Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Matei Voineag
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Iun/2008 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Sâm 15 Mar 2008 17:05:20 Titlul subiectului: Repartitie rame pe magistrale |
90171 |
|
Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (15 martie 2008):
Pe M1 circula 19 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:
1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.
Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale:
1001/2001-Dalia;
1002/2002-Narcisa;
1003/2003-Camelia;
1004/2004-Zambila;
1005/2005-Violeta;
1006/2006-Margareta;
1007/2007-Bujorul;
1008/2008-Crizantema;
1009/2009-Craita;
1010/2010-Crinul;
1011/2011-Iasomia;
1012/2012-Frezia;
1013/2013-Irisul;
1014/2014-Nufarul;
1015/2015-Nalba;
1016/2016-Magnolia;
1017/2017-Liliacul;
1018/2018-Gladiola;
1106/2106-Paris;
1107/2107-Roma;
1108/2108-Madrid;
1123/2123-Talin. |
|
Sus |
|
|
Matei Voineag
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Iun/2008 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 03 Apr 2008 18:32:25 Titlul subiectului: Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor |
91370 |
|
Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (3 aprilie 2008):
Pe M1 circula 20 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:
1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1106/2106-Paris;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.
Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:
1001/2001-Dalia;
1002/2002-Narcisa;
1003/2003-Camelia;
1004/2004-Zambila;
1005/2005-Violeta;
1006/2006-Margareta;
1007/2007-Bujorul;
1008/2008-Crizantema;
1009/2009-Craita;
1010/2010-Crinul;
1011/2011-Iasomia;
1012/2012-Frezia;
1013/2013-Irisul;
1014/2014-Nufarul;
1015/2015-Nalba;
1016/2016-Magnolia;
1017/2017-Liliacul;
1018/2018-Gladiola;
1107/2107-Roma;
1108/2108-Madrid;
1123/2123-Talin;
1124/2124-Riga.
Ai dreptate, Metrou Bombardier, Paris (1106/2106) este pe M1, m-am plimbat azi cu el.
Asta inseamna ca Riga (1124/2124) este pe M2. |
|
Sus |
|
|
Matei Voineag
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Iun/2008 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mie 30 Apr 2008 16:37:37 Titlul subiectului: |
92748 |
|
Lista garniturilor de metrou Bombardier si distribuirea lor (26 aprilie 2008):
Pe M1 circula 21 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:
1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1106/2106-Paris;
1107/2107-Roma;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.
Pe M2 circula 18 garnituri Bombardier cu nume de flori si 4 garnituri Bombardier cu nume de capitale europene:
1001/2001-Dalia;
1002/2002-Narcisa;
1003/2003-Camelia;
1004/2004-Zambila;
1005/2005-Violeta;
1006/2006-Margareta;
1007/2007-Bujorul;
1008/2008-Crizantema;
1009/2009-Craita;
1010/2010-Crinul;
1011/2011-Iasomia;
1012/2012-Frezia;
1013/2013-Irisul;
1014/2014-Nufarul;
1015/2015-Nalba;
1016/2016-Magnolia;
1017/2017-Liliacul;
1018/2018-Gladiola;
1108/2108-Madrid;
1123/2123-Talin;
1124/2124-Riga;
1125/2125-Vilnius.
Riga (1124/2124) are o problema serioasa la boghiurile de la vagoanele din centru (3 si 4). Se aude mereu un zdranganit.
Se pare ca cei de la Metrorex nu mai au reclame pentru manerele Bombardierelor. Vilnius (1125/2125) si Irisul (1013/2013) nu au nicio reclama la niciun maner. |
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Sep 2009 12:03:45 Titlul subiectului: |
116470 |
|
Repartitia ramelor Bombardier pe magistrale arata asa acum (mi-am permis sa actualizez lista facuta de Matei Voineag, mai sus):
Lista ramelor Bombardier si distribuirea lor pe magistrale (6 septembrie 2009):
Pe M1 circula vreo 17/18/19 rame Bombardier si pe M3 circula vreo 3/4/5 rame Bombardier (in total - 22 rame Bombardier) cu nume de capitale europene:
1101/2101 - Europa;
1102/2102 - Bucuresti;
1103/2103 - Stockholm;
1104/2104 - Berlin;
1105/2105 - Londra;
1106/2106 - Paris;
1107/2107 - Roma;
1108/2108 - Madrid;
1109/2109 - Luxemburg;
1110/2110 - Bruxelles;
1111/2111 - Viena;
1112/2112 - Atena;
1113/2113 - Copenhaga;
1114/2114 - Budapesta;
1115/2115 - Praga;
1116/2116 - Varsovia;
1117/2117 - Haga;
1118/2118 - Helsinki;
1119/2119 - Lisabona;
1120/2120 - Bratislava;
1121/2121 - Dublin;
1122/2122 - Nicosia.
