Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele ATLAS S.A.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2008 00:37:28    Titlul subiectului: 100591

Un alt autobuz vechi (aproximativ 15 ani de functionare) este si cel cu numarul de parc NFZ. Probabil ca cei de la ATLAS nu-l vor mai pastra activ pentru prea mult timp, desi din punct de vedere tehnic autobuzul se comporta multumitor.
Aspectul exterior a avut putin de suferit, mai precis in urma unei revizii datand din prima jumatate a anilor 2000, cand geamul canatului stang al celei de-a treia usi a fost inlocuit cu unul armat iar barele de protectie au fost schimbate - la scurt timp dupa revopsire - cu unele de culoare albastra, preluate de la un DAC casat (din cate am inteles, barele originale erau deformate si marcate excesiv de rugina, astfel ca fixarea acestora nu mai era posibila).
Interiorul prezinta semnele clasice de carpeala: mocheta "stabilizata" cu petice si profile metalice, acoperita in unele parti cu portiuni caucicate, panouri laterale si superioare valurite, pe-alocuri deformate excesiv, suporti de sustinere pentru banchete, intariti prin proces de sudura.
Mai jos, cateva poze "nocturne" cu NFZ:



2830 - NFZ - vedere frontala (31.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.55 kb
 Vizualizat:  de 12629 ori

2830 - NFZ - vedere frontala (31.10.2008).jpg



2829 - NFZ - vedere lateral-posterioara (31.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.93 kb
 Vizualizat:  de 12629 ori

2829 - NFZ - vedere lateral-posterioara (31.10.2008).jpg



2828 - NFZ - vedere posterioara (31.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.43 kb
 Vizualizat:  de 12629 ori

2828 - NFZ - vedere posterioara (31.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2008 01:09:44    Titlul subiectului: 100796

Un alt autobuz care a ajuns la apusul carierei sale este VSY. Acesta a fost adus in Galati in a doua jumatate a anilor '90 (mai precis in 1996), si face parte din aceelasi lot de fabricatie cu autobuzele TZG, TZH si TZI, achizitionate de Transurb. Ca dotari interioare initiale cat si ca schema de vopsea, intre VSY si cele trei autobuze ale Transurb-ului nu exista nici o diferenta; culoarea alba cu dunga lata portocalie in zona inferioara, amplasarea becurilor indicatoare, scaune de culoare gri deschis dispuse in aceeasi configuratie... Ceea ce difera este insa gradul de uzura, insa, in ciuda acestui aspect, atat TZ-urile Transurb-ului cat si VSY-ul ATLAS-ului continua sa-si presteze datoria.
Alte aspecte privitoare la VSY:
-sistemul de iluminare de balizare partial functional;
-sistemul de iluminare interioara functional in totalitate;
-cateva panouri laterale schimbate, altele usor defromate;
-semne de rugina in zona inferior-interioara a canatelor;
-mocheta este pe-alocuri carpita cu cauciuc si benzi metalice (nu este uzata intr-un grad avansat).
In prezent, din autobuzele autohtone care alcatuiesc vechiul parc auto al ATLAS-ului, VSY este unul dintre cele mai bune mijloace de transport (alaturi de KYJ). Surse neoficiale afirma ca se va numara printre putinele ROCAR-uri supravietuitoare ale ATLAS-ului, cel mai probabil cu el va apune generatia autobuzelor de provenienta romaneasca ale firmei mentionate anterior.
Pana atunci, cateva poze cu VSY, realizate in cursul acestei saptamani in cartierul Tiglina III.



2887 - VSY frontal (07.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.37 kb
 Vizualizat:  de 12592 ori

2887 - VSY frontal (07.11.2008).jpg



2889 - VSY lateral (07.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.14 kb
 Vizualizat:  de 12592 ori

2889 - VSY lateral (07.11.2008).jpg



2884 - VSY posterior (07.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.08 kb
 Vizualizat:  de 12592 ori

2884 - VSY posterior (07.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 09 Apr 2009 01:06:10    Titlul subiectului: 109214

Postez mai jos cateva fotografii cu doua autobuze SCANIA, apartinand firmei ATLAS.


