|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 26 Mai 2009 21:41:51 Titlul subiectului: |
111556 |
|
Astazi cel putin un MAZ a circulat tot programul de dupa-amiaza pe traseul 29. Este vorba de 630. Daca am fost informat corespunzator, in cazul in care conducerea Transurb-ului accepta ca linia 29 sa revina la vechea forma, atunci linia 102 va mai putea renunta la cateva autobuze MAZ care probabil vor fi utilizate pe alte trasee precum 17 sau 19. Incet dar sigur, DAB-urile incep sa fie utilizate tot mai mult pe Curse Conventie.
In mod ciudat DAB-ul cu numarul de parc FPV, desi deserveste mereu Curse Conventie, in aceasta seara avea afisat traseul 28 si un alt DAB figura cu 25. Coincidenta afisajului acestor numere pare prea mare. Mentionez ca ambele trasee functionau candva in Galati insa nu stiu daca acestea vor fi redeschise sau vor avea o alta configuratie... Inca nu am aflat nimic in acest sens am auzit insa discutii ca in viitorul apropiat se vor da in folosinta mai multe trasee. Posibil sa se faca deja teste in acest sens.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 27 Mai 2009 08:43:53 Titlul subiectului: |
111566 |
|
Linia 29 va circula in forma actuala (pe Domneasca) pana se vor termina lucrarile din Port.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 27 Mai 2009 11:56:50 Titlul subiectului: |
111573 |
|
Conform informatiilor pe care le-am primit, vor fi doua autobuze MAZ pe traseul 19, acestea circuland intercalate cu mijloacele de transport care deservesc traseul 20 (si acestea tot 2 la numar). Prin urmare, vor fi patru mijloace de transport care vor asigura legaturi intre Cartierul Siret, Gara C.F.R. respectiv Gradina Publica iar frecventa acestora este, in prezent, multumitoare.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 27 Mai 2009 15:43:12 Titlul subiectului: |
111582 |
|
Nu stiu si nu cred daca sunt numai 2 si 2, orasul este plin de 19 si 20, comparativ cu 22 si 11. In sedinta CLG de ieri, au fost supuse verificarii urmatoarele modificari:
Traseul 11: Din fata Prefecturii se va duce catre stanga pe strada Eroilor apoi Piata Centrala,
Traseul 31: va fi scos pe motiv ca nu este rentabil,
Traseul 15 si traseul 35: vor fi unite,
Traseul 19: Complex Siret - Liceul Auto - Flora - Inelul De Rocada - Complex Francezi - Str. Brailei - Str. Domneasca - Gradina Publica.
Traseul ??: Piata Centrala - Trecere BAC. Eu sugerez sa fie notat cu 4, 16, 25, sau 18.
Traseele 101, 102, 103, 104, 36, 37, 5, 42, 44, 8, 22, 11, 9, 10, 15+35, 19, 20 vor fi EXCLUSIV DESERVITE DE TRANSURB, dubarii vor fi exclusi de pe aceste trasee.
Trasee pentru maxi-taxi: Filesti - Depozit, Barbosi - Micro 19, alte rute mai nerentabile. Se va incerca limitarea dubarilor la circa 150 in tot orasul care vor servi traseele secundare, ei vor fi legatura catre traseele principale asigurate de TransUrb S.A. Galati. INFORMATIILE LE AM DE LA UN VECIN CARE ESTE IN CONDUCEREA TRANSURBULUI. NU VA POT DA NUMELE LUI DAR ESTE PRINTRE PRIMII OAMENI DIN TRANSURB.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 27 Mai 2009 16:06:37 Titlul subiectului: |
111585 |
|
Cateva poze din orasul nostru cu autobuzele TransUrbului deservind o parte din traseele locale. In prima poza se poate observa ceea ce am numi "baza" primei jumatati a anilor 2000, adica midibuzele Isuzu, omniprezente pe majoritatea traseelor locale. Daca la inceput acestea au fost trimise sa deserveasca traseele 102 si 11b, pe parcursul anilor urmatori au deservit toate traseele existente, inclusiv cele de tramvai atunci cand a fost necesar (se poate observa in setul de mai jos un midibuz deservind linia de tramvai 36). In prima poza, realizata in prima jumatate a anilor 2000 se poate observa si midibuzul EEK (al doilea din coloana).
