Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Iași
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 21:17:24    Titlul subiectului: 90134

Se pare ca cele 4 vagoane Be8/8 aflate in Basel nu vor mai ajunge inapoi la Berna, ci vor pleca direct spre Iasi. Incarcarile vor avea loc pe 14 si 15 aprilie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 21:30:26    Titlul subiectului: 90482

Mai circula vreun GT5? Stiam ca erau pe traseul 5 dar parca nu am mai vazut in ultima vreme nici unul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 22:06:59    Titlul subiectului: 90495

Circula, insa dupa ultimele modificari aparute in structura parcului de la S2 sunt cazuri in care unele vagoane au ramas fara vatmani, care au trecut fie pe GT4, fie pe ST-uri.
Le poti vedea la strada in numar mai mare in cursul saptamanii.
Vagonul 370 este in RC.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Mar 2008 21:59:41    Titlul subiectului: 90926

ST11 8212 -> Iasi 279.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Apr 2008 22:59:46    Titlul subiectului: 92518

Sectia 2 e din nou la Gara?! Nu. Wink


Img_5659.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.03 kb
 Vizualizat:  de 28989 ori

Img_5659.jpg



Img_5665.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.78 kb
 Vizualizat:  de 28989 ori

Img_5665.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Apr 2008 23:08:54    Titlul subiectului: 92519

Ca tot veni vorba: Darmstädter sau Stuttgarter?
Darmstädter proaspat iesit de la RC. Arata excelent.



Img_5670.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.44 kb
 Vizualizat:  de 28984 ori

Img_5670.jpg



Img_5671.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.59 kb
 Vizualizat:  de 28984 ori

Img_5671.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
floooooooorin



Data înscrierii: 23/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Mar/2012
Mesaje: 18
Locație: Cernavoda

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2008 10:56:51    Titlul subiectului: 99473

<<Bombardier>> vrea sa vina la Iasi cu tramvaie ?

Am citit un text, pe o pagina de net, in legatura cu aceasta. Este adevarat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2008 18:57:08    Titlul subiectului: 99487

In contextul unor anuntate achizitii de tramvaie noi in diverse orase din tara, e firesc ca Bombardier sa doreasca sa-si vanda produsele si in Romania. Exista deja cateva orase in care achizitiile de tramvaie noi sunt probabile in urmatorii ani, un altul in care lucrarile de reabilitare a caii de rulare, ce vor incepe in curand, vor crea premisele pentru utilizarea materialului rulant modern, un altul care doreste sa isi reabiliteze calea de rulare. De asemenea, raman o serie de orase in care, desi nu se anunta inca investitii importante pentru modernizarea infrastructurii, probabil nu se va renunta la tramvai. Deci, conditii exista pentru ca Bombardier - si alti producatori - sa-si doreasca sa intre serios in Romania pentru a livra tramvaie.

Pentru ca Bombardier sa poata aduce tramvaie la Iasi, ar trebui sa castige o licitatie. Care inca nu a fost organizata si pentru care nu exista inca un caiet de sarcini. Dar, pana la momentul anuntatei (de catre municipalitate) achizitii de tramvaie noi, cred ca mai sunt de facut cativa pasi, astfel incat sa fie posibila si intretinerea corespunzatoare a vagoanelor, nu doar exploatarea lor...

Pana atunci, Bombardier poate, insa, sa-si prezinte oferta, asa cum altii au facut deja. Studierea, d.p.d.v. tehnic, a ofertelor inca de acum va ajuta, cu siguranta, operatorii de transport public sa-si faca o idee despre ceea ce doresc sa cumpere (ma refer la caracteristicile produsului).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Apr 2010 18:32:28    Titlul subiectului: Ce ce tip de tramvaie SH au mai ramas de achizitionat 125788

Dupa cum stim rezerva de GT4 s-a terminat si GT8 sunt cam putine, asadar vine intrebarea:ce tip de tramvaie SH mai sunt disponibile spre achizitionare (pentru ecartament 1000mm) la Iasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Apr 2010 22:18:59    Titlul subiectului: 125793

Problemele se cam pun altfel de-acum: sursele se imputineaza, au aparut clienti noi, dispusi sa dea chiar si sume foarte mari in disperare de cauza (vezi orasele poloneze), preturile au crescut si cresc.
Din fericire, in ultimii 3 ani am facut cateva miscari foarte bune in privinta achizitiilor, ceea ce ne pune destul de bine la adapost pentru urmatorii ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 13 Apr 2010 22:55:47    Titlul subiectului: 125795

