Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Licitatii pentru atribuirea traseelor judetene

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2008 08:41:10    Titlul subiectului: 93657

Incet-incet, buboiul da semne ca e gata sa se sparga: a izbucnit un scandal monstru privind licitatia de alocare a traseelor de transport judetene din Buzau.
Parere mea e ca si acest scandal e doar un nou episod in luptele acerbe care se duc intre cei de la ciolan si cei care aspira la ciolan, ca in rest, de calatori nu cred ca-i pasa nimanui ...

Dupa cum stiti, traseele judetene sunt atribuite prin licitatie electronica. Cica aceasta metoda, licitatia electronica, ar fi foarte transparenta si ar impiedica fraudele. Aiurea, traim in Romania si comunistii si securistii reciclati ajunsi in posturile-cheie nu se dau in laturi de la nimic pentru a-si atinge scopurile marsave.
Concret, conform postului Focus TV, se pare ca dupa finalizarea/adjudecarea licitatiilor electronice, un angajat al Consiliului Judetean, la "rugamintea" (a se citi presiunile) presedintelui Consiliului Judetean (a carui moaca de vampir apare pe foarte multe dube, culoarea fundalului acestor reclame, rosu comunist tip PSD nu face decat sa amplifice senzatia ca ai de-a face cu un vampir...) a modificat proiectele de hotarare dupa ce acestea fusesera deja aprobate de consilieri Exclamation Shocked
Modificarile nu au vizat decat aspecte "minore" Evil or Very Mad , cum ar fi, dupa cum banuiati si voi, capacitatea mijloacelor de transport Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mai mult ca sigur unii bisnitari cu dube au participat la licitatie pretinzand ca au vehicule de capacitate mare, urmand ca pana la incheierea efectiva a contractelor sa "rezolve" cumva problema si sa poata circula tot cu pleosnitele alea de dube... Evil or Very Mad
Intelegeti? Probabil vampirul isi rasplateste ilegal sustinatorii din campania electoralai, probabil partenerii de afaceri mascati...
S-au facut si modificari de trasee, probabil pentru a permite "bisnitarilor-dubagii" sa-si umple dubele pana la refuz, stiut fiind ca, desi traseele nu prevad trecerea prin oras, multi soferi fac un "mic" ocol prin oras, pentru a fura calatori atat de la alti privati (care probabil nu sunt prieteni cu cine trebuie, cat si de la Transbus...)
Angajatul care a facut efectiv manaria cica e internat in spital, astea sunt manevre de praduitori, se interneaza ca sa nu poata fi cercetat imediat, castiga timp sa-si organizeze apararea etc.
Plus ca, din experienta ultimilor ani, aceste acuzatii si mari anchete nu au fost decat mari "fas"-uri, de regula acestemari anchete nu sunt facute decat ca sa forteze mana si sa inchida gura unor indivizi incomozi si "neintelegatori". Aduceti-va aminte de Nastase cu termopanele, i-au facut proces pana au trecut alegerile, ca sa scape de el, apoi l-au "eliberat" bine-mersi.
Deci, cred ca si la Buzau, daca partile in conflict "o vor da la pace" si vor imparti prada, din nou calatorii vor beneficia de conditii ultra-moderne, dube cu x locuri in care sunt indesati x+15 calatori, de soferi care nu dau bilete, de soferi care-ti imput urechile cu manele si alte apucaturi tiganesti...Mie-o sila de toti politicienii din Romania, ca dac-as putea le-as da foc la toti, cred ca starea dezastruoasa a tarii li se datoreaza astora, ca pestele de la cap se impute Evil or Very Mad
Au revenit la metehnele ante-decembriste, ascund gunoiul sub pres, dar cand vine vrun gorobete de la UE, NATO, SUA etc raporteaza "indeplinirea si chiar depasirea planurilor cincinale", mai ceva ca pe vremea impuscatului...
Cateva capturi dintr-un material de la FocusTV:
1. Inceputul stirii, cu sediul modernizat de 3 (!)ori al Consiliului Local. nu conteaza ca strazile sunt varza, ca transportul e la pamant, abandonat pe mana privatilor hulpavi, sediu renovat ne trebuie, sa stam in conditii bune "noi", de cetatean ne doare-n...undeva...
2. Actualul detinator al ciolanului, care isi face o campanie agresiva pentru a roade in continuare la acelasi ciolan. E cel banuit de "comandarea" manaririi licitatiilor.
3. Prefectul, implicat si el in scandal si erijandu-se in omul corect, a cerut suspendarea alocarii traseelor pana la verificarea acuzatiilor
4. Vicepresedintele Consiliului Judetean Buzau, cel care a sesizat "manaria".
Cred ca vrea sa impuste 2 iepuri, pe o parte vrea sa ajunga el detinatorul ciolanului mare - candideaza la presedintia Consiliului Judetean - si-i da la giole actualului presedinte si pe de alta parte probabil ca protejatii lui au fost tepuiti si d-aia e asa vehement, ca ma indoiesc aproape total ca i se rupe inima de calatori...
5. Vedre de la o sedinta de consiliu.
6. - 8. Stirea era ilustrata si cu cateva imagini de la Autogara Nord (XXL), dar si cu o imagine dintr-o statie Transbus. Imaginea este mai mult decat edificatoare, la fiecare autobuz e cel putin cate o duba nenorocita care il "dubleaza", mergand in fata lui si "furand" majoritatea calatorilor...



