|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Noi 2008 18:24:39 Titlul subiectului: |
101603 |
|
Metrou fără frontiere: magistralele noi vor ieși din Capitală23 Noi 2008 Doru Cireasa
http://www.cotidianul.ro/metrou_fara_frontiere_magistralele_noi_vor_iesi_din_capitala-65363.html
Peste 100 de stații noi, mai mult de 70 km de tunele - aceasta e rețeaua de care spune conducerea Metrorex că are nevoie Bucureștiul până în 2025. Pe hârtie, ea este făcută. Transpusă pe teren, ar costa peste 5 miliarde euro.
Conducerea Metrorex privește cu optimism până în 2025. Conducerea companiei a prezentat vineri, în cadrul seminarului “Infrastructura și transporturile României în perspectiva anului 2009”, organizat de revista “Finanțe și Afaceri”, propria sa viziune asupra dezvoltării metroului în următorii 16 ani. Oficialii companiei nu au putut prezenta și sumele necesare acestor investiții, afirmând că lipsesc studiile de fezabilitate care ar putea da valorile orientative ale acestora. Singurele estimări privesc viitoarea magistrală Drumul Taberei-Pantelimon, cu o valoare de 1,45 miliarde de euro. Calcule făcute de Cotidianul, pe baza costurilor presupuse de actualele proiecte, arată că valorile depășesc cinci miliarde de euro.
În afară de Magistrala V Drumul Taberei-Pantelimon, a cărei construcție ar putea începe anul viitor, Metrorex spune că mai este nevoie de alte magistrale noi sau de prelungirea celor existente.
Distanța medie între stații va fi de aproximativ 700 de metri, jumătate din cea actuală, de 1,5 kilometri. Actuala Magistrală IV Laromet-Gara de Nord, din care lipsește porțiunea Laromet-1 Mai, ar urma să fie prelungită până la Gara Progresu, în sudul Capitalei, cu 20 de stații. Nodurile cu celelalte magistrale vor fi în zonele Izvor (cu Magistrala I), Chirigiu (cu viitoarea Magistrală VII Colentina-Alexandria), Eroii Revoluției (cu Magistrala II) și în zona Izvorul Rece, intersecție cu viitorul inel de sud. Acesta va porni de la Dristor și va intersecta Magistrala II la Piața Sudului, Magistralele IV și VII, Magistrala V în zona Parcului Drumul Taberei, Magistrala III la Armata Poporului și se va termina la Crângași pe Magistrala I. Magistrala VII, nouă, va porni din zona Alexandria și va avea noduri la intersectarea inelului de sud a Magistralelor I (la Piața Unirii și la Obor), IV și V. Acest tronson nou se va sfârși în zona Colentina și va avea 25 de stații. Alt proiect prevede realizarea unui tronson de metrou care să pornească de la Piața Victoriei spre Expoziției și mai departe spre aeroporturile Băneasa și Otopeni. Toate aceste proiecte, care, potrivit directorului general Metrorex, Gabriel Mocanu, ar trebui definitivate în 2025, presupun ca rețeaua bucureșteană de metrou să ajungă la 161 de stații față de 49 în prezent, iar lungimea acesteia să crească de la 67 de kilometri de cale dublă la aproximativ 142 de kilometri. La o distanță medie între stații de 700 de metri, cele 112 stații noi ar însemna o lungime nou construită de 75 de kilometri.
După împânzirea Capitalei cu magistrale noi de metrou, gândurile Metrorex se îndreaptă spre zona metropolitană. Planurile prevăd extensia Magistralei II de la Pipera spre comuna Tunari și de la IMGB spre comuna Berceni, a Magistralei IV până la Buftea, a tronsonului III între Industriilor și localitatea Bolintin și de la Centură spre Glina. Magistrala V ar urma să fie extinsă într-o parte, până la Domnești, și în cealaltă, până la Brănești. Chiar dacă sunt în faza planurilor pe hârtie, Magistralele IV și VII vor ajunge într-un final la localitățile Jilava, 30 Decembrie, respectiv Mihăilești.
