Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Midibuzele Transurb Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 07:09:15    Titlul subiectului: 128159

O alta veste imbucuratoare: MRM este refacut, a iesit recent de la vopsitorie iar in maxim trei-patru zile va iesi pe trasee.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Iun 2010 12:04:27    Titlul subiectului: 128299

Astazi am avut ocazia sa fotografiez in detaliu Cobra CKW. O masina buna, ingrijita. Singurul lucru care-i mai lipseste este o vopsea exterioara intrucat in unele zone tablele sunt destul de afectate in urma indepartarii autocolantelor de la ultima reclama. In rest, nimic de reprosat, masina se comporta exceptional din punct de vedere tehnic, sistemul de iluminare exterioara este activ, pe cand cel de balizare si cel de iluminare orientativa laterala sunt active partial.
Iata cateva aspecte:



CKW - vedere lateral-frontala.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.33 kb
 Vizualizat:  de 12009 ori

CKW - vedere lateral-frontala.JPG



CKW - vedere lateral posterioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.98 kb
 Vizualizat:  de 12009 ori

CKW - vedere lateral posterioara.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Iun 2010 12:33:49    Titlul subiectului: 128300

Interiorul se prezinta si el in conditii bune pentru transportul calatorilor. Singurul aspect neplacut sunt mazgalelile de pe banchete si panouri laterale precum si manerele scaunelor, taiate si intepate, semne de proasta crestere a unor pasageri ingusti la minte. In rest, mocheta nu prezinta semne de uzura (desi au trecut aproape 10 ani de functionare!), barele de sprijin cat si o parte dintre curelele de sustinere sunt in pozitiile initiale. Panourile laterale si superioare nu sunt umflate, inca un semn ca midibuzele Cobra au o izolatie buna. Nu am remarcat pana acum daca cele doua becuri de iluminare aferente scarilor din salon sunt functionale.


CKW - salonul vedere frontala.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.4 kb
 Vizualizat:  de 12007 ori

CKW - salonul vedere frontala.JPG



CKW - zona frontala.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.47 kb
 Vizualizat:  de 12007 ori

CKW - zona frontala.JPG



CKW - salonul vedere posterioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.96 kb
 Vizualizat:  de 12007 ori

CKW - salonul vedere posterioara.JPG



CKW - zona mediana.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.64 kb
 Vizualizat:  de 12007 ori

CKW - zona mediana.JPG



CKW - banchete din zona median posterioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.57 kb
 Vizualizat:  de 12007 ori

CKW - banchete din zona median posterioara.JPG



CKW - banchete posterioare.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.43 kb
 Vizualizat:  de 12007 ori

CKW - banchete posterioare.JPG



CKW - plafonul.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.25 kb
 Vizualizat:  de 12007 ori

CKW - plafonul.JPG



CKW - podeaua.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.52 kb
 Vizualizat:  de 12007 ori

CKW - podeaua.JPG



CKW - capace de vizitare interioare.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.1 kb
 Vizualizat:  de 12007 ori

CKW - capace de vizitare interioare.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Iun 2010 12:36:49    Titlul subiectului: 128301

Cabina lui CKW a primit doua profile metalice de culoare maronie pe barele de sustinere ce separa locul soferului de salon. In rest, o perdeluta separatoare si un ochi de geam amplasat posterior intocmesc elementele separatoare. Cabina are o infatisare simpla dar ingrijita.
Iata doua aspecte:



CKW - bordul.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.82 kb
 Vizualizat:  de 12006 ori

CKW - bordul.JPG



CKW - bordul vedere superioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.1 kb
 Vizualizat:  de 12006 ori

CKW - bordul vedere superioara.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Iun 2010 12:40:04    Titlul subiectului: 128303

Usile sunt centrate, elementele de etansaneitate sunt la locul lor si-si indeplinesc scopul. Sistemul de iluminare pentru accesul in salon este functional pentru ambele usi. In cadrul primei usi, una dintre treptele de acces a necesitat profil de fixare (in urma uzurii dupa atatia ani de functionare).