Se pune in discutie chestiunea ca, in viitorul mai mult sau mai putin departat, Iasiul sa treaca si el la ecartamentul normal de 1435mm, date fiind aceste probleme? Adica sursele de achizitie de tramvaie din ce in ce mai putine. Pentru ca daca raspunsul ar fi da, atunci ce rost ar mai fi avut lucrarile de modernizare a caii de rulare, cheltuielile pentru asta, timpul etc. Si Galatiul a fost pe 1000mm si a trecut pe 1435mm prin anii '70.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Apr 2010 00:02:09    Titlul subiectului: 125801

Sursele se imputineaza atat pentru 1000, cat si pentru 1435. Solutia "second-hand" a acordat timpul necesar iesirii din starea de avarie. La Iasi si Arad s-a inteles acest lucru si au inceput investitiile pentru modernizare. Urmeaza si alte orase. E iluzoriu sa traiesti mai mult decat trebuie cu impresia ca solutia "second-hand" merge la infinit, fara sa-ti bati capul.
Astfel de achizitii vor mai fi, pentru ca nu ai cum sa faci trecerea repede, insa abordarea va fi alta de la an la an (chiar si in privinta intretinerii acestor vehicule, nu doar a celor noi).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Apr 2010 15:02:44    Titlul subiectului: 125809

Din cate citisem in urma cu vreo 2 luni, la viitoarea fabrica de tramvaie de la Arad se vor putea construi tramvaie atat pe 1000 mm cat si pe 1435 mm, bani sa fie pt achizitionarea lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 18:30:38    Titlul subiectului: Tramvaie din Innsbruck? 125857

Pe la inceputul anului 2009 aparuse stirea unei licitatii ce prevedea vanzarea de tramvaie de catre societatea de transport din orasul austriac Innsbruck, RATP a mentionat ca va participa la o viitoare licitatie daca bugetul le va permite, insa nu s-a mai auzit nimic...ce s-a intamplat cu tramvaiele respective(despre ce tip era vorba?) le-a cumparat cineva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2010 18:43:28    Titlul subiectului: 125858

Unele au ajuns la Arad, altele la Lodz, in Polonia.

Vezi si:
- www.strassenbahn.tk
- www.elektrische.at
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 17:02:44    Titlul subiectului: Tatra -Halle? 125899

Tipul de tramvai GT6 ar fi fezabil pentru Iasi?
Care este ''rezerva'' de tramvaie disponibila la ora actuala?
Cam cat costa un tramvai GT6 s.h.?

In conditiile disparitiei posibilitatii de achizitie a GT4, poate reveni tramvaiul Tatra in discutii? Cam care ar fi parcul actual de Tatra T4 ''in viata''la HAVAG Halle?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2010 18:17:11    Titlul subiectului: 125901

Probabil ca vagoanele clasice GT6 nu difera prea mult de ale noastre ST7 si ST8 - nu vad motive pentru care nu s-ar fi descurcat onorabil la Iasi.

Preturile depind de o multime de parametri, chiar subiectivi. De exemplu, cei care "cantaresc" vagoanele GT4 aduse recent de la Augsburg prin prisma celor 250 de euro dati pe fiecare vagon folosesc aceasta unitate de masura in necunostinta de cauza. Poti foarte bine sa gasesti fix acelasi tip de vagon cu 250 de euro intr-un loc si cu cateva mii in alt oras.

Tatrele din Halle nu sunt inca disponibile. In cazul in care o achizitie va fi oportuna atunci cand vor fi disponibile si vor fi si fonduri pentru achizitie, nu vad de ce nu ar intra in discutie varianta T4D-C (asta judecand simplist, pentru ca in realitate exista o serie de dificultati - fara legatura cu fiabilitatea vagoanelor). Oricum, prea multe nu mai au in comun cu Tatrele clasice din care provin. Singura chestie la care ma astept e ca HAVAG le va da cu un pret destul de mare (spun asta gandindu-ma si la vecinii lor din Leipzig). Vom mai vedea ce va fi peste cativa ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 07:53:47    Titlul subiectului: 126598

Un film excelent cu tramvaie din Halle in 1997: http://www.youtube.com/watch?v=U7pt2aJdKNs. Le vedem si pe ale noastre T4D-uri 201 (R.I.P.) si 266 (R.I.P.) cu un an inainte de venirea la Iasi, dar si GT4 124 si 129.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 09 Mai 2010 21:16:29    Titlul subiectului: Tramvaie ecartament 1435 mm adaptare pentru 1000 mm 126791

