Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze DAB ex-Danemarca in Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 08 Iun 2008 07:57:04    Titlul subiectului: 94229

Ca o curiozitate, desi multa lume a postat aici caracteristici ale DAB-urilor daneze, nu am gasit pana acum nici unul in care sa se mentioneze butonul de deschidere a usii a doua.
Adevarul este ca si mie mi-ar fi scapat acest mic detaliu daca nu as fi vazut intr-o seara o luminita in partea de jos a caroseriei autobuzului in partea dreapta a primului element a usii a doua.
Butonul seama foarte mult cu cele care echipeaza tramvaiele V3A si metrourile BM din Bucuresti.
Oricum la noi e inutil pentru ca soferul deschide toate usile la fiecare statie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 10 Iun 2008 21:13:42    Titlul subiectului: 94340

Butonul de care a amintit raven84 este amplasat in partea inferioara dintr-un anume scop: acela de a fi actionat de persoanele cu handicap care se deplaseaza pe baza dispozitivelor speciale (scaun cu rotile de exemplu). Dispozitivul are dublu scop:
-buton pentru persoanele cu handicap locomotor, care necesita ajutor pentru accesul in mijlocul de transport;
-indicator pentru sofer (prin apasarea butonului se aprinde un led in bordul DAB-ului care avertizeaza conducatorul auto ca exista o persoana invalida care necesita ajutor pentru accesul in salon).
In momentul in care cea de-a doua usa este actionata, indicatorul/butonul se lumineaza in culoarea verde prin aprinderea unui grup de LED-uri, dispuse in mod circular. Mai mult, pe acest indicator este reprezentat simbolul standard pentru persoanele cu dizabilitati locomotoare.
Sa vedem si un exemplu semnificativ: in poza de mai jos am fotografiat acest indicator corespunzator DAB-ului FPX.



0627 - FPX-indicator de acces la II-a usa(10.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  601.22 kb
 Vizualizat:  de 14868 ori

0627 - FPX-indicator de acces la II-a usa(10.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 12 Iun 2008 14:27:53    Titlul subiectului: 94452

Din punct de vedere tehnico-functional, FPV pare sa nu-si spuna varsta... Desigur, un mare avantaj il constituie reclamele amplasate pe laterale, care ascund zgaraieturile si zonele curatate de rugina. Mentionez faptul ca, inainte de trimiterea celor doua loturi de DAB-uri la Tranasurb, danezii au trecut toate autobuzele printr-un RK. Doua procese semnificative din cadrul acelui RK au constat in indepartarea/curatarea zonelor afectate de rugina si efectuarea de "inlocuiri integrale" acolo unde era cazul. Prin inlocuiri integrale ma refer la aspectul potrivit caruia tablele laterale, capacele motorului, usile, (...) sunt inlocuite cu elemente similare. Procesul de "peticire" apare de obicei in zonele mediene si superioare, in special la chederele geamurilor si ale usilor. Desigur, cu totii am remarcat aceste "pete" pe lateralele DAB-urilor care nu poarta reclame. Si FPV-ul a a suferit astfel de... ajustari, in prezent acoperite de autocolante.
La interior, FPV-ul face parte din categoria DAB-urilor cu podea inclinata intre a treia si a doua usa. Scaunele sunt imburetate iar sistemul de iluminare interioara functioneaza integral, ca de altfel si cel corespunzator accesului la usi. Uzura interioara s-a manifestat, pana in prezent, prin semne de grafitti.
Mai jos, doua poze din interiorul DAB-ului FPV:
Poza 1: FPV - vedere generala;
Poza 2: FPV - zona celei de-a treia usi.



0631 - FPV interiorul(11.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  691.3 kb
 Vizualizat:  de 14832 ori

0631 - FPV interiorul(11.06.2008).jpg



0633 - FPV usa III (11.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  606.89 kb
 Vizualizat:  de 14832 ori

0633 - FPV usa III (11.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 12 Iun 2008 14:36:36    Titlul subiectului: 94453

In cursul zilelor trecute am sesizat ca in interiorul DAB-ului FPZ o mare parte din inelele de siguranta pentru geamuri fusesera desprinse din pozitia initiala. Se stie ca, in urma actionarii acestor inele, chederul ramei se desprinde iar geamul poate mai apoi sa fie scos cu usurinta din locasul sau. Aceasta masura de siguranta pare a fi pentru cei care calatoresc in mod civilizat cu mijloacele de transport... Nu m-as mira ca in cursul zilelor urmatoare sa remarc FPZ-ul cu geamurile schimbate (in cazul in care DWH va deveni donor) sau tras intr-o hala pana la achizitia unor noi dispozitive de siguranta...
Mai jos, o poza cu unul dintre inelele de siguranta desprinse:



0625 - FPZ-garnitura cu inel protector desprins (09.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  638.42 kb
 Vizualizat:  de 14830 ori

0625 - FPZ-garnitura cu inel protector desprins (09.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 20 Iun 2008 22:33:59    Titlul subiectului: 94846

DAB-ul FRD a inceput deja sa prezinte semne de uzura exterioara. Nu sustin aceasta observatie datorita faptului ca FRD-ul este unul dintre putinele DAB-uri care isi ascund tablele afectate sub autocolante ci din cauza tablelor inferioare, indoite in unele zone, care culmineaza cu o deformatie rezultata in urma unui accident, existenta intre a doua usa si aparatoare.
Desi FRD a trecut printr-un RK cu ceva timp in urma, se pare ca in cursul acestuia nu s-a acordat prea mare atentie aspectului exterior: tablele laterale prezinta doua nuante de galben care nu genereaza un aspect prea placut.
Mai jos, cateva poze recente cu FRD:
Poza 1: FRD - vedere frontala;
Poza 2: FRD - vedere posterioara;
Poza 3: FRD - zona deformata in urma unui accident.