CKW - usa 1 vedere superioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.18 kb
 Vizualizat:  de 12005 ori

CKW - usa 1 vedere superioara.JPG



CKW - usa 1 vedere inferioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.31 kb
 Vizualizat:  de 12005 ori

CKW - usa 1 vedere inferioara.JPG



CKW - usa 2 vedere exterioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.58 kb
 Vizualizat:  de 12005 ori

CKW - usa 2 vedere exterioara.jpg



CKW - usa 2 vedere superioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.59 kb
 Vizualizat:  de 12005 ori

CKW - usa 2 vedere superioara.JPG



CKW - usa 2 vedere inferioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.07 kb
 Vizualizat:  de 12005 ori

CKW - usa 2 vedere inferioara.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 14:20:59    Titlul subiectului: 128584

Inca o veste buna: midibuzul Prestij cu numarul de parc MIJ o duce destul de bine, mai exact are motorul refacut complet si urmeaza sa fie montat pe masina. Probabil peste cateva saptamani va apare in circuitul urban.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 06/Iun/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 17:31:07    Titlul subiectului: 128590

Cine isi mai aminteste de firma "Ramplast", a fost reclama in trecut pe Prestij-ul MRR si pe 2 Isuzu-uri: XDL si EEL cred.
Iata ca aceasta reclama a revenit pe Prestij-ul MKN.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 20:36:23    Titlul subiectului: 128598

Reclama a fost pusa ieri seara pe MKN. Este aceeasi firma insa formatul difera putin de vechea reclama. Am putea spune totodata ca este prima aparitie "din timpul crizei" pe mijloacele de transport.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 20 Iun 2010 14:31:26    Titlul subiectului: 128661

Daca avem un DAB fara autocolantele numarului de parc, un MAZ si un Rocar 412, iata ca acum avem si un Isuzu aflat in aceeasi situatie. Este vorba de YRC care dupa ce a iesit de la vopsitorie s-a "trezit" cu "autocolantul astupat". Oricum, daca se va suplementa numarul de microbuze private iar Transurb-ul va primi cele 30 de autobuze, vor mai fi ceva casari, si, conform informatiilor primite, se va continua dezmembrarea midibuzelor Isuzu (in special membrii ramasi activi din primele doua loturi achizitionate in '98 si '99).

Si fiindca tot discutam in postarile anterioare despre reclama Prestij-ului MKN, iata-l mai jos, intr-o fotografie realizata astazi. Din cate am remarcat pana acum, MKN e singura masina care a primit aceasta reclama.



IMG_1472.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.37 kb
 Vizualizat:  de 11883 ori

IMG_1472.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 22:19:20    Titlul subiectului: 128792

De ceva timp a iesit si YRE de la RK si - in cursul acesteia - a fost revopsit, desigur, tot in culoarea originala. Din cate am observat, la interior, invelitorile banchetelor au fost schimbate.

De mentionat ca YRC si-a recapatat numarul de parc, pe ambele laterale. Semn bun.

In poza de mai jos, YRE dupa ultimul RK, fotografiat astazi, pe traseul 29.



IMG_1542.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.6 kb
 Vizualizat:  de 11837 ori

IMG_1542.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 29 Iun 2010 08:33:31    Titlul subiectului: 129122

Aparitia lui MRM era anuntata, cu surle si trambite, de aproximativ doua saptamani... Ei bine, dupa revizie si ultimele schimbari de natura tehnica, MRM a iesit din lunga perioada de reparatie,azi la traseul 22. Daca nu l-am cunoaste, am spune ca MRM a fost achizitionat recent. Este cel mai prezentabil si mai ingrijit dintre toate midibuzele de capacitate mica. Vopsit integral, cu motorul refacut, stopuri si faruri schimbate (stopurile sunt noi), salon ingrijit... Cine ar putea crede ca MRM din prezent este capodopera priceputilor mecanici de la Transurb? Excelente rezultate pentru un excelent "come-back".


