Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 23 Mar 2009 18:35:59    Titlul subiectului: 108397

Alex_02 a scris:
Orisicum, vor mai circula totusi si autobuzele pe liniile 8 si 18 in continuare?

Vor circula autobuse de la Podgoria la Bou Rosu si retur dupa 1 pana se termina santierul, aceasta cu 8 si 18 e ceva provizoriu pana e gata racordul Micalaca-Vlaicu, doar atat Wink

In ceea ce priveste trecerea de la gara era greu de amenajat o trecere la capatul statiei, ca acum aceasta va fi nefolositoare, toata lumea tot prin capatul statiei va trece ca si pana acum, speram sa aibe mai mult cap cand au facut proiectul Evil or Very Mad

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 24 Mar 2009 22:30:39    Titlul subiectului: 108426

Si cum era prea frumos ca totul sa fie bine iata ca a intervenit o problema: din cauza ca liniile noi nu sunt pe aceeasi directie cu cele vechi santierul de la Podgoria va mai dura cel putin pana pe 15 aprilie. Vestea buna si motivul e ca au facut statia prea lata astfel s-au abatut cu cativa metrii buni. Acum trebuie refacuta portiunea urmatoare care nu se stie cat va dura, se va sapa si din drum o bucata. Iata si o poza edificatoare cu problema nepotrivirii liniilor si cu statia mai lata decat era proiectul(bine ca nu-i stramta ca cele 3 inghesuite de la UTA)


pbPodgoria.JPG
 Descriere:
santier Podgoria
 Mărime fișier:  96.51 kb
 Vizualizat:  de 12782 ori

pbPodgoria.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Victor



Data înscrierii: 10/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Mar/2012
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Mar 2009 23:14:18    Titlul subiectului: 108428

Ar putea sa faca linia in forma de "S"(privita de sus). Confused ...astfel ar rezolva problema ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 09:03:30    Titlul subiectului: 108434

^ Da, asa se va face. Insa in situatia actuala, statia ar fi prea scurta, nefacand fata traficului extrem de ridicat de calatori!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 12:33:46    Titlul subiectului: 108442

Dat fiind situatia din zona era imposibil de facut linia fara a se evita "S-ul". Nu a fost niciodata luat in calcul ca linia sa fie dreapta daca vrem si sa avem peron pentru statie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 14:50:39    Titlul subiectului: 108520

Si eu sunt de parere ca nu s-ar fi putut evita "S"ul pentru a realiza cat de cat o statie de tramvai decenta Smile Insa ... ar fi totusi vreo posibilitate ca acei 2 stalpi sa fie mutati?


Au fost "acoperite" toate statiile dintre Fortuna si Banc Post?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 15:39:13    Titlul subiectului: 108524

Nu s-au montat inca copertine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2009 19:31:04    Titlul subiectului: 108553

^Rectificare. S-a instalat o singura copertina, cea cu care au aparut imagini ceva mai sus in discutii. E singura si e la statia de la Banc Post.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 10:57:20    Titlul subiectului: 108592

Lucrarile din zona Podgoria sunt intr-un stadiu extrem de avansat, asa incat termenul de 1 Aprilie poate fi mai mult decat o simpla gluma. Liniile sunt conectate inspre Vlaicu (daca am vazut bine), s-au schimbat macazele din zona Polivalenta. Mai urmeaza doar firele de contact, dar asta e un proces relativ rapid.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 14:37:45    Titlul subiectului: 108598

Deci... sa inteleg ca s-a rezolvat si 'problema' "S"ului despre care se vorbea mai sus... Smile

________________________________________________________

Lucrarile finalizate de la gara...


Zona Podgoria... ( am adaugat-o si pe aceasta aici... datorita prezentei noilor stalpi verzi... care in opinia mea arata foarte bine Very Happy )


Poze gasite pe: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=636021&page=15 cu multumiri bineinteles AradeanulNewYorkez Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 17:53:30    Titlul subiectului: 108606

Poza facuta ieri, cu stalpul acela amplasat chiar in mijlocul trotuarului, pe colt, si lucrarile incepute in P-ta Avram Iancu.


Fotografii-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.43 kb
 Vizualizat:  de 12557 ori

Fotografii-2.jpg



Fotografii-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.81 kb
 Vizualizat:  de 12557 ori

Fotografii-3.jpg



Fotografii-30.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.33 kb
 Vizualizat:  de 12557 ori

Fotografii-30.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 19:10:07    Titlul subiectului: 108718

Ieri am fost intr-o scurta iesire cu aparatul foto pentru a surprinde stadiul lucrarilor in oras, pentru a vedea ce mai e nou. Sper ca imaginile ce urmeaza sa ajute mult pe cei din alte orase sau chiar si pe cei care nu prea au drumuri in zonele fotografiate. Incep cu prima serie:
1) Aceasta poza surpinde macazul proaspat instalat la baza podului Micalaca (pe partea cu Polivalenta), pe sensul de mers spre Podgoria;
2) Aceeasi plasare, macaz tot nou. De data asta insa sensul care vine dinspre Podgoria;
3) Aceasta imagine vine sa arate si sa confirme cat de prost a fost amplasat acel stalp despre care s-a discutat mai devreme;
4) Acesta este stadiul lucrarilor la viitoarea statie cu sensul de mers spre Centru.



