Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1096 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Iun 2016 14:16:42 Titlul subiectului: Unistil dispare de pe trasee din data de 19 iunie |
185680 |
|
Citat: | De luni, 20 iunie 2016, autobuzele și microbuzele care aparțin firmei UNISTIL nu vor mai circula în municipiul Iași.
RATP va prelua toate traseele după cum a declarat, pentru postul nostru de radio, purtătorul de cuvânt al Regiei de Transport, Adrian Mihai:
Pe trasee până pe data de 19 iunie inclusiv va opera Unistil apoi va intra RATP Iași cu parcul propriu. În perioada imediat următoare vom face anunțul către publicul călător cu planificarea mijloacelor de transport începând cu 20 iunie 2016. Nu se vor schimba numerele de traseu, ele vor rămâne aceleași. |
Am si eu cateva intrebari aici:
- Traseele raman la fel?
- Pe traseul 18, intra dubele galbene, sau intra autobuze?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Iun 2016 15:40:34 Titlul subiectului: |
185682 |
|
Vezi la subiectul cu informatii comunicatul oficial trimis presei si publicat si pe site-ul RATP in urma cu putin timp! Acesta a putut fi redactat si transmis abia acum (intr-un articol de astazi se spunea ca RATP nu are inca o reactie oficiala) pentru ca declaratiile date ieri si astazi faceau referire la iminenta modificare, dar mai erau de pus la punct unele aspecte, acum fiind totul pregatit.
Pe traseul 18 vor circula microbuze, cel putin deocamdata (daca va fi cazul de midibuze sau autobuze dupa ce acestea vor fi achizitionate, se va vedea exploatand traseul si monitorizandu-l).
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 16 Iun 2016 23:04:15 Titlul subiectului: |
185686 |
|
In sfarsit si la Iasi ca si la Galati transportul public se imbunatateste prin deservirea traseelor in exclusivitate de regia de transport public.E primul pas catre un transport civilizat.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Iun 2016 23:42:26 Titlul subiectului: |
185687 |
|
In Europa Centrala si de Vest exista nenumarate orase cu mai multi operatori pentru traseele de autobuz (in unele cazuri chiar si pentru tramvai). Nici nu treci bine granita in Ungaria si deja dai de astfel de formule. Cata vreme exista o autoritate care reglementeaza si monitorizeaza serviciul de transport public, iar calatorii nu se lovesc de restrictii de la un operator la altul si nu resimt diferente in privinta calitatii serviciului prestat, nu e absolut nici o problema. Desigur, sistemul de taxare unic, mijloacele de transport adecvate si care ofera conditii decente sunt chestiuni de la sine intelese.
Eu unul as prefera ca operatorul public sa se ocupe cu prioritate de transportul electric, iar de autobuze sa se ocupe preponderent unul sau mai multi operatori privati, in conditiile enuntate mai sus. Desigur, prin contractul de asociere incheiat cu autoritatea de transport, acestia ar fi obligati sa furnizeze unitatile necesare operatorului public pentru cazurile speciale (intreruperi planificate sau neplanificate in functionarea transportului electric si alte situatii).
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 17 Iun 2016 09:37:22 Titlul subiectului: |
185690 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Nici nu treci bine granita in Ungaria si deja dai de astfel de formule.
|
Cel mai bun exemplu este Budapesta, unde in anul 2011 s-a infiintat o autoritate de transport numita BKK care controleaza toate traseele din Budapesta si zona metropolitana. Ea face orarele, stabileste tarifele etc. In subordinea BKK se afla BKV (operatorul de transport public de stat, care este unicul operator de transport electric: tramvaie, troleibuze, metrou, trenurile HEV). In ceea ce priveste linile de autobuze sunt mai multi operatori: BKV, Volanbusz (compania nationala de autobuze) si operatorii privati (VT Arriva, T&J Project Bus etc) toti aflati in subordinea BKK. Autobuzele sunt in aceiasi culoare, soferii au aceleasi uniforme astfel calatorii nici nu isi dau seama ca sunt mai multi operatori. Pe multe linii circula autobuze de la mai multi operatori. Astfel incepand cu anul 2011, transportul din Budapesta a cunoscut o dezvoltare fara precedent, s-au cumparat autobuze noi (multe dintre ele fiind operate de operatorii privati), autobuze hibrid, midibuze electrice, troleibuze si tramvaie noi. Deci un exemplu pozitiv unde operatorul de stat si cei privati conlucreaza in favoarea calatorilor.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iun 2016 12:11:19 Titlul subiectului: |
185716 |
|
Începând de astăzi, 19 iunie 2016 RATP Iași a (re)intrat pe traseele 18, 27, 29, 44, 47.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
329.7 kb |
Vizualizat: |
de 16871 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.5 kb |
Vizualizat: |
de 16871 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iun 2016 14:09:04 Titlul subiectului: |
