Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rute noi de metrou in Bucuresti. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Noi 2008 18:24:39    Titlul subiectului: 101603

Metrou fără frontiere: magistralele noi vor ieși din Capitală23 Noi 2008 Doru Cireasa
http://www.cotidianul.ro/metrou_fara_frontiere_magistralele_noi_vor_iesi_din_capitala-65363.html

Peste 100 de stații noi, mai mult de 70 km de tunele - aceasta e rețeaua de care spune conducerea Metrorex că are nevoie Bucureștiul până în 2025. Pe hârtie, ea este făcută. Transpusă pe teren, ar costa peste 5 miliarde euro.
Conducerea Metrorex privește cu optimism până în 2025. Conducerea companiei a prezentat vineri, în cadrul seminarului “Infrastructura și transporturile României în perspectiva anului 2009”, organizat de revista “Finanțe și Afaceri”, propria sa viziune asupra dezvoltării metroului în următorii 16 ani. Oficialii companiei nu au putut prezenta și sumele necesare acestor investiții, afirmând că lipsesc studiile de fezabilitate care ar putea da valorile orientative ale acestora. Singurele estimări privesc viitoarea magistrală Drumul Taberei-Pantelimon, cu o valoare de 1,45 miliarde de euro. Calcule făcute de Cotidianul, pe baza costurilor presupuse de actualele proiecte, arată că valorile depășesc cinci miliarde de euro.
În afară de Magistrala V Drumul Taberei-Pantelimon, a cărei construcție ar putea începe anul viitor, Metrorex spune că mai este nevoie de alte magistrale noi sau de prelungirea celor existente.
Distanța medie între stații va fi de aproximativ 700 de metri, jumătate din cea actuală, de 1,5 kilometri. Actuala Magistrală IV Laromet-Gara de Nord, din care lipsește porțiunea Laromet-1 Mai, ar urma să fie prelungită până la Gara Progresu, în sudul Capitalei, cu 20 de stații. Nodurile cu celelalte magistrale vor fi în zonele Izvor (cu Magistrala I), Chirigiu (cu viitoarea Magistrală VII Colentina-Alexandria), Eroii Revoluției (cu Magistrala II) și în zona Izvorul Rece, intersecție cu viitorul inel de sud. Acesta va porni de la Dristor și va intersecta Magistrala II la Piața Sudului, Magistralele IV și VII, Magistrala V în zona Parcului Drumul Taberei, Magistrala III la Armata Poporului și se va termina la Crângași pe Magistrala I. Magistrala VII, nouă, va porni din zona Alexandria și va avea noduri la intersectarea inelului de sud a Magistralelor I (la Piața Unirii și la Obor), IV și V. Acest tronson nou se va sfârși în zona Colentina și va avea 25 de stații. Alt proiect prevede realizarea unui tronson de metrou care să pornească de la Piața Victoriei spre Expoziției și mai departe spre aeroporturile Băneasa și Otopeni. Toate aceste proiecte, care, potrivit directorului general Metrorex, Gabriel Mocanu, ar trebui definitivate în 2025, presupun ca rețeaua bucureșteană de metrou să ajungă la 161 de stații față de 49 în prezent, iar lungimea acesteia să crească de la 67 de kilometri de cale dublă la aproximativ 142 de kilometri. La o distanță medie între stații de 700 de metri, cele 112 stații noi ar însemna o lungime nou construită de 75 de kilometri.

După împânzirea Capitalei cu magistrale noi de metrou, gândurile Metrorex se îndreaptă spre zona metropolitană. Planurile prevăd extensia Magistralei II de la Pipera spre comuna Tunari și de la IMGB spre comuna Berceni, a Magistralei IV până la Buftea, a tronsonului III între Industriilor și localitatea Bolintin și de la Centură spre Glina. Magistrala V ar urma să fie extinsă într-o parte, până la Domnești, și în cealaltă, până la Brănești. Chiar dacă sunt în faza planurilor pe hârtie, Magistralele IV și VII vor ajunge într-un final la localitățile Jilava, 30 Decembrie, respectiv Mihăilești.

