Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 15:11:06    Titlul subiectului: 132178

Nu va fi nici o 'grota' sub statia Eroilor1. Subtraversarea se va face cu 'TBM-uri', va fi ceva oarecum similar cu ce s-a facut la Piata Unirii pe M2, subtraversarea cu tuneluri atat a M1 cat si a Dambovitei, intre Sf. Spiridon Nou si Piata Unirii2.
In ce priveste 'dezbaterea publica' cred ca te-ai trezit un pic cam tarziu...
Conform 'procedurilor' ce se utilizieaza peste tot in 'lumea civilizata' si adoptate 'formal' si la noi exista doua momente extrem de importante in care societatea civila poate sa intervina intr-un proiect public.
Prima etapa e la dezbaterea publica a PUZ-ului.
A doua etapa e la dezbaterea publica de mediu.
Din pacate aceste etape la noi trec nebagate de nimeni in seama, dupa care ne trezim ca am fi avut 'alte idei'.
Constat cu amaraciune ca societatea noastra nu are nici un fel de 'practica' in a-si exercita drepturile legale si constitutionale, si de aici toate 'anomaliile'.
In ce priveste la felul cum 'se taie' de la bugetul de investitii, mie nu-mi creste deloc inima, din contra mi se face inima 'cat un purice'!
Tocmai pentru ca suntem asa cum bine spui, ar trebui sa fim cu mult mai multa bagare de seama la capitolul investitii, pentru ca acesta este singurul care poate da o sansa de redresare economica.
Este singurul 'colac de salvare' pe care il avem. E asa de 'simplu' sa punem satarul si sa-l taiem, doar ca ne taiem craca de sub picioare, dupa care o sa fluieram a paguba fara probleme 'Don't worry, be happy!'.
Eu sunt perfect de acord cu tine sa taie naibii toate 'cascavalurile', sa nu se mai arunce cu banu' public pe fereastra, sa taie cheltuielile 'curente' complet inutile si anapoda, sa se anhileze toate 'capusele' si sa trimita 'acasa' toata 'clientela', dar la capitolul 'investitii' trebuie muuuulta, muuulta bagare de seama.
Poate mai vorbim pe aceste teme, pentru ca sunt lucruri esentiale pentru buna functionare a unei societati democratice 'decente'.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 19:48:09    Titlul subiectului: 132191

Cum se va impaca noua parcare de la Universitate cu magistrala 5 de metrou?
Din ce se vede acum la inceput, parcarea va ajunge cel putin pana in buza bulevardului, ocupand tot spatiul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 20:04:20    Titlul subiectului: 132192

Statia de metrou Universitate ( M 5 ) va fi strict sub bulevard, acolo unde parcarea nu ajunge.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 20:13:05    Titlul subiectului: 132193

Desi parcarea nu intra in preocuparile mele imediate, pot sa te asigur ca cele doua proiecte sunt 'coordonate' si nu se incurca unul pe celalalt, din contra sunt 'complementare'.
Eu speram sa inceapa mai intai constructia statiei, asta ar fi facilitat si economisit ceva bani buni si la constructia parcarii, dar de data asta primaria s-a miscat ceva mai iute ca deobicei (e un 'cascaval' PPP, vorba lui weeping eye).
In doua vorbe, nu se calca pe bataturi cele doua proiecte...
Cel putin pentru moment! Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 20:21:07    Titlul subiectului: 132194

Din pacate desincronizarea asta va costa ceva resurse. Dar nu cred ca s-ar fi putut construi statia de pe acum, si sa astepte pana la finalizarea primului tronson. Plus ca dpdv al calatorilor, cetatenilor, deranjul care s-ar fi facut acum pt statie, nu ar fi fost justificat, ca apoi sa se astepte inca cel putin 5 ani pana se va folosi.
Pacat ca nu s-a putut profita de situatie si sa se faca un complex unitar.

