Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Repartitie rame pe magistrale
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Matei Voineag



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2008
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 17:05:20    Titlul subiectului: Repartitie rame pe magistrale 90171

Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (15 martie 2008):

Pe M1 circula 19 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.

Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale:

1001/2001-Dalia;
1002/2002-Narcisa;
1003/2003-Camelia;
1004/2004-Zambila;
1005/2005-Violeta;
1006/2006-Margareta;
1007/2007-Bujorul;
1008/2008-Crizantema;
1009/2009-Craita;
1010/2010-Crinul;
1011/2011-Iasomia;
1012/2012-Frezia;
1013/2013-Irisul;
1014/2014-Nufarul;
1015/2015-Nalba;
1016/2016-Magnolia;
1017/2017-Liliacul;
1018/2018-Gladiola;

1106/2106-Paris;
1107/2107-Roma;
1108/2108-Madrid;
1123/2123-Talin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Voineag



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2008
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2008 18:32:25    Titlul subiectului: Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor 91370

Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (3 aprilie 2008):

Pe M1 circula 20 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1106/2106-Paris;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.

Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1001/2001-Dalia;
1002/2002-Narcisa;
1003/2003-Camelia;
1004/2004-Zambila;
1005/2005-Violeta;
1006/2006-Margareta;
1007/2007-Bujorul;
1008/2008-Crizantema;
1009/2009-Craita;
1010/2010-Crinul;
1011/2011-Iasomia;
1012/2012-Frezia;
1013/2013-Irisul;
1014/2014-Nufarul;
1015/2015-Nalba;
1016/2016-Magnolia;
1017/2017-Liliacul;
1018/2018-Gladiola;

1107/2107-Roma;
1108/2108-Madrid;
1123/2123-Talin;
1124/2124-Riga.

Ai dreptate, Metrou Bombardier, Paris (1106/2106) este pe M1, m-am plimbat azi cu el. Very Happy
Asta inseamna ca Riga (1124/2124) este pe M2. Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Voineag



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2008
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2008 16:37:37    Titlul subiectului: 92748

Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (26 aprilie 2008):

Pe M1 circula 21 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1106/2106-Paris;
1107/2107-Roma;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.

Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:

1001/2001-Dalia;
1002/2002-Narcisa;
1003/2003-Camelia;
1004/2004-Zambila;
1005/2005-Violeta;
1006/2006-Margareta;
1007/2007-Bujorul;
1008/2008-Crizantema;
1009/2009-Craita;
1010/2010-Crinul;
1011/2011-Iasomia;
1012/2012-Frezia;
1013/2013-Irisul;
1014/2014-Nufarul;
1015/2015-Nalba;
1016/2016-Magnolia;
1017/2017-Liliacul;
1018/2018-Gladiola;

1108/2108-Madrid;
1123/2123-Talin;
1124/2124-Riga;
1125/2125-Vilnius.

Riga (1124/2124) are o problema serioasa la boghiurile de la vagoanele din centru (3 si 4). Crying or Very sad Se aude mereu un zdranganit. Mad

Se pare ca cei de la Metrorex nu mai au reclame pentru manerele Bombardierelor. Mad Vilnius (1125/2125) si Irisul (1013/2013) nu au nicio reclama la niciun maner. Mad Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 12:03:45    Titlul subiectului: 116470

Repartitia ramelor Bombardier pe magistrale arata asa acum (mi-am permis sa actualizez lista facuta de Matei Voineag, mai sus):
Lista ramelor Bombardier si distribuirea lor pe magistrale (6 septembrie 2009):

Pe M1 circula vreo 17/18/19 rame Bombardier si pe M3 circula vreo 3/4/5 rame Bombardier (in total - 22 rame Bombardier) cu nume de capitale europene:

1101/2101 - Europa;
1102/2102 - Bucuresti;
1103/2103 - Stockholm;
1104/2104 - Berlin;
1105/2105 - Londra;
1106/2106 - Paris;
1107/2107 - Roma;
1108/2108 - Madrid;
1109/2109 - Luxemburg;
1110/2110 - Bruxelles;
1111/2111 - Viena;
1112/2112 - Atena;
1113/2113 - Copenhaga;
1114/2114 - Budapesta;
1115/2115 - Praga;
1116/2116 - Varsovia;
1117/2117 - Haga;
1118/2118 - Helsinki;
1119/2119 - Lisabona;
1120/2120 - Bratislava;
1121/2121 - Dublin;
1122/2122 - Nicosia.

