|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Oct 2015 01:51:22 Titlul subiectului: |
181982 |
|
Din păcate, nu știu nimic concret în acest sens.
Citat: | 469 e la Metropolitane. Nu a mai circulat la Gheorgheni de cand a fost transferat. Si ieri a fost pe M26 si azi la fel. |
A circulat cu partea inscripționată a rulourilor sau cu cea albă și cu "tablă"?
Locul lui 469 e, într-adevăr, la Coloana 6. Și sper ca toate Roissybus-urile să ajungă acolo. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 12 Oct 2015 05:58:23 Titlul subiectului: |
181983 |
|
Cand l-am vazut eu, 469 era cu rulouri cu M26. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 13 Oct 2015 00:14:09 Titlul subiectului: |
182005 |
|
Din câte am observat - cel puțin în cazul Coloanei 6 - chiar dacă nu există o "titulatură pe linie" - există o predominanță a unor autobuze pe unele trasee. De exemplu, de cele mai multe ori:
-pe M12 e ori "Ares", ori 532
-pe M26 circulă 515, 512, 513 și 519
-pe M41 circulă, probabil, mai ales 463, 471, 514 și 524
iar exemplele ar putea continua
Nu pot spune dacă:
-pe M16 e trimis, de regulă, un anume sau anumite autobuze; cert este că acel traseu este deservit de "Centru" și nu exclud posibilitatea ca acele autobuze să circule pe linii urbane, să facă o tură pe M16 și să revină, din nou, pe linii urbane
-pe M32, M34 și, posibil, M33 par a fi cam aceleași mașini care deservesc traseele "prin rotație". |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 13 Oct 2015 06:03:51 Titlul subiectului: |
182007 |
|
Pe M41 circula si 510 si in ultima perioada 481, iar eu pe 471 l-am vazut mai mult pe linile de Floresti. De asemenea pe M26 circula si 465, 469, 509 si 538. Acestea alaturi de 512, 513, 515, 516 si 519 se rotesc pe M21, M23 si M26. Poate nu se rotesc chiar zilnic dar se rotesc destul de des. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 13 Oct 2015 10:49:01 Titlul subiectului: |
182010 |
|
463 nu mai circula si nu va mai circula. Fata i-a fost taiata si pusa la 033. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 13 Oct 2015 14:34:45 Titlul subiectului: |
182011 |
|
Deci 463 a devenit donor de piese. Interesant, pentru ca initial era vorba ca 033 va primi fata noua. Probabil de aceea 481 a fost trimis la coloana metropolitana in locul lui 463. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 13 Oct 2015 18:13:39 Titlul subiectului: |
182015 |
|
476 pe care linii circula predominant? Azi era pe M41. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 13 Oct 2015 19:01:06 Titlul subiectului: |
182017 |
|
Eu numai pe M41 l-am vazut. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 13 Oct 2015 21:09:00 Titlul subiectului: |
182021 |
|
Citat: | 463 nu mai circula si nu va mai circula |
Această decizie se poate lua de un singur om sau trebuie hotărâre de Consiliu de Administrație în acest sens? Casarea, din câte știu, se propune în CA. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 14 Oct 2015 11:21:00 Titlul subiectului: |
182028 |
|
In ceea ce priveste casarea, din cate stiu se face o expertiza tehnica riguroasa vehiculului propus spre casare, iar apoi se voteaza in CA casarea. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Sergiu.9
Data înscrierii: 26/Sep/2015 Ultima vizita: 14/Sep/2021 Mesaje: 181 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
Norbi
Data înscrierii: 21/Noi/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 58 Locație: Bistrita
|
Trimis: Vin 30 Oct 2015 21:38:09 Titlul subiectului: |
182297 |
|
Pana la urma Rocarul de Simon 670 de ce coloana apartine? Azi in tura de dimineata era pe linia M31. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 30 Oct 2015 21:49:24 Titlul subiectului: |
182298 |
|
670 apartine de coloana Centru.Acesta circula aproape zilnic pe Cursa Speciala catre Colonia Pata (2 curse, una dimineata si una la amiaza iar intre orare fie ramane rezerva fie este trimis pe diverse linii unde este necesar, de obicei pe linile coloanei Centru; l-am vazut pe 8 si 39, posibil sa mearga si pe alte linii). De aceea azi a facut cateva curse pe M31. Nu stiu in locul carui autobuz, dar in jurul orei 10 pe M31 erau 495 si 496, iar in jurul orei 12,30 pe M31 erau 356, 495 si 496. Probabil unul dintre cele enumerate a fost la alimentat, iar in locul lui a fost trimis 670.