Totusi este ceva ca se incepe si la noi sa se construiasca celebrele sisteme P&R, care erau necesare de foarte multa vreme, daca nu la capetele metroului, macar in zonele foarte aglomerate, iar ideea folosita la parcarea de la Pacii (bunicica ideea, dar astept sa se dea in folosinta inca) ar trebui folosita si aici, la viitoarea parcare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 20:30:55    Titlul subiectului: 132195

Cauta la pagina 9 pe topicul acesta, am pus acolo o schita a parcarii. Se putea face o constructie unitara, dar probabil ca ar fi costat prea scump fata de termenul de punere in functiune a lui M 5 pana la Universitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 22:26:26    Titlul subiectului: 132201

S-ar putea ca in tot 'raul' sa fie si un 'bine'.
Desincronizarea asta usureaza rezolvarea problemelor de circulatie pe perioada de constructie.
Imagineaza-ti ce s-ar fi intamplat daca se atacau cele doua simultan!
DEZASTRU! Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2010 00:40:12    Titlul subiectului: 132210

Statia se poate construi in acelasi timp cu parcarea, ca o caseta de beton cu prelungiri tampon pentru conectarea la viitoarele tunele. Ceva de genul asta s-a realizat si la Sofia (inca din ultimii ani 70), urmand ca acum spatiile respective sa fie utilate corespunzator si conectate la tunele. Altfel, in constructia parcarii se vor prevede spatii pentru cuplarea la viitoarea statie de metrou. Eu vedeam statia in spatiul verde, acolo unde vor sa puna parcarea, nu se deranja nici circulatia pe parcursul lucrarilor. In alre locuri se procedeaza la construirea statiei, complet in subteran (mai ales la rusi), ceea ce e la suprafata fiind doar organizarea de santier si lucrarile la vestibulele statiei.
Statia propriu zisa (daca e de adancime) se executa in caverna, la care se conecteaza tunelele si vestibulul.
http://russos.livejournal.com/412729.html#cutid1 gasiti aici imagini cu statii in constructie.
In atasament e un exemplu de statie realizata in caverna, cu trei inele - peroanele curente si culoarul central. in cavitatea respectiva s-au executat trei inele pe structura metalica din "cahle" sau dale de otel, peste care se aplica ulterior finisajul.
(aveam una numai cu structura de metal dar n-o gasesc)



sretbulvar-162.jpg
 Descriere:
Statie de adancime, in caverna cu structura metalica.
 Mărime fișier:  73.27 kb
 Vizualizat:  de 11562 ori

sretbulvar-162.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2010 13:18:01    Titlul subiectului: 132229

Citat:
In ce priveste 'dezbaterea publica' cred ca te-ai trezit un pic cam tarziu...

Nu stiu ce sa zic, daca m-am trezit devreme sau tarziu! Ceea ce am prezentat nu face parte din "misterele ascunse ale cartierului Dr Taberei" ci se pot constata usor daca, de exemplu, parcurgi continuu pe durata unei intregi zile cate o linie RATB din zona (azi una, maine alta). Se vor observa usor zonele de interes si aglomeratiile, precum si preferintele oamenilor. Daca cine a facut studiul ce sta la baza proiectului nu a vazut lucrurile astea evidente, ma tem ca proiectul are si alte lacune, unele chiar mai mari decat amplasamentele statiilor si ale acceselor. Adica daca niste statii prost plasate, in afara zonelor de interes, nu sunt periculoase, erori de proiectare ale structurilor pot duce la catastrofe. De ce aceste erori ar lipsi?
Si inca ceva: este macar o persoana implicata in acest proiect care sa fie sigura ca nu vor apare motive care sa incetineasca / opreasca desfasurarea lucrarilor? Si cand ma refer la motive, ma refer la lipsa banilor, exproprieri nerealizabile sau cu durata mare, situatii neprevazute in teren (calitatea terenului, cabluri, conducte) si nu la stare de razboi, terorism, cutremur sau inundatie.

In ceea ce priveste parcarea de la Universitate si noua statie, este important ca proiectul sa prevada executarea ambelor entitati, chiar si nu simultan. Daca se va lucra haotic de genul "hai sa facem o parcare!" si pe urma cineva va pune intrebarea "si noi unde mai bagam statia?" atunci e o problema. Si pe langa asta, ar fi amuzant sa se termine parcarea, sa se refaca spatiile verzi si sa planteze la loc statuile ca dupa aceea coltisorul asta de rai sa fie tavalit de devierea traficului din cauza lucrarilor la statie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2010 14:39:10    Titlul subiectului: 132235

