Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Oct 2005 20:28:22 Titlul subiectului: Troleibuze SKODA |
339 |
|
Din cele 12 Skode, mai sunt doar 11. Cel de-al 12-lea a fost dezmembrat si piesele au ajuns pe altele.
605 -> decedat
608 -> 605
604 -> 608
604 e numar disponibil acum.
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Noi 2005 15:16:48 Titlul subiectului: |
2146 |
|
Skodele in noiembrie 2005
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.75 kb |
Vizualizat: |
de 31334 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Noi 2005 17:45:10 Titlul subiectului: |
2182 |
|
601, 602, 603, 605 (fost 608) și 606
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.45 kb |
Vizualizat: |
de 34052 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.62 kb |
Vizualizat: |
de 31329 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.37 kb |
Vizualizat: |
de 31329 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.36 kb |
Vizualizat: |
de 31329 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.44 kb |
Vizualizat: |
de 31329 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Noi 2005 17:57:57 Titlul subiectului: 0000000000 |
2187 |
|
607, 608 (fost 604), 609, 610, 611 si 612
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.51 kb |
Vizualizat: |
de 34048 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.01 kb |
Vizualizat: |
de 31329 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.18 kb |
Vizualizat: |
de 31329 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.64 kb |
Vizualizat: |
de 31328 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.01 kb |
Vizualizat: |
de 31328 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.37 kb |
Vizualizat: |
de 31328 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 12:30:28 Titlul subiectului: 11111111 |
3471 |
|
1. Skoda 14Tr01 #601 (ex-Brno #3184, ex-Brno #8489) - Piata Eminescu, in dreptul Bibliotecii Centrale Universitare (troleibuzul coboara din Copou).
2. Skoda 14Tr01 #601 (ex-Brno #3184, ex-Brno #8489) - in dreptul Prefecturii Iasi (vis-a-vis se afla Palatul Culturii).
3. Skoda 14Tr01 #603 (ex-Brno 3172, ex-Brno 8473) - statia din dreptul Hotelului Moldova (pe portiunea cu "+"-ul impartit de tramvaie si troleibuze). Are parbrizul schimbat, in urma unui accident (daca nu ma insel, a lovit spatele unui 212E - #508?!).
4. Skoda 14Tr08/6 #611 (ex-PlzeĂČ 398) - a plecat din statia aflata in fata Magazinului Moldova, spre Pd. Ros. Acum 2 luni a fost revopsit in schema alb-verde.
Foto: Whitewolfcata, 2004.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.98 kb |
Vizualizat: |
de 34045 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.73 kb |
Vizualizat: |
de 31345 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.45 kb |
Vizualizat: |
de 31343 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.52 kb |
Vizualizat: |
de 31341 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Dec 2005 21:45:09 Titlul subiectului: |
7562 |
|
Noul "look" al lui #606 (Skoda 14Tr01):
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2005 19:37:58 Titlul subiectului: |
7712 |
|
Foarte reusit "parbrizul" lui #607. Inca o dovada a "ingeniozitatii" romanesti. O alta dovada ar fi realizarea lunetelor troleibuzelor TV scurtate, din 2 bucati. Rocarul #508 (daca nu ma insel) are geamul de langa usa 1 mai mic ca inaltime fata de celelate, deci iese din tiparul original, si gemuletele din spate au fost eliminate prin sudarea unor bucati de tabla. Inca un lucru nu-l inteleg: este atat de greu de pastrat in stare de functionare tamburii de siguranta ai capatatrilor? Majoritatea troleibuzelor nici macar nu le mai au. Ma uitam la troleibuzele din Piatra Neamt. Toate au tamburii de siguranta FUNCTIONALI. Mi se pare o prostie sa fie scoase de pe troleibuze, atat timp cat ele sunt concepute ca sistem de protectie al retelei si nu numai. Dar asta e! "Felicitarile" mele celor care au astfel de idei! )))))))
Am observat si parbrizul lui #606.
