Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze DAB ex-Danemarca in Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 15:40:54    Titlul subiectului: 122077

Dupa o zi de absenta, spre marea mea bucurie, FPW a revenit in circuitul urban, semn ca defectiunea suferita nu a creat batai prea mari de cap mecanicilor de la Transurb. Revenirea a avut loc pe linia 17 iar in cursul zilei de ieri, pe tura de dupa-amiaza, FPW si-a "luat revansa" ca titular pe linia 19.
Ca in mai toate cazurile, afisajul frontal al lui FPW functioneaza doar pentru afisarea numarului de linie, informatiile privind traseul fiind furnizate eronat (locatii din tara natala). Stopurile superioare si indicatorii de frana nu mai sunt functionali, probabil au becurile arse sau soclii demontati. Merg insa semnalizarile. In privinta indicatorilor posteriori din zona inferioara pot afirma ca sunt functionali integral.
Mai jos o poza cu FPW pe traseul 17, efectuata in statia de la Farmacia Hygeea, in seara zilei de 6 ianuarie 2010.



SP_A4801 - FPW (06.01.2010).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.39 kb
 Vizualizat:  de 14706 ori

SP_A4801 - FPW (06.01.2010).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 21:19:27    Titlul subiectului: 122349

Astazi, 15.01.2010, s-au inregistrat doua premiere: este vorba de doua DAB-uri care au iesit la trasee, mai precis FPY la linia 11 precum si FPV la linia 17...
Moment extrem de rar intrucat ambele masini sunt utilizate doar pentru cursele conventie spre Combinatul Siderurgic. Cu toate acestea, ambele DAB-uri au iesit azi la supliniri, pe traseele mentionate.
De remarcat ca exista un grup de DAB-uri extrem de ingrijite; acest grup este format din FPV, FPY, FRD si DWJ.
FPV si FPY incep sa capete... trasaturi similare. Desigur, exceptia majora o constituie faptul ca FPY si-a pastrat reclama primita de la debut pe cand FPV lucreaza... "curat". In rest, ambele au autocolante pe usi, atat in zona inferioara cat si-n cea superioara, FPV le are albe iar FPY galbene (am sa revin, cand voi avea ocazia cu poze exemplificatoare). In zona frontala, intre pozitii ambele au autocolante albe. DWJ are si el autocolante la usi, tot de culoare galbena, iar FRD doar la prima usa, autocolantele utilizate fiind de culoare alba. Dintre acestea, FRD participa atat la conventii cat si la trasee locale, DWJ, apare mai rar la locale si mai des la conventii, FPV si FPY... ei bine, azi a fost o exceptie cand aceste masini au rulat la locale.
In poza de mai jos, FPY surprins la traseul 11.



FPY - 15.01.2010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.88 kb
 Vizualizat:  de 14645 ori

FPY - 15.01.2010.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 16 Ian 2010 10:38:05    Titlul subiectului: 122369

O scurta clasificare a situatiei curente in ceea ce priveste utilizarea DAB-urilor de la Transurb Galati: in urma acestei clasificari, functie de distributie (care la randul ei este stabilita de conditiile tehnice ale mijloacelor de transport) ar rezulta trei grupe:
-Grupa I - DAB-urile utilizate frecvent pe traseele locale, flux zilnic, de regula pe ambele ture : DWH, DWL, DWM, DWO, DWR, FRE.
-Grupa II - DAB-urile utilizate pe traseele locale, flux aproape zilnic, de regula pe o tura iar pentru "libere" se efectueaza Curse Conventii: DWI, DWP, FPU, FPW, FPZ, FRA, FRC, FRD.
-Grupa III - DAB-urile utilizate des pe Curse Conventii si foarte rar pe traseele locale: DWJ, FPV, FPY.
In ultima vreme inregistram si doua absente: DWK si DWN (daca ar fi sa le incadram in clasamentul de mai sus, DWK ar fi la Grupa I iar DWN la Grupa II). Se pare ca cele doua au probleme la motor iar reparatia acestora va mai necesita ceva timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 28/Mai/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 17 Ian 2010 20:17:41    Titlul subiectului: 122428

FPX este in continuare donor?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 17 Ian 2010 22:27:28    Titlul subiectului: 122430

