Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A - nemodernizate - din Bucuresti
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 21 Oct 2005 11:02:46    Titlul subiectului: 000000 55205

În lista mea mai figurează următoarele V3A nemodernizate:
010, 131, 136, 146, 164, 172, 181, 200, 206, 224, 264, 288, 306.
În ultima lună am văzut în trafic doar 131, 136, 172, 224 și 264. Celelalte sunt foarte probabil la URAC.
Plus V3B-urile 028, 034, 036, 037, 237 și 245.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2017
Mesaje: 5952
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2005 12:27:14    Titlul subiectului: 55606

De pe coperta Ghidului RATB am "desprins" cateva poze cu diverse vehicule, poze devenite deja "istorie"...
1. Iata un tramvai VxA cu reclama Colgate...
2. Un V3A cu reclama Rothmans...
Ce-as mai vrea sa fie si acum vehicule vopsite diferit, sa le recunosc de la distanta...
In timpul unei vizite la "Muzeul RATB Titan" am vazut o macheta mai deosebita, era un fel de V3A neobisnuit. Nu stiu cum sa vi-l descriu mai bine. In principiu, la cutie arata ca un V3A obisnuit. Faza tare este ca segmentul 1(A) avea doua boghiuri, segmentul 3(B) avea tot doua boghiuri, in timp ce segmentul 2 (C) n-avea nici un boghiu
Deci nu avea boghiul plasat sub articulatie, cum au actualele V3A-uri.
Cei de acolo mi-au spus ca acel prototip a existat si circulat pentru putin timp in Bucuresti. Stie cineva de acesta trmvai neobisnuit? Repet, segmentul intermediar era sustinut doar prin articulatii, nu avea boghiu sub el! Si nu era vorba nici de prototipul LHB.



RF_baza1_137.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.85 kb
 Vizualizat:  de 26844 ori

RF_baza1_137.jpg



RF_baza5_686.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.92 kb
 Vizualizat:  de 26844 ori

RF_baza5_686.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 01:27:55    Titlul subiectului: *Tramvaiele V3A - nemodernizate - din Bucuresti 4706

Iata un V3A nemodernizat din București...și merge foarte bine:
V3A nemodernizat #131...
Iată zona de deasupra ușii 4 (are doar 4 uși), cutia cu contactori (...V3A modernizate nu au așa ceva..în schimb au mai multe ,,lăzi" pe acoperiș) și semnalul de alarmă (identic cu cele de pe Ep/V3A...).
Compostorul de bilete din același tramvai.



1-0131-027-004_173.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.33 kb
 Vizualizat:  de 25162 ori

1-0131-027-004_173.jpg



2-0131-027-001_159.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.91 kb
 Vizualizat:  de 25168 ori

2-0131-027-001_159.jpg



3-0131-011-012_902.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.04 kb
 Vizualizat:  de 25168 ori

3-0131-011-012_902.jpg



4-0131-011-013_180.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.89 kb
 Vizualizat:  de 25168 ori

4-0131-011-013_180.jpg



5-0131-011-014_332.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.35 kb
 Vizualizat:  de 25167 ori

5-0131-011-014_332.jpg



6-0131_011_015_106_192.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.66 kb
 Vizualizat:  de 25167 ori

6-0131_011_015_106_192.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 17:54:26    Titlul subiectului: kkkyukyukyuk 8060

V3A'urile din Bucuresti au inceput sa fie cu 5 usi de la 353 la 362 + vagonul 206.
ITB/URAC a fabricat tramvaie noi pana in 1990. 362 atunci a aparut si s'a facut praf repede din cauza unui camion.
362 a fost reparat si cred ca a reaparut la strada inainte de modernizare. Oricum, dupa modernizare nu mai stii sigur daca numarul nou corespunde celui vechi.

La Bucuresti au existat doua vagoane V3A cu usi actionate pneumatic: 026 si 027. Nu mai stiu daca aveau 4 sau 5 usi, dar si ele faceau zgomot mare.
Este interesant ca la Iasi si Craiova, Timisurile aveau usi actionate electric, iar V2A (la Iasi), inclusiv vagonul nou 350 aveau usi actionate pneumatic, care faceau un zgomot infernal.

