|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Iul 2010 07:22:50 Titlul subiectului: Zece microbuze RATP |
130621 |
|
Buna Ziua Iasi a scris: | O singura oferta pentru rampele transportului local
Sambata, 24 Iulie 2010
Ieri, doar o singura firma s-a inscris la licitatia pentru achizitia de rampe pentru persoane cu dizabilitati. Pentru echiparea a zece microbuze RATP cu rampe pentru persoane cu dizabilitati, care si asa arata destul de rau, edilii au stabilit o prevedere bugetara de 615 mii lei, fara TVA. Asta inseamna aproximativ 150 mii euro, adica 15 mii euro o rampa. La licitatie s-a inscris Romil Service SRL din Iasi. Urmeaza sa fie deschisa oferta participantului. Nu demult, directorul Cosmin Coman a precizat ca aceste rampe vor fi montate in spatele microbuzelor. Achizitia face parte din proiectul european Civitas. In cadrul proiectului, Iasul face parte dintr-un consortiu alaturi de Aalborg (Danemarca), Brighton (Marea Britanie), San Sebastian (Spania), Monza (Italia), Usti nad Labem (Cehia). Bugetul total al proiectului pentru Iasi este de aproximativ 4,7 milioane euro, din care aproximativ 55 la suta reprezinta finantarea nerambursabila acordata de Comisia Europeana. | http://www.bzi.ro/o-singura-oferta-pentru-rampele-transportului-local-180374
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Aug 2010 05:07:23 Titlul subiectului: Microbuze |
131116 |
|
Ziarul de Iasi a scris: | In microbuzele RATP se circula ca in trenurile nazistilor
AUTOR: CRISTIAN ALBU
Calatorii se pling de conditiile sufocante datorate caniculei si geamurilor blocate ale masinilor.
Calatorii se pling din ce in ce mai des de conditiile din mijloacele de transport. Oamenii sustin ca se circula in conditii infernale, din cauza temperaturilor ridicate.
Cele mai multe probleme sint in microbuzele regiei. Mai multi calatori au afirmat ca aerul este aproape irespirabil, iar geamurile de aerisire sint blocate. "Au pus pe Tatarasi si microbuze. Sint doar doua geamuri care se pot deschide, dar alea sint blocate. E de-a dreptul cumplit", a declarat Mihai Petrescu, un calator.
O alta femeie sustine ca a trebuit sa coboare din microbuz pentru ca are copil mic si acestuia i se facuse rau. "Parca sintem animale. Si asa biletele sint scumpe. Nici daca ne-ar duce gratuit n-ar trebui sa fie conditiile astea. Chiar nu este nimeni sa faca ceva in acest sens? E asa de greu sa fim putin oameni?", a remarcat Aurelia C.
Conducerea regiei de transport a afirmat ca nu a primit nici o sesizare in acest sens. "La noi nu au ajuns pina acum astfel de sesizari si nici nu am fost semnalati ca ar fi probleme. Vom face verificari pentru a vedea daca sint blocate geamurile de aerisire si vom cauta ca pe viitor astfel de incidente sa nu mai apara", a declarat Cristi Stoica, directorul tehnic al RATP.