2972 - B-89-HNK (frontal).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  279.64 kb
 Vizualizat:  de 12385 ori

2972 - B-89-HNK (frontal).jpg



2971 - B-89-HNK (lateral).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.05 kb
 Vizualizat:  de 12385 ori

2971 - B-89-HNK (lateral).jpg



2970 - B-89-HNK (posteriorul).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.09 kb
 Vizualizat:  de 12385 ori

2970 - B-89-HNK (posteriorul).jpg



3861 - B-90-KZR (frontal).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.45 kb
 Vizualizat:  de 12385 ori

3861 - B-90-KZR (frontal).jpg



3859 - B-90-KZR (lateral).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.51 kb
 Vizualizat:  de 12385 ori

3859 - B-90-KZR (lateral).jpg



3858 - B-90-KZR (posteriorul).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  349.42 kb
 Vizualizat:  de 12385 ori

3858 - B-90-KZR (posteriorul).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2009 12:58:50    Titlul subiectului: 109709

Mai jos, unul dintre cele mai vechi autobuze ale ATLAS-ului, aflat inca in serviciu.


3903 - TCJ (16.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  288.25 kb
 Vizualizat:  de 12330 ori

3903 - TCJ (16.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Iun 2009 22:22:13    Titlul subiectului: 112494

Un alt autobuz apartinand firmei Atlas si cu mai bine de 20 de ani la activ este DAC-ul 112 cu numarul de parc UUA. Acesta a trecut pana in prezent prin numeroase RK-uri, ultimul avand loc la inceputul lui 2008, in urma caruia a si primit schema de vopsea actuala.
A existat o perioada cand am avut impresia ca UUA a fost casat insa ma bucur ca m-am inselat in aceasta privinta. Tehnic vorbind, acest autobuz este considerat inca apt pentru deservirea curselor speciale pentru combinat (aceasta parere insa este influentata si de faptul ca Atlas-ul a casat in ultima jumatate de an o mare parte dintre autobuzele vechi) insa interiorul nu arata prea grozav. Initial, UUA a avut banchete din PVC, de culoare alba si panouri laterale de aceeasi culoare si mocheta cu striuri late; cu timpul, o parte din bachete au fost inlocuite cu unele din PVC de culoare maron. De asemenea, si panourile laterale au suferit inlocuiri iar mocheta a fost peticita in numeroase locuri. Se poate observa ca zona posterioara a lui UUA nu este cea originala, stopurile apartinand unui autobuz DAC dintr-o generatie mai recenta...



4294 - UUA frontal (16.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.86 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

4294 - UUA frontal (16.06.2009).jpg



4297 - UUA lateral (16.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.88 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

4297 - UUA lateral (16.06.2009).jpg



4291 - UUA vedere posterioara (16.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.12 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

4291 - UUA vedere posterioara (16.06.2009).jpg



4295 - UUA lateral (16.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.63 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

4295 - UUA lateral (16.06.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Iun 2009 17:34:32    Titlul subiectului: 112622

Am circulat azi(19.06)cu autobuzul GL-04-MYZ din Poarta De Vest si,spre surprinderea mea,acest autobuz se comporta extraordinar in trafic desi...cu acest tip de autobuz(asemanator bineinteles),circulam acum multi ani pe traseul 26 iar Transurb-ul ar fi casat de mult acest autobuz.As avea cateva nelamuriri:cate autobuze sunt in parcul Atlas,unde este parcul Atlas(tind sa cred ca nu este deoarece autobuzele Atlas le vad parcate prin diferite zone a orasului) si cum reusesc sa fie in functiune aceste "piese de muzeu"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 20 Iun 2009 15:14:00    Titlul subiectului: 112657

Firma Atlas S.A. a fost infiintata la sarsitul anilor '70 (prin 1977 sau 1978 daca nu ma insel) si are sediul central pe soseaua Smardan. Initial s-a numit Intreprinderea de Utilaje Grele pentru Constructii si la putin timp dupa Revolutia din 1989 a primit denumirea pe care o are acum: Atlas S.A. Din punct de vedere al dotarilor, pe langa autobuzele autohtone (nu stiu daca au ramas mai mult de 40 bucati) se numara si camioane, basculante, autotrenuri, cisterne, betoniere, automacarale si alte utilaje grele, necesare in constructii.
De asemenea, firma se mai ocupa si cu dezmembrari autovehicule, prelucrari deseuri sau diverse reparatii.
Autobuzele firmei sunt garate de multe ori pe strazile din Galati pentru a "iesi" mai usor in statiile destinate Curselor Conventie. In acest fel se face economie si la carburant (nu se mai pleaca din autobaza de pe Smardan spre statie ci dintr-o zona mai apropiata).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2009 13:20:45    Titlul subiectului: 114962