Vagoanele VxA au circulat si in tandem, sub forma V3A+V3A sau V2A+V2A, dar s'a renuntat pentru ca operatia de cuplare/decuplare era prea complicata si lua timp mult.
Pe urma, unde se garau vagoanele "2" ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2017
Mesaje: 5952
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 03 Ian 2006 10:31:35    Titlul subiectului: 57302

Ma intreb care o fi situatia exacta a V3A-urilor "lipsa" din seria 001-100. Sunt multe voci care afirma ca ar fi fost casate sau imprumutate altor regii de transport din tara, numai ca informatiile sunt foarte confuze si le suspectez de a fi simple pareri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 03 Ian 2006 11:06:02    Titlul subiectului: 57303

Catalin Ghita a scris:
Ma intreb care o fi situatia exacta a V3A-urilor "lipsa" din seria 001-100. Sunt multe voci care afirma ca ar fi fost casate sau imprumutate altor regii de transport din tara, numai ca informatiile sunt foarte confuze si le suspectez de a fi simple pareri.
Casarea celor 41 de vagoane V3A s-a făcut etapizat. În 1997, vagonul #009 încă mai circula pe liniile 19 și 23 (Titan). Sunt absolut sigur că #004 a fost V3A-A3 și circula pe linia 41, parcă prin 1999 sau 2000 l-am zărit ultima dată (dar în 1995 era sigur în traseu, pentru că l-am găsit într-una din listele mele scrise aiurea pe dosul unui caiet din facultate). Despre celelalte(#041, #074, #087, #088 și altele) am amintiri mult mai vechi, datînd totuși după 1990.
Îmi vine greu să cred că #004 a fost casat...mai degrabă "exportat" sau i s-a schimbat numărul. O schimbare de număr cred că a suferit #074, care prin 1986-1987 părea refăcut, avînd un design similar vagoanelor mai noi #119 (V3A prezentat la TIB 1987) și #353.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 15:54:30    Titlul subiectului: 57348

Ce ma oftica la V3A: in primul rand, zgomotul mare de rulare, sunt grele.
In al doilea rand, motoarele nu au cum sa mai fie originale, bordul e schimbat complet (cu unele exceptii), iar vitezometrul e de multe ori de decor. Asa, si unele EP aveau vitezometru. Dar numai la unul singur mergea (nu stiu cat de precis). Asa, la Tatre, inca mai mergea in 2002-2003 la cateva. Dar acum vad ca la nici unul nu mai merge.
Nu in ultimul rand ma deranjeaza incalzirea care cam lasa de dorit, mai merge, dar vedeam cum vatmanul oprea caldura cand trebuia sa plece. De ce oare?
Calitati ale V3A? numai faptul ca au capacitate mare.
La V3A, V2A, doar boghiurile 1 si 4 sunt motoare, cele de sub articulatii sunt purtatoare (se uzeaza cam repede, asa am inteles de la cativa vatmani).
EP-V*A avea ambele boghiuri motoare, trageau destul de bine, si fata de TIMIS, urca pante mai abrupte, desi uneori se chinuia. In varianta cu 2 vagoane, se chinuia mai tare in pante. De ce se chinuie si TIMIS in panta: Forta motoare e concentrata numai la partea fata, iar celelalte deloc. La V3A si V2A, tractiunea e realizata atat pe fata cat si pe spate, deci si botul si fundul sunt ''miscate''. Daca V3A ar fi avut numai boghiul din fata motor(sau cel fata si cel purtator fata) s-ar fi chinuit si el. Am vazut odata un V3A pe 41 defect-s-a stricat ceva la motorul spate ca nu mai participa la tractiune-si doar cel fata tragea. Impins a urcat pe pasaj Grant.
TIMISul avea 22 tone un vagon.EP-V*A era mai usor, cred. TIMIS are 2*140 KW.V*A (si EP-V*A) are 2*120 KW.Tatra are 4*40 KW (8*40Kw in tandem) si acesta din urma fuge mai tare si trage mai bine. De ce? Deoarece: momentul de pornire al motoarelor TATRA e mai mare ca la V*A, motricitatea e mult mai buna (cate un motor pe osie).
Iata-l pe 264, nemodernizat.
Sus
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 22:53:42    Titlul subiectului: 57372

tudor a scris:
Ce ma oftica la V3A: in primul rand, zgomotul mare de rulare, sunt grele.
Zgomotul nu e facut de tramvai, ci de linie... 32 merge foarte frumos chiar si peste macazurile pe care le intalneste...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florrin12



