Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele autogarii din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 02:07:20    Titlul subiectului: 96701

Am constatat, de asemenea, ca rampa pentru reparatii amplasata in partea nordica a peroanelor a fost desfiintata. Plimbandu-ma prin partea nordica am remarcat insa, intre ateliere, o alta rampa, plasata la loc mai retras. In locul rampei, suprafata a fost curatata si probabil ca se va astfalta in curand zona respectiva; pana atunci, locul era "mascat" de ROMAN-ul GL-27-DMY si ISUZU-ul B-34-FYD.
Poza 1: Rampa amplasata intre ateliere;
Poza 2: Vedere generala asupra peroanelor.



1678 - Rampa pentru reparatii (05.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.76 kb
 Vizualizat:  de 21308 ori

1678 - Rampa pentru reparatii (05.08.2008).jpg



1683 - Autogara, vedere de ansamblu asupra peroanelor (08.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.88 kb
 Vizualizat:  de 21308 ori

1683 - Autogara, vedere de ansamblu asupra peroanelor (08.05.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 01:36:42    Titlul subiectului: 96936

Alte autobuze pe care le-am surprins in autogara, in cursul zilei de 11 august:
Poza 1: GL-15-DMY;
Pozele 2, 3: GL-32-DMY;
Poza 4: B-67-FYD.



1786 - GL-15-DMY (11.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.49 kb
 Vizualizat:  de 21249 ori

1786 - GL-15-DMY (11.08.2008).jpg



1788 - GL-32-DMY (11.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.98 kb
 Vizualizat:  de 21249 ori

1788 - GL-32-DMY (11.08.2008).jpg



1789 - GL-32-DMY (11.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.44 kb
 Vizualizat:  de 21249 ori

1789 - GL-32-DMY (11.08.2008).jpg



1784 - B-67-FYD (11.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.62 kb
 Vizualizat:  de 21249 ori

1784 - B-67-FYD (11.08.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Aug 2008 09:48:06    Titlul subiectului: 97120

Asa cum Transurb-ul are problemele sale cu transportatorii privati locali, si SC Dumony SRL (autogara) are neplaceri cu dubarii judeteni si interjudeteni insa, daca pe plan local situatia s-a mai redresat, pe plan judetean este un veritabil haos. Am avut ocazia cu aproximativ o luna in urma sa asist la plecarea unor microbuze pline ochi cu pasageri de la unul dintre peroanele autogarii. Trecuse de ora de plecare (cu aproximativ 10 minute) si soferii acelor mijloace de transport tot nu se dadeau dusi ca deh, daca nu calatoresti la ingramadeala inseamna ca nu stii ce inseamna transport privat la Galati, fie el local, judetean sau interjudetean.
Autoritatile competente analizeaza in prezent situatia si urmeaza sa ia masuri (cine stie cand si cum...).
Mai multe detalii despre haosul judetean si inter-judetean care stanjeneste de altfel si buna functionare a autogarii se pot afla din articolele de mai jos, publicate in "Monitorul de Galati", in editiile de 18.08.2008, respectiv 19.08.2008:

"Transportul judetean, in vizorul autoritatilor

O comisie delegata de autoritatile judetene se va ocupa de identificarea unor solutii pentru rezolvarea problemelor din transportul judetean de persoane, unde fiecare operator este liber sa-si stabileasca tarifele iar traseele sunt schimbate dupa bunul plac al fiecaruia.

Galatiul ramane deocamdata singurul judet din tara unde operatorii de transport isi stabilesc singuri tarifele, fapt care a condus inevitabil la abuzuri pe seama calatorilor. Desi este clar ca nu pot fi depasite anumite limite, operatorii din transportul judetean au posibilitatea sa-si ajusteze periodic tarifele, fara o analiza prealabila vizand cheltuielile efectuate pe traseele unde opereaza. Dupa ce in cadrul ultimei sedinte a Comisiei de Dialog Social mai multi participanti au lansat acuzatii grave la adresa autoritatilor judetene vizavi de modul in care este coordonat transportul judetean de persoane, s-a decis formarea unei comisii care sa analizeze modul in care se desfasoara transportul judetean de persoane si sa vina cu solutii pentru rezolvarea problemelor din acest sector. In momentul de fata mai exista doua trasee care nu sunt acoperite dupa ce operatorii care castigasera licitatiile au renuntat la ele din motive numai de ei cunoscute.

Ce am licitat si ce avem pe trasee

Una dintre cele mai grave probleme, ce intra si in sfera penalului, vizeaza masinile cu care operatorii presteaza serviciul de transport judetean de persoane. S-a dovedit ca una sunt masinile cu care s-a participat la licitatie si cu totul alta este realitatea din teren. Cu prilejul verificarilor realizate de ARR Galati, s-a descoperit ca unii operatori au schimbat masinile, lucru total interzis pentru ca punctajul obtinut la licitatie a fost realizat pe anumite standarde (confort, siguranta) pe care autovehiculele respective le asigurau calatorilor. In definitiv, totul se reduce la siguranta calatorilor, aspect pe care operatorii il scapa din vedere pentru ca masinile introduse pe trasee in locul celor cu care au castigat licitatia nu au fost verificate in prealabil din punct de vedere tehnic. Culmea e ca operatorii s-au apucat mai nou sa ajusteze si traseele pe care opereaza. Comisia infiintata de Comisia de Dialog Social cu avizul Prefecturii Galati are acum dificila sarcina de-a pune putina ordine in transportul judetean, pe care multi operatori il privesc ca pe propria afacere si nu ca pe un serviciu de interes public, cum este de altfel.
"

"Transportul judetean, paravan pentru afacerile personale ale operatorilor

Schemele mai multor trasee din judet sunt supradimensionate, permitand operatorilor sa preia cat mai multe masini de la proprietarii de drept, pentru a-i stoarce mai apoi de bani.

In prezent, ne putem “lauda” cu unul din cele mai proaste programe judetene de transport din tara. Nu mai amintim aici ca am fost ultimul judet din Romania care l-a aprobat si ca operatorii nu au stiut pana in ultimul moment ce cerinte trebuie sa indeplineasca pentru a se prezenta la licitatiile pentru trasee. Administratorul SC Dumony SRL, Gheorghe Dumitru, care detine si autogara din Galati, ne-a declarat ca orarele stabilite prin programul de transport amintit nu sunt respectate, soferii plecand din statii doar cand masinile sunt pline, iar eliberarea biletelor reprezinta exceptia de la regula.

“Pana nu se umple masina, nu pleaca din statii. O data se intampla asa, de doua ori, iar omul daca vede ca masina nu vine, nu mai sta sa astepte pentru ca nu se respecta programul”, sustine Gheorghe Dumitru. Contactat de noi, seful Autoritatii Rutiere Romane (ARR), filiala Galati, Vasile Ertagan, neaga acest lucru, sustinand ca exista si interese pentru ca operatorii sa se atace intre ei. “Fiecare spune de celalalt ceva. Acest lucru nu este adevarat pentru ca noi zilnic efectuam controale in trafic. Daca nu s-ar respecta graficele, nu am mai putea vorbi de program de transport”, precizeaza Ertagan.