Planurile Metrorex sunt ambițioase și presupun alocații anuale de trei ori mai mari decât cele prezente în bugetul companiei. Luând în calcul că un kilometru din Magistrala V, între Drumul Taberei și Universitate, va costa 69 de milioane de euro, adică 623 de milioane de euro pentru nouă kilometri, rezultă că pentru cei 70 de kilometri noi de stații și tunele vor trebui alocate 5,25 miliarde de euro, adică 328 de milioane de euro în fiecare din cei 16 ani rămași. Aceasta fără a lua în considerație extensiile către zona metropolitană, precum și parcul rulant necesar. Pentru anul viitor, proiectul de buget al Metrorex are prevăzut pentru investiții 151 de milioane de euro, față de 90 de milioane de euro din acest an.
Construirea rețelei de metrou a Capitalei a început în 1975. În patru ani, până în 1979, au fost deschise primele șase stații, între Semănătoarea și Timpuri Noi, iar în zece ani au fost terminate alte 37 de stații. Din 1990 până în prezent au mai fost date în folosință șapte stații noi, adică Basarab, Grivița, 1 Mai, Grigorescu 2, 1 Decembrie, Policolor și Linia de Centură.
M5 tronson a revenit la forma initiala (Ghencea-Universitate) , 9 km si 14 statii ...Cine sa-l mai inteleaga pe acest director al Metrorex ? Vineri tot el declara ca tronsonul va avea 6.1 km , 8 statii si costa 330 mil euro...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.76 kb |
Vizualizat: |
de 21501 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.27 kb |
Vizualizat: |
de 21501 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 10:18:21 Titlul subiectului: |
101632 |
|
Cismigiu-Universitate, o statie de troleu, in timpul saptamanii flux mic de calatori la Cismigiu.
Cea mai mare gluma mi se pare Universitate-CA Rosetti Cred ca nu sunt nici 250 de metri intre statii
Calea Mosilor-Foisorul de Foc Alta gluma buna. Distanta este mai mica de 500 de metri, iar fluxurile de calatori de la Foisor sunt scazute, chiar si la orele de varf (stau in zona).
Cea mai tare faza: Foisor-Matasari Asta e chiar criminala. Ce flux de calatori exista la Matasari ? Poate dupa 12 noaptea
Matasari-Piata Iancului, sub 500 de metri, cat o statie de tramvai.
Sa zicem ca ar fi flux mare de calatori la Victor Manu, Stad. National, si foarte mare la Chisinau (Socului), Morarilor, Sf. Pantelimon si Granitul.
Nu stiu cine a facut acest proiect al noii magistrale (si probabil a luat si bani pentru asta), dar cel care a proiectat asa ceva da dovada de o mare neseriozitate cand propune statii cum ar fi: CA. Rosetti, Foisorul de Foc si mai ales Matasari
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 15:01:31 Titlul subiectului: |
101643 |
|
Distanțele mici între stații sunt bune, atrag și mai mulți leneși care așa vor renunța la mașini. Una dintre cele mai dezvoltate rețele de metrou pe care am văzut-o, cea din Paris (un oraș asemănător din unele puncte de vedere cu Bucureștiul - densitate foarte mare de locuitori), are în zona centrală exact în acest stil - stații foarte apropiate și multe linii, este un adevărat labirint în subsolul orașului. Bănuiesc că știu ei de ce le-au făcut așa.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 15:07:40 Titlul subiectului: |
101644 |
|
Eu sunt foarte curios unde este in proiect statia Universitatii 2 ( banuiesc ca exista un proiect... ). Dupa cum se stie Universitatii 1 este sub bd Balcescu , chiar inainte de pasajul pietonal . Daca Universitatii 2 va fi plasata in zona statuilor nu vad cum vor face corespondenta altfel decat demoland/refacand pasajul sau o parte din el (asta ca tot il renoveaza acum) . Daca Universitatii 2 va fi plasata in schimb in zona Teatrului National, atunci chiar ca este de ras sa mai faci statie la Rosetti...
