Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 31, 32, 33  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2012 00:04:04    Titlul subiectului: 159075

Photo...


IMG_3138.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.29 kb
 Vizualizat:  de 17763 ori

IMG_3138.JPG



IMG_3137.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.82 kb
 Vizualizat:  de 17763 ori

IMG_3137.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2012 18:25:52    Titlul subiectului: 159100

79 este si el in lucru?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2012 20:10:34    Titlul subiectului: 159104

Ii va veni si lui randul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Sep 2012 21:48:42    Titlul subiectului: 159210

I-a venit. Randul, desigur...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Sep 2012 09:51:45    Titlul subiectului: 159213

380, ex Nordhausen 80 - vineri probe, de astazi la strada.
Bonus, in a doua fotografie se observa unul dintre noile indicatoare de statie.



IMG_3284.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.64 kb
 Vizualizat:  de 20574 ori

IMG_3284.JPG



IMG_3287.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.09 kb
 Vizualizat:  de 20574 ori

IMG_3287.JPG



IMG_3288.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.61 kb
 Vizualizat:  de 20574 ori

IMG_3288.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 1094
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Sep 2012 12:07:42    Titlul subiectului: 159216

Si traseul e afisat pe hartie, in partea dreapta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Sep 2012 12:13:14    Titlul subiectului: 159218

Un timp vor fi pe hartie (personal, stramb din nas, dar, ma rog, daca era musai sa iasa acum la strada, decat sa fie puse temporar folii, ceea ce implica indepartarea temporara a dispozitivelor electronice si de aici alte posibile minunatii, mai bine asa cum s-a facut...), in speranta ca vom rezolva cu afisajele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 1008
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Sep 2012 08:27:16    Titlul subiectului: #380 159240

In aceasta dimineata (26.09.2012) GT4 #380 deservind traseul 2. Very Happy

In partea dreapta este utilizata pentru afisarea indicativului "2" afisajul vagonului; iar pentru ruta,hartie,la fel ca in partea din fata!



SDC11466_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.88 kb
 Vizualizat:  de 20435 ori

SDC11466_2.jpg



SDC11468_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.4 kb
 Vizualizat:  de 20435 ori

SDC11468_2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Sep 2012 20:08:11    Titlul subiectului: 159251

Vagonul 380 a circulat azi pe traseul 2 care este deservit de depoul Dacia.
A fost cumva mutat in depoul Dacia?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Sep 2012 20:19:59    Titlul subiectului: 159252

Ambele sectii dau tramvaie pe 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Sep 2012 22:20:03    Titlul subiectului: 159281

Nordhausen 79 -> Iasi 379


IMG_3451.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.92 kb
 Vizualizat:  de 20252 ori

IMG_3451.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 23:35:47    Titlul subiectului: 159327

381 (ex Nordhausen 81) a iesit in probe in aceasta seara, iar de luni poate iesi la strada.


IMG_3470.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.06 kb
 Vizualizat:  de 20142 ori

IMG_3470.JPG



IMG_3476.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.88 kb
 Vizualizat:  de 20142 ori

IMG_3476.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Oct 2012 09:33:32    Titlul subiectului: 159369

L-am vazut pe 380 azi dimineata pe traseul 3. Arata foarte bine, cu schema originala de culoare. Sa vedem dupa ce-i baga abtibilduri pe el. Si afisajul electronic mergea.
Dupa parearea mea aceste vagoane sunt perfecte pentru Iasi. Nu prea imi inchipui Low-Floor-uri pe trasele noastre. Adica ar trebui sa fie niste trenuri extrem de flexibile , fizic vorbesc. Atat in curbe (desi acum in Iasi nu mai exista curbe foarte stranse - exceptie poate rondul de la Triumf) cat si in plan vertical - sa poata face fata la denivelarile natural topografice ale traseelor. Astept cu nerabdare vagoanele de la REMAR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Oct 2012 16:39:43    Titlul subiectului: 159374

381 si... 380 (foto 3)


IMG_3540.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.1 kb
 Vizualizat:  de 19893 ori

IMG_3540.JPG



IMG_3537.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.43 kb
 Vizualizat:  de 19893 ori