Cotizezi si ramai in afaceri

Nu stim ce au dorit sa faca angajatii de la Consiliul Judetului responsabili cu intocmirea programului judetean de transport, dar va spunem ce a iesit. Pentru a intelege mai bine, o sa dam cateva exemple. Traseul Galati-Foltesti-Targu-Bujor are lungimea de 55 km, 40 de curse pe zi cu 19 masini. Enorm de multe masini, care nu isi gasesc justificarea sub nici o forma. Pentru a evita suspiciunile, vom face comparatie cu un traseu dintr-un alt judet. Traseul Piatra-Neamt-Vadeni-Bicaz are lungimea 30 km, 61 de curse pe zi cu 8 masini. Alt exemplu din judetul nostru este traseul Galati-Smardan-Pechea cu lungimea de 8 km, 54 de curse pe zi cu 18 masini. Orice comentariu este inutil.

“Mai multe trasee din judet sunt supradimensionate din punct de vedere al numarului de masini care opereaza. Nu s-a tinut cont de realitatea din prezent. Spre exemplu, numarul siderurgistilor din combinat a scazut destul de mult, fapt care trebuia sa conduca la o reducere corespunzatoare a numarului de masini”, sustine seful ARR Galati. Explicatia este simpla. Numarul mare de microbuze, pe care dintr-o data si l-au permis mai multi operatori a fost posibil prin “completari” succesive cu masini preluate de la proprietari, care au acceptat ca mijloacele de transport sa apara, scriptic, ca apartinand unei societati sau alteia pentru a putea opera pe trasee. Un subterfugiu la care au fost nevoiti sa apeleze dupa ce legea a interzis transportul de persoane cu microbuze inchiriate de operatori. Din informatiile pe care le avem, proprietarii in cauza trebuie sa scoata din buzunar pana la 2.000 de lei lunar pentru a putea sa isi foloseasca masinile.

Rovinieta, platita de cinci ori sub diverse forme

Asa stand lucrurile, cum sa ne mai mire ca preturile intre operatori difera pe acelasi traseu cu cativa zeci de mii de lei vechi. Nu mai spunem ca de sarbatori tarifele scapa total de sub control doar pentru ca oamenii ar plati oricat pentru a ajunge la destinatie. O alta problema este supraincarcarea microbuzelor, meteahna de care operatorii galateni din transportul judetean nu s-au dezbarat nici acum. “Ii amendam periodic, amenzile pot ajunge pana la 15 milioane de lei, dar unii dintre ei nu inteleg si continua sa primeasca calatori peste capacitatea maxima a masinilor”, sustine seful ARR Galati.

Cand vine vorba de taxe si impozite, v-ati prins ca autoritatile locale si judetene nu fac nici un rabat. “Va dau un singur exemplu: rovinieta. O platesc de cinci ori. Odata la inmatricularea masinii, a doua oara in carburant, a treia oara la Agentia Nationala de Drumuri si Autostrazi, la Consiliul Local Galati si la Giurgiu, cand efectuam curse externe. Nu va mai spun ca acum, mai nou, Consiliul Local Galati ne obliga sa obtinem si o licenta pentru traseul Galati-Cismele doar pentru ca tranzitam Galatiul, dar nu ne lasa sa facem statie in oras”, sustine administratorul SC Dumony SRL, Gheorghe Dumitru.

Poate a venit vremea ca autoritatile judetene sa vina si cu ceva solutii concrete pentru rezolvarea talmes-balmesului din transportul judetean si nu doar sa intinda mana cand le convine
."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2008 14:25:45    Titlul subiectului: 99555

1. poza veche cu autogara din Galati prin anii 1980
2. autobuzele autogarii de prin anii 2002-2003



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.29 kb
 Vizualizat:  de 21056 ori

2.jpg



4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.76 kb
 Vizualizat:  de 21055 ori

4.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 22:55:16    Titlul subiectului: 103300

In urma informatiilor culese, am reusit sa aflu si locatia "autobazei" unde sunt stranse mijloacele de transport ale autogarii... In cazul curent, termenul "autobaza" este cam fortat... avand in vedere ca spatiul ocupat apartine fostei fabrici de biscuiti "Dunareana", si, la prima vedere, pare o suprafata cam restransa, presarata cu cladiri si alte anexe. Nu am avut ocazia sa vizitez "autobaza" autogarii, probabil ca nici nu voi avea sansa in viitorul apropiat. Daca oamenii de la Transurb sunt primitori, politicosi si comunicativi, nu aceelasi lucru se poate spune si despre personalul autogarii, unde cu greu afli o informatie despre mijloacele din dotare, despre achizitii, istoric sau alte astfel de aspecte. Prin urmare, m-am multumit cu ceea ce am apucat sa fotografiez de la peroanele pe care am avut acces (ciudat ca accesul la 3 metri de peron este interzis desi nu exista nici o placuta, gardulet sau vre-un simbol restrictiv).
Pentru inceput, am sa postez trei fotografii; in prima am surprins o portiune din fosta autobaza a autogarii, detinuta de o firma de constructii, in urmatoarele doua poze se pot observa intrarea in fosta fabrica de biscuiti cat si cladirea propriu-zisa. Adevarul ca nici o persoana care ar trece prin fata acestei cladiri si nu ar cunoaste locurile nu ar banui ca dincolo de portile verzi se afla o autobaza.



3270 - fostul spatiu detinut de vechea autogara (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.9 kb
 Vizualizat:  de 20823 ori

3270 - fostul spatiu detinut de vechea autogara (28.12.2008).jpg



3273 - Noul spatiu detinut de autogara Dumony (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.53 kb
 Vizualizat:  de 20823 ori

3273 - Noul spatiu detinut de autogara Dumony (28.12.2008).jpg



3274 - Fosta fabrica de biscuiti Dunareana (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.71 kb
 Vizualizat:  de 20823 ori

3274 - Fosta fabrica de biscuiti Dunareana (28.12.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2008 23:11:22    Titlul subiectului: 103302

Un aspect imbucurator il constituie innoirea treptata a parcului auto; se pare ca autobuzele STEYR fac treaba buna iar ISUZU-urile TURQUOISE sunt tot mai numeroase. Daca nu ma insel, toate achiztitiile austriece au primit numere locale, cu terminatia DMY. Numarul cel mai mare pe care l-am observat era GL-49-DMY, insa, din cauza restrictiilor impuse nu am putut sa-l fotografiez. De asemenea, am avut parte si de o surpriza: DAF-ul articulat care efectueaza cursa spre Cismele era parcat in capatul vestic al autogarii, in vecinatatea STEYR-ului articulat. Nu stiu daca acesta a fost achizitionat de autogara sau proprietarul sau plateste taxa de parcare autogarii (un mijloc de transport de cca 17 metri e cam greu de parcat prin oras...)
POZA 1: B-56-FYD;
POZA 2: B-67-FYD;
POZA 3: GL-35-DMY, GL-29-DMY si GL-09-BUJ;
POZA 4: GL-39-DMY;
POZA 5: GL-40-DMY;
POZA 6: GL-44-DMY;
POZELE 7,8: GL-07-KWM.