In alta ordine de idei, am observat ca 494 si 496 au tapiterie noua pe scaune, albastra, similara cu cea de pe 468. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Norbi
Data înscrierii: 21/Noi/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 58 Locație: Bistrita
|
Trimis: Sâm 31 Oct 2015 11:43:24 Titlul subiectului: |
182301 |
|
Eu l-am vazut pe 670 pe M31 la cursa de 10:05 care pleaca de la Complexul din Baciu. Sunt curios unde a disparut Renaultul 357, care in mod normal trebuia sa fie in tura 1 toata ziua de vineri, iar in tura 2 trebuia sa fie Renaultul 460, dar si in locul acesteia a fost trimis 496 cu soferul de pe 460. Pe 356 a fost soferul din tura de dupamasa de pe 357. De la cursa de 13:10 din Mihai Viteazul 496 a fost inlocuit cu 692, iar in tura 3 a intrat 378. |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 01 Noi 2015 06:07:51 Titlul subiectului: |
182304 |
|
Draga Norbi, chiar este nevoie sa umplem forumul cu tot felul de informatii total nefolositoare ? Asta-i marea problema a regiilor/companiilor de transport public, asta-i problema iubitorilor transportului in comun ? Nu spune nimeni sa nu dai si astfel de informatii ,ca cele din mesajul de ieri, dar totusi....,Si ca sa glumim un pic, nu mi-am dat seama care sofer avea mustata si care avea camasa in carouri, cel de pe "356" sau cel de pe "460" ? |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 1038 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 11 Noi 2015 09:09:40 Titlul subiectului: |
182437 |
|
Mai știe cineva ceva de cele 10 articulate second cumpărate vara aceasta. Au sosit? |
|
Sus |
|
|
andreidi
Data înscrierii: 02/Mar/2014 Ultima vizita: 04/Apr/2016 Mesaje: 8
|
Trimis: Joi 12 Noi 2015 17:38:23 Titlul subiectului: |
182463 |
|
S-au luat 10 articulate? Nu cumva sunt cele 10 Agore verzi scurte?
Oricum, apropo de aceste autobuze second hand luate din Franta. Sunt net superioare ca fiabilitate, aspect si confort fata de multe autobuze fabricate de altii, regasite prin alte orase. Au fost intretinute si in Franta, dar dupa ceva ani de rulaj in Cluj, tot nu arata deloc rau. Am avut supriza sa vad MAZ-uri, BMC-uri si MAN-uri in stare deplorabila dupa putini ani de cand au fost folosite si cumparate de noi in multe orase din Romania... Aceste Renault se tin inca foarte bine. Cred ca s-ar merita din plin sa fie dotate cu instalatii de climatizare si cu afisaj electronic exterior si electronic si sonor in interior. Pacat ca atunci cand Agorele Long au fost transformate in troleibuze, printre dotari nu s-a luat in calcul si climatizarea. |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 12 Noi 2015 18:39:59 Titlul subiectului: |
182468 |
|
andreidi a scris: | Oricum, apropo de aceste autobuze second hand luate din Franta. Sunt net superioare ca fiabilitate, aspect si confort fata de multe autobuze fabricate de altii, regasite prin alte orase. Au fost intretinute si in Franta, dar dupa ceva ani de rulaj in Cluj, tot nu arata deloc rau. Aceste Renault se tin inca foarte bine. Cred ca s-ar merita din plin sa fie dotate cu instalatii de climatizare si cu afisaj electronic exterior si electronic si sonor in interior. Pacat ca atunci cand Agorele Long au fost transformate in troleibuze, printre dotari nu s-a luat in calcul si climatizarea. |
Subscriu.
Personal, subiectiv fiind, prefer calatoria in Agore in comparatie cu Urbino 18.
