Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Roman 112
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Dec/2019
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Iul 2006 14:42:10    Titlul subiectului: 27571

La libraria de pe strada Doamnei 23 am vazut o carte"Autobuze diesel cu motoare..(orizontale cred)".. nu era prea scumpa, undeva la 3-4 lei noi..
asta daca interesezaza pe cineva.. era in spate la carti tehnice
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 05 Aug 2006 19:20:18    Titlul subiectului: 30139

Acum iata unul SUPERB găsit la Blejoi, Prahova, un Roman 112 funcțional și aproape de București (64km) e extrem de greu de găsit, dacă nu chiar imposibil, să-l vedem mai de-aproape Smile
Acest Roman face traseul 9: Bariera Bucov/Ploiești)-Cart. Bereasca (unde e și garajul lui)-Gara Blejoi. Este o alternativă foarte bună la dube care tot 1,5 RON costă dar condițiile din ele sunt de tot ca***ul. Până la Blejoi(nu știam că vine din Ploiești) am mers în picioare, înghesuiți într-o dubă pentru că ,,următoarea e peste o juma' de oră". Dar erau imediat în spate 2 dube!
Ajunți la Blejoi am avut întâlnirea de gradul 3...și când să ajungem la el...a plecat! După 30 de min. s-a întors. Deci face Ploiești-Blejoi și retur în 30 de minute! Și dacă ați vedea străzile pe care circulă prin Ploiești v-ați cruci și v-ați întreba: Chiar circulă ceva pe aici? Și RATP are autobuze prin Cart. Bereasca, linia 40, dar asta nu are legătură cu Romanul.
Am încercat să intru în vorbă cu șoferul și să cer voie să fac câteva poze. Mi s-a spus să fac câte poze vreau dar să mă decid repede dacă mai dau o tură sau cobor că el se grăbește, are întârziere ș.a.m.d.. Între noi fie vorba...la ulițele din Ploiești pe care merge și la timpul scurt pe care îl are...nici nu mă miră că trebuie să dea tare în el după ce iese din Ploiești(și drumul e mai un).
Să vedem întâi exteriorul:



Acum interiorul din față către spate:

Și din spate către față:

Acum să studiem detaliile:
1. Ușa 2. Era funcțională, dar ultima ei jumătate era blocată cu...o găleată cu apă.

Vorbin la telefon cu Whitewolfcata în timpul călătoriei, mi-a atras atenția să văd dacă ușa nu are un cardan. Și avea Smile

2. Ușa din mijloc. Se observă clar că a avut așa ceva, prin prezența cutiei care adăpostea(poate chiar adăpostește și acum) mecanismul de deschidere a ușii. Iar prezența acolo a unui geam tot de Roman 112 indică faptul că la recarosarea acestuia s-a casat un Roman pentru că altfel nu aveau de unde să ia geam de Roman 112. Și nu cred că e vorba de ăla de la fier vechi despre care vă voi spune mai târziu.

3. Afișajul de deasupra parbrizului. Pe exterior a fost acoperit cu tablă:

În vreme ce la interior păstrează încă ușița de acces:

4. Afișajul din spate. A suferit aceleași modificări ca cel din față:

Și el are, la interior, ușița de acces:

5. Stopurile. Par a fi originale:

.............
După cum vă spuneam, Romanul circulă pe linia 9, linie ce a fost a RATPh-ului până prin 1997. El aparține firmei S.C. Marin Stelian Transport Internațional Marfă și Persoane S.R.L. , denumire care este trecută și pe autobuz. Garajul se află în Bereasca și găzduiește și Roman 111, Ikarus 260 și 280 și dube, toate vpsite în aceeași schemă, respectiv alb-verde. Interesant este faptul că dubele au număr de parc deasupra parbrizului (!), dar pe autobuze nu am remarcat numere de parc.
Iată biletul cumpărat din Romanul 112 (era dotat cu o taxatoare care stătea pe un scaun lângă șofer, la ușa 1):