Sa ne amintim si de troleibuzele Astra/Ikarus, care au fost singurele "reprezentate electrice" pe traseele 102 si 104 dupa casarea troleibuzelor DAC articulate si pana la introducerea celor produse in Bielarus. Poza este mai veche, in prim-plan se poate observa troleibuzul 224 in vremea in care inca nu se pusesera placutele galbene cu noul numar de inregistrare (1280).
Midibuzele Cobra au debutat initial pe traseul 102, mai apoi au fost introduse si pe linia 17. Au existat insa si ocazii cand acestea au fost utilizate pe trasee precum 9, 20 sau 26. Una dintre exceptii este surprinsa in pozele de mai jos. In prezent, acestea sunt utilizate frecvent pentru traseul 11b.
Si fiindca tot am amintit de troleibuzele din Bielarus, iata un exemplu clasic, surprins in zona Potcoava de Aur. Deocamdata aceste troleibuze sunt utilizate pe traseul 102, prin rotatie. Sper sa le vedem curand si pe celalalt traseu, cu capat de linie in Tiglina III...
Uneori si tramvaiele intra pe cate un "traseu de ocazie". Surprinzator ca vatmanul si-a dat osteneala sa programeze afisajul ca-n poza de mai jos: Depou - Piata Energiei.
In urma permutarilor de pe trasee, DAB-urile si-au pierdut titulatura pe traseul 102 in favoarea unei game mai variate: 9, 17, 20, 26, 31, 104. In pozele de mai jos este surpins un DAB pe linia 104, in vremea in care repartizarea MAZ-urilor "permitea" suplinitori. Ca o scurta paranteza, in anumite perioade ale zilei se mai introduce cate un DAB suplinitor pe linia 104, cel mai des utilizat fiind FPZ.
Uneori mai exista si probleme de afisare pentru MAZ-uri. In aceste situatii se apeleaza la varianta clasica: placuta din lemn sau PVC, cu numarul de linie si capetele aferente.
Un alt aspect imbucurator a constat in schimbarea gheretelor de unde se pot achizitiona biletele de calatorie. Majoritatea acestor locatii au fost schimbate, intr-o poza postata mai jos fiind surprins noul punct de vanzare bilete din statia Centru (in fata Loto-Pronosport).
Ultima poza este dedicata traseului 10, deservit in prezent de midibuze. Poza a fost realizata langa Palatul Telefoanelor
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.52 kb |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.95 kb |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.43 kb |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
257.94 kb |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.86 kb |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
296.5 kb |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.9 MB |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.32 kb |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.95 MB |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.95 MB |
Vizualizat: |
de 9851 ori |
|
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 06/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 27 Mai 2009 19:25:13 Titlul subiectului: |
111599 |
|
Exact asta a fost si propunerea mea intr-un post anterior;reunirea traseelor 15 si 35,si mi s-ar parea o idee buna sa prelungeasca traseul pana la Metro.Ai specificat traseele 37,101 si 103...momentan acestea sunt in "stand-by",au de gand sa le reintroduca in "peisajul public"?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 27 Mai 2009 23:44:33 Titlul subiectului: |
111612 |
|
Nu as spune ca traseul 31 este nerentabil. Am calatorit pe acest traseu si mai mult, am asistat de nenumarate ori la plecarile respectiv sosirile autobuzelor care deservesc acest traseu la capatul de linie din Micro 19 si pot spune ca exista mereu numerosi pasageri. Un midibuz nu ar face fata traseului 31. Poate ca se doreste eliminarea jonctiunii 21/31. In acest caz as sugera ca traseul 21 sa se "abata" de la cursul sau normal pe la capatul de linie din Micro 19 si mai apoi sa iasa pe drumul de centura, spre Barbosi.