Planurile Metrorex sunt ambițioase și presupun alocații anuale de trei ori mai mari decât cele prezente în bugetul companiei. Luând în calcul că un kilometru din Magistrala V, între Drumul Taberei și Universitate, va costa 69 de milioane de euro, adică 623 de milioane de euro pentru nouă kilometri, rezultă că pentru cei 70 de kilometri noi de stații și tunele vor trebui alocate 5,25 miliarde de euro, adică 328 de milioane de euro în fiecare din cei 16 ani rămași. Aceasta fără a lua în considerație extensiile către zona metropolitană, precum și parcul rulant necesar. Pentru anul viitor, proiectul de buget al Metrorex are prevăzut pentru investiții 151 de milioane de euro, față de 90 de milioane de euro din acest an.

Construirea rețelei de metrou a Capitalei a început în 1975. În patru ani, până în 1979, au fost deschise primele șase stații, între Semănătoarea și Timpuri Noi, iar în zece ani au fost terminate alte 37 de stații. Din 1990 până în prezent au mai fost date în folosință șapte stații noi, adică Basarab, Grivița, 1 Mai, Grigorescu 2, 1 Decembrie, Policolor și Linia de Centură.

Rolling Eyes M5 tronson a revenit la forma initiala (Ghencea-Universitate) , 9 km si 14 statii ...Cine sa-l mai inteleaga pe acest director al Metrorex ? Vineri tot el declara ca tronsonul va avea 6.1 km , 8 statii si costa 330 mil euro...



M5 Tronson1 Dr Taberei-Universitate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.76 kb
 Vizualizat:  de 21501 ori

M5 Tronson1 Dr Taberei-Universitate.jpg



M5 Tronson2 Universitate-Pantelimon.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.27 kb
 Vizualizat:  de 21501 ori

M5 Tronson2 Universitate-Pantelimon.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 03/Iun/2024
Mesaje: 9943
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 10:18:21    Titlul subiectului: 101632

Cismigiu-Universitate, o statie de troleu, in timpul saptamanii flux mic de calatori la Cismigiu.
Cea mai mare gluma mi se pare Universitate-CA Rosetti Laughing Cred ca nu sunt nici 250 de metri intre statii Laughing
Calea Mosilor-Foisorul de Foc Laughing Alta gluma buna. Distanta este mai mica de 500 de metri, iar fluxurile de calatori de la Foisor sunt scazute, chiar si la orele de varf (stau in zona).
Cea mai tare faza: Foisor-Matasari Laughing Laughing Laughing Asta e chiar criminala. Ce flux de calatori exista la Matasari ? Poate dupa 12 noaptea Laughing
Matasari-Piata Iancului, sub 500 de metri, cat o statie de tramvai.
Sa zicem ca ar fi flux mare de calatori la Victor Manu, Stad. National, si foarte mare la Chisinau (Socului), Morarilor, Sf. Pantelimon si Granitul.
Nu stiu cine a facut acest proiect al noii magistrale (si probabil a luat si bani pentru asta), dar cel care a proiectat asa ceva da dovada de o mare neseriozitate cand propune statii cum ar fi: CA. Rosetti, Foisorul de Foc si mai ales Matasari Laughing

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 15:01:31    Titlul subiectului: 101643

Distanțele mici între stații sunt bune, atrag și mai mulți leneși care așa vor renunța la mașini. Una dintre cele mai dezvoltate rețele de metrou pe care am văzut-o, cea din Paris (un oraș asemănător din unele puncte de vedere cu Bucureștiul - densitate foarte mare de locuitori), are în zona centrală exact în acest stil - stații foarte apropiate și multe linii, este un adevărat labirint în subsolul orașului. Bănuiesc că știu ei de ce le-au făcut așa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 15:07:40    Titlul subiectului: 101644

