|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Oct 2010 23:07:58 Titlul subiectului: |
134442 |
|
Cred ca-i doar un alt 'tembelism' jurnalistic. Normal ca lista scurta e deja stabilita, urmeaza doar desemnarea 'fericitilor castigatori' ai celor doua contracte scoase la licitatie...
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Oct 2010 19:29:40 Titlul subiectului: |
134624 |
|
Maine se depun si se deschid ofertele pentru lotul 2 'Depoul si statia Valea Ialomitei'.
Sunt tare curios ce va fi...
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 14 Oct 2010 09:43:48 Titlul subiectului: |
134766 |
|
Deci, ce a fost?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Oct 2010 12:09:26 Titlul subiectului: |
134771 |
|
La Eroilor, pasajul de legatura cu peronul central va veni pe deasupra statiei M1 ? Si se vor construi alte scari (probabil rulante) in zona vestibulelor ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.82 kb |
Vizualizat: |
de 13584 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Oct 2010 12:19:53 Titlul subiectului: |
134774 |
|
Ce ai incercuit cu dreptunghi este clar, va fi un pasaj paralel cu Eroiolor 1 - eu spun ca pe deasupra spatiilor tehnice si se va putea cobori direct pe peronul centralal al statiei Eroilor 1
Nu mi-e clar ce este cu cele 2 cercuri desenata de tine. Sa fiu limpede, acolo apar 2 accese in schita, dar nu stiu ce este cu ele, nici de unde vin nici unde se duc.
A disparut total accesul de la "Casa Radio". Nu se mai face ? Ar fi pacat, ar fi fost un acces util. In schimb reapare accesul din dreapta de la iesirea spre Grozavesti. Acela disparuse cand se schitase accesul de la "Casa Radio".
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Oct 2010 13:00:29 Titlul subiectului: |
134776 |
|
Este un pic neobisnuit ca dintr-o statie mai adanca decat Eroilor1 sa ajungi pe deasupra la peronul central de aici. Pe de alta parte este mai usor sa sapi la adancime mica decat la adancime mare si pe sub linii...
Este intesesanta speta scarilor care dau la peronul central in capete (pe care le-am incercuit), probabil ca vor instala rulante, dar nu prea vad mare spatiu disponibil acolo. Si nici pe mijlocul peronului central. Vom vedea...
Accesul de la Casa Radio era cel mai dificil de realizat. Trebuia sa se sape pe sub Dambovita si canalul de dedesubt. Dupa cum stim asta este foarte dificil la noi si ar fi fost o premiera. Probabil de aceea au renuntat. Daca se facea acest acces era un precedent bun pentru tot tronsonul 1 paralel cu Dambovita.
Si pana la urma cui i se adresa ? Clientilor viitorului si controversatului mall ? Avand in vedere experienta Sun Plaza poate s-au gandit ca o sa il sape dezvoltatorul..
|
|
Sus |
|
|
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Oct 2010 21:11:16 Titlul subiectului: |
134792 |
|
Legatura intre 1 si 2 va fi superioara
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
13.78 kb |
Vizualizat: |
de 13502 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 15 Oct 2010 07:51:45 Titlul subiectului: |
134803 |
|
Am vazut, dar ma asteptam ca ceea ce este reprezentat acolo sa fie pasajul de legatura cu vestibulul de pe M1, cel cu peronul central ma asteptam sa vina pe dedesubt.
Stii care este partea interesanta ? Ca vestibulul din statia M1 nu pare sa fie chiar la nivelul planseului peronului central, iar alte trepte nu vad..Probabil ca va fi o panta lina in ramificatia pasajului spre peronul central. Pana la urma este loc acolo pentru un pasaj care sa vina pe deasupra, exista gabarit (3.60m).
In acest caz cand pasajul vine pe sus de ce mai este nevoie de un acces suplimentar la Opera ? Nu era suficient actualul acces dublu si o spartura in vestibul ? Sau vor face ca la Grigorescu un acces doar cu scari rulante ?