3264 - B-56-FYD (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.54 kb
 Vizualizat:  de 20820 ori

3264 - B-56-FYD (28.12.2008).jpg



3269 - B-67-FYD (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.35 kb
 Vizualizat:  de 20820 ori

3269 - B-67-FYD (28.12.2008).jpg



3266 - GL-35-DMY, GL-29-DMY si GL-09-BUJ (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.48 kb
 Vizualizat:  de 20820 ori

3266 - GL-35-DMY, GL-29-DMY si GL-09-BUJ (28.12.2008).jpg



3262 - GL-39-DMY (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104 kb
 Vizualizat:  de 20820 ori

3262 - GL-39-DMY (28.12.2008).jpg



3263 - GL-40-DMY (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.99 kb
 Vizualizat:  de 20820 ori

3263 - GL-40-DMY (28.12.2008).jpg



3265 - GL-44-DMY (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.44 kb
 Vizualizat:  de 20820 ori

3265 - GL-44-DMY (28.12.2008).jpg



3267 - GL-07-KWM (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.96 kb
 Vizualizat:  de 20820 ori

3267 - GL-07-KWM (28.12.2008).jpg



3268 - GL-07-KWM (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.16 kb
 Vizualizat:  de 20820 ori

3268 - GL-07-KWM (28.12.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 09:46:19    Titlul subiectului: 103861

Dupa principiul "banii inaintea corectitudinii" au rezultat disensiuni si in transportul inter-local de persoane, transport care ar fi trebuit asigurat in proportie de 85% de autogara Dumony. Din pacate, pirateria determina ca autobuzele autogarii sa se intoarca aproape goale de pe traseele inter-locale, si asta pentru ca pasagerii prefera sa se orienteze spre alte forme de transport... mai putin legale. Probabil ca principalii factori care stau la baza acestei probleme sunt orele de plecare ale autobuzelor autogarii, care nu convin calatorilor din satele si localitatile din judet. Cert este ca, in conditiile actuale, rentabilitatea autogarii este in scadere.
Articolul de mai jos a fost publicat in cotidianul "Monitorul de Galati", editia din 08.01.2009:

"Efectul bumerangului în transportul județean


Operatorii din transportul județean de persoane se plâng că singurele măsuri care s-au luat împotriva transportatorilor fără licențe au fost controalele efectuate la propriile firme, soldate nu de puține ori cu amenzi substanțiale.

În lipsa implicării autorităților județene, transportul în județ se duce încet de râpă. Operatorii sunt luați peste picior de transportatorii de ocazie, care, cu mașina mică sau cu microbuzul, transportă călători pe diverse rute la aceleași tarife practicate de șoferii autorizați. Din acest motiv, firma SC Dumony SRL, care asigură transportul pe cele mai multe rute din județ, revine cu mașinile goale din comune către Galați, chiar dacă există un grafic de transport pe care lumea îl cunoaște. ”Sincer vă spun că nu știu ce să mai fac. Am probleme la Smulți, Pechea și Cudalbi. Ies cu mașinile mici și înghesuie câte cinci persoane acolo, pe care le transportă la Galați. Am făcut sesizare să se ia măsuri, dar știți ce am pățit? Au venit și ne-au făcut nouă control. Să vadă dacă suntem în regulă. Dacă îi prind pe ăștia care circulă fără niciun document la ei, le dă o amendă de 200 de lei iar de a doua zi o iau de la capăt. Mașinile mele se duc cu sute de oameni în județ și vin goale. Îmi aduc șoferii deconturi de 15 sau 20 de lei pentru 100 de kilometri parcurși. Nu mai pot continua așa”, ne-a declarat administratorul SC Dumony SRL, Gheorghe Dumitru, care deține și Autogara cu același nume.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 09:30:26    Titlul subiectului: 109310

Nesincronizare in transportul de persoane interurban in urma caruia un sat din nordul judetului poate ramane fara "legatura" cu Galati-ul. Articolul postat mai jos apartine cotidianului "Monitorul de Galati", editia din 11.04.2009.

"Pleșa
„Nu ne luați autobuzul”


Situat la granița cu județul Vaslui, satul Pleșa trece, de o săptămână, prin dificultăți ce nu pot fi soluționate pe plan local. Singurul autobuz ce intră în localitate, făcând legătura cu Galații, are „probleme”.

În urma unei greșeli, segmentul de traseu auto Berești-Pleșa nu a fost introdus în Programul de transport județean prin curse regulate, pentru anii 2008-2011. În aceste condiții, la cererile insistente ale călătorilor, operatorul de transport S.C. Dumony S.R.L. a „acoperit” și cei cinci kilometri câți sunt de la Berești-Dubăsari până la Pleșa, obișnuind lumea din Lupești, Mânzătești și bineînțeles localitatea în discuție cu orele de sosire/plecare ale cursei.

„Am făcut asta, ne-a declarat administratorul Gheorghe Dumitru (foto), pentru locuitorii acestor sate mărginașe. Mare lucru nu s-a câștigat”.

Primăria Berești-Meria, prin adresa nr. 3447 din 1 iulie 2008, a „sensibilizat” Consiliul Județului, cerând „mijloc de transport în comun pentru cetățenii satelor Pleșa și Balintești”. Răspunsul primit de la Galați, semnat de președintele Eugen Chebac: „Pentru soluționarea cererii dumneavoastră, vom iniția un proiect de hotărâre prin care vom propune, conform art. 11, lit. a, din Ordinul nr. 353/2007, prelungirea traseului până la Pleșa”.

În fapt, nu s-a soluționat nimic. Autobuzul însă a circulat în continuare, întărindu-le călătorilor convingerea că totul este în regulă. Asta până la începutul acestei săptămâni când inspectori de la Registrul Auto Român, „călcând” nordul, i-au pus în vedere transportatorului să nu mai depășească bariera Berești-Dubăsari.

Un traseu nou poate fi licitat în ședință de atribuire organizată cu 60 de zile înainte de împlinirea unui an de valabilitate a programului de transport. Până atunci, menținerea în circulație a mașinii și pe prelungirea de cinci kilometri necesită un ordin dat în acest sens de către Consiliul Județului sau prefectul Claudiu Brânzan.

Administratorul Gheorghe Dumitru: „Dacă conducerea județului și R.A.R.-ul îmi spun să retrag autobuzul, eu îl retrag, chiar dacă zilnic, la casa de bilete, în Galați, sunt apostrofat de călătorii nemulțumiți că nu ajung până la Pleșa”.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2009 13:08:20    Titlul subiectului: 109710

Trecand prin zona Piata 30 Decembrie, am remarcat, pe unul dintre stalpii de iluminat public, un indicator vechi, simbolizand statia pentru autobuzele apartinand fostei autogari. Pe panoul uzat se mai poate observa denumirea ce era scrisa pe lateralele autobuzelor prin anii '80 - '90.
In prezent, statia nu a fost desfiintata si nici modificata, ea facand parte din itinerariul curselor interurbane insa panoul nu a fost schimbat, cel putin deocamdata.
E bine ca uneori mai avem posibilitatea sa dam de semne ale trecutului...



