Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Repartitie rame pe magistrale
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 12:03:22    Titlul subiectului: 135016

Poate sumway Guru stie exact situatia de acum, si ne poate lamuri, exact cum decurge circulatia acolo, la ora actuala Smile

De curiozitate: intre Republica si Pantelimon este montat sistemul ATP/ATO?
Pentru ca cineva a mentionat ca s-a efectuat pendula si cu BM intre aceste doua statii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 17:47:42    Titlul subiectului: 135040

Din pacate nu am cum sa ajut pentru ca nu sunt in tema 'la zi' cu exactitate privind 'programul de circulatie' al Metrorex...poate cineva de la exploatare care e pe forum sa vina cu datele exacte...

Din cate stiu eu ATO, nu, dar asta nu inseamna ca nu poate circula un BM in deplina siguranta, dar 'in regim degradat' fata de capabilitatile de pe restul liniei...
Vezi site-ul indicat de Kaustik privind SCB-istica de metrou, e foarte lamuriltor privind 'notiunile de baza'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 18:58:34    Titlul subiectului: 135047

Nu ma indoiesc de capacitatea de circulatie a BM pe acea portiune, ci doar eram curios daca s-a montat si acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 21:24:53    Titlul subiectului: 135074

Dupa cum a mentionat cineva pe pagina anterioara, BM-urile care au plecat sunt BM21 capitale imprumutate de M1/M3 pentru M2. Oare de ce le-au scos tocmai acum? M2 inca are nevoie de trenuri suplimentare. Metrorex se lauda ca suplimenteaza parcul circulant pentru "a veni in ajutorul calatorilor", si ce treaba au facut, le-au scos. Pai ce, gata s-au si terminat studiile a venit vara la Udriste la geam? Laughing Acum si eu, tot atata dam vina pe Udriste, de parca el ar lua toate deciziile, majoritatea deciziilor sunt in mainile subordonatilor sai.

BM mutate M2->M1/3:
1122/2122 - Nicosia;
1123/2123 - Talin;
1124/2124 - Riga;
1125/2125 - Vilnius;
1126/2126 - Sofia;


Preabine, am terminat cu partea pe care o stiati, sa trecem la partea pe care majoritatea nu o stiati, Pantelimonul "din lipsa de spatiu" i-a facut cadou Berceniului 5 TEM IVA Astra, pentru a le face loc BM-urilor intoarse din tarile calde. 3 dintre ele se afla in hala supraterana, celelalte doua odihnindu-se la caldurica jos in beci.

Ce n-as da sa le fi vazut pe IVE trecand prin statiile de pe M2... O Doamne'!! Crying or Very sad
Exista 1% sanse sa le bage si pe IVE in caz de nevoie daca tot le au ... doar daca se intampla ceva.

Totusi faza cu Pantelimonul fara loc e prea tare, Pantelimon este cel mai mare, si cum se face ca pana acum NU a fost nevoie de un spatiu suplimentar pt gararea IVElor? De curand am aflat ca in afara de IVEle de dupa gratii altele nu se gasesc prin Pantelimon. Oricum sunt foarte fericit, atata timp cat nu e Militari... De Ciurel nici nu se poate pune vorba, ala nu este depou de conservare, ci este singurul depou 100% activ; la Militari nici atat, e cam full in adevaratul sens al cuvantului; Pantelimonul s-a lecuit de ele, ramanand doar IMGB-ul. Rolling Eyes

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 17:58:04    Titlul subiectului: 135117

Mai nou se gareaza rame si in remiza de la Dristor 2, azi l-am prins pe 1125-2125 Vilnius exact cand isi lua pauza binemeritata Smile
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Oct 2010 14:41:39    Titlul subiectului: 135209

Rectificare, la Berceni au fost trimise doar 3 TEM IVA, cele din hala subterana neexistand.

4 BM21 s-au intors pe M2: Londra si inca 3.

Un TEM IVA s-a intors deja la Pantelimon (213 si inca 2 REM, nu stiu cum e cuplat TEM-ul exact) asta seara. Urmand ca azi dupa incheierea programului sa plece si celelalte doua.

Cel mai sigur nu le muta pana la incheierea programului, si mai ales nu dupa ce se termina de garat BM. Motivul? Fie ca-s tractate sau nu tot va fi nevoie sa mearga mai incet, ducand la incurcarea ATC-ului, plus schimbarea macazelor la Victoriei1 si reschimbarea. 100% se va intampla dupa program deoarece toata operatiunea o sa ia vreo jumatate de ora.