IMG_3537.JPG



IMG_3546.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.17 kb
 Vizualizat:  de 19893 ori

IMG_3546.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BOZO



Data înscrierii: 20/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti, Iasi, Viena

MesajTrimis: Lun 01 Oct 2012 20:38:53    Titlul subiectului: 159376

Pacat ca nu au ramas toate de aceeasi culoare, tot respectul pt. RATP ca au reusit sa adune toate GT4-urile la Iasi, sa fie "flota" cat de uniforma posibil - daca erau unisono, cum erau Tatrele pe vremuri, ar fi fost si mai frumos. Dar oricum e f.bine fata de celelalte orase - BRAVO!
_________________
http://www.urbanrail.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 1008
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Oct 2012 13:51:20    Titlul subiectului: #380 159482

Vagonul #380 pe traseul 1, in Podu Ros!! Very Happy


SDC11500.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.97 kb
 Vizualizat:  de 19602 ori

SDC11500.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2012 09:05:20    Titlul subiectului: 159554

Am mers alaltaieri (9 oct.) cu 381 pe distanta Hotel Moldova -Triumf.
Vagonul se comporta excelent, merge mult mai silentios decat multe GT4 mai vechi, nu mai apar nici acele smuncituri la plecarea de pe loc .
Interiorul arata bine, vad ca nu avea montat inca sistemul de supraveghere video.
Ca minus am remarcat ca scaunele sunt incomode avand o configuratie apropiata cu cele din maxi-taxi. Mai multa lume a remarcat acest lucru. Si distanta intre scaune, mai ales pe partea cu un singur rand de scaune, e foarte mica, abia iti incap picioarele.
De departe cele mai comode tramvaie mi se par ST10/11 cu banchetele alea duble dintr-o bucata si foarte moi. Si tramvaiele elvetiene, desi au scaune din lemn presat, sunt foarte comode.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 1008
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Noi 2012 21:42:10    Titlul subiectului: 2012-11-18 160641

Informatii si imagini cu si despre vagonul GT4M #302.

7 est

Duminica, 18 Noiembrie 2012


"Bijuteria din depoul RATP: Dotarile noului vagon: usi automate, supraveghere video, aer conditionat si Wi-Fi
Autor: Ionel Iloae

Iesenii vor putea sa se plimbe, peste mai putin de o luna, cu primul tramvai modern. Vehiculul se afla deja in depoul RATP, dar este tinut „la secret” pentru ca nu au fost finalizate procedurile de omologare. Tramvaiul este un GT4, fabricat in 1962 si modernizat recent de Remar Pascani.

Probe noaptea

Tramvaiul modernizat a ajuns in depoul RATP Iasi in urma cu aproape trei luni si a fost scos la strada doar de cateva ori, pe timpul noptii. „Confirm existenta lui, dar nu pot face publice datele pentru ca avem o clauza de confidentialitate cu Remar care ne obliga la asta”, a afirmat Marcel Gherca, directorul RATP. Scoaterea tramvaiului la strada, pe timpul noptii, a fost necesara pentru efectuarea de teste in trafic, care se regasesc in dosarul de omologare. Vehiculul este primul de acest tip modenizat complet de Remar, iar intrarea lui in exploatare presupune obtinerea mai multor avize.

Doar sasiul

Tramvaiul este un GT4, fabricat in Germania in 1962, si care a mai trecut printr-un proces de modernizare in 1995. Prototipul de la Remar nu mai are insa aproape nimic in comun cu vechiul tramvai, pornind de la aspectul aerodinamic si terminand cu elementele de siguranta in trafic. „A ramas doar sasiul”, a declarat Catalin Cornea, directorul general al Remar. Potrivit datelor tehnice, tramvaiul atinge o viteza de 60 km/h si are 18 metri lungime. Cantareste 20 de tone, are 29 de locuri pe scaune si poate transporta in picioare 102 pasageri.

Mega dotari

Printre dotari, se numara usile automate, sistem de supraveghere video, sistem audio, aer conditionat si Wi-Fi. Tramvaiul are si un tablou de diagnoza automata, cu transmisie la sol. Altfel spus, daca apar probleme in functionarea normala a vehiculului, datele respective sunt transmise automat si la dispeceratul RATP. „Din fosta arhitectura nu a ramas nimic. Prototipul este secretizat pentru ca este in curs de omologare. Peste vreo doua saptamani vom finaliza procedurile”, a explicat directorul Remar. Designul tramvaiului si 70-80% din echipamente sunt romanesti, ceea ce duce la scaderea pretului final de modernizare.

