Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2020
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 22:59:52    Titlul subiectului: 41153

Vagonul respectiv de care te-am intrebat este 1121, pe care nu l-am vazut in depou (pentru ca nu prea m-am dus pe acolo, doar de vreo 2 ori), ci afara in circulatie.
De obicei informatiile mi le culeg de pe traseu - iutandu-ma atent la vagoane - ce s-a mai schimbat la ele - bineinteles ca nu prea pot ca sa le cuprind pe toate - pentru mine tramvaiele din Arad sunt in mod special un hobby si tot odata o "boala" profesionala. (Un ex. as vrea ca sa-ti dau: vag 149 nu mai are solenoidul de la sabotul boghiului nr.1 pe partea cu usile de acces astfel circula numai cu 3 saboti pentru stationarea in statie).
Eu nu lucrez la Depou ci sunt inginer la vagoane, iar ultimul vatman care a lucrat de dupa masa pe 117 acu mai bine de un an a fost Petre V. un foarte bun prieten de-al meu de la care stiu aceste detalii si nu numai.
Iti doresc multa sanatate si sper ca ne vom intalni cat de curand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 23:31:35    Titlul subiectului: 41157

draga Ady,vag 1121 nu are cum sa fie fractionat,pt ca pe el lucra unchiul meu,si este momentan schimbul unu,sapt trecuta am vb cu el.Nush cum stii tu ca este fractionat.A lucrat schombul 2,dar acuma este 1.Da Petre a lucrat pe el,il stiu.Despre el este vorba.A lucrat penultimu pe 117.A mai lucrat si femeia care azi ii pe 1126,care a lucrat ultima oara pe 118.Ms de sanatate,choar conteaza
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2020
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 10:19:59    Titlul subiectului: 41188

Am stiut ca 1121 este fractionat de asta vara, pentru ca am circulat aproape in fiecare zi in vara trecuta, cateva ore bune cu tramvaiul in special pe linia lui "3". Poti ca sa-mi confirmi sau ca sa imi infirmi aceasta chestiune, te rog, nu ma supar.
Referitor la colega lui Petre care a lucrat pe schimbul de dimineata pe 117 era Otilia (ce sta in Gradiste).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 13:59:27    Titlul subiectului: 41203

Da Ady,este adevarat ce 1121 face doar linia 3,foarte rar mai face si un 4 barat,chiar sapt trecuta fost pe aici 2 zile,pe linia 4 barat,dar nu era unchiul meu cu el ci vatmanul de pe 1123.Stiu ca Otilia a fost,parca acuma lucra pe 167.
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2020
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 18:59:19    Titlul subiectului: 41238

Otilia lucreaza tot de dimineata, dar pe 140 - nu-i plac Tatrele "nemtesti" - nu cred, dar poate ca ai vazut-o si pe 167.
Din pacate nu am prea multe poze cu vagoane casate, in afara de 117. Nu prea am fost un mare vanator de poze pana cand nu l-am cunoscut pe Petre si totodata am inceput ca sa ma interesez mai mult de partea de functionare a vagoanelor pe care le avem in Arad decat a vagoanelor in sine pentru ca se schimba "la fata" aproape in fiecare luna multumita celor de la CTP. Imi pare rau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 15:52:17    Titlul subiectului: 41723

Voi avea o postare destul de intarziata in legatura cu pozele lui Hans Oerlemans postate de Marius2 pe pagina 4: in a treia poza numarul vagonului secund este 130 nu 132, iar in ultima poza totasa vagonul secund este 98 nu 92.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2006 16:07:42    Titlul subiectului: 41896

#1030 este ZT4D. #1031 nu știu (nu se distinge în poză).Dacă e la fel ca #1030 atunci e tot ZT4D. Aceste vagoane au fost modificate pentru a fi folosite ca ,,suveică" (hack-en-hack). Vagoanele erau atașate spate în spate și cuplate așa.. astfel că motoarele celui de-al 2lea vagon mergeau invers.
Bineînțeles, asemenea vagoane se pot cupla și normal Smile sau pot circula solo, nefiind cu nimic mai prejos față de T4D ,,normale".
Există și remorci ZB4D. Nemții intercalau, uneori, câte o asemenea remorcă între cele 2 vagoane motor (în cazul liniilor foarte solicitate).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2006 18:29:55    Titlul subiectului: 41906