Personal aceasta chestie cu mutatul IVElor si al BM-urilor pentru nici macar o saptamana mi se pare doar o mare prostie. S-a incercat ceva, asta e cert, .. dar nu se pune vorba de casare, casarile s-au cam terminat pentru moment. Nu mai au trenuri "defecte" si nici "in plus". + Ca raman fara material rulant de modernizat pentru proiectul Alstom-ului.

Daca ar fi sa speculez, varianta mea ar fi urmatoarea: s-a incercat falsa dovedire ca nu sunt destule trenuri ... calatorii nu-s multumiti de intervalul mai mare cu 2-3 minute dintre trenuri; acestea se aglomeareaza si creaza disconfort; Metrorex-ul vine si el plangandu-se de IVE si gata, MT decide sa se mai cumpere niste trenuri (uitand ca ar avea nevoie de fonduri pentru M5, ca daca-i aud ca opresc lucrarile "din lipsa de fonduri" pe care le-au cheltuit in prostie). Sa ramana asa situatia pana ce termina primul tronson al lui M5, ca nu se moare, cheltuieli prea mari nu sunt asa cum se spune cu energia (sunt, dar nu mai mari de 30%, si se cam pierd la nr de calatori) si cu ajutoarele de mecanici.

Exista oare posibilitatea de a lua parte la trecerea convoiului printr-o statie? Poate doar cu pile, cine stie... dar tare mult mi-ar placea sa mai vad IVA pe M2, dupa aproape 6 ani. Crying or Very sad

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 23:44:18    Titlul subiectului: 154005

Pe M1/M3 momentan circula 24 de rame BM
De obicei, 3 dintre ele deservesc M3, probabil pentru ca IVA incep sa se strice, sau pentru ca se testeaza(in sfarsit) sistemul ATO

Aceste rame sunt 23 de capitale si o floare(?)

1101/2101-Europa;
1102/2102-Bucuresti;
1103/2103-Stockholm;
1104/2104-Berlin;
1105/2105-Londra;
1108/2108-Madrid;
1109/2109-Luxemburg;
1110/2110-Bruxelles;
1111/2111-Viena;
1112/2112-Atena;
1113/2113-Copenhaga;
1114/2114-Budapesta;
1115/2115-Praga;
1116/2116-Varsovia;
1117/2117-Haga;
1118/2118-Helsinki;
1119/2119-Lisabona;
1120/2120-Bratislava;
1121/2121-Dublin;
1122/2122-Nicosia.
1123/2123-Talin.
1124/2124-Riga;
1125/2125-Vilnius;
1126/2126-Sofia;

1002/2002-Narcisa; a sarit in ajutor garniturilor de pe M1/3

Pe linia 2 circula acum 19 BM, 17 flori si 2 capitale

1001/2001-Dalia;
1003/2003-Camelia;
1004/2004-Zambila;
1005/2005-Violeta;
1006/2006-Margareta;
1007/2007-Bujorul;
1008/2008-Crizantema;
1009/2009-Craita;
1010/2010-Crinul;
1011/2011-Iasomia;
1012/2012-Frezia;
1013/2013-Irisul;
1014/2014-Nufarul;
1015/2015-Nalba;
1016/2016-Magnolia;
1017/2017-Liliacul;
1018/2018-Gladiola;

1106/2106-Paris;
1107/2107-Roma;

Nu inteleg de ce nu au adus o alta capitala de pe M2 pe M1/3, florile nu au afisaj interor iar calatorii sunt foarte...bulversati

In weekend, Se circula integral pe cele 3 magistrale numai cu BM, poate si o IVA din cand in cand pe M3.

Oricum, nu inteleg de ce pe M2 s-au luat trenuri de pe M1. Nu ca ar fi lipsa mare de trenuri, la Berceni/Pipera asteapta cate 3-4 trenuri la rand sa rebruseze la orele de varf.

M4:
4 IVA, dintre care:
1 are 4 vagoane, nu 6.
1 contine vagoanele modernizate la mijloc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 08 Apr 2014 22:57:00    Titlul subiectului: 172244

Se pare ca dupa ultimul incident cu ramele IVA, vreo 3 flori si-au prins radacinile pe M1-M3
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 08:00:30    Titlul subiectului: 172245

Cred ca s-a facut un schimb intre ramele de pe M2 cu cele de pe M1-M3, pentru ca zilnic, din doua calatorii pe M2, in una din ele nimeresc un tren din seria a 2-a. Statistic inclin sa cred ca aproximativ jumatate din trenurile de pe M2 sunt acum din seria a 2-a...
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 13:08:27    Titlul subiectului: 172257

Am observat si ca in remiza de la Gara de Nord sunt mai multe Bombardiere parcate in timpul zilei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community