Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 19 Sep 2012 00:04:04 Titlul subiectului: |
159075 |
|
Photo...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.29 kb |
Vizualizat: |
de 17763 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.82 kb |
Vizualizat: |
de 17763 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 19 Sep 2012 18:25:52 Titlul subiectului: |
159100 |
|
79 este si el in lucru?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 19 Sep 2012 20:10:34 Titlul subiectului: |
159104 |
|
Ii va veni si lui randul.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 24 Sep 2012 21:48:42 Titlul subiectului: |
159210 |
|
I-a venit. Randul, desigur...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Sep 2012 09:51:45 Titlul subiectului: |
159213 |
|
380, ex Nordhausen 80 - vineri probe, de astazi la strada.
Bonus, in a doua fotografie se observa unul dintre noile indicatoare de statie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.64 kb |
Vizualizat: |
de 20574 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.09 kb |
Vizualizat: |
de 20574 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.61 kb |
Vizualizat: |
de 20574 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Sep 2012 12:07:42 Titlul subiectului: |
159216 |
|
Si traseul e afisat pe hartie, in partea dreapta?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Sep 2012 12:13:14 Titlul subiectului: |
159218 |
|
Un timp vor fi pe hartie (personal, stramb din nas, dar, ma rog, daca era musai sa iasa acum la strada, decat sa fie puse temporar folii, ceea ce implica indepartarea temporara a dispozitivelor electronice si de aici alte posibile minunatii, mai bine asa cum s-a facut...), in speranta ca vom rezolva cu afisajele.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 26 Sep 2012 08:27:16 Titlul subiectului: #380 |
159240 |
|
In aceasta dimineata (26.09.2012) GT4 #380 deservind traseul 2.
In partea dreapta este utilizata pentru afisarea indicativului "2" afisajul vagonului; iar pentru ruta,hartie,la fel ca in partea din fata!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.88 kb |
Vizualizat: |
de 20435 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.4 kb |
Vizualizat: |
de 20435 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 26 Sep 2012 20:08:11 Titlul subiectului: |
159251 |
|
Vagonul 380 a circulat azi pe traseul 2 care este deservit de depoul Dacia.
A fost cumva mutat in depoul Dacia?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 26 Sep 2012 20:19:59 Titlul subiectului: |
159252 |
|
Ambele sectii dau tramvaie pe 2.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 27 Sep 2012 22:20:03 Titlul subiectului: |
159281 |
|
Nordhausen 79 -> Iasi 379
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.92 kb |
Vizualizat: |
de 20252 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 23:35:47 Titlul subiectului: |
159327 |
|
381 (ex Nordhausen 81) a iesit in probe in aceasta seara, iar de luni poate iesi la strada.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.06 kb |
Vizualizat: |
de 20142 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.88 kb |
Vizualizat: |
de 20142 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 01 Oct 2012 09:33:32 Titlul subiectului: |
159369 |
|
L-am vazut pe 380 azi dimineata pe traseul 3. Arata foarte bine, cu schema originala de culoare. Sa vedem dupa ce-i baga abtibilduri pe el. Si afisajul electronic mergea.
Dupa parearea mea aceste vagoane sunt perfecte pentru Iasi. Nu prea imi inchipui Low-Floor-uri pe trasele noastre. Adica ar trebui sa fie niste trenuri extrem de flexibile , fizic vorbesc. Atat in curbe (desi acum in Iasi nu mai exista curbe foarte stranse - exceptie poate rondul de la Triumf) cat si in plan vertical - sa poata face fata la denivelarile natural topografice ale traseelor. Astept cu nerabdare vagoanele de la REMAR.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 01 Oct 2012 16:39:43 Titlul subiectului: |
159374 |
|
381 si... 380 (foto 3)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.1 kb |
Vizualizat: |
de 19893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.43 kb |
Vizualizat: |
de 19893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.17 kb |
Vizualizat: |
de 19893 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BOZO
Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
Trimis: Lun 01 Oct 2012 20:38:53 Titlul subiectului: |
159376 |
|
Pacat ca nu au ramas toate de aceeasi culoare, tot respectul pt. RATP ca au reusit sa adune toate GT4-urile la Iasi, sa fie "flota" cat de uniforma posibil - daca erau unisono, cum erau Tatrele pe vremuri, ar fi fost si mai frumos. Dar oricum e f.bine fata de celelalte orase - BRAVO!
