Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autocarele INCDA Fundulea

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CĂLĂRAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2008 19:13:49    Titlul subiectului: Autocarele INCDA Fundulea 94788

Va voi prezenta in acest topic cele doua autocare marca Mercedes Benz 0340 ale Institutului de Cercetare ai Dezvoltare Agricola Fundulea (INCDA, fostul ICCPT-Institutul de Cereale si Plante Tehnice).
INCDA Fundulea este un institut ce se ocupa cu cercetare agricola (ameliorare soiuri, producere de seminte, testarea pesticidelor si tehnologiilor de cultura etc). Se afla la o distanta relativ mica fata de Bucuresti, 34 de kilometri si la aproximativ 500 de metri de gara din Fundulea.
Un numar destul de mare de angajati se afla in Bucuresti, si fac naveta zilnica pana la Fundulea. In 1990 institutul a cumparat doua autocare Rocar nou-noute, dar ambele autocare au avut inca de la inceput probleme tehnice. Dupa o perioada destul de scurta institutul a renuntat la cele doua Rocar-uri, si s-a pus in discutie achizitionarea de noi autocare pentru asigurarea navetei angajatilor. Au fost doua variante, prima achizitionare de autocare straine second-hand, si a doua achizitionarea de autocare noi. Dupa mai multe discutii, in 1996 s-a hotarat achizitionarea a doua autocare, marca Mercedes Benz produse la fabrica din Turcia. Pana in 2000 cele doua autocare plecau din Bucuresti, unul din Balta Alba, altul din Drumul Taberei. Dupa anul 2000 un autocar era folosit pentru naveta angajatilor din Bucuresti, cu plecare de la Piata Romana, iar cel de-al doilea autocar pentru naveta angajatilor din Fundulea pana la institut. In prezent, datorita restrangerii numarului de angajati, mai este folosit un singur autocar pentru naveta angajatilor din Bucuresti si Fundulea la institut, celalt fiind mai mult rezerva.

Va prezint pentru inceput cateva poze cu autocarul CL36FUN, cel care efectueaza de obicei traseul Bucuresti-Fundulea. Cum insa soferul titular pe acest autocar este in concediu, pana la sfarsitul saptamanii naveta este asigurata de al doilea autocar CL35FUN.



INCDA Fundulea 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.37 kb
 Vizualizat:  de 17173 ori

INCDA Fundulea 028.jpg



INCDA Fundulea 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.69 kb
 Vizualizat:  de 17173 ori

INCDA Fundulea 029.jpg



INCDA Fundulea 034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.91 kb
 Vizualizat:  de 17173 ori

INCDA Fundulea 034.jpg



INCDA Fundulea 035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.68 kb
 Vizualizat:  de 17173 ori

INCDA Fundulea 035.jpg



INCDA Fundulea 036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.31 kb
 Vizualizat:  de 17173 ori

INCDA Fundulea 036.jpg



INCDA Fundulea 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.19 kb
 Vizualizat:  de 17173 ori

INCDA Fundulea 037.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Joi 19 Iun 2008 19:44:04, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2008 19:17:38    Titlul subiectului: 94789

Desi au 12 ani, cele doua autocare arata foarte bine si pana acum, din cate am inteles de la soferi, nu au suferit reparatii capitale. Ambele autocare sunt dotate cu aer conditionat, toaleta (ma rog, nu am vazut-o functionand). Capacitatea lor este de 47+1 locuri. Va prezint cateva poze cu interiorul autocarului CL36FUN si niste detalii din spatele autocarului.


INCDA Fundulea 063.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.63 kb
 Vizualizat:  de 17171 ori

INCDA Fundulea 063.jpg



INCDA Fundulea 065.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.14 kb
 Vizualizat:  de 17171 ori

INCDA Fundulea 065.jpg



INCDA Fundulea 066.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81 kb
 Vizualizat:  de 17171 ori

INCDA Fundulea 066.jpg



INCDA Fundulea 038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.49 kb
 Vizualizat:  de 17171 ori

INCDA Fundulea 038.jpg



INCDA Fundulea 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.46 kb
 Vizualizat:  de 17171 ori

INCDA Fundulea 039.jpg



INCDA Fundulea 040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.93 kb
 Vizualizat:  de 17171 ori

INCDA Fundulea 040.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2008 19:29:13    Titlul subiectului: 94790

Acum cateva poze si cu autocarul CL35FUN. Soferul titular pe acest autocar este din Fundulea, iar soferul titular pe celalalt autocar este din Bucuresti. Cand intra in concediu soferul din Bucuresti, asa cum am spus mai sus naveta este asigurata de acest autocar. In rest este mai mult rezerva sau este folosit la ocazii speciale cum ar fi ziua graului, ziua porumbului, etc pentru transportul invitatilor in camp la loturile experimentale. De asemenea in perioada de vara institutul pune ambele autocare la dispozitie pentru transportul angajatilor la mare (este asigurat transportul dus-intors pana la Constanta).