Pe M2 circula 18 rame Bombardier cu nume de flori si 4 rame Bombardier cu nume de capitale europene:
1001/2001 - Dalia;
1002/2002 - Narcisa;
1003/2003 - Camelia;
1004/2004 - Zambila;
1005/2005 - Violeta;
1006/2006 - Margareta;
1007/2007 - Bujorul;
1008/2008 - Crizantema;
1009/2009 - Craita;
1010/2010 - Crinul;
1011/2011 - Iasomia;
1012/2012 - Frezia;
1013/2013 - Irisul;
1014/2014 - Nufarul;
1015/2015 - Nalba;
1016/2016 - Magnolia;
1017/2017 - Liliacul;
1018/2018 - Gladiola;
1123/2123 - Talin;
1124/2124 - Riga;
1125/2125 - Vilnius;
1126/2126 - Sofia. |
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Mar 09 Feb 2010 12:48:24 Titlul subiectului: |
123438 |
|
Se pare ca tot mai multe trenuri sunt aduse de pe M1 pe M2... De exemplu Luxemburg era ieri pe M2.
Nu inteleg un singur lucru: pe de o parte se plang ca nu au trenuri destule pe M1+3, ca IVE-le pica des, iar pe de alta parte pun din ce in ce mai multe trenuri noi pe M2. Nu sunt impotriva scaderii intervalului de circulatie, dar momentan mi se par cam goale trenurile pe M2, la intervale de aprox 3 min la ora de varf. Ce intervale sunt acum pe celelalte magistrale?
Cumva miscarea aceasta e pentru a justifica achizitia (vehiculata tot mai des) de noi Bombardiere fara licitatie? _________________ http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Feb 2010 12:58:24 Titlul subiectului: |
123439 |
|
Parcul a fost suplimentat cu ocazia ultimei zapezi cazute in capitala, pentru absorbirea fluxului suplimentar de calatori, care de obicei merg cu masina proprie. Este bine ca zilele astea metrourile sa vina mai des chiar daca sunt goale al anumite ore, pentru ca lumea sa evite cat mai mult deplasarea cu masina proprie. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mar 09 Feb 2010 15:59:25 Titlul subiectului: |
123444 |
|
Las'ca acum cateva zile am prins un OO:OO pe la 11 jumate (dimineata). Am sa atasez sii poza facuta cu acea ocazie (facuta la minutul 8:15). |
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Feb 2010 08:56:08 Titlul subiectului: |
123466 |
|
guest a scris: | Parcul a fost suplimentat cu ocazia ultimei zapezi cazute in capitala, pentru absorbirea fluxului suplimentar de calatori | Parcul a fost suplimentat pe M2 cu ce? Cu trenuri luate de pe M1? In zonele traseului M1 cumva n-a nins, sau ce?
Si am mai citit pe un alt forum o explicatie, cum ca se
asigura un interval de succedare decent de 3.5 minute pe portiunea comuna M1/M3. Probabil ca asta merge de la Dristor la Unirii si-l doare in papuci de altii care merg de la Obor la Crangasi, unde nu mai e nimic comun. Nici macar vreun soi de 381 pe deasupra.
Bineinteles ca asta este pregatirea pentru viitoarea licitatie trucata! De-asta se tot insista in prostie si cu cate 1-2 BM-uri pe M3, sa vada tot boborul ce bune sunt pe langa IVELE distruse cu premeditare si in timpul asta M1 sa mearga tot mai prost! Si uite asa isi fac nota justificativa pentru un jaf la banul public. Inca o data, acesti carnati, ajunsi stapani ai tarii, ne calca cu copitele pentru a-si vedea interesele realizate.
Unde esti Ceausescule sa vezi ce s-a ales de tara asta dupa 20 de ani si sa-i spanzuri pe toti care isi bat joc de ea! |
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Joi 04 Mar 2010 23:46:57 Titlul subiectului: |
124282 |
|
1122 - 2122 Nicosia s-a intors pe M1 de vreo 2 zile, dupa exilul in M2. _________________
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Mar 2010 17:04:24 Titlul subiectului: |
124458 |
|
Pe M3 mai circula vreun Bombardier sau nu? |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 10 Mar 2010 20:22:52 Titlul subiectului: |
124471 |
|
Da, de obicei sunt scoase BM-urile sambata si duminica, cand traficul este mai redus. Uneori mai zaresti cate unul la inceputul programului de circulatie din cursul saptamanii, cand la fel traficul este mai redus.