Si alta chestie ciudata . Desi M4 si M5 se vor intersecta undeva in zona pod Hasdeu-piata Kogalniceanu nu vad prevazut vreun nod ..
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 16:52:43 Titlul subiectului: |
101656 |
|
sab a scris: |
Si alta chestie ciudata . Desi M4 si M5 se vor intersecta undeva in zona pod Hasdeu-piata Kogalniceanu nu vad prevazut vreun nod .. |
Cred ca nu si-au dat seama, dar cel mai bine ar fio ca nodul intre M4 si M5 sa fie la Cismigiu.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 17:22:39 Titlul subiectului: |
101658 |
|
In schimb au prevazut nodul cu mult prea indepartata M7 Rahova-Colentina...
Am observat ca pana acum M4 trecea pe la podul Hasdeu si acolo era preconizat nodul M4-M5 (cred ca in zona benzinariei Petrom ) , dar probabil ca si-au dat seama ca ar fi greu in aceasta situatie ca M4 sa mai ajunga sa intersecteze M1/M3 la Izvor si apoi sa o ia la dreapta spre Marriott.
Varianta cu Cismigiu ar merge numai daca M4 ar veni la Izvor pe sub Schitu Magureanu (asta cred ca ar insemna sa mearga si pe sub strada Cobalcescu , destul de ingusta..) si atunci ar merge chiar un nod M1/M3-M4-M5 in zona ....
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 17:29:35 Titlul subiectului: |
101659 |
|
Dupa parerea mea mai bine il fac pe M4 sa se intersecteze M7 la Piata Regina Maria. Astfel M4 de la Izvor ar merge drept inainte, si ar putea construi o statie la Piata Constitutiei.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 17:52:57 Titlul subiectului: |
101660 |
|
Ar fi un pic mai greu in varianta asta ca M4 sa ajunga de la Piata Regina Maria la Eroii Revolutiei , dar nu imposibil . Traseul M4 pt care se opteaza vad ca este str Izvor,Puisor, bd Tudor Vladimirescu-Chirigiu (unde este nodul M4-M7) . Probabil ca s-au mai gandit sa preia din fluxul de pe 13 Septembrie (care ramane fara speranta de vreun metrou), Panduri , Progresului si T Vladimirescu ( ultimele 2 cu mari proiecte rezidentiale anuntate in foste zone industriale) .Macar sa se apuce sa faca ceva ...
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 04:00:00 Titlul subiectului: |
101696 |
|
Eu mă întreb cum au să sape stații la Cal. Moșilor, Foișorul de Foc, Mătăsari?
Rețeaua stradală de deasupra nu e îndeajuns de lată ca să ai stația numai sub ea, ci va trebui să te bagi și sub clădiri... iar cu solul din București...
Eu cred că stațiile ar trebui să fie: Universistate, Cal. Moșilor, Foișorul de Foc *, P-ța Iancului, Stad. Lia Manoliu, Chișinău, Șos. Morarilor/Șos. Fundeni, Spit. Pantelimon, Granitul/Cora.
* la Foișorul de Foc există ceva flux de călători, iar, în plus mai sunt și 2 spitale prin zonă (cel de ortopedie de la Foișor și cel militar, puțin mai spre est de Foișor).
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 16:32:00 Titlul subiectului: |
101716 |
|
Statii apropiate nu sunt bune la noi pentru ca sigur nu vor fi metrourile suficient de dese cat compenseze pentru opririle dese...