DSCF7680.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.53 kb
 Vizualizat:  de 12394 ori

DSCF7680.JPG



DSCF7681.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.22 kb
 Vizualizat:  de 12394 ori

DSCF7681.JPG



DSCF7683.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.44 kb
 Vizualizat:  de 12394 ori

DSCF7683.JPG



DSCF7688.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.11 kb
 Vizualizat:  de 12394 ori

DSCF7688.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 19:20:19    Titlul subiectului: 108720

Setul 2 de imagini:
1) Se poate vedea traseul viitoarei linii Gara - Podgoria - Bd. Revolutiei, unde momentan liniile de tramvai sunt... suspendate Laughing
2) Statia Andrei Muresanu sta la spart. Nu stiu de ce, dar am senzatia puternica ca aceasta statie sta sa fie destinata... desfiintarii. Motivul poate fi chiar distanta foarte scurta pana la viitoarea statie.
3) Statia Crisan e si ea la spart, dar aici deja sunt sigur ca e vorba doar de o renovare.



DSCF7689.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.56 kb
 Vizualizat:  de 12393 ori

DSCF7689.JPG



DSCF7690.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.9 kb
 Vizualizat:  de 12393 ori

DSCF7690.JPG



DSCF7691.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.66 kb
 Vizualizat:  de 12393 ori

DSCF7691.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 19:24:06    Titlul subiectului: 108722

In continuare gasiti imagini din zona Teatrului, Pta Avram Iancu si partial str Tribunul Dobra, unde s-au scos cu totul liniile si se vor instala altele. Era necesar, deoarece vechile linii duceau multe probleme, fiind des chemati sudorii.


DSCF7694.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.59 kb
 Vizualizat:  de 12391 ori

DSCF7694.JPG



DSCF7693.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.25 kb
 Vizualizat:  de 12391 ori

DSCF7693.JPG



DSCF7695.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.87 kb
 Vizualizat:  de 12391 ori

DSCF7695.JPG



DSCF7696.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.42 kb
 Vizualizat:  de 12391 ori

DSCF7696.JPG



DSCF7697.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.54 kb
 Vizualizat:  de 12391 ori

DSCF7697.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 19:45:38    Titlul subiectului: 108728

Seria 3 de imagini include:
1) Aceasta sudura a liniei e pe str Tribunul Dobra, iar aceasta sectiune de linie cu siguranta va fi inlocuita. Si nu se poate spune ca nu e nevoie, fiind chiar sudura care a cedat sub un M8S si GT8 in urma cu ceva timp, evitandu-se la mustata un accident ce putea fi fatal unui pieton.
2) Din aceasta imagine se poate observa cu usurinta ca s-a rezolvat problema cu acel "S".
3) Statia de la Podgoria - sens spre Micalaca e terminat in proportie de 90-95%.



DSCF7703.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.13 kb
 Vizualizat:  de 12382 ori

DSCF7703.JPG



DSCF7704.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.9 kb
 Vizualizat:  de 12382 ori

DSCF7704.JPG



DSCF7705.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.53 kb
 Vizualizat:  de 12382 ori

DSCF7705.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 19:54:01    Titlul subiectului: 108730

Seria 4 a fost facuta in zona liniilor care fac legatura cu cartierul Gradiste. Am ramas putin dezamagit de faptul ca la prima vedere in aceasta zona nu pare sa se fi instalat macaze automate.
1) Firele de contact nici nu arata intentia instalarii unor asemenea macaze. Aceeasi situatie e si pe partea cealalta, langa statie.
2) Aceasta imagine arata ca semafoarele sunt mult inainte fata de macaz. In cazul in care nu se va apela la macaze automate, vatmanul va fi nevoit sa faca vreo 5 metri pana la macaz pentru a-l schimba manual. Daca se va opri in fata macazului, nu va mai vedea semaforul.
3) La ce folosesc aceste "cutiute"? Sunt ele oare chiar semnul unui sistem de schimbare automata a macazelor? Ma intreb asta deoarece am vazut ca inaintea unor macaze automate au fost instalate chiar si 3 asemenea cutiute? De ce?



DSCF7707.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.29 kb
 Vizualizat:  de 12378 ori

DSCF7707.JPG



DSCF7709.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.02 kb
 Vizualizat:  de 12378 ori

DSCF7709.JPG



DSCF7708.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.48 kb
 Vizualizat:  de 12378 ori

DSCF7708.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 20:07:20    Titlul subiectului: 108733

Ultima serie din aceasta sectiune vine deja sa prezinte o zona deschisa circulatiei tramvaielor: Banc Post - Gara - Fortuna.
1) S-a infiintat un nou trotuar pe langa sosea. Poate fi destul de binevenit. Ramane sa vedem.
2) Si acest trotuar este nou, dar deja folosit intens de unii. Are menirea de face legatura cu Catedrala Ortodoxa si a scurta distanta pietonala pana la Podgoria.
3 & 4) Dovezile pentru srazvi ca acea trecere nu e blocata de gard sunt aceste doua imagini care dovedesc ca sunt menite sa incetineasca persoanele care ar fi tentate sa traverseze in fuga.
5) Imaginea facuta la Fortuna tinde sa acapareze viitorul spatiu verde (speram ca asta va fi destinatia lui).