Ieftin

Durata de viata a tramvaiului modernizat de Remar este de 18 ani, iar pretul se situeaza la mai putin de jumatate din pretul unui tramvai nou, fabricat in Germania. „Daca aveti posibilitatea sa cumparati doua produse aproape la fel, dar unul dintre ele e dublu la pret, pe care il alegeti?”, s-a rezumat sa spuna Catalin Cornea. Pretul unui tramvai nou porneste de la 2 milioane de euro si variaza in functie de dotari, putand ajunge la 3 sau chiar 4 milioane. Conducerea Remar se bazeaza pe faptul ca „modernizarea” lui GT4 a presupus schimbarea aproape completa a caroseriei si a dotarilor, iar ceea ce a rezultat este, practic, un tramvai nou. In schimb, dupa omologarea tramvaiului, vatmanii care il vor conduce vor avea nevoie de cursuri suplimentare.

Investitie de 20 milioane de euro


Remar Pascani a fost infiintata in 1869 si este cunoscuta iesenilor drept „fabrica de vagoane de la Pascani”. Are 750 de angajati, detine 52 de hectare de teren si hale de lucru, iar actionarul majoritar este Grup Feroviar Roman. Grupul Grampet-GFR, din care face parte Remar, detine mai multe unitati de reparatii, modernizare si producere de vagoane calatori si marfa in Romania, dar si in alte tari din Estul Europei. Fabrica de la Pascani este specializata in repararea si modernizarea vagoanelor de calatori, fiind singura din zona cu un astfel de specific.

Producator

Diversificarea anuntata de Remar transforma fabrica ieseana intr-un producator de vagoane. „Din acest an vom produce vagoane noi de tramvai si tren. Patentele sunt ale noastre si incercam sa iesim inclusiv pe piata externa. Asadar, nu vom mai face doar reparatii si modernizari”, a afirmat directorul Romila. In acest moment, Remar este singura unitate din tara care repara si modernizeaza vagoanele etajate de calatori, folosite la trenurile personale. In acelasi timp, tot la Remar sunt reparate si modernizate automotoarele Siemens, cunoscute drept „sageata albastra”.

Cifrele afacerii

Potrivit raportarilor catre Ministerul de Finante, la 30.06.2012 Remar inregistra o pierdere de 4,4 milioane de lei, adica de 1 milion de euro. Cifra de afaceri neta a scazut de la 45 milioane lei in prima jumatate a anului trecut, la 26,4 milioane lei. Din exploatare, Remar a obtinut in primele 6 luni din 2011 un profit de 2,4 milioane de lei, in timp ce in aceeasi perioada a anului 2012 a inregistrat pierdere de 3 milioane de lei. Creditele bancare atrase se situau in vara la circa 58,5 milioane de lei. In acelasi timp, s-au facut achizitii de imobilizari corporale (active care genereaza beneficii economice, cum ar fi aparatura, instalatiile si masinile folosite in ciclul de productie) de 28 milioane de lei.
"



GT4_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.24 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

GT4_2.jpg



GT4_boghiu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.42 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

GT4_boghiu.jpg



GT4_boghiu_nou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.1 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

GT4_boghiu_nou.jpg



GT4_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.93 kb
 Vizualizat:  de 18607 ori

GT4_1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2012 20:05:11    Titlul subiectului: Re: 2012-11-18 160658