Ultima oara cand l-am vazut era donor. Insa cei de la Transurb intentioneaza sa-l refaca si sa-l trimita la locale, precum DWH-ul. Au mai fost doua tentative de a repara FPX-ul, in primul caz acesta s-a defectat pe traseu si a fost adus inapoi in curte, in al doilea caz s-a incercat o remediere care insa s-a terminat destul de rapid... in atelierul de reparatii, fara sorti de izbanda. Acum se spune ca va fi refacut intr-o maniera serioasa. Nu stiu insa cat timp va dura reparatia si nici nu stiu daca intre timp cei responsabili nu se vor razgandi din nou in privinta lui FPX...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 18 Ian 2010 11:15:07    Titlul subiectului: 122451

Astazi - 18.01.2010 - revine in circuitul urban DAB-ul DWN. Se pare ca reparatiile s-au incheiat mai repede decat ne asteptam. Astazi il puteti observa pe traseul 11.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 12:39:33    Titlul subiectului: 122536

Promiteam, intr-o postare anterioara, ca voi reveni cu ceva fotografii privitoare la cele trei DAB-uri amintite: DWJ, FPV si FPY. Acum, trebuie sa mentionez ca FPV-ul nu si-a schimbat aspectul de la ultima "sedinta foto". Ramane de observat FPY si DWJ.
Sa incepem cu FPY, care, a "prins" luna aceasta (pana in prezent) trei zile la linia 11. El si FPZ sunt singurele DAB-uri care si-au pastrat reclamele inca de la debutul pe strazile din Galati. Dupa cum aminteam, FPY a capatat un aspect tot mai ingrijit. A fost "decorat" cu autocolante galbene si albe iar din punct de vedere tehnic functioneaza exceptional. Se spune ca este unul dintre "rasfatatii" parcului auto...
Foto 1: FPY - vedere lateral exterioara - partea stanga;
Foto 2: FPY - vedere lateral exterioara - partea dreapta.

Sa-l vedem acum si pe DWJ. Acesta ruleaza foarte rar, iar atunci cand "iese din barlog" pentru a deservi localele, traseul preferat este 9. Am efectuat si eu o calatorie cu acest DAB; functioneaza excelent insa sunt probleme cu anvelopele pentru iarna (fapt ce da destul de multe batai de cap soferului). Din nou o exceptie demna de mentionat: in ziua in care am pozat si m-am plimbat cu DWJ-ul, acesta a stat pe traseu toata tura II.
Foto 3: DWJ - vedere exterioara;

Profitand de situatie, am efectuat cateva poze si-n interiorul acestui DAB; se simte faptul ca ruleaza mai mult la cursele conventie! Rar am observat vreo urma de graffiti sau vre-un aspect de vandalizare! Interiorul s-a pastrat in conditii excelente pentru transportul persoanelor, singurul lucru care a fost insa ignorat sunt gurile de aerisire de deasupra banchetelor; la o parte din acestea s-a renuntat, probabil pentru a asigura, pe timp de vara, ventilatie mai buna, pe cale... naturala.
Sa vedem acum si doua seturi de poze din interiorul DWJ-ului:
Foto 4: DWJ - salonul, vedere dinspre zona posterioara;
Foto 5: DWJ - banchetele din zona posterioara;
Foto 6: DWJ - usa III vedere inferioara;
Foto 7: DWJ - usa III vedere superioara.



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.36 kb
 Vizualizat:  de 14490 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.06 kb
 Vizualizat:  de 14490 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.84 kb
 Vizualizat:  de 14490 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  252 kb
 Vizualizat:  de 14490 ori

4.JPG



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.26 kb
 Vizualizat:  de 14490 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.69 kb
 Vizualizat:  de 14490 ori

6.jpg



7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.39 kb
 Vizualizat:  de 14490 ori

7.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 12:50:40    Titlul subiectului: 122537

Continuam cu al doilea set de fotografii, tot din interior:
Foto 8: lateral dreapta, zona cu banchete - intre usile II si III;
Foto 9: suport de protectie pe aparatoarea axei B;
Foto 10: panou si cadru de protectie in dreptul usii II;
Foto 11: lateral dreapta, zona cu banchete rabatabile - intre usile I si II;
Foto 12: usa II vedere inferioara;
Foto 13: usa II vedere superioara;
Foto 14: lateral stanga, zona cu banchete;
Foto 15: detalii sistem de iluminare si aerisire.

Urmarind aceste poze puteti observa rafinamentul si precizia asamblarii salonului. S-a proiectat si s-a asamblat - putem spune - la marea arta, facandu-se astfel diferenta intre lucrul facut in goana si cu buget redus si cel facut cu migala si cu un buget just.