3891 - Vechi indicator al fostei autogari (aprilie 2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  407.93 kb
 Vizualizat:  de 20278 ori

3891 - Vechi indicator al fostei autogari (aprilie 2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 22:42:58    Titlul subiectului: 109915

Astazi am avut drum pe langa autogara Dumitru si, in trecere, am reusit sa fotografiez o parte din autobuzele garate la peroane. Am avut o surpriza de proportii sa constat ca, pe langa Steyr-ul articulat cu numarul de parc GL-35-DMY a mai aparut unul. In prezent, la Galati sunt trei autobuze articulate, dintre care doua apartin autogarii. Steyr-ul cel nou are numarul de parc GL-45-DMY si asigura cursa intre orasul Targu-Bujor si santierul naval Damen. In momentul in care am realizat fotografiile, autobuzul fusese tras de la peroane si parea pregatit sa plece in cursa. Sa vedem si cateva poze cu aceasta bijuterie:


0048 - 45DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.93 kb
 Vizualizat:  de 20216 ori

0048 - 45DMY.jpg



0050 - 45DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.63 kb
 Vizualizat:  de 20216 ori

0050 - 45DMY.jpg



0051 - 45DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.9 kb
 Vizualizat:  de 20216 ori

0051 - 45DMY.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 22:54:18    Titlul subiectului: 109916

In rest, cursele pentru care autogara Dumitru detine licente sunt deservite de midibuzele Isuzu si autobuzele Steyr, ajutate de Ikarus-uri. Am remarcat, intr-unul din colturile autobazei, Roman-ul 09-BUJ care pare sa nu se mai fi urnit de acolo de la sfarsitul anului trecut. Autobuzul este complet si nu cred ca deocamdata se pune problema de casare. Tot in capatul estic al parcului se gaseste si Steyr-ul articulat 35-DMY, mult prea lung pentru peroanele centrale.
In serviciu nu au mai ramas multe Roman-uri 111; singurul care l-am vazut in urma scurtei vizite a fost 20-DMY, pe care de altfel am mai avut ocazia sa-l remarc si in interiorul orasului.
Sa vedem si un set de poze cu o parte din autobuzele garate la peroane:



0052 - 21FYD & 43DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.42 kb
 Vizualizat:  de 20215 ori

0052 - 21FYD & 43DMY.jpg



0053 - 38DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  288.2 kb
 Vizualizat:  de 20215 ori

0053 - 38DMY.jpg



0054 - 20DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.34 kb
 Vizualizat:  de 20215 ori

0054 - 20DMY.jpg



0055 - 46DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.39 kb
 Vizualizat:  de 20215 ori

0055 - 46DMY.jpg



0056 - 37DMY & 31FYD.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.46 kb
 Vizualizat:  de 20215 ori

0056 - 37DMY & 31FYD.jpg



0057 - 24DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  262.69 kb
 Vizualizat:  de 20215 ori

0057 - 24DMY.jpg



0058 - 29BUT.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.32 kb
 Vizualizat:  de 20215 ori

0058 - 29BUT.jpg



0059 - 40FYD.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  324.06 kb
 Vizualizat:  de 20215 ori

0059 - 40FYD.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Iun 2009 12:42:15    Titlul subiectului: 112609

Datorii de plata intarziate care anunta un puisor de greva in ceea ce priveste transportul judetean si interjudetean de persoane. La aceasta forma de protest nu va lua parte doar autogara Dumony ci si ceilalti operatori privati, cu licente judetene si interjudetene.
Mai multe informatii puteti afla din articolul postat mai jos, apartinand cotidianului "Monitorul de Galati", editia din 19.06.2009:

"Transportatorii județeni și interjudețeni trag pe dreapta

Transportul județean și interjudețean din Galați va fi paralizat începând cu data de 1 iulie 2009 în semn de protest față de tergiversarea plății banilor datorați operatorilor de Ministerul Transporturilor în contul deplasărilor gratuite efectuate pentru veteranii de război și văduvele acestora, precum și pentru persoanele cu handicap.

Locuitorii din județul Galați, dar și cei care doresc să se întoarcă din alte județe ale țării, unde au efectuat deplasări, nu mai pot folosi mijloacele de transport ale operatorilor din transportul județean și interjudețean începând cu data de 1 iulie 2009. Transportatorii gălățeni sunt nemulțumiți că, în loc de banii datorați, Ministerul Transporturilor le-a oferit promisiuni abstracte despre plata banilor. Din discuțiile cu reprezentanții mai multor operatori, care au dorit să-și păstreze deocamdată anonimatul, în ultimele patru luni de zile nu s-a mai încasat niciun ban în contul curselor gratuite efectuate pentru veteranii de război, văduvele acestora și a persoanelor cu handicap. ”I-am cerut domnului ministru Berceanu să ne precizeze când vom primi banii și ni s-a răspuns ceva de genul că la următoarea rectificare bugetară. Când va fi asta...”, ne-a declarat unul dintre operatori. Transportatorii gălățeni au decis astfel să se ralieze protestului ce urmează a fi declanșat la nivel național de colegii lor începând cu 1 iulie 2009.

Navetiștii vor avea cel mai mult de suferit

Gălățenii vor fi astfel siliți să ajungă cu trenul sau un mijloc propriu de transport la destinațiile dorite din județ sau țară. De pildă, nu se vor mai efectua cursele către Constanța, Piatra-Neamț, Bacău sau Focșani, în condițiile în care acestea au fost câștigate de operatori gălățeni, în timp ce cursele către celelalte orașe mari din țară, cum ar fi Bucureștiul, rămân la latitudinea operatorilor din aceste zone. Navetiștii, în schimb, vor avea probleme serioase în a ajunge la timp la locurile de muncă. Mii de persoane care activează pe platforma siderurgică sau la alte societăți mari din Galați nu prea au soluții pentru această problemă. Din discuțiile cu câțiva siderurgiști, care locuiesc în comunele din vecinătatea Galațiului, singura soluție pare să fie autostopul. E și acesta un fel de transport județean, dar cu reguli și tarife impuse de fiecare conducător auto. Transportatorii gălățeni vor participa zilele următoare la o serie de discuții cu reprezentanții Ministerului Transporturilor pe tema plății banilor datorați, dar sunt slabe șanse să se rezolve ceva."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 12:12:55    Titlul subiectului: 113280

O parte din autobuzele autogarii Dumony au puncte de plecare din diferite zone ale orasului Galati. Toate care au astfel de "capete de linie" efectueaza curse judetene pe distante medii. Un astfel de caz este autobuzul Steyr cu numarul de parc GL-36-DMY, fotografiat in zona sensului giratoriu de langa Piata Energiei, unde exista un alt punct de plecare spre satele si comunele limitrofe orasului Galati. Din cate am observat pana in prezent, 36-DMY este singurul autobuz galben model Steyr din parcul auto detinut de autogara Dumony (celelalte autobuze Steyr sunt portocalii cu dungi rosii) fapt ce-l face usor de recunoscut in traficul judetean. Interiorul pare confortabil insa nu ma pot pronunta in privinta modului de functionare. Afisajul traseului pare nemodificat de la ultima calatorie efectuata pe taramuri austriece, fapt ce ar putea starni amuzamentul vre-unui turist mai glumet...
Mai jos, doua fotografii cu GL-36-DMY, surprins la data de 29.06.2009.



4431 - GL-36-DMY (29.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.22 kb
 Vizualizat:  de 19724 ori

4431 - GL-36-DMY (29.06.2009).jpg



4432 - GL-36-DMY (29.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.92 kb
 Vizualizat:  de 19724 ori

4432 - GL-36-DMY (29.06.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Iul 2009 17:07:00    Titlul subiectului: 114576

M-am inselat cand am afirmat ca in Galati sunt trei autobuze articulate... ei bine, azi l-am observat si pe cel de-al patrulea care apartine tot autogarii Dumony. Numarul sau: GL-30-BUT (surprinzator ca nu si-a pastrat terminatia DMY, autobuzele Steyr ale autogarii fiind inmatriculate in acest regim pana la cifra 51, din cate am observat pana in prezent. Constat ca sunt doua exceptii: GL-29-BUT si cel la care face referire observatia mea). Autobuzul efectueaza curse intre Galati si Cismele. Adica pe aceeasi ruta cu celalalt autobuz articulat care insa nu apartine autogarii, GL-07-KWM.
Poza 1: Doua dintre cele trei Steyr-uri articulate, pregatite sa plece in curse (GL-45-DMY si GL-35-DMY);
Pozele 2, 3 si 4: Cel de-al treilea Steyr articulat al autogarii Dumony: GL-30-BUT.



