    Titlul subiectului: 104712

Ce poza, ce rama curata, ce vremuri...
Pana la urma pot spune ca imi este dor sa se faca intuneric in tren la trecerea peste o zona "neacoperita" de sina a III-a intr-o rama IVA.

_________________
Salvati metrourile care ne-au transportat in siguranta atatia ani de zile!!!!! Salvati Metrourile IVA!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 20:07:53    Titlul subiectului: 104769

Daca mai vrei "intuneric" in ramele IVA poti sa te duci pana pe M4 la Gara de Nord2 spre Basarab si cand trece peste macazele de pe acolo se face intuneric in toata rama Very Happy .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 20:21:41    Titlul subiectului: 104770

Si pe M3 spre Linia de centura.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 20:58:18    Titlul subiectului: 104780

Ieri am prins si eu o IVA pe M1. Dincolo de nostalgiile care m-au apucat am inceput sa vad ineficienta ei. In primul rand calatorii nu sunt distribuiti in mod egal prin vagoane din cauza ca vagoanele nu comunica intre ele.
Alta problema e zgomotul pe care il face. Odata obisnuit cu Bombardierele ajunge insuportabil (la mine nu se pune problema, pentru ca circul zilnic cu metrouri vechi pe Eroilor - Industriilor).
In al treilea rand trenul mergea foarte prost. Nu stiu daca era ceva tehnic sau pur si simplu mecanicul nu mai stie sa manipuleze comenzile vechi, insa frana foarte brusc si accelera la fel. La Semanatoarea chiar a oprit la cateva secunde de la plecare, ca si cum ar fi fost apasat semnalul de alarma intr-un BM. Iar intre Gara de Nord si Piata Victoriei 2 s-a oprit foarte brusc si a stat secunde bune inainte sa reporneasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 19 Feb 2009 09:27:38    Titlul subiectului: 106346

Conform unui zvon, se spune ca 2 vagoane (sau 2 rame) de metrou IVA modernizate au fost trimise in Franta pentru a fi prezentate la o expozitie de catre cei de la Alstom.
Se spune ca se are in vedere modernizarea ramelor IVA in Franta, in schimbul prelungirii contractelor actuale de mentenanta.
Ceva de genul "Hai, ca le modernizam noi, ca sa mai tocam niste bani si dupa aia cativa ani buni pentru intretinere si reparatii"...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Feb 2009 16:52:27    Titlul subiectului: 106436

Aceste cheltuieli cu investitiile se fac din bugetul Ministerului Transporturilor si volumul lor depinde de planul bugetar pe anul in curs si care este alocat diverselor actiuni. In conditiile in care in prezent multe firme isi inceteaza activitatea este evident ca si incasarile la buget se vor micsora.

Achizitiile si investitiile nu se fac din banii incasati in statiile de metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2009 07:34:48    Titlul subiectului: 107413

Imi poate explica cineva de ce ramele IVA au numai 6 captatori pentru sina 3? Si nu 8?
Stiu si eu ca sunt numai 6, dar nu gasesc logica...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Oct/2020
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 18:46:26    Titlul subiectului: 107511

Curentul consumat de o rama poate fi cules cu 3 captatoare (stanga sau dreapta). daca ar fi 4, nu ar fi nici o economie, dar ar creste costurile din cauza uzurii si mentenantei a 8 captatoare in loc de 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 4 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community