Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Roman 112
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 13:21:35    Titlul subiectului: Autobuzele Roman 112 9900

Autobuzele Roman au circulat la Timisoara pana in vara lui 2005.
Autobuzele Roman 112 erau de fapt DAC 112 UD, dupa licenta MAN.
Autobuz DAC 112 UD (Roman 112) de pe sit-ul ratb:
http://www.ratb.ro/img/auto_19_full.jpg
Acum ramane sa-l comparati pe acesta cu un DAC 112 UD modernizat. Sunt diferente mari, mai ales la exterior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 20:38:27    Titlul subiectului: 10065

Aveau motoare romanesti, dar cred ca sub licenta MAN.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2006 23:35:01    Titlul subiectului: Roman 112 14450

Prin vara lui 2004 am ochit epava unui ROMAN 112, la podul rutier de pe riul Mures de linga localitatea MIHALT. Epava era bine intretinuta. De balarii.
Doua astfel de autobuze sint functionale, se afla in Sibiu, unul in Vaslui, unul in Iasi, gasim ceva.



Mures la Mihalt.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.02 kb
 Vizualizat:  de 43519 ori

Mures la Mihalt.jpg



GE0083.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.58 kb
 Vizualizat:  de 43519 ori

GE0083.jpg



GE0084.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.82 kb
 Vizualizat:  de 43519 ori

GE0084.jpg



GE0085.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.33 kb
 Vizualizat:  de 43519 ori

GE0085.jpg



GE0086.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.97 kb
 Vizualizat:  de 43519 ori

GE0086.jpg



GE0087.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.11 kb
 Vizualizat:  de 43519 ori

GE0087.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 31 Ian 2006 23:31:53    Titlul subiectului: 14525

Ca fapt divers, la epava de Roman 112 se vad suporturile pentru tuburile de gaz...
_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Feb 2006 15:34:29    Titlul subiectului: 14549

In comuna Cotesti, judetul Vrancea, la Crama Cotesti exista doua Roman 112 in stare perfecta de functionare si extrem de bine intretinute. La primul drum la Focsani voi incerca sa fotografiez cele doua vehicule.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 01 Feb 2006 23:59:36    Titlul subiectului: 14614

În legătură cu autobuzele după care s-au copiat ROMAN-urile
-Roman 112 s-a copiat după MAN diesel 750. Deosebirea esențială (sau, mă rog, una din deosebirile esențiale) o constituie poziționarea motorului. La MAN 750, acesta e în spate. La Roman 112 e la mijloc
-Roman 111 s-a copiat după alt model de MAN, dar poziționarea "originală" a motorului a fost păstrată
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2006 22:38:53    Titlul subiectului: 58547

Azi la Ploiesti, am zarit un "Roman" 112! Otobelu e intr-o curte de fier vechi, pe unele din bulevardele pe care trece linia lui 104 (mai exact intre statiile Dacia si Rulmentul, pe partea dreapta, cum vii dinspre Centru
). Autobuzul nu mai are roti si intr-o stare deplorabila (mai are scaunele).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 21:09:39    Titlul subiectului: ab rom 17724

Un autobuz Roman.Aceeasi schema de vopsire au avut-o si troleibuzele.
Foto dupa un almanah auto din 1977.Scuze de calitate.

Cand au iesit pe poarta lui AUTOBUZUL(sau ROCAR) aveau aceasta schema. De regula. Evident ca ITB le-a vopsit cum i-a venit mai usor la mana. Troleibuzele ROMAN 112 E stiu ca erau atat alb cu rosu cat si alb cu albastru. Imi pare rau de calitatea pozei insa si hartia e imbatranita. Almanahurile astea le-am gasit pe la tara.Le folosea bunicul meu la facut focul la gratar.Din pacate numai trei am mai salvat. Unul din ele mai avea si prezentarea troleibuzelor si autobuzelor DAC 112/117 UD. Precum si alte veehicule tramvaie troleibuze autobuze,etc. Dar nu am apucat sa le mai salvez. Nu eram inca asa pasionat de transport in comun. Sad
Sus
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 20 Mar 2006 14:10:36    Titlul subiectului: abro 18812