Oricum incarcarea in Eroilor2 se va face doar printr-un capat, ceea ce nu este chiar atat de bine...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.78 kb |
Vizualizat: |
de 13460 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mie 20 Oct 2010 13:29:33 Titlul subiectului: M5 Ghencea-Universitate (etapa 1) |
135198 |
|
O idee in legatura cu traseul acestei magistrale in zona Eroilor:
De la iesirea din Drumul Taberei (zona razoare) sa se inscrie pe sub strada Ana Davila (deasupra sunt vilele cartierului Cotroceni), apoi sa iasa paralel cu actuala statie Eroilor, in zona spatiilor tehnice. In acest fel, costurile cu amenajarea statiei Eroilor 5 sunt mai mici (ar fi necesar doar transformare spatiilor tehnice existente, si legatura cu M1 se poate face foarte usor, prin racordarea cu linia de depou a actualei statii Eroilor).
Dupa asta, viitoarea M5 sa subtraverseze actuala M1 la iesirea lui M1 din statiia Eroilor, in zona podului Operei.
|
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Oct 2010 13:18:11 Titlul subiectului: |
135264 |
|
Ai intrat în domeniul ''SF''. Se vede că nu cunoști situația reală de pe teren, ci numai de pe hartă. Deasupra nu sunt numai vilele Cotroceniului, la care, în treacăt fie spus, visa și Ceaușescu să le transforma în vile de protocol și locuințe de servici pentru securiști (atenție, nu să le demoleze), dar str. Ana Davila mărginește pe mai mult de jumătate din lugimea sa, Palatul Cotroceni, reședința oficială a președintelui României (oricare ar fi el, azi sau în viitor).
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Oct 2010 13:29:08 Titlul subiectului: |
135265 |
|
Asa cum a fost pozitionata actuala statie Eroilor ( M 5 ) corespunde tuturor normelor de siguranta in constructii ( avand in vedere ca tunelul va subtraversa Eroilor (M 1 / M 3), fluxurilor de calatori, schimbului de calatori intre magistrale - avand in vedere ca actuala M 5 pentru foarte multi ani se va termina aici si deci multi calatori isi vor continua calatoria cu M 1 / M 3 precum si curba de incadrare pe sub bulevard ca sa ajunga la Piata Kogalniceanu.
Deci nu vad de ce sa construim Eroilor ( M 5 ) paralela cu actuala Eroilor.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Oct 2010 21:40:31 Titlul subiectului: |
135652 |
|
Consilierii generali au aprobat, vineri, Planul Urbanistic Zonal al linie 5 al metroului bucurestean, care va strabate cartierul Drumul Taberei.
Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) a luat, vineri, in discutie, acest proiect, noteaza Mediafax.
Linia urmeaza sa aibe trei tronsoane.
Acestea sunt tronsonul 1: Drumul Taberei - Razoare - cu statiile de metrou Raul Domnei, Valea Ialomitei, Brancusi, Romancierilor, Drumul Taberei 34, Favorit si Orizont; tronsonul 2: Razoare - Eroilor cu statiile de metrou Academia Militara si Eroilor si tronsonul 3: Eroilor - Universitate, cu statiile Hasdeu, Cismigiu si Universitate.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Oct 2010 21:52:50 Titlul subiectului: |
135653 |
|
Eu nu inteleg si pace, nu mai intreb de acum in colo. Deci inainte sa mi se aprobe PUZ - ul ma apuc sa fac zeci de mii de studii de fezabilitate, fac zeci de mii de licitatii, alerg dupa niste bani (imprumuturi) si cand sunt gata cu toate am surpriza sa nu mi se aprobe PUZ - ul ?. In baza cărei logici am comandat eu studii de fezabilitate care au costat zeci de milioane de euro? Nu mai inainte se cere o aprobare de principiu pentru un PUZ ca sa incep sa dau la bani pe studii?