0785 - FRD-vedere frontala(20.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  913.5 kb
 Vizualizat:  de 14766 ori

0785 - FRD-vedere frontala(20.06.2008).jpg



0786 - FRD-vedere posterioara(20.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  802.43 kb
 Vizualizat:  de 14766 ori

0786 - FRD-vedere posterioara(20.06.2008).jpg



0694 - FRD-tabla deformata(16.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.02 MB
 Vizualizat:  de 14766 ori

0694 - FRD-tabla deformata(16.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 20 Iun 2008 22:48:12    Titlul subiectului: 94848

La interior, FRD arata destul de bine; banchetele nu sunt distruse (dar afectate de grafitti), usile sunt sincronizate, sistemul de iluminare pentru salon si cel de iluminare aferent sistemului de actionare al usilor sunt functionale integral.
Din punct de vedere tehnic FRD pare sa nu aiba probleme: motorul si sistemele aferente functioneaza la parametrii optimi iar comportamentul in trafic este prompt si ferm.
Poza 1: FRD - interiorul;
Poza 2: FRD - panou de comanda pentru usa III;
Poza 3: FRD - zona inferioara a celei de-a III-a usi;
Poza 4: FRD - dispozitiv de incalzire;
Poza 5: FRD - banchete posterioare.



0777 - FRD-interiorul(19.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  520.13 kb
 Vizualizat:  de 14763 ori

0777 - FRD-interiorul(19.06.2008).jpg



0780 - FRD-panoul de comanda usa III(19.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  479.7 kb
 Vizualizat:  de 14763 ori

0780 - FRD-panoul de comanda usa III(19.06.2008).jpg



0782 - FRD-usa III zona inferioara(19.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  479 kb
 Vizualizat:  de 14763 ori

0782 - FRD-usa III zona inferioara(19.06.2008).jpg



0781 - FRD-dispozitiv de incalzire.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  495.23 kb
 Vizualizat:  de 14763 ori

0781 - FRD-dispozitiv de incalzire.jpg



0779 - FRD-banchetele posterioare(19.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  452.64 kb
 Vizualizat:  de 14763 ori

0779 - FRD-banchetele posterioare(19.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Iun 2008 09:59:39    Titlul subiectului: 95103

DWJ face parte din primul lot de DAB-uri, adus la Galati la inceputul acestui an. DWJ este un mijloc de transport rezistent, care, atat din punct de vedere tehnic cat si din punct de vedere estetic, nu prezinta semne de uzura avansata.
Poza 1: DWJ - vedere frontala:Din punct de vedere exterior, singura problema majora pare a fi afisajul electronic, la care, datorita faptului ca s-a defectat de mai multe ori la incercarea de schimbare a traseului, s-a renuntat in favoarea bine-cunoscutelor placute din pal presat. In partea superioara se pot observa fantele pentru sistemul de aerisire aferent cabinei soferului.
Poza 2: DWJ - vedere posterioara:
Prezentare: zona superioara prezinta aerisirea pentru motor. In portiunea dintre sistemul de aerisire si luneta, sunt amplasati indicatorii superiori pentru semnalizare, pozitie si franare. Indicatorii exteriori, de culoare rosie, cuprind atat becurile aferente sistemului de franare cat si pe cele corespunzatoare stopurilor (pozitii) iar indicatorii amplasati spre interior, de culoare galbena, cuprind becurile semnalizatoare. Sub luneta se afla capacul pentru motor. In partea inferioara sunt amplasati alti indicatori pentru pozitie, semnalizare, franare si marsarier, acoperiti prin doua triple orizontale, amplasate in bara de protectie.
Sistemul de iluminare exterioara (cu exceptia unui bec superior aferent dispozitivului de franare) este functional, la fel si indicatoarele laterale.



0922 - DWJ -vedere frontala(25.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  833.01 kb
 Vizualizat:  de 14709 ori

0922 - DWJ -vedere frontala(25.06.2008).jpg



0926 - DWJ -vedere posterioara(25.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  744.91 kb
 Vizualizat:  de 14709 ori

0926 - DWJ -vedere posterioara(25.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Iun 2008 10:09:19    Titlul subiectului: 95104

Interiorul este marcat sporadic de bine-cunoscutele semne de grafitti, o parte din banchete au spatarele desprinse si materialul descusut iar oglinizile de orientare interioara au fost demontate. Nu am remarcat alte aspecte negative la interiorul acestui autobuz.
Sistemul de iluminare interioara este functional integral. Am observat ca, spre deosebire de DAB-urile din cel de-al doilea lot achizitionat de Transurb, DAB-urile din primul lot au un sistem de iluminare al salonului care asigura o vizibilitate mult mai buna. Sistemul de iluminare aferent actionarii usilor este, de asemenea, functional integral.
Mai jos, am realizat doua poze aferente celei de-a doua si de-a treia usi. Se poate observa, diferenta de nivel a podelei in zonele acestor usi cat si o parte din echipamentele si dotarile interioare ale DWJ-ului.
Poza 1: DWJ - zona usii a doua (vedere spre interior);
Poza 2: DWJ - zona usii a treia (vedere spre interior).