IMG_1036 - 45 DMY si 35 DMY (27.07.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.72 kb
 Vizualizat:  de 19571 ori

IMG_1036 - 45 DMY si 35 DMY (27.07.2009).JPG



IMG_1038 - 30 BUT vedere frontala (27.07.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.19 kb
 Vizualizat:  de 19571 ori

IMG_1038 - 30 BUT vedere frontala (27.07.2009).JPG



IMG_1040 - 30 BUT vedere laterala (27.07.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.36 kb
 Vizualizat:  de 19571 ori

IMG_1040 - 30 BUT vedere laterala (27.07.2009).JPG



IMG_1039 - 30 BUT vedere posterioara (27.07.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.24 kb
 Vizualizat:  de 19571 ori

IMG_1039 - 30 BUT vedere posterioara (27.07.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2009 13:03:52    Titlul subiectului: 114961

Probabil ca pana la sfarsitul acestui an Roman-urile 111 ale autogarii Dumitru vor fi casate. 33-DMY nu mai apare de ceva vreme la peroane, 20 DMY si 09 BUJ sunt mai rar utilizate (20 DMY sta nemiscat de aproximativ o saptamana in partea vestica a autogarii, unde se obisinuieste gararea autobuzelor mari), 17-DMY si 27-DMY sunt inca active si cred ca sunt si cele mai 'in forma" autobuze Roman din parcul auto, rareori il mai vad si pe 28 DMY, tras tot la peronul vestic...
Un alt aspect interesant este ca autobuzele autogarii Dumitru sunt utilizate mai mereu pe aceeleasi rute. Nu se fac jonctiuni ca la Transurb (autobuzul x astazi deserveste traseul Y si maine traseul Z) decat in cazul unor defectiuni ce se remediaza mai greu (pe parcursul a catorva zile).

Mai jos, doua autobuze pe care doream de multa vreme sa le fotografiez:
-poza 1: GL-43-DMY (de obicei este garat la capatul nordic al autogarii unde poate fi pozat doar din spate). Iata-l acum si intr-o poza surprins frontal;
-poza 2: GL-51-DMY (o aparitie mai rara la peroanele autogarii - de obicei vine din autobaza si trage la peroane doar cat sa-si ia calatorii). Zilele acestea si acest Steyr a ramas garat langa autogara "over night", asigurandu-mi posibilitatea unei fotografii.



43 DMY (03.08.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.57 kb
 Vizualizat:  de 19493 ori

43 DMY (03.08.2009).JPG



51 DMY (31.07.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.35 kb
 Vizualizat:  de 19493 ori

51 DMY (31.07.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Aug 2009 00:46:42    Titlul subiectului: 115154

In mod ciudat, daca se gasesc oameni care doresc sa faca un lucru bun sunt opriti... fie de birocratie, fie de comoditate, cert este ca bunele intentii se opresc in faza primara. Autogara Dumony face tot ce ii sta in putinta pentru a asigura legatura dintre orasul Galati si celelalte localitati din judet, chiar daca... pe-alocuri legea nu prevede. Comoditatea celor din C.L. este mare si atunci cand vine vorba de realizari... de ce sa trimita Steyr-urile si Isuzu-urile - aflate in conditii excelente de functionare - ale autogarii cand mai bine sa favorizeze microbuzele private sau, mai rau, sa lase sate si comune izolate de "restul umanitatii"?
Mai jos, un articol apartinand cotidianului local "Viata Libera", editia din 10.08.2009:

"Curse auto strangulate la Galați
La autobuze noi, năravuri vechi


* „Noi ne facem că nu vă vedem. Circulați cum puteți” * Consiliul Județului Galați – pentru unii, mumă; pentru alții, ce să mai spunem… *

Între propunerile de modificare a Programului de transport călători pentru perioada 2008-2011 înaintate Consiliului Județului Galați, de către operatorii în domeniu, figurau, cu trei luni în urmă, și două care stăteau atunci și stau și astăzi în picioare: 1. Prelungirea traseului de la Berești până la Pleșa. 2. Efectuarea a câte două curse suplimentare pe zi, pe ruta Galați – Tg. Bujor – Berești, de către autobuze ale S.C. Dumony S.R.L. Ambele solicitări, justificate.

Cu toate astea, au fost respinse. Mai bine să rămână cetățenii-călători din nordul județului Galați pe jos, la ia-mă, nene, pe marginea carosabilului, să-i bată în cap ore întregi canicula de la Tg. Bujor, decât să li se strice „jocurile” celor care percep în activitatea autogărilor „Dumony” un concurent de temut.

Nu văd cu ochi buni ceea ce a izbutit să facă pentru publicul călător administratorul Gheorghe Dumitru – mână de fier ori de câte ori vine vorba de corectitudine profesională, calitatea serviciilor, grija reală față de plătitorul de bilet de călătorie. Or, ambiția sa de a fi transportator european și când se dă plecarea spre Nămoloasa și când duce oameni la Roma îi deranjează.

Parc de autobuze înnoit, cu „bijuterii” pe patru roți aduse de afară, șoferi de clasă, îndrăzneala de a lua în considerare și interesele locuitorilor din sate amărâte, precum Pleșa, Mânzătești, Lupești. Precizez că ultimele două figurează și ele pe harta României.

Patru kilometri de traseu – Berești-Pleșa – rămân în continuare „în aer”. Ce argument să mai prezinți domnilor de la Consiliul Județului ca să aprobe o prelungire rămasă pe dinafara Programului, din vine exclusivă a Galațiului? Doar să „împachetezi” câteva sute de oameni din Pleșa și din Mânzătești și să-i basculezi pe str. Primăverii, în Galați, să poată să fie pipăiți, să se convingă și Consiliul Județului că aceștia există.

În momentul de față, autobuzele intră în Pleșa fără să dispună de aprobarea legală: „Noi, i s-a spus administratorului Dumitru, ne facem că nu vă vedem. Circulați în continuare cum puteți.”

E normal așa, să abandonezi, de fapt, niște localități? Bineînțeles că nu. Iar până la licitația din 2011 mai e. Nepăsarea față de cetățean + birocrație + amestecul – discret ! – al politicului într-o chestiune din care celui îndreptățit să fie ajutat, pentru că se pare că ar fi „mișcat” în front, i se dă cu piciorul, s-au concretizat în ștrangularea solicitării.

Crăieștiul, în calea satului Pleșa?


Soarta celei de-a doua propuneri, nefericită și aceasta. Nu s-a acceptat suplimentarea, motivându-se, cam la repezeală, că, dacă s-ar fi spus „Da”, s-ar fi afectat traseele Galați-Vădeni și Galați-Crăiești. Ce are în comun, întreb, Pleșa cu Crăieștii, în afară de faptul că sunt localități ale aceluiași județ? Ce are în comun bazinul de călători Pleșa-Lupești-Mânzătești cu cel din zona Slivna-Vădeni?

