Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Microbuzele particulare (maxi-taxi) din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 17 Iun 2010 15:38:54    Titlul subiectului: 128520

Mi se pare super haios punctul 4: "Interzis vorbitul indelungat la telefon"... e tare! Pai ori nu are hands-free, si atunci nu e legal sa vorbeasca deloc, ori are, si atunci legea ii permite sa vorbeasca non-stop! Si in plus cum s-ar putea defini indelungat in acest caz...?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Iun 2010 22:12:01    Titlul subiectului: 128552

stfp a scris:
Mi se pare super haios punctul 4: "Interzis vorbitul indelungat la telefon"... e tare! Pai ori nu are hands-free, si atunci nu e legal sa vorbeasca deloc, ori are, si atunci legea ii permite sa vorbeasca non-stop! Si in plus cum s-ar putea defini indelungat in acest caz...?
Foarte simplu: cand te suna un vecin ca ti s-a spart o teava si te-ai inundat, nu turui in telefon si te intinzi la vorba.Urmatorul pas ai oprit masina in drum, ai transferat calatorii in alta masina ce merge pe acelasi traseu si ai fugit acasa sa-ti rezolvi problema.
In alta ordine de idei, daca il suna ,,Leana", normal ca se intinde la vorba si de-aici distragerea de la conduita, distragerea de la conducerea atenta, accidente, etc.
Cred ca am fost cat se poate de concis!

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 07:27:44    Titlul subiectului: 128555

Din nou despre exceptii pozitive... "One in a million", cum ar zice baietii de la Guns'n Roses...
Acum - sa fim realisti - nu e singura masina in care se elibereaza bilete, mai sunt si altele insa prea putine. De exemplu, pana in prezent, cu cate ocazii am apelat la traseul 60 n-am primit niciodata un bilet. Si stiti ce, n-aveti decat sa cereti, unii soferi va linistesc spunand ca nu e nici un control pe itinerar si adopta o figura partasa si totodata concilianta cu care te expediaza in salon si-ti ureaza calatorie placuta. In aceasta situatie, exceptand mahalagioismul ce ar putea naste pentru un biet petic de hartie, nu-ti raman decat doua alternative:
-ramai in salon si desi ai platit te simti calator fraudulos fiindca nu ai biletul care sa-ti justifice calatoria;
-pe viitor nu te mai urci in microbuz si apelezi in mod civilizat la mijloacele de transport Transurb si implicit la chioscurile de bilete din statii unde pentru 1 RON primesti bilet si nu promisiunea obscura ca nu e control pe linie...
Sa vedem si-un articol... de "exceptie" publicat in cotidianul "Monitorul de Galati", editia din 18.06.2010. Link-ul este: http://www.monitoruldegalati.ro/comunitate/calatoria-cu-microbuzul-naste-obligatii.html

