Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole din presa locala - ( Ploiesti )
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 15 Oct 2011 11:26:41    Titlul subiectului: 149576

Tramvaiele din parcurile ploiestene, locuri preferate pentru consumul de etnobotanice

Doi politisti locali din Ploiesti au găsit ieri, în vagonul de tramvai din parcul Mihai Viteazul doi tineri care se pregăteau să-si ruleze câteva tigari din plante vegetale. Tinerii au fost predati politistilor, pentru cercetări.

Politistii locali i-au controlat corporal pe cei doi tineri si au depistat asupra unuia dintre aceștia, un plic de plastic ce conținea plante vegetale și o rolă de hârtie folosită la confecționarea de țigări artizanale. Întrebați fiind de proveniența acestora, tinerii au declarat verbal că le-au cumpărat de la un magazin din București, în urmă cu aproximativ o lună.

Cele două persoane și bunurile găsite asupra lor au fost predate Secției 1 de Poliție pentru continuarea cercetărilor.


http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Tramvaiele_din_parcurile_ploiestene-locuri_preferate_pentru_consumul_de_etnobotanice_0_572342891.html



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.8 kb
 Vizualizat:  de 14081 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2011 13:31:03    Titlul subiectului: 150051

Inca patru milioane de lei, alocati "aspiratorului" de fonduri de la bugetul local.Primaria va achizitiona pentru aceasta regie 50 de autobuze noi.

Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti – desi, in prezent, este trimisa de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala in corzile justitiei – a fost din nou "binecuvantata" cu patru milioane de lei de la bugetul local, tocmai pentru subventiile acordate categoriilor defavorizate pe transportul in comun din municipiu.
Constantin Popa, consilier local din partea PSD, a solicitat ieri lista persoanelor care beneficiaza de aceste subventii, pentru a se cunoaste, in mod real, care este necesarul de la o luna la alta pentru acoperirea tarifului transportului in comun de la bugetul local. Mai mult decat atat, acesta a declarat, in cadrul sedintei Consiliului Local, desfasurata ieri, ca modul in care conducerea Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti continua sa ceara bani de la bugetul local "nu respecta deciziile Curtii de Conturi".
Directorul RATP, Radu Popescu, a recunoscut ca procesele cu ANAF si Curtea de Conturi sunt in derulare, dar a si precizat ca "pana la pronuntarea instantei, facturam asa cum am facturat si pana acum". Prin urmare, se incalca, din nou, atat decizia Curtii de Conturi, cat si decizia de impunere la plata a sumei de 24 de milioane de lei, pe care ANAF le vrea la bugetul de stat, valoare reprezentand TVA neachitata pentru o perioada de trei ani. Tupeul directorului RATP, care stie ca are partidul drept umbrela protectoare (acesta indeplineste functia de secretar executiv al PDL Ploiesti), a reiesit, din nou, din refuzul de a face publice listele persoanelor beneficiare ale ajutoarelor pentru transportul in comun. Acesta a pus pe seama secretului datelor personale lipsa de transparenta in privinta modului in care se cheltuie peste 30 de milioane de lei anual de la bugetul Ploiestiului pentru acoperirea unor diferente de tarife pentru pensionari, persoane cu handicap, elevi si studenti.

Tot ieri, RATP a mai castigat o lupta, cu sprijinul consilierilor Puterii: Primaria va achizitiona pentru aceasta regie 50 de autobuze noi, a caror valoare se ridica la circa cinci milioane de euro. Votul majoritatii alesilor locali ploiesteni nu a fost deloc impiedicat de faptul ca documentatia pentru organizarea licitatiei, respectiv caietul de sarcini, a lipsit cu desavarsire din materialele privitoare la proiectele supuse dezbaterii, in sedinta de ieri.
Aprobarea caietului de sarcini (inexistent, pe motiv ca a aparut acum cateva luni pe site-ul oficial al Primariei Ploiesti) a avut parte de un vot "impotriva" – al fostului primar, actual consilier PSD Emil Calota -, de sapte abtineri (restul consilierilor social-democrati), dar si de 19 voturi "pentru", care au fost de ajuns pentru a da unda verde organizarii unei alte licitatii de milioane de euro, pentru cresterea "flotei" RATP.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/101090/in-timp-ce-in-justitie-pierde-proces-dupa-proces



mercedes_conecto.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.44 kb
 Vizualizat:  de 13997 ori

mercedes_conecto.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 02 Noi 2011 21:41:13    Titlul subiectului: 150089

Tramvaiele 101 și 102 vor fi înlocuite cu autobuze

In data de 05.11.2011 in intervalul orar 7.00 – 15.00 tramvaiele traseelor 101 și 102 se inlocuiesc cu autobuze pe zona Complex Meșteșugaresc – Spitalul Judetean ( cu transbordare). Tramvaiele vor circula cu intoarcere prin depou. Masura de mai sus este necesara pentru remedierea caii de rulare a tramvaielor in zona Castor. Pe sensul Spitalul Judetean – Complex Nord, calatorii vor composta bilete de la Complex Meșteșugaresc, iar pe sensul Complex Nord – Spitalul Judetean, biletele compostate la tramvai sunt valabile și pe autobuz.

http://www.observatorulph.ro/latest-news/eveniment/tramvaiele-101-si-102-vor-fi-inlocuite-cu-autobuze-afla-de-ce



tramvai.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.35 kb
 Vizualizat:  de 13958 ori

tramvai.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2011 18:24:36    Titlul subiectului: Stiri 150112

Ce legatura are poza cu Mercedes Conecto cu articolul de mai sus? 5 milioane de euro pentru 50 autobuze noi inseamna 100 mii bucata. Un Conecto e mai mult de atat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2011 22:51:14    Titlul subiectului: 150137

Cu 5 milioane de euro pot lua 50 de autobuze BMC Probus.
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2011 23:49:36    Titlul subiectului: Stiri 150139

Deci se vor cumpara midibuze/microbuze, nu le pot spune autobuze urbane cand ma gandesc ca in alte orase din tara circula Citaro, Conecto (chiar si articulate).
Mai bne ar cumpara 30 de articulate in loc de 50 de microbuze Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2011 21:34:07    Titlul subiectului: 150464

Masinile RATP, fara anvelope de iarna

''Autobuzele care asigura transportul in comun in Ploiesti nu sunt echipate cu anvelope de iarna. Conducerea RATP organizeaza in aceasta perioada cerere de oferte, licitatia pentru achizitionarea cauciucurilor de iarna urmand sa aiba loc abia la sfarsitul lunii. Pana atunci, siguranta calatorilor va fi pusa in pericol in caz de ninsoare sau polei. Mai mult, dacă licitatia va fi contestata, mijloacele de transport in comun vor circula toata iarna cu anvelope de vara.''

