Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 23 Mar 2009 18:35:59 Titlul subiectului: |
108397 |
|
Alex_02 a scris: | Orisicum, vor mai circula totusi si autobuzele pe liniile 8 si 18 in continuare? |
Vor circula autobuse de la Podgoria la Bou Rosu si retur dupa 1 pana se termina santierul, aceasta cu 8 si 18 e ceva provizoriu pana e gata racordul Micalaca-Vlaicu, doar atat
In ceea ce priveste trecerea de la gara era greu de amenajat o trecere la capatul statiei, ca acum aceasta va fi nefolositoare, toata lumea tot prin capatul statiei va trece ca si pana acum, speram sa aibe mai mult cap cand au facut proiectul
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 24 Mar 2009 22:30:39 Titlul subiectului: |
108426 |
|
Si cum era prea frumos ca totul sa fie bine iata ca a intervenit o problema: din cauza ca liniile noi nu sunt pe aceeasi directie cu cele vechi santierul de la Podgoria va mai dura cel putin pana pe 15 aprilie. Vestea buna si motivul e ca au facut statia prea lata astfel s-au abatut cu cativa metrii buni. Acum trebuie refacuta portiunea urmatoare care nu se stie cat va dura, se va sapa si din drum o bucata. Iata si o poza edificatoare cu problema nepotrivirii liniilor si cu statia mai lata decat era proiectul(bine ca nu-i stramta ca cele 3 inghesuite de la UTA)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.51 kb |
Vizualizat: |
de 12782 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Victor
Data înscrierii: 10/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mar/2012 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Mar 2009 23:14:18 Titlul subiectului: |
108428 |
|
Ar putea sa faca linia in forma de "S"(privita de sus). ...astfel ar rezolva problema ...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Mar 2009 09:03:30 Titlul subiectului: |
108434 |
|
^ Da, asa se va face. Insa in situatia actuala, statia ar fi prea scurta, nefacand fata traficului extrem de ridicat de calatori!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mie 25 Mar 2009 12:33:46 Titlul subiectului: |
108442 |
|
Dat fiind situatia din zona era imposibil de facut linia fara a se evita "S-ul". Nu a fost niciodata luat in calcul ca linia sa fie dreapta daca vrem si sa avem peron pentru statie.
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 14:50:39 Titlul subiectului: |
108520 |
|
Si eu sunt de parere ca nu s-ar fi putut evita "S"ul pentru a realiza cat de cat o statie de tramvai decenta Insa ... ar fi totusi vreo posibilitate ca acei 2 stalpi sa fie mutati?
Au fost "acoperite" toate statiile dintre Fortuna si Banc Post?
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 15:39:13 Titlul subiectului: |
108524 |
|
Nu s-au montat inca copertine.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Mar 2009 19:31:04 Titlul subiectului: |
108553 |
|
^Rectificare. S-a instalat o singura copertina, cea cu care au aparut imagini ceva mai sus in discutii. E singura si e la statia de la Banc Post.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 27 Mar 2009 10:57:20 Titlul subiectului: |
108592 |
|
Lucrarile din zona Podgoria sunt intr-un stadiu extrem de avansat, asa incat termenul de 1 Aprilie poate fi mai mult decat o simpla gluma. Liniile sunt conectate inspre Vlaicu (daca am vazut bine), s-au schimbat macazele din zona Polivalenta. Mai urmeaza doar firele de contact, dar asta e un proces relativ rapid.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 27 Mar 2009 14:37:45 Titlul subiectului: |
108598 |
|
Deci... sa inteleg ca s-a rezolvat si 'problema' "S"ului despre care se vorbea mai sus...
________________________________________________________
Lucrarile finalizate de la gara...