Cine vrea sa realizeze fotografii pe traseu cu aceste autocare va dau cateva coordonate orare. Dimineata la ora 6 si 40 pleaca de la Piata Romana, merge pe Bulevardul Magheru pana la Universitate, apoi face stanga pe B-dul Carol, face o statie la Piata Rosetti (ora 6 si 45), merge inainte pe B-dul Carol si apoi Pache Protopopescu, face o statie la Iancului (cu 25 de metri inaintea statiei lui 330 si 335 sens spre Pantelimon, cam pe la 6 si 50), merge pe Sos. Iancului si apoi Sos. Pantelimon, mai face o statie la 6 si 55 la Socului, apoi inca o statie in dreptul Spitalului sf. Pantelimon si apoi chiar la iesirea din Bucuresti, dupa intersectia cu Sos. Gara Catelu. Mai face o statie in Branesti (dupa intersectia cu drumul care duce la gara din Branesti), si cateva statii in Fundulea pentru preluarea angajatilor din orasel. La intoarcere ajunge cam pe la 16 si 35 la Cora, apoi la 16 si 45 la Iancului, si teoretic la 17 si 15 la Universitate, practic ce noroc are in intersectiele aglomerate. Pana vinerea viitoare naveta este asigurata de CL35 FUN, dupa care va reveni celalt autocar. De obicei acest autocar este parcat la umbra in apropiere de sectorul de mecanizare.



Captured 2008-6-18 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.57 kb
 Vizualizat:  de 17170 ori

Captured 2008-6-18 00001.JPG



Captured 2008-6-18 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.77 kb
 Vizualizat:  de 17170 ori

Captured 2008-6-18 00002.JPG



Captured 2008-6-18 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.55 kb
 Vizualizat:  de 17170 ori

Captured 2008-6-18 00003.JPG



Captured 2008-6-18 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.63 kb
 Vizualizat:  de 17170 ori

Captured 2008-6-18 00004.JPG



Captured 2008-6-18 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.13 kb
 Vizualizat:  de 17170 ori

Captured 2008-6-18 00005.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2008 23:26:41    Titlul subiectului: 100179

Avand in vedere ca nu l-am prins pe CL 35 FUN intr-o zona mai deschisa, mai postez niste poze cu autocarul respectiv, pe platforma institutului, de unde are loc de obicei imbarcarea/debarcarea angajatiilor.
Poza 1-vedere din fata dreapta
Poza 2-vedere din fata stanga
Poza 3-vedere lateral stanga
Poza 4-vedere lateral dreapta
Poza 5-vedere spate stanga
Poza 6-vedere spate dreapta
Pozele 7 si 8-cateva detalii

Fata de ultima postare lucrurile s-au mai inversat, si anume acest autocar face cursa zilnica intre INCDA Fundulea si Bucuresti, iar CL-36-FUN este deocamdata tras pe dreapta, nu din cauza unor probleme tehnice, ci din lipsa de sofer.



Captured 2008-10-28 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.43 kb
 Vizualizat:  de 16765 ori

Captured 2008-10-28 00000.JPG



Captured 2008-10-28 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.1 kb
 Vizualizat:  de 16765 ori

Captured 2008-10-28 00002.JPG



Captured 2008-10-28 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.62 kb
 Vizualizat:  de 16765 ori

Captured 2008-10-28 00003.JPG



Captured 2008-10-28 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.1 kb
 Vizualizat:  de 16765 ori

Captured 2008-10-28 00010.JPG



Captured 2008-10-28 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.99 kb
 Vizualizat:  de 16765 ori

Captured 2008-10-28 00006.JPG



Captured 2008-10-28 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.06 kb
 Vizualizat:  de 16765 ori

Captured 2008-10-28 00009.JPG



Captured 2008-10-28 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.37 kb
 Vizualizat:  de 16765 ori

Captured 2008-10-28 00004.JPG



Captured 2008-10-28 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.61 kb
 Vizualizat:  de 16765 ori