Si daca nu se aproba PUZ-ul ce se intampla?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 16:02:01 Titlul subiectului: |
136064 |
|
http://www.mediafax.ro/economic/metrorex-a-primit-patru-oferte-pentru-magistrala-5-de-metrou-7705490/
"Metrorex a primit patru oferte pentru magistrala 5 de metrou
Un număr de patru consorții și firme au depus oferte finale la licitația pentru construcția magistralei 5 de metrou, tronsonul Râul Doamnei-Hașdeu, urmând ca în aproximativ două luni să fie desemnat câștigătorul.
Consorțiul turco-rus Dogus-Gulermak-Moscovskii-Metrostroi-Salinia depus o ofertă de 1,076 miliarde lei și un timp de execuție de 22 luni.
Asocierea formată din firmele Strabag (Austria) și Straco Grup (România)a depus o ofertă de 1,94 miliarde lei și un timp de execuție de 30 luni.
Asocierea Astaldi (Italia), FCC (Portugalia), Delta ACM (România) și AB Constructa venit cu o ofertă de 918,93 milioane lei și o durată de execuție de 25 de luni.
Firma Aktor din Grecia a prezentat o ofertă de 1,009 miliarde lei, cu un timp de execuție de 25 de luni.
Totodată, consorțiul din care face parte firma Dogus a mai depus o ofertă alternativă, de 1,011 miliarde lei și o durată de execuție de 22 luni, și asocierea din care face parte firma Astaldi o ofertă alternativă de 904,32 milioane lei și o durată de 22 luni.
Toate prețurile sunt exprimate fără TVA. Proiectul va fi finanțat de Banca Europeană de Investiții.
În prima fază a licitației au depus oferte 18 consorții și firme, din care s-au precalificat șase, pentru ca la sfârșit doar patru asocieri să depună ofertele finale.
"Ofertele finale sunt în curs de analiză și preconizăm că la începutul anului vom avea contractele semnate, atât pentru lotul Râul Doamnei-Hașdeu, cât și pentru lotul stația și depoul Valea Ialomiței. În mai puțin de cinci ani cred că putem circula și sper să găsim acei constructori care să lucreze bine", a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște.
La licitația care vizează construcția depoului și a stației Valea Ialomiței au depus oferte 18 companii, din care șase s-au precalificat și au depus oferte finale. Cele șase consorții sunt aceleași ca pentru primul lot, mai puțin asocierea Astaldi-FCC, în locul căreia a depus ofertă compania Alpine.
Grupul turc Dogus este activ în șapte sectoare de activitate, respectiv servicii financiare, auto, construcții, media, turism, real-estate și energie. În România, grupul este prezent prin GE Garanti Bank, care a preluat în acest an operațiunile sucursalei locale a Garanti Bank International.
Gulermak, cealaltă companie din Turcia, are o experiență de 50 în domeniul industrial și al construcțiilor.
Compania Moskovsky Metrostroy, înființată în 1931, este una dintre cele mai mari companii de construcții din Rusia, fiind implicată în construcția liniei de metrou din Moscova.
Salini Costruttori este un grup industrial italian specializat în proiecte de construcții de dimensiuni mari, fiind al treilea contractor general din Italia.
Al doilea consorțiu este format din grupul austriac Strabag, unul dintre cei mai mari jucători din construcții din Europa Centrală și de Est, prezent în România din 1991, prin mai multe firme, și Straco Grup România, care derulează mai multe contracte de infrastructură, printre contractori numărându-se CNADNR sau primării.
Și a treia asociere include constructori de top, care au deja în protofoliu importante contracte de lucrări în România.
Astaldi este unul din cei mai mari contractori în construcții din lume, fiind prezent în 23 de țări. În România, constructorul italian este implicat în mai multe proiecte importante, printre acestea numărându-se Pasajul Basarab din București și Stadionul Național din cadrul complexului Lia Manoliu din Capitală.
FCC Construcción, cel mai mare constructor din Spania în 2009, este controlat de grupul spaniol FCC, prezent în România și prin subsidara Alpine. FCC Construcción lucrează în prezent, în diferite consorții, la tronsonul Mogoșoaia și Otopeni al centurii Capitalei, segmentul de autostradă Timișoara - Arad, centura Aradului, centura Constanței și pasajul Basarab din București.