Zona Podgoria... ( am adaugat-o si pe aceasta aici... datorita prezentei noilor stalpi verzi... care in opinia mea arata foarte bine )
Poze gasite pe: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=636021&page=15 cu multumiri bineinteles AradeanulNewYorkez
|
|
Sus |
|
|
m_the_one
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2014 Mesaje: 41 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 27 Mar 2009 17:53:30 Titlul subiectului: |
108606 |
|
Poza facuta ieri, cu stalpul acela amplasat chiar in mijlocul trotuarului, pe colt, si lucrarile incepute in P-ta Avram Iancu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.43 kb |
Vizualizat: |
de 12557 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.81 kb |
Vizualizat: |
de 12557 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.33 kb |
Vizualizat: |
de 12557 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 19:10:07 Titlul subiectului: |
108718 |
|
Ieri am fost intr-o scurta iesire cu aparatul foto pentru a surprinde stadiul lucrarilor in oras, pentru a vedea ce mai e nou. Sper ca imaginile ce urmeaza sa ajute mult pe cei din alte orase sau chiar si pe cei care nu prea au drumuri in zonele fotografiate. Incep cu prima serie:
1) Aceasta poza surpinde macazul proaspat instalat la baza podului Micalaca (pe partea cu Polivalenta), pe sensul de mers spre Podgoria;
2) Aceeasi plasare, macaz tot nou. De data asta insa sensul care vine dinspre Podgoria;
3) Aceasta imagine vine sa arate si sa confirme cat de prost a fost amplasat acel stalp despre care s-a discutat mai devreme;
4) Acesta este stadiul lucrarilor la viitoarea statie cu sensul de mers spre Centru.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.53 kb |
Vizualizat: |
de 12394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.22 kb |
Vizualizat: |
de 12394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.44 kb |
Vizualizat: |
de 12394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.11 kb |
Vizualizat: |
de 12394 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 19:20:19 Titlul subiectului: |
108720 |
|
Setul 2 de imagini:
1) Se poate vedea traseul viitoarei linii Gara - Podgoria - Bd. Revolutiei, unde momentan liniile de tramvai sunt... suspendate
2) Statia Andrei Muresanu sta la spart. Nu stiu de ce, dar am senzatia puternica ca aceasta statie sta sa fie destinata... desfiintarii. Motivul poate fi chiar distanta foarte scurta pana la viitoarea statie.
3) Statia Crisan e si ea la spart, dar aici deja sunt sigur ca e vorba doar de o renovare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.56 kb |
Vizualizat: |
de 12393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.9 kb |
Vizualizat: |
de 12393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.66 kb |
Vizualizat: |
de 12393 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 19:24:06 Titlul subiectului: |
108722 |
|
In continuare gasiti imagini din zona Teatrului, Pta Avram Iancu si partial str Tribunul Dobra, unde s-au scos cu totul liniile si se vor instala altele. Era necesar, deoarece vechile linii duceau multe probleme, fiind des chemati sudorii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.59 kb |
Vizualizat: |
de 12391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.25 kb |
Vizualizat: |
de 12391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.87 kb |
Vizualizat: |
de 12391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.42 kb |
Vizualizat: |
de 12391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.54 kb |
Vizualizat: |
de 12391 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 19:45:38 Titlul subiectului: |
108728 |
|
Seria 3 de imagini include:
1) Aceasta sudura a liniei e pe str Tribunul Dobra, iar aceasta sectiune de linie cu siguranta va fi inlocuita. Si nu se poate spune ca nu e nevoie, fiind chiar sudura care a cedat sub un M8S si GT8 in urma cu ceva timp, evitandu-se la mustata un accident ce putea fi fatal unui pieton.
2) Din aceasta imagine se poate observa cu usurinta ca s-a rezolvat problema cu acel "S".
3) Statia de la Podgoria - sens spre Micalaca e terminat in proportie de 90-95%.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.13 kb |
Vizualizat: |
de 12382 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.9 kb |
Vizualizat: |
de 12382 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.53 kb |
Vizualizat: |
de 12382 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 19:54:01 Titlul subiectului: |
108730 |
|
Seria 4 a fost facuta in zona liniilor care fac legatura cu cartierul Gradiste. Am ramas putin dezamagit de faptul ca la prima vedere in aceasta zona nu pare sa se fi instalat macaze automate.
1) Firele de contact nici nu arata intentia instalarii unor asemenea macaze. Aceeasi situatie e si pe partea cealalta, langa statie.
2) Aceasta imagine arata ca semafoarele sunt mult inainte fata de macaz. In cazul in care nu se va apela la macaze automate, vatmanul va fi nevoit sa faca vreo 5 metri pana la macaz pentru a-l schimba manual. Daca se va opri in fata macazului, nu va mai vedea semaforul.
3) La ce folosesc aceste "cutiute"? Sunt ele oare chiar semnul unui sistem de schimbare automata a macazelor? Ma intreb asta deoarece am vazut ca inaintea unor macaze automate au fost instalate chiar si 3 asemenea cutiute? De ce?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.29 kb |
Vizualizat: |
de 12378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.02 kb |
Vizualizat: |
de 12378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.48 kb |
Vizualizat: |
de 12378 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 20:07:20 Titlul subiectului: |
108733 |
|
Ultima serie din aceasta sectiune vine deja sa prezinte o zona deschisa circulatiei tramvaielor: Banc Post - Gara - Fortuna.
1) S-a infiintat un nou trotuar pe langa sosea. Poate fi destul de binevenit. Ramane sa vedem.
