|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 11:07:00 Titlul subiectului: |
92030 |
|
aproape toate autobuzele urbane din BARLAD
1(MAN)-2(Neoplan)-5(MAN)-6(Mercedes)-7(Mercedes)-8(MAN)-9(VOLVO)-10(NAW)-13(MAN)-14?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114 kb |
Vizualizat: |
de 49781 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.95 kb |
Vizualizat: |
de 49780 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.92 kb |
Vizualizat: |
de 49779 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.07 kb |
Vizualizat: |
de 49778 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.87 kb |
Vizualizat: |
de 49777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.63 kb |
Vizualizat: |
de 49776 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.07 kb |
Vizualizat: |
de 49775 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.07 kb |
Vizualizat: |
de 49774 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.47 kb |
Vizualizat: |
de 49773 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.43 kb |
Vizualizat: |
de 49771 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 11:25:20 Titlul subiectului: |
92032 |
|
autobuze care au fost ale Barladului.......
1. fostul 02 la BARLAD acum 7009 la IASI
2. fostul 06 la BARLAD acum 9307 la IASI
3. fostul 06 la BARLAD acum 7005 la IASI
4. fostul 07 la BARLAD acum 7004 la IASI
5. fostul 02 la BARLAD acum 7007 la IASI
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.71 kb |
Vizualizat: |
de 49771 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.02 kb |
Vizualizat: |
de 49770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.95 kb |
Vizualizat: |
de 49769 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.28 kb |
Vizualizat: |
de 49768 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.21 kb |
Vizualizat: |
de 49766 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.77 kb |
Vizualizat: |
de 49765 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.73 kb |
Vizualizat: |
de 49764 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.84 kb |
Vizualizat: |
de 49762 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.83 kb |
Vizualizat: |
de 49760 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.83 kb |
Vizualizat: |
de 49759 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 11:41:34 Titlul subiectului: |
92035 |
|
autobuze care au fost ale Barladului.......
6. fostul 15 la BARLAD acum 7006 la IASI
7. fostul 16 la BARLAD, fost 7012 la IASI, inlocuit cu alt 7012 aproape la fel
8. 04 acum la BARLAD
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.95 kb |
Vizualizat: |
de 49756 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.32 kb |
Vizualizat: |
de 49755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.09 kb |
Vizualizat: |
de 49753 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.67 kb |
Vizualizat: |
de 49752 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.09 kb |
Vizualizat: |
de 49751 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.26 kb |
Vizualizat: |
de 49737 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către mariooo la Mie 16 Apr 2008 12:20:03, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 12:00:28 Titlul subiectului: |
92036 |
|
Fostele autobuze ale transportului local in Barlad care acum fac curse speciale si legatura cu 2 comune limitofe Barladului
1.VS01GSB
2.VS01GSCsiVS01GSD (cele din mijloc)
3.VS01GSE(descompletat)
4.VS01GSF
5.VS01GSG
6.VS02KHD
7.VS02KLP
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.27 kb |
Vizualizat: |
de 49748 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.99 kb |
Vizualizat: |
de 49747 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.11 kb |
Vizualizat: |
de 49746 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.87 kb |
Vizualizat: |
de 49745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.92 kb |
Vizualizat: |
de 49744 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
171.63 kb |
Vizualizat: |
de 49743 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.83 kb |
Vizualizat: |
de 49742 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 24 Aug 2008 16:32:10 Titlul subiectului: |
97342 |
|
Toate autobuzele UNISTIL-ului ce le-am gasit pe traseu pe 21aug08 la BARLAD
1. 01
2. 04
3. 05
4. 06 adus de la IASI
5. 07
6. 08
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.43 kb |
Vizualizat: |
de 49389 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.44 kb |
Vizualizat: |
de 49388 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.86 kb |
Vizualizat: |
de 49387 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.56 kb |
Vizualizat: |
de 49386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.54 kb |
Vizualizat: |
de 49385 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 24 Aug 2008 16:36:31 Titlul subiectului: |
97343 |
|
si restul de autobuze intilnite pe 21aug2008:
7. 10
8. 13
9. 14
10. 15
11. o poza cu un autobuz descompletat in locul unde gareaza autobuzele de la UNISTIL. Celelalte autobuze din poza sunt ale URBANTRANS firma ce a pierdut traseele urbane in defavoarea UNISTIL, acum au 2 trasee in comunele limitrofe si multe curse conventie .
12. intrare la URBANTRANS si UNISTIL
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.4 kb |
Vizualizat: |
de 49384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.06 kb |
Vizualizat: |
de 49383 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.83 kb |
Vizualizat: |
de 49382 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.94 kb |
Vizualizat: |
de 49381 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.06 kb |
Vizualizat: |
de 49380 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.65 kb |
Vizualizat: |
de 49379 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Apr 2009 21:23:15 Titlul subiectului: |
109467 |
|
Identificarea originii unor vehicule (multumesc unui bun prieten din Elvetia):
- VS-03-MCO - ex-TPG Geneva (Elvetia). A circulat pentru scurt timp in Uster (Elvetia). In prezent se afla la Iasi (tot SC Unistil SRL).
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 15 Sep 2009 10:35:54 Titlul subiectului: |
116878 |
|
Unistil-ul pare sa fie liderul absolut in ceea ce priveste castigarea licitatiilor pentru traseele din oras. Si asta pentru ca modul in care a fost conceput caietul de sarcini pentru licitatia transportului public convine in proportie de 100% acestui operator, defavorizandu-i totodata pe ceilalti competitori.
Articolul de mai jos apartine cotidianului "Monitorul de Vaslui", editia din 26.06.2009:
"Cine conduce „Autobuzul“?!