Se mizeaza pe rularea la maxim a vechilor trenuri, inainte de a fi casate, si pana la finalizarea lucrarilor de semnalizare si comunciatii si pe M3. |
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Iul 2010 18:26:57 Titlul subiectului: |
129672 |
|
Cele 5 rame BM21 de pe M2 au revenit pe M1/M3 (la Depoul Pantelimon), astfel pe M2 circula (din nou) numai cele 18 rame din seria BM2, pe M1 circula numai rame BM21, iar pe M3 circula zilnic 3-4 rame BM21 ! |
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 20:36:42 Titlul subiectului: |
134263 |
|
Pe la sfarsitul lui august, 5 rame BM21 au revenit pe M2 (Nicosia, Talin, Riga, Vilnius si Sofia), astfel pe M3 circula maximum un BM in zilele lucratoare si maximum 3 in weekend; M1 vad ca este full BM mereu (chiar si la orele de varf), ma bucur ca am scapat de IVE pe aceasta magistrala, deoarece este cea mai lunga magistrala a metroului bucurestean si trece prin zone importante. |
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 16:23:38 Titlul subiectului: 10288 |
134953 |
|
Cele 5 rame BM21 (Nicosia, Talin, Riga, Vilnius si Sofia) s-au mutat (din nou) pe M1 / M3, astfel M1 este si va fi mereu full BM (acum o saptamana a scapat si TEM #226-#084-#238 pe M1, dar atunci cele 5 BM21 erau pe M2 !). Pe M3 circula 3-4 (maximum 5) BM-uri in zilele lucratoare si maximum 8 BM-uri in weekend (azi erau 8 BM-uri pe M3 ). Si pe M2 circula numai cele 18 rame BM2 (ca pe vremuri...).
In concluzie, IVA mai este doar pe M3, M4 si pe "pendulul" (Republica - Pantelimon).
Am vazut acum vreo doua saptamani BM cu destinatia "PANTELIMON", deci circula si BM cu calatori intre Republica - Pantelimon. |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 17:42:57 Titlul subiectului: |
134967 |
|
Acum exista doar acea pendula, care circula la 20minute, nu 30.
BM nu mai circula la Pantelimon decat daca se duc la depou, nu si cu calatori.
Se circula la pendul din cauza structurii tunelului, si a vibratiilor de sub casele oamenilor din zona. Locuitorii din zona s-au plans ca li se crapau zidurile caselor din cauza trecerii metrourilor. Cererea mica nu are legatura cu pendulul.
IVA circula la fix 20min si cu o viteza foarte mica, pentru a reduce vibratiile. Sinele au fost montate acum cativa ani pe perne de cauciuc pentru a amortiza din vibratii.
Treaba cu BM alternativ nu a functionat decat o mica perioada de timp, pentru ca nu facea decat sa incurce si mai mult circulatia la Republica, fiind un singur fir intre Republica si Pantelimon.
Nu stiu cand ai fost tu cu BM ultima oara pana la Pantelimon, dar eu cand am fost (destul de curand, cateva saptamani) BM rebruseaza la Republica si acolo astepti si IVA de Pantelimon.
Daca te uiti pe BM-urile spre Republica si scrie pe ele numai Republica. |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 17:48:02 Titlul subiectului: |
134970 |
|
Daca s-ar fi terminat statia Pantelimon si nu sa o lase doar asa (50%) ar fi fost totul mai usor, fara atea "pendulari" si incurcaturi. Ms oricum pentru informatii! |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 17:51:46 Titlul subiectului: |
134972 |
|
Pantelimon are probleme majore cu vibratiile la trecerea trenului, pe tot tunelul de la Republica la Pantelimon. Faptul ca are o singura linie, asa s-a dorit constructia ei de la inceput. Trebuia sa fie o statie tehnica, si sa fie inainte de depou. Vezi dorinta Metrorex pt M5.
Daca ar fi fost construita la mai mare adancime, ar fi fost ok sa se circule cu trenuri alternative Republica, si Pantelimon.
Vezi ca s-a mai discutat pe aici pe forum despre statie, si gasesti mai multe detalii (nu stiu exact link-ul, dar gasesti sigur). |
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 17:53:09 Titlul subiectului: |
134973 |
|
George85 a scris: | Cele 5 rame BM21 (Nicosia, Talin, Riga, Vilnius si Sofia) s-au mutat (din nou) pe M1 / M3, astfel M1 este si va fi mereu full BM (acum o saptamana a scapat si TEM #226-#084-#238 pe M1, dar atunci cele 5 BM21 erau pe M2 !). Pe M3 circula 3-4 (maximum 5) BM-uri in zilele lucratoare si maximum 8 BM-uri in weekend (azi erau 8 BM-uri pe M3 ). Si pe M2 circula numai cele 18 rame BM2 (ca pe vremuri...).