Acesta a specificat ca legaturile catre Tatarasi sint asigurate de un numar cuprins intre 10 si 14 microbuze, numarul maxim fiind la orele de virf. "O parte din microbuze au guri de aerisire suplimentare, dar nu toate. In afara de microbuze, zona Tatarasi este deservita si de autobuze, care au fost introduse in locul tramvaielor, pe traseele 1 si 13", a mai declarat Stoica. |
http://www.ziaruldeiasi.ro/local/in-microbuzele-ratp-se-circula-ca-in-trenurile-nazistilor~ni6irb
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Aug 2010 07:03:31 Titlul subiectului: |
131119 |
|
Comparatia care a folosit-o reporterul mi se pare indecenta. Cu toate problemele pe care le avem in transportul public, nu cred ca trebuie sa foloseasca termeni de acest gen din respect pentru victimele holocaustului. Mai ales ca nu i-a fortat nimeni pe calatori sa urce in microbuze, cum se intampla in cazul evreilor deportati. Pur si simplu sunt scarbit de reporterii astia de duzina care folosesc termeni din astia doar de dragul senzationalului. ARR-ul din Iasi, si toate organele abilitate ce pazezc ? Au plecat cumva cu totii in concediu ? Iar calatorii din Iasi au partea lor de vina. Au protestat cumva legat de aceasta situatie ? Au facut vreun miting ? Sau doar se multumesc sa vorbeasca pe la colturi, asa cum face tot romanul ? Fara suparare, dar daca vrem conditii decentear trebui ca mai multi oameni sa ia atitudine, nu este de ajuns sa protestam cativa insi pe forumuri.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 03 Aug 2010 10:17:14, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
MIXIX
Data înscrierii: 03/Mar/2010 Ultima vizita: 03/Apr/2024 Mesaje: 83 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Aug 2010 09:19:01 Titlul subiectului: |
131121 |
|
Ar fi bine de precizat ca microbuzele circula pe cele mai aglomerate trasee doar temporar, adica pina pe 15 septembrie, atunci cind se va finaliza reabilitarea zonei Tg. Cucu - Cinci drumuri. Dupa aceea pe aceste trasee vor reveni tramvaiele, care au o capacitate de transport mult mai mare si un confort sporit.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Aug 2010 10:03:19 Titlul subiectului: Microbuze |
131128 |
|
Situatia cu microbuzele aglomerate s-a manifestat in perioada in care institutiile abilitate nu au luat in serios controlul acestui tip de transport ... insa dupa nefericitul accident de la Scanteia, lucrurile au inceput "sa mearga" in directia corecta ... . In aceasta vara, la nivelul municipiului Iasi, s-a manifestat un fenomen de prezenta masiva a locuitorilor in municipiu si o cerere/adresabilitate masiva catre unele trasee ale RATP ...
Pentru traseele deservite de microbuze ce se afla in circuitul de zi-cu-zi ... dupa intrarea in vigoare a dispozitiilor legale de transport (numarul de calatori = numarul de locuri ale microbuzului), situatia pe trasee de genul 14b si 28 ... s-a mai ameliorat ... insa trebuie sa continuat pe aceasta directie astfel incat soferii sa "dozeze" numarul de calatori (pentru a nu se produce fenomenul de supraalomerare , de exemplu in Copou iar pana in Podu Ros, soferul sa nu poata opri ... ) !
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Aug 2010 13:11:38 Titlul subiectului: |
131135 |
|
Victimile Holocaustului nu sînt cu nimic știrbite dacă se face referire la condițiile pe care le-au avut de suferit. Un pic de decență este necesară și din partea acestora, mie unul mi se pare exagerată reacția asta de extremă sensibilitate la tot ceea ce se spune vis-a-vis de suferințele evreilor într-un război ce a avut loc acum 70 de ani. După terminarea războiului evreii au fost într-o situație mult privilegiată și au profitat din plin, uneori trecînd de limita decenței, de sentimentul de culpabilitate al civilizației creștine care a permis, parțial prin pasivitate, parțial prin necunoaștere, să se întîmple ceea ce s-a întîmplat. Persoanele vinovate au murit de mult, și vina n-ar trebui continuată și asupra fiilor, nepoților și, acum, strănepoților.
Așa că dacă un ziarist face comparația cu condițiile inumane în care evreii au fost transportați în lagăre, o face pentru a accentua și a da dramatism unei situații care nu poate fi suficient de dramatic evocată utilizînd expresii uzuale, pentru că într-adevăr condițiile sînt infernale.