Sume semnificative vor iesi din buzunarele bârladenilor si vor intra în cele ale transportatorilor locali care au actionat în instanta Consiliul Local pe motiv ca nu au fost primiti pe trasee. Dar afacerea “Autobuzul” este mult mai profitabila, asa ca astfel de “maruntisuri” chiar nu conteaza. Ce conteaza este ca “placinta” numita transport public local pare sa fie coapta pentru un singur mesean. Totul este “beton” – în sensul ca demersurile facute pâna în prezent sunt perfect legale – ceea ce face ca meseanul sa o poata mânca fara teama unei eventuale indigestii. Lasând la o parte metaforele culinare, acesta transportator aparent privilegiat este chiar cel din cauza caruia municipalitatea plateste cu vârf si îndesat. Si va mai plati! Colac peste pupaza, noul caiet de sarcini pentru licitatia transportului public din Bârlad este extrem de “interesant”, sustin potentialii participanti: a fost întocmit astfel încât criteriile sa poata fi îndeplinite doar de… “meseanul” pomenit! Asa sa fie? L-am întrebat chiar pe primarul Constantin Constantinescu, iar edilul nu a ezitat sa ne raspunda. În transportul public de calatori sunt în joc sume foarte mari. Transportatorii, altii decât fostul concesionar, sustin ca, zilnic, un singur autobuz aduce cel putin 10 milioane lei vechi, iar în Bârlad circula zilnic 10-12 autobuze. Miercuri, în cadrul sedintei ordinare a Consiliului Local, a fost luat în duscutie si un proiect de hotarâre tematic, vizând aprobarea caietului de sarcini pentru concesionarea acestui serviciu al Primariei, dar si prezentarea modelului de contract de concesiune. Interesant. Dupa ce s-au uitat în caietul de sarcini, transportatorii au spus un singur lucru: cei care l-au întocmit au fost foarte… atenti. În document nu este nici o încalcare a legii, totul fiind foarte corect. Cu toate acestea, operatorii din domeniu vin cu o explicatie suplimentara, care miroase a “dedicatie”… “Nu ma înscriu la licitatie. Cum sa ma înscriu? Ce sanse am eu, un transportator ca oricare, în conditiile în care caietul de sarcini a fost întocmit strict pe calapodul firmei Unistil?! Se vorbeste acolo despre un parc auto cu anumite dotari, despre o platforma, despre niste investitii, despre experienta etc. Ce mai, exact ce detine în prezent Unistil! Le sugerez celor care au naivitatea sa creada ca au sanse la aceasta licitatie sa stea cuminti. Nici Mercedes n-ar putea îndeplini conditiile pe care deja fostul concesionar le îndeplineste! În schimb, trebuie remarcat ca documentul este perfect legal si nu îl poate “bate” nimeni în instanta”, spune Dan Taga, un transportator cu vechime în domeniul tentativelor (esuate) de a intra pe traseele din Bârlad. Asadar, Unistil. Este aceeasi firma care a avut pâna acum în grija transportul din Bârlad si care, cu siguranta, se va înscrie o data la licitatie. Si, de ce sa nu se înscrie, daca si cerintele o avantajeaza?! “Va spun ca nu am posibilitati sa ma înscriu la acea licitatie, oricât as vrea! În schimb, ascultati ce va spun eu: tot Unistil va câstiga, sigur! Caietul de sarcini este, de fapt, o prezentare a activitatii acestei societati. De unde posibilitati la mine sa ma bat cu ei? Ma gândeam la un leasing, la o investitie serioasa în acest domeniu… Degeaba! Nu ma pot baga pentru ca nu am vechime, nu am parc sau mai stiu eu ce…”, declara Sorin Radescu, un alt transportator care nu a intrat pe traseele orasului, în ciuda încercarilor din ultimii ani. Nu întâmplator i-am contactat pe cei doi transportatori. Acum doua zile, din conturile Primariei Bârlad a fost deblocata suma de 340 milioane lei vechi. Ne-am întrebat unde s-au dus acesti bani, în conditiile în care conducerea institutiei “urla” de luni bune ca bugetul este grav avariat, si am aflat ca banii au avut destinatia “cheltuieli de judecata”. Proces? De când? Cu cine? Evident, cu Taga si Radescu. Cei doi au obtinut sentinte definitive si executorii într-o parte din procesele intentate municipalitat ii, pentru ca nu au fost acceptat i sa presteze servicii de transport. Ei si înca un patron de firma de transport jubileaza: au deja în conturi în total 450 milioane lei vechi, întrucât le-au mai fost facute niste plati. Si mai au de scos din bugetul local alte circa 600 milioane lei vechi. Deocamdata. “Ani la rândul nu am reusit sa batem acest sistem, pâna acum. Toate instantele ne-a dat câstig de cauza si acum începem sa ne recuperam doar banii cheltuiti cu procesele. Sunt multe la mijloc! Nu s-ar fi ajuns aici, în schimb, daca s-ar fi respectat legea”, a explicat Taga. Surse din anturajul acestora spun ca cele trei societati s-au constituit în parte civila si cer daune materiale deloc mici. Un punct de plecare ar fi minim de 200 milioane lei vechi pentru fiecare societate în parte. Informatia a fost confirmata de administratorii a doua din cele trei firme în cauza. Calculul este simplu: bugetul Bârladului pierde dintr-un foc peste un miliard si jumatate de lei. De ce? Raspunde primarul Constantin Constantinescu. “Caietul de sarcini a fost întocmit de catre comisia de specialitate din cadrul Primariei Bârlad iar eventualele nemul- tumiri, fie ele din partea unor societati comerciale sau a unor reprezentanti ai acestora, se pot adresa, în scris, institut iei. Pe cine sa favorizeze? De unde stiu ca eu Unistil se va înscrie la licitatie? Poate nu se înscrie… Cine stie? Dupa parerea comisiei, toate prevederile din caiet sunt perfect legale iar eu nu pot decât sa îmi doresc sa câstiga firma care e mai tare. Despre cele 340 milioane lei vechi, cu titlul de “cheltuieli de judecata”, chiar nu îmi amintesc. Nu stiu ce plati s-au facut ieri (24 iunie, n.r.)”, a declarat primarul Constantinescu."
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 09 Oct 2009 07:20:27 Titlul subiectului: |
118183 |
|
Autobuzele care circula in octombrie 2009 in Barlad:
1-2-3-4-5-6-7-8-10-11-14-15-31
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.65 kb |
Vizualizat: |
de 47389 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.3 kb |
Vizualizat: |
de 47388 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.04 kb |
Vizualizat: |
de 47387 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.95 kb |
Vizualizat: |
de 47385 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.99 kb |
Vizualizat: |
de 47384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.54 kb |
Vizualizat: |
de 47383 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.96 kb |
Vizualizat: |
de 47382 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.87 kb |
Vizualizat: |
de 47381 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 09 Oct 2009 07:38:19 Titlul subiectului: |
118186 |
|
Aproape toate sunt aduse de la Iasi, sunt reparate capital si vopsite.