Dr2006 a scris:
#1030 este ZT4D. #1031 nu știu (nu se distinge în poză).Dacă e la fel ca #1030 atunci e tot ZT4D.
E drept ca ar fi un ZT4D daca ar fi in Drezda, dar in Halle acest tip de vagoane au fost catalogate tip T4D-W "W" vine de la Wenden adica intoarcere
Daca e vorba de vagoanele tip suveica, variante ale modelului de baza T4D, va prezint toate posibilitatile intalnite in RDG...
Exista doua 3 variante de tramvaie T4D care pot circula pe linii fara bucla de intoarcere.
Dupa opinia unora exista tramvaie cu adevarat de pendulare si cele doar pe jumatate tip pendula.
T4D-Z
Este unul "adevarat" de pendulare. Singurul loc unde au existat a fost Halle, fiind doar 2 exemplare. Ele au fost reconstruite in anii '70 din cele 2 prototipuri T4D livrate de catre CKD in 1969 #901 si #902. Aceste vagoane prin reconstructie au primit urmatoarele inbunatatiri: un al doilea pantograf(care mai tarziu a fost demontat ) funduletul a fost reconstruit in botic, si s-a creat o a 2-a cabina, si s-au montat in ambele capete lanterne rosii de pozitie si frana, au desfiintat ultima usa pe stanga si au infiintat 2 usi pe dreapta. Infunctie de directie folosea pantgraful potrivit. In urma proiectului regiei de a creea o garnitura istorica 901 a fost renumerotat in 900'', actualmente apartine organizatiei Prietenii Tramvaielor. Anul trecut in februarie #902 a fost dotat cu boghiuri de ecartament normal si transportat la un muzeu de tehnica de transport din Marea Britanie.
T4D-ZR
Este tot un vagon adevarat de pedulare. Acest tip se intalneste in Magdeburg unde au existat vreo 10 exemplare, toate fiind rconstruite la inceputul anilor 80. Reconstructia a fost foarte simpla: In capatul B s-a creat o a 2-a cabina de conducere, pe fundulet s-a pus pe un cadru sudat cu faruri de Trabant. Are usi doar pe o parte tocmai de aceea acest vagon poate merge pe rute cu cale simpla, pe cele cu cale dubla doar cu statii tip insula (gen linia de la Calea Nadlac spre Piata Gai din Arad).
ZT4D, T4D-W
Modelul este identic doar denumirea estediferita in functie de orasul unde circula. In Dresden i se zice ZT4D in Halle T4D-W
Caracteristici:
- o cabina de conducere
- un pantograf
- usi pe ambele parti
- pot circula in regim de pendulare doar daca sunt legate 2 vagoane motor spate-in-spate (Heck-an-Heck). Deci solo sau in tractiune dubla normala nu pot circula in regim de pendulare. Tocmai de asta nu sunt vagoane "adevarate" pentru pendula
Evident s-au compus si garnituri tip "suveica" fortate din 2 vagoane motor T4D puse spate-in-spate doar ca s-a montat in fata fiecaruia lanterne rosii de pozitie si frana. Mereu vagonul care era in fata putea sa transporte pasageri.
Dr2006 a scris:
Aceste vagoane au fost modificate pentru a fi folosite ca ,,suveică" (hack-en-hack).