Acum, aș vrea să zic ceva de "bine" și gîndirii crețe a RATP-ului care crede că poate compara capacitatea unui tramvai cu cea a unui microbuz. Azi numai am asistat, la ora 10, la situația în care venind cu tramvaiul 6 la Gară, am vrut să-mi continui călătoria cu 23 doar pentru a constata că trebuie să aștept cîteva maxi-uri să treacă pentru a apuca să intru în ele. Soluția pe care am avut-o a fost să trec pe două semafoare în stația unde microbuzul pornește în cursă, să urc în cel care staționează și să aștept plecarea celui din față și implicit și durata stabilită dintre microbuze pentru a fi sigur că obțin transport.
Un calcul simplu spune că dacă tramvaiul 6 vine în Gară cu toate locurile ocupate, atunci ar trebui cel puțin 3 microbuze pentru a asigura că toți călătorii pot continua călătoria. Cazul actual este că frecvența tramvaielor pare a fi egală cu cea a microbuzelor ceea ce implică fie nemulțumirea călătorilor care nu pot fi transportați legal, fie riscul inutil al șoferilor care supraîncarcă (ilegal!) microbuzul peste limita de 18 locuri.
O soluție ar fi alocarea de autobuze traseului, în permanență, și nu doar în orele de vîrf. Mai ales acum, pe caniculă, așteptarea microbuzului și călătoria în sauna din ele sînt ucigătoare.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 03 Aug 2010 14:33:33 Titlul subiectului: |
131144 |
|
Ma bucur ca ati deschis aceasta discutie, chiar daca oarecum off-topic, in aceste zile, cand mai este putin pana comemoram un alt Holocaust, la fel de tragic, al bombelor atomice aruncate de americani asupra oraselor japoneze Hiroshima si Nagasaki.
La fel ca un alt holocaust, negat (desi pentru altele pentru asta se face puscarie) al masacrului total inutil al populatiei civile din orasul german Dresda.
Am cunoscut oameni care si-au pierdut familia la Auschwitz, dar si oameni care si-au pierdut macar o parte din ea in bombardamentele aliate. Iar daca Japonia ar fi mai aproape, poate as intalni si dintre supravietuitorii bombardamentelor si radiatiilor de acolo. Unii dintre acestia din urma vin prin Romania sa fotografieze aceste minunatii de mijloace de transport, din care noi cel putin ne bucuram ca iesim in viata si ne intoarcem acasa tot vii cu ele, chiar daca sifonati si uneori fara portofel.
Problema este ca in Germania, in Japonia, dar si in Israel, incepand inca din anii '50-'60, transportul in comun este incomparabil mai bun ca in Romania. Daca drumul catre lagare era one way, autoritatile romane de astazi (si de ieri) continua sa afiseze acelasi dispret fata de proprii cetateni ingramadindu-i in mijloace de transport fara ventilatie corespunzatoare si calculeaza graficele de circulatie folosind indici comunisti de aglomerare.
Pentru multi cetateni, orasul este un adevarat Gulag (adica tot un lagar), iar transportul prin el (sau catre el, daca vin din alte localitati), este o nenorocire care li se intampla zilnic. Si nu este indecent daca cineva o compara cu alta nenorocire, poate se trezesc si nenorocitii care administreaza aceasta tara si fac ceva ca sa mearga transportul in Iasi cum trebuie, pentru ca bine n'a mers nici macar cand au avut surplus de tramvaie si de autobuze.
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 17/Aug/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 05 Aug 2010 14:17:10 Titlul subiectului: |
131239 |
|
A inceput casarea Ikarusurilor RATP :
210 si 204
Celelalte Ikarusuri isi asteapta si ele casarea in curand.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
316.48 kb |
Vizualizat: |
de 20326 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
388.87 kb |
Vizualizat: |
de 20325 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Aug 2010 20:01:09 Titlul subiectului: |
131858 |
|
Taierile/mutarile au inceput pe 26 iulie. 203 si 206 au plecat prin propriile forte.