Studiile de trafic se fac ceva mai serios decat studiind valorile traficului pur si simplu fiind pe teren. Cu metoda asta dai gres sigur. Asa cum este si cu inelara mea, nu are la baza nici un studiu, deci sigur e gresita din start. Noroc ca nu o ia nimeni in seama.
Erori de proiectare a rezistentei statiei ? Cu mana in foc pot sa-ti spun ca este practic imposibil asa ceva. Sunt implicati prea multi profesionisti iar formulele de calcul sunt deja cunoscute ca sa se faca o greseala. Bine, nu este imposibil, dar sa se prabuseasca vreo statie din cauza ca este prost calculata mi se pare o probabilitate infima. Mai degraba intra un meteorit exact intr-un put ( fantana ), apoi "descopera" o intrare secreta la 20 metri adancime si in final o comoara ascunsa de pe vremea lui Decebal la 500 metri adancime decat sa se prabuseasca o statie din cauza unei erori de proiectare / constructie.
Daca proiectul se porneste aproape sigur se va si finaliza, este un proiect mult prea mare ca sa se incurce in lipsa finantarii sau lucruri de genul acesta.
Sa nu-ti fie teama nici de studiile geologice, conducte, apeducte, etc, sunt toate luate in considerare. Este ca un fel de "punctaj" (lista) care se bifeaza. Ce este mai important - nu noi am descoperit acum aceasta lista, ea e deja inbunatatita de foarte mult timp si acum cred ca este destul de completa.
Si daca statia Universitate si parcajul vor avea timpi de executii in perioade ( istorice ) diferite, din start parcajul tine cont de gabaritul statiei de metrou. Lasand la o parte faptul ca atunci cand se va construi statia lui M 5, - eu o vad undeva prin anii 2020 ( cine o mai apuca ) poate sa i se dea si alt amplasament ( spre Rosetti ) Tine cont ca prin anii 2020 - 2030 s-ar putea ca sa avem o surpriza colosala si sa vedem actualul Pache Protopopescu un bulevard la 6 benzi de circulatie si scuar de 10 metri pe centru ( mai lat ca Magheru ).
Prin anii 1985 daca ti-ar fi prezentat cineva planul comunei Pipera de acum ( 2010 ) i-ai fi spus : Fugi domnule de aici cu tampeniile tale !
Asa ca nu se stie ce soarta va avea Pache in urmatorii ani
Subway guru - te pricepi infinit mai bine ca mine la betoane si derivate - actualele blocuri construite in 1970 - cartiere intregi de locuinte - Balta Alba, Dr. Taberei, etc, le mai vezi in picioare prin anul 2100 ? Intrebarea este cat se poate de serioasa. Si sa nu uitam ca nu mai e mult pana atunci. Bine, nu pentru noi, pentru altii, evident.
Dar blocurile de pe Pache construite in jurul anilor 1930, mai rezista mult ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2010 17:47:37    Titlul subiectului: 132239

andrei11 a scris:
actualele blocuri construite in 1970 - cartiere intregi de locuinte - Balta Alba, Dr. Taberei, etc, le mai vezi in picioare prin anul 2100 ?
Eu nu le vad nici pana in 2050. Sau daca or ramane in picioare, vor fi ca in centrul istoric, pericole publice ocupate abuziv. Stiu ca deja deviem foarte tare, dar blocurile comuniste vor fi vreodata monumente istorice? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Aug 2010 16:02:13    Titlul subiectului: 132261

Citat:
Subway guru - te pricepi infinit mai bine ca mine la betoane si derivate - actualele blocuri construite in 1970 - cartiere intregi de locuinte - Balta Alba, Dr. Taberei, etc, le mai vezi in picioare prin anul 2100 ? Intrebarea este cat se poate de serioasa. Si sa nu uitam ca nu mai e mult pana atunci. Bine, nu pentru noi, pentru altii, evident.
Daca nu le darama nimeni in alte scopuri, da. Sunt mult mai rezistente decat par Wink. Nu te lua dupa fatadele mai ponosite dupa care poate cade tencuiala...
Oricum sunt mult mai solide decat multe constructii ridicate dupa 2000.