Corect este scris: Heck-an-Heck (obligatoriu cu litere mari)


Ultima modificare efectuată zsizsi la Vin 22 Dec 2006 21:08:38, modificat de 6 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Mai/2024
Mesaje: 1122
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2006 19:32:17    Titlul subiectului: 41907

Citat:
#1030 este ZT4D. #1031 nu știu (nu se distinge în poză).
Si 1031 este T4D-W. Pe partea dreapta vagoanele au usi in fata si la mijloc, iar pe partea stanga la mijloc si in spate. Remora B4D-W #150, singura de acest fel din Arad, are toate cele 3 usi pe dreapta, iar pe stanga la extremitati. Exista poze undeva pe forum cu aceste 3 tramvaie , chiar in Halle in formula Heck-an-Heck
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2006 11:52:43    Titlul subiectului: 42247

tatra 178


178g.jpg
 Descriere:
178
 Mărime fișier:  82.6 kb
 Vizualizat:  de 11883 ori

178g.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2006 11:55:11    Titlul subiectului: 42248

Asa arata 1093+149 cand o venit din Halle


1093+149.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.69 kb
 Vizualizat:  de 11881 ori

1093+149.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 05 Ian 2007 13:49:54    Titlul subiectului: 42694

1. Un motiv de bucurie:nu s-a casat cuplul 115-116 si nici vagonul 118 si 117.am auzit zilele astea ca se pun serios pe treaba sa faca 117.in schimb sunt probleme grave la vagonul 1069-150.la remorca au spart geamurile,iar la vagon,geamurile de la usi.nush ce vor face cu el.sa speram ca il vor face,doar este t4d.iar vagonul 1027-163,este la vopsit,deoarece au dat reclama jos de pe el si a venit si vopseaua jos.cuplul 171-170 sta in depou,nu il foloseste nimeni,in rest nik nou.cum aflu ceva va tin la curent cu toate
2. Trebuie sa va mai dau o veste:este 167 la casat,deja se dezmembreaza.nu-mi vine sa cred,acest vagon plin cu amintiri frumoase pt mine,la cate am facut pt el si zilnic eram pe el.inclusiv botul cu dungile argintii,este facut de mine,bordul a fost modificat tot de mine,acuma a ajuns sa il taie.nu avem ce face Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad



115 comprimat.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.23 kb
 Vizualizat:  de 11800 ori

115 comprimat.JPG



167vagon_superbcu_amintiri_349.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.43 kb
 Vizualizat:  de 11098 ori

167vagon_superbcu_amintiri_349.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Mai/2024
Mesaje: 1122
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 05 Ian 2007 15:24:04    Titlul subiectului: 42701

Citat:
in schimb sunt probleme grave la vagonul 1069-150.la remorca au spart geamurile,iar la vagon,geamurile de la usi.nush ce vor face cu el.sa speram ca il vor face,doar este t4d.iar vagonul 1027-
Adica a fost vandalizat sau va fi casat?
Ma bucur ca nu l-au casat pe 115+116 si pe 117. 118, 167, 171+170 sunt vagoane nemodernizate si nu se afla intr-o stare foarte buna dpdv al caroseriei. Cred ca cei de la CTP nu mai tin neaparat sa caseze "la greu" Tatre T4R, deoarece T4D-urile nu sunt cu mult mai bune, si au nevoie de vagaone de rezerva. Am mai scris ca multe din T4D-uri sunt destul de ruginite, si vor avea nevoie in curand de o "cosmetizare", printre ele: 1077, 1078, 1189, 1069, 150, 161, 170...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 00:17:45    Titlul subiectului: 42756

arnold 1165 a scris:
trebuie sa va mai dau o veste:este 167 la casat,deja se dezmembreaza.nu-mi vine sa cred,acest vagon plin cu amintiri frumoase pt mine,la cate am facut pt el si zilnic eram pe el.inclusiv botul cu dungile argintii,este facut de mine,bordul a fost modificat tot de mine,acuma a ajuns sa il taie.nu avem ce face Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Cu tot respectul dar eu cand vad "tuningurile" facute de catre vatmani imi vine sa ma iau de cap, la fel si cu cabina capitonata cu femei goale, perdelute sau alte aberatii de genu'.
Stim sa-i aratam cu degetul pe cei din UE, dar nu stim sa invatam de la ei nimic, numai pretentiile.
Eu unul vreau ca atunci cand urc in tramvai sa nu fiu nevoit sa aud scheunaturile lui Guta sau alti cocalari, pt ca pana una alta tramvaiul sau autobuzul este un mijloc de transport in comun si nu masina personala a vatmanului sau soferului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 10:51:53    Titlul subiectului: 42773