Data înscrierii: 26/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2007
Mesaje: 14

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2006 12:54:26    Titlul subiectului: tramvaie din bucuresti 57456

Pentru Bogdan71: 004 nu a fost modernizat la FAUR, cred ca este o confuzie. Vagoanele modernizate la FAUR poarta pe cabina manipulantului o placuta cu numarul de ordine si anul modernizarii - ex. 304 - 01/1995.
Vagonul 200 l-am vazut la mijlocul lui Decembrie 2005, este modernizat dar SCOALA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 16:41:02    Titlul subiectului: 57513

Daca #200 a ajuns Scoala, inseamna ca #306 a intrat la modernizat.

Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Mar 10 Ian 2006 15:16:12, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2006 00:37:07    Titlul subiectului: Re: tramvaie din bucuresti 57535

florrin12 a scris:
Pentru Bogdan71: 004 nu a fost modernizat la FAUR, cred ca este o confuzie. Vagoanele modernizate la FAUR poarta pe cabina manipulantului o placuta cu numarul de ordine si anul modernizarii - ex. 304 - 01/1995.
Pe #004 nu mai ai de unde să îl iei acum ca să vezi plăcuța cu pricina.
Dacă a ajuns în alt oraș, precis a fost înlocuită. Iar dacă i s-a schimbat numărul, așijderea.
florrin12 a scris:
Vagonul 200 l-am vazut la mijlocul lui Decembrie 2005, este modernizat dar SCOALA.
Asta înseamnă că #306 va apărea în parcul circulant, întocmai ca #310.
Ceea ce este logic, fiind un vagon mai nou și mai puțin uzat decît #200.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 13:39:52    Titlul subiectului: 57931

Mie imi placeau usile alea de VxA...erau chair foarte dragute... din pacate nu si foarte practice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Apr/2017
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 00:52:16    Titlul subiectului: 13794

Tom a scris:
Vagoanele VxA au circulat si in tandem, sub forma V3A+V3A sau V2A+V2A, dar s'a renuntat pentru ca operatia de cuplare/decuplare era prea complicata si lua timp mult.
Pe urma, unde se garau vagoanele "2" ?
Din câte știu, V3A+V3A înseamnă tandem, nu tramvai motor + remorcă. De asemenea, și V2A+V2A. dacă primului V3A i s-ar monta 4 boghiuri motoare iar celui de-al doilea 4 boghiuri purtătoare, atunci am avea un "monstru" format dintr-un tramvai biarticulat motor și unul biarticulat remorcă, dar ferească Dumnezeu ce probleme ar întâmpina, nemaivorbind că respectivii călători care ar călători în V3A-ul remorcă cred că ar avea efectiv probleme de auz din cauza zgomotului infernal pe care le-ar face cele 4 boghiuri purtătoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 01:17:44    Titlul subiectului: 13806

Boghiurile motoare sunt mai liniștite dpdv al zgomotului decât cele purtătoare. O singură problemă au: la umezeală patinează...și după zgomot vagonul pare a merge cu 80km/h când el de-abia are 5 la oră. Totodată, ar mai trebui câte 4 lăzi de nisip pt. fiecare vagon dacă toate boghiurile ar fi motoare.
Iata un boghiu de V3A ce a aparținut, în vremurile lui bune, unui Ep, #6022:


Boghiurile purtătoare de V3A de la remorcă sunt o pacoste. De altfel și la VxA gălăgia e produsă de boghiul (boghiurile) purtătoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2017
Mesaje: 142
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 22:04:23    Titlul subiectului: 58963

Cam cate V3A nemodernizate mai circula in Bucuresti la ora actuala?