In a doua imagine de mai sus se disting: 212 (langa poarta garajului), 206, 232 si 225.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Aug 2010 06:25:14 Titlul subiectului: GPL |
131969 |
|
Buna Ziua Iasi a scris: | Transportul public are nevoie de gaz de 450 mii euro
Luni, 16 August 2010
Ion MUSET
Conducerea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) din Iasi se pregateste pentru o noua achizitie de combustibil; vrea sa cumpere 907 tone de gaz petrol lichefiat (GPL), estimat la peste 1,9 milioane lei (450 mii euro). Carburantii vor fi folositi pentru autobuzele Renault, care au fost transformate, prin programul Civitas Archimedes, sa functioneze cu astfel de combustibil. Acest carburant este ecologic si vor fi puse la dispozitia calatorilor pana la 30 de autobuze "verzi". "Deocamdata, avem transformate pe GPL 20, din cele 30 de autobuze Renault. Acum este timpul sa facem si o achizitie mai mare pentru alimentarea acestora. Cantitatea procurata va trebui sa ne ajunga timp de un an, urmand ca, in functie de necesitati, sa putem suplimenta ulterior", a declarat Cristi Stoica, directorul tehnic al RATP. Firmele interesate pot depune oferte financiare pana pe data de 7 octombrie, acestea urmand a fi deschise o zi mai tarziu, la sediul regiei. Pentru a putea participa la licitatie, reprezentantii agentilor economici trebuie sa depuna o garantie de participare in valoare de 35 mii lei si una de buna executie, in cuantum de 5% din pretul contractului. Castigatorul va fi ales de catre Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), prin desfasurarea unei etape electronice finale de selectie a ofertelor. Reamintim ca o alta licitatie de acest gen, organizata de RATP, cea pentru achizitia de motorina, este blocata de mai bine de un an, in instantele de judecata. SC Tinmar IND SRL a reusit sa duca procesul la Curtea Constitutionala, blocand, astfel, achizitia a peste 3.000 tone motorina. Si asta dupa ce nu au putut sa depuna oferta in SEAP. Prin urmare, chiar daca RATP a desemnat un castigator al licitatiei, anume SC Rompetrol Downstream SRL, contractul nu poate fi semnat pana la o decizie finala emisa de catre judecatori. Pana atunci, RATP va continua sa-si alimenteze autobuzele de la diversi furnizori.
|
http://www.bzi.ro/transportul-public-are-nevoie-de-gaz-de-450-mii-euro-183528
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 17/Aug/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Aug 2010 09:47:56 Titlul subiectului: |
132064 |
|
Ce a mai ramas din 210 si 204...
Din acest moment nu mai exista nici un Ikarus in Garajul din Tudor Vladimirescu.
ADIO IKARUSURI RATP !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
370.59 kb |
Vizualizat: |
de 20051 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 27 Aug 2010 06:51:16 Titlul subiectului: RATP |
132513 |
|
Ziarul de Iasi a scris: | Platim rate pentru masini pe chituci
AUTOR: CRISTI ALBU
Autobuzele RATP, desi inca neachitate in totalitate, au inceput sa fie trase pe dreapta in garajul RATP. 6 din cele 50 de autobuze reazema gardurile garajului din Tudor. Regia de transport nu dispune de bani pentru reparatii. Trei sferturi din autobuzele Renault second-hand sint si ele defecte.
Va puteti imagina cum ar fi sa platiti rate istovitoare la masina personala, dar aceasta sa stea in fundul curtii, stricata. Daca nu reusiti, va impartatim din experienta RATP, care gestioneaza banii nostri, ai iesenilor.
"Celebrele" autobuze MAZ au ajuns sa nu mai poata fi folosite, desi inca se platesc rate la ele. In prezent, 6 mijloace de transport, adica 12%, sint trase pe dreapta. Motivul il reprezinta defectiuni la caseta de directie, transmisie si motor. In lipsa banilor, autobuzele stau in garaj.