"Călătoria cu microbuzul naște obligații

--------------------------------------------------------------------------------

Faptul că mulți șoferi de maxi-taxi nu dau bilete călătorilor și nu poartă nici uniforme, așa cum reprezentanții municipalității afirmau că se va întâmpla odată cu adoptarea noului regulament de transport public privat, nu mai reprezintă o noutate pentru orice gălățean care circulă cu microbuzele. Dar se poate spune că există și excepții de la regulă, un astfel de exemplu fiind cazul șoferului care conducea marți dimineață maxi-taxi-ul cu număr de înmatriculare B 18 JKA. Pentru prima dată în ultimele luni, de când circul cu maxi-taxi, șoferul microbuzului menționat mi-a dat bilet nu numai mie, ci și fiecărei persoane care se urca în maxi-taxi. Deși nu purta uniformă, fiind îmbrăcat cu un tricou albastru, iar în maxi-taxi radioul deschis nu era dat în surdină, șoferul poate fi apreciat pentru faptul că nu făcea evaziune fiscală, adică dădea bilete călătorilor care îi plăteau prețul călătoriei, și anume 10.000 de lei vechi. Mai mult, în maxi-taxi-ul respectiv exista un afiș pe care scria clar faptul că toți călătorii sunt obligați să solicite bilet șoferului și că, potrivit legii, cei care sunt prinși fără bilet vor fi sancționați cu sume cuprinse între 100 și 500 de lei. Faptul că pot scoate bani din buzunar dacă sunt prinși fără bilet se pare că o știu foarte puțini gălățeni, deoarece în foarte puține microbuze există postat un afiș în care călătorii pot afla ce sancțiuni pot primi dacă sunt prinși că nu au bilet. Mai mult, cei mai mulți dintre gălățeni preferă să dea șoferilor cei 10.000 de lei vechi fără să solicite biletul de călătorie, așa cum ar trebui, așa că se poate spune, fără a greși prea mult, că la această formă de evaziune fiscală sunt complici atât șoferii, care nu dau bilet, dar și gălățenii, care nu îl solicită. Și acest lucru se întâmplă în condițiile în care lupta împotriva evaziunii fiscale este un lucru des auzit, dar la care fiecare gălățean și-ar putea aduce contribuția, făcând practic un lucru simplu, și anume să solicite primirea unui bilet de călătorie în schimbul banilor dați."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 11:23:13    Titlul subiectului: 128574

Sunt curioasa in cazul in care calatorii cer bilet dar nu li se da si li se spune ca nu e control pe traseu si pe neasteptate vine controlul, cine va plati amenzile calatorilor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 12:04:39    Titlul subiectului: 128577

Controlul asta la microbuze este un fel de "bau-bau"... Sincer sa fiu, nu am vazut niciodata un astfel de control. In cel mai nefericit caz, se anunta in presa o astfel de verificare, astfel ca soferii sunt pregatiti din timp.
Un control la maxi-taxi nu este aceelasi lucru cu un control la Transurb. La operatorul de stat controlul nu se anunta, este inopinant, verificarile au loc aproape zilnic pe cand la maxi-taxi lucrurile sunt exact pe dos. In opinia unora, asta face parte din diferenta intre transportul public si cel privat... Desigur, este o greseala, corectitudinea si comportamentul soferilor privati (intrucat ei au rol si de taxator si de "indrumar") ar trebui verificate de organe competente... care nu-si dau nici o silinta in aceasta directie.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 21:55:37    Titlul subiectului: 128789

Pana la urma s-a remediat (de ceva vreme, ce-i drept) situatia celor care doresc s-ajunga la munca in Bazinul Nou (precum si-n zonele aferente). O parte din microbuzele vechi care nu au mai apucat sa ruleze in circuitul local privat si-au gasit loc la cursele conventie spre Bazin. Am avut ocazia sa vad cateva exemplare pline cu angajatii institutiilor din valea orasului. Incredibil insa o parte dintre ele sunt mai bune decat cele cateva harbane care au ramas, gratie patronilor, in regimul local privat. O alta zona acoperita este cea spre Sidex, (adica pe fostul traseu 82), tot cu microbuze retrase. Desigur, sunt tot curse conventie. Pana si zona din Micro 17 a capatat, la anumite ore, transporturi in regim de conventie asigurate cu fostele microbuze private. Deci, pana la urma, o mare parte din masinile retrase si-au gasit un loc in circuitul urban, altele au ajuns sa deserveasca ceva curse in zonele rurale si cateva dintre ele au ajuns sa serveasca altor scopuri.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Iul 2010 21:35:29    Titlul subiectului: 129285