Ikarusul galben si Rocarul12UDM sunt singurele autobuze ramase de la fostul TransUrban si sunt folosite pentru transportul tip Conventie la o fabrica de Confectii de linga Barlad.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.28 kb |
Vizualizat: |
de 47380 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.79 kb |
Vizualizat: |
de 47378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.57 kb |
Vizualizat: |
de 47377 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.09 kb |
Vizualizat: |
de 47376 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.71 kb |
Vizualizat: |
de 47375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.11 kb |
Vizualizat: |
de 47373 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 09 Oct 2009 07:55:25 Titlul subiectului: |
118187 |
|
Si aspecte din zona casarilor:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.76 kb |
Vizualizat: |
de 47371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.89 kb |
Vizualizat: |
de 47370 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.18 kb |
Vizualizat: |
de 47369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.41 kb |
Vizualizat: |
de 47368 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 30/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Mar 03 Noi 2009 08:12:19 Titlul subiectului: |
119385 |
|
Se pare ca transportul public din Barlad este efectuat de o alta firma numai ca nu se stie cine
Evenimentul.ro a scris: | În cele din urmă, transportul public de călători din Bîrlad și-a găsit un "nou stăpîn". La finele săptămînii trecute, Comisia de licitație din cadrul Primăriei Bîrlad a desemnat un cîștigător din cele trei firme înscrise. Însă, cît privește identitatea acestuia, nimeni nu știe sau mai bine zis nimeni nu a dorit să spună care este firma care va presta acest serviciu în următorii șase ani, scrie Obiectiv de Vaslui.
Această "secretomanie" a fost întărită chiar și de viceprimarul Traian Petcu, nimeni altul decît președintele Comisiei de licitație: "Într-adevăr, cert este că avem un cîștigător clar. În urma analizării ofertelor a fost desemnată firma cîștigătoare, dar nu vă pot spune mai multe. Conform legislației în vigoare nu avem dreptul să facem publice astfel de informații pînă ce Consiliul Local nu va valida rezultatul licitației. Așa este metodologia, asta spune legea, astfel încît nu vă pot furniza nici un fel de informație pe acest subiect".
Anunțarea rezultatului licitației se va face în cadrul unei ședințe a Consiliului Local Bîrlad, care se va desfășura în cursul acestei săptămîni. Atunci, după ce consilierii municipali vor valida rezultatul (și e puțin probabil că nu se va întîmpla așa), se va putea trece la ceilalți pași, cum ar fi încheierea și parafarea contractului dintre municipalitate și firma respectivă.
În cursa pentru adjudecarea transportului public de călători s-au înscris trei firme: SC Transaccept SRL Bîrlad, SC C&I Comserv SRL București și SC Unistil SRL Negrești. La prima strigare, SC C&I Comserv București a fost exclusă pe motiv că ar avea datorii la bugetul de stat. Ulterior, ca urmare a contestației, comisia de licitație a reprimit-o în cursă. |
http://www.evenimentul.ro/articol/licitatie-secret-de-stat.html
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 03 Noi 2009 14:58:43 Titlul subiectului: |
119416 |
|
Citat: | La prima strigare, SC C&I Comserv București a fost exclusă pe motiv că ar avea datorii la bugetul de stat. Ulterior, ca urmare a contestației, comisia de licitație a reprimit-o în cursă. | Normal că au reprimit-o, doar e firma de dube a lui Mitrea.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 09 Dec 2010 18:14:12 Titlul subiectului: Autobuze pentru transport local din Barlad |
137315 |
|
Este foarte bine ca au inlocuit microbuzele cu 9 autobuze, chiar daca sunt second-hand. Cine stie, poate peste ani vor circula si la Barlad autobuze "Mercedes-Citaro" sau macar IRIBUSURI noi (cum sunt la Vaslui).
In legatura cu rutele de transport in comun in Barlad, in afara de cele doua principale (IRB-GARA si IRB-Liceu), si pe celelalte rute (spre cartierele Munteni, Podeni, Deal, Cotu-Negru, Tuguiata) ar trebui introduse autobuze sau macar minibuze (in functie de numarul de calatori).
Dupa parerea mea, Barladul poate fi cel mai frumos oras din judet, avand multe cladiri vechi, de patrimoniu, si multe zone cu case (spre deosebire de Vaslui, unde vezi aproape numai blocuri).
Cateva idei pentru dezvoltarea si modernizarea Barladului si imbunatatirea transportului in comun urban de aici:
-refacerea completa a retelei de apa-canal (este cea mai veche si deteriorata retea din judet) si extinderea ei in toate cartierele orasului.
-asfaltarea tuturor strazilor din oras
-realizarea soselei de centura
-reabilitarea cladirilor vechi (in primul rand- Casa Rosie, Muzeul Vasile Parvan, Teatrul Victor Ioan Popa etc)
-pastrarea zonelor traditionale de case (in cartierele de case sa nu se permita constructia de cladiri de birouri si de blocuri)
-reabilitarea completa a zonelor de agrement Gradina Publica si Prodana
O extindere masiva a Gradinii Publice se poate face in zona verde, situata la nord de cartierul Cotu Negru (aici se poate amenaja si partie de schi).
-regandirea sistemului de semaforizare
-pe terenurile virane, realizarea de parcuri si parcari
-largirea (pe cat posibil) a Bulevardului Epureanu, si in continuuare a strazilor: Gheorghe Doja, Tudor Vladimirescu, Cerbului (pana la Confectii; s-ar crea o a doua axa nord-sud, si eventual s-ar putea creea si sens unic pe Bdul. Republicii);
-largirea (pe cat posibil) Bdul. Vasile Parvan, pe traseul: intersectie FEPA, pod Pescarie, Piata, Gara.