Cel mai ok ar fi Eroilor - Kogalniceanu - Universitate - Mosilor (sau Izvorul Rece, ca acolo e si loc) - Iancului etc. Cine e suficient de sprinten cat sa urce si coboare scari la metrou sau sa bata la picior pasaje pietonale, poate merge pe jos 2-3 sute de metri pana in zone gen Cismigiu, Rosetti, Armeneasca, Foisor si altele...
|
|
Sus |
|
|
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 17:13:55 Titlul subiectului: |
101719 |
|
Opririle dese sunt compensate de fluxul mai mic din fiecare stație. Decât o stație arhi-plină în care urcarea și coborârea se fac greoi și în care trebuie să se roage mecanicul de călători să se îndepărteze de marginea peronului și să permită închiderea ușilor, mai bine 2 stații în care totul se face în câteva secunde.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 18:19:54 Titlul subiectului: |
101724 |
|
Timpul ar fi egal, dar costurile pentru doua statii sunt duble fata de costul unei singure statii
Pe distante scurte se pot lua mijloacele de suprafata. Metroul a fost gandit in Bucuresti pentru calatorii dinspre periferie spre centru, care parcurg distante mari (vezi distante gen Obor - Stefan cel Mare sau Dristor - Nicolae Grigorescu)
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 18:36:08 Titlul subiectului: |
101727 |
|
mrM a scris: | Eu mă întreb cum au să sape stații la Cal. Moșilor, Foișorul de Foc, Mătăsari?
Rețeaua stradală de deasupra nu e îndeajuns de lată ca să ai stația numai sub ea, ci va trebui să te bagi și sub clădiri... iar cu solul din București...
|
Ar putea sa faca statii cu peroanele suprapuse . Am vazut in afara in zonele cu strazi inguste statii unde peroanele nu comunicau la nivelul liniilor , iar din vestibul sau chiar de afara trebuia sa te uiti bine pe unde cobori altfel luai in directie gresita . Probabil ca si tunelurile erau suprapuse .
|
|
Sus |
|
|
cavver
Data înscrierii: 07/Sep/2008 Ultima vizita: 28/Aug/2011 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 21:35:48 Titlul subiectului: |
101734 |
|
In Paris exista locuri in care ajungi din 3 statii (i.e. Opera ) . Pana acuma n-am auzit sa fi murit cineva de ras din cauza asta. In momentul in care o sa existe acele statii , o sa existe si trafic intre ele .
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 08:34:47 Titlul subiectului: |
101748 |
|
Eu personal sunt impotriva distantelor mici intre statiile de metrou in Bucuresti. Dupa parerea mea, distanta medie de 1,2 km intre statii la metrou pentru Bucuresti este foarte buna. Ar trebui reorganizat si transportul de suprafata, in asa fel incat sa existe legaturi intre statii.
Sa nu mai comparam totusi Bucurestiul cu Parisul, exista diferente mari. In primul rand reteaua stradala este diferita.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 17:53:19 Titlul subiectului: |
101768 |
|
Prea multe statii pe noile magistrale, statii care vor ajuneg sa se incurce unele pe altele. ideal ar fi:
M5 - Ghencea (la capatul lui 368), Brancusi-Romancierilor (una din ele), Drumul Taberei, Favorit-Orizont, Razoare, Eroilor, UNiversitate, Mosilor, Foisorul de Foc, Iancului, Stadionul National, Delfinului/Socului/Chisinau (ce denumire se potriveste), Morarilor, Granitul, Pantelimon.
M6 - Alexandriei, Piata Rahova, Chirigiu-Sebastian (in zona respectiva), Cosbuc, Piata Uniirii, Mosilor 2, Eminescu, Obor2, D-na Ghica, Fundeni, Helitube, Voluntari.