Firma Atlas continua sa-si mentina in forma autobuzele DAC/ROCAR pe care le poseda. Este drept ca o mare parte dintre autobuzele anilor '80 au fost de multa vreme casate (desi mai exista exceptii care insa se afla intr-o stare buna de functionare), lasand loc celor care dau dovada de "mult ambit' tehnic". Anul acesta s-au facut RK-uri la autobuze vechi, printre care amintesc un Roman 111 (NGA) precum si autobuzul fotografiat mai jos (LNM)(foto 1), aflat intr-o stare excelenta de functionare. Desi fabricat in jurul anului 1990 (daca nu ma insel, in toamna lui 1989) LMN are un aspect ingrijit si nu ne ingrijoreaza cu semne de oboseala tehnica. Un alt autobuz din generatia '96 aflat inca in serviciu este WJY (foto 2), si el aflat inca departe de parcul de casare.
In momentul de fata, Galati-ul mai "tolereaza" putine autobuze Rocar 112... Transurb-ul mai are 5 astfel de exemplare iar Atlas-ul in jur de 15 functionale.



GL-04-LNM (31.07.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.94 kb
 Vizualizat:  de 11975 ori

GL-04-LNM  (31.07.2009).JPG



4369-WJY(24.06.09).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  314.99 kb
 Vizualizat:  de 11975 ori

4369-WJY(24.06.09).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Aug 2009 11:17:46    Titlul subiectului: 115163

Aminteam intr-o postare anterioara despre autobuzele vechi ale firmei Atlas... Ei bine, iata un alt exemplar "faurit" in a doua jumatate a anilor '80 si aflat inca in serviciu: GL-05-AIG.
DAC-ul din poza de mai jos se mentine in forma excelenta de la RK-ul major, efectuat cu aproximativ doi ani in urma. Ca dotari interioare, beneficiaza de banci din PVC de culoare alba, panouri laterale si superioare tot de culoare alba, mocheta cu striuri late (peticita in unele locuri). La exterior, stopurile si masca frontala au fost schimbate (are stopuri formate din 4 elemente distincte). AIG pastraza in prezent multe elemente originale (o mare parte din geamuri si banchete, usile, capacele de aerisire superioara...).

De mentionat faptul ca Atlas-ul are grupuri de autobuze pe care le trimite, prin rotatie, la capetele de linie ale Curselor Conventie. Mai precis, sunt "autobuze pentru Micro 19", "autobuze pentru Piata Centrala", "autobuze pentru Micro 39"... Schimbarile de ruta se efectueaza destul de rar, in special atunci cand parcul auto nu permite introducerea unor masini suplinitoare.



IMG_1177 - GL-05-AIG (08.08.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.45 kb
 Vizualizat:  de 11916 ori

IMG_1177 - GL-05-AIG (08.08.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 23:15:14    Titlul subiectului: 116413

Daca nu ma insel, in parcul ATLAS-ului se mai gasesc doua autobuze Roman 111 functionale: LPE si NGA. In poza de mai jos am surprins autobuzul LPE care in aceasta primavara trecut din nou printr-un RK ce i-a prelungit existenta.


GL-04-LPE.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.9 kb
 Vizualizat:  de 11737 ori

GL-04-LPE.jpg




Ultima modificare efectuată AmiralAOV la Dum 13 Sep 2009 17:38:03, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 05 Sep 2009 01:29:24    Titlul subiectului: 116415

Cu GL-04-TGC ce s-a intamplat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 21:14:43    Titlul subiectului: 118430

Un alt autobuz Scania din lotul in leasing achizitionat de firma ATLAS S.A. fotografiat in dreptul bisericii Sfanta Paraschiva din Galati.


SP_A4649 B-91-GXM (14.10.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.78 kb
 Vizualizat:  de 11630 ori

SP_A4649 B-91-GXM (14.10.2009).jpg



SP_A4648 B-91-GXM (14.10.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.85 kb
 Vizualizat:  de 11630 ori

SP_A4648 B-91-GXM (14.10.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 28 Oct 2009 15:41:28    Titlul subiectului: 119093

In cursul zilei de astazi am reusit sa surprind un alt autobuz marca Scania, inca "neinregistrat" in paginile acestui topic. Este vorba de B-92-KPS, pe care il puteti observa in pozele de mai jos.
Pentru precizarea traseelor de tipul Conventie, firma Atlas utilizeaza la autobuzele sale foi A4 pe care sunt trecute capetele de linie. Am sesizat ca nu intotdeauna unul dintre "terminale" trebuie sa fie vreo sectie din combinat ci pot fi diferite alte repere din oras sau imprejurimi...