Exista si un lucru bun, dupa mine: realizarea unui tronson de retea comuna tramvai/troleibuz, la Palatul Culturii. Au inceput sa inlocuiasa captatorii Skodelor cu cele de Rocar care sunt mai scurti, deci libertate de miscare redusa in zonele aglomerate.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2005 19:44:42 Titlul subiectului: |
7714 |
|
#508 are, in locul celor 2 gemulete din partea din spate, tabla prinsa in cheder, nu sudata. Tabla sudata in loc de cele 2 gemulete are #505. #503 are tabla sudata in locul lunetei (pe care este aplicata reclama la jaluzelele Soledo). #511 are si el geamul de dupa usa 1 mai mic (insa ii acordam circumstante atenuante prin prisma faptului ca acest troleibuz a fost dintotdeauna ingrijit). #506, #406 si #407 asemenea. Iar luneta lui #509 e de-a dreptul oripilanta.
#603 are de ceva vreme parbrizul schimbat (in urma coliziunii cu #508 - ?) si arata mai crunt decat #606.
Vina nu este, insa, a celor care realizeaza aceste carpeli, ci a dezastrului financiar in care se zbat sectiile RATP. Oamenii din sectii sunt chiar de admirat pentru ca fac eforturi uriase pentru ca aceste cadavre pe roti sa mai poata circula. Pentru ca daca nu ar mai circula, ne-am lua adio de la notiunea de troleibuz in Iasi. Situatia nu e prea buna nici la Sectia 2, in privinta Tatrelor si vagoanelor GT5 (din fericire, in octombrie a sosit un transport de materiale din Halle, Germania; printre altele, au fost aduse si boghiuri complete si motoare pentru vagoanele Tatra).
Ca ani de fabricatie, ar fi cam asa:
#601-#609 - 1983
#610 - 1986
#611, #612 - 1987
In afara de modificarea pentru a putea fi alimentate la 825 Vcc nu cred ca s-a mai intervenit la ele.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2005 22:13:54 Titlul subiectului: 000000000 |
7758 |
|
Asa sunt stopurile de pe Skodele 14Tr. Legat de celalalt aspect, nu am fotografii de detaliu, insa uite o fotografie din Brno (http://public-transport.net/bus/Trolley.htm):
Au actionare electronica a motorului, au chopper.
Cred ca s-au mai facut modificari, de exemplu, zgomotul provenit de la chopper nu mai este atat de pronuntat ca la inceput. La #611 "melodia" se pastreaza mai aproape de cum suna cand a fost adus (i-am si facut o inregistrare).
Din cate am aflat, nu realizeaza franare recuperativa.
Inca o fotografie, in care apare Skoda 14Tr08/6 #3205 (ex-#10414) din Brno (http://public-transport.net/bus/Trolley.htm) fabricata tot in 1987:
Ultima modificare efectuată Radu Bialus la Sâm 17 Dec 2005 22:24:16, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Dec 2005 01:03:56 Titlul subiectului: |
7805 |
|
Am oare probleme cu vederea? A mai vazut cineva asa ceva?
Troleele Skoda au trei pedale. Singura explicatie pe care o gasesc este frana pe motor sau ceva de genul asta...
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 09 Feb 2008 21:49:52 Titlul subiectului: |
88445 |
|
S-au gasit noi stapani pentru ele ori au ajuns la fier vechi? Am vazut ca erau scoase la licitatie acum ceva timp...