0924 - DWJ-vedere din exterior usa a II-a(25.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  980.93 kb
 Vizualizat:  de 14707 ori

0924 - DWJ-vedere din exterior usa a II-a(25.06.2008).jpg



0925 - DWJ -vedere din exterior usa a III-a(25.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  795.8 kb
 Vizualizat:  de 14707 ori

0925 - DWJ -vedere din exterior usa a III-a(25.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Iun 2008 10:29:46    Titlul subiectului: 95105

In pozele de mai jos, aspecte interioare din DAB-ul DWK, unul dintre fruntasele primului lot achzitionat de Transurb.
Poza 1: DWK - vedere interioara;
Poza 2: DWK - zona superioara a celei de-a treia usi. Pe parcursul calatoriei mele cu DWK, sistemul de iluminare aferent usilor nu s-a intrerupt dupa ce canatele acestora s-au inchis. Din cate am remarcat, se pare ca acest sistem este conectat la cel de iluminare pentru salon, astfel incat, atunci cand acesta din urma este pus in functiune, si cel aferent usilor devine functional.
Poza 3: DWK - zona inferioara a celei de-a treia usi;
Poza 4: DWK - bancheta posterioara si ochiul de geam pentru traseu. Ca o masura suplementara, cei din Silkenborg au dotat autobuzul cu doua sisteme de informare interioara a pasagerilor in ceea ce priveste ruta autobuzului: sistemul electronic amplasat in partea superioara a salonului, dupa cabina soferului si cel amplasat in zona posterioara a salonului, deasupra banchetei posterioare. Din cate am inteles, si cel de-al doilea sistem este actionat tot din cabina soferului.
Poza 5: DWK - bancheta posterioara si planseul (zona inferioara);
Poza 6: DWK - aspect interior de langa cea de-a doua usa.

Alte observatii:
-DWK a fost si el dotat cu ecran digital, amplasat in spatele cabinei soferului;
-diferenta de nivel dintre zona corespunzatoare celei de-a treia usi si cea corespunzatoare celei de-a doua usi (LF) se realizeaza prin intermediul unei singure trepte.



0927 - DWK vedere interioara(26.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  589.31 kb
 Vizualizat:  de 14705 ori

0927 - DWK vedere interioara(26.05.2008).jpg



0929 - DWK-zona superioara a III-a usa(25.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  490.53 kb
 Vizualizat:  de 14705 ori

0929 - DWK-zona superioara a III-a usa(25.06.2008).jpg



0928 - DWK-zona inferioara a III-a usa(25.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  523.69 kb
 Vizualizat:  de 14705 ori

0928 - DWK-zona inferioara a III-a usa(25.06.2008).jpg



0931 - DWK-bancheta posterioara si placuta interioara de traseu(25.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  539.4 kb
 Vizualizat:  de 14705 ori

0931 - DWK-bancheta posterioara si placuta interioara de traseu(25.06.2008).jpg



0932 - DWK-bancheta posterioara si zona inferioara(25.06.2008) .jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  537.12 kb
 Vizualizat:  de 14705 ori

0932 - DWK-bancheta posterioara si zona inferioara(25.06.2008) .jpg



0935 - DWK-aspect din zona usii II (25.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  515.65 kb
 Vizualizat:  de 14705 ori

0935 - DWK-aspect din zona usii II (25.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Iun 2008 10:44:46    Titlul subiectului: 95106

DAB-ul FPY are si el un aspect ingrijit iar din punct de vedere tehnic functioneaza la parametrii sai corespunzatori. Este unul dintre autobuzele "blue inside" (aluzie la aspectul potrivit caruia placajele de protectie si cele laterale au fost vopsite in culoarea albastra), partial "patat" de grafitti, cu canapele aflate intr-o conditie relativ buna si mocheta originala. FPY este si el dotat cu monitor LCD.
Sistemul de iluminare interioara este functional (lampa din zona frontal-dreapta nu mai este functionala fie datorita faptului ca becul acesteia s-a ars, fie pe motiv ca ar incurca vizibilitatea soferului) iar cel de iluminare pentru accesul la usi este functional integral.
Mai jos, cateva poze din interiorul acestui DAB:
Poza 1: FPY - vedere interioara;
Poza 2: FPY - usa III, vedere superioara;
Poza 3: FPY - usa III, vedere inferioara;
Poza 4: FPY - zona anterioara celei de-a treia usi.



0918 - FPY-vedere interioara(24.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  525 kb
 Vizualizat:  de 14701 ori

0918 - FPY-vedere interioara(24.06.2008).jpg



0921 - FPY-usa III vedere superioara(24.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  431.44 kb
 Vizualizat:  de 14701 ori

0921 - FPY-usa III vedere superioara(24.06.2008).jpg



0919 - FPY-usa III zona inferioara(24.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  450.79 kb
 Vizualizat:  de 14701 ori

0919 - FPY-usa III zona inferioara(24.06.2008).jpg



0920 - FPY-vedere anterioara usii III(24.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  480.87 kb
 Vizualizat:  de 14701 ori

0920 - FPY-vedere anterioara usii III(24.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Iun 2008 11:12:04    Titlul subiectului: 95107

Un alt DAB cu care am avut ocazia sa calatoresc este FPW. Din cate am remarcat, FPW este singurul autobuz care este dotat cu oglinzi de orientare interioara, corespunzatoare celei de-a doua si de-a treia usi.
Ca la majoritatea DAB-urilor, principalele probleme se inregistreaza in prezent, in cazul banchetelor si al "spoielii" cu grafitti. Uneori ma gandesc ca daca aceste DAB-uri ar fi fost dotate cu scaune din plastic, calatorii certati cu bunul simt nu ar mai fi avut ce sa rupa, taie, manji sau descoase...
Nu am sesizat, nici in cadrul acestui autobuz, alte aspecte negative. Trecerea de la a treia usa spre LF se realizeaza pe baza podelei inclinate. FPW nu are inca ecran LCD functional. In prezent, pe peretele ce desparte cabina soferului de salon sunt amplasate cateva anunturi publicitare. sistemul de iluminare al salonului si cel de iluminare pentru accesul la usi sunt functionale integral.
Iata si cateva poze din interiorul FPW-ului:
Poza 1: FPW - vedere interioara;
Pozele 2, 3: FPW - vedere superioara usa III;
Poza 4: FPW - vedere inferioara usa III;
Poza 5: FPW - oglinzi de orientare interioara.