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/102330/mașinile-ratp-fara-anvelope-de-iarna



Picture 050.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.97 kb
 Vizualizat:  de 13732 ori

Picture 050.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2011 21:51:18    Titlul subiectului: 150465

Intrebarea mea: cat la suta din flota de autobuze si trolee ale regiilor locale din Romania au cauciucurile de vara schimbate cu cauciucuri de iarna? Numai Ploiestiul face exceptie?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 07 Feb 2012 10:26:30    Titlul subiectului: 152846

Probabil i-a dat in gat cineva, ca doar n-or fi nici primii, nici singuri care ciordesc motorina... Evil or Very Mad

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/furt_motorina-furt_ratp_ploiesti-furt_angajati_ratp-ratp_ploiesti-motorina_ratp_ploiesti-jandarmi_ploiesti_0_640136184.html

"Plinul gratuit îi poate costa libertatea pe doi angajați RATP Ploiești

4 februarie 2012

Autor: Liliana Maxim

Ploiești
Furturi de combustibil sunt înregistrate în fiecare an la RATP Ploiești

Doi angajați ai Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Ploiești au vrut să-și facă plinul... gratis. Nu le-a ieșit manevra, cei doi fiind suprinși de către un echipaj de jandarmi de la Gruparea Mobilă „Matei Basarab".

Cei doi au fost văzuți și luați la întrebări de jandarmi în timp ce transferau 60 de litri de motorină dintr-un autobuz al Regiei într-un autoturism aparținând unuia dintre angajați.

Totul s-a întâmplat în zona bazei de transport. Carburantul sustras a fost restituit societății, iar celor în cauză le-au fost întocmite acele premergătoare cercetării pentru infracțiunea de furt calificat. Dosarul a fost înaintat Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploiești.

În funcție de procesul-verbal de constatare a infracțiunii, emis de Jandarmeria Prahova, cei doi bărbați urmează a fi sancționați și de către conducerea RATP, putându-se ajunge până la desfacerea contractelor de muncă."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 17 Mar 2012 21:33:51    Titlul subiectului: 154176

Edilul Ploiestiului se vrea a fi "vestitorul primaverii" pentru pensionari!

Cu toate ca prin multe zone ale municipiului inca se mai vad gramezi de zapada din cauza faptului ca, toata iarna, conducerea Primariei Ploiesti a inchis ochii la proasta gestionare a activitatii de deszapezire a firmei Rosal, in mijloacele de transport in comun... a venit primavara! Iar vestitorul primaverii nu este altcineva decat primarul Andrei Volosevici, cel care, in ultima perioada, s-a intrecut pe sine in ceea ce priveste lansarea pe piata a numeroase idei, dintre cele mai nastrusnice, in speranta ca va iesi in evidenta, si pesemne sa-i fie acoperite nerealizarile din ultimii trei ani.
De doua zile, mijloacele de transport in comun din Ploiesti au inceput sa fie tapetate, prin interior, cu tot felul de anunturi semnate de catre primarul Ploiestiului. Amplasate strategic incat calatorii sa dea cu ochii de ele imediat ce pun piciorul in mijlocul de transport, si scrise cu litere de-o schioapa, cat sa nu fie nevoie de o pereche de ochelari in plus, afisele au drept tinta o anumita categorie de ploiesteni: cei de varsta a treia.
Concret, prin respectivele mesaje - tiparite pe un fond verde prazuliu - Volosevici ii asigura pe ploiestenii pensionari ca si anul acesta se va mentine gratuitatea ( cuvantul este scris cu majuscule !!!) pe toate mijloacele RATP. Numai ca destui calatori de varsta a treia care au dat cu ochii de mesajul primarului, imediat ce s-au urcat in mijloacele RATP, au priceput ca nu este vorba decat despre o campanie electorala mascata, din banii ploiestenilor, avand in vedere ca subventiile pentru gratuitatile pe mijloacele de transport in comun oferite atat pensionarilor, cat si pentru alte categorii sociale, provin tot de la bugetul local. Ca sa nu mai spunem ca lipirea afiselor respective pe mijloacele de transport ale RATP nu este deloc intamplatoare. Dupa cum s-a scris in nenumarate editii ale ziarului Prahova, aceasta regie a fost printre cele mai avantajate (si cu siguranta va mai fi) din punct de vedere financiar, de la bugetul municipalitatii, asta gratie si legaturii de partid dintre director si edilul municipiului, Radu Popescu fiind secretarul general al Organizatiei Ploiesti a PDL al carei presedinte este primarul Andrei Volosevici.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/108453/edilul-ploiestiului-se-vrea-a-fi-vestitorul-primaverii-pentru-pensionari



l_45790.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.29 kb
 Vizualizat:  de 13234 ori

l_45790.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 12 Mai 2012 13:53:17    Titlul subiectului: 155625

Primaria Ploiesti, din nou in corzi din cauza RATP!

Avalansa de contestatii la caietul de sarcini pentru achizitia de autobuze.


O noua procedura de organizare a unei licitatii de catre Primaria Ploiesti, asupra careia plana ideea ca ar putea fi contestabila, din cauza modului de redactare a caietului de sarcini, este pusa sub semnul intrebarii. Dupa publicarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) a anuntului privind organizarea licitatiei, nu mai putin de patru firme au depus contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), care mai de care mai acuzatoare la adresa municipalitatii ploiestene si a redactarii documentatiei de atribuire a contractului in valoare de aproximativ 10 milioane de euro fara TVA.