Din pacate, parcul vechi al firmei Atlas a inceput sa devina tot mai "subtirel". O parte din DAC-urile vechi, reconditionate, nu mai apar pe speciale, probabil ca odata cu inchiderea unor sectii din combinat, activitatea acestora (de altfel fortata de numeroase RK-uri) a incetat. Regret ca nu am reusit sa realizez o fotografie cu unul dintre veteranele parcului (YIF) care acum probabil este oale si ulcele...



IMG_3065 B-92-KPS (28.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.26 kb
 Vizualizat:  de 11551 ori

IMG_3065 B-92-KPS (28.10.2009).JPG



IMG_3075 B-92-KPS (28.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.86 kb
 Vizualizat:  de 11551 ori

IMG_3075 B-92-KPS (28.10.2009).JPG



IMG_3076 B-92-KPS (28.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.19 kb
 Vizualizat:  de 11551 ori

IMG_3076 B-92-KPS (28.10.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 10 Dec 2009 11:56:01    Titlul subiectului: 121077

Roman-ul 111 cu numarul de parc GL-04-LPE este unul dintre cele mai varstnice mijloace de transport din parcul ATLAS-ului. Cu toate acestea, motorul nu ii tradeaza varsta; daca ar fi sa dam crezare unor surse neoficiale, LPE a avut motorul schimbat in cursul RK-ului major efectuat in anii anteriori (2007 daca nu ma insel). Din punct de vedere estetic autobuzul are un aspect ingrijit, aceelasi lucru putandu-se afirma si despre interior. Daca se va continua asa, "cariera" lui LPE ar putea dura ani buni de acum inainte. Felicitari celor care au grija de el si il mentin in forma.


GL-04-LPE.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.8 kb
 Vizualizat:  de 11339 ori

GL-04-LPE.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2010 15:54:34    Titlul subiectului: 122968

Mare bucurie cand mai descoperi cate un DAC din vechea generatie... In prezent, la Galati, cele mai multe DAC-uri se afla in serviciul firmei Atlas S.A.
Astfel:
-TCJ continua sa ruleze si-n cursul acestui an, fara probleme semnificative (motorul incepe insa sa dea semne accentuate de uzura) - foto 1;
-UAB revine dupa o reparatie capitala, se pare ca din lipsa de inlocuitori s-au investit timp si piese in acest batran mijloc de transport - foto 2;
-LMN continua sa se afle in serviciul Atlas-ului intr-o foarte buna stare de functionare. - foto 3;
-RUD revine dupa un timp insemnat de absenta. Din cate mi s-a spus, i s-a refacut motorul si s-au schimbat mai multe componente de natura tehnica - foto 4. Sa speram ca si colegul sau, RUE va reveni in regimul curselor conventie...



TCJ.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.14 kb
 Vizualizat:  de 11120 ori

TCJ.JPG



UAB.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.73 kb
 Vizualizat:  de 11120 ori

UAB.JPG



LNM.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.4 kb
 Vizualizat:  de 11120 ori

LNM.JPG



RUD.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.77 kb
 Vizualizat:  de 11120 ori

RUD.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 00:10:42    Titlul subiectului: 123378

Iata ca si RUE revine in regimul curselor conventie, dupa cum ma asteptam... RUE arata impecabil si functioneaza silentios, semn ca a trecut printr-un RK amanuntit. De asmenea, a fost vopsit in aceeasi schema de culoare (care este si cea originala), s-a refacut iluminarea in salon (acum functionala integral) precum si cea de balizare. Am observat ca pana si capacele de protectie ale stopurilor au fost schimbate si curatate, farurile sunt reglate corespunzator, bara spate, care candva arata deformata excesiv acum este dreapta (banuiesc ca a fost schimbata). Intr-un cuvant, un RK de zile mari, ce anunta o prezenta indelungata a lui RUE in circuitul urban. Amintesc ca RUD si RUE au fost achizitionate de ATLAS in 1993... In prezent, niciunul dintre ele nu-si tradeaza varsta.