Toate autobuzele Roman 112, cel putin toate cele pe care le-am vazut eu in Medgidia (Constanta) si Slobozia (Ialomita), aveau o schema un pic diferita, in sensul ca nu mai exista banda aia alba, cea mai de jos, locul resprectiv fiind vopsit in culoarea restului vehiculului.
Cel putin cele din Medgidia erau in cel putin 2 combinatii de culori, rosu/crem(alb) si verde/crem(alb). Imi aduc vag aminte si de unul de care eram foarte incantat, galben-lemon (!)/crem(alb).
Cele din Slobozia erau rosu/crem(alb), fiind ulterior revopsite in aceeasi schema, dar in albastrui/gri.
Merita remarcat ca aceste autobuze aveau, la vremea aia, podea un pic mai coborata in dreptul usii III, adica in loc de 3 trepte (cum erau la usile I si II), erau doar 2 trepte. . .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Apr 2006 22:29:24    Titlul subiectului: 000000 21571

S'ar putea ca Roman 112UDM sa fie ultima serie de Roman 112 (inclusiv 664 si 78x), dar se poate ca aici sa fi inclus si prima serie de DAC112UDM. Cred ca tot ce inseamna ROMAN 11xUD(M) include si DAC'urile. De ce ? Nu ma intrebati pe mine. Roman articulate existau, dar nu se numeau 117, din cate stiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 12 Mai 2006 00:19:20    Titlul subiectului: 22824

Ca fapt divers: Denumirea completă a Romanului 112 ar fi TV Roman 112 UD. cel puțin, aș apare în nișe statistici ITB/RATB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2006 23:12:20    Titlul subiectului: 8888888 24690

1. Sa ne intoarcem in timp si sa vedem parintii RO-Manurilor noastre 111 si 112. Ce bijuterii Laughing
Micutul MAN 640 HO
2. - 4. Sa ne apropiem de adevar:
MAN 750 HO
5. Romanii nu stiu sa fi avut varianta articulata a lui 112, nemtii l-au avut insa pe acesta: MAN 890 UG-M
http://www.konrad-auwaerter.de/datenbank/oeffentlicher_bereich/bilder_alle_nach_hersteller/anz_bilder_tabelle.php (EXTRA Very Happy Razz )
http://www.hessbrueggen.de/oldtimer_anzeige.0.html?datensat
http://www.omnibusclub.de/z=66



man 640.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.04 kb
 Vizualizat:  de 42272 ori

man 640.jpg



2and-man-750ho_136.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.17 kb
 Vizualizat:  de 41451 ori

2and-man-750ho_136.jpg



3rheinbahn-man-750ho_145.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.78 kb
 Vizualizat:  de 41451 ori

3rheinbahn-man-750ho_145.jpg



4sr-man-750ho_214.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.67 kb
 Vizualizat:  de 41449 ori

4sr-man-750ho_214.jpg



5articulat_607.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.66 kb
 Vizualizat:  de 41449 ori

5articulat_607.jpg




Ultima modificare efectuată de către sisintea la Joi 08 Iun 2006 23:28:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Iun 2006 14:39:21    Titlul subiectului: 1028-9b 25374

Roman-uri 112a Galati si la Slatina.


DSC03963.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.33 kb
 Vizualizat:  de 43339 ori

DSC03963.JPG



dsc03967_236.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.55 kb
 Vizualizat:  de 41480 ori

dsc03967_236.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv
Vizitator






MesajTrimis: Vin 16 Iun 2006 15:29:05    Titlul subiectului: 25447

In anii 90 era plin la autogara Filaret de autobuze Roman 112 pe post de interurbane, erau de culoare albastra. Un exemplar am mai vazut in zona uzinelor Republica in prezent.
Sus
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Sâm 17 Iun 2006 23:18:05    Titlul subiectului: 25598

se facea un raport de necesitate "avem nevoie de cutare si cutare" si in functie de disponibilitati se faceau livrarile, evident insuficiente. iar comoditatea... cred ca era definita de export, intotdeauna prioritar. nevoile interne nu au fost niciodata pe primul plan. si fiind in discutie 112-le, imi aduc aminte ca pe vremea lu' nea nicu la autogara rahova au bagat toate mortaciunile de la ITB (Roman 112), asa cum erau, cu trei usi, cea din mijloc fiind blocata cu roata de rezerva. trusa de scule se tinea intr'un sicriu de tabla sub o bancheta sau in spate. primele versiuni de 112 aveau sasiul mai scurt si partea din spate a salonului era mai joasa. ce ma enerva la jafurile alea cel mai mult erau geamurile glisante care nu foloseau la nimic de mici ce erau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 14:07:39    Titlul subiectului: 222222 25657

Un "Roman" 112 "rachetat"
Am luat poza dintr-un ziar Ieșean; așa că cred că este de la Iași!
Uite și un "Roman" 112 la București:
zsizsi (Otillo) mi-a zis că a văzut "Roman" 112 la Baia Mare!
La Ploiești era unul într-o curte de fier vechi Crying or Very sad Bag de seamă că nimeni nu vrea să-l salveze!!! Evil or Very Mad
Până la urmă, față de "Dac" 112 U.D.M. cum erau "Roman" 112?