Tocmai valoarea viitorului contract de furnizare a 50 de autobuze noi pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti a determinat mai multe societati de profil din Romania sa se intereseze de aceasta procedura lansata de Primaria Ploiesti. Insa realizarea defectuoasa a documentatiei de catre reprezentantii autoritatii contractante a condus la depunerea a patru contestatii la CNSC, una venind, suprinzator, inclusiv din partea societatii de la care Primaria Ploiesti a achizitionat, in urma cu mai bine de doi ani, cele 24 de troleibuze second-hand care circula acum pe strazile din municipiu.
Contactati telefonic, in cursul zilei de ieri, reprezentanti ai firmelor care au depus contestatiile s-au aratat indignati de modul in care s-a pregatit aceasta licitatie "cu dedicatie", asteptand decizia ce va fi luata de catre CNSC in privinta cererilor lor de refacere a caietului de sarcini si, implicit, de anulare a procedurii actuale de achizitie demarata de catre Primaria Ploiesti. Aproape la unison, cele patru firme contestatoare (Cefin 4 Bus, MHS Truck& Bus, Tranzit Class si EvoBus Romania SRL) prezinta in documentele depuse la CNSC restrictiile la care sunt supuse eventualele societati care doresc sa participe la licitatia programata a avea loc in ziua de 23 mai, la sediul Primariei Ploiesti.
Cea mai vehementa pozitie a adoptat-o chiar societatea care a castigat, in urma cu doi ani si jumatate, licitatia – fiind singura firma participanta – pentru cumpararea celor 24 de troleibuze second-hand, care au intrat in circulatie pe strazile din Ploiesti incepand cu anul 2010. Reprezentantii MHS Truck&Bus arata, in contestatia depusa, ca "autoritatea contractanta urmareste achizitionarea unor autobuze ale unui anumit producator (Solaris), autobuzele acestuia fiind singurele care intrunesc specificatii tehnice in asemenea maniera incat sa obtina punctaj maxim pentru toti factorii de evaluare mentionati (n.n. – in caietul de sarcini)". Unul dintre criteriile de departajare a eventualelor societati inscrise in cursa pentru castigarea contractului de 10 milioane de euro era modul in care se prezinta parbrizul autobuzelor ce urmau sa fie cumparate, specificandu-se ca este obligatorie conditia ca acesta sa fie compus din doua parti. Tot MHS Truck&Bus se refera si la acest aspect din documentatia de atribuire intocmita de autoritatea contractanta: "Parbrizul din doua piese cu separatie mediana este o dotare standard a autobuzelor produse de Solaris. Ceilalti producatori au renuntat la aceasta solutie, vizibilitatea in cazul ei fiind afectata la nivel median. Acest factor care determina o diferenta intre Solaris si ceilalti ofertanti, in cazul participarii la procedura desfasurata de catre autoritatea contractanta, conduce la distorsionarea rezultatului aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica".
Pe de alta parte, EvoBus Romania – prin intermediul unei firme de avocatura – arata in contestatia inregistrata la CNSC: "Autoritatea Contractanta (n.n. – Primaria Ploiesti) este dispusa sa plateasca din banii publici pretul unui autobuz mai scump, avand caracteristici irelevante (cum ar fi modul de protectie anticoroziva) sau chiar dezavantajoase (cum ar fi alegerea unui motor supradimensionat in raport cu necesitatile de exploatare). Prin includerea in documentatia tehnica a unor cerinte nejustificate prin normele tehnice de specialitate sau argumente logice, care sa sustina ideea conform careia Autoritatea Contractanta urmareste un scop concret, se incalca in mod flagrant principiile nediscriminarii si al tratamentului egal pe care Autoritatea Contractanta are obligatia de a le respecta".
Nici nu mai conteaza daca autobuzele Solaris sau alt tip de astfel de mijloace de transport in comun se incadreaza sau nu perfect in prevederile caietului de sarcini, pentru ca, asa cum am mai mentionat, avalansa de contestatii depuse la CNSC cu aproape aceleasi motivatii mentine dubiile asupra legalitatii intocmirii documentatiei de atribuire. Prin urmare, ar putea fi vorba despre o tentativa de masluire a licitatiei, asa cum se vehicula chiar si inainte de votarea caietului de sarcini de catre consilierii locali ploiesteni membri ai grupului de presiune format din PDL-PNG.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/111366/primaria-ploiesti-din-nou-in-corzi-din-cauza-ratp



solarisurbino.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.23 kb
 Vizualizat:  de 13048 ori

solarisurbino.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 16 Mai 2012 10:27:24    Titlul subiectului: 155687

Directorul RATP, Radu Popescu, pregăteste ultima spagă pedelistă din banii nostri: 50 de autobuze!

Criteriul principal rămâne valoarea șpăgii, la lucrările contractate de Primăria Ploiești. Caietul de sarcini pentru cele 50 de autobuze arată senzațional, la fel ca cel în urma căruia s-a aranjat (așteptăm demararea unei anchete serioase și în acel caz) achiziționarea celebrelor troleibuze, unde comisionul a fost substanțial. Pentru o șpagă și mai mare, sperăm, RATP are nesimțirea să publice un caiet de sarcini care pare făcut pentru achiziționarea unui singur tip de troleibuze, marca Solaris Urbino. Procedura, care încalcă toate principiile prevăzute de lege, adică nediscriminarea, tratamentul egal, recunoașterea reciprocă, tranparența, proporționalitatea, eficiența utilizării fondurilor publice și alte rahaturi de-astea pe care pedeliștii nu le iau în seamă de patru ani, a fost deja contestată. Dar, așa cum știm, băieții care soluționează contestațiile astea e și ei oameni. Și pedeliști. Un material, pe larg, veți putea citi, vineri, în ediția tipărită a publicației altPHel. Până atunci, sperăm ca utilajele RATP să nu mai fie duse, împreună cu angajații regiei, pentru a lucra în curtea lui Radu Popescu.

http://www.altphel.ro/2012/05/directorul-ratp-radu-popescu-pregateste-ultima-spaga-pedelista-din-banii-nostri-50-de-autobuze/

Solaris in Oradea:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KFTnLABOUBM
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 16:17:47    Titlul subiectului: 155891

Primaria Ploiesti poate sa-si ia adio de la licitatia "cu dedicatie" pentru achizitionarea de autobuze

CNSC le-a dat dreptate firmelor care au contestat anumite prevederi din caietul de sarcini