Eu sunt foarte curios unde este in proiect statia Universitatii 2 ( banuiesc ca exista un proiect... Very Happy ). Dupa cum se stie Universitatii 1 este sub bd Balcescu , chiar inainte de pasajul pietonal . Daca Universitatii 2 va fi plasata in zona statuilor nu vad cum vor face corespondenta altfel decat demoland/refacand pasajul sau o parte din el (asta ca tot il renoveaza acum) . Daca Universitatii 2 va fi plasata in schimb in zona Teatrului National, atunci chiar ca este de ras sa mai faci statie la Rosetti...
Si alta chestie ciudata . Desi M4 si M5 se vor intersecta undeva in zona pod Hasdeu-piata Kogalniceanu nu vad prevazut vreun nod .. Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 16:52:43    Titlul subiectului: 101656

sab a scris:

Si alta chestie ciudata . Desi M4 si M5 se vor intersecta undeva in zona pod Hasdeu-piata Kogalniceanu nu vad prevazut vreun nod .. Question


Cred ca nu si-au dat seama, dar cel mai bine ar fio ca nodul intre M4 si M5 sa fie la Cismigiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 17:22:39    Titlul subiectului: 101658

In schimb au prevazut nodul cu mult prea indepartata M7 Rahova-Colentina... Very Happy
Am observat ca pana acum M4 trecea pe la podul Hasdeu si acolo era preconizat nodul M4-M5 (cred ca in zona benzinariei Petrom ) , dar probabil ca si-au dat seama ca ar fi greu in aceasta situatie ca M4 sa mai ajunga sa intersecteze M1/M3 la Izvor si apoi sa o ia la dreapta spre Marriott.
Varianta cu Cismigiu ar merge numai daca M4 ar veni la Izvor pe sub Schitu Magureanu (asta cred ca ar insemna sa mearga si pe sub strada Cobalcescu , destul de ingusta..) si atunci ar merge chiar un nod M1/M3-M4-M5 in zona ....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 17:29:35    Titlul subiectului: 101659

Dupa parerea mea mai bine il fac pe M4 sa se intersecteze M7 la Piata Regina Maria. Astfel M4 de la Izvor ar merge drept inainte, si ar putea construi o statie la Piata Constitutiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 17:52:57    Titlul subiectului: 101660

Ar fi un pic mai greu in varianta asta ca M4 sa ajunga de la Piata Regina Maria la Eroii Revolutiei , dar nu imposibil . Traseul M4 pt care se opteaza vad ca este str Izvor,Puisor, bd Tudor Vladimirescu-Chirigiu (unde este nodul M4-M7) . Probabil ca s-au mai gandit sa preia din fluxul de pe 13 Septembrie (care ramane fara speranta de vreun metrou), Panduri , Progresului si T Vladimirescu ( ultimele 2 cu mari proiecte rezidentiale anuntate in foste zone industriale) .Macar sa se apuce sa faca ceva ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Noi 2008 04:00:00    Titlul subiectului: 101696

Eu mă întreb cum au să sape stații la Cal. Moșilor, Foișorul de Foc, Mătăsari?
Rețeaua stradală de deasupra nu e îndeajuns de lată ca să ai stația numai sub ea, ci va trebui să te bagi și sub clădiri... iar cu solul din București...
Eu cred că stațiile ar trebui să fie: Universistate, Cal. Moșilor, Foișorul de Foc *, P-ța Iancului, Stad. Lia Manoliu, Chișinău, Șos. Morarilor/Șos. Fundeni, Spit. Pantelimon, Granitul/Cora.
* la Foișorul de Foc există ceva flux de călători, iar, în plus mai sunt și 2 spitale prin zonă (cel de ortopedie de la Foișor și cel militar, puțin mai spre est de Foișor).