Nici cele ramase pe trasee nu sint cu mult mai solide, chiar soferii plingindu-se de starea tehnica a acestora. In cazul autobuzelor cumparate de regie la mina a doua, situatia este inca mai grava.
"Nu am bani pentru piesele de schimb"
Autobuzele MAZ mai au putin si ajung la fiare vechi. Dupa ce ca scirtiie din toate incheieturile, mijloacele de transport au inceput sa cada pe capete. Ieri, in stadiul de a nu mai putea fi folosite erau mai mult de 10% din numarul de autobuze MAZ. Mai exact, 6 autobuze erau trase pe dreapta. Din cauza defectiunilor tehnice, acestea nu mai pot fi folosite.
Reprezentantii regiei au specificat ca defectele sint localizate la cutia de viteza, transmisie si motor. De exemplu, autobuzele cu numere de parc 01 si 19 au probleme cu "furca" de la cutia de viteze, autobuzul cu numar de parc 44 are probleme la motor. "Trebuie vazut la fiecare in parte ce probleme sint si cum pot fi rezolvate. Unele cu probleme la rulmenti, altele la «furca». «Furca» arata ca un Y si face legatura cu schimbatorul de viteze. In timp se uzeaza. Este un autobuz care are probleme la motor. Probabil va trebui segmentat, schimbata garnitura de chiulasa", a explicat Maricel Gherca, directorul RATP.
Acesta a specificat ca in aceste moment nu are bani pentru reparatii. "Problemele nu sint foarte mari, dar nu am bani pentru piesele de schimb. Daca as avea bani, in cateva ore ar fi reparate. Ar dura mai mult, lucrarile la autobuzul cu probleme la motor, unde e mai mult de munca. Furnizorii nu ne mai dau piese decit cu banii in mina. Costurile nu ar fi chiar asa de mari. O «furca» costa citeva sute de mii de lei vechi", a mai declarat Gherca.
Acesta sustine ca problemele au aparut si din cauza uzurii propriu-zise. "Fiecare piesa are o durata de viata. N-as putea sa va spun acum cit era durata de viata pentru piesele care au cazut", a continuat Gherca.
Oficialii regiei au specificat ca un autobuz parcurge lunar in medie 10.000 de kilometri. "Asta inseamna ca acum au in jur de 600.000 de kilometri la bord. Este normal ca o parte dintre piese sa fie schimbate. Noi le facem revizii zilnice si la numar de kilometri", a mai declarat Gherca.
Prin contractul de achizitie a autobuzelor MAZ, regia de transport a beneficiat de service pe o durata de doi ani sau pentru un parcurs de 100.000 km. Durata normata de viata a autobuzelor, in traficul urban este de 8 ani, cele 50 de MAZ-uri apropiindu-se de "batrinete".
"Asta inseamna achizitii prost facute"
Pe linga cele 6 autobuze Maz, trase pe dreapta in curtea regiei mai erau 2 autobuze Mercedes, din cele 8. „Din cele 29 de autobuze Renault, sint functionale 5-6. Sint atit de putine pentru ca restul au intrat la modernizat, pentru a functiona pe gaz. Din cele 14 autobuze Van Hool, 14 sint functionale", au mentionat reprezentantii RATP.