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Oct 2008 21:46:07 Titlul subiectului: |
99791 |
|
La finele anului 2001 soseau la Iasi cele 9 troleibuze Skoda 14Tr01, aduse de la Brno (Cehia) prin intermediul Museumstramway Mariazell (in cadrul contractului pentru restaurarea unor tramvaie de epoca):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.84 kb |
Vizualizat: |
de 31984 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 11:39:58 Titlul subiectului: |
145890 |
|
http://www.evenimentul.ro/articol/ratec-s-a-mai-imbogatit.html
"08-01-2003
RATEC s-a mai imbogatit cu trei troleibuze din Cehia
In cursul anului trecut, RATEC a primit 9 troleibuze din Cehia, trimise de reprezentantii Muzeului Mariazell (Austria) drept plata pentru restaurarea a 8 tramvaie. Intregul contract prevedea ca plata 22 troleibuze, insa sefii regiei iesene si cei ai muzeului austriac au convenit ca acestea sa fie trimise la Iasi in transe. La sfirsitul anului trecut, partenerii austrieci au incarcat inca 3 troleibuze, care ieri au ajuns in Gara Iasi. Cele 3 vehicule sint insotite de inca unul, nefunctional, care insa va fi folosit pentru piese de schimb. "Cel de-al patrulea troleibuz este in afara contractului, el reprezentind plata pentru restaurarea unui alt tramvai", ne-a spus dl Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al RATEC. Troleibuzele au cam 10 ani vechime, insa sint intr-o stare foarte buna si, in plus, au instalate sisteme Chopper, datorita carora consumul de energie electrica este mai mic cu 30 la suta decit la celelalte troleibuze ale RATEC. Mijloacele de transport in comun sosite ieri vor fi descarcate astazi, urmind a fi scoase pe trasee in citeva zile. Restul de 10 troleibuze urmeaza a parveni regiei pina la sfirsitul lui 2004. (C.N.)"
1. Pana la urma, inteleg ca n-au mai venit toate cele 22 de troleibuze, care e cauza pentru care n-au mai sosit toate?!?
2. Se spune ca in 2002 ar fi venit 9 troleibuze, apoi in 2003 inca 3+1+1, deci ar fi trebuit sa fie vreo 12+1 Skode, 12 functionale + 1 pentru piese, plus inca 1 troleibuz "bonus".
Pana la urma care e realitatea, ca nu am vazut poze decat cu 11 troleibuze, seria #601-#612, minus #604, deci 11 troleibuze.
Presupun ca #604 a existat, dar care e motivul retragerii/casarii premature?
3. Si care era cel de-al 13-lea troleibuz, cel venit pentru piese?
4. Care e acel al 4-lea troleibuz-"bonus" la care se face referire in "Cel de-al patrulea troleibuz este in afara contractului, el reprezentind plata pentru restaurarea unui alt tramvai"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 14 Iul 2011 13:26:38, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 14:01:08 Titlul subiectului: |
145905 |
|
611 la Plzeò (398) pe 19 aprilie 2002, cu doar cateva luni inainte de plecarea spre Iasi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.12 kb |
Vizualizat: |
de 25552 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 14:15:58 Titlul subiectului: |
145907 |
|
612 la Plzeò (397) pe 10 aprilie 2002:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.13 kb |
Vizualizat: |
de 25547 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 14:28:25 Titlul subiectului: |
145909 |
|
Plzeò 399 asteptand sa fie trimis la Iasi pentru piese (foto: 24 aprilie 2002):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.39 kb |
Vizualizat: |
de 25543 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 19:54:19 Titlul subiectului: |
145916 |
|
Sa vedem si cateva ex Brno la ele acasa:
603 - foto: Petr Fiala
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.57 kb |
Vizualizat: |
de 25509 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 20:04:55 Titlul subiectului: |
145918 |
|
Iata-l si pe 605, care a avut viata scurta la Iasi - foto: Zdenìk Farkas, 27.01.1983 (in prima sa luna la Brno)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.14 kb |
Vizualizat: |
de 25504 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 20:09:51 Titlul subiectului: |
145920 |
|
609
- foto 1: ?, anii '80
- foto 2: Petr Fiala, anii '97-'98
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.74 kb |
Vizualizat: |
de 25502 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.04 kb |
Vizualizat: |
de 25502 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 20:40:49 Titlul subiectului: |
145921 |
|
Cam asa a aratat sfarsitul (mai 2010), dupa sechestrarea si vanzarea lor de catre Fisc:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.54 kb |
Vizualizat: |
de 25492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.24 kb |
Vizualizat: |
de 25492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.96 kb |
Vizualizat: |
de 25492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.93 kb |
Vizualizat: |
de 25492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.59 kb |
Vizualizat: |
de 25492 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Iul 2011 07:03:50 Titlul subiectului: |
145929 |
|
Mai dam o fuga la Plzeò, in anii '90, sa le vedem pe 397 (Iasi 612) si 398 (Iasi 611):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.47 kb |
Vizualizat: |
de 25463 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.98 kb |
Vizualizat: |
de 25463 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
|