Sunt destule statii, care corespund cu nodurile de trafic principale; toate hartile cu noile linii propuse arata de parca ar fi tramvaie subterane.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 18:19:52 Titlul subiectului: |
101771 |
|
Cred ca asa ar fi cel mai bine:
M5: Ghencea (la capatul lui 11, 41, 47, 122, 126, 221 si 302) - Raul Doamnei (la jumatatea strazii intre Ghencea si Drumul Taberei) - Valea Argesului (la intersectia cu Drmul Taberei) - Valea Ialomitei (la intersectia cu Drumul Taberei) - Romancierilor - Parc Drumul Taberei - Favorit - Orizont - Academia Militara - Eroilor - Hasdeu - Cismigiu - Universitate - Mosilor - Iancului - Victor Manu - Stadion - Piata Delfinului - Morarilor - Granitul - Pantelimon
M6: Alexandria (la capatul lui 96 si 226) - Piata Rahova - Liberty Center - Piata Regina Maria - Piata Unirii - Mosilor - Mihai Eminescu - Obor - Doamna Ghica - Fundeni - Carrefour Colentina - Europa - Voluntari (la Praktiker)
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 19:28:21 Titlul subiectului: |
101775 |
|
Oricum fiecare va face alegerile dupa experienta si nevoile personale
Totusi ar trebui sa se faca niste studii clare sau chiar niste voturi inainte sa se demareze, vorba lui Rosetti, constructia unor tramvaie subterane
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 01 Dec 2008 02:03:13 Titlul subiectului: |
101947 |
|
Toata lumea care a pomenit de magistrala de metrou Colentina/ Voluntari - Alexandria nu a propus si o varianta de extensie catre Magurele la IFA. Sunt destui oameni si mai ales studenti care au nevoie s-ajunga in Bucuresti. Studentii din Magurele care vor s-ajunga in Bucuresti trebuie sa se inghesuie in maxi-taxi (autobuzele 303 si 306 au fost scoase din circulatie sau scurtate pana la intrarea in Magurele) alta varianta de transport catre oras neexistand.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Dec 2008 12:04:05 Titlul subiectului: |
101954 |
|
Deocamdata cred ca ar fi bine sa definitiveze M4 pana la Gara Progresu si sa construiasca odata M5 inainte sa se apuce de alte magistrale . De fapt M6 Rahova-Colentina nici nu a fost declarat obiectiv de investitie , asa ca mai are de asteptat ani buni. Sa vedem cat mai repede acoperit tot Bucurestiul cu linii de metrou si apoi sa incepem sa ne gandim la zonele adiacente. Dar in ritmul actual nu vad nici 2050 ca data de finalizare a retelei din Bucuresti (M4-M7+ semiinelul sudic...).
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 01 Dec 2008 15:38:14 Titlul subiectului: |
101965 |
|
Cred ca ar trebui stabilite niste prioritati in materie de magistrale ce ar trebui construite/ finalizate.
In ritmul constructiilor actuale, de 8 statii in 20 de ani, au sa termine toate ideile si visurile lor in cel putin 100-150 de ani (cand probabil metroul va fi deja demodat si vor aparea alte mijloace de transport, eventual teleportarea...).
Comunistii, pe care-i blameaza tot mai multa lume, au facut, printre putinele lucruri bune, metroul in 11 ani toata harta pe care o vedeti acu, mai putin extensiile la 1 Mai si Centura... 11 ani - kilometri de metrou iar noi in 20 de ani cateva sute de metri... Daca era sa ne apucam de metrou dupa 1989 acum Bucurestiul era probabil paralizat la propriu si in adevaratul sens al cuvantului (de pe blocurile si-asa negre am fi luat funinginea cu spaclul) iar "reteaua" de metrou numara probabil 1 km maxim si 4-5 statii... Inainte era disciplina si frica de lege (daca intarziai cu lucrul sau furai din materiale stiai c-ai s-o patesti urat)... Acum nu mai exista nici frica de moarte macar... d-apai de legi...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Dec 2008 18:57:04 Titlul subiectului: |
102025 |
|
Kaustik a scris: | In ritmul constructiilor actuale, de 8 statii in 20 de ani |
9 statii. Ai uitat de Gorjului.
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Mar 02 Dec 2008 20:20:27 Titlul subiectului: |
102033 |
|
A uitat si de Pantelimon
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 02 Dec 2008 21:05:53 Titlul subiectului: |
102040 |
|
Daca vreti asa, mai este si Basarab si Eroii Revolutiei...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|