-reabilitarea zonei Bdul Primaverii- Gura Leu- Cerbul de Aur (in special in zona Gura Leu, unde se afla "ramasitele" a ceea ce trebuia sa fie termocentrala Barlad)
-reabilitarea strazii Ferastraielor (intre Gara-Confectii)
-largirea strazilor de acces in cartiere: pod Pescarie-Podeni, Pod Pescarie- strada Alexandru Vlahuta, 1 Decembrie 1918, Lascar Catargiu, Tudor Vladimirescu
-realizarea unei noi strazi, care sa lege direct Gara/Autogara, cu cartierele Munteni si Podeni. Aceasta ar trebui sa plece de la autogara, sa mearga paralel cu calea ferata, sa traverseze paraul Valea Seaca, sa mearga mai departe paralel cu calea ferata, apoi paralel cu linia ferata industriala, sa iasa la capatul strazii Alexandrul Vlahuta si apoi la intersectia FEPA.
-In felul acesta, s-ar creea o "centura interioara", pe traseul: Confectii-Strada Ferastraielor- Gara/Autogara- noua strada- intersectie FEPA- Strada Vasile Voiculescu- Strada Plevnei- Strada Tudor Vladimirescu- Intersectie Confectii.
-Atunci cand dezvoltarea orasului o va face necesara, pe aceasta "centura interioara" se poate avea in vedere si introducerea de troleibuz sau tramvai.
-Pe axa nord-sud (Rulmentii-Confectii, cu ramificatie spre Gara), in viitor se poate avea in vedere si introducerea de troleibuze (Bdul. Republicii este destul de larg, ceea ce permite chiar realizarea unei benzi speciale pentru troleibuzele ghidate optic IRIBUS-CIVIS).
-Dezvoltarea zonelor industriale sa se faca in nord (platforma Rulmentii) si in sud (platforma Confectii).
-Constructii de blocuri de locuinte sau cladiri de birouri se poate realiza in zona cuprinsa intre Bdul. Vasile Parvan si strada Mihai Viteazul, pana la Paraul Valea Seaca si Pod Pescarie.
-reabilitarea Garii (dar cu pastrarea arhitecturii originare) si constructia (pe accelasi amplasament) a unei autogari noi si moderne.
|
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 08 Aug 2011 18:11:18 Titlul subiectului: |
147452 |
|
O imagine de acum cateva zile, cu unul dintre autobuzele barladene.
Am circulat si eu cu un astfel de autobuz si conditiile mi s-au parut decente, ba chiar mi-a starnit o amintire acea taxatoare ce statea in dreptul usii 2.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
682.25 kb |
Vizualizat: |
de 43113 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Feb 2014 18:14:21 Titlul subiectului: |
170952 |
|
Autobuzele barladene par sa fie in conditie buna din ce vad pe aia.Totusi, daca nu se supara nimeni, am sa imi expun si eu o parte din ideile mele pentru modernizarea acestui oras:
-reasfaltarea Bulevardului Republicii(drumurile din oras sunt banale)
-reasfaltarea si largirea Bulevardului Epureanu
-reasfaltarea Bulevardului Primaverii
-reasfaltarea Strazii Dragos Voda
-reabilitarea a mai multor cladiri istorice si a mai multor blocuri
-reabilitarea garii
-construirea unei noi autogari
-construirea centurii
-inlocuirea autobuzelor cu trepte cu unele Low-Floor
-reasfaltarea si largirea Strazii Mihai Viteazul
-reasfaltarea Strazii Vasile Parvan si Ioan Popescu
-construirea unei retele de troleu(aici va fi mai lung, pentru ca includ si traseele).Traseul 1:
Rulmeti SA-Spitalul de Urgenta Elena-Scoala Generala nr.8-Parcul Central-Primaria-Hotel Moldova-Piata 9 Mai-Biserica Catolica-Confectii-Liceul Mihai Eminescu
Traseul 2:
Acelasi ca Traseul 1, doar ca la Piata 9 Mai face la stanga pe Primaverii si ajunge la Gara
-modernizarea scolilor si liceelor
-curatarea parcurilor si amenajarea a inca cateva in locurile posibile
-repararea retelei de canal
-redeschiderea fabricilor inchise sau cel putin intretinerea celor care mai sunt
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 07 Feb 2014 09:49:49 Titlul subiectului: Autobuzele din Barlad |
170970 |
|
Desi e off-topic, sa analizam pe rand aceste propuneri
-Industria
Desi fata de Vaslui (unde aceasta a disparut aproape cu totul), in Bârlad din fericire mai exista inca, desi mult sub ce era in 1990. Rulmentii SA de la 9000 de salariati atunci, astazi daca mai sunt 2000 de salariati, FEPA SA din cate stiu mai functioneza, la fel si Vigonia SA. In schimb fosta Abrom SA nu mai exista. Acestea erau cele 4 mari unitati de pe platforma barladeana.
Mai functioneza si fabrica de confectii si cea de ulei.
In schimb fosta fabrica de prelucrarea tutunului si cea de vata pentru constructii nu mai functioneza.
Asadar cerere de transport, care sa justifice utilizarea autobuzelor (la orele de varf si a celor articulate) ar fi numai pe cele doua linii- Rulmentul-Gara si Rulmentul- Liceul Mihai Eminescu.
-Sistemul de apa-canalizare
Intradevar, aici este o mare problema. Si in cauza vechimii instalatiilor, dar si a configuratiei terenului (in special in zona garii terenul fiind jos nu permite scurgerea gravitationala, ceea ce ar necesita realizare de lucrari speciale-statii de pompare/repompare).
Exista un proiect aprobat si care urmeaza a demara in primavara acestui an , prin care pana la sfarsitul anului 2015, toate sistemele de apa-canalizare si statiile de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Bârlad, Husi si orasul Negresti urmeaza a fi reabilitate.
-Cladirile vechi de patrimoniu
In Bârlad, spre deoasebire de Vaslui, dupa 1968, nu s-a demolat masiv, pastrandu-se multe cladiri vechi, ce dau un aer aparte orasului. Unele au fost reabilitate (muzeul Vasile Parvan), altele nu.
Apoi orasul are si avantajul ca exista multe cartiere de case- nu vezi numai blocuri ca la Vaslui.
-Alte dotari edilitare
Cinematograf nu exista (dar este in proiect reabilitarea fostului cinematograf), au un parc la teatru si gradina publica destul de bine amenajate, o casa de cultura.
Ca si locuri de agrement, trebuie amenajat lacul Regie si Prodana.