Imi amintesc totodata de modificarile de linie care au avut loc in anii 1989-1992. O parte din traseele de autobuz au disparut... Linia care se vrea actualizata acum, cu legatura intre Trecerea Bac si Piata Centrala a fost functionala pana in prima jumatate a anilor '90 si avea numarul 32. Nu stiu nici pana astazi de ce s-a renuntat la ea intrucat nu ducea lipsa de calatori.
Desigur, o idee buna este unirea traseelor 15 si 35. Traseul 15 are, in cea mai mare parte a zilei, flux redus de calatori. Probabil un MAZ sau un DAB ar fi suficient pe un astfel de traseu.
Intr-adevar, conform spuselor lui BaditaStefanGalati, pe traseul 19 au circulat ieri (27.05.2009) mai multe autobuze, eu am observat trei, nu stiu insa daca au ramas in serviciu pe tot parcursul zilei. Conform informatiilor primite, se intentioneaza mentinerea a doar doua MAZ-uri pe aceasta linie. Pe de alta parte, daca linia 19 va suferi modificarile amintite de colegul nostru (adica prelungirea acestui traseu prin Complexul Francezi), atunci va mai fi necesar cel putin inca un autobuz.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 06/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 13:46:29 Titlul subiectului: |
111629 |
|
Imi puteti spune pe ce strazi a circulat fostul traseu 32?
|
|
Sus |
|
|
cg2005
Data înscrierii: 18/Dec/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2013 Mesaje: 97 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 20:35:33 Titlul subiectului: |
111645 |
|
Traseul 32: Piata Mare - Trecere Bac. Turul: Piata Mare - Str. Sf. Spiridon - Bd. Brailei - Rondou "Ultimul Leu" - Str. Closca - Trecere Bac. Returul: Trecere Bac - Str. Closca - Bd. Brailei - Bd. G. Cosbuc - Str. Tecuci - Piata Mare.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 06/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 21:02:53 Titlul subiectului: |
111647 |
|
Cred ca in prezent traseul 32 va intra in P-ta Centrala exact pe unde intra 12 si 15...am mers azi pe traseul 35 cu Prestij-ul LXC si,ca o surpriza au introdus o taxatoare in mijlocul de transport deoarece pe acest traseu se faceau multe blaturi si ca raspuns calatorii "vroiau sa-si cumpere bilet dar nu aveau de unde"dat fiind faptul ca singurul punct de achizitionare a biletelor este in P-ta Centrala.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 21:19:58 Titlul subiectului: |
111650 |
|
Intotdeauna am fost de acord cu o astfel de masura, cu care de altfel eram obisinuit pe vremea cand frecventam orasul Piatra-Neamt. Taxatoarea avea o ghereta in interiorul autobuzului, de regula inaintea ultimei usi. Si la Galati a existat o astfel de incercare, pe un traseu de "proba" de care nu-mi amintesc insa prea multe. Stiu insa ca generatia de autobuze 9079-9085 a avut ghereta pentru taxatoare. Fac o scurta paranteza si amintesc ca 9081 si-a pastrat - culmea ironiei - acea ghereta chiar si dupa ce Transurb-ul (pe atunci R.A.T.U. Galati) a renuntat la serviciul de furnizare a biletelor de calatorie in interiorul mijloacelor sale de transport; ghereta a rezistat aproximativ o luna, pana cand 9081 a intrat la RK.