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Noi 2008 16:32:00    Titlul subiectului: 101716

Statii apropiate nu sunt bune la noi pentru ca sigur nu vor fi metrourile suficient de dese cat compenseze pentru opririle dese...
Cel mai ok ar fi Eroilor - Kogalniceanu - Universitate - Mosilor (sau Izvorul Rece, ca acolo e si loc) - Iancului etc. Cine e suficient de sprinten cat sa urce si coboare scari la metrou sau sa bata la picior pasaje pietonale, poate merge pe jos 2-3 sute de metri pana in zone gen Cismigiu, Rosetti, Armeneasca, Foisor si altele...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Noi 2008 17:13:55    Titlul subiectului: 101719

Opririle dese sunt compensate de fluxul mai mic din fiecare stație. Decât o stație arhi-plină în care urcarea și coborârea se fac greoi și în care trebuie să se roage mecanicul de călători să se îndepărteze de marginea peronului și să permită închiderea ușilor, mai bine 2 stații în care totul se face în câteva secunde.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Noi 2008 18:19:54    Titlul subiectului: 101724

Timpul ar fi egal, dar costurile pentru doua statii sunt duble fata de costul unei singure statii Wink
Pe distante scurte se pot lua mijloacele de suprafata. Metroul a fost gandit in Bucuresti pentru calatorii dinspre periferie spre centru, care parcurg distante mari (vezi distante gen Obor - Stefan cel Mare sau Dristor - Nicolae Grigorescu)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Noi 2008 18:36:08    Titlul subiectului: 101727

mrM a scris:
Eu mă întreb cum au să sape stații la Cal. Moșilor, Foișorul de Foc, Mătăsari?
Rețeaua stradală de deasupra nu e îndeajuns de lată ca să ai stația numai sub ea, ci va trebui să te bagi și sub clădiri... iar cu solul din București...

Ar putea sa faca statii cu peroanele suprapuse . Am vazut in afara in zonele cu strazi inguste statii unde peroanele nu comunicau la nivelul liniilor , iar din vestibul sau chiar de afara trebuia sa te uiti bine pe unde cobori altfel luai in directie gresita . Probabil ca si tunelurile erau suprapuse .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cavver



Data înscrierii: 07/Sep/2008
Ultima vizita: 28/Aug/2011
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Noi 2008 21:35:48    Titlul subiectului: 101734

In Paris exista locuri in care ajungi din 3 statii (i.e. Opera ) . Pana acuma n-am auzit sa fi murit cineva de ras din cauza asta. In momentul in care o sa existe acele statii , o sa existe si trafic intre ele .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 03/Iun/2024
Mesaje: 9943
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 08:34:47    Titlul subiectului: 101748

Eu personal sunt impotriva distantelor mici intre statiile de metrou in Bucuresti. Dupa parerea mea, distanta medie de 1,2 km intre statii la metrou pentru Bucuresti este foarte buna. Ar trebui reorganizat si transportul de suprafata, in asa fel incat sa existe legaturi intre statii.
Sa nu mai comparam totusi Bucurestiul cu Parisul, exista diferente mari. In primul rand reteaua stradala este diferita.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 17:53:19    Titlul subiectului: 101768

Prea multe statii pe noile magistrale, statii care vor ajuneg sa se incurce unele pe altele. ideal ar fi:
M5 - Ghencea (la capatul lui 368), Brancusi-Romancierilor (una din ele), Drumul Taberei, Favorit-Orizont, Razoare, Eroilor, UNiversitate, Mosilor, Foisorul de Foc, Iancului, Stadionul National, Delfinului/Socului/Chisinau (ce denumire se potriveste), Morarilor, Granitul, Pantelimon.

M6 - Alexandriei, Piata Rahova, Chirigiu-Sebastian (in zona respectiva), Cosbuc, Piata Uniirii, Mosilor 2, Eminescu, Obor2, D-na Ghica, Fundeni, Helitube, Voluntari.

Sunt destule statii, care corespund cu nodurile de trafic principale; toate hartile cu noile linii propuse arata de parca ar fi tramvaie subterane.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 18:19:52    Titlul subiectului: 101771

Cred ca asa ar fi cel mai bine:

M5: Ghencea (la capatul lui 11, 41, 47, 122, 126, 221 si 302) - Raul Doamnei (la jumatatea strazii intre Ghencea si Drumul Taberei) - Valea Argesului (la intersectia cu Drmul Taberei) - Valea Ialomitei (la intersectia cu Drumul Taberei) - Romancierilor - Parc Drumul Taberei - Favorit - Orizont - Academia Militara - Eroilor - Hasdeu - Cismigiu - Universitate - Mosilor - Iancului - Victor Manu - Stadion - Piata Delfinului - Morarilor - Granitul - Pantelimon