I-am facut un desen cuplului 902+900 din Halle, cu greu da a meritat. Very Happy


902+900A.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.64 kb
 Vizualizat:  de 11716 ori

902+900A.jpg



902+900.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.52 kb
 Vizualizat:  de 11716 ori

902+900.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2020
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 17:49:41    Titlul subiectului: 42794

arnold 1165 a scris:
trebuie sa va mai dau o veste:este 167 la casat,deja se dezmembreaza.nu-mi vine sa cred,acest vagon plin cu amintiri frumoase pt mine,la cate am facut pt el si zilnic eram pe el.inclusiv botul cu dungile argintii,este facut de mine,bordul a fost modificat tot de mine,acuma a ajuns sa il taie.nu avem ce face

Iata ce surpriza am avut eu, in data de 21.12.2006 - ziua descarcarii celor 9 vagoane M8S, cand am reusit sa ajung si in Depoul Uta:
Iti impartasesc sentimentele referitoare la 167, este greu de vazut asa ceva, iar referitor la ceea ce ai spus de 117, ca s-au apucat ca sa-l puna din nou "pe picioare" nu ma poate decat imbucura. Scuze de calitatea pozelor, sunt decupate dintr-un filmulet.



117-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.93 kb
 Vizualizat:  de 11680 ori

117-1.jpg



117-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.87 kb
 Vizualizat:  de 11680 ori

117-2.jpg



117-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.65 kb
 Vizualizat:  de 11680 ori

117-3.jpg



117-4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.47 kb
 Vizualizat:  de 11680 ori

117-4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2020
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 18:43:15    Titlul subiectului: 42806

In continuare, iata cateva poze, facute tot atunci, cu vagoanele:
- 167 - intreg, cu tabla de "Se retrage in Depoul Uta", ceea ce duce la concluzia ca in zilele respective a mai circulat;
- 171 - zacea in "astepare" pe boghiuri false, iar 115 - cu faruri lipsa, dar intreg si el, impreuna cu perechea lui 116.



167.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.28 kb
 Vizualizat:  de 11668 ori

167.jpg



171.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.37 kb
 Vizualizat:  de 11668 ori

171.jpg



115-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  376.47 kb
 Vizualizat:  de 11668 ori

115-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
der219er



Data înscrierii: 28/Iun/2006
Ultima vizita: 03/Feb/2024
Mesaje: 34
Locație: Halberstadt (Germania)

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 20:05:40    Titlul subiectului: 76 42811

adyf117 a scris:
In continuare, iata cateva poze, facute tot atunci, cu vagoanele:
- 167 - intreg, cu tabla de "Se retrage in Depoul Uta", ceea ce duce la concluzia ca in zilele respective a mai circulat;
- 171 - zacea in "astepare" pe boghiuri false, iar 115 - cu faruri lipsa, dar intreg si el, impreuna cu perechea lui 116.
to fig. 167: Which Gothawagen from left?? Tw 42??? Do you have up-to-date a picture of 42??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Mai/2024
Mesaje: 1122
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 20:54:17    Titlul subiectului: 42816