_________________ http://www.urbanrail.net |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Oct 2012 13:51:20 Titlul subiectului: #380 |
159482 |
|
Vagonul #380 pe traseul 1, in Podu Ros!!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.97 kb |
Vizualizat: |
de 19602 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Oct 2012 09:05:20 Titlul subiectului: |
159554 |
|
Am mers alaltaieri (9 oct.) cu 381 pe distanta Hotel Moldova -Triumf.
Vagonul se comporta excelent, merge mult mai silentios decat multe GT4 mai vechi, nu mai apar nici acele smuncituri la plecarea de pe loc .
Interiorul arata bine, vad ca nu avea montat inca sistemul de supraveghere video.
Ca minus am remarcat ca scaunele sunt incomode avand o configuratie apropiata cu cele din maxi-taxi. Mai multa lume a remarcat acest lucru. Si distanta intre scaune, mai ales pe partea cu un singur rand de scaune, e foarte mica, abia iti incap picioarele.
De departe cele mai comode tramvaie mi se par ST10/11 cu banchetele alea duble dintr-o bucata si foarte moi. Si tramvaiele elvetiene, desi au scaune din lemn presat, sunt foarte comode.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Noi 2012 21:42:10 Titlul subiectului: 2012-11-18 |
160641 |
|
Informatii si imagini cu si despre vagonul GT4M #302.
7 est
Duminica, 18 Noiembrie 2012
"Bijuteria din depoul RATP: Dotarile noului vagon: usi automate, supraveghere video, aer conditionat si Wi-Fi
Autor: Ionel Iloae
Iesenii vor putea sa se plimbe, peste mai putin de o luna, cu primul tramvai modern. Vehiculul se afla deja in depoul RATP, dar este tinut „la secret” pentru ca nu au fost finalizate procedurile de omologare. Tramvaiul este un GT4, fabricat in 1962 si modernizat recent de Remar Pascani.
Probe noaptea
Tramvaiul modernizat a ajuns in depoul RATP Iasi in urma cu aproape trei luni si a fost scos la strada doar de cateva ori, pe timpul noptii. „Confirm existenta lui, dar nu pot face publice datele pentru ca avem o clauza de confidentialitate cu Remar care ne obliga la asta”, a afirmat Marcel Gherca, directorul RATP. Scoaterea tramvaiului la strada, pe timpul noptii, a fost necesara pentru efectuarea de teste in trafic, care se regasesc in dosarul de omologare. Vehiculul este primul de acest tip modenizat complet de Remar, iar intrarea lui in exploatare presupune obtinerea mai multor avize.
Doar sasiul
Tramvaiul este un GT4, fabricat in Germania in 1962, si care a mai trecut printr-un proces de modernizare in 1995. Prototipul de la Remar nu mai are insa aproape nimic in comun cu vechiul tramvai, pornind de la aspectul aerodinamic si terminand cu elementele de siguranta in trafic. „A ramas doar sasiul”, a declarat Catalin Cornea, directorul general al Remar. Potrivit datelor tehnice, tramvaiul atinge o viteza de 60 km/h si are 18 metri lungime. Cantareste 20 de tone, are 29 de locuri pe scaune si poate transporta in picioare 102 pasageri.
Mega dotari
Printre dotari, se numara usile automate, sistem de supraveghere video, sistem audio, aer conditionat si Wi-Fi. Tramvaiul are si un tablou de diagnoza automata, cu transmisie la sol. Altfel spus, daca apar probleme in functionarea normala a vehiculului, datele respective sunt transmise automat si la dispeceratul RATP. „Din fosta arhitectura nu a ramas nimic. Prototipul este secretizat pentru ca este in curs de omologare. Peste vreo doua saptamani vom finaliza procedurile”, a explicat directorul Remar. Designul tramvaiului si 70-80% din echipamente sunt romanesti, ceea ce duce la scaderea pretului final de modernizare.