M6: Alexandria (la capatul lui 96 si 226) - Piata Rahova - Liberty Center - Piata Regina Maria - Piata Unirii - Mosilor - Mihai Eminescu - Obor - Doamna Ghica - Fundeni - Carrefour Colentina - Europa - Voluntari (la Praktiker)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 19:28:21    Titlul subiectului: 101775

Oricum fiecare va face alegerile dupa experienta si nevoile personale Razz
Totusi ar trebui sa se faca niste studii clare sau chiar niste voturi inainte sa se demareze, vorba lui Rosetti, constructia unor tramvaie subterane Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 20:19:43    Titlul subiectului: 101779

Cred ca se discuta cam mult pe seama unor promisiuni pur electorale... Dar, presupunand prin absurd ca ar face ceva in practica, intr-adevar ar trebui statii la fel de rare ca pe M2.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2008 02:03:13    Titlul subiectului: 101947

Toata lumea care a pomenit de magistrala de metrou Colentina/ Voluntari - Alexandria nu a propus si o varianta de extensie catre Magurele la IFA. Sunt destui oameni si mai ales studenti care au nevoie s-ajunga in Bucuresti. Studentii din Magurele care vor s-ajunga in Bucuresti trebuie sa se inghesuie in maxi-taxi (autobuzele 303 si 306 au fost scoase din circulatie sau scurtate pana la intrarea in Magurele) alta varianta de transport catre oras neexistand.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2008 12:04:05    Titlul subiectului: 101954

Deocamdata cred ca ar fi bine sa definitiveze M4 pana la Gara Progresu si sa construiasca odata M5 inainte sa se apuce de alte magistrale . De fapt M6 Rahova-Colentina nici nu a fost declarat obiectiv de investitie , asa ca mai are de asteptat ani buni. Sa vedem cat mai repede acoperit tot Bucurestiul cu linii de metrou si apoi sa incepem sa ne gandim la zonele adiacente. Dar in ritmul actual nu vad nici 2050 ca data de finalizare a retelei din Bucuresti (M4-M7+ semiinelul sudic...).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2008 15:38:14    Titlul subiectului: 101965

Cred ca ar trebui stabilite niste prioritati in materie de magistrale ce ar trebui construite/ finalizate.

In ritmul constructiilor actuale, de 8 statii in 20 de ani, au sa termine toate ideile si visurile lor in cel putin 100-150 de ani (cand probabil metroul va fi deja demodat si vor aparea alte mijloace de transport, eventual teleportarea...).

Comunistii, pe care-i blameaza tot mai multa lume, au facut, printre putinele lucruri bune, metroul in 11 ani toata harta pe care o vedeti acu, mai putin extensiile la 1 Mai si Centura... 11 ani - kilometri de metrou iar noi in 20 de ani cateva sute de metri... Daca era sa ne apucam de metrou dupa 1989 acum Bucurestiul era probabil paralizat la propriu si in adevaratul sens al cuvantului (de pe blocurile si-asa negre am fi luat funinginea cu spaclul) iar "reteaua" de metrou numara probabil 1 km maxim si 4-5 statii... Inainte era disciplina si frica de lege (daca intarziai cu lucrul sau furai din materiale stiai c-ai s-o patesti urat)... Acum nu mai exista nici frica de moarte macar... d-apai de legi...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Dec 2008 18:57:04    Titlul subiectului: 102025

Kaustik a scris:
In ritmul constructiilor actuale, de 8 statii in 20 de ani

9 statii. Ai uitat de Gorjului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Mar 02 Dec 2008 20:20:27    Titlul subiectului: 102033

A uitat si de Pantelimon Wink Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 02 Dec 2008 21:05:53    Titlul subiectului: 102040

Daca vreti asa, mai este si Basarab si Eroii Revolutiei... Very Happy
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 4 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community