Conducerea unitatii a dat asigurari ca autobuzele cu defectiuni vor fi reparate pina cel tirziu la inceperea scolii. Soferii regiei sustin ca problemele apar si din cauza carosabilului. De altfel, in luna februarie a anului trecut, un autobuz MAZ a ramas blocat pe pasarela Bucium dupa ce sasiul a cedat in zona unde este fixata semipuntea fata. Tot probleme la sasiu au aparut si la mijloacele de transport care fac legatura spre Ciurea, unde drumul este plin de gauri. In luna august a anului trecut, un alt autobuz, tot MAZ, a ramas fara o roata in zona Lunca Cetatuii. |
Articol complet
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 03 Sep 2010 06:20:41 Titlul subiectului: Licitatii ... |
132851 |
|
Buna Ziua Iasi a scris: | Autobuze noi cu 100 de locuri si aer conditionat
Vineri, 03 Septembrie 2010
Ion MUSET
Cele 50 de autobuze noi care vor fi achizitionate vor avea o lungime maxima de 12 metri si trebuie sa respecte normele de poluare Euro 4
Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au stabilit cum vor arata cele 50 de autobuze noi pe care municipalitatea intentioneaza sa le cumpere printr-un nou imprumut. Acestea vor trebui sa aiba minim 100 de locuri, din care 30 - 35 pe scaune, panouri cu afisaj, aer conditionat atat pentru sofer, cat si pentru calatori, precum si panouri cu afisaj electronic. Autobuzele vor avea o lungime maxima de 12 metri si trebuie sa respecte normele de poluare Euro 4. Acestea sunt cerintele minime trecute in caietul de sarcini, pe care cei de la RATP il au pregatit, in cazul in care se vor obtine fondurile pentru achizitia celor 50 de autobuze. "Caietul de sarcini este aproape gata, iar acestea sunt conditiile minime pe care le solicitam. Mai sunt o serie de date tehnice, care privesc motorizarea acestora, dar nu le putem dezvalui decat la momentul potrivit ofertantilor. Vom solicita ca acestea sa fie cu minim Euro 4 sau Euro 5, iar garantia sa fie de minim doi ani. Totul este, deocamdata, la stadiul de proiect, dar speram ca se vor gasi bani pentru achizitia acestora", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. Acesta a mai precizat ca in nici un caz RATP nu va mai achizitiona autobuze de tip MAZ. "Vrem autobuze pe motorina sau pe combustibil alternativ, dar nu MAZ-uri. Costurile unui asemenea autobuz pe piata se situeaza intre 150 mii si 200 mii euro", a mai precizat Maricel Gherca. Reamintim ca sefii RATP s-au fript dupa ce au achizitionat 50 de autobuze MAZ in 2005, masini pentru care se vor achita, in final, 7,6 milioane euro. La acestea se adauga dobanzile si comisioanele percepute de banci, ceea ce face ca pretul final al unui autobuz sa depaseasca 200 mii euro. Si asta in conditiile in care MAZ-urile actuale nu au aer conditionat sau alte facilitati care ar justifica aceasta suma. Mai mult, acestea au depasit deja perioada de garantie, iar RATP va trebui sa achite ratele pana in 2012. Achizitia noilor autobuze ar putea fi facuta dintr-un imprumut de 50 de milioane de euro, pe care sefii municipalitatii vor sa-l acceseze in urmatoarea perioada. | Sursa
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 03 Sep 2010 08:16:43 Titlul subiectului: |
132853 |
|
Cu putin timp inaintea sfarsitului...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.42 kb |
Vizualizat: |
de 19854 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.83 kb |
Vizualizat: |
de 19854 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Sep 2010 16:43:47 Titlul subiectului: Autobuze |
134049 |
|
Evenimentul a scris: | RATP cumpără numai autobuze second-hand
Parcul auto al RATP se va mări în acest an cu alte zece - douăsprezece autobuze. Conducerea regiei a decis achiziționarea unor mașini marca Van Hool, pentru care ar urma să achite un preț apropiat de cel plătit pentru cele 14 autobuze cumpărate în ultimii ani: aproximativ 200.000 lei. „Autobuzele Van Hool și-au demonstrat eficiența. Nu costă mult și nici nu sunt necesare cheltuieli de întreținere prea mari. Cu alte cuvinte, țin la tăvăleală”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. | Articol complet
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Oct 2010 06:03:14 Titlul subiectului: Autobuze RATP Iasi ... |
134512 |
|
Buna Ziua Iasi a scris: | Regia de Transport ar putea lua autobuze olandeze sau germane
Vineri, 08 Octombrie 2010
Ion MUSET
Doua firme au depus oferte pentru livrarea a 12 autobuze second-hand catre Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi. Este vorba de VDL Coach&Bus Center Eindhoven si ADtrans Sighetu-Marmatiei. La Iasi ar putea ajunge, astfel, autobuze marca Van Hool A 500, livrate de prima firma, sau cele de tip MAN, oferite de a doua firma. Doar oferta concernului din Olanda se incadreaza in prevederea bugetara stabilita de RATP, respectiv 213 mii lei. Aceasta s-a oferit sa livreze 12 autobuze second-hand, la un pret de 168 mii lei. ADtrans a licitat 229 mii lei pentru livrarea autobuzelor MAN. "Criteriul de adjudecare este pretul cel mai scazut. Urmeaza sa analizam ofertele si vom anunta castigatorul in maxim o luna de zile. Preturile sunt la depozitele firmelor, urmand sa mai facem niste cheltuieli si pentru transport", a declarat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP.