Un aspect negativ pe care l-am remarcat de cand au avut loc modificarile itinerariilor pentru microbuzele private din zona cartierului Micro 19 consta in intelegerea tacita dintre sofer si calatori potrivit careia, cei din urma coboara la semafor pe banda 2. Foarte periculos! Astazi era sa asist la un accident din aceasta cauza.
Sa nu uitam ca viata e mai importanta decat graba, iar statia nu e asa departe de semafor (vis-a-vis de Mc). Cu toate acestea, calatorii devin iresponsabili si-si risca zilnic soarta. Vinovati se fac si soferii, care ar trebui sa le interzica aceasta operatiune, nu sa le dea acceptul ("Desigur ca puteti cobori, dar uitati-va in dreapta, sa nu vina vreo masina").
Intelegem ca soferii incearca sa se faca utili in ochii calatorilor insa... o asa utilitate mai bine lipsa...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 22:39:26    Titlul subiectului: 129516

Incet dar sigur, fiecare transportator privat isi are propriile idei oglindite in insemnarile de pe microbuzele pe care le detine.
De exemplu, toate microbuzele de la traseul 76 au primit... "numere de parc". Traseul 75 are "tatuate" principalele statii pe usa de acces in salon. De asemenea, se prefera informatii privitoare la statii atat pe posteriorul dubelor cat si pe zona frontala, de deasupra parbrizului.
In cursul ultimelor zile, a fost randul operatorului care detine traseul 68... S-a preferat, in acest caz, "tatuarea" principalelor statii pe lateralele microbuzelor. E clar, limpede si... negru. Poate vedea oricine. Pacat ca aceste notatii au aparut pe microbuze la scurt timp dupa modificarea de ruta (traseul 68 a fost prelungit din Port pana la Bazin, masura ce a fost trecuta pe "placutele oficiale"). Deci, s-a omis... "afisarea laterala" a noului capat. Nu-i nimic, loc e destul, bunavointa sa fie...



noul stil.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.64 kb
 Vizualizat:  de 12517 ori

noul stil.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 23:13:30    Titlul subiectului: 130067

Intr-o oarecare masura s-au cam zapacit "titularele" de trasee. S-au efectuat deja jonctiuni intre firme, am remarcat un microbuz Ford care initial fusese titular la traseul 75, achizitionat de "patronii" traseului 61 (cu tot cu autocolantul specific), precum si multe alte schimbari dintre care cele mai interesante sunt:
-trecerea unui microbuz VW de la traseul 62 la 64 insa cu pastrarea culorii specifice traseului initial peste care s-a tiparit cel prezent (un total dezacord pentru cei care retin traseele functie de culoare, deci, atentie, nu ajunge la REAL ci se "invarte" doar prin Micro 21!);
-dupa principiul "lupul se imbraca in oaie", avem un microbuz cu doua culori, fostul traseu marcat cu autocolant albastru (probabil 64 sau 6Cool pe langa care a mai aparut un autocolant galben, specific traseului 84 (deci o alta jonctiune cu... doua autocolante, unul ca amintire, celalalt realist).
In plus, dupa cum spuneam, microbuzele particulare au inceput sa capete "semne si informatii" specifice fiecarui traseu. Daca linia 68 a dat tonul la informatii... clare, iata ca nici operatorii traseului 84 nu se lasa mai prejos: principalele statii sunt tatuate pe fiecare masina:



IMG_2129.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.12 kb
 Vizualizat:  de 12481 ori

IMG_2129.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 18 Iul 2010 08:28:56    Titlul subiectului: 130333

Cand vine vorba de reclame si implicit de banuti, cei care si-au afisat pe lateralele masinilor statiile unde opresc se simt acum "lasati pe afara". Fiecare cu solutiile sale.
Iata si primele reclame care au fost deja postate... acolo unde era spatiu, adica pe Iveco-urile celor de la Badilas (traseul 76).
Probabil ca in viitorul apropiat masinile vor prinde iar "viata" sub culorile pestrite ale reclamelor. Sau... cine stie...