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.24 kb
 Vizualizat:  de 14485 ori

8.jpg



9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  219.96 kb
 Vizualizat:  de 14485 ori

9.jpg



10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.72 kb
 Vizualizat:  de 14485 ori

10.jpg



11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.84 kb
 Vizualizat:  de 14485 ori

11.jpg



12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.55 kb
 Vizualizat:  de 14485 ori

12.jpg



13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.49 kb
 Vizualizat:  de 14485 ori

13.jpg



14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.39 kb
 Vizualizat:  de 14485 ori

14.jpg



15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.26 kb
 Vizualizat:  de 14485 ori

15.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2010 14:13:16    Titlul subiectului: 124034

FPV si-a revenit. Problemele tehnice pe care le-a avut (motor, compresor) au fost remediate si, de cateva zile acest DAB se comporta ireprosabil din punct de vedere tehnic.
Observ ca o parte dintre soferi au inceput sa-si "izoleze" cabina de restul salonului. La FPU, separatia este partiala, printr-un profil metalic de culoare albastra, fixat de bara de sustinere orizontala; la FPV s-a apelat la un profil metalic similar numai ca deasupra acestuia a fost amplasat si geam de dimensiunile necesare. Spre deosebire de FPU, la FPV exista insa o distanta redusa intre peretele creat si usi, distanta care permite soferului sa treaca din cabina in salon sau invers.
Interiorul lui FPV este neschimbat si se prezinta in conditii bune pentru transportul de persoane. De remarcat faptul ca o parte din autocolantele frontale au disparut, oferind astfel masinii un aspect mai putin kitchos. Cu toate acestea, ar fi indicata o vopsire a exteriorului; in unele zone se observa diferenta nuantelor de galben utilizate.

Mai jos, doua fotografii cu FPV. Prima fotografie se gaseste, din motive obiective, si la topicul destinat distributiei mijloacelor de transport pe traseele locale.



IMG_1703.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.97 kb
 Vizualizat:  de 14358 ori

IMG_1703.JPG



IMG_1710.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.65 kb
 Vizualizat:  de 14358 ori

IMG_1710.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 28 Feb 2010 13:41:30    Titlul subiectului: 124140

Desigur, nu toate DAB-urile beneficiaza de un plus de atentie, asa cum se intampla cu DWJ sau FPV... Sunt si masini la care se asigura buna functionare si... din cand in cand se mai intervine si asupra altor aspecte precum exteriorul sau conditiile din salon. FRA este unul dintre cele mai utilizate mijloace de transport, ruleaza atat pe cursele conventie cat si pe o mare parte din traseele locale. Daca tehnic se comporta ireprosabil (cel putin dupa ultimul set de reparatii ce au avut loc luna trecuta). In trecut a avut parte de unul dintre cei mai atenti si mai experimentati soferi. In prezent se bucura de aceeasi notorietate insa... o parte din accesorii au inceput sa lipseasca. Mastile de protectie de la sistemul de ventilatie, de exemplu... Sa speram ca vor fi puse inapoi.


IMG_1755 - FRA accesorii lipsa (28.02.2010).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.48 kb
 Vizualizat:  de 14295 ori

IMG_1755 - FRA accesorii lipsa (28.02.2010).JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 21:53:28    Titlul subiectului: 124820

La anumite intervale de timp autobuzele DAB primesc cate un strat de vopsea noua... Desigur, tot galbena. Se vopsesc doar anumite zone, de regula cele de pana sub geamuri. "Sezonul" s-a deschis cu DWM, a urmat apoi FPU si DWH - dupa iesirea de la reparatii - care in prezent lipseste. Astazi insa... am vazut un DAB vopsit integral in culoarea galbena. Acest DAB nu mai are autocolantul cu numarul de parc si spre marea mea rusine nu am reusit pana in prezent sa ii aflu numarul de parc. Initial am crezut ca este FPV insa - culmea ironiei - acesta din urma rula in spatele proaspat-vopsitului.
Am sa revin cu noi amanunte, poate intre timp a reusit cineva sa identifice misterioasa aparitie de azi...
Daca am observat corect, DAB-ul respectiv are geamuri fumurii, deci este din al doilea lot. Prin eliminare, ar putea fi FPW sau... FPX.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 11:11:59    Titlul subiectului: 124917

Am aflat si necazul care-l tine pe DWH departe de trasee si curse speciale: este vorba de transmisie, mai precis de crucea cardanica si se pare ca pana se va gasi una potrivita va mai trece ceva timp.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mar 30 Mar 2010 14:32:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 09:05:55    Titlul subiectului: 124960