IMG_1417.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.59 kb
 Vizualizat:  de 11027 ori

IMG_1417.JPG



IMG_1416.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.45 kb
 Vizualizat:  de 11027 ori

IMG_1416.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 21 Feb 2010 12:59:47    Titlul subiectului: 123936

VSY si VJW sunt cele mai noi autobuze ROCAR 112 din parcul auto al ATLAS-ului (generatia 1996). Ambele autobuze arata cam la fel (aceeasi schema de culoare si aceeleasi dotari in interior - salonul). Poate ca singura diferenta semnificativa ar fi stopurile modificare ale lui VJW. Din punct de vedere tehnic, din cate am vazut pana acum, as inclina sa dau un plus pentru VSY.
Sa vedem si o poza cu acest autobuz realizata in cursul zilelor trecute:



IMG_1571.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.08 kb
 Vizualizat:  de 10972 ori

IMG_1571.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 09:46:42    Titlul subiectului: 124909

Probabil e singurul Rocar 111 RDT care a mai ramas in curtea Atlas-ului. Nu am reusit nici pana in prezent sa ii aflu numarul desi il vad destul de des prin oras, in special la cursele conventie de la amiaza. Este totodata si cel ce a fost implicat in accidentul din Micro 20, cand o fetita si-a pierdut viata (vina nu a fost a soferului).


IMG_1998.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.23 kb
 Vizualizat:  de 10884 ori

IMG_1998.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Mai 2010 23:07:27    Titlul subiectului: 126753

S-o fi incheiat era Rocar-urilor 112 la Transurb insa Atlas-ul e decis sa prelungeasca istoria...
Un alt autobuz ingrijit din parcul Atlas-ului este GL-04-NFZ. De ceva timp aceasta a iesit de la RK. Abia astazi am avut ocazia sa-l pozez in noua schema de culoare - galben pai cu dungi verzi deschis - nu chiar foarte diferita de vechea schema - galben pai cu o singura dunga verde inchis in zona inferioara. Dupa RK a ramas insa ultimul canat al ultimei usi cu geam armat cu toate ca ar fi existat ceva elemente originale de inlocuire. Mentionez ca interiorul s-a pastrat in conditii bune, pana si banchetele imburetate, de culoare maron.
Sa vedem doua poze cu exteriorul acestui autobuz...



GL-04-NFZ (frontal) (08.05.2010).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.22 kb
 Vizualizat:  de 10749 ori

GL-04-NFZ (frontal) (08.05.2010).JPG



GL-04-NFZ (posterior) (08.05.2010).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.45 kb
 Vizualizat:  de 10749 ori

GL-04-NFZ (posterior) (08.05.2010).JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 15:05:30    Titlul subiectului: 127288

4 poze "proaspete", facute pe 17.05.2010, cu:
1. GL04UAB
2. - 3. GL05AIG
4. GL90KZS



GL04UAB-P1320702.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.44 kb
 Vizualizat:  de 10690 ori

GL04UAB-P1320702.jpg



GL05AIG-P1320633.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.17 kb
 Vizualizat:  de 10690 ori

GL05AIG-P1320633.jpg



GL05AIG-P1320634.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.77 kb
 Vizualizat:  de 10690 ori

GL05AIG-P1320634.jpg



GL90KZS-P1320687.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.75 kb
 Vizualizat:  de 10687 ori

GL90KZS-P1320687.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 22 Mai 2010 10:16:04    Titlul subiectului: 127386

Iesit in iarna trecuta de la RK si deja accidentat... Este vorba de Rocar-ul RUD apartinand firmei Atlas, care a fost implicat intr-un accident pe drumul de centura. Vina apartine soferului lui RUD. Articolul apartine cotidianului "Viata Libera", editia din 22.05.2010. Link-ul este: http://www.viata-libera.ro/articol-Opel_zdrobit_de_autobuz_2.html

"Ieri dimineață, pe Centură
Opel zdrobit de autobuz


Petrecut ieri dimineață, la ora 7,00, la intersecția dintre Drumul de Centură al Galațiului și strada Combinatului, accidentul auto care a transformat într-un morman de fiare un Opel Tigra nu a avut, din fericire, decât răniți ușor.