Pe M2 circula 18 rame Bombardier cu nume de flori si 4 rame Bombardier cu nume de capitale europene:

1001/2001 - Dalia;
1002/2002 - Narcisa;
1003/2003 - Camelia;
1004/2004 - Zambila;
1005/2005 - Violeta;
1006/2006 - Margareta;
1007/2007 - Bujorul;
1008/2008 - Crizantema;
1009/2009 - Craita;
1010/2010 - Crinul;
1011/2011 - Iasomia;
1012/2012 - Frezia;
1013/2013 - Irisul;
1014/2014 - Nufarul;
1015/2015 - Nalba;
1016/2016 - Magnolia;
1017/2017 - Liliacul;
1018/2018 - Gladiola;

1123/2123 - Talin;
1124/2124 - Riga;
1125/2125 - Vilnius;
1126/2126 - Sofia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Sep/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 12:48:24    Titlul subiectului: 123438

Se pare ca tot mai multe trenuri sunt aduse de pe M1 pe M2... De exemplu Luxemburg era ieri pe M2.

Nu inteleg un singur lucru: pe de o parte se plang ca nu au trenuri destule pe M1+3, ca IVE-le pica des, iar pe de alta parte pun din ce in ce mai multe trenuri noi pe M2. Nu sunt impotriva scaderii intervalului de circulatie, dar momentan mi se par cam goale trenurile pe M2, la intervale de aprox 3 min la ora de varf. Ce intervale sunt acum pe celelalte magistrale?

Cumva miscarea aceasta e pentru a justifica achizitia (vehiculata tot mai des) de noi Bombardiere fara licitatie?

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 6843
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 12:58:24    Titlul subiectului: 123439

Parcul a fost suplimentat cu ocazia ultimei zapezi cazute in capitala, pentru absorbirea fluxului suplimentar de calatori, care de obicei merg cu masina proprie. Este bine ca zilele astea metrourile sa vina mai des chiar daca sunt goale al anumite ore, pentru ca lumea sa evite cat mai mult deplasarea cu masina proprie.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 09 Feb 2010 15:59:25    Titlul subiectului: 123444

Las'ca acum cateva zile am prins un OO:OO pe la 11 jumate (dimineata). Am sa atasez sii poza facuta cu acea ocazie (facuta la minutul 8:15).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Feb 2010 08:56:08    Titlul subiectului: 123466

guest a scris:
Parcul a fost suplimentat cu ocazia ultimei zapezi cazute in capitala, pentru absorbirea fluxului suplimentar de calatori
Parcul a fost suplimentat pe M2 cu ce? Cu trenuri luate de pe M1? In zonele traseului M1 cumva n-a nins, sau ce?
Si am mai citit pe un alt forum o explicatie, cum ca se
asigura un interval de succedare decent de 3.5 minute pe portiunea comuna M1/M3. Probabil ca asta merge de la Dristor la Unirii si-l doare in papuci de altii care merg de la Obor la Crangasi, unde nu mai e nimic comun. Nici macar vreun soi de 381 pe deasupra.
Bineinteles ca asta este pregatirea pentru viitoarea licitatie trucata! De-asta se tot insista in prostie si cu cate 1-2 BM-uri pe M3, sa vada tot boborul ce bune sunt pe langa IVELE distruse cu premeditare si in timpul asta M1 sa mearga tot mai prost! Si uite asa isi fac nota justificativa pentru un jaf la banul public. Inca o data, acesti carnati, ajunsi stapani ai tarii, ne calca cu copitele pentru a-si vedea interesele realizate.
Unde esti Ceausescule sa vezi ce s-a ales de tara asta dupa 20 de ani si sa-i spanzuri pe toti care isi bat joc de ea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 04 Mar 2010 23:46:57    Titlul subiectului: 124282

1122 - 2122 Nicosia s-a intors pe M1 de vreo 2 zile, dupa exilul in M2.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 17:04:24    Titlul subiectului: 124458

Pe M3 mai circula vreun Bombardier sau nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 10 Mar 2010 20:22:52    Titlul subiectului: 124471

Da, de obicei sunt scoase BM-urile sambata si duminica, cand traficul este mai redus. Uneori mai zaresti cate unul la inceputul programului de circulatie din cursul saptamanii, cand la fel traficul este mai redus.