De asemenea, in interiorul orasului, trebuie amenajat paraul Valea seaca.
-Strazile
Cu precadere ar trebui amenajate acele strazi care sunt folosite de mijloacele de transport in comun, apoi strazile ce asigura legatura intre cartiere. Acestea ar fi strada Tecuciului, Bdul. Republicii, strada general Vasile Milea (intre Confectii SA si Gara), Bdul. Primaverii, Strada Mihai Viteazul (de la Gara/Autogara la podul pescariei), strada Alexandru Vlahuta, strada Capitan Grigore Ignat, axa formata din Bdul. Epureanu, strada Dragos Voda, strada Mihai Eminescu (aceasta axa fiind paralela cu Bdul. Republicii se poate avea in vedere introducerea unor sensuri unice), strada Victoriei, strada 1 Decembrie 1918 (asigura legatura cu cartierele de case din vestul orasului), strada Cerbului, strada Gheorghe Doja.
Apoi in perspectiva se poate avea in vedere constructia unei strazi care sa asigure o legatura mai directa intre gara si cartierele Munteni si Podeni, astfel strada ar urma sa plece de la gara/autogara, sa mearga paralel cu calea ferata. Ai apar doua probleme, traseul strazii urmând a trece prin incinta fabricii de ulei, apoi prin incinta actualului cimitir (care ar putea fi relocat eventual). Apoi pod peste paraul Valea seaca, urmând apoi traseul strazii Dochia. Apoi din zona Abatorului mers paralel cu calea ferata industriala, pentru a se uni in final cu strada capitan Grigore Ignat.
In privinta centurii ocolitoare, este in proiect de multa vreme.
-Transportul urban in comun
Aici primaria ar trebui când face caietul de sarcini sa impuna firmei castigatoare niste conditii mai stricte- sa aiba in parc 30 de autobuze de mare capacitate noi (bineinteles ca-mi doresc sa vad circulând si la Bârlad autobuze Mercedes-Citaro de ultima generatie) pentru cele doua linii urbane principale, sa aiba in parc un numar de 20 minibuze noi pentru liniile spre cartierele de case, o baza de intretinere dotata cu utilaje de intretinere adecvate si personal calificat. Trebuie amenajate si statiile.
Deocamdata e bine ca s-au inlocuit microbuzele cu aceste autobuze, chiar daca sunt second-hand.
In privinta troleibuzelor, a existat un proiect in acest sens in 2001, stalpii montati pe Bdul. Republicii putând sustine o eventuala retea de troleibuze.
-Transportul in exterior
Statia CFR Bârlad are o cladire inaugurata in 1968, echipata cu o instalatie CED-CR-3. Din pacate cladirea de calatori necesita reparatii majore, fiind puternic degradata.
In plus traficul de marfa prin statia CFR Bârlad este foarte redus.
Apoi celelalte subunitati feroviare s-au desfiintat- depoul de locomotive, revizia de vagoane.
Autogara Bârlad trebuie si ea renovata (nu neaparat construita una noua), iar parcul auto este si el invechit.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 31 Aug 2014 16:42:45 Titlul subiectului: |
174516 |
|
Am inteles ca la Barlad a fost adus un midibuz nou, cu podea coborata.
E adevarat?Daca da, are cineva niste poze?
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 16 Iun 2015 13:56:16 Titlul subiectului: |
179660 |
|
De-a lungul timpului, in Bârlad s-au utilizat autobuze urbane de tipul TV-2, TV-20, Roman-112-UD si DAC-112-UDM.
Dupa 1990, fosta SC Urbantrans SA Bârlad preia serviciul de transport in comun urban, insa in momentul când aceasta societate falimenteaza, mai aveea in parc doar doua autobuze DAC-112-UDM functionale!
Intre anii 2002-2005, transportul in comun in Bârlad s-a efectuat de catre operatori privati, in conditii total improprii, cu microbuze.
Din anul 2004-2005 acesta este preluat de firma SC Unistil SRL, care aduce un numar de 21 de autobuze urbane second-hand, astfel- o bucata tip MAN (articulat), 5 bucati tip MAN (solo), 5 bucati tip Mercedes-405, doua bucati tip NEOPLAN, 7 bucati tip NAW si o bucata tip Volvo.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 07 Apr 2016 12:59:39 Titlul subiectului: |
184469 |
|
Articol preluat din Monitorul de Vaslui (18 martie 2016)
Citat: | Initiativa unica, cu miza mare , în concesionarea transportului public local din Bârlad.
Singurul ofertant (SC Vertrantis SRL) care s-a înscris la licitatia de saptamana trecuta, amânata pentru data de 19 aprilie, si-a prezentat public oferta, în fata mass-media, pentru ca fiecare bârladean în parte sa poata vedea cum ar trebui sa arate un transport public local european.
Parcul auto al societatii este impresionant, având în vedere ca toate autobuzele care sunt propuse a fi trimise pe trasee, evident, în caz de adjudecare a licitatiei, sunt nou-noute, cu 0 kilometri la bord si îndeplinesc si cele mai drastice criterii din caietul de sarcini.
Singurul ofertant inscris la licitatia publica pentru adjudecarea transportului public in Barlad, SC Vertrantis SRL, a declarat ca nu are nicio strategie secreta.
Reprezentantii societatii au reactionat la anuntul potentialului concurent, SC Unistil SRL, de a prefera sa nu se inscrie in cursa, ca parte a unei strategii proprii. Prin urmare, cei de la Vertrantis au convocat o conferinta de presa, iesind din tipare.
Ieri, de la orele 11.00, trei din cele 12 autobuze ale societatii au fost prezentate presei, care a fost invitata la o „plimbare” in conditii de transport europene. Convoiul s-a oprit in parcul auto al societatii, respectiv in localitatea Tutova, acolo unde aceasta detine si o pensiune turistica.
Experienta unei calatorii cu autobuze de ultima generatie, a caror achizitionare a costat firma circa 1,8 milioane euro, a fost… unica, in raport cu ce au beneficiat pana acum barladenii. În parcul auto, oricine a vrut a putut constata pe voiu performantele autobuzelor marca Otokar, construite pe platforma Mercedes, cu motoare nemtesti, dar de o firma turceasca producatoare, printre altele, de armament.