Au trecut ceva zile si DAB-ul misterios n-a mai aparut pe traseele locale. Cum nu stiam nimic de soarta lui FPW si nici de a lui FPX, am continuat sa cred ca este unul dintre ele... Abia in cursul acestei dimineti am avut posibilitatea sa clarific situatia, once and for all; DAB-ul respectiv este FPY, ramas fara autocolantele publicitare in urma expirarii contractului cu cei de la Rangriz.
Daca va amintiti, autocolantele laterale cu numerele de parc erau lipite peste cele publicitare, asa ca dupa "marea decojire" autobuzul poate cu greu sa fie identificat, el semanand destul de bine cu FPV. Ciudat ca s-a renuntat si la autocolantul posterior, amplasat pe luneta...
M-am inselat cand am spus ca DAB-ul necunoscut a fost vopsit; nu, nu a fost insa vopseaua s-a pastrat destul de bine sub autocolante, promovand astfel un aspect destul de ingrijit. Cu toate astea un strat de vopsea va fi aplicat in viitorul apropiat.
Reamintesc ca FPV si FPY sunt - de obicei - masini pentru cursele conventie. Daca in viitorul apropiat se va decide re-utilizarea lor doar la speciale, atunci aceste autobuze nu vor mai avea atasate numerele de parc intrucat I.T. 10 nu monitorizeaza si cursele conventie...



IMG_2006 - FPY new look.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.57 kb
 Vizualizat:  de 14124 ori

IMG_2006 - FPY new look.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Mar 2010 12:06:54    Titlul subiectului: 125172

Astazi am avut ocazia sa fotografiez unul dintre cele mai ingrijite si mai intretinute DAB-uri ale Transurb-ului: DWN. As dori sa felicit pe aceasta cale pe soferii care conduc acest DAB si-l mentin in conditii optime de functionare.

Poza 1: DWN exteriorul;
Poza 2: Placuta originala;

Trecem la interior. Si acest DAB a avut in trecut ceva probleme cu semnele de graffiti insa soferii le-au indepartat reusind astfel sa ii redea aspectul placut si civilizat. Salonul este curat iar conditiile de calatorie sunt optime.

Pozele 3-9: aspecte din salonul lui DWN.



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.4 kb
 Vizualizat:  de 14067 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.51 kb
 Vizualizat:  de 14067 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.55 kb
 Vizualizat:  de 14067 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  244 kb
 Vizualizat:  de 14067 ori

4.JPG



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.35 kb
 Vizualizat:  de 14067 ori

5.jpg



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.8 kb
 Vizualizat:  de 14067 ori

6.JPG



7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.01 kb
 Vizualizat:  de 14067 ori

7.JPG



8.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.39 kb
 Vizualizat:  de 14067 ori

8.JPG



9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  341.88 kb
 Vizualizat:  de 14067 ori

9.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Mar 2010 12:37:54    Titlul subiectului: 125175

Sa vedem acum cateva detalii privitoare la circuitele electrice si electronice ale acestui autobuz. Cutia de comanda se afla in zona centrala a plafonului, intre cabina si prima aerisire.

Poza 10: sistemele de comanda pentru usi;
Pozele 11 - 12: sisteme electrice si electronice pentru comenzi/cabina/bord;

Sa privim putin si in cabina. Ca in majoritatea cazurilor s-a incercat separarea cabinei de salon, metoda aleasa pentru acest caz constand intr-un sistem de 3 bare separatoare.

Pozele 13 - 17: detalii cabina.



10.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.84 kb
 Vizualizat:  de 14065 ori

10.JPG



11.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  300.63 kb
 Vizualizat:  de 14065 ori

11.JPG



12.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.64 kb
 Vizualizat:  de 14065 ori

12.JPG



13.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.42 kb
 Vizualizat:  de 14065 ori

13.JPG



14.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.86 kb
 Vizualizat:  de 14065 ori

14.JPG



15.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.59 kb
 Vizualizat:  de 14065 ori

15.JPG



16.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  299.79 kb
 Vizualizat:  de 14065 ori

16.JPG



17.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  219.25 kb
 Vizualizat:  de 14061 ori

17.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mar 30 Mar 2010 12:45:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Mar 2010 12:43:54    Titlul subiectului: 125176

Pentru final, detalii interioare privitoare la usi. Multumesc inca odata domnului sofer pentru amabilitatea si rabdarea de care a dat dovada si tin sa-l felicit atat pentru profesionalism cat si pentru modul in care are grija de DWN.