Romanul circulă pe linia 9. Având capătul la Bariera Bucovului, acolo se paote ajunge doar cu autobuzul 40 (care circulă 1 dată la 30 de minute) care pleacă de la Halele Centrale.
De la Gara de Sud se paote ajunge la Hale cu autobuzele 2, 2b (circulă numai la orele de vârf), 25 (circulă doar în week-end, când nu circulă troleibuzul 202), 30, 30b(circulă 1 dată la 60 minute), 44 sau cu troleibuzul 202 (nu circulă în week-end).
De la gara de Vest se poate ajunge la Hale cu autobuzele 2, 2b(circulă numai la orele de vârf) sau 4 (face 3 curse pe zi).
....................................................................
Acum iată și un Roman ghinionist Sad Se află la un centru de fier vechi din Ploiești, în zona rafinăriei Petrotel. Starea lui cred totuși că e mai bună decât a lui #664 din București Poate ar mai putea fi salvat(dintr-o discuție cu paznicii am aflat că patronul nu are nevoie de el și ,,dacă mergeți și vorbiți cu el cred că vi-l dă și pe gratis ca să scape de el"... mă rog...asta dacă reușiți să treceți de câinii din zona concasorului ca să ajungeți la paznici. Mă rog...cu puțin noroc vă vor vedea de la distanță și vă vor ieși în cale înaintea câinilor):

Pe lângă concasor trec următoarele linii de transport ale RATP:
28. Spiatlul Județean-Uztel
36. Pod Înalt - Uztel
44b. Malu Roșu - Uztel
104. Armoniei - Uztel
106. Gara de Sud - Uztel
și o graoză de convenții. Oricum, în afară de 104, toate celelalte au 3-4 curse pe zi, la orele la care intră/ies muncitorii întreprinderilor din zonă. La 104 se poate ajunge cu tramvaiul 101(până la Stația ,,Armoniei", apoi mergeți 100 de m pe jos) de la Gara de Sud. De la Gara de Vest se poate ajunge cu 102 până la stația ,,Restaurant Nord", (locul unde se intâlnesc cele 2 trasee de tramvai din Ploiești) apoi cu 101 până la stația ,,Muzeul de Istorie" și vă întoarceți pe jos 150m. 104 circulă cam la 30 de minute în afara orelor de vârf și la vreo 10-15 minute la orele de ieșire/intrare ale muncitorilor, când, pe lângă convenții și linii cu câteva curse pe zi, 104 se suplimentează la greu cu articulate, fie ele Ikarus 280 sau Dac 117UD și, uneori, cu Ikarusuri și Dacuri scurte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Sâm 05 Aug 2006 23:55:50    Titlul subiectului: 30175

Daca vad bine, are scaune de autocar? Iar usile din spate nu sunt originale, numai usile din fata aveau geamuri jos! Inseamna ca ele provin de pe un alt Roman. Dar asa arata mult mai bine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 07 Aug 2006 17:59:19    Titlul subiectului: 30265

Primele tipuri de Roman 112 au avut geamuri jos la toate usile nu numai la cele din fata. Interesant era modul de prindere a geamurilor. Era ceva de genul celor de la DAC-urile cu usi confectionate din tabla de aluminiu si geam mai ingust si mai inalt. Pe locasul geamului venea prinsa o rama din aluminiu cu nervura peste care venea chederul si geamul. Acest ansamblu dadea o buna rigiditate astfel incat nu prea am vazut geamuri sarite ca la DAC-urile de mai tarziu.
Hai sa vedem ce modificari au fost facute fata de original la Roman-ul 112 pozat de Dragos.
1.Acea teava pentru filtrul de aer nu exista. Exista in salon in schimb o ciuperca metalica la nivelul podelei.
2.Geamul din locul usii 2 provine de la un Roman 112 de pe partea stanga a acestuia. Vezi cheita de deschidere.
3.Din constructie exista un manson de tabla care ascundea acel cardan de la bara usii. Inca se mai observa gaurile de prindere.
4. In fata, la turela avea sub usa de acces la tabla de numar, doua sertarase cu maner care se rabateau si aparea o sita prin care se facea o mica ventilatie a bordului. Acum se vad doua table prinse in suruburi.
5. In spate la turela in dreapta si stanga usii de acces la tabla de numar, existau doua geamuri mici cu o forma rotunjita vopsite in alb cu scop pur ornamental. Acum se vad doua table prinse cu suruburi.
6. La parbriz existau 2 jaluzele care se rulau, gen DAC.
7. Stopurile sunt originale. Au existat insa si cateva Roman care au venit cu stopuri ovale de TV.
8. Bara din spate era intreaga nu din 2 bucati, care provin probabil de la Roman 111.
9. Lampile de numar nu sunt cele originale. De asemenea au fost adaugate pe laterale lampi galbene de gabarit. Iar pe acoperis doua perechi de lampi albe respectiv rosii.
Poze cu bordul nu ai?
Parerea mea este ca acest autobuz a stat o buna bucata de vreme pe dreapta din anumite considerente iar apoi a fost reabilitat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 15:18:17    Titlul subiectului: 30546