0941 - FPW vedere din interior(26.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  554.96 kb
 Vizualizat:  de 14697 ori

0941 - FPW vedere din interior(26.05.2008).jpg



0943 - FPW vedere superioara usa III (26.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  522.96 kb
 Vizualizat:  de 14697 ori

0943 - FPW vedere superioara usa III (26.05.2008).jpg



0944 - FPW vedere superioara usa III (26.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  471.32 kb
 Vizualizat:  de 14697 ori

0944 - FPW vedere superioara usa III (26.05.2008).jpg



0945 - FPW vedere inferioara usa III (26.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  518.97 kb
 Vizualizat:  de 14697 ori

0945 - FPW vedere inferioara usa III (26.05.2008).jpg



0942 - FPW oglinzile de orientare interioara(26.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  517.44 kb
 Vizualizat:  de 14697 ori

0942 - FPW oglinzile de orientare interioara(26.05.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Apr/2024
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Sâm 28 Iun 2008 22:03:34    Titlul subiectului: 95161

The DAB buses are finding their way on to other routes, as can be seen in this view of 'FPZ' on route 9 on 28th June 2008.


280608 003r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.93 kb
 Vizualizat:  de 14650 ori

280608 003r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Iul 2008 10:55:49    Titlul subiectului: 95355

Revin cu alte fotografii realizate in interiorul DAB-ului FPY. De aceasta data m-am orientat spre partea centrala si frontala a salonului DAB-ului:

Poza 1: FPY-bordul;
Poza 2: FPY-zona intre primele doua usi: curelele de sustinere pentru pasageri. Precizez ca DAB-urile au fost dotate cu astfel de curele doar pentru zona respectiva. Initial, in aceasta suprafata erau amplasate banchete rabatabile la care, pentru a se crea mai mult spatiu, s-a renuntat.
Poza 3: FPY-aspect partea frontala a salonului; pe panoul care desparte cabina soferului de restul salonului se poate observa ecranul digital, utilizat deseori pentru promovarea clipurilor publicitare;
Poza 4: FPY-dispozitiv longitudinal de incalzire in zona banchetelor rabatabile;
Poza 5: FPY-banchete din zona cuprinsa intre a II-a si a III-a usa;
Poza 6: FPY-usa II vedere superioara;
Poza 7: FPY-usa II vedere inferioara;
Poza 8: FPY-usa I.



1024 - FPY-bordul(03.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  754.1 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

1024 - FPY-bordul(03.07.2008).jpg



1005 - FPY-curelele de sustinere pentru pasageri(02.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  350.3 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

1005 - FPY-curelele de sustinere pentru pasageri(02.07.2008).jpg



1007 - FPY-aspect frontal & ecranul digital(02.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  513.7 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

1007 - FPY-aspect frontal & ecranul digital(02.07.2008).jpg



1003 - FPY-spatiu eliberat(02.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  400.2 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

1003 - FPY-spatiu eliberat(02.07.2008).jpg



1008 - FPY-banchete interioare(02.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  482.02 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

1008 - FPY-banchete interioare(02.07.2008).jpg



1001 - FPY-usa II vedere superioara(02.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  507.68 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

1001 - FPY-usa II vedere superioara(02.07.2008).jpg



1009 - FPY-usa II vedere inferioara(02.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  477.38 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

1009 - FPY-usa II vedere inferioara(02.07.2008).jpg



1025 - FPY-prima usa(03.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  719.37 kb
 Vizualizat:  de 14588 ori

1025 - FPY-prima usa(03.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Iul 2008 11:00:44    Titlul subiectului: 95356

Am remarcat ca FPY a avut parte de un accident in zona frontala, in urma caruia semnalizatorul drept a fost spart iar bara afectata.
Poza 1 - FPY-prima usa si zona accidentata;
Poza 2 - FPY-zona accidentata (prim-plan).



1029 - FPY-usa I vedere exterioara(03.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  917.03 kb
 Vizualizat:  de 14584 ori

1029 - FPY-usa I vedere exterioara(03.07.2008).jpg



1027 FPY - bara lovita & semnalizator spart(03.07.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.36 kb
 Vizualizat:  de 14584 ori

1027 FPY - bara lovita & semnalizator spart(03.07.2008).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2008 21:35:27    Titlul subiectului: 95892

Cei ce au calatorit cu DAB-urile aduse din Copenhaga au observat ca in anumite momente, soferul actioneaza o maneta si apoi un buton amplasat in bord. In urma acestor manevre, suspensiile determina coborarea autobuzului (scade inaltimea garzii la sol). Dupa o anumita perioada de timp (poate fi cateva secunde sau uneori cateva minute, cel de-al doilea caz inregistrandu-se de obicei la opririle la semafoare) se actioneaza din nou maneta si apoi un alt buton, amplasat in vecinatatea primului, tot cu actiune asupra suspensiilor. Rezultatul: creste inaltimea garzii la sol. In realitate, aceste manevre au scopul de a permite autobuzului - prin intermediul sistemului electronic - sa-si regleze singur garda la sol functie de numarul de pasageri si itinerariul urmat (zone de deal, curbe stranse, manevre bruste, teren accidentat...).
O alta observatie vizeaza modul de inchidere al usilor. Dupa actionarea comenzii de inchidere se evacueaza surplusul de aer comprimat si mai apoi sunt actionate canatele usilor. De obicei se inchid mai intai usile III si II.
De asemenea, autobuzul este prevazut cu un sistem inteligent de protectie in cazul in care soferul nu se descurca asupra comenzilor. Acest sistem anunta comanda gresita fie prin indicatori amplasati in bord, fie prin blocarea anumitor sisteme tehnice. Asa s-ar justifica o mare parte din incidentele pe care le-au avut de "suportat" soferii acestor DAB-uri in primele luni de functionare la Galati.