8769.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.07 kb
 Vizualizat:  de 43187 ori

8769.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 15:16:57    Titlul subiectului: 25674

nokia2010 a scris:
Un "Roman" 112 "rachetat"
Off-topic, ca si poza: daca inlocuim portocaliul cu albul-galbui folosit in epoca respectiva, este schema de culoare a autobuzului 149 din Iasi, dar nu-mi amintesc sa fi avut rachete. Oricum poza nu e din Iasi.
Poza poate fi dintr'un ziar iesean, dar nu e din Iasi.
1. Schema de culoare a existat la Iasi, cu niste variatiuni, dar nu si modul de scriere a numarului de parc, in aceeasi perioada de timp.
2. Rachetele din Iasi aveau in fata un furtun intre ele, care aici lipseste.
3. Numarul pare a fi 14 sau 24, care la Iasi in anii '80 erau niste DAC 117UD care nu mai circulau de mult.
4. Numarul de inmatriculare pare sa contina o litera mai lata, de exemplu "M", urmata de ceva ce par a fi 3 cifre. Nu au existat la Iasi autobuze cu numere de inmatriculare cu 3 cifre.
5. La Iasi, nu prea (adica nu prea deloc) s'au folosit placi de traseu montate deasupra parbrizului, folosindu-se mai mult varianta pusa in geam, dupa anii '80 majoritatea fiind: "Cursa Speciala" Sad
Parerea mea, 95% pentru prima afirmatie si 30-50% pentru a 2'a este ca:
1. Fotografia nu e din Iasi.
2. Ea poate fi din Turnu Severin. Acolo erau Roman cu numere cu 1X si 2X. Posibil si Craiova.
In fine, am vazut un Roman "rachetat".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 15:50:08    Titlul subiectului: 25676

Ideea de a folosi același tip de autobuze pentru transportul urban și interurban se pare că a persistat și după ce TV-urile cu motor în spate nu s-au mai fabricat. Dacă în cazul TV 2 U și TV 20 U acest mod de gândire se justifică (așa au fost concepute autobuzele) în cazul Roman 112 e vorba de o comoditate. Modelul 112 a fost conceput ca autobuz urban, dar...se pare că cei de la autogara respectivă au preferat să folosească un Roman 112 pe post de autobuz interurban. De altfel, în 1994, lângă Ploiești am văzut un astfel de Roman 112 transformat pentru transport interurban, transformare făcută la modul grosolan. Ca și la DAC-uri, spațiul corespunzător ușii II a fost luat de lăcașul pentru sculele absolut necesare în cazul în care autobuzul pățeșt ceva pe drum, dar, spre deosebire de DAC, unde spațiul scării ușii II e substituit de lăcașul respectiv, la acel Roman 112 a avut loc o transformare a spațiului respectiv. Dovadă că
-la DAC, acel lăcaș nu coboară sub nivelul "fustei"
-la acel Roman, lăcașul respectiv cobora, partea de jos a lăcașului respectiv fiind, de fapt... scara ușii II.
Romanurile 112 din Cluj aveau:
-podea înaltă până la axa B inclusiv
-podea intermediară la consola spate.
Denumirea completă a Romanului este TV Roman. De caltfel, Romanurile 112 și chiar unele Dacuri aveau emblema de TV pe ele. Autobuzele TV Roman 112 au fost, probabil, printre cele mai fiabile autobuze românești. Cum au ajuns să se degradeze în așa hal încât să ajungă "jafuri" într-un interval de timp relativ scurt?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 23:35:03    Titlul subiectului: 25778

vorbind despre uzura vehiculelor, in particular in Bucuresti a fost jale. nu stiu cum era in alte orase, dar aici factorii principali au fost: starea rea a drumurilor, majoritatea strazilor fiind pietruite. lipsa permanenta a pieselor de schimb, transportul urban nefiind ceva prioritar sau de importanta social-urbanistica in economia socialista. hoardele de muncitori trebuiau sa fie dusi si adusi de la munca cu ceva, nu prea conta calitatea sau aspectul. in fond, transportul urban nu a adus profit niciodata (cel putin la taica'miu la autobaza soferii dadeau spaga grupa mare sa puna mana pe un set motor de RABA original, sau punte spate, sau cutie de viteze. o cutie romaneasca de Roman costa 60.000 de lei la magazie, deci una de RABA ceva mai mult. statul roman n'avea nici un interes sa bage bani in ceva nerentabi). aglomeratia. stie toata lumea cum se mergea pe scara... agatat intre vagoane, pe tampon, pe acoperisul remorcii de tramvai, etc. reaua exploatare a parcului rulant. sa ne gandim ca majoritatea soferilor sau vatmanilor de pe vremea aia veneau dintr'un sat unde vedeau masini doar la cooperativa. nu aveau educatie urbana si tehnica, pentru ei autobuzul era refularea unei copilarii petrecute la prasila de porumb si adusul vacilor de la izlaz. si nu in ultimul rand, calitatea vehiculelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 21 Iun 2006 18:55:54    Titlul subiectului: Roman 112 26028