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a confirmat, in urma cu doua zile, ceea ce cotidianul "Prahova" a aratat, in mai multe randuri, avand la baza documentatiile depuse la acest for de mai multe societati comerciale interesate sa participe la licitatia organizata de Primaria Ploiesti pentru achizitionarea a 50 de autobuze noi destinate Regiei Autonome de Transport Public.
Printr-o decizie a CNSC, au fost admise contestatiile formulate de SC Evobus Romania SRL, SC MHS Truck & Bus SRL si SC Cefin Romania SRL, in contradictoriu cu autoritatea contractanta - Primaria Ploiesti. Astfel, in baza documentelor depuse de partile direct implicate – respectiv firmele si Primaria Ploiesti - reprezentantii Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor au dispus anularea procedurii de atribuire, decizie care este obligatorie pentru autoritatea contractanta, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind achizitiile publice. Primaria Ploiesti nu mai are de ales, astfel fiind obligata sa reia toata procedura de organizare a licitatiei, incepand cu refacerea caietului de sarcini – ale carui prevederi au fost contestate, punct cu punct, in fata CNSC.
La data de 10 mai, tot Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor suspendase, prin decizie, aceeasi procedura contestata de patru societati comerciale.
Printre elementele considerate discriminatorii de catre contestatari, in dosarele depuse la CNSC se enumerau prevederile referitoare la anumite conditii tehnice eliminatorii care ar fi avantajat un anumit producator de autobuze – singurul de pe piata autohtona ce s-ar fi incadrat in cerintele din caietul de sarcini elaborat de autoritatea contractanta. Societatile care au contestat modul de organizare a procedurii de atribuire au solicitat eliminarea criteriilor referitoare la puterea motorului, la parbrizul vertical divizat, dar si la metodologia de punctare aferenta documentatiei de atribuire.
Patru societati din Bucuresti (Cefin Romania SRL, MHS Truck&Bus, Tranzit Class si EvoBus Romania SRL) au contestat la CNSC restrictiile la care sunt supuse eventualele firme care doresc sa participe la licitatia care fusese programata de municipalitatea ploiesteana pentru data de 23 mai, adica exact pentru astazi. Trei dintre acestea au avut castig de cauza si au obtinut anularea procedurii. Primaria Ploiesti a lansat, la inceputul lunii aprilie, procedura de achizitie a 50 de autobuze noi pentru Regia Autonoma de Transport Public, a caror valoare a fost estimata la circa 10 milioane de euro fara TVA.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/111941/primaria-ploiesti-poate-sa-si-ia-adio-de-la-licitatia-cu-dedicatie-pentru-achizitionarea-de-autobuze
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 11 Iun 2012 22:34:32    Titlul subiectului: 156462

Directorul RATP Radu Popescu a demisionat!

Oamenii lui Andrei Volosevici au inceput sa paraseaca posturile! Directorul RATP, Radu Popescu, a demisionat!

Oare s-o schimba ceva bun la RATP?

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/112895/radu-popescu-a-demisionat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 22 Iun 2012 21:02:53    Titlul subiectului: 156677

A doua zi dupa alegerile locale,directorul RATP a semnat un contract dubios pentru vanzarea sinei de tramvai

• Tranzactia a fost blocata, existand suspiciuni asupra cantitatii reale de fier

Managementul Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti a fost luat la bani marunti, de-a lungul ultimilor ani, de catre Camera de Conturi Prahova, reprezentantii acestei institutii de control si de audit financiar sesizand nenumarate nereguli atat in unele contracte incheiate sub conducerea lui Radu Popescu, cat si legate de diferentele de milioane de euro pe care le-a cerut, drept datorii la stat, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.

Care vor fi, de acum inainte, urmarile acestui management categorisit drept neperformant de catre Camera de Conturi Prahova, ramane de vazut. Interesant este ca, saptamana trecuta, dupa alegerile locale din 10 iunie, s-a incercat “debarasarea" de o cantitate de sina de tramvai, in urma semnarii unui contract de vanzare-cumparare care, potrivit informatiilor noastre, ar fi ascuns ceva hibe.
Dupa ce, in urma cu peste o jumatate de an, la Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti a iesit mare scandal dupa ce a fost sesizata disparitia unei cantitati de sina de tramvai care a fost vanduta la fier vechi, conducerea acestei regii s-a gandit sa faca o afacere "legala" din vanzarea a 100 de tone din sinele de tramvai considerate deseuri feroase. Astfel, joi, 7 iunie, cu doar trei zile inainte de scrutinul pentru locale, la sediul Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti s-a derulat o licitatie pe care multi dintre angajatii regiei au privit-o cu reticenta, pentru ca, potrivit acestora, cantitatea reala de sina de tramvai care era "de vanzare" ar fi fost mai mare decat cea prevazuta in acte, iar o cantarire reala a cantitatii de sina nu ar fi avut loc, ci s-a apreciat "din ochi".
Acest lucru reiese chiar si din notele de constatare si din notele explicative date de catre angajatii RATP, intocmite la realizarea inventarierii sinei-deseu din cadrul magaziei de piese si material, actiune care s-a derulat in luna ianuarie 2012. Potrivit acestor documente, cantarirea exacta a sinelor-deseu este imposibila, data fiind modalitatea de estimare a greutatii: "inventarierea s-a efectuat prin masurare liniara a sinei-deseu si prin transformare in kilograme", in timp ce doua dintre angajate au specificat in notele explicative date in urma inventarului ca diferentele intre cantitatile scriptice si cele reale nu pot fi cuantificate exact: "nu am cunostinta de aceasta diferenta, nu avem la dispozitie o modalitate de cantarire a acesteia". Mai mult decat atat, se arata ca "sina-deseu este depozitata in afara regiei, neavand posibilitatea de a o tine sub control".
Pe de alta parte, membrii comisiei de inventariere - printre care s-au aflat directorul tehnic si directorul financiar al regiei – au constatat o diferenta in plus fata de evidenta scriptica a regiei privitoare la cantitatea de sina-deseu. Lucru care arata haosul "organizat" din evidentele Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti. Si, pentru ca tot s-a stabilit o cantitate reala de sina mai mare decat cea din acte, s-a pus de-o licitatie, chiar inainte de alegeri!
Cum socoteala de dinainte de scrutin nu s-a potrivit cu rezultatul de dupa, sinele de tramvai au ramas la RATP, iar contractul de vanzare-cumparare parafat chiar in ziua de 11 iunie intre o firma de fier vechi din Ploiesti si conducerea regiei - pus sub semnul intrebarii!
Potrivit surselor noastre, contractul de vanzare-cumparare a fost deja reziliat, semn ca, dupa aflarea rezultatelor alegerilor locale – care l-au desemnat pe Iulian Badescu primar al Ploiestiului si nu pe Andrei Volosevici, colegul de partid al lui Radu Popescu – actuala conducere a RATP (care ii include, alaturi de directorul general, pe Ion Micu - directorul tehnic, Elena Birligiu – ruda a lui Popescu si director financiar) a cam inceput sa se teama de eventuale urmari ale vanzarii sinelor de tramvai la fier vechi.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/113400/a-doua-zi-dupa-alegerile-locale



