Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Lun 02 Iul 2007 23:16:34 Titlul subiectului: |
79996 |
|
Partial, se poate explica de ce au adus mai multe vagoane V3A "siameze" noi si nu V2A din cele vechi. In conditiile in care Giulesti va fi complet izolat de URAC luni daca nu ani, se explica de ce au adus vagoane ce nu vor necesita reparatii majore cat mai mult timp. Iar macazul ingropat si linia noua vor stresa cat mai putin boghiurile si suspensia.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 03 Iul 2007 09:56:09 Titlul subiectului: |
80007 |
|
O alta problema ridicata intr'o discutie cu conducerea RATB (despre lucrari la tramvai si inlocuirea cu autobuze) a fost faptul ca acel cartier nu are decat o singura iesire: spre Podul Grant si Orhideea.
Nu inteleg de ce nu s'a facut o iesire spre soseaua de centura. Poate asa mai ajungeam sa vedem biserica aceea de langa calea ferata.
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mar 03 Iul 2007 12:41:45 Titlul subiectului: |
80011 |
|
Nu s-a facut o iesire spre centura deoarece la vremea respectiva acolo se afla si se afla si azi vechea groapa de gunoi a orasului, Groapa Chiajna. Aceasta ia numele de la vechea manastire Doamna Chiajna bombardata la 23 august 1944 de catre aviatia germana, mai mult din gresala. Astazi nu se poate vedea decat biserica lasata sa se naruie.
Si oricum comuna Giulesti-Sarbi nu stiu ce afluenta masiva de pasageri ar fi adus. Ma uit la cuplul de linii 162-163 si niciodata nu sunt pline pana la refuz. Mai mult le folosesc giulestenii care ies mai usor la metrou astfel.
Off-topic: Capatul din Crangasi al acestor linii este normal facut prin iesirea de pe Bd. Constructorilor, Calea Crangasi de-a lungul lacului, Str. Mehadia pana la reintrarea pe Constructorilor. Insa dat fiind faptul ca locatarii din blocurile cu vedere la lac parcheaza pe unde apuca, mai toti soferii intorc in intersectia Constructorilor - Crangasi, iar cea mai des utilizata solutie e intoarcerea la propriu in intersectie. Si sa vezi maiestrie pe soferii nostrii. Mai urat e cand nu le iese si mai dau cu spatele in mijlocul intersectiei. Altii aleg sa dea cu spatele pe o alee ce dubleaza Crangasii, dar acestia sunt putini.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 25 Sep 2008 09:19:08 Titlul subiectului: |
98739 |
|
Din cauza lucrarilor la Pasajul Basarab, statia terminus provizorie de la intersectia Orhideelor cu Giulesti a fost reamplasata la cativa metri mai departe, pe Calea Giulesti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.16 kb |
Vizualizat: |
de 9959 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.11 kb |
Vizualizat: |
de 9959 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|