Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 20:21:07 Titlul subiectului: Troleibuze Neoplan |
5528 |
|
V-ar placea asa ceva in Romania?
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Vin 23 Dec 2005 16:22:25 Titlul subiectului: 00000000 |
8801 |
|
uite si un filmulet cu un troleu Neoplan care merge fara sa aiba retea deasupra:
http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/trol/Athina_T20_2004-05.avi (1.4 MB)
... filmuletul pare sa fie facut in Atena (dupa numele fisierului + ca in Atena au troleibuze Neoplan cu acel design caracteristic de balena cu cocoasa )
dupa sunet as zice ca era un motor diesel auxiliar...
|
|
Sus |
|
|
Kidu Vizitator
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 14:07:16 Titlul subiectului: |
10551 |
|
Bun, bun, dar cum merge? Sa aiba ceva baterie? Sau sa aiba si motor diesel, dupa zgomotul motorului, care este destul de ridicat, fata de unul electric.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 14:23:57 Titlul subiectului: |
10552 |
|
Se poate sa fie DIESEL-ELECTRIC. Zgomotul e cam mare. Dar am cautat fisa tehnica pe net si nu am gasit. MAZ 103T nu are motor diesel auxiliar. Troleibuze pe baterii (care mergeau si pe baterii in Romania erau ROMAN.(care ca troleibuze se numeau DAC). Desi eu nu le-am vazut mergand fara captatori pe linie. Cel de marfa l-am vazut ca mergea fara captatori pe retea, dar ala e altceva.
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 14:52:12 Titlul subiectului: |
35492 |
|
dupa "Baslerstab", cotidian gratuit din Basel, editia de miercuri (ieri) s-a hotarat scoaterea pana in 2007 a troleibuzelor din oras si vanzarea vehiculelor ramase (precum Neoplanul din imaginea de mai sus)!
cum, prin lege, BVB nu are voie sa vanda pe teritoriul elvetian, n-ar fi exclus ca si aceste Neoplanuri vechi de 10-12 ani sa o sfarseasca pe meleaguri mioritice!
motivul invocat pentru scoaterea trolebuzelor (care s-a hotarat inca din 2004; linia din poza, din fata garii Basel Badische Bahnhof, este exploatata inca din 2005 cu autobuze articulate) sunt costurile de intretinere prea mari in comparatie cu autobuzele!
nu va aminteste de nimic lucrul asta?
autobuzele care inlocuiesc trolebuzele sunt de tip MAN Lion's City, NF (Solo, 12m) si NG (Articulat, 18m) si sunt echipate cu motoare Euro III si filtre anti-CO2 (obligatorii in Elvetia)
|
|
Sus |
|
|
Silvio
Data înscrierii: 15/Oct/2006 Ultima vizita: 07/Ian/2011 Mesaje: 12 Locație: Winterthur (Elvetia)
|
Trimis: Lun 15 Ian 2007 22:07:38 Titlul subiectului: |
43853 |
|
The Neoplan-Trolleys from the bvb (Basler Verkehrsbetriebe) are the terriblyest Trolleybuses who ever drived in Switzerland. But it stands on the hit list. Still this year the Basler being correct citizen becomes, on whom decide abolishment of the Trolley's.
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Mar 16 Ian 2007 10:40:50 Titlul subiectului: |
43896 |
|
100%ig Korrekt! bin mehrmals mit der BVB gefahren, und die Neoplans scheinen wirklich, die schlechste O-Busse die je in die Schweiz gefahren sind!
schade, eigentlich... die MAN Gekenkbusse sind nicht sooooooo schlimm...
|
|
Sus |
|
|
Silvio
Data înscrierii: 15/Oct/2006 Ultima vizita: 07/Ian/2011 Mesaje: 12 Locație: Winterthur (Elvetia)
|
Trimis: Mar 30 Ian 2007 20:40:23 Titlul subiectului: |
55039 |
|
Das Problem ist, Neoplan ist kein Trolleybus-Hersteller. Man sah es ja in Lausanne, wo die ganze Flotte nach kurzer Zeit ausgemustert wurde. Auch in Zürich hat man nur Neoplan-Autobusse, für die neuen Trolleys wurden extra teure HESS-Swisstrolley beschafft, allerdings verpasste man ihnen eine Centroliner ähnliche Front.
The problem is, Neoplan is no trolley bus manufacturer. One saw it in Lausanne, where the whole fleet was superseded after short time. Also in Zurich one has only Neoplan Autobuses, for which new Trolleys became specially expensive HESS Swisstrolley constituted, however gave one them Centroliner a similar front.
|
|
Sus |
|
|
valentin
Data înscrierii: 09/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Feb/2009 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Oct 2008 16:52:50 Titlul subiectului: Neoplan nou |
99337 |
|
Troleibuz Neoplan 2008. Iata si alta versiune mai noua! Bun pt. Bucuresti!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
460.42 kb |
Vizualizat: |
de 16476 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
505.69 kb |
Vizualizat: |
de 16476 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
387.69 kb |
Vizualizat: |
de 16476 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 02 Ian 2009 18:03:01 Titlul subiectului: |
103544 |
|
Pe mine m-au lasat uimit aceste troleibuze!Se vede ca in strainatate lumea tine la troleibuze si investeste in acest mijloc d etransport in comun!Acest model ar fi bine venit pentru orasele din Romania!
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
|