Iată modelul de bază al Roman-ului 112. Nu mă pricep prea bine la germană, dar ăia par să zică ceva de un muzeu...
http://www.omnibusclub.de/man750.htm
Și unul articulat Exclamation Exclamation Exclamation
Habar n-am avut că a existat așa ceva!



man4128.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.22 kb
 Vizualizat:  de 30567 ori

man4128.jpg



ocm890.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.77 kb
 Vizualizat:  de 30566 ori

ocm890.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Aug 2006 21:33:20    Titlul subiectului: 31594

Unul de vanzare la Timisoara...
Apoi un RD112 la IASI in curtea unei fabrici de la Abator. Nu este functional si a fost scos la vinzare. Acum banuiesc (80%) ca este la fabrica de vopsele si subansamble auto TESS-CONEX din localitatea Miroslava de linga Iasi (daca nu lor fi taiat intre timp). Ultima data l-am vazut in luna iulie tractat de un camion.



TM VDM 700e.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.58 kb
 Vizualizat:  de 30244 ori

TM VDM 700e.jpg



2o_is_03_rpu_700.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.42 kb
 Vizualizat:  de 28221 ori

2o_is_03_rpu_700.jpg



3o_is_02_tcn_196.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.34 kb
 Vizualizat:  de 28221 ori

3o_is_02_tcn_196.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2006 01:04:55    Titlul subiectului: 32987

Astea aveau podeaua mai joasă decât la "Dac"urile pătrățoase sau erau treptele mai înalte?
http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=149042
Poză preluată din albumul "România pitorească" editat de Min. Trusirmului în 1986.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).


Ultima modificare efectuată de către mrM la Sâm 09 Sep 2006 15:54:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2006 13:24:12    Titlul subiectului: 32998

mrM a scris:
Astea aveau podeaua mai joasă decât la "Dac"urile pătrățoase sau erau treptele mai înalte?
http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=149042
Podeaua era
-înaltă începând cu partea din față a vehiculului până în dreptul stâlpului care desparte fereastra 5 de 6
-intermediară în zona ferestrei 6, adică a consolei spate
dacă te uiți cu atenție la un Roman 112, fie autobuz, fie troleibuz, vei vedea că stâlpul care desparte ferestrele 5 și 6 de pe partea opusă ușilor e mai gros ca restul, caracteristicăîntâlnită și la DAC 112 UD (M) și E (original, nu provenit din 117)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2006 15:05:38    Titlul subiectului: 33010

In interior exista o treapta chiar dupa diferential si cusca taxatoarei cum veneai dinspre fata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 09:38:38    Titlul subiectului: 34157

La Focsani stiu ca a existat sigur un Roman 112 articulat.
Si nu o sa uit niciodata pentru ca imi era rau si am vomitat in el cand ma intorceam dintr-o vizita de la bunici de la tara.... Embarassed
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 10:14:29    Titlul subiectului: Autobuze ROMAN 112 in viata 36840

