Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Interviu cu Dl. Radu Popescu-Director General (fostul RATP)

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Iul/2017
Mesaje: 142
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 00:41:07    Titlul subiectului: Interviu cu Dl. Radu Popescu-Director General (fostul RATP) 43666

Interviu cu Dl. Radu Popescu
Director General RATP Ploiesti
10 Ianuarie 2007


Ati auzit de TRANSIRA ? Ati intrat vreodata pe site-ul, respectiv forumul nostru ?

Da, prima data am aflat de voi cand am vazut ca ati fotografiat troleibuzele noi de peste gardul garajului de la Pod Inalt.

Ce parere ati avut cand ati vazut ca am fotografiat de la gard?

Mi s-a parut o chestie inedita, o chestie despre care nu mai auzisem.
Banuiesc ca este o societate benevola....

Cum credeti ca noi ne putem afirma in transportul din Romania?

1. In primul rand sunteti societate nonguvernamentala.
2. Ar trebui sa contactati societatiile cu profil de transport : URTP, ARTP, UITP.
3. In conditiile in care in politica de transport si in cadrul white-paper-ului Comisiei Europene se doreste ca transportul public sa fie cat se poate de sustinut pentru ca avem 2 aspecte cheie in ceea ce inseamna politica transportului european : mobilitate iar in acest moment singurul transport terestru care poate avea mobilitatea cea mai mare este tramvaiul(in anumite conditii) iar al doilea aspect este: mediul inconjurator care incearca sa incurajeze si sa impuna, in acelasi timp ca transportul electric sa se realizeze intr-o pondere cat mai mare.

In Ploiesti, pe viitor, ce alte planuri mai sunt ?

Greu de spus pentru ca daca in 2005 si in 2006 toate investitiile in infrastructura liniei de troleibuz 44 si in achizitii trolee au fost suportate de RATP, iar bugetul pe aceste 2 investitii s-a ridicat la peste 500.000 E fara TVA, in anul 2007 RATP Ploiesti cu bugetul pe care il are in acest moment nu mai are fondurile necesare pentru a investi din surse proprii. In consecinta va trebui sa negociem si sa gasim solutii de investitii impreuna cu municipalitatea din Ploiesti. Teoretic, conform unui plan de dezvoltare a transportului electric, in anul 2007 ar trebui sa se extinda transportul cu troleu pe linia 2 si inceperea lucrarilor pentru linia 30, cat si reabilitarea caii de rulare a tramvaielor. Acum ramane de vazut daca municipalitatea va acloca fondurile necesare acestor investitii

Exista lucruri care ar putea sa impiedice municipalitatea sa aloce aceste fonduri pentru ca, la urma urmei este pentru binele orasului si ai locuitorilor acestuia ?

Da, deoarece sunt interese mult prea mari in ceea ce priveste aceasta regie si cu presiuni foarte mari pentru privatizare sau, transformarea acesteia in societate. In conditiile in care politica europeana este de a atrage marea majoritate a serviciilor, in special transportul public, in administratia locala deoarece exista un control mult mai strict asupra serviciilor publice.

Tronsonul de linie de la Armoniei la UZTEL (fosta linie 104 care avea traseu comun cu 28 si 106) a fost circulat de tramvaie pana in urma cu 4 ani iar de atunci acestea au fost inlocuite cu autobuze. Ce ne puteti spune despre acest lucru ?

Deocamdata linia 104 este asigurata cu autobuze in conditiile infrastructura de fir-contact exista, iar in conditiile in care aceasta strada, din punct de vedere al infrastructurii reprezinta un pericol public pentru circulatia rutiera, in interesul municipalitatii este de a rezolva problema. Dar, cred ca nu mai prezinta interes pentru dansii nici macar sa o transformam in linie de troleu.

Primele 10 troleibuze care s-au adus, respectiv cele 5 ROCAR 312E si cele 5 BERLIET circula din 1997 zi de zi. La orele de varf, inainte de aducerea celor 15 FBW-uri, cate ieseau la traseu pe linia 202 ?

Linia 202 era deservita de 8 grafice.

Acest lucru inseamna ca erau in garaj 2 troleibuze zilnic pentru reparatii si rezerve. Care este cauza pentru care aceste trolee fac si astazi fata cu sucess traseului 202 ?