Frauda exista pe toate liniile de transport, de ce sa nu fim sinceri. Cred ca cea mai frauduloasa linie este, in prezent 31, unde nu prea am vazut calatori care sa aiba bunul simt sa-si plateasca calatoria. Sunt convins ca, daca in fiecare mijloc de transport ar exista o taxatoare, pierderile inregistrate de Transurb s-ar mai diminua.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 21:30:29 Titlul subiectului: |
111651 |
|
Eu in 19 ani nu am platit niciodata, sunt calatori care nu platesc, TransUrbul face protectie sociala, adica, elevii sunt carati la jumatate de pret, batranii peste 65 de ani au gratuitate, invalizii gratuitate, etc. Cea mai buna solutie e taxatoare si 2 gardieni in fiecare autobuz, troleu si tramvai, dar faptul ca sunt multe mijloace de transport, orasul este mare, unii se urca pentru o statie, iar un om are voie sa munceasca 8 ore pe zi, asta inseamna ca la 100 de mijloace de transport, sunt necesari 600 de oameni care sa controleze adik 1 controloare si 2 gardieni. Asa ca investitia nu se acopera, prea mult de plata la salarii.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 21:38:46 Titlul subiectului: |
111653 |
|
Cel mai bine ar fi ca mijloacele de transport care deservesc traseele locale sa aiba doar o taxatoare, fara alte "ajutoare". Este suficient, fiindca daca se stabileste ca pasagerii sa urce - de exemplu - doar pe usa din spate, acolo va fi amplasat locul de taxare, iar incasarea se va face gradual. Celelalte doua usi - in cazul MAZ-urilor sau DAB-urilor - pot fi utilizate pentru coborarea pasagerilor. Mentionez ca aceasta idee a fost aplicata in Piatra-Neamt (si sunt sigur ca si-n alte orase din tara) si a fost un succes in ceea ce priveste evitarea fraudei.
Poate ca nu toate traseele necesita o astfel de masura. Poate ca pe langa linia 35, ar mai trebui introduse taxatoare si in cadrul mijloacelor de transport care deservesc liniile spre Metro (12, 17) precum si cele spre Barbosi (21, 31). Fiindca scuze exista mereu. Ar mai fi necesara aceasta metoda si pentru traseul 10, care nu are "zona comuna" mare cu celelalte trasee si pentru care au mai existat ceva nemultumiri in ceea ce priveste achizitionarea de bilete. Prin urmare, ar rezulta ca, pentru satisfacerea unor astfel de pretentii, la Galati ar trebui adoptata o metoda mixta, ceea ce nu cred ca se va intampla deocamdata. Din acest motiv am spus - pentru a impaca intreaga situatie - sa se introduca taxatoare pe toate mijloacele de transport care deservesc traseele locale.
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 28 Mai 2009 21:45:05, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 06/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 23:42:26 Titlul subiectului: |
111666 |
|
Intr-adevar,asa este ideal dar...daca ar fi cum a zis Amiralul(doar o taxatoare)ce te faci cu diferiti "baieti"care nu vor sa plateasca si devin agresivi recurgand la gesturi obscene?Eu zic ca pe traseele 10,12,15,17,21,29 si 31 care sunt deservite de Isuzu-uri,Prestij-uri,Cobre si Dab-uri,soferul sa aiba obligatia sa controleze legitimatiile de calatorie...am specificat aceste trasee deoarece sunt trasee cu flux mai redus de calatori,iar autobuzele specificate ofera sansa unui astfel de control,spre deosebire de MAZ-uri care au cabina izolata...si aceasta metoda a mai fost folosita si in "era midibuzelor"cand,mi-amintesc ca nu prea te puteai urca in Isuzu-uri,Prestij-uri si Cobre fara sa te intrebe soferul de bilet;nu aveai ce face...la fel si la Dab-uri-De ex.DWO are un astfel de sofer(sau cel putin a avut)cand nu plecai din Gara Barbosi daca nu-ti cumparai bilet...ex.(a se citi ecs,deoarece in prezent nu mai este)JTD avea un sofer de care nu puteai "sa scapi fara bilet".Oricum cea mai buna metoda(dupa cate am vazut pana acum) este sa ia soferii atitudine desi la MAZ-uri si tramvaie este cam greu...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Mai 2009 06:47:31 Titlul subiectului: |