Pentru că acest Roman 112 din Satu Mare este singurul Roman 112 funcțional de care am dat acum, după ce mi-am luat aparatul digital, și pentru că, suplimentar, este Roman-ul 112 în starea cea mai bună de conservare pe care îl știu eu la ora actuală, am să încerc să vă prezint câteva poze cu el, eu având șansa ca atunci când am fost la Satu Mare să beneficiez de condiții ceva mai bune pentru poze.
Pentru început iată o poză frontală (remarcați textul cu Roman Diesel) și două lateral dreapta-față:



SM-32-BUS-42.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.18 kb
 Vizualizat:  de 29535 ori

SM-32-BUS-42.jpg



SM-32-BUS-38.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.08 kb
 Vizualizat:  de 29535 ori

SM-32-BUS-38.jpg



SM-32-BUS-35.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.84 kb
 Vizualizat:  de 29535 ori

SM-32-BUS-35.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 10:44:39    Titlul subiectului: 36845

Acum o succesiune de fotografii de pe partea dreaptă, succesiune pe care am vazut-o/învățat-o de la Vali Sava și pe care am numit-o "Step-by-Step Picture".


SM-32-BUS-34.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.66 kb
 Vizualizat:  de 29526 ori

SM-32-BUS-34.jpg



SM-32-BUS-33.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.18 kb
 Vizualizat:  de 29526 ori

SM-32-BUS-33.jpg



SM-32-BUS-32.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.01 kb
 Vizualizat:  de 29526 ori

SM-32-BUS-32.jpg



SM-32-BUS-31.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.86 kb
 Vizualizat:  de 29526 ori

SM-32-BUS-31.jpg



SM-32-BUS-30.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.77 kb
 Vizualizat:  de 29526 ori

SM-32-BUS-30.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 10:45:42    Titlul subiectului: 36846

Acum trei poze de pe partea stângă.


SM-32-BUS-28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.33 kb
 Vizualizat:  de 29570 ori

SM-32-BUS-28.jpg



SM-32-BUS-27.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.74 kb
 Vizualizat:  de 29570 ori

SM-32-BUS-27.jpg



SM-32-BUS-25.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.68 kb
 Vizualizat:  de 29570 ori

SM-32-BUS-25.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 10:47:24    Titlul subiectului: 36847

Acum spatele și combinațiile lateral-spate.


SM-32-BUS-21.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.51 kb
 Vizualizat:  de 29564 ori

SM-32-BUS-21.jpg



SM-32-BUS-22.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41 kb
 Vizualizat:  de 29564 ori

SM-32-BUS-22.jpg



SM-32-BUS-24.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.15 kb
 Vizualizat:  de 29564 ori

SM-32-BUS-24.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 10:52:34    Titlul subiectului: 36848

Acum câteva detalii de interior.
1. Dispozitivele "încălecate"de ghidare a ușilor, remarcați și canalele de ghidare ne-colineare.
2.Modul de prindere a ușii de axul de rotație precum și acel mic cardan, protejat, care a fost necesar din cauza curburii axului de rotație Exclamation
3. Detaliu cu ușa spate, remarcați că în dreptul ușii III podeaua era coborâtă la 1/2 din înălțime.



SM-32-BUS-02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.37 kb
 Vizualizat:  de 29559 ori

SM-32-BUS-02.jpg



SM-32-BUS-03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.67 kb
 Vizualizat:  de 29559 ori

SM-32-BUS-03.jpg



SM-32-BUS-06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.49 kb
 Vizualizat:  de 29559 ori

SM-32-BUS-06.jpg




Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Vin 03 Noi 2006 12:02:57, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 10:57:14    Titlul subiectului: 36849

Continuăm.
1.Detaliu cu acea "cocoașă", situată înaintea ușii II, despre care Vali afirmă că ar "ascude" compresorul.
2.Un detaliu din aceeași zonă, în care se observă curbura destul de mare a ușilor, care urmează întocmai forma caroseriei.
3.Detaliu al unei ferestre, remarcați partea culisantă îngustă, despre care eu cred că ar fi cea originală.