Singura motivatie pentru ca aceste trolee circula reprezinta abilitatea a cel mult 10 oameni de a incerca sa improvizeze, sa adapteze si sa gaseasca aproape orice solutie (si imposibila daca este) pentru a putea sa mentina in stare de functionare aceste vehicule pentru ca a existat o perioada de aproximativ 3 ani de zile in care achizitiile de piese au fost la 10% din cota de avarie si pentru a functiona au trebuit sa improvizeze. Iar meritul este doar al acestor oameni.
Acest lucru se poate spune si pentru calea de rulare a tramvaielor dar, desi este in administrarea si proprietatea primariei, nu s-au alocat fonduri din partea acesteia.

Daca spuneti ca doriti sa extindeti reteaua de troleibuz, ce vehicule veti aduce ? Noi sau tot Second-Hand ?

Depinde de bugetul alocat.
Mai trebuie facuta o remarca : Faptul ca in luna Decembrie au inceput negocieriile (sau lobby-urile) facute de RATP catre Guvernul Romaniei pentru a pune transportul public din Romania ca prioritate distincta in negociere alaturi de Comisia Europeana pentru fondurile structurale(in special) si pentru fondurile de coeziune. De ce ? Pentru ca, din nefericire, in acest moment, transportul public, din punct de vedere legislativ, se afla sub umbrela a 2 ministere : Min. Transportulilor, Min. Administratiei si Internelor. Cum Min. Transportulilor este interesat doar de CFR, Autostrazi si transport aerian iar Min. Administratiei si Internelor considera ca transportul public este sub autoritatea consiliilor locale, in acest context niciunul din ministere nu pune ca prioritate sau necesitate investitia in transportul public.

Cum ar putea TRANSIRA si RATP sa colaboreze in viitor ?

RATP-ul poate sa va ajute prin a va putea pune in legatura cu marea majoritate a regiilor din tara, pentru ca banuiesc, ca cel mai pretios lucru, in cadrul acestei asociatii il reprezinta informatia.


Un cuvant de incheiere pentru noi ?

Sa incercati sa luati legatura si cu structurile guvernamentale legate de ceea ce inseamna transport public si de asemenea sa incercati sa fiti un pic mai agresivi, in sensul bun al cuvantului, sa stie si calatorul ca Transira exista, nu numai regiile de transport. Si nu in ultumul rand, mult succes in actiuniile voastre viitoare.

_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.


Ultima modificare efectuată de către dexter23 la Dum 14 Ian 2007 01:16:22, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 536
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 28 Feb 2007 19:25:10    Titlul subiectului: Incercare 76970

Astazi , directorul RATP Ploiesti, Radu Popescu era cat pe aci sa fie demis, de catre...primarul municipiului, insa muncitorii regiei s-au dat de partea directorului si acesta a scapat de demitere, cel putin pentru moment.
Voi reveni...

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 536
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 13 Aug 2007 21:05:46    Titlul subiectului: 81512

Situatia a revenit oarecum la normal! Director nu mai este domnul Popescu, iar linia de tramvai va fi reparata!
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2017
Mesaje: 536
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 05 Mai 2008 21:24:12    Titlul subiectului: 92968

Radu Popescu este din nou director general al RATP Ploiesti!

Radu Popescu candideaza acum la functia de primar al orasului Ploiesti!
www.radupopescuprimar.ro

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Iul/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 13 Sep 2008 12:43:15    Titlul subiectului: 98256

Se pare ca dl. Popescu este si ramane in continuare la conducerea RATP:

http://www.monitorulph.ro/social.php?id=9984

Monitorul de Prahova a scris:
Zvonurile potrivit carora directorul RATP Ploiesti, Radu Popescu a fost obligat sa-si dea demisia din functia de conducere au fost infirmate ieri, pentru Monitorul, chiar de catre acesta. "Nu-mi dau demisia! luni am avut o intalnire cu executivul si pe baza acestei discutii am obtinut un program de redresare economica-financiara a regiei. Se va face o comisie mixta pentru o suplimentare de venituri. Daca nu s-ar fi facut nimic pentru rezolvarea acestei situatii as fi demisionat, dar nu este cazul. Nu mi s-a cerut sa-mi dau demisia, ba din contra", a declarat Popescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community