IMG_2230.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.85 kb
 Vizualizat:  de 12454 ori

IMG_2230.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 21 Iul 2010 09:21:55    Titlul subiectului: 130485

Imbecilii tot imbecili... singura solutie viabila pentru a scapa de tigania asta aparent fara sfarsit si de multitudinea de interpretari si intorsaturi este eliminarea totala a sistemului parazitar maxi-taxi si dezvoltarea unui sistem unic, coerent, civlizat de tansport local.

http://www.adevarul.ro/locale/galati/EXCLUSIV-Marea_teapa_din_transportul_public_local_0_302369824.html

"EXCLUSIV/Marea țeapă din transportul public local

Vali Trufașu

Miercuri 21 iul 2010

Galați

Maxi-taxiurile circulă arhipline din cauza numărului mic de microbuze

Operatorii de maxi-taxi încearcă să abandoneze traseele mai puțin profitabile din periferie și să se mute pe cele centrale. Aplicarea acestei „tactici" ar face de fapt praf și pulbere tot planul de optimizare a transportului public, pus la punct după licitația din mai 2010.

Țeapă de 200.000 de euro cu mașini închiriate

Situație greu de imaginat în transportul local de persoane din Galați. O parte din firmele de microbuze vor să tragă pe sfoară autoritățile locale, dar în special pe gălățeni, prin modificarea traseelor pe care le-au câștigat în urma licitației organizate de Primărie în luna mai 2010.

Acuzațiile vin chiar din partea altor operatori de maxi-taxi, care susțin că s-a urmărit de la bun început acest lucru pentru ca firmele respective să intre pe traseele principale pe ușa din dos.

„Nu este în regulă ce se întâmplă. Știau că traseele respective nu prea sunt profitabile. Acum cer modificarea lor, în sensul să intre și pe traseele principale. Iar o să fim toți operatorii pe traseele principale, iar pe cele secundare nimeni", ne-a declarat administratorul operatorului ACJ Globe Tour, Silviu Cârlan.

Autoritățile locale s-au lăudat că noile trasee asigură transportul chiar și pentru gălățenii din zonele mai puțin accesibile ale orașului, cum sunt străzile Coșbuc sau Regiment 11 Siret, dar acest lucru va deveni amintire dacă operatorii își vor pune în practică proiectul.

Și conducerea societății publice de transport local a auzit de manevrele unora dintre operatorii de maxi-taxi și susține că va cere Consiliului Local să respingă orice propunere de modificare a traseelor.

„Licitația abia s-a organizat. Nu are nici un sens să modifici după doar câteva luni traseele. Nu vom fi niciodată de acord cu așa ceva. În loc să ceară modificarea traseelor, operatorii ar trebui să le facă publicitate. Vă dau un singur exemplu. Este vorba despre traseul din cartierul IC Frimu, care poate fi extrem de profitabil, dar lumea nu știe de el pentru că nu i-a anunțat nimeni că există", ne-a declarat directorul SC Transurb, Genica Totolici.

Gălățenii care nu locuiesc în apropierea traseelor principale, se arată deranjați de posibilitatea schimbării traselor după bunul plac al firmelor de maxi-taxi.

„Sunt nebuni la cap. A durat ani de zile ca să înțeleagă și autoritățile că nu este posibil ca într-un oraș civilizat să mergi o stație sau două pe jos pentru a lua un mijloc de transport, iar acum ei vor să revenim la această situație", susține Marius Iordache (52 de ani), care locuiește la casă pe strada Coșbuc.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Iul 2010 09:53:42    Titlul subiectului: 130487

Singura salvare e ca se mananca intre ei. E o raca si o dusmanie intre ei de neimaginat. Se vede clar ca ei fac legea in Galati si care e mai puternic rezista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Iul 2010 10:53:18    Titlul subiectului: 130488