Ieftin
Durata de viata a tramvaiului modernizat de Remar este de 18 ani, iar pretul se situeaza la mai putin de jumatate din pretul unui tramvai nou, fabricat in Germania. „Daca aveti posibilitatea sa cumparati doua produse aproape la fel, dar unul dintre ele e dublu la pret, pe care il alegeti?”, s-a rezumat sa spuna Catalin Cornea. Pretul unui tramvai nou porneste de la 2 milioane de euro si variaza in functie de dotari, putand ajunge la 3 sau chiar 4 milioane. Conducerea Remar se bazeaza pe faptul ca „modernizarea” lui GT4 a presupus schimbarea aproape completa a caroseriei si a dotarilor, iar ceea ce a rezultat este, practic, un tramvai nou. In schimb, dupa omologarea tramvaiului, vatmanii care il vor conduce vor avea nevoie de cursuri suplimentare.
Investitie de 20 milioane de euro
Remar Pascani a fost infiintata in 1869 si este cunoscuta iesenilor drept „fabrica de vagoane de la Pascani”. Are 750 de angajati, detine 52 de hectare de teren si hale de lucru, iar actionarul majoritar este Grup Feroviar Roman. Grupul Grampet-GFR, din care face parte Remar, detine mai multe unitati de reparatii, modernizare si producere de vagoane calatori si marfa in Romania, dar si in alte tari din Estul Europei. Fabrica de la Pascani este specializata in repararea si modernizarea vagoanelor de calatori, fiind singura din zona cu un astfel de specific.
Producator
Diversificarea anuntata de Remar transforma fabrica ieseana intr-un producator de vagoane. „Din acest an vom produce vagoane noi de tramvai si tren. Patentele sunt ale noastre si incercam sa iesim inclusiv pe piata externa. Asadar, nu vom mai face doar reparatii si modernizari”, a afirmat directorul Romila. In acest moment, Remar este singura unitate din tara care repara si modernizeaza vagoanele etajate de calatori, folosite la trenurile personale. In acelasi timp, tot la Remar sunt reparate si modernizate automotoarele Siemens, cunoscute drept „sageata albastra”.
Cifrele afacerii
Potrivit raportarilor catre Ministerul de Finante, la 30.06.2012 Remar inregistra o pierdere de 4,4 milioane de lei, adica de 1 milion de euro. Cifra de afaceri neta a scazut de la 45 milioane lei in prima jumatate a anului trecut, la 26,4 milioane lei. Din exploatare, Remar a obtinut in primele 6 luni din 2011 un profit de 2,4 milioane de lei, in timp ce in aceeasi perioada a anului 2012 a inregistrat pierdere de 3 milioane de lei. Creditele bancare atrase se situau in vara la circa 58,5 milioane de lei. In acelasi timp, s-au facut achizitii de imobilizari corporale (active care genereaza beneficii economice, cum ar fi aparatura, instalatiile si masinile folosite in ciclul de productie) de 28 milioane de lei."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.24 kb |
Vizualizat: |
de 18607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.42 kb |
Vizualizat: |
de 18607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.1 kb |
Vizualizat: |
de 18607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.93 kb |
Vizualizat: |
de 18607 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 25 Noi 2012 20:05:11 Titlul subiectului: Re: 2012-11-18 |
160658 |
|
Cosmin Sandu a scris: | Cifrele afacerii
Potrivit raportarilor catre Ministerul de Finante, la 30.06.2012 Remar inregistra o pierdere de 4,4 milioane de lei, adica de 1 milion de euro. Cifra de afaceri neta a scazut de la 45 milioane lei in prima jumatate a anului trecut, la 26,4 milioane lei. Din exploatare, Remar a obtinut in primele 6 luni din 2011 un profit de 2,4 milioane de lei, in timp ce in aceeasi perioada a anului 2012 a inregistrat pierdere de 3 milioane de lei. Creditele bancare atrase se situau in vara la circa 58,5 milioane de lei. In acelasi timp, s-au facut achizitii de imobilizari corporale (active care genereaza beneficii economice, cum ar fi aparatura, instalatiile si masinile folosite in ciclul de productie) de 28 milioane de lei.[/i]" | Nu-mi amintesc ca vreo fituica sau online-tuica de presa sa fi scormonit prin datele MF pentru Dunarea Leasing sau firma aia a lui Linge Blide sau cum il cheama cu imperiile lui. Finalul articolului imi lasa o usoara senzatie de discreditare subtila a vagonului prin intermediul unor cifre de afaceri. Parerea mea.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 25 Noi 2012 20:26:10 Titlul subiectului: |