l_47279.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.45 kb
 Vizualizat:  de 12655 ori

l_47279.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2012 18:03:22    Titlul subiectului: Troleibuzele Neoplan, din nou in prim-plan! 157281

Troleibuzele Neoplan, din nou in prim-plan!

Auditorii publici au sesizat plati nelegale de circa 446.000 de lei


Activitatea Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti a fost in atentia auditorilor Camerei de Conturi Prahova ani la rand. In urma verificarilor realizate in primavara acestui an la Primaria Ploiesti, inspectorii financiari au recomandat reorganizarea activitatii operatorului, prin transformarea acestuia din regie autonoma in societate comerciala cu capital apartinand Consiliului Local, propunere care a mai fost pusa pe tapet inaintea mandatului lui Andrei Volosevici la conducerea Primariei Ploiesti, dar care a ramas "in coada de peste".


Dincolo de acest lucru, procesul verbal incheiat la sfarsitul lunii aprilie 2012 de catre reprezentantii Camerei de Conturi Prahova, dupa efectuarea auditului financiar aferent activitatii derulate in anul trecut, mai scoate la iveala si alte posibile probleme legate, indirect, de RATP Ploiesti. Este vorba despre "plati nelegale" de 446.603,60 de lei plus dobanda aferenta (31.050 de lei), dintr-un credit bancar, achitate de Primaria Ploiesti societatii din Bucuresti care a furnizat cele 24 de troleibuze Neoplan, in urma incheierii contractului nr. 5691/26.03.2010. Din constatarile Camerei de Conturi Prahova reiese ca unele prevederi ale acestui contract nu au fost respectate, cu referire directa la graficul de livrare a troleibuzelor. Potrivit punctului 8 al contractului de furnizare, societatea care a castigat licitatia pentru cele 24 de troleibuze (de altfel, singura care s-a prezentat la procedura de achizitie) era obligata sa livreze produsele in termen de 15 zile de la emiterea comenzii de catre RATP Ploiesti, in conformitate cu un grafic de livrare. De asemenea, furnizorul se obliga "sa despagubeasca achizitorul (n.n. – Primaria Ploiesti) impotriva oricaror reclamatii si actiuni in justitie, in legatura cu produsele achizitionate si daune-interese, costuri, taxe si cheltuieli de orice natura". Camera de Conturi Prahova a sesizat ca furnizorul troleibuzelor nu si-a respectat obligatiile contractuale de livrare conform graficului (care stabilea furnizarea in patru loturi, la date precise, respectiv 31.03.2010, 16.04.2010, 7.05.2010 si 21.05.2010), reiesind ca, de fapt, livrarile au fost efectuate in perioada 21.05.2010 – 15.10.2010. Grav este ca, potrivit auditorilor publici, "facturile aferente livrarilor au fost emise de furnizor in perioada 8.04.2010 – 1.02.2011".
O problema a fost si cresterea cotei taxei pe valoarea adaugata, incepand cu 1 iulie 2010. "Incepand cu data de 1.07.2010, urmare a modificarii prevederilor Codului fiscal, respectiv prin majorarea cotei de TVA la 24%, furnizorul a emis facturi si a solicitat plata suplimentara peste prevederile contractuale privind valoarea troleibuzelor livrate dupa aceasta data. Acest lucru s-a intamplat in conditiile in care pretul de livrare a fost ferm, iar majorarea cotei de TVA – avand in vedere ca furnizorul nu a efectuat livrarile in termenul contractual – trebuia suportata din fondurile proprii si nu prin majorarea pretului la beneficiar (...). Facturile emise de funizor au fost acceptate la plata si achitate integral de Primaria Ploiesti dintr-un credit contractat cu BCR, desi, asa cum am aratat, acesta nu si-a indeplinit obligatiile ce-i reveneau prin contractul de livrare pana la data de 21.05.2010", arata reprezentantii Camerei de Conturi. Concluziile acestora sunt clare: "Ca urmare a derularii necorespunzatoare a contractului, Primaria Ploiesti a platit nejustificat, peste prevederile contractului de furnizare, suma de 446.603,60 de lei, reprezentand diferenta de taxa pe valoarea adaugata calculata pentru cele 17 troleibuze livrate dupa ultimul termen de livrare". Asadar, consecintele economico-financiare ale abaterii de la prevederile legale au constat in "imobilizarea fondurilor publice pentru plati nedatorate, al caror cuantum a depasit prevederile asumate de entitate prin contractul de furnizare". Printre persoanele cu atributii, considerate vinovate de aceste abateri, a fost mentionat inclusiv directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, Radu Popescu, cel care avea obligatia sa urmareasca derularea contractului, adica livrarea troleibuzelor in termenele prevazute.
La finalul serialului "dedicat" neregulilor sesizate de catre reprezentantii Camerei de Conturi Prahova dupa efectuarea auditului financiar pe anul 2011 la Primaria Ploiesti, ramane de mentionat faptul ca reprezentantii legali ai municipalitatii – printre care si fostul primar, Andrei Volosevici - au semnat "cu obiectiuni" procesul verbal incheiat la terminarea controlului.
In editiile viitoare, vom prezenta date despre rezultatele verificarilor privind relatia contractuala dintre Primaria Ploiesti si Rosal Grup, precum si despre sanctiunile aplicate in cazul proiectului “Parcul Municipal Ploiesti Vest" .