Se mizeaza pe rularea la maxim a vechilor trenuri, inainte de a fi casate, si pana la finalizarea lucrarilor de semnalizare si comunciatii si pe M3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Iul 2010 18:26:57    Titlul subiectului: 129672

Cele 5 rame BM21 de pe M2 au revenit pe M1/M3 (la Depoul Pantelimon), astfel pe M2 circula (din nou) numai cele 18 rame din seria BM2, pe M1 circula numai rame BM21, iar pe M3 circula zilnic 3-4 rame BM21 ! Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 20:36:42    Titlul subiectului: 134263

Pe la sfarsitul lui august, 5 rame BM21 au revenit pe M2 (Nicosia, Talin, Riga, Vilnius si Sofia), astfel pe M3 circula maximum un BM in zilele lucratoare si maximum 3 in weekend; M1 vad ca este full BM mereu (chiar si la orele de varf), ma bucur ca am scapat de IVE pe aceasta magistrala, deoarece este cea mai lunga magistrala a metroului bucurestean si trece prin zone importante. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 16:23:38    Titlul subiectului: 10288 134953

Cele 5 rame BM21 (Nicosia, Talin, Riga, Vilnius si Sofia) s-au mutat (din nou) pe M1 / M3, astfel M1 este si va fi mereu full BM (acum o saptamana a scapat si TEM #226-#084-#238 pe M1, dar atunci cele 5 BM21 erau pe M2 !). Pe M3 circula 3-4 (maximum 5) BM-uri in zilele lucratoare si maximum 8 BM-uri in weekend (azi erau 8 BM-uri pe M3 Very Happy ). Si pe M2 circula numai cele 18 rame BM2 (ca pe vremuri...).
In concluzie, IVA mai este doar pe M3, M4 si pe "pendulul" (Republica - Pantelimon).

Am vazut acum vreo doua saptamani BM cu destinatia "PANTELIMON", deci circula si BM cu calatori intre Republica - Pantelimon. Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 17:42:57    Titlul subiectului: 134967

Acum exista doar acea pendula, care circula la 20minute, nu 30.
BM nu mai circula la Pantelimon decat daca se duc la depou, nu si cu calatori.

Se circula la pendul din cauza structurii tunelului, si a vibratiilor de sub casele oamenilor din zona. Locuitorii din zona s-au plans ca li se crapau zidurile caselor din cauza trecerii metrourilor. Cererea mica nu are legatura cu pendulul.

IVA circula la fix 20min si cu o viteza foarte mica, pentru a reduce vibratiile. Sinele au fost montate acum cativa ani pe perne de cauciuc pentru a amortiza din vibratii.

Treaba cu BM alternativ nu a functionat decat o mica perioada de timp, pentru ca nu facea decat sa incurce si mai mult circulatia la Republica, fiind un singur fir intre Republica si Pantelimon.

Nu stiu cand ai fost tu cu BM ultima oara pana la Pantelimon, dar eu cand am fost (destul de curand, cateva saptamani) BM rebruseaza la Republica si acolo astepti si IVA de Pantelimon.

Daca te uiti pe BM-urile spre Republica si scrie pe ele numai Republica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 17:48:02    Titlul subiectului: 134970

Daca s-ar fi terminat statia Pantelimon si nu sa o lase doar asa (50%) ar fi fost totul mai usor, fara atea "pendulari" si incurcaturi. Confused Ms oricum pentru informatii! Wink
_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 17:51:46    Titlul subiectului: 134972

Pantelimon are probleme majore cu vibratiile la trecerea trenului, pe tot tunelul de la Republica la Pantelimon. Faptul ca are o singura linie, asa s-a dorit constructia ei de la inceput. Trebuia sa fie o statie tehnica, si sa fie inainte de depou. Vezi dorinta Metrorex pt M5.

Daca ar fi fost construita la mai mare adancime, ar fi fost ok sa se circule cu trenuri alternative Republica, si Pantelimon.

Vezi ca s-a mai discutat pe aici pe forum despre statie, si gasesti mai multe detalii (nu stiu exact link-ul, dar gasesti sigur).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 17:53:09    Titlul subiectului: 134973

George85 a scris:
Cele 5 rame BM21 (Nicosia, Talin, Riga, Vilnius si Sofia) s-au mutat (din nou) pe M1 / M3, astfel M1 este si va fi mereu full BM (acum o saptamana a scapat si TEM #226-#084-#238 pe M1, dar atunci cele 5 BM21 erau pe M2 !). Pe M3 circula 3-4 (maximum 5) BM-uri in zilele lucratoare si maximum 8 BM-uri in weekend (azi erau 8 BM-uri pe M3 Very Happy ). Si pe M2 circula numai cele 18 rame BM2 (ca pe vremuri...).
In concluzie, IVA mai este doar pe M3, M4 si pe "pendulul" (Republica - Pantelimon).
Tin sa te contrazic un pic... Pe M2 au circulat numai floricele cat a fost vara, odata cu venirea toamnei (si a fluxului de studenti/elevi/muncitori ai patriei), au (re)venit cateva capitale (deci BM21) de pe M1 pe M2. Sunt student la Universitate, si pana acum am vazut constant Riga si Talin pe M2, o data si Atena, de restul nu imi mai amintesc, parca si pe pe d-ra Vilnius am vazut-o pe M2.
Pe langa asta, in afara orelor de varf, am vazut BM21 luate de pe M1 si duse pe M3 (Haga si Copenhaga, pe rand, cam acum 2-3 zile) in timp ce am vazut IVA de Republica...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 18:00:50    Titlul subiectului: 134974