Cosmin Sandu a scris:
Cifrele afacerii

Potrivit raportarilor catre Ministerul de Finante, la 30.06.2012 Remar inregistra o pierdere de 4,4 milioane de lei, adica de 1 milion de euro. Cifra de afaceri neta a scazut de la 45 milioane lei in prima jumatate a anului trecut, la 26,4 milioane lei. Din exploatare, Remar a obtinut in primele 6 luni din 2011 un profit de 2,4 milioane de lei, in timp ce in aceeasi perioada a anului 2012 a inregistrat pierdere de 3 milioane de lei. Creditele bancare atrase se situau in vara la circa 58,5 milioane de lei. In acelasi timp, s-au facut achizitii de imobilizari corporale (active care genereaza beneficii economice, cum ar fi aparatura, instalatiile si masinile folosite in ciclul de productie) de 28 milioane de lei.[/i]"
Nu-mi amintesc ca vreo fituica sau online-tuica de presa sa fi scormonit prin datele MF pentru Dunarea Leasing sau firma aia a lui Linge Blide sau cum il cheama cu imperiile lui. Finalul articolului imi lasa o usoara senzatie de discreditare subtila a vagonului prin intermediul unor cifre de afaceri. Parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2012 20:26:10    Titlul subiectului: 160660

Sunt pline saiturile, forumurile si fituicile patriei de discreditari la adresa Remar Pascani si-i sunt bagatelizate realizarile. Nu-i problema, ei isi cauta de treaba si vin pe zi ce trece cu noi si noi surprize placute, iar rezultatele muncii lor sunt la vedere si sunt impresionante, mai ales ca totul e in intregime al lor, de la proiectare pana la produsul finit. Tare as vrea sa vad cine a mai fost in stare de o performanta precum cea a Remar Pascani cu automotorul D1 pentru CFM, in cazul caruia proiectarea si executia s-au facut in timp record...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Dec 2012 20:59:55    Titlul subiectului: 160803

Daca tot vorbim de 302, sa ne amintim de Parada tramvaielor din 2008 si de mesajele purtate de 302 si 308 cu aceasta ocazie!

sursa foto: transphoto.ru



522509.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.21 kb
 Vizualizat:  de 18169 ori

522509.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 12 Ian 2013 23:33:52    Titlul subiectului: 161630

Va rog frumos ajutati-ma cu poze cu GT4 403 daca aveti, (de preferat din profil unde sunt acele mingi) ca vreau sa fac reclama ''kicker sportmagazin'', pe cele de pe stfp le am, daca ai avea cu cealalta parte sau din spate din oricare parte.
Daca nu vreti sa le postati pe forum trimiteti-le pe e-mail: mariuspetrescu1991@yahoo.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2013 21:32:44    Titlul subiectului: 161693

Resuscitarea vagonului ex Nordhausen 79 (379 la noi) a ajuns in punctul final. Tramvaiul a fost vineri in probe (din pacate, poze n-am, am fost departe de taramurile mioritice saptamana trecuta) si este pregatit sa iasa pe trasee. Foliile de la afisaje au fost refolosite (sterse si reinscriptionate) astfel incat sa contina parcursurile din Iasi si sa fie actionate cu ajutorul consolei IBIS. Deocamdata functioneaza doar pentru traseele 1, 2, 3 si 5, pentru care combinatia de taste era intuitiva, pentru restul traseelor (la Nordhausen erau numerotate doar pana la 5) vom incerca sa reutilizam celelalte portiuni inscriptionate cu alte simboluri si mesaje valabile la Nordhausen (deocamdata, pentru traseele peste 5 se vor folosi folii cu hartie A4 printata).

Le voilà!



IMG_0035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.24 kb
 Vizualizat:  de 17351 ori

IMG_0035.JPG



IMG_0029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.4 kb
 Vizualizat:  de 17351 ori

IMG_0029.JPG



IMG_9326.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.17 kb
 Vizualizat:  de 17351 ori

IMG_9326.JPG



IMG_0030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.75 kb
 Vizualizat:  de 17351 ori

IMG_0030.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 1094
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2013 23:54:33    Titlul subiectului: 161694

Frumos din partea RATP ca incearca sa pastreze originalul. Dar nu se puteau folosi alte fonturi pentru afisare Razz?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 8722
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Ian 2013 22:22:57    Titlul subiectului: 161724

Si cu placutele de inmatriculare montate:


IMG_0136.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.34 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

IMG_0136.JPG



IMG_0141.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.36 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

IMG_0141.JPG



IMG_0142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.88 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

IMG_0142.JPG



IMG_0143.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.82 kb
 Vizualizat:  de 17188 ori

IMG_0143.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 31, 32, 33  Următoare
Pagina 13 din 33

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community