In concluzie, IVA mai este doar pe M3, M4 si pe "pendulul" (Republica - Pantelimon). | Tin sa te contrazic un pic... Pe M2 au circulat numai floricele cat a fost vara, odata cu venirea toamnei (si a fluxului de studenti/elevi/muncitori ai patriei), au (re)venit cateva capitale (deci BM21) de pe M1 pe M2. Sunt student la Universitate, si pana acum am vazut constant Riga si Talin pe M2, o data si Atena, de restul nu imi mai amintesc, parca si pe pe d-ra Vilnius am vazut-o pe M2.
Pe langa asta, in afara orelor de varf, am vazut BM21 luate de pe M1 si duse pe M3 (Haga si Copenhaga, pe rand, cam acum 2-3 zile) in timp ce am vazut IVA de Republica... |
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 18:00:50 Titlul subiectului: |
134974 |
|
Cand am zis "ca pe vremuri..." m-am referit la anii 2002 / 2003.
Am vazut acum vreo doua saptamani BM cu destinatia "PANTELIMON", deci circula si BM cu calatori intre Republica - Pantelimon. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 18:28:13 Titlul subiectului: |
134981 |
|
George are dreptate. Am fost si eu joi seara in jurul orelor 21 catre Unirii cu un tren Bombardier pe al carui afisaj scria "Pantelimon". Am vazut bine. Si in interior pe afisaje scria tot "Pantelimon". Bombardier-ele circula direct la Pantelimon in zilele lucratoare, dimineata in intervalul orar 8:30 - 12:30 si seara in intervalul orar 18:30 - 22:30. In rest circula pendula de IVA, asa cum spui si tu. Pot sa gresesc la orar, inaintevreme asa stiam ca circula. Cat despre vibratiile de care pomeneai, daca IVA merge incet intre Republica si Pantelimon, de ce nu ar merge si Bombardier-ul... _________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 19:22:20 Titlul subiectului: |
134982 |
|
Chiar daca ar fi asa, nu este ceva oficial. Ma gandesc ca este posibil sa fie doar afisajul si atat.
La viteza foarte redusa, nu este posibil ca la orele respective sa circule BM alternativ pana la Pantelimon, si iti spun de ce: este o singura linie (deci trebuie sa ai un singur tren dus, sa rebruseze si sa se si intoarca) si intervalul este prea mic pentru a respecta restrictiile din acea zona de viteza mica. Plus ca nu se justifica un BM pana acolo, cand este acea IVA pendula. Care este logica sa pui IVA intre anumite ore si restuls a pui un BM alternativ? este doar pierdere de timp/resurse.
Voi verifica zilele urmatoare.
Mai este posibilitatea ca acele trenuri sa se retraga din circulatie la Pantelimon, si sa mearga si la statie (desi putin probabil). |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 20:41:04 Titlul subiectului: |
134983 |
|
A fost un timp in care pendula era asigurata de un BM. Si nu era un BM scos din reparatii caruia i se facea rodajul. Destul de mult timp a fost acea pendula asigurata de BM. |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 20:50:00 Titlul subiectului: |
134984 |
|
Sau poate trebuia sa intre la vreo reparatie mare si poate nu avea km si de aia o plimbau pe acolo |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 17 Oct 2010 22:48:26 Titlul subiectului: |
134990 |
|
Citat: | La viteza foarte redusa, nu este posibil ca la orele respective sa circule BM alternativ pana la Pantelimon, si iti spun de ce: este o singura linie (deci trebuie sa ai un singur tren dus, sa rebruseze si sa se si intoarca) si intervalul este prea mic pentru a respecta restrictiile din acea zona de viteza mica. | Stiu ca este un singur fir de circulatie. Nimeni nu zice sa fie asigurata pe acea portiune o frecventa ca pe restul magistralei, adica un tren la maxim 8 minute. Plus de asta, sunt convins ca nu absolut toate trenurile merg pana acolo. Nici macar nu scrie "Pantelimon" pe toate trenurile care circula in intervalul mentionat. In intervalul respectiv poate merge foarte bine pana la Pantelimon un tren din 5-6 care ajung la Republica. In intervalul respectiv poate sa ajunga chiar si un singur tren pana la Pantelimon din totalul trenurilor care ajung la Republica. Nimeni nu spune sa intoarca la Pantelimon toate trenurile de pe M1 intre 8 jumate si 12 jumate ziua! Nu este posibil asa ceva, cum bine ai zis si tu. _________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 07:08:02 Titlul subiectului: |
134996 |
|
Asa cum se cunoaste, pana sa se deschida noua magistrala M 3 in forma actuala unele trenuri de pe M 1 mergeau pana in Pantelimon. Nu stiu al catelea tren era de Pantelimon, dar erau destul de multe.
Eu in acea perioada circulam pe relatia Iancului - Basarab si de multe ori luam tren de Pantelimon. |
|
Sus |
|
|
|