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/114488/troleibuzele-neoplan-din-nou-in-prim-plan



l_47630.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.69 kb
 Vizualizat:  de 12526 ori

l_47630.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 14 Iul 2012 20:35:56    Titlul subiectului: 157313

Fosta ghenă RATP din Ploiești a redevenit stație!

La doar câteva zile după ce blogerul ploieștean Ionuț Urzeală publica fotografii cu modul jalnic în care arată o stație din vestul Ploieștiului, acesta a fost curățată de gunoaie. Inițiativa lui a avut ecou în presa prahoveană, iar Ionuț promite că va fi, în continuare, vigilent.

Zilele trecute, tânărul a postat mai multe fotografii cu stația de troleu și a improvizat o pancartă pe care a scris „Nu aștept troleul 202, ci mașina de gunoi", protestând, astfel, față de modul în care arăta stația, transformată în ghenă de gunoi.


Telefonul a sunat, alarma de mail a zornăit și am fost înștiințați că fostă ghenă RATP din Vest a redevenit stație! Adică n-am scris degeaba, tata! Așteptăm acum că acel spațiu să fie cât mai curând redat în folosință!, scrie acum Ionuț pe blog.

Și mai face o promisiune: Promitem să fim în continuare vigilenți și cu aparatul pregătit!


http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/FOTO_Protest_cu_ecou-_Fosta_ghena_RATP_din_Ploiesti_a_redevenit_statie_0_736126577.html#



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.9 kb
 Vizualizat:  de 12497 ori

8.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.28 kb
 Vizualizat:  de 12497 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 20:11:50    Titlul subiectului: Vulcan și Iancovici, în cărți la șefia RATP Ploiești 157559

Vulcan și Iancovici, în cărți la șefia RATP Ploiești

După demisia lui Radu Popescu de la șefia Regiei Autonome de Transport Public Ploiești, interimatul a fost asigurat de Ion Micu, directorul tehnic al Regiei. Însă lucrurile nu vor rămâne așa. În ultima vreme au început să se vehiculeze deja două nume al unor posibili noi directori. Este vorba de Mircea Vulcan, fostul director al RATP Ploiești în mandatele 2000-2004 și 2004 – 2008, dar și de Cristian Iancovici, șef al Serviciului Siguranța Circulației din cadrul Regiei. Trebuie amintit faptul că printre primele lucruri solicitate de actualul primar al municipiului Ploiești s-a numărat și un audit la RATP Ploiești.


http://www.observatorulph.ro/administratie/administratia-locala/vulcan-si-iancovici-in-carti-la-sefia-ratp-ploiesti



video_125197529260375700_3_large.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.81 kb
 Vizualizat:  de 12425 ori

video_125197529260375700_3_large.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 27 Iul 2012 17:01:53    Titlul subiectului: 157677

RATP Ploiesti se rostogoleste pe rotile falimentului!

Primarul Iulian Badescu a anuntat ca, pana la toamna, va prezenta legislativului local solutiile pentru salvarea transportului in comun


Lipsa de performanta si incapacitatea de a conduce unul dintre serviciile vitale ale unui municipiu resedinta de judet – transportul in comun – ale pedelistului Radu Popescu, care si-a dat demisia din functia de director general abia dupa ce prietenul si seful sau de partid, Andrei Volosevici, a pierdut alegerile pentru Primaria Ploiesti, au dus catre un lucru ce era de mult timp previzibil: RATP Ploiesti se rostogoleste pe rotile falimentului! Informatia ne-a fost confirmata, recent, in cadrul unei discutii purtate cu primarul Ploiestiului, Iulian Badescu.
Dupa ce, cu cateva editii in urma, v-am prezentat detalii in legatura cu neregulile pe care reprezentantii Camerei de Conturi Prahova le-au identificat, in primavara acestui an, in cadrul Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, activitatea societatii a fost luata, din nou, la bani marunti, de catre Compartimentul de audit al Primariei Ploiesti. Controlul a fost propus de catre noul primar al municipiului, Iulian Badescu, dupa ce acesta a fost investit in functie.Verificarile au fost dispuse pentru ca, la inceput de mandat, noul edil al municipiului sa stie ce i-a lasat mostenire fostul primar la nivelul regiilor din subordinea legislativului local, dar si al directiilor si al serviciilor aflate in subordinea executivului. "Sunt probleme atat la nivelul societatilor aflate in subordinea Consiliului Local Ploiesti, cat si la nivelul directiilor aflate in subordinea municipalitatii ploiestene. Din nefericire, capacitatea serviciului de audit al Primariei Ploiesti nefiind foarte mare, nu se pot identifica problemele decat in etape", ne-a declarat primarul Iulian Badescu.
Acesta ne-a mentionat ca, de departe, in urma verificarilor facute, "cea mai mare problema pe care o avem la nivelul municipalitatii este cea a RATP Ploiesti. Tin sa va spun insa ca la aceasta regie se efectueaza un control si de catre Directia Generala a Finantelor Publice Prahova, control care se pare ca a identificat sume imense restante la bugetul de stat. Mai exact, datoriile RATP se pare ca vor insuma o valoare extrem de mare, de aproape 16 milioane de euro". Intrebat daca, odata ce s-au constatat aceste datorii imense, RATP Ploiesti risca sa intre, astfel, in faliment, primarul Iulian Badescu ne-a raspuns:"Da, risca sa intre in faliment. Aceaste datorii nu pot fi acoperite. Dar, pentru a evita acest lucru, suntem in cautarea unor solutii. Urmeaza sa ma consult si cu juristi, cu economisti, dar si cu reprezentantii Departamentului tehnic din cadrul RATP pentru a pune in aplicare cea mai buna solutie pentru salvarea acestei regii. Evident, o astfel de solutie ia in calcul restructurarea de personal si refundamentarea posturilor, reasezarea, la nivel general, a transportului public la nivelul municipiului Ploiesti. Deocamdata, nu pot sa fac publice solutiile pe care le gandim, pentru ca acestea sunt in proces de fundamentare din punct de vedere juridic si economic. Toate au, insa, un singur scop: sa fie salvat transportul public in Ploiesti. Pana la toamna, sper sa prezint Consiliului Local Ploiesti proiectele de hotarari care sa duca la salvarea acestui serviciu vital pentru comunitatea noastra".