Despre DAB-ul FRA am mai scris intr-o postare anterioara. Revin cu un set de fotografii:
Poza 1: FRA - usa I, vedere exterioara;
Poza 2: FRA - usa I, vedere superioara;
Poza 3: FRA - usa I, vedere inferioara;
Poza 4: FRA - usa II, vedere exterioara;
Poza 5: FRA - usa II, vedere inferioara (se poate observa si placa pentru accesul persoanelor invalide);
Poza 6: FRA - usa III, vedere exterioara.



1188 - FRA usa I vedere exterioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  728.25 kb
 Vizualizat:  de 14509 ori

1188 - FRA usa I vedere exterioara (12.07.2008).jpg



1186 - FRA usa I zona superioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  557.17 kb
 Vizualizat:  de 14509 ori

1186 - FRA usa I zona superioara (12.07.2008).jpg



1185 - FRA usa I zona inferioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  576.81 kb
 Vizualizat:  de 14509 ori

1185 - FRA usa I zona inferioara (12.07.2008).jpg



1187 - FRA usa II vedere exterioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  687.16 kb
 Vizualizat:  de 14509 ori

1187 - FRA usa II vedere exterioara (12.07.2008).jpg



1182 - FRA usa II zona inferioara si placa mobila ptr accesul persoanelor cu deficiente locomotoare(12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  747.87 kb
 Vizualizat:  de 14509 ori

1182 - FRA usa II zona inferioara si placa mobila ptr accesul persoanelor cu deficiente locomotoare(12.07.2008).jpg



1190 - FRA usa III vedere exterioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  705.51 kb
 Vizualizat:  de 14509 ori

1190 - FRA usa III vedere exterioara (12.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2008 21:44:52    Titlul subiectului: 95893

Sa vedem acum si cateva poze realizate in salon. Mentionez ca autobuzul prezinta un aspect ingrijit si functioneaza exceptional. Un mare rol il au si cei trei soferi care il conduc.
Poza 1: FRA - cabina soferului;
Poza 2: FRA - bordul;
Poza 3: FRA - zona eliberata pentru pasageri (intre prima si a II-a usa);
Poza 4: FRA - canapelele.



1119 - FRA cabina soferului (08.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  743.52 kb
 Vizualizat:  de 14504 ori

1119 - FRA cabina soferului (08.07.2008).jpg



1120 - FRA bordul (08.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  748.08 kb
 Vizualizat:  de 14504 ori

1120 - FRA bordul (08.07.2008).jpg



1183 - FRA zona eliberata (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  879.31 kb
 Vizualizat:  de 14504 ori

1183 - FRA zona eliberata (12.07.2008).jpg



1184 - FRA canapele (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  767 kb
 Vizualizat:  de 14504 ori

1184 - FRA canapele (12.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2008 22:15:54    Titlul subiectului: 95894

Un alt DAB care se prezinta excelent atat din punct de vedere estetic cat si tehnic are numarul de parc FPZ si face parte din cel de-al doilea lot de DAB-uri aduse la Galati la inceputul acestui an.
Ca prezentare exterioara, semnele de uzura cat si cele care amintesc de anumite accidente sunt minime. Portiunile afectate de rugina au fost curatate; s-au schimbat table si elemente, in unele cazuri s-au substituit profile integrale (cum ar fi, de exemplu, suportii care incadreaza farurile).
Geamurile fumurii asigura un plus de confort atunci cand punem problema luminozitatii solare. Din pacate, marea problema ramane insa ventilarea salonului: nici unul din geamurile laterale ale FPZ-ului nu are aerisire iar cele doua trape superioare sunt ca si inutile (diferenta de amplasare dintre panourile plafonului si structura superioara impiedica formarea curentilor de aer si implicit aerisirea salonului)...
Sistemul de iluminare exterioara, sistemul de iluminare laterala cat si cel de balizare sunt functionale integral.
Poza 1: FPZ - vedere frontala;
Poza 2: FPZ - cabina soferului (vedere exterioara);
Poza 3: FPZ - vedere posterioara;



1176 - FPZ vedere frontala (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  780.15 kb
 Vizualizat:  de 14501 ori

1176 - FPZ vedere frontala (12.07.2008).jpg



1177 - FPZ cabina, vedere exterioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  764.49 kb
 Vizualizat:  de 14501 ori

1177 - FPZ cabina, vedere exterioara (12.07.2008).jpg



1181 - FPZ vedere posterioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  730.72 kb
 Vizualizat:  de 14501 ori

1181 - FPZ vedere posterioara (12.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2008 22:35:09    Titlul subiectului: 95895

Din punct de vedere al interiorului, FPZ nu prezinta semne de uzura majore. Exceptand cateva banchete si panouri din zona posterioara, marcate de grafitti, salonul are o infatisare placuta. Panourile laterale sunt vopsite in culoarea albastra iar cele superioare sunt mochetate. Podeaua nu este afectata de uzura iar sistemul de iluminare interioara este functional integral.
Din pacate, FPZ este unul dintre putinele DAB-uri care nu are inca instalat ecranul digital.
Poza 1: FPZ - cabina;
Poza 2: FPZ - bordul;
Poza 3: FPZ - spatiu eliberat pentru pasageri;
Poza 4: FPZ - zona usii I;
Poza 5: FPZ - banchete din spatele cabinei soferului;
Poza 6: FPZ - zona usii II;
Poza 7: FPZ - vedere interioara;
Poza 8: FPZ - banchete posterioare.