Delta ACM, cu acționariat românesc, a fost înființată în 1993 și este specializată în construcția și repararea drumurilor, printre lucrările realizate fiind reabilitarea sistemului rutier de pe mai multe străzi din București, precum și modernizarea unor drumuri județene și naționale.
Al patrulea ofertant, grupul elen Aktor, a câștigat împreună cu grupul francez Vinci construcția în concesiune a tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov, consorțiul renunțând însă la contract"
_______________________
Interesant cum a reusit Strabag sa vina cu o oferta aproape dubla fata de majoritatea concurentei si totodata si cu cel mai mare termen de executie... . Parca au vrut sa iasa din cursa de la inceput...
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 20:34:48 Titlul subiectului: |
136076 |
|
Tocmai fiindca e in parteneriat cu firma romaneasca, altfel nemtii nu sunt ei asa de pe dinafara.
Eu prefer pe rusi. Stiu sa faca metrou, si i-au invatat si pe altii.
Auzi, mai putin de 5 ani. Ma fac sa rad. Inca nu s-a semnat niciun act, si pana la prima sapa de pamant, mai dureaza. Sincer cred ca ar trebui sa castige grupul turco-rus, cel putin au experienta masiva in constructia de metrou.
Cat despre perioada, cred ca acele 22 luni reprezinta doar constructia, nu si finalizarea statiilor, si restul de operatii pana la PIF.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 20:56:14 Titlul subiectului: |
136078 |
|
Eu cred ca ar trebui sa castige cei cu oferta cea mai avantajoasa conform tuturor criteriilor de punctaj...
Toti cei patru ofertanti sunt seriosi si 'solizi', ca de aceea s-a facut licitatie cu preselectie...
Obiectul licitatiei e doar partea de 'constructie la rosu' cum se spune in limbaj popular, urmeaza licitatiile pentru celelalte lucruri necesare pentru 'PIF'.
@sab:
E clar ca nu si-au facut oferta cum trebuie. Este exclus sa poata castiga la pretul asta...n-are treaba 'firma romaneasca' in asta, romanasii erau 'piese marunte' in toata 'afacerea'...la sume din astea 'prichindeii' n-au dreptul la cuvant...as avea mai multe de comentat dar nu se poate atata vreme cat licitatia e in derulare...
@bogdaneftimie:
cred ca ai o imagine exagerata asupra 'capabilitatilor' rusesti in conditiile specifice de Bucuresti, dar iar nu pot comenta mai mult...
La prima vedere e cam detasat consortiul Hispano-italian, dar sa asteptam analiza de detaliu si evaluarea completa a ofertelor, deocamdata nu a fost decat 'deschiderea'...
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 21:10:24 Titlul subiectului: |
136079 |
|
Iti dau dreptate, pentru ca da, solul din Bucuresti nu se aseamana nici pe departe cu ce sol au gasit rusii la constructia metroului lor, si pe unde au mai acordat "consultanta". Dar nu doar solul este un criteriu.
Grupul ruso-turc, este doar o preferinta a mea, bazata pe cunostiintele despre lucrarile din Moscova, si pe unde s-au mai adoptat sistemele.
Apropo, de Metrostav ce s-a ales? Stiu ca erau la un momentdat in joc, dar apoi... Oricum si ei erau "specializati" tot in tip de sol "dur", fata de solul nostru mai "moale".
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 21:22:50 Titlul subiectului: |
136082 |
|
In general rusii cand au dat de apa s-au cam 'afundat', dar asta e istorie si nu are neaparat legatura cu licitatia noastra, si de fapt 'consortiul' e 50% turcesc, 25% rusesc si 25% italienesc, trei limbi, trei religii, trei 'metehne'...
La ultimele lor lucrari, rusii au importat masiv tehnologie 'vest'...