Tot ieri am observat ca statiile desi sunt inguste, sunt destul de lungi (vezi Fortuna). O spun asta pentru ca au incaput in statie atat un M8S cat si un GT8 (cele care se pot vedea in imaginea 5. Sa ne pregateasca oare CTP pe viitor o surpriza si sa reconsidere ideea de 3 Tatre? Sper din suflet ca DA!!!



DSCF7710.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.88 kb
 Vizualizat:  de 12372 ori

DSCF7710.JPG



DSCF7711.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.32 kb
 Vizualizat:  de 12372 ori

DSCF7711.JPG



DSCF7713.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.93 kb
 Vizualizat:  de 12372 ori

DSCF7713.JPG



DSCF7714.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.4 kb
 Vizualizat:  de 12372 ori

DSCF7714.JPG



DSCF7716.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.47 kb
 Vizualizat:  de 12372 ori

DSCF7716.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 21:36:21    Titlul subiectului: 108742

^Discutand cu cineva si din cate am putut sa vad si din pozele de mai in sus, nu cred ca lucrariile vor fi gata pe 1 Aprilie ca sa poata sa fie dat drumul circulatiei tramvaielor pe liniile 7 si 17. Confused In schimb, cred ca trebuiem sa remarcam cu toti ca lucrariile in centru inainte destul de repede...Sa speram ca totul va fi iesi bine in cele din urma. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 21:49:20    Titlul subiectului: 108746

Nu vad de ce nu ar fi terminate pana la 1 in asa masura incat sa permita circulatia pe ruta Micalaca - Vlaicu. In cel mai rau caz, se va da drumul circulatiei spre sfarsitul saptamanii. Dar sunt sigur ca intr-o saptamana vom avea deja linia 7 si 17 functionale.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Philips SV



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 31/Iul/2023
Mesaje: 3
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 21:51:05    Titlul subiectului: 108747

Multumim pentru poze si felicitari pentru efortul depus.
Ar fi frumos intr-o zi sa se faca ceva si cu strada Metianu , singura strada pietonala din Arad, arata jalnic si cand mai vezi si cate o masina care te claxoneaza sa te dai la o parte... De cela parcate nu mai zis nimic ..Rolling Eyes

_________________
"UTA"


Ultima modificare efectuată Philips SV la Dum 29 Mar 2009 21:54:55, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 21:51:40    Titlul subiectului: 108748

@arthurarad: Ma indoiesc ca vor reusi a lega liniile in numai 2-3 zile. Eventual pe la mijlocul saptamanii urmatoare...

Ultima modificare efectuată de către Alexandra2 la Dum 29 Mar 2009 21:54:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 21:53:19    Titlul subiectului: 108749

@Philips SV: Sunt de acord cu tine si multumesc pentru aprecieri. Din pacate str Metianu nu este inclusa in transportul in comun aradean si nici nu vad cum s-ar putea intampla asta in viitor. Oricum, iti urez bun venit pe forum!

later:
Alex_02 a scris:
^Ma indoiesc ca vor reusi a lega liniile in numai 2-3 zile. Eventual pe la mijlocul saptamanii urmatoare...


Sa lege care linii??? Micalaca - Vlaicu sunt legate. Mai lipsesc doar firele de contact

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro


Ultima modificare efectuată de către arthurarad la Dum 29 Mar 2009 22:22:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Philips SV



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 31/Iul/2023
Mesaje: 3
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 21:59:30    Titlul subiectului: 108750

Sorry , ma credeam pe alt forum... Embarassed
http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1292

Urmaresc de mult forum-ul tramclub , dar nu am simtit nevoia sa postez pana acuma, va salut pe aceasta cale si va urez toate cele bune

_________________
"UTA"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 22:04:21    Titlul subiectului: 108751

Cei de la CTP nu au nici un motiv acuma sa nu cupleze 3 tatre (inainte aveau motivul ca statiile sunt prea scurte dar acum sunt lungi...), in plus este in depou remorca 171 care stationeaza de 1an din cauza ca 1165 este defect. Remorca ar putea fi cuplata cu 1100+1084 sa rezulte tandemul 1100+1084+171 si ar putea fi folositor la orele de varf pe linia 3. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 22:24:47    Titlul subiectului: 108753

Eu totusi cred ca cele mai mari sanse sa vedem 3 Tatre in Arad e prin ruta spre Ghioroc. Pe linia 3 vor avea aceeasi scuza cu statiile, de data asta in Aradul Nou!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Următoare
Pagina 13 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community