Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Oct 2009 22:20:04 Titlul subiectului: |
119018 |
|
Portiunea finalizata dintre pod si rond, astazi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.73 kb |
Vizualizat: |
de 20344 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.34 kb |
Vizualizat: |
de 20344 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.55 kb |
Vizualizat: |
de 20344 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.3 kb |
Vizualizat: |
de 20344 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.75 kb |
Vizualizat: |
de 20344 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.83 kb |
Vizualizat: |
de 20344 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.06 kb |
Vizualizat: |
de 20344 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
astefanoaei dan
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 31/Oct/2010 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Oct 2009 06:24:34 Titlul subiectului: |
119025 |
|
Ce diferenta este intre geometria curbei vechi si cea noua la breteaua ce duce spre pod! Ce mai zic autoritatile de desfiintarea liniei de tramvai de pe malul drept al Bahluiului ? Vad ca se vorbeste de lucrari de amploare la macazurile ce dau in Sos.Nationala. O solutie ar fi un proiect nou care sa mute linia de tramvai langa trotuarul de pe splai Bahlui ( separata de partea carosabila ) ceea ce ar permite crearea unei strazi noi cu sens unic si minim 2 benzi de circulatie. Astfel s-ar rezolva si problema circulatiei auto si s-ar salva si linia de tramvai.Asta implica mutarea macazului susmentionat 4-5 metri spre pod, realizarea unui nou aliniament in statia de tramvai care sa permita accesul pe 2 benzi de circulatie a autovehiculelor pe sensul spre P.Ros si reducerea corespunzatoare a numarului de benzi de circulatie pe contrasens (ar fi folosite numai de riveranii din zona Cantemir,deoarece in noua configuratie a retelei stradale, Sos.Nationala ar ramane doar o strada de cartier,fara acces in intersectia din P.Ros ).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Oct 2009 08:00:32 Titlul subiectului: |
119029 |
|
Lucrarile de amploare vor fi in zona podului (vizeaza refacerea hidroizolatiei). La macazuri se va lucra dupa metoda deja cunoscuta. Vor exista diferente la amplasare fata de situatia actuala (dar nu in ideea descrisa de dvs.).
Sensul unic pe sos. Nationala, impreuna cu amenajarea malului drept in ideea gasirii unei destinatii pentru spatiul de langa linii (evident, cu mutarea liniilor mai aproape de trotuar) ar fi solutia corecta. Daca pe splai ar fi realizate locuri de parcare, sos. Nationala ar deveni mai mult decat suficienta pentru traficul spre Podu Ros, fara a fi nevoie de inca o strada. Dar chiar si cu o noua strada, prin mutarea liniilor langa actualul trotuar se creeaza suficient spatiu. Iar daca ne gandim si la realizarea prelungirii bd. Cantemir pana la str. Palat...
Oricum, linia de pe malul Bahluiului e importanta din mai multe puncte de vedere: legatura (Zona Industriala-) Pd. Ros-Alexandru/Dacia (cu vehicule de mare capacitate), varianta de deviere a circulatiei tramvaielor de pe N. Iorga, linie directa de retragere/iesire la trasee, transport ecologic in dezastrul numit Pd. Ros. Totul e sa vada cine trebuie avantajele...
Deocamdata e neclar ce va fi acolo.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 31 Oct 2009 19:08:58 Titlul subiectului: |
119247 |
|
Astazi, tramvaiul de epoca a probat primul linia noua din rondul de la Podul de Piatra.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.51 kb |
Vizualizat: |
de 20216 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.09 kb |
Vizualizat: |
de 20216 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.38 kb |
Vizualizat: |
de 20216 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.24 kb |
Vizualizat: |
de 20216 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.66 kb |
Vizualizat: |
de 20216 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.42 kb |
Vizualizat: |
de 20216 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 12:56:43 Titlul subiectului: |
119290 |
|
Probe astazi cu vagonul 301:
- dinspre Silvestru spre pod, cu o trecere completa prin rond
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.33 kb |
Vizualizat: |
de 20182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.34 kb |
Vizualizat: |
de 20182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.61 kb |
Vizualizat: |
de 20182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.07 kb |
Vizualizat: |
de 20182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.22 kb |
Vizualizat: |
de 20182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.42 kb |
Vizualizat: |
de 20182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.1 kb |
Vizualizat: |
de 20182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.89 kb |
Vizualizat: |
de 20182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.36 kb |
Vizualizat: |
de 20182 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 13:14:38 Titlul subiectului: |
119291 |
|
- inapoi spre rond si apoi catre pasaj
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.86 kb |
Vizualizat: |
de 20178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.07 kb |
Vizualizat: |
de 20178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.8 kb |
Vizualizat: |
de 20178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.5 kb |
Vizualizat: |
de 20178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.13 kb |
Vizualizat: |
de 20178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.27 kb |
Vizualizat: |
de 20178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.16 kb |
Vizualizat: |
de 20178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.29 kb |
Vizualizat: |
de 20178 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 13:16:50 Titlul subiectului: |
119292 |
|
- dinspre pasaj spre Silvestru
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.9 kb |
Vizualizat: |
de 20176 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.69 kb |
Vizualizat: |
de 20176 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.8 kb |
Vizualizat: |
de 20176 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.6 kb |
Vizualizat: |
de 20176 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 13:19:52 Titlul subiectului: |
119294 |
|
radub (31oct09) a scris: | Astazi, tramvaiul de epoca a probat primul linia noua din rondul de la Podul de Piatra. |
De ce s-a preferat acest tramvai si nu unul 'normal' ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 14:06:59 Titlul subiectului: |
119300 |
|
As raspunde cu o gluma facuta cand s-a dat drumul la zona centrala: "asta simte cel mai bine imperfectiunile, iar daca la el ies bine probele, e clar".