Invocându-se suprapunerea de trasee, s-a forțat serios nota ca să se poată ajunge la pedepsirea S.C. Dumony. Cel puțin cursa cu plecarea din Galați la ora 11.30 era aur curat pentru amărâții umiliți de câțiva ani încoace de Consiliul Județului prin lăsarea distanței Tg. Bujor-Berești fără acoperire în mijloace autorizate de transport persoane, de la ora 9.00 până la 15.00.

Respingerea propunerilor a lovit și în satele Mânzătești și Lupești, cu locuitorii lăsați pe mâna unei singure firme de transport care, pentru a-i duce la Galați, trece, conform licenței, prin…Murgeni și Blăgești, ocolind mult. Pe când, pe dincoace, dacă ar avea mașină la dispoziție, i-ar lua cu asalt ușile.

„Ce câștigă județul dacă noi, câteva sute de țărani, vom fi lăsați pe jos?”

Cum sunt privite lucrurile din perspectiva Galațiului, am văzut. Să ascultăm acum și „partea cealaltă”. Din Pleșa, Mihai Borș: „Mie nu-mi vine să cred că la Consiliul Județului nostru sunt oameni care au ceva cu Dumony S.R.L., ci cu noi, sătenii din Pleșa. Ce câștigă județul dacă noi, câteva sute de țărani, vom fi lăsați pe jos? În cazul că firma va fi amendată pentru că autobuzele sale intră fără drept în Pleșa,cu siguranță că și le va retrage, și atunci ce-am făcut? Ne vom întoarce înapoi la căruțe”.

„După părerea mea, răbdarea domnului Dumitru are și ea o limită. În loc să fie stimulat, e șicanat. Nouă ne convin mașinile de la Dumony nu numai pentru că sunt elegante, ci și fiindcă de pe Dealul Horincei până la autogara de la str. Dogăriei plătești 8 lei, și e distanță! Corect ar fi ca șefii de la Galați – noi îi vedem la ochi numai în campaniile electorale! – să revină asupra deciziei lor, luate pripit.”

„Pe Mălai vom asfalta locul de întoarcere a autobuzelor”

Liviu Postolache, primarul comunei Mălușteni-Vaslui: „Poate că ați observat, noi ne aflăm în plină campanie de turnat asfalt – la Țuțcani, Mălușteni, Lupești. Dacă ne interesează schimbarea în bine a stării șoselelor din interiorul comunei, puteți fi sigur că în aceeași măsură vrem să asigurăm și legături rapide între satele noastre și Galați, Bârlad și Vaslui”.

„Pentru Mânzătești și Lupești, ajungerea la Berești continuă să rămână o problemă. Am discutat, prin telefon, cu domnul Dumitru, de la S.C. Dumony, pe tema prelungirii traseului Galați–Berești până la Pleșa, iar de aici, mai departe, spre nord, câțiva kilometri, pe deasupra Mânzăteștilor, până în punctul Pe Mălai, unde vom asfalta locul de întoarcere a curselor”.

„E salutară dorința sa de a se apropia cu autobuze moderne de satele noastre, cele din dreapta pârâului Horincea. Le-am văzut! Și ca să facem și noi ceva pentru ușurarea deplasării lor încoace, vă pot spune că Vasluiul ne-a prins cu piatră pentru întărit șoseaua până la granița cu județul Galați. Pe aici trece și Mașina școlarului, de la liceul din Berești, cu elevi din Mânzătești și Lupești.”

O bună parte din sat, mutată…la Galați

Culiță Călin, din Mânzătești, consilier local: „Cunoscând bine situația, optăm pentru cursele firmei Dumony. Sunt sigure și nu lasă pe nimeni pe jos. În mașină ești tratat civilizat. Confort – și cu asta am spus totul! În plus, față de microbuzul de Galați care face și bucla Ghireasca, economisim bani. Ocolirea prin Murgeni, dacă ai treabă la Galați, nu-ți folosește la nimic, în schimb o simți serios la buzunar
”.

„Puțini își pot imagina cât de puternice sunt legăturile între Mânzătești și orașul de reședință al județului dumneavoastră. Dacă v-aș da o statistică cu oțelarii, navaliștii și cei de la Bazinul Nou, originari din Mânzătești, cu apartamente în Țiglina, ați realiza că, practic, o bună parte din sat trăiește la…Galați. Probabil că respingerea propunerilor cu suplimentările de autobuze și prelungirea de traseu e o scăpate a Consiliului Județului”.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 21:07:09    Titlul subiectului: 116100

1. GL50DMY la GuraHumorului
2. GL51DMY la Iasi



GL 50 DMY 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.08 kb
 Vizualizat:  de 19384 ori

GL 50 DMY   1.jpg



GL 51 DMY 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.89 kb
 Vizualizat:  de 19383 ori

GL 51 DMY   2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 23:10:16    Titlul subiectului: 116412

Odata cu trecerea timpului autogara Dumony numara tot mai putine autobuze autohtone... De fapt, in momentul de fata, singurul model care mai reprezinta simbolul autohton este Roman 111, cu mai putin de 10 reprezentanti. In cursul ultimelor saptamani, activ pare a fi doar GL-20-DMY (foto 1) pe cursele din interiorul judetului. GL-17-DMY, GL-27-DMY, GL-28-DMY si GL-33-DMY lipsesc de ceva vreme, in privinta ultimului am convingerea ca se afla la casare (daca nu cumva a ajuns deja o simpla amintire). Probabil din lipsa de spatiu un alt Roman 111 a inceput sa fie descompus in cadrul autobazei, la capatul peroanelor destinate gararii indelungate a autobuzelor (peroane care nu sunt destinate calatorilor): este vorba de GL-09-BUJ (foto 2 si 3).
Isuzu Turquoise au devenit piese de baza in privinta calatoriilor inter-judetene; mai mult, am remarcat in cursul ultimei perioade de timp midibuze noi - pe care nu am putut insa sa le fotografiez, cel putin pentru deocamdata - care au capatat numerele de parc ale unor autobuze vechi: GL-08-DMY si GL-09-DMY. Imi amintesc ca ultimul numar fusese atribuit unei Setre pe care nu am mai remarcat-o de multa vreme in autogara...



IMG_1489 - GL-20-DMY (31.08.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.47 kb
 Vizualizat:  de 19248 ori

IMG_1489 - GL-20-DMY (31.08.2009).JPG



IMG_1591 - GL-09-BUJ (04.09.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.65 kb
 Vizualizat:  de 19248 ori

IMG_1591 - GL-09-BUJ (04.09.2009).JPG



IMG_1592 - GL-09-BUJ (04.09.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.39 kb
 Vizualizat:  de 19248 ori

IMG_1592 - GL-09-BUJ (04.09.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 28 Oct 2009 16:00:42    Titlul subiectului: 119095

Trei fotografii din noua generatie de mijloace de transport ale autogarii Dumitru, recent intrebuintate pe cursele locale cat si pe cele judetene:
1. B-31-FYD;
2. B-65-FYD;
3. B-32-RUT.