„Societatea noastra, recunoscuta in tara mai mult decat pe plan local pentru transportul de persoane, pe care il efectuam din 2001, are in prezent acest parc auto nou, o autogara si aceasta pensiune, la care ne aflam acum. Cazierul este curat, nu avem datorii si motivul pentru care am decis sa intram in aceasta licitatie este de a veni in intampinarea nevoilor barladenilor, care au afirmat clar ca doresc mult mai mult de la transportul public local. Este, daca doriti, si o modalitate de promovare a societatii, dar mai mult o nevoie de transparenta in raport cu cetateanul, beneficiarul direct al acestui serviciu. Vorbim despre o licitatie publica deschisa la care participam noi, si prin urmare trebuie sa fim deschisi fata de orice cetatean din Barlad.
Va asiguram ca ne-am pregatit temeinic pentru licitatie si ca absolut toate prevederile din caietul de sarcini sunt indeplinite in proportie de 100%. Avem personal angajat suficient, incepand de la soferi, pana la taxatoare, si vrem sa asiguram un singur lucru: tarifele de calatorie vor fi mai mici decat in prezent. Asta pentru ca totul depinde de consumul de carburnat al masinilor noastre, toate Euro 6, care este net inferior masinilor aflate in prezent pe trasee”, a spus Catalin Munteanu, reprezentantul Vertrantis.
Totodata, acesta a raspuns si intrebarilor referitoare la eventualele sicane pe care le-ar resimti din partea concurentului din umbra, SC Unistil. „Ca sunt sau nu urmarit, verificat sau atent monitorizat de concurenta este prea putin important pentru noi. Nu ne simtim intimidati, dintr-un simplu motiv: noi avem drumul nostru si suntem siguri ca, asa cum arata caietul de sarcini si asa cum l-am respectat noi, nu avem niciun motiv de ingrijorare. Daca se interpreteaza ca am putea fi nelinistiti, vreau sa va asigur ca nu este deloc asa, ci vorbim doar despre transparenta fata de cetatenii orasului. Atat si nimic mai mult!”, a incheiat Munteanu, nu inainte de a prezenta si autogara privata recent achizitionata de societate si aflata acum intr-un amplu proces de modernizare. |
http://www.monitoruldevaslui.ro/wp-content/uploads/2016/03/vertrantis.jpg
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 07 Apr 2016 13:31:04 Titlul subiectului: |
184470 |
|
Si acum cateva precizari
1. Este adevarat ca autobuzele actuale ale SC Unistil SRL sunt autobuze second-hand, nu noi.
Insa macar sunt autobuze urbane standard, de 12 m lungime, de mare capacitate (si exista si un autobuz articulat).
2. Vehiculele prezentate de Vertrantis sunt noi intradevar, insa NU sunt autobuze , ci minibuze!
In plus sunt si de o marca turceasca, nu foarte renumita prin fiabilitate.
3. In Bârlad ar fi nevoie (si astfel ar fi trebuit intocmit caietul de sarcini de catre primaria Bârlad)
-12 autobuze urbane noi, de 12 m lungime, standard, produse in spatiul UE de un producator consacrat- din una din urmatoarele marci- Mercedes-Citaro-euro-6 (model produs din 2012), MAN Lyon s City, Iveco-Bus Urbanway (produs din 2013), Solaris-Urbino a patra generatie (produs din 2014), Volvo- 7900.
Acestea pentru acoperirea celor doua trasee principale (IRB- Gara si IRB-Liceu).
-Maxim 15 minibuze noi, produse in spatiul UE de un producator consacrat (de exemplul Solaris-Alpino-8.9 LE).
Acestea pentru acoperirea celor 3 trasee secundare, care deservesc cartiere de case.
4. Amenajarea statiilor de transport in comun urban din Bârlad
5. Prin caietul de sarcini, obligativitatea firmei care va castiga licitatia de a-si construi un garaj/dispecerat nou, dotat cu toate uitilajele, sculele, aparatura electronica, etc, pentru verificarea/testarea/intretinerea/reparatia unor autobuze urbane si minibuze noi din marcile sus-amintite.
Garajul de transport urban in comun din Bârlad actual (situat pe strada Tecuciului, nr 6), din cate stiu, se afla in proprietatea SC Unistil SRL (care l-a preluat de la SC Urbantrans SA/fosta IJTL).
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Apr 2016 19:55:53 Titlul subiectului: |
184473 |
|
Totusi, sa luam si partile bune, transportul in comun barladean devine unul barladean.
Da, poate ca midibuzele nu sunt cea mai solutie pentru Barlad, dar atata timp cat sunt destule midibuze pentru a nu fi aglomeratie in vehicule, nu ar trebui sa fie probleme. Plus, sunt dotate cu tehnologie mai moderna si motor EURO 6, fata de vechile autobuze sunt mai bune. Iar articulate in Barlad? Nu prea le vad rostul, maxim autobuze de 12 metrii, nu am vazut niciodata aglomeratie in autobuze cat sa fie nevoie de articulate.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 19 Apr 2016 10:46:26 Titlul subiectului: |
184688 |
|
Din Vremea Noua de Vaslui
ZVONURI SI REALITATI Apropierea licitatiei pentru concesionarea transportului în comun din Bârlad scoate la iveala razboiul incredibil dus de Vasile Puscasu, patronul SC Unistil SRL Bârlad, cu firma SC Vertrantis SRL Bârlad, pentru ca aceasta din urma sa fie “depunctata”, iar el sa câstige.
Sunt zvonuri ca ar fi batut cu pumnul în masa la “personalitatile” politice ale Bârladului si le-a amenintat ca “Va dau pe toti în gât, daca nu ma ajutati sa câstig aceasta licitatie”. Mai mult, ieri, un bârladean simplu, fost transportator local în perioada 2000-2007, a adus la cunostinta presei locale cam ce mismasuri a facut Puscasu ca sa câstige prima licitatie, cea din 2005! Licitatia pentru concesionarea transportului în comun din Bârlad are loc … mâine, 19 aprilie, fiind a doua “strigare”, la prima nefiind prezenta decât firma Vertrantis. Unistil, prin Vasile Puscasu, Sergiu Hotoi si liderii PSD din Bârlad, a ajuns în pragul disperarii. Acestia au fost refuzati de functionarii din primarie, care au fost somati sa faca modificari în caietul de sarcini, iar functionarii le-au dat cu flit! “Nu mergem la puscarie pentru voi”, ar fi spus oamenii, care cu siguranta vor vorbi mult mai mult, dupa ce va avea loc licitatia! Dumitru Buzatu, liderul PSD Vaslui, a precizat ca: “Totul este o facatura a PNL-ului! Sub nicio forma nu am fost la Bârlad, pentru ca am fost plecat cu un prieten si cu nepoata mea preferata la strabunicii ei preferati, la Ruginoasa. N-am fost prin Bârlad si o pot dovedi.”