IMG_1852.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.83 kb
 Vizualizat:  de 11792 ori

IMG_1852.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mar 29 Iun 2010 11:55:43, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 06/Iun/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 29 Iun 2010 10:53:57    Titlul subiectului: 129131

MRM a iesit de 2 zile...a circulat pe traseul 11.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 29 Iun 2010 14:25:40    Titlul subiectului: 129134

Pai nu inteleg rostul casarilor. De ce sa caseze ? Daca ar casa ramane la aceeasi frecventa ca acum si dupa aducerea celor 30 de autobuze si tot nu ar face fata Transurbul. Ca sa isi permita transurbul sa caseze cate ceva ar trebui sa aduca minim 100 autobuze noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 29 Iun 2010 14:38:16    Titlul subiectului: 129136

E vorba de vechime si implicit, de uzura. Primele midibuze care au intrat in serviciul Transurb-ului sunt cele din lotul WZ care si-au inceput activitatea in 1998. Inca de la inceput au fost utilizate excesiv pe trasee foarte aglomerate (102 la inceput, pe urma 11) care le-au grabit uzura tehnica (functionare in conditii de exploatare maxima). Printr-o simpla socoteala, rezulta ca midibuzele din acest lot care inca mai sunt in serviciu implinesc anul acesta 12 anisori (deci cu mult peste varsta "de pensionare"). Desigur, vechimea nu este o problema insa uzura isi spune cuvantul. O parte din aceste midibuze (precum si din urmatoarele loturi YR, JTE, EE si XD) au trecut prin numeroase RK-uri tocmai pentru a ramane apte de trasee. S-a facut, in unele cazuri... sa zicem o "sfortare" de a mentine activ un numar rezonabil de mijloace de transport.
Casarile se vor face, dupa cum am mai amintit, in doua conditii:
-sa creasca numarul de microbuze private sau sa ramana aceelasi;
-sa se aduca masini noi pentru Transurb.
Desigur, daca vin 30 de masini noi nu inseamna acum 30 de casari. Vor fi poate 10-12 (posibil insa si mai putine), depinde de conditia fiecarui midibuz. Principalii termeni de clasificare in aceasta directie ramane conditia tehnica a motorului, consumul (functie de uzura) precum si modul de raspuns si actionare al celorlalte organe de care depinde functionarea fiecarei masini.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 12:47:18    Titlul subiectului: 129477

Din cate mi s-a spus - neoficial insa - WZH se pregateste de casare.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 23:01:58    Titlul subiectului: 130065

Lotul WZ e pe ultima suta de metri... cu WZH la casare (a cedat tehnic), WZO pregatit sa iasa la pensie intr-o atmosfera glorioasa (deserveste de ceva timp traseul 22 si uneori mai apare pe 11 si 7 insa ca suplinitor), WZG, WZL si WZM cu aparitii destul de "intense" dar tot ca suplinitori iar WZN menajat pe trasee "lejere" (probabil isi va relua titulatura pe 16) va avea macar onoarea sa cunoasca inlocuitorii... Adica DAF-urile. Atunci o parte dintre acestea vor ramane doar pentru conventii iar altele vor fi casate. Cam asta le rezerva viitorul.
In rest, celelalte midibuze Isuzu (fiindca pe ele le vizeaza prima oara "pensionarea" si implicit tarcul de casare) se mentin deocamdata in forma. EE-urile sunt la extrema (EEJ pare cam obosit, in plus are treapta usii a doua rupta si inca nereparata, pe cand EEL arata mult mai bine, atat tehnic cat si estetic) iar YR-urile se straduie sa-si mentina o atitudine cat mai trandy... YRA, YRC si YRE sunt aparitii frecvente (YRA totusi pare sa se sforteze pentru a ramane suplinitor la 22 precum si la 7), pe cand YRB si YRD functioneaza mai rar (uneori pe parcursul mai multor zile dupa care iau pauza, fie ca nu au loc la distributie, fie nu merg la supliniri sau sunt cerute la conventii). In prezent, cele care sunt cel mai departe de tarcul de casare sunt componentele lotului XD...
In urma RK-urilor, majoritatea midibuzelor Isuzu au primit autocolante noi deasupra parbrizului precum si trasaturi particulare. De exemplu, EEL are o masca interesanta, vopsita tot in alb si gratie careia midibuzul poate fi recunoscut de la distanta...