Daca oferta celor de la VDL Coach&Bus Center Eindhoven va fi declarata castigatoare, atunci parcul regiei se va completa cu alte 12 autobuze VanHool A 500, la Iasi existand deja 20 astfel de autovehicule. Daca va castiga firma din Romania, atunci RATP va avea pentru prima data autobuze de tip MAN. | Articol
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 12 Oct 2010 04:54:03 Titlul subiectului: Autobuzele VanHool RATP Iasi |
134636 |
|
Ziarul de Iasi a scris: | RATP cumpara autobuze olandeze second-hand la 3.400 euro bucata
AUTOR: CRISTIAN ALBU
RATP va mai aduce 12 autobuze Van Hool. Conducerea unitatii a afirmat ca a fost desemnat cistigatoul licitatiei pentru achizitionarea de mijloace de transport la mina a doua. "A fost aleasa firma cu pretul cel mai mic. Urmeaza sa aducem autobuzele si sa le inmatriculam", a declarat Cristi Stoica, directorul tehnic al RATP. Pentru cumpararea de autobuze second-hand, regia de transport a primit doua oferte, de la Adetrans din Sighetu Marmatiei si VDL Bus & Coach din Olanda. Firma din Olanda a venit cu o oferta de aproximativ 40.000 de euro pentru autobuze marca Van Hool, in timp ce firma din Sighetu Marmatiei, cu o oferta care depaseste suma de 50.000 de euro, insa pentru autobuze de tip MAN. Pretul unui autobuz Van Hool ajunge la aproximativ 3.400 de euro. Oficialii de la RATP au specificat ca pretul final, in care sa fie inclus si transportul, si inmatricularea, ar putea sa fie dublu. |
Articol
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 13:29:05 Titlul subiectului: |
135023 |
|
"cumpara autobuze olandeze"... Ca si celelalte 20, si astea sunt fabricate in Belgia si provin de la STIB (Bruxelles, Belgia). Ca sunt vandute de un parc auto din Olanda (ca si celelalte 20), e cu totul alta mancare de peste.
_____________________________________
8335, 8365, 8398, 8410, 8424, 8431, 8444, 8453, 8463, 8474, 8475, 8480.