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/115169/ratp-ploiesti-se-rostogoleste-pe-rotile-falimentului

Datorii de peste 10 milioane de euro la RATP Ploiești

Datoriile Regiei Autonome de Transport Public Ploiești sunt estimate la peste 10 milioane de euro, ceea ce l-a determinat pe primarul municipiului să solicite un control al Direcției Finanțelor Publice.

RATP Ploiești, structură cu un buget total anual aprobat la valoarea de 76 de milioane de lei, are datorii de circa 50 de milioane, potrivit unor surse din cadrul Direcției Generale a Finanțelor Publice Prahova. Situația neagră de la Regie este confirmată și de către conducerea administrației locale, care încearcă în mod disperat să găsească o soluție de ieșire, informează cotidianul Telegrama.

Gaura de la RATP este cea mai mare în care s-a aflat vreodată o structură a Primăriei Ploiești în ultimii ani. După ce a crescut, de la un an la altul, deficitul a ajuns, în acest moment, la circa 10 milioane de euro. Regia a fost implicată, în ultimii doi ani, în mai multe litigii cu ANAF-ul și Curtea de Conturi, după ce fiecare control desfășurat aici a scos la iveală nereguli.

ANAF a emis la începutul acestui an o decizie de impunere pentru suma de 34,7 milioane de lei, reprezentând TVA neplătit în perioada 2007-2010 în baza subvenției acordate de la bugetul local. La acea vreme, autoritățile locale s-au apărat, spunând că sumele acordate de Consiliul Local au avut caracter de ajutor social, pentru care nu trebuia plătit TVA.

Mai multe informații neoficiale spun că, în acest moment, neaplicarea TVA-ului nu este singura problemă la Regie. Potrivit site-ului ph-online.ro, se pare că managerii de la RATP n-au reușit să aplice corect nici legislația privind impozitul pe profit, vânzând în pierdere abonamente.

Încă un control fiscal

Primarul Ploieștiului, Iulian Bădescu, a solicitat un nou control din partea Direcției Generale a Finanțelor Publice la RATP. De asemenea, viceprimarul care se ocupă de RATP, Raul Petrescu, a anunțat că și auditul intern va fi trimis la Regie, imediat ce va termina controlul de la Direcția Tehnică.

„Cu siguranță va fi făcut un audit la Regia Autonomă de Transport Public. Momentan, se așteaptă numirea noului director. Din informațiile pe care le-am primit de la Direcția de Finanțe, datoriile trec de 10 milioane de euro", a declarat Raul Petrescu pentru Telegrama.


http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Datorii_de_peste_10_milioane_de_euro_la_RATP_Ploiesti_0_744525743.html#
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 30 Iul 2012 21:30:48    Titlul subiectului: 157719

"IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEULUI 222

Incepand cu data de 01.08.2012, traseul 222 Gara Vest - Real si retur se desfiinteaza.
Calatorii care si-au procurat abonamente pe traseul 222 pot circula, pana la epuizarea valabilitatii, cu trasee a caror rute se suprapun cu acesta, pe baza tronsonului comun aprobat.

R.A.T.P. PLOIESTI"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2012 21:07:36    Titlul subiectului: 157749

O tânără din Ploiești a fost bătută de controlorii RATP

O tânără de 20 de ani din Ploiești susține că a fost bătută, în această dimineață, de doi controlori RATP, în timp ce circula cu tramvaiul 102.

Conform fetei, incidentul s-a petrecut în jurul orelor 08.40, între stațiile Interex și Complex Meșteșugăresc. ”Erau trei controlori, o femeie, un bărbat cu mustață, mai în vârstă, și un altul la vreo 30 de ani. Mi-au cerut biletul, l-am arătat, a fost în regulă, l-au rupt, după cum se face, și au plecat mai departe. După ce au terminat de controlat toți pasagerii din tramvai, s-au întors la mine și mi-au mai cerut odată biletul. Am întrebat pentru ce, dar l-am dat. Unul din ei a spus că nu e compostat cum trebuie și au început să se ia de mine. M-au înjurat, m-au jignit și au început să mă bruscheze, cerându-mi buletinul. Au tras de mine la propriu. Vă dați seama că m-am speriat. Am încercat să scot telefonul și să o sun pe mama, dar unul din ei l-a smuls și l-a aruncat din tramvai. Atunci, celălalt m-a lovit”, ne-a povestit, speriată, Larisa, tânăra agresată de controlorii RATP. Fata susține că niciun pasagerii din tramvai nu au avut nicio reacție. Tânăra se află în stare de șoc și susține că îi este frică să depună plângere la poliție. Am stat de vorbă și cu reprezentanții RATP Ploiești care ne-au declarat că vor face verificări și vor reveni cu un punct de vedere.

Contactat telefonic de către observatorulph.ro, Cristian Iancovici, șeful serviciului Siguranța Circulației din cadrul RATP Ploiești a confirmat incidentul, infirmând totodată că ploieșteanca respectivă ar fi avut bilet. ”Persoana în cauză trebuie să depună plângere la noi. Din primele cercetări reiese că aceasta n-a avut bilet, și-a aruncat telefonul și a amenințat controlorii. Pentru elucidare cazului, însă, trebuie să depună neapărat plângere la noi și ne vom face datoria”, ne-a declarat Iancovici.

Incidentul a fost făcut public de către observatorulph.ro iar, la scurt timp, conducerea RATP a demarat o anchetă. Contactat telefonic, Cristian Iancovici, șeful serviciului Siguranța Circulației din cadrul RATP Ploiești a confirmat incidentul, infirmând totodată că ploieșteanca respectivă ar fi avut bilet. Ulterior, tânăra s-a dus și a depus plângere la Secția 2 de Poliție Ploiești, oamenii legii plecând imediat pe urmele agresorilor. În urmă cu foarte puțin timp, cei doi controlori, alături de colega lor care a asistat indiferentă la incident, au fost aduși la sediul Secției 2 pentru audieri. Puși față în față cu victima, aceștia au recunoscut că tânăra avea bilet, însă au infirmat că ar fi agresat-o. În cele din urmă, Larisa a refuzat să depună plângere penală împotriva lor, bazându-se pe faptul că, dacă au fost aduși la Poliție, pe viitor vor renunța la astfel de practici. Mai mult decât atât, conform surselor noastre, controlorii respectivi nu sunt la prima abatere de acest gen.


http://www.observatorulph.ro/eveniment/articole-eveniment/o-tanara-din-ploiesti-a-fost-batuta-de-controlorii-ratp



102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.57 kb
 Vizualizat:  de 12267 ori

102.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 12:40:53    Titlul subiectului: 157765

Este foarte bine ca au desfiintat traseul 222, dupa ce ca se mergea mai mult gratis, nici controlul nu venea pe el, apoi avea un procent foarte mic de calatori, iar de cateva zile s-au reintrodus doua dube de la DST din 13 in 13 minute care strabat cartierul Vest 1 si sunt gratis pentru locuitori care doresc sa mearga la cumparaturi la Real.