In orice caz, eu nu as baga mana in foc pentru proiectare si executie ...
S-au mai vazut greseli in ambele domenii si fiind in Romania orice este posibil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Aug 2010 17:33:23    Titlul subiectului: 132265

Nu suntem in epoca de piatra sa ni se prabusasca statia in cap. Problemele la care cred ca se refera Weeping Eye sunt unele de ordin mult mai subtil, de exemplu in caz de cutremur sau de alte lucrari (fie de suprafata, fie viitoare extinderi subterane). Si da, si eu am aceasta temere din moment ce nici pozitionarea si desitatea statiilor nu au nimerit-o!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Aug 2010 20:24:04    Titlul subiectului: 132269

@weeping eye:
In ce priveste 'periculoasele erori de proiectare a structurilor care pot duce la catastrofe' pe ce te bazezi (vorba lu' Moromete)?

Pentru 'tema de baza' pe care am abordat-o, uite ca nu sunt nici pe departe singurul...

Din presa de azi:

"Asociatia Romana pentru Cultura, Educatie si Normalitate (ARCEN) lanseaza, luni, campania "Romania se pregateste sa moara", care se va desfasura timp de un an, pana pe 23 august 2011.

Potrivit unui comunicat transmis de ARCEN, campania este organizata la initiativa unor studenti si elevi voluntari, care "au constientizat lipsa societatii civile din Romania, lipsa de reactie a cetatenilor si gradul ridicat de indiferenta manifestat la toate nivelurile societatii".

Titlul campaniei ARCEN reprezinta un avertisment adresat nu atat institutiilor statului si factorilor de decizie, cat cetatenilor, "care se afla de 20 de ani intr-o continua stare de inertie si pasivitate", dupa cum sustin organizatorii.

Scopul proiectului este "trezirea constiintei civice, crearea unei societati civile active si stoparea fenomenului de 'pasivitate'".

ARCEN isi propune sa atraga atentia intregii societati, dar in special tinerilor romani, asupra importantei solidarizarii si asumarii responsabilitatii in vederea implicarii active in problemele comunitatii, motiv pentru care campania se desfasoara sub sloganul "Fii schimbarea pe care o astepti de la ceilalti!".

Voluntarii ARCEN vor demara campania, luni, 23 august, din zona Pietei Universitatii, unde va fi impartit trecatorilor manifestul campaniei.

In fiecare luni, in perioada 23 august - 13 septembrie, incepand cu ora 20,00, va avea loc lectura stradala si o dezbatere de idei pe esplanada din fata TNB, textele lecturate fiind alese de voluntarii ARCEN.

Intre 24 si 26 august, vor fi trimise scrisori deschise presedintelui Romaniei, Guvernului, Camerei Deputatilor, Senatului, tuturor partidelor parlamentare, Ministerului Culturii si Patrimoniului National, Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, Ministerului Turismului si Dezvoltarii Regionale, Ligii Nationale a Studentilor si Institutului Cultural Roman.

De asemenea, ARCEN va organiza in universitatile din Bucuresti si din tara conferinte cu teme de interes public, dar si legate de arte, cultura si civilizatie sustinute de personalitati ale culturii romanesti, dar si de studenti care vor putea fi incurajati sa-si faca cunoscute opiniile si ideile.

"Romania se pregateste sa moara" vizeaza implicarea directa a tinerilor in actiuni, proiecte, evenimente realizate si gandite in totalitate de tineri, toate avand ca scop incurajarea implicarii in societate si in problemele comunitatii.

Campania ARCEN este apolitica, nu este sustinuta de niciun partid politic, sindicat sau autoritate a statului, se mai arata in comunicatul de presa.
"

P.S.
Nu am nici o legatura cu acesti baieti de la ARCEN, doar constat ca impartasim aceleasi idei...desi am depasit de mult stadiul de elev, student, tanar entuziast etc.