@ der219er. Probably that is TW 42. I remember an user saying some moths ago that #41 was scrapped in 1998. Tw 37 is used for agrement travel on special ocasions. It is painted white+bright red.
Nu stiu care sunt etapele casarii (dezmembrarii) unui tramvai, insa cred ca in cazul lui 117 vor avea mult de lucru pt a-l reconditiona. Pe langa faptul ca au inceput demontarea cabinei vatmanului, observati si faptul ca s-a umblat la motoare prin podeaua vagonului. Bucatile de placaj ce formeaza podeaua lui 117 sunt detasate unele de altele. Normal ar fi ca sa inceapa cu piesele ce pot fi refolosite urgent pe alte vagoane , demontarea geamurilor, usilor, farurilor. Ma rog...
171 nu cred ca va mai iesi din depou. Daca ii schimbau doar boghiurile, nu cred ca plasau carcasa acolo. Observati ca in spatele lui 171 nu este 170, ci este un T4D, fapt ce ma face sa cred ca 170 este deja topit.
Daca tot au scos boghiurile de pe 171, ma intreb de ce au luat farul de pe 115...
Oricum, din cate imi dau seama, politica CTP-ului este de a folosi T4R-urile solo. Asta deoarce T4D-uri sunt doar vreo 7 care circula solo, iar in weekend au nevoie si de vagoane de capacitate mai mica. Chair daca CTP-ul practica sistemul cu un tramvai-un schimb , 115+116 si 171 +170 nu mai au loc deoarece sunt multe T4d-uri putin mai confortabile si inca ceva GT-uri cu destul de mult mai confortabile care raman in depou.
P.S. Sa explic putin faza cu un tramvai/schimb. In Arad, in cele mai multe dintre cazuri, vatmanii cand isi termina schimbul isi duc tramvaiul la depou, locul lor fiind luat de alt vatman cu alt tramvai...Rar se intampla ca vatmanul care vine la schimb sa urce undeva pe traseu si sa preia vagonul "din mers". Uneori se intampla ca vatmanul sa isi duca tramvaiul la depou, de unde este preluat de alt vatman. Spre deosebire, in Timisoara regula este diferita, aceleasi tramvaie stau toata ziua pe traseu, in jurul orelor 14-15 vatmanul care vine la schimbul 2 urcandu-se undeva pe traseu. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 8733
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 22:12:18    Titlul subiectului: 42828

der219er a scris:
Do you have up-to-date a picture of 42??
You'll find some recent pictures here.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Apr/2020
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2007 22:30:38    Titlul subiectului: 42829

quiksilver a scris:
Ma bucur ca nu l-au casat pe 115+116 si pe 117. 118, 167, 171+170 sunt vagoane nemodernizate si nu se afla intr-o stare foarte buna dpdv al caroseriei. Cred ca cei de la CTP nu mai tin neaparat sa caseze "la greu" Tatre T4R, deoarece T4D-urile nu sunt cu mult mai bune, si au nevoie de vagaone de rezerva. Am mai scris ca multe din T4D-uri sunt destul de ruginite, si vor avea nevoie in curand de o "cosmetizare", printre ele: 1077, 1078, 1189, 1069, 150, 161, 170...
Te rog ca sa imi permiti o mica corectie, 117 a fost reconstruit la "Astra".
Scuze de cadrul pozei, dar este facuta cu persoane in vagon in 31.12.2005.



117-5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.39 kb
 Vizualizat:  de 12447 ori

117-5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 19:21:46    Titlul subiectului: 43734

Un desen cu 1030+150+1031
Asa ar fi fost fain sa fi circulat in Arad Very Happy



10301501031_799.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.09 kb
 Vizualizat:  de 12282 ori

10301501031_799.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 19:52:31    Titlul subiectului: 43737

Ar fi fost si mai fain fara cablurile acelea pe acoperis. Nu cred ca la Halle mergeau cu atatea cabluri, dar nu vreau sa te contrazic. N'am vazut combinatia asta de vagoane decat la Budapesta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 19:57:33    Titlul subiectului: 43739

S-a mai discutat si rasdiscutat aceasta problema si s-a explicat ca lungimea unei astfel de garnituri ar fi fost mai lunga decat peroanele unor statii din orasul nostru.
Despre cablurile alea suspendate eu inclin sa cred ca asa au circulat si in Germania, altfel consolele alea acolo nu cred ca au fost puse de florile marului, insa sunt deacord cu voi ca sunt cam inestetice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andreinext



Data înscrierii: 16/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Ian/2007
Mesaje: 1
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2007 16:01:29    Titlul subiectului: 43929

171 si 170 alaturi de 100 si 147 se afla la Ghiroc ,la depoul de Sageata verde .147 este destul de "intreg" dar restul sunt cam demontate .Nu mai au faruri , semnalizatoare, stopuri etc... , de boghiuri sa nu mai spun , nu mai au nimic pe ele .Din discutia purtata cu cineva de acolo am inteles ca sunt propuse ptr. casare .Am facut si niste poze , le voi posta in curand .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 8 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community