Comisarul Viorel Cojocaru, purtătorul de cuvânt al Poliției Rutiere Galați: „Autobuzul firmei Atlas GL 01 RUD condus de Vasilică Dănilă, în vârstă de 40 de ani, conducător auto profesionist cu o vechime de 14 ani, nu a dat prioritate unui Opel Tigra GL 041526, corect condus de Traian Negruț, de 26 de ani”.

În violentul impactul dintre mașini, Traian Negruț și Cătălin Hurjui, pasager pe locul din dreapta față din Opel au fost ușor răniți, cei doi fiind transportați de urgență la spital, pentru acordarea de îngrijiri medicale.

Șoferului autobuzului i s-a făcut dosar penal pentru vătămare corporală din culpă și i-a fost reținut permisul pe toată perioada cercetărilor."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 20 Iun 2010 21:10:53    Titlul subiectului: 128677

E inca activ desi are peste 20 de ani de functionare! Este vorba de DAC-ul LPD, intretinut cu grija si care, datorita priceperii soferilor si a mecanicilor continua sa aiba viata frumoasa in circuitul urban de la Galati. LPD si-a pastrat schema originala de vopsea (mereu galbena) desi a fost retusat de cateva ori. Din cate am putut sa observ, salonul arata destul de bine, am remarcat banci imburetate originale (!) precum si perdelute amintind de anii apusi... Acele perdelute pe care era scris "Autotransport"...


1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.31 kb
 Vizualizat:  de 10525 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.66 kb
 Vizualizat:  de 10525 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.6 kb
 Vizualizat:  de 10525 ori

3.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 04 Iul 2010 13:05:50    Titlul subiectului: 129387

Doua poze recente cu autobuzele Scania ale acestei firme particulare:

B 90 KZS
B 90 KZR



IMG_8078.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.43 kb
 Vizualizat:  de 10459 ori

IMG_8078.JPG



IMG_8079.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.52 kb
 Vizualizat:  de 10459 ori

IMG_8079.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 06 Iul 2010 22:04:51    Titlul subiectului: 129577

Mult la unul... Cam asa ar sta rezultatul in materie de autobuze DAC intre firma Atlas si bine-cunoscutul Transurb. Transurb-ul mai foloseste un singur "patriot", se stie deja, este TZG-ul, utilizat insa doar pentru interventii (un fel de Asistenta Tehnica) pe cand Atlas-ul intretine si prin urmare se bucura in continuare de serviciile autobuzelor autohtone. Sunt vechi insa nu se dau batute. Sunt inca in serviciu, desi nu aduc prea mare satisfactie calatorilor sai - angajatii Combinatului Siderurgic.
Aduc insa bucurie noua, cei pasionati. Am fost incantat ca astazi am avut ocazia sa mai intalnesc cateva vehicule supravietuitoare si sa le fotografiez. La Galati DAC-urile nu mai sunt de mult la ordinea zilei. Totusi imaginea lor mai este redata - nostalgic pentru unii - de Atlas.
Sa ne bucuram atat cat mai avem ocazia:

1.GL-01-RUD;
2.GL-03-WJY;
3.GL-04-HPA;
4.GL-04-MYZ (unul dintre cele doua DAC-uri 112 in doua usi);
5.GL-04-NGA (unul dintre cele doua Roman-uri 111 ramase).



GL-01-RUD.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.86 kb
 Vizualizat:  de 10425 ori

GL-01-RUD.JPG



GL-03-WJY.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.74 kb
 Vizualizat:  de 10425 ori

GL-03-WJY.JPG



GL-04-HPA.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.59 kb
 Vizualizat:  de 10425 ori

GL-04-HPA.JPG



GL-04-MYZ.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.32 kb
 Vizualizat:  de 10425 ori

GL-04-MYZ.JPG



GL-04-NGA.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.86 kb
 Vizualizat:  de 10425 ori

GL-04-NGA.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 22:05:56    Titlul subiectului: 132998

Inca doua veterane aflate in serviciul Atlas-ului: HPA si KWE, parcate la intrarea in oras (zona cartier Micro 20). Ambele asteptau sa intre in tura de noapte. De mentionat ca KWE a fost revopsit in urma cu cateva luni.


HPA si KWE (1).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.66 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

HPA si KWE (1).JPG



HPA si KWE (2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.19 kb
 Vizualizat:  de 10154 ori

HPA si KWE (2).JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community