IMG_2130.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.01 kb
 Vizualizat:  de 11646 ori

IMG_2130.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 06/Iun/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 09:23:08    Titlul subiectului: 130086

Pe XDL si XDM nu le-am mai vazut de mult pe trasee...stie cineva,ceva de ele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 12:01:43    Titlul subiectului: 130099

Informatie oficiala: XDL e la autobaza 1, are probleme cu motorul si e in intr-un garaj, XDM e tot la autobaza 1 insa pe pista, cu probleme la un semering (scapa ulei). Ambele vor fi refacute, deci nu e nici un pericol de casare.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 16 Iul 2010 10:42:19    Titlul subiectului: 130229

Astazi prezentam midibuzul Cobra UUV, aflat in serviciul Transurb-ului de aproape 10 ani. Din punct de vedere tehnic, UUV nu manifesta deocamdata semne de oboseala. Exteriorul se prezinta in conditii bune, singurul aspect ce trebuie mentionat e faptul ca una dintre triple a fost sparta in anii din urma si schimbata cu una mai... stearsa ca nuanta. In zona frontala sunt cateva cicatrici ca urmare a unor incidente minore, acoperite insa cu destula pricepere de catre muncitorii autobazei. Sistemul de iluminare frontal si posterior este activ integral iar cel de balizare si de orientare laterala e activ partial (componente arse si neschimbate). In trecut, conform informatiilor primite, UUV nu a creat mari probleme de natura tehnica. Se spune ca cele mai semnficative au fost o interventie la sistemul de transmisie (cardan), o defectiune la sistemul electric care a creat ceva batai de cap (prin 2007-2008) precum si o interventie la motor (reglaje).
Mai jos, o vedere laterala cu UUV.



UUV - exterior.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.87 kb
 Vizualizat:  de 11602 ori

UUV - exterior.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 16 Iul 2010 11:09:57    Titlul subiectului: 130231

Sa urcam acum in salon. Unul dintre aspectele pozitive este rezistenta mochetei. Dupa 10 ani de utilizare excesiva, aceasta prezinta uzura partiala in zonele de trafic intens. Nu necesita deocamdata carpiri cu benzi metalice sau elemente cauciucate.
Banchetele sunt cele originale, toate la locurile lor. Si-au pastrat buretii si invelitorile cu care au venit din fabrica insa omul scrantit la cap nu s-a putut abitine sa nu-si dovedeasca oligofrenia prin intacusari ale buretelui, ruperi ale acestuia, mazgaleli pe spatarele scaunelor sau incercari rabdatoare de descoasere a invelitorilor.
O parte din elementele de fixare a barelor metalice au fost inlocuite inca din primii ani (ca si la UEE). In cazul lui UUV, acestea sunt simplu de observat, cele originale erau verzi pe cand cele suplinitoare sunt rosii. In plus, mai apar si alte elemente... ajutatoare, precum sarmulite, scotch si benzi plasticate. Una dintre barele de sustinere din zona posterioara lipseste (tot din primii ani de activitate). Nu s-a mai inlocuit din dorinta de a lasa mai mult spatiu in zona posterioara (amintesc ca bara respectiva era racordata printr-o alta, transversala, la cea de sustinere amplasata orizontal, in vecinatatea ultimului rand de banchete).
Izolatie relativ buna. Plafonul si panourile laterale nu sunt deformate, in special datorita materialului din care au fost confectionate (avand in componenta mase plastice rezistente).
Din patru boxe, doar una a mai ramas, si aceea mai mult de forma. UUV a fost primul care a renuntat la boxele din zona posterioara, acoperite cu profile adecvate precum si la cea din spatele cabinei soferului. Supravietuitoarea nu da nici ea semne de veselie in salon.
Sa vedem acum cateva aspecte din salon:



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.33 kb
 Vizualizat:  de 11598 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.14 kb
 Vizualizat:  de 11598 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.67 kb
 Vizualizat:  de 11598 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.18 kb
 Vizualizat:  de 11598 ori

4.JPG



5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.34 kb
 Vizualizat:  de 11598 ori

5.JPG



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.21 kb
 Vizualizat:  de 11598 ori

6.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 16 Iul 2010 11:14:47    Titlul subiectului: 130234

Cabina soferului... ceea ce se pierde in salon se recupereaza deasupra cabinei: doua boze mari, menite parca sa le suplineasca pe cele absente si cu siguranta furnizoare de destui decibeli care sa acopere galagia din salon si sa ajunga si la urechile unui unchies nonagenar odihnindu-se pe ultimele banchete... Aspectul oferit este ingrijit, perdeluta si elemente de separare au adaugate de sofer... plus cateva elemente "decoratoare".