Captured 2008-10-28 00005.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Dec 2010 22:11:33    Titlul subiectului: 137383

Luna asta s-a achizitionat un nou mijloc de transport pentru angajatii instititului (INCDA Fundulea), si anume midibuzul ISUZU, deocamdata cu numar provizoriu de Ilfov IF 096163. Formalitatile pentru inscrierea in circulatie au fost rezolvate, urmand ca de saptamana viitoare midibuzul sa intre in serviciu. Celelalte doua autocare prezentate anteriror vor fi retrase din circulatie (de fapt CL 36 FUN sta tras pe dreapta de mai bine de un an de zile), ele fiind scoase si la vanzare. Pretul cerut insa pentru cele doua autocare Mercedes, care au 15 ani vechime este cam mare, de 1 miliard de lei vechi pentru CL 36 FUN si 1,2 miliarde de lei vechi pentru CL 35 FUN care se afla intr-o stare mai buna si inca asigura naveta zilnica a angajatilor institutului.
Capacitatea midibuzului este de 26+1 locuri, din acest motiv doar angajatii din Bucuresti si Branesti vor mai beneficia de transport pana la institut, cei care locuiesc in Fundulea nu vor mai avea parte de transport. Pretul de achizitie a midibuzului a fost de 93000 euro.



Captured 2010-10-12 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.21 kb
 Vizualizat:  de 14154 ori

Captured 2010-10-12 005.jpg



Captured 2010-10-12 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.06 kb
 Vizualizat:  de 14154 ori

Captured 2010-10-12 006.jpg



Captured 2010-10-12 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.38 kb
 Vizualizat:  de 14154 ori

Captured 2010-10-12 004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 13:07:40    Titlul subiectului: 138019

Midibuzul Isuzu NOVOultra a fost inmatriculat.
Noul numar de inmatriculare este: CL 04 RDM.
Midibuzul va intra in servici putin ma tarziu decat se planuise initial, in luna ianuarie.



INCDA Fundulea, 16 decembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.79 kb
 Vizualizat:  de 14019 ori

INCDA Fundulea, 16 decembrie 001.jpg



INCDA Fundulea, 16 decembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.17 kb
 Vizualizat:  de 14019 ori

INCDA Fundulea, 16 decembrie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2011 08:56:44    Titlul subiectului: 142381

Vechile autocare, marca Mercedes, CL 35 FUN si CL 36 FUN au fost scoase la vanzare. Pretul cerut pentru fiecare autocar este identic, de 61500 RON+TVA.


INCDA Fundulea, 1 aprilie 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.37 kb
 Vizualizat:  de 13323 ori

INCDA Fundulea, 1 aprilie 027.jpg



INCDA Fundulea, 1 aprilie 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.89 kb
 Vizualizat:  de 13323 ori

INCDA Fundulea, 1 aprilie 028.jpg



INCDA Fundulea, 1 aprilie 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.33 kb
 Vizualizat:  de 13323 ori

INCDA Fundulea, 1 aprilie 029.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2012 13:32:00    Titlul subiectului: 159896

Dupa un an si jumatate s-a gasit si cumparatorul. Vinerea trecuta, autocarele Mercedes CL 35 FUN si CL 36 FUN au luat drumul Brailei, fiind achizitionte de o firma de acolo. Cel mai probabil ca vor fi reinmatriculate.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Mar 2013 12:34:44    Titlul subiectului: 163652

Cele doua autocare, marca Mercedes, care au fost vandute de INCDA Fundulea, fac acum curse de conventie intre Braila si Stancuta.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2014 08:20:16    Titlul subiectului: 172857

Azi am avut ceva aventuri, penul de pe roata din stanga, fata a facut explozie. Noroc ca eram deja in localitate si aveam maxim 40 km/ora. Daca se intampla cu 2-3 km inainte sa intram in localitate, cand aveam 90-100 km/ora era..........."spectacol" Twisted Evil


INCDA Fundulea, 14 mai 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.71 kb
 Vizualizat:  de 9382 ori

INCDA Fundulea, 14 mai 002.jpg



INCDA Fundulea, 14 mai 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.64 kb
 Vizualizat:  de 9382 ori

INCDA Fundulea, 14 mai 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2015 11:06:12    Titlul subiectului: 176346

La plecarea din Bucuresti toate bune si frumoase. Dupa ce am trecut de Branesti, midibuzul s-a oprit o data. Soferul l-a repornit, dupa vreo 5 minute motorul s-a oprit a doua oara. Soferul a repornit masina, cand mai aveam cativa km pana la intrarea in Fundulea motorul s-a oprit definitiv. Am stat cam 45 de minute pana au venit niste Logan-uri de la institut sa preia angajatii din midibuzul Isuzu "cazut la datorie".
In Bucuresti temperatura era in jur de -14 grade. Pe masura ce ne deplasam inspre Fundulea, temperatura a scazut sub -15 grade si au aparut problemele. Motorina a "inghetat" pe conducte. Temperatura in zona Fundulea-Belciugatele era in jur de -18 grade Celsius.
M-am "consolat" doar cu un rasarit de soare (poza 4).