2) Si acest trotuar este nou, dar deja folosit intens de unii. Are menirea de face legatura cu Catedrala Ortodoxa si a scurta distanta pietonala pana la Podgoria.
3 & 4) Dovezile pentru srazvi ca acea trecere nu e blocata de gard sunt aceste doua imagini care dovedesc ca sunt menite sa incetineasca persoanele care ar fi tentate sa traverseze in fuga.
5) Imaginea facuta la Fortuna tinde sa acapareze viitorul spatiu verde (speram ca asta va fi destinatia lui).
Tot ieri am observat ca statiile desi sunt inguste, sunt destul de lungi (vezi Fortuna). O spun asta pentru ca au incaput in statie atat un M8S cat si un GT8 (cele care se pot vedea in imaginea 5. Sa ne pregateasca oare CTP pe viitor o surpriza si sa reconsidere ideea de 3 Tatre? Sper din suflet ca DA!!!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.88 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.32 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.93 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.4 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.47 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 21:36:21 Titlul subiectului: |
108742 |
|
^Discutand cu cineva si din cate am putut sa vad si din pozele de mai in sus, nu cred ca lucrariile vor fi gata pe 1 Aprilie ca sa poata sa fie dat drumul circulatiei tramvaielor pe liniile 7 si 17. In schimb, cred ca trebuiem sa remarcam cu toti ca lucrariile in centru inainte destul de repede...Sa speram ca totul va fi iesi bine in cele din urma.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 21:49:20 Titlul subiectului: |
108746 |
|
Nu vad de ce nu ar fi terminate pana la 1 in asa masura incat sa permita circulatia pe ruta Micalaca - Vlaicu. In cel mai rau caz, se va da drumul circulatiei spre sfarsitul saptamanii. Dar sunt sigur ca intr-o saptamana vom avea deja linia 7 si 17 functionale.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Philips SV
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 31/Iul/2023 Mesaje: 3 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 21:51:05 Titlul subiectului: |
108747 |
|
Multumim pentru poze si felicitari pentru efortul depus.
Ar fi frumos intr-o zi sa se faca ceva si cu strada Metianu , singura strada pietonala din Arad, arata jalnic si cand mai vezi si cate o masina care te claxoneaza sa te dai la o parte... De cela parcate nu mai zis nimic ..Rolling Eyes
_________________ "UTA"
Ultima modificare efectuată Philips SV la Dum 29 Mar 2009 21:54:55, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 21:51:40 Titlul subiectului: |
108748 |
|
@arthurarad: Ma indoiesc ca vor reusi a lega liniile in numai 2-3 zile. Eventual pe la mijlocul saptamanii urmatoare...
Ultima modificare efectuată de către Alexandra2 la Dum 29 Mar 2009 21:54:20, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 21:53:19 Titlul subiectului: |
108749 |
|
@Philips SV: Sunt de acord cu tine si multumesc pentru aprecieri. Din pacate str Metianu nu este inclusa in transportul in comun aradean si nici nu vad cum s-ar putea intampla asta in viitor. Oricum, iti urez bun venit pe forum!
later:
Alex_02 a scris: | ^Ma indoiesc ca vor reusi a lega liniile in numai 2-3 zile. Eventual pe la mijlocul saptamanii urmatoare... |
Sa lege care linii??? Micalaca - Vlaicu sunt legate. Mai lipsesc doar firele de contact
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Ultima modificare efectuată de către arthurarad la Dum 29 Mar 2009 22:22:57, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Philips SV
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 31/Iul/2023 Mesaje: 3 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 21:59:30 Titlul subiectului: |
108750 |
|
Sorry , ma credeam pe alt forum...
http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1292
Urmaresc de mult forum-ul tramclub , dar nu am simtit nevoia sa postez pana acuma, va salut pe aceasta cale si va urez toate cele bune
_________________ "UTA" |
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 22:04:21 Titlul subiectului: |
108751 |
|
Cei de la CTP nu au nici un motiv acuma sa nu cupleze 3 tatre (inainte aveau motivul ca statiile sunt prea scurte dar acum sunt lungi...), in plus este in depou remorca 171 care stationeaza de 1an din cauza ca 1165 este defect. Remorca ar putea fi cuplata cu 1100+1084 sa rezulte tandemul 1100+1084+171 si ar putea fi folositor la orele de varf pe linia 3.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 22:24:47 Titlul subiectului: |
108753 |
|
Eu totusi cred ca cele mai mari sanse sa vedem 3 Tatre in Arad e prin ruta spre Ghioroc. Pe linia 3 vor avea aceeasi scuza cu statiile, de data asta in Aradul Nou!
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
|