SM-32-BUS-09.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.62 kb
 Vizualizat:  de 29553 ori

SM-32-BUS-09.jpg



SM-32-BUS-07.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.34 kb
 Vizualizat:  de 29553 ori

SM-32-BUS-07.jpg



SM-32-BUS-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.26 kb
 Vizualizat:  de 29553 ori

SM-32-BUS-08.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2006 11:00:42    Titlul subiectului: 36850

1. Acel "gemuleț" din partea spate, de lângă spațiul destinat afișării liniei.
2.Un nou detaliu cu ușa III și podeaua din acea zonă.
3.Cabina, văzută din exterior, atâta cât se vede din ea.
4.Detaliu cu bordul.



SM-32-BUS-10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.3 kb
 Vizualizat:  de 29551 ori

SM-32-BUS-10.jpg



SM-32-BUS-13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.24 kb
 Vizualizat:  de 29551 ori

SM-32-BUS-13.jpg



SM-32-BUS-19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.46 kb
 Vizualizat:  de 29551 ori

SM-32-BUS-19.jpg



SM-32-BUS-18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.04 kb
 Vizualizat:  de 29551 ori

SM-32-BUS-18.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2007 11:30:49    Titlul subiectului: 77975

Singurul din Moldova, VS01DDF, este la VASLUI
Din pacate e pe chituci....anul asta cred ca se caseaza.
Spatele e modificat tare grosolan...nu are geamuri ci doua usi metalice fara geam..



VS 01 DDF 2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.4 kb
 Vizualizat:  de 29055 ori

VS 01 DDF   2.JPG



vs_01_ddf__5_542.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.1 kb
 Vizualizat:  de 28303 ori

vs_01_ddf__5_542.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 11 Apr 2007 11:01:55    Titlul subiectului: 78201

Mai exista unul la Craiova; face trasee interurbane pentru un operator privat.
(scuze pentru poza miscata)



rux2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.12 kb
 Vizualizat:  de 28994 ori

rux2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2007 14:01:04    Titlul subiectului: 78305

Altul tot la CRAIOVA.


DSC07969.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.58 kb
 Vizualizat:  de 28945 ori

DSC07969.JPG



DSC07965.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.1 kb
 Vizualizat:  de 28944 ori

DSC07965.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2007 14:31:27    Titlul subiectului: 78307

Mai exista un Roman 112 functional la Autogara Rahova unde facea curse preorasenesti, dar cred ca a fost casat cand au inceput sa sschimbe parcul auto.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Lun 07 Mai 2007 12:58:55    Titlul subiectului: 78741

eu, fratele meu mai mic si Roman 112, cca 1981, cap de linie Valea Argesului...


3079.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.35 kb
 Vizualizat:  de 29043 ori

3079.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 08:37:25    Titlul subiectului: 80398

Preluată din "Îndrumătoul lucrătorului din transportul urban și interurban de persoane", apărută la Editura Tehnică, în 1980, avându-i ca autori pe State Mercan și Alexandru Oprișan.


ROMAN112+X.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.01 kb
 Vizualizat:  de 28831 ori

ROMAN112+X.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 13:52:06    Titlul subiectului: 82031

În curtea unui centru de colectare a fierului vechi situat la aproximativ 200 de mtri de gara CFR Deva am depistat scheletul unui Roman 112, ceea ce arată că până relativ de curând acesta a fost funcțional.
Tot în Deva am discutat și cu directorul Devatrans, socitatea care explotează transportul cu autobuze (Ikarus 260+280), și s-ar părea că aceștia încă mai dețin IK4-uri în curs de casare și nu ar fi de mirare să aibă și Roman-uri...
Din păcate nu mi s-a permis accesul și fotografierea în "zona morții", cea a casărilor, ca să le văd și eu cu ochii mei, abia am remarcat un DAC112UDM...



P1100100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.48 kb
 Vizualizat:  de 28737 ori

P1100100.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 10 Sep 2007 09:55:07    Titlul subiectului: 82539

O poza veche, cu un Roman 112, primita de la domnul director la Publitrans Pitesti.


Roman112-31AG482.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.86 kb
 Vizualizat:  de 28609 ori

Roman112-31AG482.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community