Metrostav, desi a avut o prezentare foarte frumoasa si corecta, nu s-a precalificat, unul din 'motive' fiind tocmai lipsa de experienta relevanta in conditii similare cu Bucurestii...
Dupa cum nu s-au precalificat nici chinezii, desi erau cu o carte de vizita chiar 'impresionanta'...
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 22:00:45 Titlul subiectului: |
136084 |
|
Eu nu m-as baza pe partea turceasca (Dogus). Nu pot da detalii, din cauza unor clauze de confidentialitate, dar pot spune asa: cand o firma face de la pixuri la paine, nu stii niciodata care e calitatea, asa si cu Dogus, sunt bagati in atatea domenii, incat nu mai poti fi sigur cat de ok sunt. Iti da semne de nespecializare intr-un domeniu...
E un feeling doar, si se adauga unele informatii, mai clasificate sa zicem.
Asteptam sa se aleaga una din cele patru variante, si sa se sape mai repede, ca trece vremea...
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 22:15:15 Titlul subiectului: |
136086 |
|
Eu am spus la un moment dat sa va feriti de firmele de tip 'S..' care sunt foarte 'claim conscious' dar la calitatea lucrarilor de structura si respectarea termenelor dau chix. Chiar daca au renume foarte bun. Afirmatia este inca valabila in cazul licitatiei de fata. Ca fapt divers si real, se poate sa vina cu claimuri reprezentand 20% din valoarea contractului, la o intarziere de 40% din durata contractului. Adica atitudinea lor e sa transfere asupra celeilalte parti toate bubele lor.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 22:45:11 Titlul subiectului: |
136088 |
|
La contracte de dimensiunile astea sunt si 'capcane enorme'...
Sa ne dea Domnul 'inteligenta' sa alegem ce e bine pentru lucrare, pentru noi si pentru Tara...
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Noi 2010 14:38:06 Titlul subiectului: |
136123 |
|
Citat: | tronsonul 1: Drumul Taberei - Razoare - cu statiile de metrou Raul Domnei, Valea Ialomitei, Brancusi, Romancierilor, Drumul Taberei 34, Favorit si Orizont |
Fara Moghioros? E o scapare sau si-au dat seama ca o legatura cu 41 e total inutila pe langa balariile de la Dr. Taberei 34 sau statia - depou Valea Ialomitei?
Citat: | În mai puțin de cinci ani cred că putem circula și sper să găsim acei constructori care să lucreze bine", a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște. |
Vorba asta imi insufla "incredere"! Vad ca nea Gigi e tare precaut in exprimare! Stie el ce stie si nu vrea sa riste!
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Noi 2010 18:24:20 Titlul subiectului: |
136140 |
|
Este un singur tronson Raul Doamnei-PLS Hasdeu (Opera) si tronsonul 2 (sau o lucrare distincta) ar fi Romancierilor-Valea Ialomitei (statie+depou), cel putin asa a fost licitatia...Nu stiu ce au aprobat consilierii...
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 11 Noi 2010 18:54:23 Titlul subiectului: |
136143 |
|
Am auzit azi ca segmentul Opera - Universitate/Rosetti nu s-a licitat inca intrucat exista dorinta/planul de a se realiza si un pasaj rutier pe acceasi axa, Opera - Mosilor, si se doreste realizarea lor concomitent, atunci cand Primaria va considera ca are banii necesari.
E ceva adevar in ideea asta?
Ar insemna modificarea pasajului pietonal, lucru cu care pot fi de acord, dar si imbunatatirea circulatiei pe o directie care totusi nu este cea principala (la ora actuala N-S).
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Noi 2010 21:44:26 Titlul subiectului: |
136152 |
|
sab a scris: | Este un singur tronson Raul Doamnei-PLS Hasdeu (Opera) si tronsonul 2 (sau o lucrare distincta) ar fi Romancierilor-Valea Ialomitei (statie+depou), cel putin asa a fost licitatia...Nu stiu ce au aprobat consilierii... |
Consilierii au aprobat un PUZ pana la Universitate...
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|