1166 - FPZ cabina soferului (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  775.2 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

1166 - FPZ cabina soferului (12.07.2008).jpg



1167 - FPZ bordul (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  602.37 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

1167 - FPZ bordul (12.07.2008).jpg



1169 - FPZ spatiu eliberat (zona usilor I si II).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  831.79 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

1169 - FPZ spatiu eliberat (zona usilor I si II).jpg



1215 - FPZ bancheta si geamul de protectie din zona usii I (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  557.85 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

1215 - FPZ bancheta si geamul de protectie din zona usii I (12.07.2008).jpg



1211 - FPZ zona cu bachete din spatele cabinei (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  734.47 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

1211 - FPZ zona cu bachete din spatele cabinei (12.07.2008).jpg



1175 - FPZ panou si geam de protectie in zona usii II (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  638.73 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

1175 - FPZ panou si geam de protectie in zona usii II (12.07.2008).jpg



1168 - FPZ zona posterioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  712.81 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

1168 - FPZ zona posterioara (12.07.2008).jpg



1172 - FPZ banchetele posterioare (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  704.75 kb
 Vizualizat:  de 14498 ori

1172 - FPZ banchetele posterioare (12.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2008 22:46:31    Titlul subiectului: 95896

Sistemul de functionare al usilor este sincron. De asemenea, sistemul de iluminare pentru acces, aferent celor trei usi, este functional.
Poza 1: FPZ - vedere exterioara usa I;
Poza 2: FPZ - vedere superioara usa I;
Poza 3: FPZ - vedere inferioara usa I;
Poza 4: FPZ - vedere exterioara usa II;
Poza 5: FPZ - vedere inferioara usa II;
Poza 6: FPZ - vedere exterioara usa III;
Poza 7: FPZ - vedere superioara usa III;
Poza 8: FPZ - vedere inferioara usa III:



1165 - FPZ usa I vedere exterioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  666.37 kb
 Vizualizat:  de 14496 ori

1165 - FPZ usa I vedere exterioara (12.07.2008).jpg



1213 - FPZ usa I vedere superioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  422.84 kb
 Vizualizat:  de 14496 ori

1213 - FPZ usa I vedere superioara (12.07.2008).jpg



1212 - FPZ usa I vedere inferioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  509.52 kb
 Vizualizat:  de 14496 ori

1212 - FPZ usa I vedere inferioara (12.07.2008).jpg



1164 - FPZ usa II vedere exterioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  597.28 kb
 Vizualizat:  de 14496 ori

1164 - FPZ usa II vedere exterioara (12.07.2008).jpg



1170 - FPZ placa mobila pentru accesul persoanelor cu dificultati locomotoare, usa II vedere inferioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  749.19 kb
 Vizualizat:  de 14496 ori

1170 - FPZ placa mobila pentru accesul persoanelor cu dificultati locomotoare, usa II vedere inferioara (12.07.2008).jpg



1163 - FPZ usa III vedere exterioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  598.46 kb
 Vizualizat:  de 14496 ori

1163 - FPZ usa III vedere exterioara (12.07.2008).jpg



1174 - FPZ usa III vedere superioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  413.62 kb
 Vizualizat:  de 14496 ori

1174 - FPZ usa III vedere superioara (12.07.2008).jpg



1173 - FPZ usa III vedere inferioara (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  819.42 kb
 Vizualizat:  de 14496 ori

1173 - FPZ usa III vedere inferioara (12.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2008 22:02:36    Titlul subiectului: DWH 96151

In urma unor defectiuni de natura tehnica, la numai doua luni de functionare pe traseul 102, DAB-ul DWH a fost retras in curtea Transurb-ului. initial nu s-a putut lua o hotarare in privinta DWH-ului: rolul de autobuz donor pentru celelalte 19 DAB-uri sau repararea acestuia. Se pare ca pentru cea de-a doua optiune era necesara consultarea unor specialisti danezi. Din cate am fost informat, in urma unei sedinte in care s-a discutat si despre soarta DWH-ului, s-a decis ca acest DAB sa devina donor de piese.
Pot afirma ca DWH-ul este - pana in prezent - autobuzul Transurb-ului care a avut cea mai scurta perioada de functionare. In cursul zilei de sambata, 19.07.2008, am avut ocazia sa-l remarc in curtea Transurb-ului, in plin proces de descompunere. Partea frontala a ramas fara un far (cu tot cu suport si semnalizator) si fara capcul de acces central, amplasat in partea inferioara. De asemenea, oglinzile au fost demontate iar unul dintre becurile de balizare a fost desprins cu tot cu soclu din locasul de fixare. Afisajul electronic pentru traseu a fost si el demontat; a ramas doar suportul acestuia si cateva suruburi. Lateral, cu exceptia inelelor de protectie pentru sururburile rotilor, a unui panou lateral pentru canatul stang al ultimei usi si a unor indicatori luminosi nu s-au operat demontari. In partea posterioara a fost necesara preluarea barei de protectie cu tot cu indicatori.
Privind prin parbriz am constat ca nici interiorul DWH-ului nu pare prea afectat de procesul de demontare, semn ca saloanele celorlalte 19 DAB-uri nu au necesitat pana in prezent piese sau componente de schimb. Am remarcat insa ca bordul si o parte din butoanele amplasate in cabina lipsesc din locasurile lor; bordul a fost acoperit cu o bucata din lemn, de culoare galbena. In partea posterioara a salonului, mocheta cu care sunt tapitate panourile superioare este desprinsa iar panoul central, invelit in material cu modele a fost "desprins" pentru a se putea demonta dispozitivul posterior pentru afosarea traseului.
Imi amintesc putine amanunte despre DAB-ul DWH. Nu am avut ocazia sa calatoresc deseori cu el in perioada celor 2 luni de rulare, prin urmare, completandu-mi amintirile cu ceea ce am vazut in prezent, pot sustine urmatoarele afirmatii:
-interiorul se prezinta excelent; mocheta de culoare gri nu este uzata iar scaunele nu au invelitorile rupte si nici placajele spatarelor desprinse. De asemenea, nu sunt semne de grafitti; cei rau intentionati n-au apucat sa dea autografe pe bachetele si panourile laterale ale autobuzului. Geamurile si panourile pentru protectia pasagerilor sunt in continuare in locasurile initiale, desemnate de fabrica. Ecranul LCD si oglinzile interioare din zonele usilor II si III lipsesc (DWH nu a rulat cu acestea in scurta sa perioada de functionare). Exista insa banchetele rabatabile in zona dintre usile I si II precum si curelele de sustinere. Nu ma pot pronunta asupra sistemului de iluminare si nici asupra modului de functionare al usilor. Imi amintesc insa ca sistemul de iluminare pentru usi era functional integral.
-din punct de vedere tehnic, nu cred ca are rost sa insist; o parte din sisteme au cedat iar celelalte, desi bune, nu au mai putut fi puse in valoare pe DWH. Cu timpul acestea din urma vor fi exploatate pe celelalte DAB-uri, atunci cand piesele si dispozitivele originale vor ceda.
-la exterior DWH inca mai pastreaza reclama celor de la Donaldo. Nu am sesizat urme severe de rugina sau indoituri. Sunt insa cateva zone care au fost chituite si care, ca si in cazul celorlalte DAB-uri, au fost "tratate" cu vopsea galbena de o nunata mai inchisa decat cea initiala.
Mai jos, doua poze pe care le-am realizat in curtea Transurb-ului:
Poza 1: DWH - vedere frontala;
Poza 2: DWH - vedere posterioara.