Despre controlorii cu pricina, nu e prima data cand se intampla asa ceva. De multe ori joaca si teatru, odata au fost prinsi 2 tineri, unul dintre ei dupa vreo 5 minute a fugit, iar celalalt a ramas acolo, iar controlorii au inceput sa-l ameninte sa-l sune sa se intoarca inapoi, ca a lovit o controloare cand a fugit, desi era total fals, asa ca au chemat militia. Sunt foarte inventivi si hoti acesti controlori pe care ii are Ploiestiul. Rusine RATP-ului ca inca mai tine astfel de oameni care isi bat joc de calatorii care aleg RATP-ul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 10 Aug 2012 18:44:05    Titlul subiectului: 157976

Program de duminică, în 15 august, pe traseele RATP Ploiești

Miercuri, 15 august, traseele regulate urbane din Ploiești vor circula după un program de zi de duminică.

Măsura a fost luată având în vedere că, potrivit legii, 15 august - Adormirea Maicii Domnului conform calendarului ortodox, este declarată zi liberă.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Program_de_duminica-in_15_august-pe_traseele_RATP_Ploiesti_0_752924881.html

Care zi libera? ca eu lucrez:(
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2012 20:46:09    Titlul subiectului: 157984

Incep schimbarile in conducerea Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti


Indicatorii de performanta pentru jumatatea anului arata lipsa... performantei l Noua conducere trebuie sa aduca pe linia de plutire aceasta regie


In cadrul sedintei care va avea loc luni, consilierii locali ploiesteni vor desemna noii membri ai Consiliului de Administratie al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti. Cele cinci persoane care vor constitui Consiliul de Administratie al RATP (una dintre acestea fiind desemnata de catre Directia Generala a Finantelor Publice Prahova) vor incheia un contract de mandat, prin care vor primi imputernicirea de a incheia acte juridice in calitate de reprezentanti ai Consiliului Local Ploiesti in CA. Durata mandatului va fi de patru ani, indemnizatia pe care ar trebui sa o primeasca fiecare administrator in parte fiind de 500 de lei lunar, din fondurile RATP, indiferent de numarul sedintelor Consiliului de Administratie.

Numirea noilor membri ai CA al RATP va fi primul pas pentru desemnarea unui nou director general al regiei ploiestene de transport public. Potrivit legislatiei in vigoare, administratorii desemnati au ca atributii, printre altele, aprobarea directiilor principale de activitate si de dezvoltare a RATP, precum si numirea/revocarea directorilor si stabilirea remuneratiei acestora.
Noua conducere nu are o misiune simpla, avand in vedere ca indicatorii de "performanta" prezentati la jumatatea anului 2012 nu sunt deloc favorabili. La 30 iunie, profitul brut este... pe minus (-1.277.000 de lei), la o cifra de afaceri de 34.488.000 de lei realizata tot la jumatatea anului. La capitolul datoriilor, Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti are de tras cu cele 34,7 milioane de lei inregistrati printr-o decizie a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, care reprezinta taxa pe valoarea adaugata aferenta subventiilor acordate de Consiliul Local Ploiesti pentru perioada octombrie 2007 – decembrie 2010. Deocamdata, actiunea in instanta prin care RATP a contestat aceasta decizie a ANAF – Directia Generala Mari Contribuabili este suspendata, pana la judecarea pe fond a dosarului.
Pe de alta parte, suma totala la care se ridica datoriile curente a crescut la 40.679.000 de lei, din cauza negocierii contractelor cu o parte dintre furnizori, astfel incat plata sa se faca la 60 de zile. Si la cheltuielile totale (38.801.000 lei la jumatatea anului) sunt probleme, pentru ca a crescut nivelul tarifelor la combustibili si la utilitati.
Prin urmare, dati fiind indicatorii de performanta stabiliti in anexele la contractul de mandat care va fi semnat cu noua conducere a RATP Ploiesti, este extrem de greu ca Regia Autonoma de Transport Public sa fie readusa pe linia de plutire. Pana la sfarsitul anului, profitul brut ar trebui sa fie de... 500 de lei, la o cifra de afaceri de 68,5 milioane de lei, in timp ce anul ar trebui sa se incheie cu datorii de "numai" 5,5 milioane de lei.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/115898/incep-schimbarile-in-conducerea-regiei-autonome-de-transport-public-ploiesti



troleibuz_0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.98 kb
 Vizualizat:  de 12151 ori

troleibuz_0.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 02 Oct 2012 19:18:49    Titlul subiectului: 159385

Primarul municipiului Ploiesti, domnul Iulian Badescu, participa marti, 2 octombrie 2012, la o intalnire cu domnul Gabriel Friptu, directorul general al AMPOR, la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Alaturi de domnul primar Iulian Badescu la intalnire mai participa dna Coziana Georgescu, coordonatorul Polului de Crestere Ploiesti, si dl. Marcel Apostolescu, director al Agentiei de Dezvoltare Intercomunitara. In cadrul acestei intalniri se va discuta despre stadiul de implementare al proiectelor depuse de Polul de Crestere Ploiesti, in principal Reabilitarea liniei de tramvai 101-102 si Parcul Municipal Vest. Municipalitatea spera ca pana la sfarsitul lunii octombrie sa semneze contractele de finantare pentru reabilitarea caii de rulare a tramvaiului.
www.ploiesti.ro
In alta ordine de idei remorca LOHNER-ului a disparut din parcul Mihai Viteazul si a fost depozitata intr-o hala a depoului de tramvaie.Vagonul motor va avea aceeasi soarta, cat de curand.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 7 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community