Deja s-a inceput acest balci stupid. Daca va mai amintiti, dupa licitatie, traseul 75 avea doar Ford-urile alea maruntele unde abia de-ti gaseai locul. Ei bine, la mai putin de doua luni de la noua organizare, microbuze Ford au aparut si la alte trasee, precum 61 sau 64. Deci "au migrat" la trasee mai profitabile. Jonctiuni s-au mai facut la liniile 62, 64 si 84.
Ieri seara am auzit prostia secolului, un sofer de la 60 (care e traseul cel mai "golanesc" din tot regimul privat) pretindea ca Transurb-ul ar trebui inlaturat iar numarul de dube marit. In fata unei asemenea idiotii au reactionat mai multi pasageri, spre nemultumirea soferului... Ce sa-i faci, asa e cand unii au primit mana libera de cred acum ca dupa curcubeu cresc castraveti...
In comparatie cu anii anteriori, organizarea din luna mai a adus o oarecare logica in transportul in comun. Nu e nici pe departe surasul primelor raze de soare insa macar s-a facut ceva, putin dar pozitiv.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Iul 2010 11:22:08    Titlul subiectului: 130490

Omul isi permite sa spuna si sa faca orice vrea el atat timp cat are protectie din partea unui ''birou'' din primarie, nu este controlat de nimeni si nu e nevoie sa raspunda in fata nimanui datorita comportamentului. Atat timp cat oamenii care merg cu maxitaxi nu iau atitudine atunci cand soferul dubei freaca luleaua aiurea in statie (pe trecerea de pietoni) sau cand are un comportament necorespunzator, nu ramane decat sa fie mai mult nerv din partea calatorilor. Foarte putini sunt cei care se iau de ei. Pana la urma eu zic ca si meritam ce ni se intampla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 09:52:47    Titlul subiectului: 130573

Fiecare cu bune si cu rele, alcatuind parca materialul specific pentru "O lume nebuna, nebuna, nebuna"... Este poate o lume nebuna, un trafic nebun si - of course - soferi nebuni dar asta e, suntem la Galati si trebuie sa ne multumim cu ce avem. Desigur, atunci cand ne urcam in cate un microbuz privat ar trebui sa avem legitimatii de "sardina" si pe acest fundal, intrebarea unei "tantisoare trecute de prima tinerete" suna in mod grotesc: "Dom' sofer, cand aveti sa eliberati abonamente si pentru maxi-taxi?" E tare femeia, imi zic amuzat. Pai daca se fac abonamente pentru maxi-taxi s-a dus o parte din nebuneala. Iar noi nu vrem asta. Marturie sta si figura uluita a soferului care scuipa in san de teama sa nu aiba cineva urechi bune si sa propuna pe la mai-marii sai o astfel de idee...

Am mai discutat noi de camerele alea video care sunt amplasate prin microbuzele private... La Iveco-urile de la traseul 76 sunt cate doua. Vorba aia, n-are banca si amanetul camere mai bune ca dubarul privat. Camere frumoase si rotunde... insa moarte. Cativa pusti s-au zgait la ele, si nu le-a trebuit mult sa-si dea seama ca "Baa, nu merge, sunt puse sa ii sperie pe aia care nu platesc". Observatie corecta. Si cum bau-bau-ul s-a dovedit de prisos, pustii au scos limba la obiectiv si nu au uitat sa faca si ceva semne obscene. Domnilor sefi de la control trafic microbuze (haide ca asta e chiar tare, nu?) sper sa fi inregistrat "pe banda" gestul micilor delicventi. E asa, de provocare...

O lume nebuna, nebuna, nebuna... Aceeasi masina, un alt episod. Pe parcursul a catorva statii ai ce observa in maxi-taxi. Nimic nu poate fi mai frumos sa vezi aroganta feminina de la coada vacii incercand sa se analizeze in ecranul mat LCD. Nu radeti, asta e, se intampla si la case mai mari. LCD-ul e agatat in spatele banchetelor frontale si e la fel de functional precum camerele de inregistrare. Un alt tantisor imbinand in mod dezastruos portul taranesc cu cel extravagant, probabil intr-o dorinta disperata de a arata cat mai trandy si a culege privirile barbatilor (poate doar pe alea intrigate sau amuzate) face un ultim gest de cochetarie: se priveste in ecranul LCD cu intentia de-a-si indrepta cateva fire de par... "Oglinda asta n-are baterii", mormaie dansa starnind veselia studentilor care mergeau spre Facultatea de Mecanica. Ce stiti voi ce e aia "oglinda cu baterii"...