Dat fiind faptul ca numarul vagoanelor de ecartament 1000 mm s-a "subtiat" considerabil,si cel putin in urmatorii 3-5 ani o trecere la ecartament 1435 mm la Iasi nu se "vede la orizont'' ,o solutie ar putea fi achizitia de tramvaie (noi sau SH) pe ecartament 1435 mm si modificarea boghiurilor pentru a fi utilizate pe ecartament metric?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 09 Mai 2010 21:43:45    Titlul subiectului: 126792

De spui ca "s-a subtiat" numarul vagoanelor pe ecartament metric? Uita-te putin la numarul oraselor din vest care au achizitionat vagoane noi pe 1000 mm. Subiectul a mai fost abordat si nu cred ca ar fi o solutie buna trecrea pe ecartament de 1435.
La achizitionarea unui tramvai nou, comanda se va face pentru ecartament metric. Ideea e sa pui in circulatie cat mai repede noile tramvaie achizitionate si nu sa-ti dai batai de cap cu modificarea boghiurilor.
Am mai auzit urmatoare idee, ca Iasul ar fi trebuit sa preia tramvaie din Constanta si sa faca modificari boghiurilor. Care-ar fi castigul RATP din toata treaba asta? Dar daca vagoanele noi ar trebui modificate? In primul rand tehnologia folosita depaseste cu mult pregatirea personalului care intretine in momentul de fata parcul existent. Au avut probleme mari cu cele doua ST 11 (283 si 284) pana le-au pus la punct....
In concluzie: ecartamentul de 1000 mm nu este dezavantos orasului nostru, deci nu vad binevenita si salvatoare trecerea pe 1435 mm.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 09 Mai 2010 22:16:24    Titlul subiectului: 126798

-Nici eu nu sunt un adept al schimbarii ecartamentului,din moment ce investitiile in calea de rulare au fost facute si mai ales data fiind traditia ecartamentului metric in orasul nostru.
-Legat de micsorarea numarului de vagoane produse pentru ecartament metric, ma refeream mai ales la vagoanele SH (poate sunt cam pesimist dar pentru urmatorii ani nu vad "la orizont" o investitie in vagoane noi la Iasi) !?

-Temerea mea legata de acesta schimbare a ecartamentului are ca semnal de ingrijorare,as putea zice, si faptul ca in aparitiile la televiziunile locale unii parlamentari "de Iasi" arunca cu "praf in ochi" in legatura cu beneficiile trecerii la ecartament 1435mm !!(... si cine stie ce se va intampla dupa 2012?) !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 22:14:49    Titlul subiectului: Refacerea vagonului #306 127423

Un aspect interesant la vagonul GT4# 619 ex SSB Stuttgart -> Iasi #306 il constituie "disparitia" celui de-al doilea far frontal, dupa reconstructie! Se pare "ca vede" si "cu un ochi"!
Înainte: http://iasi.stfp.net/DataI/T/4/306-N-DR:1.jpg
Și după: http://iasi.stfp.net/DataI/T/4/306-8-nDR:1.jpg

Sursa: http://iasi.stfp.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 14:44:32    Titlul subiectului: Be 8/8 128772

Evenimentul a scris:
Mâine sosesc zece tramvaie second hand din Elveția
Șine noi, vagoane vechi.

Chiar dacă municipalitatea a demarat un vast program de reabilitare a căii de rulare a transportului electric, pe șinele de tramvai complet schimbate vor continua să circule tramvaie second hand

În următoarele zile vor sosi la Iași zece tramvaie donate de Guvernul elvețian. Fabricate în 1970, vagoanele au fost modernizate în 1990 și, potrivit reprezentanților RATP, se pretează perfect pentru transportul public din Iași. „Ne așteptam ca aceste vagoane să sosească ceva mai târziu, la începutul lunii iulie, însă lucrurile s-au mișcat mai repede decât ne-am fi închipuit. Duminică, tramvaiele se aflau la Deva, așa că miercuri vor sosi la Iași. Sunt vagoane de tipul Be8/8, articulate, pentru care nu vom plăti nici un euro, elvețienii obligându-se să suporte toate costurile, inclusiv cele legate de transportul tramvaielor”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.