O alta informatie privitoare la parcul de mijloace de transport al autogarii: Setra cu numarul de parc GL-09-DMY a fost casata. In prima faza, numarul acesteia i-a fost atribuit unui midibuz Isuzu Turquoise iar o parte din piese si din carcasa au fost utilizate pentru mentinerea celorlalte vehicule din parc. De exemplu, STEYR-ul cu numarul de parc GL-37-DMY a avut un incident in zona aparatorii posterioare din partea stanga a sensului de mers; s-a utilizat pentru reconditionare tabla de la fosta Setra.



B-31-FYD.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.22 kb
 Vizualizat:  de 18837 ori

B-31-FYD.JPG



B-65-FYD.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.75 kb
 Vizualizat:  de 18837 ori

B-65-FYD.JPG



B-32-RUT.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.84 kb
 Vizualizat:  de 18837 ori

B-32-RUT.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 30 Oct 2009 10:11:07    Titlul subiectului: 119174

1. B-47-FYD;
2. B-67-FYD;
3. GL-29-DMY;
4. GL-50-DMY.
Pozele au fost realizate de colegul nostru, mariooo



B-47-FYD.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.45 kb
 Vizualizat:  de 18790 ori

B-47-FYD.jpg



B-67-FYD.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.88 kb
 Vizualizat:  de 18790 ori

B-67-FYD.jpg



GL-29-DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.19 kb
 Vizualizat:  de 18790 ori

GL-29-DMY.jpg



GL-50-DMY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.35 kb
 Vizualizat:  de 18790 ori

GL-50-DMY.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 04 Noi 2009 15:04:36    Titlul subiectului: 119491

Poza 1 - De ceva vreme tot am povestit de noul posesor al numarului de inmatriculare GL-09-DMY... Iata ca astazi am reusit, in sfarsit, sa-l prind in autogara;
Poza 2 - O fotografie de "pluton", avand ca lideri doua Isuzu Turquoise, 79 RUT si 81 RUT. Intre acestea se observa Steyr-ul GL-47-DMY iar in partea dreapta este cel cu numarul de inmatriculare GL-25-DMY;
Poza 3 - Ironia sortii: daca ar fi fost sa judecam dupa situatia din trecut, in poza ar fi trebuit sa vedem doua Setre, identice ca model, diferite ca schema de culoare. Insa una dintre ele nu mai exista...
Pozele 4, 5 si 6 - Unul dintre Steyr-urile achizitionate anul trecut, fotografiat mai in detaliu: GL-42-DMY.



SP_A4695 - 09DMY (04.11.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.8 kb
 Vizualizat:  de 18710 ori

SP_A4695 -  09DMY (04.11.2009).jpg



SP_A4688 - 79 RUT si 81 RUT (04.11.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.3 kb
 Vizualizat:  de 18710 ori

SP_A4688 - 79 RUT si 81 RUT (04.11.2009).jpg



SP_A4694 - 12 DMY si 09 DMY (04.11.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.04 kb
 Vizualizat:  de 18710 ori

SP_A4694 - 12 DMY si 09 DMY (04.11.2009).jpg



SP_A4697 - 42 DMY frontal (04.11.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.77 kb
 Vizualizat:  de 18710 ori

SP_A4697 - 42 DMY frontal (04.11.2009).jpg



IMG_3269 - 42 DMY lateral (04.11.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.08 kb
 Vizualizat:  de 18710 ori

IMG_3269 - 42 DMY lateral (04.11.2009).JPG



SP_A4696 - 42 DMY posterior (04.11.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.21 kb
 Vizualizat:  de 18710 ori

SP_A4696 - 42 DMY posterior (04.11.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 15:37:00    Titlul subiectului: 124082

Autogara a renuntat la celebrele ROMAN-uri 111... Nu ca ar mai fi avut multe in serviciu. Incepand cu acest an, nici un Roman 111 apartinand autogarii Dumitru nu a mai iesit pe vre-un traseu interjudetean sau macar... judetean. Cu doua exceptii, toate au fost casate. Aceste exceptii sunt GL-09-BUJ si GL-20-DMY.
Primul a fost transformat intr-un fel de magazie, in zona vestica a autogarii. A ramas fara motor si faruri, scopul sau fiind acum altul decat cel pentru care a fost fabricat. Oricum, 09-BUJ avea suficiente modificari, in special exterioare, unde peste 80% din table fusesera schimbate. De asemenea, si alte elemente de natura tehnica au fost inlocuite, in special elemente de directie, sistem de franare si amortizori. Pe zi ce trece, daca se mai poate lua ceva de la 09-BUJ fara a-i afecta scopul actual, se ia.
Celalalt exemplar este GL-20-DMY. Retras din circulatie si "uitat" tot in zona vestica a autogarii. Arata inca bine desi nu s-a mai miscat din pozitia actuala de cateva luni. Cred ca a fost unul dintre cele mai ingrijite Roman-uri 111 ale autogarii. Probabil ca in viitorul apropiat va fi casat sau - cine stie - va fi si el transformat in vreo magazie...

Pe de alta parte, este destul de greu sa fotografiezi mijloacele de transport ale autogarii. Mereu primesti intrebari si supraveghetorii vin dupa tine... Sunt politicosi insa unii nu prea inteleg pasiunea pentru mijloacele de transport. Se pare ca autogara Dumitru are un regim cam strict, multi avand teama sa nu fie certati de patron. Pana si in trafic este "comedie" mare la pozat; unii soferi fac niste figuri uluite, altii isi feresc privirea atunci cand vad ca-mi pregatesc aparatul... Evident, exista o diferenta substantiala intre soferii de la Transurb si colegii lor de la autogara... Cei de la Transurb sunt mult mai amabili si mai politicosi, multi iti fac semne de salut si zambesc atunci cand faci poza. Poate vom vedea si o astfel de... abordare si in randul celor de la autogara Dumitru... In fond suntem prieteni ai transportului in comun (si nu numai) nu zbiri sau... "vanatori de capete"...
In poza de mai jos, Roman-ul 111 cu numarul de parc GL-09-BUJ, vedere posterioara... Ce a mai ramas...



IMG_1709.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.99 kb
 Vizualizat:  de 17829 ori

IMG_1709.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 03 Mai 2010 09:46:36    Titlul subiectului: 126533

Autogara ridica stacheta. Se scumpesc biletele si abonamentele cu 20%. O ditamai majorarea... Sursa: cotidianul "Viata Libera", editia din 03.05.2010. Link-ul: http://www.viata-libera.ro/articol-Biletele_de_calatorie_mai_scumpe_cu_20_la_suta_la_Dumony_2.html

"Criză și autobuze
Biletele de călătorie, mai scumpe cu 20 la sută la Dumony


Anunț sec, pus la vedere în mijloacele auto de transport persoane ale S.C. Dumony S.R.L., pentru informarea publicului călător: începând cu 1 mai, prețul biletelor și abonamentelor, pe toate traseele, s-a majorat cu 20 la sută.

Firma - la nivel de județ este reprezentativă în domeniu – nu a mai putut ține prețurile pe loc. Mașini bune, șoferi selectați cu atenție, corectitudine față de călători.