Atasez o fotografie cu urmatoarele rugaminti:
1. Nu va strambati la camerele de filmare. Obositi degeaba, nu ajungeti la televizor si nici pe YouTube.
2. Pentru cei care nu stiu, si pentru ca sa nu se mai faca de rusine, hardughia aia mare cu rama cenusie este un ecran digital. Rolul sau este de a prezenta materiale publicitare. Fabricantul nu l-a conceput pentru reflexia frumusetilor autohtone si-n unele cazuri bine a facut...



IMG_2332.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.89 kb
 Vizualizat:  de 12352 ori

IMG_2332.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 08:42:53    Titlul subiectului: 130804

Treburi de asamblare facute in goana carutei... Maxi-taxi cu perdelute cu sina, ar trebui sa ne bucuram ca daca de aer conditionat n-avem parte, macar sa ne putem adaposti de soare, in spatele perdelutelor... Insa deh, treburile nu stau chiar asa, perdelutele cu "clips", cum li se spune de catre galateni, ba se blocheaza pe sine, ba sunt desprinse s-atarna cu nonsalanta de te intrebi daca exista vre-un responsabil si cu intretinerea interioara a microbuzului si implicit a conditiilor oferite calatorilor. Vina apartine, desigur, producatorilor care au gasit solutia cea mai economica si totodata cea mai proasta: sina cu surub de fixare in canalul de culisare al clipsurilor. Evident, suruburile au fost "trantite" in mod artisitic, care strambe, care infiletate doar pe trei sferturi, obturand astfel cursele perdelutelor. Vorba unei batrane... "pana si la mine la tara, perdeaua cu ata de la bucatarie merge mai bine ca modernismele astea" Wink Laughing
Ce sa-i faci, mamaie, la Galati e criza si asamblarile se fac cu bani putini... si chiar de s-ar fi facut cu finante mai substantiale, lucrul ar fi aratat la fel fiindca pe lungul drum dintre cerere si productie sunt o multime de buzunare, buzunarele si buzunarase avide dupa banuti.



detaliu.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.18 kb
 Vizualizat:  de 12294 ori

detaliu.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 22:38:21    Titlul subiectului: 131168

Daca nu primim bilete facem gat, ne ofuscam si scriem la presa. Daca le primim, comoditatea si cei sapte ani de acasa ne invata sa le imprastiem prin microbuz. Pana la urma, oricum o dai nu este bine. Civilizatie vs indiferenta? Bun-simt vs marlanie? Sa ne uitam la pozele de mai jos si sa judecam siguri... Sa fii om e lucru mare.


1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.52 kb
 Vizualizat:  de 12227 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.73 kb
 Vizualizat:  de 12227 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.27 kb
 Vizualizat:  de 12227 ori

3.JPG



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.58 kb
 Vizualizat:  de 12227 ori

4.JPG



5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.42 kb
 Vizualizat:  de 12227 ori

5.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 10:28:04    Titlul subiectului: 131456

Ne-am obisinuit cu mici exceptii in trafic... Mici exceptii care sunt respectate de soferii amatori, de dragul celor asa-zisi profesionisti. Stau si ma uit in trecut, cand am absolvit si eu Scoala de Soferi... Regulamentele de atunci par aproape apuse.
La Mc (intrarea in Micro 19 hood) se stie ca microbuzele trebuie sa se incadreze pe banda 2, pentru a intra pe strada Stadionului, conform modificarilor din luna mai. Exista insa unii soferi care ruleaza pe banda 1 pana in intersectie dupa care intra cu nonsalanta pe strada mentionata anterior, sub privirile ingaduitoare ale soferilor de pe banda 2. Prin urmare, ceea ce am invatat la Scoala de Soferi, cu incadrarea pe banda corespunzatoare si semnalizare regulamentara e minciuna. Sau poate doar o alta regula menita sa fie sfidata...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 17:59:18    Titlul subiectului: 131690