Consider confortul trenului de rulare(suspensiei), confortul scaunului, ergonomia si vizibilitatea interioara(Nu le spune "Agora" degeaba: agóră spațiu public, deschis s. f., g.-d. art. agórei; pl. agóre ). _________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
andreidi
Data înscrierii: 02/Mar/2014 Ultima vizita: 04/Apr/2016 Mesaje: 8
|
Trimis: Joi 12 Noi 2015 18:57:16 Titlul subiectului: |
182469 |
|
Da, si mie mi s-a parut ca Solaris-urile zgaltaie cam tare. Nu mi-au placut deloc suspensiile lor, tremura la orice mica denivelare. Agorele Renault si Iveco Irisbus, dar si troleibuzele Agora si Citelis amortizeaza excelent denivelarile, in timp ce Irisbus-urile Agora nu la fel de bine, dar oricum peste Solaris-uri. In plus, faptul ca Renault-urile au scaunele tapisate cu burete gros sub materialul textil iti ofera un confort excelent, fata de scaunele Agorelor de la Irisbus sau cele de pe MAN-urile, MAZ-urile sau BMC-urile din alte orase care, multe dintre ele, nici macar nu au plasticul acoperit de ceva.
Atat ca Solaris-urile sunt mai late si mai spatioase, locul intre randurile de scaune de pe stanga si cele de pe dreapta este mult mai mare decat in Agore sau Citelis-uri. Imi place ca locul disponibil in dreptul usii nr. 2 este mult mai aerisit. Si inca ceva: faptul ca exista la usile 2 si 3 cate 2 validatoare, caci in Agore si Citelis-uri se cam face coada la compostat. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 1038 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 12 Noi 2015 19:38:01 Titlul subiectului: |
182471 |
|
andreidi a scris: | S-au luat 10 articulate? Nu cumva sunt cele 10 Agore verzi scurte? |
Nu este vorba de cele scurte. Licitația a fost în iulie sau august ( nu mai știu exact) și s-au cumpărat 10 pentru zona metropolitană. Însă nici urmă de ele până acum |
|
Sus |
|
|
Sergiu.9
Data înscrierii: 26/Sep/2015 Ultima vizita: 14/Sep/2021 Mesaje: 181 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 22 Noi 2015 21:28:01 Titlul subiectului: |
182596 |
|
Pe M26 circula mai nou si 469.
469 a fost un autobuz cu mai multe probleme,obisnuia sa aiba probleme la cutia de viteze si la radiator,cred ca de aceea l-au bagat pe M26.Inainte circula pe 24B. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 24 Noi 2015 10:10:02 Titlul subiectului: |
182604 |
|
Pe linile coloanei Gheorgheni (implicit si 24B) nu mai circula de la inceputul lunii februarie cand au fost introdu-se in circulatie autobuzele Solaris. De atunci 469 circula la coloana metropolitana. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 24 Noi 2015 16:38:33 Titlul subiectului: |
182605 |
|
469 a avut două perioade în care a deservit coloana metropolitană:
1. când a circulat cu rulourile "pe alb" pe M26. Asta a fost atunci când și 468 circula exact în aceeași manieră.
2. cea actuală, când a primit rulouri cu liniile metropolitane
Și, atenție. Nu o dată, ruloul mare era poziționat pe "Gherogheni-Cluj Napoca": Concret:
1. într-o sâmbătă, 469 se apropia de stația "Hotel Sport" cu ruloul mare poziționat pe "Gheorgheni - Cluj-Napoca", ruloul mic era poziționat intermediar între... 50 și o linie cu 3 caractere (posibil M13), iar în spatele parbrizului din față era tabla cu M26. 50-ul ăla ma surprins deoarece nu știu ca, vreodată, 50-ul să fi fost deservit de articulate.
2. 469 a fost surprins - în zona nodului N - cu ruloul mic pe M21 și ruloul mare pe "Gheorgheni - Cluj-NHapoca"
Deci, deși a fost văzut de două ori cu rulou mare aferent liniei M13, doar acea elevă de care ziceam a văzut autobuze lungi pe acea linie. Până în prezent, nu știu ca vreunul din pasionații mijloacelor de transport în comun să-l fi surprins pe 469 pe M13.