Epoca mai avea o treaba dupa parcurgerea zonei modernizate .
|
|
Sus |
|
|
Scumpete
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 16/Aug/2021 Mesaje: 31 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 18:45:44 Titlul subiectului: macaze actionate electric? |
119319 |
|
Am vazut ca au fost puse si paletele vechi pentru actionarea macazului electric. Pana la urma acestea sunt functionale?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 18:55:26 Titlul subiectului: |
119323 |
|
Nu sunt cele vechi, ci de tipul celor care au existat la National si Tatarasi Sud. Inca nu sunt gata actionarile automate, dar se lucreaza.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Apr 2010 16:05:14 Titlul subiectului: Lucrarile din zona Podul de Piatra-2010----26 aprilie 2010 |
125979 |
|
Care va fi perimetrul de lucru pt acest santier? Din cate am vazut anul trecut sina de tramvai din rond a fost inlocuita! Ce a mai ramas de facut?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Apr 2010 21:04:19 Titlul subiectului: |
125990 |
|
Podul, macazurile, o mica portiune la intrarea pe N. Iorga (de la macazuri si pana in apropierea statiilor) si curba de la intrarea pe sos. Nationala.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Mai 2010 21:01:30 Titlul subiectului: |
126949 |
|
Se reia lucrul pe acest tronson, urmand ca de saptamana viitoare traseele 2, 5 si 11 sa fie suspendate. Traseul 19 va fi suplimentat pentru a prelua calatorii de pe 2, traseul 11 va fi acoperit cu autobuze, iar intre Baza 3 si Rond Tutora vor fi introduse microbuze.
Marcam cu aceasta ocazie si o premiera dupa anii '80: zona Podu Ros ramane in totalitate fara tramvaie pe durata lucrarilor din Podu de Piatra.
|
|
Sus |
|
|
astefanoaei dan
Data înscrierii: 15/Ian/2009 Ultima vizita: 31/Oct/2010 Mesaje: 29 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Mai 2010 20:18:56 Titlul subiectului: |
127103 |
|
Daca se suspenda circulatia tramvaielor prin Pou Ros, de ce nu se incearca modernizarea si altor tronsoane de linie de pe traseul Podul de Piatra - Tesatura? Poate in intersectia de la Podu Ros unde circulatia auto la iesirea de pe pod in dreptul sediului PNL si accesul spre T.Vladimirescu sunt ingreunate de starea liniilor de tramvai (inlocuirea sinei si montarea unor dale din cauciuc Strail ar fi benefica). Sau bugetul local este atat de subtire, incat am deschis subiectul inutil...In cazul obtinerii finantarii pentru redeschiderea liniei de tramvai spre CUG, s-ar putea aplica in rondul de la P.Ros solutia de la rondul P.Piatra (in cazul cand nu se va renunta la linia de pe splai drept Bahlui). Macar se are in intentie un studiu tehnic si unul de circulatie in acest sens? Numai raspunsul dat de o firma profesionista poate sa ne lamureasca daca o astfel de solutie este mai buna pentru flexibilitatea traseelor de tramvai, decat reabilitarea bretelelor de pe pasajul Nicolina.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Mai 2010 20:41:54 Titlul subiectului: |
127105 |
|
astefanoaei dan a scris: | Daca se suspenda circulatia tramvaielor prin P.Ros,de ce nu se incearca modernizarea si altor tronsoane de linie de pe traseul P.Piatra - Tesatura ? |
Intre Pd. de Piatra si Pd. Ros au fost realizate in cursul ultimelor saptamani o serie de lucrari la cale pentru siguranta in exploatare. Mai mult nu se poate face deocamdata (de altfel, am mai spus, tronsonul acesta are viitor incert).
astefanoaei dan a scris: | Poate in intersectia de la P.Ros unde circulatia auto la iesirea de pe pod in dreptul sediului PNL |
Toata sina de la PNL pana la macaz a fost schimbata - pe portiuni - in ultimii 2-3 ani.