Autocar defect, 8 ianuarie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.27 kb
 Vizualizat:  de 8606 ori

Autocar defect, 8 ianuarie 002.jpg



Autocar defect, 8 ianuarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.54 kb
 Vizualizat:  de 8606 ori

Autocar defect, 8 ianuarie 003.jpg



Autocar defect, 8 ianuarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.78 kb
 Vizualizat:  de 8606 ori

Autocar defect, 8 ianuarie 004.jpg



Autocar defect, 8 ianuarie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.78 kb
 Vizualizat:  de 8606 ori

Autocar defect, 8 ianuarie 001.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2015 07:10:49    Titlul subiectului: 178620

In urma cu o jumatate de ora politia de la Calarasi ne-a amendat. Motivul ? Am avut 12 oameni in picoare pe langa cei care stau pe scaun. Dar, aici intervine problema.
Asa cum spuneam la inceputul topicului midibuzul institutului de la Fundulea face zi de zi cursa cu angajatii institutului de la Bucuresti la orasul Fundulea si de aici la Institutul de la Fundulea.
De la Bucuresti autocarul pleaca cu 23 de oameni. De la Branesti se mai urca inca patru oameni. Deci, intre Bucuresti si Fundulea este "omul si locul".
De la Fundulea se mai urca angajati care merg la institut si stau in pisioare, de obicei 12-16 angajati stau in picioare. Azi erau 12. Politia ne-a oprit chiar la 300 de metri de institut, ne aflam pe Soseaua Garii, drumul de acces care merge spre A2. Echipajul de politie era la 100 de metri inainte de podul peste A2. Politistii ne-am amendat pentru oamenii care erau in picioare in numar de 12. Aici intervine marea INTREBARE. Amdenda e legala ?
Cei 12 oameni s-au urcat de la Fundulea. Echipajul de politie ne-a oprit in raza orasului Fundulea !!!! Daca ne oprea pe DN3 intre Bucuresti si Fundulea, cand ne aflam in afara localitatii, atunci cu amenda eram perfect de acord. Dar din moment ce oamenii care stateau in picioare s-au urcat in ORAS, iar autocarul cu cei 12 oameni, in picioare a fost oprit in oras, si mai mult nu se deplasa cu oamenii in picioare in afara localitatii, atunci amenda aplicata de politia Calarai are temei legal ? Nu cumva e ca si cum ai amenda RATB fiindca are oameni care stau in picioare ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6176
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2015 07:47:45    Titlul subiectului: 178623

Pai sunt doua "directii" de abordat:

1. O prima chestie e legata de cate locuri are prevazut vehiculul, cate locuri pe scaune si cate in picioare. Cel mai probabil autocarul vostru NU are prevazute locuri in picioare, ci doar pe scaune, asadar, din punctul asta de vedere, cred ca "polutia" rrromana are dreptate.
2. in cazul transportului intra- si inter-judetean nu se admite calatoria in picioare CHIAR DACA vehiculul are prevazute locuri in picioare. Adica acelasi autobuz, daca are prevazute constructiv locuri in picioare, POATE lua calatori in picioare daca e folosit in transport local, dar NU POATE lua calatori daca e folosit pe trasee intra- si inter-judetene, chiar daca are prevazute locuri pe scaune. Cel putin eu asa am inteles din legislatia stufoasa dar ambiguta (special?) pe aceasta tema

Pe de alta parte, strict in cazul vostru, cred ca e treaba ca nu are prevazute locuri in picioare.