Mâine este o zi foarte importanta pentru Bârlad si locuitorii sai. Vor sti cu certitudine daca le-a venit si lor rândul sa aiba parte de un transport civilizat! Mâine are loc licitatia pentru concesionarea serviciului de transport în comun, dupa ce timp de zece ani SC Unistil SRL si Vasile Puscasu au facut legea, sub obladuirea PSD (primarul Titi Constantinescu, deputatul Adrian Solomon si presedintele CJ Vaslui, Dumitru Buzatu).
Si nu pot nega nici unul asemenea afirmatie, deoarece Vasile Puscasu – patronul Unistil SRL – are si singurul post de televiziune ramas în judetul Vaslui, Media TV Bârlad, în colaborare cu Dumitru Buzatu, care detine licenta de emisie a acestui post local. Acum însa, cu DNA-ul în coasta, dupa perchezitiile facute pe 8 ianuarie în tot PSD-ul (CJ Vaslui, constructorii de casa, fostul primar al Bârladului, etc.), devine din ce în ce mai greu sa obtii “un favor”, ca de exemplu câstigarea licitatiei pentru transport în comun, fortând mâna autoritatilor. Dar se pare ca, pentru Vasile Puscasu, acest lucru este mult prea greu de priceput, având în vedere ca are un concurent foarte serios în SC Vertrantis SRL Bârlad. Si cu acest concurent nu poate sa faca ce-a facut în 2004, când a “adunat” într-o Asociatie a Transportatorilor din Bârlad, 28 de societati, el fiind “liderul” Asociatiei Bârlad-Trans 2004, iar dupa ce a câstigat licitatia, i-a aruncat pe ceilalti 27 de transportatori ca pe niste masele stricate afara de pe trasee.
Remember 2005- zbaterile transportatorilor locali alungati din oras!
Unul dintre acesti fosti transportatori locali, Gheorghe Chitic, a facut ieri dezvaluiri în cadrul unei conferinte de presa, dezvaluiri cu care, sa zicem pe cea dreapta, încearca sa atraga atentia autoritatilor locale ca este timpul sa puna capat domniei Unistil si si asigure un transport local decent. “Sunt fost transportator în Bârlad, pe trasee din Bârlad, între 2000 – 2007. În 2005 am participat la licitatia pentru concesionarea transportului în comun din Bârlad, împreuna cu Asociatia <>, am câstigat licitatia, însa atunci s-a întâmplat un fenomen, care sper sa nu se mai repete acum, noi care am câstigat licitatia fiind eliminati abuziv din transportul public de catre primarul Constantin Constantinescu. Doresc ca licitatia de mâine sa fie corecta, transparenta si fara presiuni politice. Sunt doi transportatori care se lupta pentru câstigarea licitatiei, unul cu masini noi-noute si transparent, care a participat si la prima licitatie din luna martie, iar al doilea fiind Unistil, care face exact ca si în 2005: nu se prezinta, sicaneaza, ameninta. Noi ne-am judecat cu Unistil, am câstigat dupa trei ani de chin, decizia fiind definitiva, iar primarul Constantinescu n-a vrut sa puna în aplicare hotarârea judecatoareasca, care îl obliga sa ne bage pe trasee! Am câstigat si la ICCJ, dar nimic! Acum, aceeasi firma, Unistil, nu are intentii serioase la licitatie, nu a avut curaj sa vina la prima licitatie, nu a vrut sa vina cu masini de ultima generatie, cu masini nepoluante .. Sper ca autoritatile Bârladului si bârladenii sa nu se lase prostiti înca o data de Unistil!”, a precizat Gheorghe Chitic.
Unistil joaca necinstit si prost!
Pentru ca populatia sa vada ce masini “noi” a adus Unistil, Vasile Puscasu a scos pe traseele din Bârlad, de câteva zile bune, masinile cu care intentioneaza sa câstige el licitatia: evident au culoarea “rosie” a PSD, sunt proaspat vopsite, fiind achizitie second hand (au rugina vizibila pe caroserie, roti vechi, scaune rupte în interior, nu au rampa pentru persoanele cu handicap, nu au aer conditionat etc.).
Mai mult, surse din Primaria Bârlad ne-au precizat ca acum câteva zile, mai precis vineri seara, într-o casa “galbena” din catierul Munteni, s-au adunat la “mare sfat” liderii PSD Bârlad, unul din edilii primariei, doi functionari publici din primarie si Vasile Puscasu, care a cerut imperios sa fie ajutat sa câstige licitatia, altfel “va dau pe toti în gât”! Sursa noastra ne-a precizat ca se pare ca a fost adus si secretarul primariei Bârlad la aceasta “întrunire de taina” si i s-a cerut sa schimbe “pe ici, pe colo, dar sa nu se cunoasca nimic” caietul de licitatie! Mai precis, i s-ar fi cerut sa introduca în caietul de sarcini noi criterii privind existenta unei statii de alimentare proprie, a unei platforme pentru autobuze, etc. Dar, spre mirarea celor care se spune ca sunt sub “papucul” lui Vasile Puscasu, secretarul primariei a refuzat categoric sa se puna în afara legii, caietul de sarcini fiind deja aprobat de autoritatile superioare si publicat!