7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.84 kb
 Vizualizat:  de 11597 ori

7.JPG



8.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.56 kb
 Vizualizat:  de 11597 ori

8.JPG



9.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.7 kb
 Vizualizat:  de 11597 ori

9.JPG



10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.05 kb
 Vizualizat:  de 11597 ori

10.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 16 Iul 2010 11:21:49    Titlul subiectului: 130235

Am ajunsa acum si la ultima etapa de "inspectare": usile.
Se pastreaza etansaneitatea desi gumele canatelor prezinta semne usoare de uzura. Sistemul de iluminare pentru accesul calatorilor in salon este activ pentru ambele usi. In plus, in zona posterioara, pe unul dintre canate UUV a primit in anii din urma (de la unul dintre soferii sai titulari) o bara de sustinere pentru accesul sau coborarea calatorilor.
Marginile treptelor au trebuit sa fie intarite cu profile metalice.



Usa I vedere superioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.36 kb
 Vizualizat:  de 11594 ori

Usa I vedere superioara.JPG



Usa I vedere inferioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.27 kb
 Vizualizat:  de 11594 ori

Usa I vedere inferioara.JPG



Usa II vedere superioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.13 kb
 Vizualizat:  de 11594 ori

Usa II vedere superioara.JPG



Usa II vedere inferioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.42 kb
 Vizualizat:  de 11594 ori

Usa II vedere inferioara.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 08:53:45    Titlul subiectului: 130568

Iata ca a sosit randul sa-l analizam si pe MRM, midibuzul cel mai recent reparat de Transurb. Se vede ca din punct de vedere tehnic mecanicii au lucrat cu multa rabdare si profesionalism: midibuzul are un comportament exceptional. Desigur, trebuie sa tinem cont si de modul grijuliu in care este condus de soferii sai.
Exteriorul este si el refacut integral, oferind lui MRM un aspect nou, de achizitie recenta. Sistemul de iluminare frontala si posterioara este activ integral, la fel si cel de balizare. De observat ca in zona frontala, cele doua plasticuri protectoare pentru iluminarea de balizare au fost schimbate permitand o vizibilitate mai slaba. Triplele si farurile au fost curatate (farurile au fost reglate) asigurand astfel o vizibilitate foarte buna pe timp de noapte.
Sa vedem asadar doua aspecte exterioare cu midibuzul MRM:



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.17 kb
 Vizualizat:  de 11526 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.87 kb
 Vizualizat:  de 11526 ori

2.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 09:08:20    Titlul subiectului: 130569

Sa ne urcam in salon, unde vom avea surpriza sa constatam ca... nu s-au schimbat prea multe lucruri. S-au inlocuit banchete (avem trei categorii de banchete dintre care una nu apartine de modelul Prestij) si cam atat.
Desi MRM a avut o perioada uriasa de repaus in comparatie cu ceilalti colegi de lot, mocheta pare mult mai uzata.
Un aspect imbucurator, MRM a scapat pana acum de furia grafferilor tembeli astfel ca panourile si banchetele ofera un aspect placut, ingrijit. Electricienii si-au facut pe deplin datoria si in incinta midibuzului: sistemul de iluminare este activ integral.



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.25 kb
 Vizualizat:  de 11525 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.05 kb
 Vizualizat:  de 11525 ori

4.JPG



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.88 kb
 Vizualizat:  de 11525 ori

5.jpg



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.45 kb
 Vizualizat:  de 11525 ori

6.JPG



7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.99 kb
 Vizualizat:  de 11525 ori

7.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 09:13:19    Titlul subiectului: 130570

Cabina nu prezinta prea multe semne personificatoare... Desigur, avand in vedere lunga sa absenta si implicit lipsa titularilor, cabina midibuzului pastreaza un aspect simplu si curat. O perdeluta acopera discret scaunul soferului de restul salonului iar sistemul simplu si original, cu bara delimitatoare, aminteste de primele zile de functionare... Unii si-au delimitat "mosia" cu mai multe bare de sustinere, altii au adaugat invelitori si prelate... MRM a ramas simplu, precum cel care n-are nimic de ascuns.


8.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.18 kb
 Vizualizat:  de 11523 ori

8.JPG



9.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.58 kb
 Vizualizat:  de 11523 ori

9.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Următoare
Pagina 8 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community