De remarcat autobuzul cu nr. de parc 8480, ultimul Van Hool A500 livrat catre STIB.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Oct 2010 05:37:18 Titlul subiectului: VanHool A 500 |
135168 |
|
Buna Ziua Iasi a scris: | 20 mii euro pentru transportul a 12 autobuze second-hand
Miercuri, 20 Octombrie 2010
Ion MUSET
Peste 20 mii euro va achita Regia Autonoma de Transport Public (RATP) pentru aducerea a 12 autobuze second-hand din Olanda. Asta inseamna jumatate din suma cu care acestea au fost cumparate de la firma VDL Coach & Bus Center Eindhoven. In urma licitatiei desfasurate la inceputul acestei luni, firma din Olanda a oferit cel mai mic pret pentru livrarea a 12 autobuze VanHool A 500. Pentru acestea, RATP va achita 40 mii euro, fara taxele de prima inmatriculare. "Noi am negociat pretul la 3.300 de euro pentru fiecare autobuz. A doua firma care a participat la licitatie a solicitat un pret de 4.500 euro pe bucata, pentru autobuze de tip MAN. Am ales oferta celor din Olanda pentru ca este mai ieftina, iar autobuzele au o caroserie foarte buna si piese de schimb ieftine. In plus, noi avem inca 20 de autobuze de acest tip, astfel ca vom face un parc omogen. Am facut un calcul si ne-ar iesi cam 1.700 de euro pentru transport si diurna soferilor pe care ii vom trimite sa le aduca din Olanda. Acestia vor pleca incolo imediat ce vom semna contractul cu cei de la VDL", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. | Articol complet
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1020 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Oct 2010 04:42:09 Titlul subiectului: A500 |
135543 |
|
Buna Ziua Iasi a scris: | Autobuze second-hand din Olanda, la Iasi
Joi, 28 Octombrie 2010
Ion MUSET
Cele 12 autobuze second-hand cumparate de Regia Autonoma de Transport Public (RATP) de la firma VDL Coach & Bus Center Eindhoven vor ajunge saptamana viitoare la Iasi. Acestea vor fi aduse de soferii Regiei, transportul autobuzelor pana la Iasi ridicandu-se la 20 mii euro. "Soferii vor pleca la sfarsitul acestei saptamani spre Olanda. Ei vor fi insotiti de un inginer si un sef de formatie, care vor receptiona autobuzele. Estimam ca miercurea viitoare acestea vor porni spre Iasi, urmand ca la sfarsitul saptamanii sa ajunga in garajele noastre. Odata cu aducerea acestora la Iasi, o parte din autobuzele din parc vor intra in reparatii", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Pe strazile orasului vor circula, astfel, inca 12 autobuze VanHool A 500, pe langa cele 20 cumparate de RATP, tot din Olanda. Autobuzele respective sunt de capacitate medie si trebuie sa corespunda tuturor normelor de transport din Romania si Uniunea Europeana. |
Articolul aici
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 06 Noi 2010 10:35:57 Titlul subiectului: |
135949 |
|
2 am vazut acum cateva ore la intrare in Oradea. Nu am fost in stare sa fac poza.
|
|
Sus |
|
|
Condurache Florin
Data înscrierii: 23/Oct/2007 Ultima vizita: 07/Mai/2021 Mesaje: 250 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Noi 2010 20:51:44 Titlul subiectului: |
135961 |
|
Pe la ora 19 si un pic am vazut 3 sau 4 autobuze cu numere de Olanda urcand Pacurariul. Ma bucur ca au ajuns cu bine in Iasi!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Noi 2010 21:44:28 Titlul subiectului: |
135964 |
|
A fost un prim grup de 4 (8335, 8365, 8444, 8480).
In arhiva video a forumului gasiti un film cu cele 4 autobuze la intrarea in Iasi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.73 kb |
Vizualizat: |
de 19125 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Noi 2010 12:05:21 Titlul subiectului: |
135973 |
|
De ce au fost casate autobuzele "Ikarus"? Nu se mai puteau recondiționa măcar o parte dine ele?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 07 Noi 2010 13:52:32 Titlul subiectului: |
135977 |
|
Din foarte multe perspective, raspunsuri iti poate da doar nea simi. Tot pe el il poti intreba si de ce si-a batut joc de Saviemuri. Eu am tot scris pe aici si pe forumul initial niste chestii din care rezulta clar cum au decurs lucrurile.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|