Ultima modificare efectuată de către dexter23 la Lun 06 Mar 2006 22:26:56, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 1723
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 22:37:44    Titlul subiectului: 58969

dexter23 a scris:
Cam cate V3A nemodernizate mai circula in Bucuresti la ora actuala?
Eu din noiembrie am vazut 4 V3A si 6 reversibile:
http://ratb.stfp.net/?ttx=T3&veh=028,034,036-037,131,136,172,237,245,264
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 27 Apr 2006 11:33:05    Titlul subiectului: 60094

Catalin Ghita a scris:
In timpul unei vizite la "Muzeul RATB Titan" am vazut o macheta mai deosebita, era un fel de V3A neobisnuit. Nu stiu cum sa vi-l descriu mai bine. In principiu, la cutie arata ca un V3A obisnuit. Faza tare este ca segmentul 1(A) avea doua boghiuri, segmentul 3(B) avea tot doua boghiuri, in timp ce segmentul 2 (C) n-avea nici un boghiu
Deci nu avea boghiul plasat sub articulatie, cum au actualele V3A-uri.
Cei de acolo mi-au spus ca acel prototip a existat si circulat pentru putin timp in Bucuresti. Stie cineva de acesta trmvai neobisnuit? Repet, segmentul intermediar era sustinut doar prin articulatii, nu avea boghiu sub el! Si nu era vorba nici de prototipul LHB.
1988 este anul în care parcul V3A din dotarea ITB a atins numărul maxim de vehicule, adică 362 (în care NU am inclus și vagonul LHB #3501). Se știe că #362 a intrat la ITB în 1990, iar domeniul #001 - #361 acoperă 361 de vagoane. Cel a cărui machetă ai văzut-o la Titan trebuie să fie al 362-lea. Nu am idee nici ce număr de parc avea (#3502 ?), pe ce linii și-o fi dus veacul - și mai ales între ce ani a circulat prin București.
Tot ce pot să presupun este că e vorba de un prototip făcut la începutul anilor '70, înainte de trecerea la producția de serie sau după fabricarea unui număr mic de vagoane V3A "clasice".
Începînd din 1989, numărul vagoanelor V3A a scăzut, ajungînd la 321(cifra prezentă) la finele lui 1992. Din 1994 a început transformarea în V3A-93, operațiune care se apropie de final. Casarea vagoanelor V3A relativ noi și înlocuirea lor cu Rathgeber este un alt caz de inteligență neaoșă care nu mai are nevoie de comentarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Apr 2006 13:34:07    Titlul subiectului: 60099

Catalin Ghita a scris:
In timpul unei vizite la "Muzeul RATB Titan" am vazut o macheta mai deosebita, era un fel de V3A neobisnuit. Nu stiu cum sa vi-l descriu mai bine. In principiu, la cutie arata ca un V3A obisnuit. Faza tare este ca segmentul 1(A) avea doua boghiuri, segmentul 3(B) avea tot doua boghiuri, in timp ce segmentul 2 (C) n-avea nici un boghiu
Deci nu avea boghiul plasat sub articulatie, cum au actualele V3A-uri.
Cei de acolo mi-au spus ca acel prototip a existat si circulat pentru putin timp in Bucuresti. Stie cineva de acesta trmvai neobisnuit? Repet, segmentul intermediar era sustinut doar prin articulatii, nu avea boghiu sub el! Si nu era vorba nici de prototipul LHB.
Faptul ca boghiurile de sub articulatie sunt amplasate in segmentele din capete implica o lungime mai mare a acestor segmente in detrimentul celui central, daca lungimea totala era aceeasi. Avea 4 sau 5 usi ? De ce a circulat doar putin timp? De fapt cred ca raspunsul il putem gasi pe situl Hamster, unde vedem un exemplu de asemenea tramvai, dar realizat din 2 vagoane pe 4 osii:
http://villamosok.hu/kepek/uv/3799.jpg
Bogdan71 a scris:
Nu am idee nici ce număr de parc avea (#3502 ?), pe ce linii și-o fi dus veacul - și mai ales între ce ani a circulat prin București.
Tot ce pot să presupun este că e vorba de un prototip făcut la începutul anilor '70, înainte de trecerea la producția de serie sau după fabricarea unui număr mic de vagoane V3A "clasice".
BKV Budapesta are vagoane Ganz dublu articulate din seria 13xx si 14xx. Prototipurile acestor tramvaie au avut insa numerele 3730 (simplu articulat) si 3731 (dublu articulat). S'ar putea ca RATB sa fi procedat la fel si sa-l fi numit 3502.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 02/Mar/2017
Mesaje: 861
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Apr 2006 14:15:56    Titlul subiectului: 60101