160660 |
|
Sunt pline saiturile, forumurile si fituicile patriei de discreditari la adresa Remar Pascani si-i sunt bagatelizate realizarile. Nu-i problema, ei isi cauta de treaba si vin pe zi ce trece cu noi si noi surprize placute, iar rezultatele muncii lor sunt la vedere si sunt impresionante, mai ales ca totul e in intregime al lor, de la proiectare pana la produsul finit. Tare as vrea sa vad cine a mai fost in stare de o performanta precum cea a Remar Pascani cu automotorul D1 pentru CFM, in cazul caruia proiectarea si executia s-au facut in timp record...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Dec 2012 20:59:55 Titlul subiectului: |
160803 |
|
Daca tot vorbim de 302, sa ne amintim de Parada tramvaielor din 2008 si de mesajele purtate de 302 si 308 cu aceasta ocazie!
sursa foto: transphoto.ru
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.21 kb |
Vizualizat: |
de 18169 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2013 23:33:52 Titlul subiectului: |
161630 |
|
Va rog frumos ajutati-ma cu poze cu GT4 403 daca aveti, (de preferat din profil unde sunt acele mingi) ca vreau sa fac reclama ''kicker sportmagazin'', pe cele de pe stfp le am, daca ai avea cu cealalta parte sau din spate din oricare parte.
Daca nu vreti sa le postati pe forum trimiteti-le pe e-mail: mariuspetrescu1991@yahoo.ro
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Ian 2013 21:32:44 Titlul subiectului: |
161693 |
|
Resuscitarea vagonului ex Nordhausen 79 (379 la noi) a ajuns in punctul final. Tramvaiul a fost vineri in probe (din pacate, poze n-am, am fost departe de taramurile mioritice saptamana trecuta) si este pregatit sa iasa pe trasee. Foliile de la afisaje au fost refolosite (sterse si reinscriptionate) astfel incat sa contina parcursurile din Iasi si sa fie actionate cu ajutorul consolei IBIS. Deocamdata functioneaza doar pentru traseele 1, 2, 3 si 5, pentru care combinatia de taste era intuitiva, pentru restul traseelor (la Nordhausen erau numerotate doar pana la 5) vom incerca sa reutilizam celelalte portiuni inscriptionate cu alte simboluri si mesaje valabile la Nordhausen (deocamdata, pentru traseele peste 5 se vor folosi folii cu hartie A4 printata).
Le voilà!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.24 kb |
Vizualizat: |
de 17351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.4 kb |
Vizualizat: |
de 17351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.17 kb |
Vizualizat: |
de 17351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.75 kb |
Vizualizat: |
de 17351 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Ian 2013 23:54:33 Titlul subiectului: |
161694 |
|
Frumos din partea RATP ca incearca sa pastreze originalul. Dar nu se puteau folosi alte fonturi pentru afisare ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Ian 2013 22:22:57 Titlul subiectului: |
161724 |
|
Si cu placutele de inmatriculare montate:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.34 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.36 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.88 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.82 kb |
Vizualizat: |
de 17188 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|