@rosetti61:
E vara, e vacanta, asa ca te rog sa-mi permiti un raspuns 'glumet'.
Facem statia cum zici tu cu o singura conditie, tu 'livrezi' stanca in care sa sapam si eu fac imediat proiectul 'gratis'.
Deindata ce gasesti 'stanca' te rog sa ma mai cauti!
Poate 'trantim' pe stanca aia si ceva zgarie-nori new-yorkezi! (ca sa ne scoatem banii pentru proiectul 'gratuit')
Revenind la un ton ceva mai serios, in materie de constructii subterane exista doua categorii complet diferite, lucrari in 'hard rock' unde in functie de rezistenta rocii iti permiti sa faci excavatii (caverne) care se auto-sustin o perioada pana instalezi 'camasuiala' primara sau secundara sau ca in Scandinavia in bazalt nu trebuie sa mai sustii excavatia cu nimic si lucrari in 'soft ground' unde fie sapi de la suprafata cu sprijiniri grele ('cut & cover') fie utilizezi metode de sprijinire 'in avans' a viitoarei excavatii (un exemplu clasic e sapatura cu scutul).
In Bucuresti 'hard-rockerii' n-au ce cauta, e nevoie de 'softisti'... Laughing
Si mie imi place rock-ul dar la noi trebuie soft-jazzmani 'cool'! Rolling Eyes
Si te mai rog un singur lucru, nu ne mai compara atat cu bulgarii pe probleme de metrou, inseamna sa ne tragi 'in jos', noi SUNTEM mai buni... Laughing
Ca sa incheiem pe acelasi ton 'glumet', cand incerc sa le explic strainilor cum 'toastam' noi romanii cand ciocnim paharele le spun ca la noi se zice 'No rock'!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 11:40:35    Titlul subiectului: 132305

Citat:
In ce priveste 'periculoasele erori de proiectare a structurilor care pot duce la catastrofe' pe ce te bazezi (vorba lu' Moromete)?

Am avut ocazia sa vad multe lucruri "bune" si mi se pare normal sa am indoieli. Azi se lucreaza mai de mantuiala fata de ieri. Calitatea nu mai este o prioritate, in primul rand pentru ca este scumpa!

Actiunile ARCEN si scrisorile catre institutiile statului vor fi ca o furtuna intr-un pahar cu apa. Atata vreme cat interesele sunt orietatie in anumite directii, e greu sa mai ai vreun cuvant de spus. Si dau doar un exemplu: bordurile.
Citat:
Daca proiectul se porneste aproape sigur se va si finaliza, este un proiect mult prea mare ca sa se incurce in lipsa finantarii sau lucruri de genul acesta.

Asa ai fi zis si despre Pasajul Basarab la care lucrarile au stagnat o perioada. Ca sa nu zic de pasarela dintre Doamna Ghica si Delfinului.

Citat:
Tine cont ca prin anii 2020 - 2030 s-ar putea ca sa avem o surpriza colosala si sa vedem actualul Pache Protopopescu un bulevard la 6 benzi de circulatie si scuar de 10 metri pe centru ( mai lat ca Magheru ).

Poate ca dupa vreun cutremur! Pana acum nimeni nu s-a incumetat sa se atinga de cocioabele din Buzesti!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 20:03:13    Titlul subiectului: 132323

Despre cutremur:
Sufla si in iaurt si nu cobi!
In caz de cutremur vom vedea la o scara multiplicata cu 1000 exact aceleasi tragedii gen Maternitatea Giulesti si nu vom avea altceva de facut decat sa ne plangem mortii! Doamne fereste, pentru ca 'autoritatili' doarme!
Si in final despre actiunile gen ARCEN:
Sunt de acord cu tine ca e doar o picatura intr-un pahar cu apa.
Dar si cand paharul va da pe afara, va fi de 'rau'!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 20:49:00    Titlul subiectului: 132329

@Subway guru ai auzit cumva de expresia "taxpayers' money".
Fiindca sincer imi pare ca nu ai auzit de asa ceva.
Lasand la o parte erorile de proiectare si executie, care in romania sunt mult mai probabile decat in alte parti, lucurile le vad in felul urmator:
-mai multe statii = mai multi bani cheltuiti si timp de executie mai mare ceea ce se traduce in mai mult discomfort pentru locuitorii din Drumul Taberei;
-statiile alambicate(cu arhitectura complexa) = mai multi bani cheltuiti si timp de executie mai mare ceea ce se traduce in mai mult discomfort creat locuitorii din Drumul Taberei;
Cred ca niste statii in care sa primeze pragmatismul facute ceva in genul celor London Tube ar fi fost muult mai potrivite si mult mai usor de executat.

Ar fi fost mult mai simplu sa se aleaga niste statii cu o arhitectura mult mai simpla.