Cand am zis "ca pe vremuri..." m-am referit la anii 2002 / 2003.
Am vazut acum vreo doua saptamani BM cu destinatia "PANTELIMON", deci circula si BM cu calatori intre Republica - Pantelimon. Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 18:28:13    Titlul subiectului: 134981

George are dreptate. Am fost si eu joi seara in jurul orelor 21 catre Unirii cu un tren Bombardier pe al carui afisaj scria "Pantelimon". Am vazut bine. Si in interior pe afisaje scria tot "Pantelimon". Bombardier-ele circula direct la Pantelimon in zilele lucratoare, dimineata in intervalul orar 8:30 - 12:30 si seara in intervalul orar 18:30 - 22:30. In rest circula pendula de IVA, asa cum spui si tu. Pot sa gresesc la orar, inaintevreme asa stiam ca circula. Cat despre vibratiile de care pomeneai, daca IVA merge incet intre Republica si Pantelimon, de ce nu ar merge si Bombardier-ul...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 19:22:20    Titlul subiectului: 134982

Chiar daca ar fi asa, nu este ceva oficial. Ma gandesc ca este posibil sa fie doar afisajul si atat.
La viteza foarte redusa, nu este posibil ca la orele respective sa circule BM alternativ pana la Pantelimon, si iti spun de ce: este o singura linie (deci trebuie sa ai un singur tren dus, sa rebruseze si sa se si intoarca) si intervalul este prea mic pentru a respecta restrictiile din acea zona de viteza mica. Plus ca nu se justifica un BM pana acolo, cand este acea IVA pendula. Care este logica sa pui IVA intre anumite ore si restuls a pui un BM alternativ? este doar pierdere de timp/resurse.

Voi verifica zilele urmatoare.
Mai este posibilitatea ca acele trenuri sa se retraga din circulatie la Pantelimon, si sa mearga si la statie (desi putin probabil).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 20:41:04    Titlul subiectului: 134983

A fost un timp in care pendula era asigurata de un BM. Si nu era un BM scos din reparatii caruia i se facea rodajul. Destul de mult timp a fost acea pendula asigurata de BM.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 20:50:00    Titlul subiectului: 134984

Sau poate trebuia sa intre la vreo reparatie mare si poate nu avea km si de aia o plimbau pe acolo
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2010 22:48:26    Titlul subiectului: 134990

Citat:
La viteza foarte redusa, nu este posibil ca la orele respective sa circule BM alternativ pana la Pantelimon, si iti spun de ce: este o singura linie (deci trebuie sa ai un singur tren dus, sa rebruseze si sa se si intoarca) si intervalul este prea mic pentru a respecta restrictiile din acea zona de viteza mica.
Stiu ca este un singur fir de circulatie. Nimeni nu zice sa fie asigurata pe acea portiune o frecventa ca pe restul magistralei, adica un tren la maxim 8 minute. Plus de asta, sunt convins ca nu absolut toate trenurile merg pana acolo. Nici macar nu scrie "Pantelimon" pe toate trenurile care circula in intervalul mentionat. In intervalul respectiv poate merge foarte bine pana la Pantelimon un tren din 5-6 care ajung la Republica. In intervalul respectiv poate sa ajunga chiar si un singur tren pana la Pantelimon din totalul trenurilor care ajung la Republica. Nimeni nu spune sa intoarca la Pantelimon toate trenurile de pe M1 intre 8 jumate si 12 jumate ziua! Nu este posibil asa ceva, cum bine ai zis si tu.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 07:08:02    Titlul subiectului: 134996

Asa cum se cunoaste, pana sa se deschida noua magistrala M 3 in forma actuala unele trenuri de pe M 1 mergeau pana in Pantelimon. Nu stiu al catelea tren era de Pantelimon, dar erau destul de multe.
Eu in acea perioada circulam pe relatia Iancului - Basarab si de multe ori luam tren de Pantelimon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community