Iată ce bijuterie se găsește la Satu Mare. Poza e făcută de Zarzarel și preluată din galeria foto, însă, se pare, nimeni nu a băgat-o în seamă până acum Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 01 Iul 2006 16:27:37    Titlul subiectului: 26645

nokia2010 a scris:
Până la urmă, față de "Dac" 112 U.D.M. cum erau "Roman" 112?
Din punctul de vedere al calității, erau mai bune. Dar din punctul de vedere al performanțelor erau comparabile. Să nu uităm că, de fapt, DAC 112 UD (M) este un Roman 112 trecut prin operație estetică. Deși am mai vorbit despre aceste lucruri cel puțin de două ori, voi da aici niște indicii:
-lungimea ferestrelor (exceptând cea a șoferului și prima de pe stânga, care e mai mare ca la DAC)
-poziția ușilor
-poziția trapelor
-poziția capacelor de vizitare (din interior)
sunt la fel ca la DAC; de asemenea sunetul motorului și al cutiei de viteze; mai puțin sunetul diferențialului și al angrenajelor planetare din butucii roților, care pot să difere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 12:16:54    Titlul subiectului: 27080

Trebuie sa remarcati un aspect pe care cred ca nu l-ati sesizat:
Autobuzul din poza lui marioo este foarte posibil sa fie ori un MAN ( Exclamation ) ori un Roman 112 din perioada de inceput, de imediat dupa ce l-au asimilat romanii.
Uitati-va atent la farurile lui, care nu sunt rotunde, ca la Roman-ul 112 din perioada de sfarsit, ci sunt oarecum dreptunghiulare, chiar daca cu muchiile rotunjite. Astea "dreptunghiulare" sunt specifice MAN-urilor, am mers cu un MAN original in Constanta.
Mai remarcati si geamurile care au partea mobila foarte ingusta, la fel cred, specifica MAN sau Roman-urilor de inceput. Roman-urile 112 de care imi mai amintesc eu, probabil din perioada de sfarsit, aveau geamuri cu partea mobila mai generoasa, cam ca a DAC-urilor actuale...



dsc03967_236_634.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.55 kb
 Vizualizat:  de 41488 ori

dsc03967_236_634.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 15:00:43    Titlul subiectului: 27095

MAN nu este, mai mult ca sigur. De obicei dupa ce se asimila o licenta, o parte din subansamble proveneau din import pana la asimilarea in productia interna, functie de intelegerea intre parti. Cum la noi industria avea un grad foarte mare de standardizare (centralizare totala de fapt) plus ratiunile militare care primau intotdeauna, nu si'a mai batut nimeni capul cu asimilarea unui reper in plus (farul). Cu cat mai putine repere, cu atat mai bine si mai ieftin. De exemplu MAN-ul 750 avea initial roti sistem Trilex? (a la Ikarus sau IK4), dar patentul este detinut de Georg Fischer asa ca nu s'a achizitionat licenta. Oricum, chiar si la ei, primele 750 HO aveau faruri ovale de VW broasca, nu e nici o drama ca ai nostri le'au inlocuit cu cele de Bucegi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2006 08:00:08    Titlul subiectului: 27389

#664 al RATB... e putred saracul, cred ca daca incearca sa il mute se dezmembreaza, pur si simplu...


0664-19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.88 kb
 Vizualizat:  de 44104 ori

0664-19.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 11:59:13    Titlul subiectului: 27543

Catalin Ghita a scris:
#664 al RATB... e putred saracul, cred ca daca incearca sa il mute se dezmembreaza, pur si simplu...
Asta e 664 din Bucuresti ? Inseamna ca a mai trecut printr'o vopsire, pentru ca l-am vazut de doua ori, odata in schema standard si a doua oara in ceva care nu semana deloc cu ce e in poza asta. Dar asta era prin 1993-94. Prima data l-am vazut in 1989.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community