Insa ma deranjeaza excesul de zel al Politiei, mi se pare aiurea sa va amendeze pe voi, dar in acelasi timp seci si sute de cotinete maxi-taxi umbla nestigherite, arhipline, punand in pericol reala viata calatorilor transportati in vrac in ele!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2015 08:22:23    Titlul subiectului: 178626

Isuzu NovoUltra nu are locuri prevazue in picioare. Din acest punct de vedere politistii de la rutiera, judetul Calarasi au dreptate. Dar oameni in picioare sunt doar in localitate. Nu de alta, dar am tot avut controale de la IGSTR, jud. Ilfov. E drept ca baietii de la Ilfov fie se pun inainte de Branesti (zona podului) fie inainte de comuna Pantelimon si daca ne prindeau cu oameni in picioare pe drum national, in afara localitatii, ne "radeau". Situatia am semnalat-o la acest topic sau in cadrul acestui topic, cateva postari mai sus.
Faptul inedit este ca baietii de la Calarasi s-au pus cu controlul la ... 100 de metri de podul care trece peste A2, in interiorul localitatii. Institutul este tot in localitate, chit ca la margine.
Acum, probabil ai nostri vor contesta amenda. Dupa patania de azi se va reveni la o idee mai veche si anume, midibuzul face cursa cu angajatii de la Bucuresti la Fundulea, ii lasa pe acestia la institut, apoi se intoarce in centrul localitatii Fundulea ii ia pe angajatii din Fundulea si se intoarce la institut, decalandu-se programul putin altfel.
Referitor la politie, aceasta ar trebui sa aiba caracter preventiv si abia apoi punitiv. Fiindca problemele legate de transportul de persoane raman aceleasi, nimic nu se schimba. Se da cate o amenda, politia e multumita ca si-a facut planul de amenzi si cam atat.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6176
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2015 08:55:59    Titlul subiectului: 178629

Nu are legatura faptul ca erati in localitate. E ca si cum ai zice ca in cazul transportului judetean nu ai voie sa iei calatori in picioare intre localitatea A si B, insa ai dreptul sa mai iei calatori suplimentari atunci cand tranzitezi localitatea B, ceea ce nu e adevarat.
Totul depinde de cum este incadrat si licential traseul respectiv, daca este incadrat ca traseu judetean sau inter-judetean, atunci i se aplica reglementarile respective pe toata lungimea traseului.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2015 09:49:32    Titlul subiectului: 178636

Este interjudetean. Bucurestiul este in Ilfov, Fundulea este in judetul Calarasi. A fost oarecum haios. Baietii de la Calarasi coborau de pe pod, venind disnpre A2 si pur si simplu "au dat nas in nas" cu noi. De asemenea microbuzul de pe ruta Fundulea-Bucuresti Cora al companiei C&I, tocmai pleca in cursa inspre Bucuresti si i-a oprit si pe ei. Daca treceam cu un minut mai devreme, probabl scapam. Asa pur si simplu am picat ca "pleasca" in fata politistilor. Noi ca noi, dar cu compania C&I este alta mancare de peste, baietii au licenta intre Bucuresti si Lehliu, nu au voie sa faca dreapta pe Soseaua Garii, de la DN3, dar mai mult despre acest lucru am povestit in trecut, la topicul aferent de la judetul Calarasi.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2015 13:10:36    Titlul subiectului: 178653

Amenda a fost de 300 de RON, a incasat-o soferul. Daca amenda era pe numele institutului era mult mai mare. Bine, institutul o sa platesca amenda, dar cele sase puncte de penalizare raman ale soferului.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 6736
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2015 17:50:30    Titlul subiectului: 179820

Acum doua zile cand ne intorceam de la Fundulea, la Bucuresti, la iesirea din Fundulea era o limitare temporara de viteza si un panou pe care scria "Ancheta trafic". Sensurule drumului national DN3 fusesera separate prn amplasarea unor separatoare temporare pe mijloc pe o distanta de aproximativ 200 de metri. De asemenea, limitarea de viteza era de 10 km/ora. Me marginea DN3 erau mai multi lucratori de la drumuri care isi tot notau pe caiet ceva si un politist de la rutiera.
Voi ati mai prins in deplasarile voastre anchete din acestea ?
Cumva vedeau care este fluxul de vehicule inregistrat intr-o ora pe DN3 ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Mai/2018
Mesaje: 450
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2015 21:53:57    Titlul subiectului: 179824

Nu am mai vazut asta niciodata, nici in Voluntari, Pantelimon, Afumati, Mogosoaia, nicaieri.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 21/Mai/2018
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2015 12:47:26    Titlul subiectului: 179894

Da, am prins eu un asemenea control la iesirea din Targu Mures spre Reghin.
Muncitorii ii intrebau ceva pe soferii masinilor, dar nu pe toti. La mine nu s-au oprit.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CĂLĂRAȘI Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community