În marea lor majoritate, plătitorii de bilete sunt oameni obișnuiți, de la talpa județului, dependenți, în privința deplasărilor spre Galați sau din Galați către localitățile din mediul rural, de mersul autobuzelor și funcționalitatea autogărilor Dumony.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 14:26:26    Titlul subiectului: 128180

Au trecut aproape doi ani de cand nu am mai vazut Ikarus-ul din pozele de mai jos... Am crezut ca a fost casat de multa vreme insa astazi... ei bine, iata ca m-am inselat. Autobuzul are numarul GL-59-ELA si a revenit in cursul diminetii in zona autogarii. Din pacate, unul dintre geamurile laterale (cel din spatele cabinei soferului) era spart si masina urma probabil sa intre in garaj unde sa primeasca un geam de la vreo alta masina casata sau in curs de casare.


IMG_1090.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.68 kb
 Vizualizat:  de 17094 ori

IMG_1090.JPG



IMG_1089.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.78 kb
 Vizualizat:  de 17094 ori

IMG_1089.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 00:20:27    Titlul subiectului: 132287

Redeventa falimenteaza autogara Dumony.

http://www.viata-libera.ro/articol-Autogara_falimentata_de_impunerea_redeventei__2.html

"Un transportator dă replică CJ-ului
Autogara, falimentată de impunerea redevenței!


* Gheorghe Dumitru asigură transportul pentru jumătate de județ * Dumony SRL a dat în judecată CJ * „În niciun județ din România nu se plătește această redevență!” *

Am primit o reacție hotărâtă din partea managerului SC Dumony SRL, Gheorghe Dumitru, patronul Autogării „Dumitru”, la un articol privind intervenția, în ultima ședință a Consiliului Județului, a consilierului județean Emil Țuicu, care l-a reclamat conducerii Consiliului Județului pe transportatorul de pe traseul între comuna Smârdan și Galați că a dublat prețurile în ultimele două luni.

Președintele CJ a anunțat că îl va notifica pe transportator să revină la preț. Acum, transportatorul vine să-și verse el oful.

CJ a încercat în ultimii ani să reglementeze transportul județean și cu grijă pentru buzunarele locuitorilor, transportatorii se plâng că falimentează. Cine are dreptate? Să ascultăm acum și poziția firmei „pârâte”.

Managerul de la Dumony atacă, la rândul său, condițiile dure impuse transportatorilor județeni de către CJ, respectiv plata unei redevențe foarte mari.

„Mă falimentează! Eu duc tot greul transportului județului, dar pot să scot cursele județene, să vedem ce-or să facă!”, ne-a declarat dl Dumitru.

Astfel, jumătate din transportul județean de persoane ar putea fi desființat, fără alte posibilități de deplasare, iar 200 de angați ai firmei să ajungă pe drumuri. Încă o societate plătitoare de taxe și impozite ar dispărea, în plină criză, din cauza scumpirilor și a impozitelor, plus micșorarea, cu o treime a numărului de călători.

Prin Hotărțrea nr. 404 din 31 martie s-a stabilit „delegarea gestiunii” către operatorii de transport, adică concesionarea dreptului de folosire a drumurilor județene, ceea ce înseamnă o redevență 2.576 lei/autobuz/an.

Stăpânul drumurilor

„Ne obligă să plătim pe loc o redevență (o cotă plătită periodic pentru dreptul de folosire a drumului, n.red.), retroactiv, din iunie 2008! Eu am o sută de autobuze, asta înseamnă aproape 10 miliarde [lei vechi] pe 3 ani! Și, retroactiv - nu este în regulă!”

„Dacă pe totalitatea drumurilor naționale, europene și autostrăzi din România plătim o rovinietă de 22 milioane de lei vechi pe an, aici, pe un segment de foarte puțini kilometri, mi se cere atât de mult ! De exemplu, am 5 curse pe Tecuci care merg pe drum național, nu județean! Am pe Gănești… Ce mai, pe Consiliul Județean nu-l interesează!”

Pe 12 mai, firma a trimis o notă de fundamentare a noilor prețuri, pe fondul aproape al dublării prețului motorinei, plus alte cheltuieli mărite. Răspunsul a venit abia în 2 august – deci firma poate considera, spune patronul, că nerăspunzându-i-se în termen, a avut „acordul tacit al CJ” pentru a scumpi biletele.

Răspunsul CJ preciza însă că va putea scumpi biletele numai dacă plătește redevența și numai după semnarea contractului de delegare a gestiunii cu serviciul de transport județean al CJ.

Firma mai plătește și către Primăria Galați, pentru străzile pe care trec autobuzele sale spre județ dar, spune patronul, este vorba despre sectoare de drum național care trec practic prin oraș, pentru care plătește deja rovinietă.

Acum 5 ani, și Primăria Tudor Vladimirescu cerea taxă pentru trecerea pe… Drumul Național. Atunci, a cerut primăriei respective actul de proprietate al drumului și s-a rezolvat…

Judecata - în septembrie

Instanța va spune în septembrie cine are dreptate, dar pentru cititori este important să cunoască și poziția transportatorului, după ce am scris despre cea a CJ.

„Am atacat Hotărârea de Consiliu la Prefectură, este și în Tribunal, ne judecăm!” Dl Dumitru spune că și alți transportatori județeni reclamă aceleași probleme; și autogara Tecuci a dat în judecată CJ! Federația operatorilor de transport din care firma face parte s-a adresat și prefectului în această chestiune.

„Prefectul nu a semnat această hotărâre a Consiliului Județean – deci nu-i aplicabilă! Domnul Dragu Togan [șeful compartimentului juridic al Prefecturii; ieri nu l-am putut contacta, fiind în concediu] s-a interesat: în niciun județ din România nu se plătește această redevență! A fost aproape jumătate de an aplicată redevența la Craiova, dar și acolo au zis: «Nu dăm subvenție, nu cerem redevență!»”.

Firma a mărit prețul de la 2 la 3 lei, dar majoritatea călătorilor merge cu abonamente, puțin mai ieftine de 3 lei călătoria, inclusiv școlarii – acestea fiind decontate de Inspectoratul Școlar Județean. Sunt vreo 500 de navetiști și elevi la abonament.

„Nu mă poate obliga nimeni să las prețurile mai jos: când am participat la licitație, în 2008, nu s-a pus condiția prețului sau redevenței!”, spune cel mai important transportator județean.

De la autobuze cu chirie, o firmă cu trei autogări

Firma Gheorghe Dumitru are trei autogări: Galați, Berești și Târgu Bujor. Cu 100 de autobuze, controlează practic tot sudul județului. Autogara Tecuci, a altei firme, asigură nordul și mai există doar vreo 5 alți mici operatori auto în județ.

Firma lui Gheorghe Dumitru administrează și câteva autovehicule care îi aparțin… campionului mondial la box Lucian Bute.

Patronul Dumitru spune că doarme de multe ori în autogară, unde are o cameră: îi controlează personal pe șoferi. Cu călătorii șmecheri, care trăgeau abonamentele la xerox, a rezolvat-o : le-a pus timbru sec.

A deschis o cantină, care oferă masa de prânz la o sută de angajați zilnic. Pentru asta și-a asigurat, gospodărește, de la o crescătorie mică pentru godaci, la murături.

Acum vreo 7 ani a propus Transurb, fără succes, un parteneriat: ar fi intrat cu 100 autobuze sh în bună funcțiune.

Cum a început? După 42 ani la ITA (fosta Întreprindere de Transport Auto), ca tehnician principal, în Ž90 a fost chemat de șoferii de la Autogară, ca tehnician. Când autogara a falimentat, a închiriat 6 autobuze, dar pe datorie. A fost începutul."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.06 kb
 Vizualizat:  de 16557 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community