Later edit: Ulterior, discutia privitoare la soarta lui DWH a fost din nou deschisa si s-a analizat situatia pe baza faptului ca doua DAB-uri nefunctionale este putin cam mult. Concluziile au fost de aceasta data benefice si DWH a scapat de casare.



1343 - DWH (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.23 kb
 Vizualizat:  de 15050 ori

1343 - DWH (19.07.2008).jpg



1342 - DWH (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.37 kb
 Vizualizat:  de 15050 ori

1342 - DWH (19.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 22:23:58    Titlul subiectului: 96609

Unul dintre DAB-urile din primul lot pe care am avut ocazia sa-l fotografiez in cursul zilelor trecute este cel cu numarul de parc DWO. DIn punct de vedere tehnic, autobuzul se comporta excelent iar ca aspect exterior, exceptand semne minore de uzura, in special asupra zonelor inferioare ale tablelor, DWO nu are alte defecte. Autobuzul este condus si intretinut cu grija.
Interiorul se prezinta si el in conditii bune. Exceptand semnele de grafitti din zona posterioara (banchete si panouri), echipamentele interioare arata impecabil; mocheta nu prezinta semne de uzura, banchetele s-au dovedit pana in prezent rezistente si au invelitori similare cu cele din majoritatea DAB-urilor din primul lot, panourile nu sunt deformate iar sistemul de iluminare pentru salon este functional integral. In plus, DWO are ecran digital pe care ruleaza diverse reclame iar bordul si cabina soferului sunt ingrijite si prezinta un aspect placut.
Sa vedem si cateva poze din interiorul DWO-ului:
Poza 1: DWO - vedere interioara de ansamblu;
Poza 2: DWO - bancheta posterioara (o parte din DAB-uri au aceasta bancheta invelita intr-un material diferit de restul canapelelor);
Poza 3: DWO - aspect din zona usii II;
Poza 4: DWO - zona cu banchete rabatabile (se pare ca in cursul ultimei saptamani, mecanicii au demontat banchetele rabatabile pentru a crea mai mult spatiu pentru pasageri);
Poza 5: DWO - interior zona frontala;
Poza 6: DWO - banchetele din zona usii I;
Poza 7: DWO - bordul;
Poza 8: DWO - cabina soferului.



1612 - DWO interiorul (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  299.09 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

1612 - DWO interiorul (01.08.2008).jpg



1610 - DWO bancheta posterioara (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.25 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

1610 - DWO bancheta posterioara (01.08.2008).jpg



1616 - DWO aspect interior din zona usii II (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.33 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

1616 - DWO aspect interior din zona usii II (01.08.2008).jpg



1624 - DWO zona banchetelor rabatabile (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.39 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

1624 - DWO zona banchetelor rabatabile (01.08.2008).jpg



1619 - DWO interior zona frontala (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.91 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

1619 - DWO interior zona frontala (01.08.2008).jpg



1626 - DWO banchetele din vecinatatea primei usi (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.88 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

1626 - DWO banchetele din vecinatatea primei usi (01.08.2008).jpg



1622 - DWO bordul (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.8 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

1622 - DWO bordul (01.08.2008).jpg



1623 - DWO cabina soferului (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.33 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

1623 - DWO cabina soferului (01.08.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 22:31:55    Titlul subiectului: 96610

Sistemul de actionare al canatelor usilor este reglat corespunzator iar sistemul de iluminare pentru accesul la usi este functional integral. De asemenea, pe primele doua canate s-au lipit doua autocolante de culoare albastra, dupa o "moda" mai veche promovata de cei de la Transurb.
Poza 1: DWO - usa I zona superioara;
Poza 2: DWO - usa I zona inferioara;
Poza 3: DWO - usa II zona superioara;
Poza 4: DWO - usa II zona inferioara si placa pentru accesul persoanelor cu handicap locomotor;
Poza 5: DWO - usa III zona superioara;
Poza 6: DWO - usa III zona inferioara.