Ultima modificare efectuată de către elef la Mar 24 Aug 2010 08:57:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 08:54:10    Titlul subiectului: 132351

Eu intru in fiecare zi pe thread-ul asta, poate se aude ceva de semnarea contractului de ... pentru acest tronson.
Oare se mai lucreaza la evaluarea competitorilor sau e o mare vacanta? Si daca e vacanta, pana cand? Sper ca nu 2011...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 15:03:57    Titlul subiectului: 132369

Nu e nici o vacanta, doar ca acum transpira competitorii la intocmirea ofertelor.
Pentru detalii privind faza asta a 2-a a licitatiei vezi pe www.e-licitatie.ro anuntul 93475 impreuna cu toate fisierele anexa.
Evaluarea va incepe in octombrie, dupa depunerea ofertelor.

Trebuie sa debifati casuta cu data publicarii, pentru ca toate fisierele sunt puse la anuntul initial de precalificare.

Deocamdata avem numai 2x6 precalificati.
Castigatorii in octombrie... :lol:

Metrorexul a hotarat sa nu devoaleze numele precalificatilor, fiindca legea nu-i obliga...
N-am inteles totusi de ce, dar e hotararea lor. :?:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Aug 2010 12:36:13    Titlul subiectului: 132665

Citat:
Evaluarea va incepe in octombrie, dupa depunerea ofertelor

Oare?

"OBIECT : Raspuns la clarificarile solicitate de candidatii selectati prin adresele inregistrate la S.C. METROREX S.A. cu nr. M.01/9411/17.08.2010 ; M.01/9413/17.08.2010 ; M.01/9523/19.08.2010 ; M.01/9524/19.08.2010

Clarificari referitoare la termenul de depunere al ofertelor
1. Referitor la solicitarile primite din partea unor candidati selectati , privind prelungirea termenului de depunere a ofertelor , va comunicam urmatoarele :
La nivelul SC METROREX S.A. a fost initiata o analiza in acest sens , urmând ca în situația în care concluziile analizei vor stabili că măsura de decalare poate fi adoptată, aceasta să fie comunicată tuturor operatorilor economici implicați.
Mentionam ca este necesar ca analiza menționată sa tina seama de aspecte complexe cum ar fi :
 strategia S.C. METROREX S.A de dezvoltare a rețelei de metrou,
 respectarea timpului necesar execuției lucrărilor, precum și implicațiile determinate de o întârziere a îndeplinirii obiectului contractului și
 obligativitatea respectării principiului privind eficiența utilizării banilor publici programați pentru anul în curs


DIRECTOR GENERAL,
Ing. Gheorghe UDRIȘTE"

Vad ca dulcele limbaj de lemn nu a disparut. Dimpotriva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 20:30:28    Titlul subiectului: 133339

Nu prea au ce sa mai 'eficientizeze' ca oricum fondurile pe anul asta le-a cam taiat Don' Berceanu... Crying or Very sad

Maine are loc 'site visit' cu firmele precalificate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Sep 2010 00:55:17    Titlul subiectului: 133975

Noi termene de depunere a ofertelor publicate in SEAP:
"10 Întrebare :

Luând în considerație complexitatea proiectului, riscurile constructorului în contracte cu sume forfetare, numărul mare de probleme necunoscute, obligativitatea evaluării individuale și numărul de utilități de reamplasat, timpul necesar pentru traducerea documentelor de licitație și a documentelor de ofertă, procedura pentru obținerea certificatului AFER;
Solicităm Autorității Contractante prelungirea datei limită de depunere a ofertelor. Considerăm că o extensie de timp ar putea fi benefică pentru ambele părți.

Răspuns :
1, LOT L1.1 – Statia Raul Doamnei – PS Opera – structura de rezistenta
a) Capitolul VI.9) – Data limita de depunere a ofertelor ,din Secțiunea I – Fișa de date a achiziției, se modifică după cum urmează :
,, 10.11.2010 , ora 10.00 ’’
b) Capitolul VI.11) , punctul 1 – Deschiderea ofertelor ,din Secțiunea I – Fișa de date a achiziției, se modifică după cum urmează:
,, Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 10.11.2010, ora 11.00, la sediul SC METROREX S.A., menționat la 1.a.’’
1. LOT L1.2 – Romancierilor - statiaValea Ialomiței inclusiv depou si galeria de legatură – structură de rezistentă”
a) Capitolul VI.9) – Data limita de depunere a ofertelor ,din Secțiunea I – Fișa de date a achiziției, se modifică după cum urmează:
,, 12.10.2010 , ora 10.00 ’’
b) Capitolul VI.11), punctul 1 – Deschiderea ofertelor ,din Secțiunea I – Fișa de date a achiziției, se modifică după cum urmează :
,,Data, ora și locul deschiderii ofertelor : 12.10.2010 , ora 11.00 , la sediul SC METROREX S.A. , menționat la 1.a.’
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 28 Sep 2010 15:02:07    Titlul subiectului: 134046