Poza 18: usa I vedere superioara;
Poza 19: usa I vedere inferioara;
Poza 20: usa II vedere superioara;
Poza 21: usa II vedere inferioara;
Poza 22: usa III vedere superioara;
Poza 23: usa III vedere inferioara.



18.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.78 kb
 Vizualizat:  de 14063 ori

18.JPG



19.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.51 kb
 Vizualizat:  de 14063 ori

19.JPG



20.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.39 kb
 Vizualizat:  de 14063 ori

20.JPG



21.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.82 kb
 Vizualizat:  de 14063 ori

21.JPG



22.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.99 kb
 Vizualizat:  de 14063 ori

22.JPG



23.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.77 kb
 Vizualizat:  de 14063 ori

23.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Mar 2010 14:40:10    Titlul subiectului: 125185

Avem trei absente in randul DAB-urilor:
-DWH (despre care am mai discutat);
-DWK - probleme cu motorul;
-FPX.

Sa lamurim povestea lui FPX "once and for all": au existat tot felul de presupuneri privitoare la soarta lui dintre care, cea care sustinea faptul ca acest autobuz este si ramane donor s-a dovedit a fi corecta. De ceva timp FPX nu mai este in curtea autobazei ci intr-un atelier. Motorul sau a fost preluat in vara anului trecut de DWH. De asemenea, multe alte piese au ajuns la DAB-urile aflate in serviciu. Deci, FPX ramane donor.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 08:26:50    Titlul subiectului: 125351

Ieri seara am vazut DAB-ul FPZ fara autocolantele de la Venus cu care ne-am obisinuit pana acum. Probabil "decojirea" a avut loc ieri intrucat marti FPZ deservea traseul 104 cu tot cu autocolantele sale.
De mentionat ca acest DAB era singurul care isi mai pastrase autocolantele cu care a debutat pe traseele din Galati. Exteriorul nu arata prea rau insa n-ar strica putina vopsea.
Singurele autobuze DAB-uri care au mai ramas cu autocolante sunt cele care fac reclama la Apa Canal.

Avem, in prezent, in parcul Transurb-ului un autobuz care ruleaza aproape zilnic pe traseele locale si care a dat pana acum clasa - tehnic vorbind - tuturor mijloacelor de transport de la autobaza 1. Sper sa nu deochi aceasta masina... Este vorba de DAB-ul DWM.
Nu este autobuz care sa aiba evolutia lui DWM pe traseele locale. Nici macar MAZ-urile nu se bucura de o asemenea popularitate. Pe acest DAB te astepti sa-l vezi zilnic la trasee. Si nu vei fi dezamagit. Daca de obicei in perioada trecuta (pana la inceputul acestui an) DAB-urile erau suplinitoare, ele fiind utilizate mai des la Conventii, DWM a fost o exceptie; el era titular de linie si nu prea se ocupa de speciale. Si in prezent se bucura de aceelasi regim de lucru. DWM a deservit cam toate traseele locale. In ultima perioada e titular fie la 11, fie la 104. Asta nu inseamna ca nu-l puteti vedea si pe celelalte trasee insa acolo intra - ce-i drept - ca suplinitor.
DWM nu a ridicat prea mari probleme tehnice. De anul trecut, de cand a fost pus la punct in detaliu (si a fost vopsit integral) si pana in prezent nu a mai avut probleme.

In poza de mai jos, FPZ ramas fara autocolante. Probabil va primi si el un strat de vopsea...



FPZ.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.61 kb
 Vizualizat:  de 13935 ori

FPZ.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 08 Apr 2010 13:01:24    Titlul subiectului: 125559

Na ca s-a renuntat si la reclamele de la Apa Canal, postate pe autobuzele DAB. Cu o exceptie: FPU. El e singurul care inca mai poarta reclama, decolorata, abia lizibila. Se vede ca materialul a fost de proasta calitate iar adezivul de... si mai proasta calitate. Marturie sta exteriorul lui FRC, de exemplu.

Poza 1: FPU, singurul DAB cu reclama la Apa Canal;
Poza 2: FRC, dupa ce s-a renuntat la reclama.



FPU.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.49 kb
 Vizualizat:  de 13933 ori

FPU.JPG



FRC.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.74 kb
 Vizualizat:  de 13933 ori

FRC.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 01:50:38    Titlul subiectului: 127065

Am auzit de la cineva - pana acum nu stiam de acest lucru - ca in autobuzele DAB, daca se urca prea multe persoane, daca sunt prea multi calatori, autobuzul nu mai poate porni.
Este adevarat asa ceva? De ce?