Pe langa aspectul necivilizat, biletele acelea abandonate prin microbuz sunt utile atunci cand vine controlul biletelor (daca exista asa ceva Laughing ) Eu pastrez permanent la mine un astfel de bilet pe traseele pe care calatoresc, daca soferul refuza sa dea biletul sa nu fie nevoie sa ma cert cu el Very Happy
Un aspect de apreciat: eram in microbuz pe traseul 68 sensul dinspre port spre Micro 39. Intre statiile Centru si Parcare banci soferul avertiza calatorii ca nu merge prin Tiglina, ci pe Cosbuc, Doja, Nae Leonard, cu toate ca a pierdut 3 calatori din cauza asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 22:18:12    Titlul subiectului: 131750

Mda, tipic romaneste... Ceri bilet la sofer iar el se uita la tine ca la ultimul exponat al orasului si fie nu-ti da nimic, fie te trezesti cu-n top de bilete in brate. Cat despre control, n-am vazut pana acum nici unul si sincer sa fiu, nici nu cred ca exista asa ceva.
In plus, presupunand c-ar fi vreo unul, m-as arata deranjat daca as fi luat la intrebari de ce nu am bilet. Din nou epopeea romaneasca, dragii moshului! Cand ma duc la un chiosc Transurb, platesc pentru a primi bilet. Nu sunt intrebat ce vreau. Ar fi absurd, nu?! La maxi-taxi, de ce acest principiu atat de firesc e neglijat?! Din comoditate?! Indiferenta?! Afisele acelea lipite prin microbuze sunt niste tampenii lipsite de sens. Soferul are obligatia sa-mi dea bilet la urcare, ca doar nu ii donez eu, sau ceilalti pasageri, cate un leu pentru cheltuielile sale personale.
In fine... sa ne amintim ca suntem romani si ca gradul de civilizatie la care unii dintre noi viseaza e inca departe. Cine stie, poate nu-l vom atinge niciodata. Repet, nu cred ca exista vre-un control care sa monitorizeze daca soferii elibereaza sau nu bilete in microbuze. Probabil este ceva de moment, probabil edilii vor cere atunci cand vor vrea sa iasa in evidenta, un astfel de control care insa va fi anuntat prin toate ziarele si pe la televiziunile locale (daca nu si alea nationale), pe la posturile de radio... Asa ca toti vom fi pregatiti si vom sti la momentul oportun.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 08:52:21    Titlul subiectului: 131908

Masini noi, soferi civilizati, imbracati regulamentar... Cam asa s-ar defini activitatea operatorilor de transport de la traseul 76. Masinile: Iveco - cele mai spatioase dintre toate tipurile de microbuze care functioneaza in prezent in oras. Singurul lucru ce ar fi de reprosat sunt afurisitele de usi ce asigura accesul in salon. Inchiderea face o harmalaie de nedescris chiar si daca actionezi cu bun simt usa; daca esti de la tara si esti invatat sa trantesti usa, asa, ca la cotineata, atunci aspectul e mult mai... turbulent, ai senzatia ca toate geamurile si plafonul se vor prabusi peste calatori. Nu cred ca aceste usi vor rezista prea mult. Daca ne amintim de anii din urma, cand am mai avut Iveco-uri pe traseele 62, 63, 64, si 66, usile lor au cedat primele, nu se mai inchideau corespunzator datorita descentrarii iar reparatiile efectuate nu asigurau succes decat pentru o perioada scurta de timp. Cum calatorul e obisinuit sa inchida usa cu tarie, singura modalitate de a evita uzura excesiva si pe urma un teatru cu multe acte repetitive si totodata plictisitoare ar fi comanda automata. Insa asta ar insemna alti bani s-alte sacrificii...