Când eram mic (prin 1992-94) am văzut pe linia 34 niște V3A care aveau 5 uși, ușile arătau ca la "Dac" și IK4, iar unele dintre tramvaie (am văzut 2-3 tramvaie DIN astea) aveau deasupra ușilor niște dreptunghiuri cu "colțurile" curbate, iar în acele dreptunghiuri era scrisă linia și traseul!
Ce V3A erau alea, că după aia nu le-am mai văzut!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Apr 2006 21:14:59    Titlul subiectului: 60116

nokia2010 a scris:
Când eram mic (prin 1992-94) am văzut pe linia 34 niște V3A care aveau 5 uși, ușile arătau ca la "Dac" și IK4, iar unele dintre tramvaie (am văzut 2-3 tramvaie DIN astea) aveau deasupra ușilor niște dreptunghiuri cu "colțurile" curbate, iar în acele dreptunghiuri era scrisă linia și traseul!
Ce V3A erau alea, că după aia nu le-am mai văzut!
Erau cumva albe cu albastru in partea de jos? Stiu ca V3A 026 si 027 erau asa, dar cred ca au disparut cel mai tarziu in 1992.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2017
Mesaje: 5952
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 28 Apr 2006 13:31:11    Titlul subiectului: 60126

Exista si acum tramvaiele V3A #026 si #027. Nu pot baga insa mana in foc ca sunt aceleasi de prin 1992, poate s-a procedat la vreo renumerotare, la vreo reconstructie...
Iata apoi cum arata boghiurile de tramvai VxA.
Avem un boghiu motor si unul purtator.



RF_0027-005-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.48 kb
 Vizualizat:  de 26331 ori

RF_0027-005-001.jpg



RF_0026-021-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.81 kb
 Vizualizat:  de 26331 ori

RF_0026-021-002.jpg



depou-0008_201.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.33 kb
 Vizualizat:  de 25159 ori

depou-0008_201.jpg



depou-0010_196.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.79 kb
 Vizualizat:  de 25159 ori

depou-0010_196.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Vin 28 Apr 2006 13:57:43    Titlul subiectului: 60128

imi aduc si eu aminte de niste V3A-uri cu usi de DAC pe aer comprimat... sa tot fi fost pe la inceputul anilor 90... imi aduc aminte de unu vopsit alb/crem cu verde pe sos. oltenitei...
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 17 Iun 2006 22:39:18    Titlul subiectului: Tramvaiele V3A din Bucuresti 61279

Va fac un cadou special, tramvaiele imbracate in rosul anilor 1973.


RF_0789.26 vr 18-05-73 Bucuresti.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  417.24 kb
 Vizualizat:  de 28540 ori

RF_0789.26 vr 18-05-73 Bucuresti.JPG



RF_0790.24 do 17-05-73 Bucuresti.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  389.46 kb
 Vizualizat:  de 28540 ori

RF_0790.24 do 17-05-73 Bucuresti.JPG



RF_0790.26 do 17-05-73 Bucuresti.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  454.05 kb
 Vizualizat:  de 28540 ori

RF_0790.26 do 17-05-73 Bucuresti.JPG



RF_0791.09 vr 18-05-73 Bucuresti.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  342.16 kb
 Vizualizat:  de 28539 ori

RF_0791.09  vr 18-05-73 Bucuresti.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 08/Mar/2017
Mesaje: 297
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 01:45:26    Titlul subiectului: 61286

si originalul, Linke Hoffman Busch
http://img374.imageshack.us/my.php?image=lhb69erbukarest2zf.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 22:27:14    Titlul subiectului: efefwefwefwefwewefw 25734

V2A și V3A au avut streașini pentru trasee... dar la modernizări/RK-uri le-a fost scoasă și pus parbriz până sus, suportul pentru afișarea traseului fiind montat în interior sau înlocuit de un afișaj digital.

Conform unor "legende", ITB a comandat Linke Hoffman Busch un tramvai dublu-articulat. După ce l-a primit, a făcut vreo 500 de copii ale lui sub numele de V3A. V3A-urile au fost produse pentru București, Brașov, Constanța, Brăila, Oradea, Cluj, Ploiești.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community