185719 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: |
Pe traseul 18 vor circula microbuze, cel putin deocamdata (daca va fi cazul de midibuze sau autobuze dupa ce acestea vor fi achizitionate, se va vedea exploatand traseul si monitorizandu-l). |
Spuneai prin iarna ca si pe 20 intentia ar fi de a trece de la dube la ceva mai bun. Au mai evoluat lucrurile chiar si la nivel de discutii?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iun 2016 14:39:41 Titlul subiectului: |
185722 |
|
Cum se cunoaste, RATP dorea sa organizeze licitatie pentru autobuze si midibuze, numai ca intre timp a aparut decizia primei instante prin care se respingea planul de redresare si regia era declarata in faliment. Din acel moment, printre altele, s-a amanat si achizitia de vehicule rulate, probabil (nu stapanesc modul in care functioneaza aceste chestiuni si nu vreau sa lansez false directii de discutie) pana cand va fi clar (in functie de decizia finala a ultimei instante cu privire la soarta RATP) cine o va face. In acest moment cred ca realizezi ca abia se vor acoperi traseele de autobuz, cu tot cu cele preluate, pe perioada vacantei - ca din toamna nu stiu sa-ti spun ce va mai fi, fie si existand cele 12 autobuze noi pentru care PMI a facut licitatii, deci de unde autobuze pentru 20 si chiar 18 deocamdata?! Subiectul ramane in continuare deschis, nu vor fi la nesfarsit dube pe 20.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1096 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iun 2016 16:36:15 Titlul subiectului: |
185725 |
|
Sper sa ramana RATP pe aceste trasee si sa nu intre alt operator. Cred ca se gasesc fonduri pentru cateva zeci de autobuze (necesarul acestor trasee).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1096 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Iun 2016 20:34:23 Titlul subiectului: |
185793 |
|
Dar cum au revenit, au voie sa faca transport? Au acorduri cu primaria Tomesti, sau cum?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Iun 2016 21:12:17 Titlul subiectului: |
185794 |
|
Da, insa nu stiu daca au sau nu voie pana in Podu Ros sau doar in Tomesti. Mai vedem maine ce date noi apar.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Iun 2016 21:16:50 Titlul subiectului: |
185795 |
|
Oricum, daca drumul din DN pana la Goruni e la fel cum era acum vreo doi ani, cand am mers pe-acolo, sper sa nu ajunga vreodata autobuzele RATP pe coclaurile alea in astfel de conditii (pentru Unistil n-o fi o mare branza ca-si rupe masinile pe drumul ala, ca le putea schimba ca pe sosetelele ieftine oricand dorea, la pret de nimic, insa pentru RATP problema ar fi mult mai complicata). E fain si civilizat ca si comunitate sa vrei transport public, dar inainte de a-l cere, asigura-te ca sunt indeplinite niste conditii minime...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1096 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Iun 2016 22:08:26 Titlul subiectului: |
185796 |
|
Si cum vinde bilete? Are taxatori iar?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Iul 2016 17:09:47 Titlul subiectului: |
185832 |
|
Astazi (la fel o fi fost si ieri, dar n-am fost atent) au pus un singur autobuz si doua janghinoase pe traseul asta.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 06 Iul 2016 05:42:21 Titlul subiectului: |
185871 |
|
Ieri au fost busuri, astazi vad ca au pus 3 janghinoase. Incarcarea e jalnica.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1096 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 06 Iul 2016 13:41:16 Titlul subiectului: |
185875 |
|
Din ce citesc, inteleg ca traseul 29 are mai multa incarcare decat Unistil?
Cum asa?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 06 Iul 2016 16:37:21 Titlul subiectului: |
185880 |
|
Masinile Unistil (busuri si dube) pe care le-am observat eu (nu foarte multe si fara sa-mi propun sa studiez temeinic incarcarea, deci nu pot trage concluzii, dar faptul ca se pun dube chiar si in cursul saptamanii e un semnal intr-o directie) au ajuns in Podu Ros si au plecat din acelasi punct cu cate o mana de calatori maxim. E posibil ca inceperea scolii sa schimbe situatia in anumite momente ale zilei, insa nu stiu daca se va mai ajunge cu prestatia pana in acea perioada cu incasari atat de mici cum par a se face in prezent.
Este evident ca oamenii urca in 29 chiar si atunci cand pleaca mai repede o masina de Goruni/Chicerea din Podu Ros sau din Tomesti, cata vreme se afla in statie cu bilet sau abonament RATP, deci aceste curse nu au de ce sa fie o problema pentru RATP. Ca e bulibaseala cum nu e pe nicaieri in lumea civilizata, asta e alta poveste...
A intrebat EEG daca dubele sunt cele pe care le folosea Unistil pe 18 si 6b, dar vad ca in timp ce-i raspundeam a disparut mesajul. Raspunsul este afirmativ.
|
|
Sus |
|
|
|