_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 08:39:26    Titlul subiectului: 127076

Intr-o oarecare masura e adevarat... Daca se urca prea multi calatori in partea din fata (zona primei usi) iar in dreptul celei de-a doua si de-a treia usi sunt putini calatori, mecanismul de reglare al greutatii pe sasiu inclina salonul in asa fel incat botul autobuzului ajunge aplecat frontal iar spatele acestuia e ridicat. E drept, se poate bloca in aceste conditii insa masina nu va atinge niciodata astfaltul cu botul (nici macar la valoarea maxima senzorul nu dispune inclinarea salonului pana in astfalt!). In aceste conditii se ajung la urmatoarele cazuri:
-autobuzul merge franat (rezultat vazut la DWM);
-autobuzul ruleaza si in astfel de conditii (caz vazut la DWO);
-autobuzul nu porneste la sarcina prea mare, cel putin pana nu se atinge un nivel minim de echilibrare a sasiului pe suspensii (DWI).
In primele doua cazuri nu s-a actionat butonul mecanismului de reglare (!)

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Mai/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 15:59:27    Titlul subiectului: 127360

Dupa o alta perioada de absenta, azi(21.05) a revenit in peisajul urban DWH pe traseul 9...sper sa nu mai dispara in viitorul apropiat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 14:24:30    Titlul subiectului: 127402

Daca tot s-a adus vorba de el... iata ca si astazi (22.05.2010) este la trasee, recuperand probabil timpul pierdut. DWH a fost si el vopsit in intregime (dupa RK-ul major din care a iesit anul trecut), fiind - in momentul prezent - cel mai ingrijit DAB. In clasamentul "provizoriu" il urmeaza DWM si FPV.


DWH - 22.05.2010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.53 kb
 Vizualizat:  de 13703 ori

DWH - 22.05.2010.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 26 Mai 2010 12:12:18    Titlul subiectului: 127542

A primit si FPV, in cele din urma, numar de parc afisat in zonele deja cunoscute. Nu este autocolantul traditional, ci doar cele trei litere ale numarului de parc, de culoare neagra, lipite direct pe tabla. Probabil asa se va face distinctia de FPY, ramas si el fara autocolantele cu numarul de parc de cand a renuntat la reclama pentru Rangriz.


1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.46 kb
 Vizualizat:  de 13551 ori

1.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 08 Iun 2010 22:03:27    Titlul subiectului: 128101

Astazi, 08.06.2010, am avut ocazia sa-mi fac o parere sumara despre FPV. Zic sumara fiindca am prins autobuzul la traseul 102, pe parcursul a catorva minute. Ceea ce am vazut m-a incantat, in calitate de pasionat! As putea spune ca FPV este cel mai bun si mai intretinut DAB si totodata una dintre cele mai ingrijite si mai aspectuoase masini din tot parcul Transurb-ului. Apreciez faptul ca soferii sai au mare grija de FPV si-l trateaza corespunzator.
Pe langa faptul ca FPV a primit numar de parc, scris finut in locurile clasice (deasupra cabinei) a mai trecut si pe la vopsitorie. A primit "tratamentul complet". Rezultatul este impecabil. In plus, s-au mai renuntat la zorzoane iar interiorul a fost curatat de graffiti.
Intr-un cuvant, FPV este imaginea autobuzului perfect ingrijit, intretinut si respectat de cei care il conduc. Si sper sa ramana la fel pana la pensionare. Sa vedem cateva fotografii cu acesta. Amintesc ca peretele despartitor dintre cabina soferului si salon a fost conceput de soferi. Poate singurul aspect "stanjenitor" este lipsa unui coltar de la bara posterioara. Va apare in curand...



IMG_1021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.67 kb
 Vizualizat:  de 13550 ori

IMG_1021.JPG



IMG_1023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.28 kb
 Vizualizat:  de 13550 ori

IMG_1023.JPG



IMG_1024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.12 kb
 Vizualizat:  de 13550 ori

IMG_1024.JPG



IMG_1025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.2 kb
 Vizualizat:  de 13550 ori

IMG_1025.jpg



IMG_1026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.8 kb
 Vizualizat:  de 13550 ori

IMG_1026.JPG



IMG_1027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.53 kb
 Vizualizat:  de 13550 ori

IMG_1027.jpg



IMG_1028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.02 kb
 Vizualizat:  de 13550 ori

IMG_1028.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 7 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community