IMG_2663.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.84 kb
 Vizualizat:  de 12099 ori

IMG_2663.jpg



IMG_2664.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144 kb
 Vizualizat:  de 12099 ori

IMG_2664.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 21:24:48    Titlul subiectului: 131931

Astazi am avut o surpriza de proportii intr-unul din microbuzele private cu care am calatorit: microbuzul respectiv, deservind traseul 61, era dotat cu aer conditionat pe care soferul l-a activat pe tot parcursul itinerariului.
Un gest nobil si de bun simt!
Din pacate sunt putine astfel de exceptii... in majoritatea microbuzelor, desi noi si chipurile moderne, aerul conditionat fie lipseste cu desavarsire, fie nu e niciodata pornit, din economie. Fratilor, macar in zilele astea caniculare faceti si voi o exceptie ca doar transportati oameni in saloanele conservelor si nu bolovani!



AC in maxi-taxi (1).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.45 kb
 Vizualizat:  de 12086 ori

AC in maxi-taxi (1).JPG



AC in maxi taxi (2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.79 kb
 Vizualizat:  de 12086 ori

AC in maxi taxi (2).JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 22 Aug 2010 22:57:05    Titlul subiectului: 132283

Din nou despre dotarile interioare ale noilor microbuze, dotari care, in unele cazuri par efectuate mult mai in graba decat cele corespunzatoare anilor anteriori, cand microbuzele de marfa erau transformate in microbuze de persoane "somewhere in the back yard"... Panourile laterale sunt primele care au inceput sa se deformeze, capsele de fixare s-au desprins in unele cazuri... Pe urma este invelisul care protejeaza tablele si rezistenta interioara, un fel de vinilin subtire, care deja a inceput sa se scorojeasca. Despre perdelute si aerisiri am mai discutat...
Pana si finisarile au fost efectuate in mare graba si intr-un mod grosolan. ofer un exemplu mai jos: sina pe care culiseaza geamurile mobile (cu deschidere).



IMG_2767.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.06 kb
 Vizualizat:  de 12018 ori

IMG_2767.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 10:20:50    Titlul subiectului: 132300

Au inceput sa apara si reclamele... "de sprijin intern" destinat transportului privat de persoane. Deocamdata, nu e decat un singur microbuz purtator de o astfel de reclama insa, avand in vedere ca acesta circula aproape zilnic, e suficient sa afle gura targului.
In concluzie, inca se mai poarta recarosarile. Uitati-va cat de expresiv poate fi desenul acela, din care o duba de marfa "se metamorfozeaza" intr-o duba de persoane...



Reclama.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.04 kb
 Vizualizat:  de 12000 ori

Reclama.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 03 Sep 2010 10:24:11    Titlul subiectului: 132865

In ultima vreme constat ca tot mai multi soferi de maxi-taxi elibereaza bilete calatorilor. Interesanta este insa... lipsa de uniformizare, de exemplu, la traseul X, trei soferi dau bilete iar altii doi se fac ca ploua. Totusi, e un pas. Inainte rareori primeai bilet, acum soferii au inceput sa se obisinuiasca cu predarea acestora. Nu toti intrucat ar fi pacat sa nu existe si oi negre si coafate... Cam multe in prezent.
Un alt aspect bizar este faptul ca galatenii nu s-au obisinuit nici pana in prezent cu modificarile de itinerar desi a trecut ceva timp de cand acestea au intrat in vigoare. Mereu se gaseste cate o persoana care sa intrebe pe unde merge microbuzul, prin fata sau prin spatele Spitalului Judetean...?!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Următoare
Pagina 10 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community