La un moment dat, presupuneam că, sâmbăta, 469 cumulează M26 și M13. Așa să fie? |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 24 Noi 2015 18:49:37 Titlul subiectului: |
182607 |
|
Nu. Duminica si sambata 469 alaturi de celalalte autobuze articulate care circula pe linile de Floresti circula cate unul pe M21 si unul pe M26, fara a circula si pe alta linie. Cateodata in weekenduri si in timpul saptamanii dar in afara orelor de varf, datorita orarelor putine spre Floresti, o parte din aceste autobuze circula pe linile coloanei Zorilor, Gheorgheni sau Grigorescu. Iar legat de linia 50, eu am vazut de cateva ori pe aceasta linie 472 si 482 pe vremea cand apartineau de coloana Zorilor. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 24 Noi 2015 21:51:07 Titlul subiectului: |
182610 |
|
Vesti noi despre autobuzele electrice. Deja au aparut cateva semne de intrebare (sau cel putin asta sugereaza autorul articolului), dar ma abtin de la alte comentarii si sa va las placerea sa cititi cele scrise azi intr-un cotidian local.
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/inca-un-pas-spre-autobuzele-electrice-primaria-cauta-trei-parteneri--143038.html
Încă un pas spre autobuzele electrice. Primăria caută trei parteneri
Primăria Cluj-Napoca intenționează să cumpere, în 2016, cel puțin 10 autobuze electrice. Guvernul Elveției suportă 85% din costuri.
Municipalitatea a făcut primii pași spre achiziția autobuzelor electrice. Înainte de a lansa efectiv licitația pentru cumpărarea acestor autovehicule, există o serie de alte proceduri ce trebuie îndeplinite. Săptămâna aceasta, municipalitatea și-a anunțat intenția de a selecta oferte pentru servicii de consultanță în management, servicii de audit financiar, respectiv servicii de informare și de publicitate.
În total, costurile estimate pentru aceste servicii ajung la 125.000 de lei fără taxa pe valoarea adăugată (TVA), circa 28.000 de euro. Serviciile de consultanță în management necesare au fost evaluate la 79.123 de lei, fără TVA, serviciile de audit financiar necesare, la 9.683 de lei, fără TVA, iar serviciile de informare si publicitate, la 36.338 de lei, fără TVA.
Interesant este că anunțurile au fost postate pe website-ul primăriei în 23 noiembrie, iar data limită pentru depunerea ofertelor este 26 noiembrie. Puțin timp de analizat și de conceput oferte.
Din start, trebuie subliniat că numele proiectului este ușor ipocrit (chiar mai ipocrit decât "Modernizarea căilor de acces spre centrul orașului-comoară"). Acesta se numește "Înlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice cu două stații de încărcare".
Municipalitatea tocmai a cumpărat, în 2014-2015, 50 de autobuze diesel noi, iar Compania de Transport Public mai așteaptă zilele acestea încă 10 autobuze diesel second-hand. Din denumire ai zice că municipiul tocmai isprăvește trecerea la un transport public 100% verde, nu că de abia începe.
Valoarea totală a proiectului este de 11 milioane de franci elvețieni, dintre care efectiv pentru autobuze se alocă 7,5 milioane de franci. 15% din bani și sumele neeligibile provin de la Primăria Cluj-Napoca.
Obiectivul proiectului constă în cumpărarea a 10 autobuze electrice, construirea a trei stații de încărcare lentă, dintre care două la capetele liniei 30 și una în depoul de reparații, la capătul liniei 3, precum și construirea a 11 stații de încărcare rapidă, câte cinci la fiecare capăt al liniei 30 și una la depoul de reparații. În ce privește serviciile de publicitate și informare, se speculează deja că acestea vor încăpea din nou pe mâna omului de afaceri Decebal Cotoc.
Potrivit gazetadecluj.ro, Cotoc a câștigat în 2013 contractul de publicitate pentru Primăria Cluj-Napoca, pe doi ani, contra unei sume de 96.280 de lei, cu societatea Amprenta Advertising, iar anul acesta, pentru 228.700 de lei, cu o altă companie, Selmaco International, singura care a depus ofertă. Astfel, firmele lui Cotoc au împânzit orașul cu prisme și cuburi publicitare aprobate de primărie.
Firma căreia i se atribuie contractul ar urma să se ocupe de promovare. Vor fi necesare, potrivit estimării municipalității, trei comunicate de presă, trei anunțuri de presă scrisă, trei panouri temporare, patru plăci permanente, 100 de broșuri, 44 de autocolante, 40 de mape de presă și două conferințe de presă. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|