1629 - DWO usa I zona superioara (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.93 kb
 Vizualizat:  de 14383 ori

1629 - DWO usa I zona superioara (01.08.2008).jpg



1628 - DWO usa I zona inferioara (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.94 kb
 Vizualizat:  de 14383 ori

1628 - DWO usa I zona inferioara (01.08.2008).jpg



1618 - DWO usa II zona superioara (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.89 kb
 Vizualizat:  de 14383 ori

1618 - DWO usa II zona superioara (01.08.2008).jpg



1617 - DWO usa II zona inferioara si placa pentru accesul persoanelor cu handicap locomotor (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.88 kb
 Vizualizat:  de 14383 ori

1617 - DWO usa II zona inferioara si placa pentru accesul persoanelor cu handicap locomotor (01.08.2008).jpg



1615 - DWO usa III zona superioara (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.29 kb
 Vizualizat:  de 14383 ori

1615 - DWO usa III zona superioara (01.08.2008).jpg



1613 - DWO usa III zona inferioara (01.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.99 kb
 Vizualizat:  de 14383 ori

1613 - DWO usa III zona inferioara (01.08.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 23:07:38    Titlul subiectului: 96613

Alte informatii referitoare la DAB-urile galatene:
1. DAB-ul cu numarul de parc FPX a fost retras cu aproximativ 3 saptamani in urma datorita unor defectiuni tehnice. In timpul vizitei pe care am efectuat-o la autobaza Transurb (19.07.2008), FPX-ul era retras in zona atelierelor de reparatii. Conform informatiilor pe care le posed, acesta va fi refacut si retrimis pe traseele locale;
2. Dupa terminarea campaniei electorale din cursul lunii iunie, DAB-ul DWI a reprimit reclamele pentru agentia imobiliara DONALDO insa se pare ca acestea nu au fost de prea buna calitate. Concluziile le puteti vedea in primele doua fotografii. Surprinzator, se pare ca sub aceste reclame se acundeau portiuni de tabla uzata si deformata. DWI nu a mai primit autocolante noi de la sfarsitul lunii iunie si judecand dupa aspect, cred ca va fi printre primele care vor beneficia de un nou strat de vopsea si de corecturi pentru zonele afectate;
3. In urma unui incident, DAB-ul DWM s-a "ales" cu un geam spart. Pana in prezent, acesta nu a fost inlocuit.
Mai jos:
Poza 1: DWI - autocolante lipsa in zona cabinei;
Poza 2: DWI - autocolante lipsa pe tablele laterale;
Pozele 3, 4: DWM - geam spart, vedere exterioara;
Poza 5: DWM - geam spart, vedere interioara.



0950 - DWI autocolante lipsa (30.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.6 kb
 Vizualizat:  de 14376 ori

0950 - DWI autocolante lipsa (30.06.2008).jpg



0951 - DWI autocolante lipsa (30.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.99 kb
 Vizualizat:  de 14376 ori

0951 - DWI autocolante lipsa (30.06.2008).jpg



1507 - DWM geam spart (26.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.95 kb
 Vizualizat:  de 14376 ori

1507 - DWM geam spart (26.07.2008).jpg



1508 - DWM geam spart (26.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.63 kb
 Vizualizat:  de 14376 ori

1508 - DWM geam spart (26.07.2008).jpg



1509 - DWM geam spart (26.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.51 kb
 Vizualizat:  de 14376 ori

1509 - DWM geam spart (26.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 05:49:58    Titlul subiectului: 96707

Un aspect, as spune eu interesant este ca la unul dintre DAB-uri, (DWP daca nu ma inseala memoria) cu care am calatorit recent, au disparut gurile de aerisire montate in consolele superioare de pe ambele parti ale salonului. De altfel unele dintre colturile consolelor mai sus mentionate sunt si rupte in dreptul suruburilor de prindere, semn ca cel sau cei ce au efectuat aceasta operatiune nu au lucrat foarte atent.
In locul lor au ramas gaurile aferente acestor guri de aerisire. Presupun ca in felul acesta, personalul de intretinere a vrut sa rezolve partial problema caldurii sufocante din aceste autobuze
Tot din cauza caldurii DAB-urile circula cu trapele din tavan deschise, dar deoarece tavanul unui DAB are vreo 20 de cm inaltime ( de la tavanul interior la acoperis), tribut platit tehnologiei LF, nu se simte un curent de aer propriuzis iar problema caldurii din interior, desi oarecum ameliorata, inca persista.
O alta problema pe care o remarc la DAB-urile fara geamuri fumurii este ca a aparut un proces ingrijorator de condens in interiorul geamurilor care sunt confectionate pe sistem "termopan". De ce, asta e o mare enigma pentru mine, dar asta este cu siguranta o problema destul de grava.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Aug 2008 22:09:11    Titlul subiectului: 97530

Procesul de condens apare intre straturile care intra in componenta geamului propriu-zis, si este un rezultat fizic obtinut in urma unei ne-etansaneitati corespunzatoare precum si a diferentei de temperatura dintre interior si exterior. Mai clar, in exterior - desi este anotimp estival - se produc curenti de aer rece pe cand in interior, datorita faptului ca sistemul de ventilatie nu functioneaza iar aerisirile existente nu fac fata unui sezon torid, are loc condensul. Cateva exemple am remarcat la DWM si FRA.
Se stie ca motorul DAB-urilor se afla in partea posterioara. Asta inseamna ca temperatura maxima este atinsa in aceasta zona. Chiar daca am tine cont de formarea curentilor functie de aerodinamicitatea autobuzului, diferenta de temperatura are totusi o valoare semnificativa. Exemplu? Datorita unei etansaneitati nesatisfacatoare, luneta DWK-ului este "aburita" si "presarata" cu picaturi de apa.

Zilele acestea, desi DAB-urile continua sa ruleze pe traseele locale (9, 102 si 104), un numar tot mai mare dintre ele fac "pregatiri" pentru Cursele Conventie. Pana la introducerea MAZ-urilor, DAB-urile daneze sunt solicitate la maxim, ele efectuand atat trasee locale cat si Curse Conventie. Am sesizat deja doua cazuri - FPU si FPW - care sunt retrase la anumite ore de pe linile pe care le deservesc pentru a suplini Curse Conventie. Dupa incheierea acestora, DAB-urile revin pe liniile initiale.



1903 - FPW - Cursa Conventie (29.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.51 kb
 Vizualizat:  de 14198 ori

1903 - FPW - Cursa Conventie (29.08.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 4 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community