astefanoaei dan a scris: | In cazul obtinerii finantarii pentru redeschiderea liniei de tramvai spre CUG, s-ar putea aplica in rondul de la P.Ros solutia de la rondul P.Piatra ( in cazul cand nu se va renunta la linia de pe splai drept Bahlui ). |
Au fost propuse cateva variante. Cel mai probabil tramvaiele vor circula cu totul altfel decat pe vremea cand era deschisa linia spre CUG.
astefanoaei dan a scris: | daca o astfel de solutie este mai buna pentru flexibilitatea traseelor de tramvai, decat reabilitarea bretelelor de pe pasajul Nicolina. |
Chiar daca s-ar adopta o solutie care sa permita accesul indiferent de directie, refacerea bretelelor de pe pasaj ar asigura cel putin devierea circulatiei in caz de blocare in Podu Ros. Parerea mea e ca trebuie insistat mai mult pe aceste variante de deviere (din fericire, pe inelul Arcu-Bacinschi-Strapungere Silvestru-Garii situatia s-a imbunatatit din acest punct de vedere dupa modernizare).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Mai 2010 21:38:35 Titlul subiectului: |
127108 |
|
Ultimele pregatiri inainte de inchiderea circulatiei - decopertari, fixarea punctelor de taiere, o serie de masuratori, etc.:
- sambata, 15 mai
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.17 kb |
Vizualizat: |
de 19393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.49 kb |
Vizualizat: |
de 19393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.01 kb |
Vizualizat: |
de 19393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.19 kb |
Vizualizat: |
de 19393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.4 kb |
Vizualizat: |
de 19393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.39 kb |
Vizualizat: |
de 19393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.06 kb |
Vizualizat: |
de 19393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.28 kb |
Vizualizat: |
de 19393 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.89 kb |
Vizualizat: |
de 19393 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 18 Mai 2010 16:14:40 Titlul subiectului: |
127239 |
|
Care ar fi stadiul lucrarilor in zona Podu de Piatra?
|
|
Sus |
|
|
bitiuscal
Data înscrierii: 19/Mai/2010 Ultima vizita: 08/Feb/2016 Mesaje: 10 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 19 Mai 2010 14:19:24 Titlul subiectului: |
127289 |
|
Santierul de pe Podul de Piatra pana cand ar trebui sa tina? A inceput pe 17 mai 2010, dar cand se termina? Nu am gasit pe nicaieri o data de finalizare. Merci!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 21 Mai 2010 20:56:59 Titlul subiectului: |
127375 |
|
Luni, 17 mai:
A fost scoasa linia de pe pod, ajungandu-se cu sapaturile la tablier. Dupa pod au fost scoase macazurile si partial linia pe directia spre statiile lui 11.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.66 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.69 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.15 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.71 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.81 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.05 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.08 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.97 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.32 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.1 kb |
Vizualizat: |
de 19179 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 21 Mai 2010 20:59:02 Titlul subiectului: |
127376 |
|
(Cred ca) ultimul dintre vechile macazuri cu limba mobila care mai exista la strada:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.31 kb |
Vizualizat: |
de 19177 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 21 Mai 2010 21:02:36 Titlul subiectului: |
127377 |
|
Miercuri, 19 mai:
A fost scoasa in intregime linia pe directia lui 11, iar tablierul a fost pregatit pentru refacerea hidroizolatiei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.35 kb |
Vizualizat: |
de 19175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.43 kb |
Vizualizat: |
de 19175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.72 kb |
Vizualizat: |
de 19175 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.5 kb |
Vizualizat: |
de 19175 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 23 Mai 2010 19:32:31 Titlul subiectului: |
127444 |
|
radub a scris: | Vor exista diferente la amplasare fata de situatia actuala [...] |
Deja se poate observa noul amplasament pe curba (au fost "trasate" cateva marcaje si s-a intrat putin pe curba cu sapaturile pentru fundatie):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.18 kb |
Vizualizat: |
de 19073 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.48 kb |
Vizualizat: |
de 19073 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 23 Mai 2010 20:01:45 Titlul subiectului: |
127445 |
|
Intre pod si limita tronsonului spre N. Iorga si partial spre sos. Nationala s-au facut sapaturile pentru fundatie, s-a lucrat la sistemul de drenare, au fost montate cofrajele pentru turnarea peretilor de sprijin.
foto: 23 mai
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.1 kb |
Vizualizat: |
de 19066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.77 kb |
Vizualizat: |
de 19066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.91 kb |
Vizualizat: |
de 19066 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 23 Mai 2010 20:09:21 Titlul subiectului: |
127446 |
|
Pe pod s-a turnat sapa suport pentru realizarea hidroizolatiei.
foto: 23 mai
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.37 kb |
Vizualizat: |
de 19061 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.97 kb |
Vizualizat: |
de 19061 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.47 kb |
Vizualizat: |
de 19061 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Dum 23 Mai 2010 20:27:04, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
|