In sedinta Consiliului General al Mun. Bucuresti din 29 septembrie se va discuta, printre altele, si:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal – Linia 5 Metrou, tronson 1 Drumul Taberei-Răzoare, tronson 2 Răzoare-Eroilor, tronson 3 Eroilor-Universitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 18:34:36    Titlul subiectului: 134155

"Guvernul a aprobat astăzi constituirea Comisiei pentru soluționarea întâmpinărilor persoanelor propuse pentru expropriere, în vederea realizării lucrării de extindere a Metroului, respectiv realizarea „Magistralei 5 – Drumul Taberei-Pantelimon, tronsonul Drumul Taberei-Universitate”, a anunțat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Ioana Muntean. Această Comisie va fi constituită din opt persoane: un delegat al Guvernului (director general în MTI); primarul Capitalei; 3 specialiști din domeniul de activitate în care se realizează lucrarea; 3 proprietari de imobile din Capitala, aleși prin tragere la sorți dintr-o listă de minimum 25 de proprietari.
Rolul acestei comisii este de a soluționa în termen de 30 de zile întâmpinările la notificările ce vor fi transmise proprietarilor imobilelor propuse spre expropriere.
“Constituirea acestei comisii este o procedură legală, necesară pentru continuarea pregătirii acestui proiect extrem de important pentru bucureșteni și nu numai” a declarat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Ioana Muntean.
Prin HG 1365/2009, publicată în Monitorul Oficial pe 24 noiembrie 2009, lucrarea de interes național „Magistrala 5 – Drumul Taberei-Pantelimon, tronsonul Drumul Taberei-Universitate” a fost declarată de utilitate publică.
De la acea dată până în prezent, Metrorex a desfășut o serie de acțiuni legate de procedura de expropriere, anume:
o Identificarea exactă a locațiilor imobilelor care urmează să fie expropriate
o Trasarea planurilor și vizarea acestora de către Oficiul Teritorial de Cadastru și Publicitate Imobile
o Identificarea proprietarilor imobilelor ce urmează a fi afectate de expropriere
o Întocmirea rapoartelor de evaluare cu scopul de a stabili valoarea de despăgubire ce va fi notificată
o Intocmirea și transmiterea notificărilor către proprietarii de imobile ce urmează a fi exproprietate
Până acum au fost intabulate în favoarea Metrorex un număr de 55 terenuri proprietate publică a statului.

Emitent: Guvernul Romaniei – Biroul de presa

Data: 29.09.2010
"
____________________________________________________________________
survola a scris:
In sedinta Consiliului General al Mun. Bucuresti din 29 septembrie se va discuta, printre altele, si:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal – Linia 5 Metrou, tronson 1 Drumul Taberei-Răzoare, tronson 2 Răzoare-Eroilor, tronson 3 Eroilor-Universitate.
Se pare ca 'alesii' din Consiliul General au 'pus-o' si de data asta! Crying or Very sad
Dupa ciorovaieli interminabile pe 'teme politice' au reusit performanta sa nu aprobe PUZ-ul!
Astia vor reusi oare sa aprobe ceva si in interesul orasului si al locuitorilor, nu numai in interesul lor personal? Embarassed
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Oct 2010 22:50:09    Titlul subiectului: 134439

Din "Gandul" citire:

"Metrorex va desemna până la sfârșitul anului constructorul pentru linia de metrou Universitate - Drumul Taberei, urmând ca linia să fie pusă în funcțiune în 2015. "În noiembrie sau decembrie vom ști cei doi câștigători pentru cele două loturi ale licitației pentru magistrala V (care face legătura între Universitate și Drumul Taberei - n.r.)", a declarat, ieri, directorul general al Metrorex Gheorghe Udriște. El a menționat că la sfârșitul lunii octombrie Metrorex va finaliza lista scurtă a ofertanților."

Cum adica? Parca lista scurta era gata, numai ca Metrorexul nu vroia sa divulge numele respectivilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 13 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community