Unul dintre cei acuzati ca ar fi fost la întâlnirea respectiva, pentru a cauta solutii cum sa fie favorizat Puscasu, este Dumitru Buzatu, presedintele PSD Vaslui si a CJ Vaslui. Acesta însa a râs copios, când a auzit zvonurile respective si a negat vehement aceste “tâmpenii PNL-iste”. “În ziua de vineri, când spuneti ca vi s-a spus ca am fost la Bârlad în nu stiu ce casa galbena din Cartierul Munteni, eu nici n-am calatorit prin Bârlad. Am fost plecat pâna târziu, cu un prieten si cu nepoata mea favorita la Ruginoasa, sa-si vada fetita strabunicii, si am revenit pe la orele 23.00 acasa, la Vaslui! Nici vorba la acea ora sa vin eu la Bârlad pentru prostiile care le debiteaza cu siguranta PNL-ul! Nu eram nebun sa-mi îmi bag capul la taietorul DNA, pentru licitatia asta de la Bârlad, care va fi, am convingerea, foarte corecta. Nimeni nu se încumeta la asa ceva acum, în aceste vremuri”, a spus Dumitru Buzatu.
________________________________________________________
http://www.vremeanoua.ro/wp-content/uploads/2016/04/masinile-second-hand-al-unistil-1.jpg
Autobuz urban second-hand (si relativ vechi) , dar standart de 12 m lungime si de mare capacitate ( prezentat de Unistil)
http://www.vremeanoua.ro/wp-content/uploads/2016/04/vertrantis-prezentare-masini-noi-noute.jpg
Minibuz- nou intradevar- dar de mica capacitate si produs de o firma mai putin renumita pentru fiabilitate- Otokar, prezentat de Vertrantis.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.01 kb |
Vizualizat: |
de 22093 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.63 kb |
Vizualizat: |
de 22093 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 19 Apr 2016 11:45:50 Titlul subiectului: |
184693 |
|
Cateva precizari legate de acel articol
-In perioada anilor 2002- 2005, Bârladul era efectiv sufocat de microbuze, cu care se efectua un asa-zis transport urban in comun total necivilizat si nepotrivit! Microbuzele nu au ce cauta in transportul urban in comun.
Ori Unistil (cu toate petele sale), macar a reusit sa scape Bârladul de ciuma denumita microbuz. Iar acel asa-zis transportator care se plange ca a fost eliminat atunci de pe trasee aveea cu siguranta microbuze (in anii 2002-2005, oricine care aveea cate un jaf de microbuz se apuca de transport in comun in Bârlad, intr-un haos si o dezorganizare totala).
-Este adevarat ca ar trebui (si astfel trebuia intocmit caietul de sarcini de primaria Bârlad) ca firma care va castiga licitatia sa fie obligata sa aduca pentru cele doua trasee principale din Bârlad un numar de minim 12 autobuze urbane noi, standart de 12 m lungime, cu 3 usi, de mare capacitate, produse in interiorul UE, de o marca consacrata (care putea fi- Mercedes Citaro euro 6, produs din 2012- ca acelea achizitionate in Budapesta, MAN Lyons City, Iveco Bus Urbanway produs din 2013- ca acelea achizitionate in Cluj-Napoca, Solaris-Urbino-12 a patra generatie produse din 2014, Volvo-7900).
Insa in lipsa unei firme (cel putin deocamdata) care sa poata aduce in Bârlad astfel de autobuze noi, daca alta alegere nu exista, intre autobuzele second-hand si mai vechi a Unistil (dar de mare capacitate si standart de 12 m lungime) si minibuzele Vertrantis (noi intradevar, dar de mai mica capacitate de transport ), le-as prefera pe primele.
Pentru celelalte 3 trasee secundare din Bârlad, care deservesc zone de case, ambele firme (atat Unistil cat si Vertrantis) au aratat ca doresc sa utilizeze microbuze din pacate!
Pentru aceste 3 trasee secundare, ar trebui ca irma castigatoare sa fie obligata sa aduca un numar de 15 minibuze noi , produse in spatiul UE, de catre o firma consacrata.
In plus, Unistil are si avantajul ca dispune de singurul garaj adevarat pentru transport urban in comun din Bârlad, situat pe strada Tecuciului nr. 6, preluat de la fosta SC Urbantrans SA (mostenitoarea fostei IJTL).
Oricum, in Bârlad serviciul de transport urban in comun nu trebuia nicioadata privatizat, ci trebuia sa ramana in subordinea Consiliului Local (cum s-a facut la Vaslui), si sunt convins ca existau solutii (daca se dorea) ca SC Urbantrans SA sa-si continuie activitatea.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Apr 2016 12:38:02 Titlul subiectului: |
184696 |
|
La faza cu masinile vopsite in rosu, ca e cu PSD, ziaristii arata cat sunt de tembelici. Autobuzele provin din Oslo (Norvegia) si asa au fost aduse, ca asa sunt ele acolo de unde provin. De altfel, exact acest tip de autobuz (Scania CN230UB) ofertase Puscasu la licitatia pentru sh-uri de la Iasi de anul trecut, care a fost anulata din cauza preturilor mult peste valoarea prost estimata de autoritatea contractanta in conditiile unui caiet de sarcini generos in privinta cerintelor.
La cantarirea ofertelor, in privinta vehiculelor trebuie avute in vedere o multitudine de aspecte, nu doar faptul ca sunt noi sau la mana a doua. Trebuie sa te asiguri ca ele corespund nevoilor orasului, prezente si viitoare, ca sunt specifice transportului urban, ca firma de transport va avea capacitatea de a asigura necesarul de masini pe trasee si de a le asigura buna intretinere, s.a.m.d. Personal, daca as avea garantii ca masinile alea la mana a doua sunt fiabile si pot fi intretinute corespunzator (in conditii similare unui vehicul nou), n-as avea nimic impotriva lor, ba chiar mi s-ar parea o alegere mai buna decat celelalte. La interior si exterior arata foarte bine, modern, sunt 100% lf, spatiul este generos in interior, organizarea interioara este foarte buna, au 3 usi si circulatia calatorilor in interior e foarte buna in tot autobuzul din acest motiv si datorita organizarii interioare (la celelalte e jale), au afisaje electronice cu leduri, au aer conditionat, stau bine cu norma de poluare, sunt destul de recent produse. Singura bubuta vizibila "din avion" ar fi puterea cam mica (dar nu stiu cum sunt traseele din Barlad).
Ca un amanunt, astfel de autobuze au fost cumparate din Oslo de catre orasul Kaunas din Lituania.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|