Cele zece vagoane fac parte din programul „Donație de tramvaie”, încheiat între Guvernul elvețian și RATP. „Ajutorul oferit de elvețieni este substanțial. Nu trebuie uitat faptul că pe lângă cele douăsprezece tramvaie donate anterior regiei, aceștia au alocat fonduri pentru un laborator PRAM, pentru modernizarea unei hale unde sunt rectificate bandajele tramvaielor și pentru amenajarea unei stații de vopsitorie”, a mai precizat oficialul RATP. (Tudor Damaschin)

Fabricate în 1970, vagoanele au fost modernizate în 1990 și, potrivit reprezentanților RATP, se pretează perfect pentru transportul public din Iași.


http://www.evenimentul.ro/articol/ine-noi-vagoane-vechi.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 21:25:54    Titlul subiectului: grerg 128862

Buna Ziua Iasi a scris:
Inca 10 tramvaie second-hand ajung la Iasi
Miercuri, 23 Iunie 2010
Ion MUSET
Cele 10 tramvaie second-hand au ajuns noaptea trecuta la Iasi. Dupa o calatorie de o saptamana cu trenul, vagoanele donate Regiei Autonome de Transport Public (RATP) de catre Guvernul elvetian au ajuns in gara Socola. Acestea vor fi descarcate in urmatoarele zile in zona Metalurgie. "Vagoanele erau astazi (ieri-n.r.) pe la Campulung Moldovenesc si vor ajunge la noapte la Iasi. Este vorba de 10 vagoane second-hand de tip Be 8/8 care fac parte din programul «Donatie de tramvaie» incheiat cu Guvernul elvetian. Daca ajung in noaptea asta (ieri noapte-n.r.) la Iasi, atunci miercuri si joi vom intrerupe circulatia pe timpul noptii pe bulevardul Metalurgiei in zona liniilor CFR de la CET. Descarcarea se va face cu o macara dupa orele 20.00. In acest caz, tramvaiul 13 va fi prelungit pana in Dancu, iar tramvaiul 1 in Baza 3. Pe relatia Baza 3 - Tatarasi Nord vom pune la dispozitie autobuze", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP. Fabricate in 1970 si modernizate dupa 1990, tramvaiele au o capacitate de 130 de locuri si au fost aduse gratuit la Iasi. Transportul feroviar a fost achitat de catre elvetieni si a fost asigurat de catre firma FerTrans. Este a treia donatie de tramvaie a elvetienilor din Berna. Pana acum, acestia au livrat regiei iesene 13 vagoane de tip Be 8/8. Daca 10 vagoane au ajuns la Iasi, atunci unul va pleca astazi din depourile RATP. Este vorba de al 14-lea vagon restaurat la Iasi de Compartimentul de Restaurari Tramvaie al RATP. Acesta va fi transportat la Salzburg, Austria. "Este un vagon fabricat in 1932, destinat transportului calatorilor pe un traseu montan, cat si pentru transportul bustenilor. Are 30 de locuri si circula pe un ecartament de 760 de milimetri. Este acoperit numai cu plasa de sarma pentru eventualele caderi de pietre", a declarat Dorian Geba, seful Compartimentului de Restaurari Tramvaie din cadrul RATP.


http://www.bzi.ro/inca-10-tramvaie-second-hand-ajung-la-iasi-175677
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 11:27:50    Titlul subiectului: 138011

Vad ca multi spun despre Tatre ca erau ceva nemaivazut in Iasi in 1978, cand au ajuns la Iasi. Corect! Sunt curios, insa, ce ar fi spus atunci, in 1978, daca prin absurd, ar fi ajuns la Iasi un lot de GT4, care, chiar daca sunt fabricate din 1959, sunt niste tramvaie mult mai avansate decat Tatra. Cred ca iesenii ar fi crezut ca sunt O.Z.N.-uri!!!

Aceste tramvaie implicate in diverse accidente rutiere (gen 436) se mai pot repara si repune in functiune? Cum se repara, de exemplu caroseria deformata? Cam cate accidente se produc in medie, anual? Ar fi mai mare pacatul ca RATP sa cumpere, de exemplu, un lot de 20 tramvaie noi, iar dupa un an 5-10 dintre acestea sa fie avariate, iar unele dintre ele sa nu mai poata fi folosite decat pt piese (cum s-a intamplat cu acel tramvai de la Tesatura, parca, nou sosit de la Ausburg, in 2008). Crying or Very sad

De ce au fost scoase din circulatie ST7/8? Erau asa de tare uzate? Puteau fi folosite cateva, iar restul folosite ca piese de schimb. La fel si in cazul GT5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 6 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community