111671 |
|
Daca exista probleme cu calatori recalcitranti pe anumite trasee, de ce nu se cere ajutorul jandarmilor ? In Bucuresti au fost niste actiuni comunte controlori+jandarmi, raziile efectuate pe mijloacele de transport avand succes destul de mare.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Mai 2009 07:11:26 Titlul subiectului: 36 |
111672 |
|
Astazi din nou 36 era deservit de autobuze, l-am vazut pe DAB-ul FPZ.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 29 Mai 2009 09:31:50 Titlul subiectului: |
111676 |
|
Tramvaiul 40 a revenit la viata circula in paralel cu 39. Daca tot s-au suspendat traseele 35 si 54, dece nu se reintroduce 37 si cum toata lumea zice ca 5-ul care este cel mai lung traseu de tramvai, nu e rentabil, ar fi bine ca 37 sa fie scos, 5 sa mearga in gara mare iar 8-ul ramanea singurul tramvai pentru Bazinul Nou, unde zona e in paragina.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 29 Mai 2009 10:59:55 Titlul subiectului: |
111677 |
|
Dupa cum am mai amintit, traseul 37 este deschis insa nu este deservit de nici un tramvai. Din acest motiv mai este cunoscut si sub denumirea de "traseu fantoma".
La redeschidere linia 37 a fost considerata rentabila insa Transurb-ul nu avea suficienti vatmani pentru a introduce Tatre sau ZGT-uri. Acum, dupa ce 35 si 54 au devenit inactive exista posibilitatea "onorarii" acestui traseu.
Ca argument "contrar", exista insa si o teorie care sustine ca linia 37 este "acoperita" de alte trasee de tramvai respectiv autobuz: adica, din orice statie in care ar opri tramvaiele de pe acest traseu, poti ajunge in cele doua capete de linie cu alte mijloace de transport.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 06/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 30 Mai 2009 11:31:10 Titlul subiectului: |
111732 |
|
Am fost acum vreo 3 zile pe str.Bucovinei si am observat ca lucrarile sunt desfasurate pe un singur sens al tramvaiului(acela de pe B-dul G.Cosbuc pana la Str.Rizer)linia inca nu este desfiintata,dar utilajele si-au "facut loc de parcare"pe ele.In prezent "din cauza liniilor de tramvai"Galatiul arara ca dupa razboi...Str.Bucovinei,Str.Traian,Str.Portului si,mai nou Str.Ana Ipatescu.Intr-adevar aceste sunt niste strazi foarte vechi si care aveau nevoie de reconditionari dar...nu inteleg de ce trebuie neaparat sa desfiinteze liniile de tramvai...E stupid ca unii oameni se plang de circulatia tramvaielor cand aceste circula de aprox.un secol...Acum se va reconditiona si Str.Mihai Bravu deci 6b si 36 vor disparea si daca se pune in practica si reconditionarea Strazii Frunzei,vor disparea si 3,5,7,39 si 40(cand zic ca vor disparea,ma refer ca aceste trasee vor trece pe autobuze)si atunci,ce trasee de tramvai vor mai ramane?1,6,42,44 si 46 din care toate aceste trasee exceptand 44 sunt de Cursa Conventie...deci singurul traseu "supravietuitor"va fi 44.Este trist ca strazi ca Bucovinei,Traian si Ana Ipatescu sa fie absolut pustii si cu cativa ani in urma circulau macar 3 trasee de tramvai...Referitor la calatorii de pe traseul 36,va asigur ca nu sunt asa putini,intr-adevar 36 nu pleaca cu multi calatori din Gara C.F.R.dar,pe traseu la orele de varf si in zilele lucratoare va asigur ca trei sferturi din tramvai este plin.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 31 Mai 2009 23:15:01 Titlul subiectului: |
111798 |
|
Cand se va reconditiona tronsonul Micro 19 - Flora - Ireg - Energiei se va circula pe un fir, metoda suveica.