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.47 kb
 Vizualizat:  de 5843 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.78 kb
 Vizualizat:  de 5843 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.09 kb
 Vizualizat:  de 5843 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.92 kb
 Vizualizat:  de 5843 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.9 kb
 Vizualizat:  de 5843 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.02 kb
 Vizualizat:  de 5843 ori

6.jpg



7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.29 kb
 Vizualizat:  de 5843 ori

7.jpg



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.37 kb
 Vizualizat:  de 5843 ori

8.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2008 13:55:28    Titlul subiectului: 93663

Apropo de licitații, la o simplă privire a rezultatelor alocării electronice din județele unde s-a efectuat (au mai rămas câteva pentru 31.05.2008) predomină firmele mici, de genul 1 man show cu 1 dubă show... firme mari din țară, cu parcuri auto formate din autobuze și autocare, gen Mondotrans, NordTrans (Dâmbovița), Autogara Militari Bucuresti, Autogara Filaret Bucuresti, G-Elen, Transbus Codreanu (da, au pierdut Brașov-Bod în favoarea unor dubari) au pierdut cam toate rutele importante in favoarea unor firme mici de dube sau a ,,taticului" Mitrea (C&I).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2008 15:48:26    Titlul subiectului: 93671

Este totusi o problema destul de mare, cu microbuzele arhipline. Ce se intampla la un impact frontal intre un microbuz arhiplin si un tir (ipotetic vorbind, sper sa nu se intample nicodata in realitate)? Cati oameni ar muri? De vina pentru situatia asta este si CFR-ul, care n-a investit mai nimic in infrastructura, singurele alternative viabile pe distante mici si medii (ma refer la rutele acoperite de reteaua CFR) ramanand transportatorii rutieri. Daca am fi avut trenuri suburbane si un transport preorasenesc mai bine pus la punt, nu ar fi existat "ciolanul" din care sa se infrupte patronii de microbuze. Pana la urma cum se poate opri aceasta situatie? Aici ar trebui sa intervina si politia rutiera, sa faca contorale severe, sa ia niste masuri dure. Intr-o tara civilizata, este de neconceput sa circule pe drumurile nationale sau judetene microbuze de 16 locuri cu...35-40 de calatori.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 21:31:15    Titlul subiectului: 93745

Cred ca mai este de vina si legislatia actuala prin care le permite ca pe trasee aglomerate sa se circule cu microbuze de doar 16 locuri si nu li se impune achizitionarea de autobuze de mare capacitate!
Si se pare ca atunci cand participa la licitatii patronii de firme de maxi-taxi vin cu alta documentatie si cu alta structura a parcului de masini! De curnd am afla ca usor-usor incepe sa li se infunde si lor deoarece, si aici ma refer la traseele preoresenesti din Ilfov care sunt operate de maxi-taxi, nu li se mai permite aceste dube transformate in microbuze!
Personal cunosc un caz DLS Touring care usor isi schimba parcul de dube in favoarea autobuzelor si chiar a autocarelor (Idilis) deoarece li s-a impus acest lucru la urmatoarele licente de trasee!
Sa spram ca tot raul va fi spre bine Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 23:12:00    Titlul subiectului: 93753

Licitațiile impun 2 modele de vehicule: ,,minim 9 locuri" și "minim 23 locuri". Majoritatea sunt pentru ,,minim 9". Iar, în general, asta înseamnă dube, iar rutele de ,,minim 23 locuri" sunt rezervate unor transportatori mari, gen Atlassib și firmele din acest grup. O situație specială o are ruta București-Rm. Vâlcea... cred că e singura rută din țară pe care NU EXISTĂ dube și toate cursele sunt de ,,minim 23 locuri". Sincer, eu aș cere ,minim 53 locuri" pe ruta asta, că e prea solicitată.

DLS Torunig își schimbă parcul cu Idilis pentru că... ei îl produc. La fel C&I cu Mercedes Vario.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community