Adica in dreptul Mc Donald's e un macaz tramvaiul trece acolo, iar la capat revine pe linia lui de exemplu. Si firul nefolosit se schimba.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 02 Iun 2009 08:58:14 Titlul subiectului: |
111843 |
|
In cazul tramvaielor, cu unele exceptii, repartizarea este clara:
-pentru traseele conventie spre combinat se utilizeaza Duewag-urile respectiv Tatrele cu remorca. exceptie fac traseele 43 si 46, deservite de KT-4D-uri si uneori Tatre fara vagon remorca.
-pentru traseul 44 se utilizeaza deseori Tatre T4 precum si KT-4D-uri;
-pentru traseul 42 cel mai des utilizate sunt KT-4D-urile, secondate uneori si de Tatre;
-pentru traseul 8, tramvaiul "preferat" este KT-4D;
-pentru traseul 5 se utilizeaza o garnitura Tatra (tragator + remorca);
-pentru traseele 39 si 40 se utilizeaza tramvaie ZGT. Rareori, pe traseul 40 - la anumite ore - se pot observa si KT-4D-uri precum si Tatre T4;
-pentru traseul 7 se utilizeaza, in egala masura, ZGT-uri si KT-4D-uri. Foarte rar mai intra ca suplinitoare Tatre T4;
-traseele 6b, 35 si 36 sunt suspendate, ultimele doua fiind deservite de midibuzele si autobuzele Transurb-ului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.75 kb |
Vizualizat: |
de 9969 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.59 kb |
Vizualizat: |
de 9969 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.38 kb |
Vizualizat: |
de 9969 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cg2005
Data înscrierii: 18/Dec/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2013 Mesaje: 97 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 05 Iun 2009 16:39:01 Titlul subiectului: 210 |
112021 |
|
Cat timp la conducerea Galati-ului se vor afla aceleasi "minti luminate" nu ne putem astepta la nimic bun! Cu ce se vor acoperi traseele de tramvaie care se presupune ca se vor desfiinta??? Spun asta pt ca vad ca autobuzele vechi se caseaza intr-un ritm alert, in curand vor ceda si midibuzele Isuzu si Prestij, iar noile achizitii, MAZ-urile lasa de dorit. Cat despre noile trasee de troleibuz promise, eu cred ca sunt niste minciuni ordinare! Asta e , suntem un oras "rosu", condus de aceeasi "rosii"!
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 05 Iun 2009 21:50:58 Titlul subiectului: |
112051 |
|
Altii mai buni nu avem, deocamdata ne descurcam cum putem, Autobuzele MAZ vor face traseele principale: 9, 19, 20, 21, 22, 26, 29, 34. Troleele vor fi impartite pe 102, 104, restu de autobuze DAB, Isuzu, Prestij, Cobra vor face: 10, 11, 12, 15, 17, 31, 35, 36.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 06 Iun 2009 09:11:18 Titlul subiectului: |
112061 |
|
Și ce trasee au de gânde să desființeze. Sper că nu ăla care duce de la Piața Mare în Cart. Țiglina și la Spit. Județean.
Pe traseul de care am zis mai sus se va aplica soluția cu autobuzele sau vor circula în continuare tramvaie?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 06/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 06 Iun 2009 21:26:14 Titlul subiectului: |
112079 |
|
Pai,s-a pus in vedere timp de 2 ani,desfiintarea tramvaiului...insemnand toate traseele dar, nu vor fi desfiintate ci transferate pe autobuzele si midibuzele regiei de transport...deja s-a adoptat aceasta solutie pe traseele 35 si 36.
Nu, deoarece traseul 7 ca si traseul 39 de altfel circula pe Str.Frunzei-strada care este luata in vedere sa se modernizeze. O descriere ampla a acestei strazi puteti gasi la "Calea de rulare a tramvaiului" efectuata de catre Amiralul Byrd, de asemeni si poze facute de catre acelasi autor.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|