Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile mijloacelor din transport ale Transurb Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Noi 2009 14:00:02    Titlul subiectului: 120470

Urmatorul grup de statii este in zona blocului E6; luat ca reper in nomenclatura.
Pe tur, situatia se prezinta similar cu cazurile prezentate anterior: exista bancuta de asteptare insa lipseste punctul de distribuire al biletelor, refugiu pentru calatori sau telefoane publice. Spatiul destinat opririi mijloacelor de transport in comun este neocupat de alte autoturisme.



IMG_0225.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.41 kb
 Vizualizat:  de 15482 ori

IMG_0225.JPG



IMG_0226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  288.13 kb
 Vizualizat:  de 15482 ori

IMG_0226.JPG



IMG_0227.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.79 kb
 Vizualizat:  de 15482 ori

IMG_0227.JPG



IMG_0224.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.62 kb
 Vizualizat:  de 15482 ori

IMG_0224.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Noi 2009 14:04:29    Titlul subiectului: 120471

Ca amplasament, din punctul meu de vedere, statia de pe retur ar trebui mutata cativa metri mai sus de locul actual intrucat se afla... in intersectia drumului principal cu una dintre aleele blocurilor, alee de-altfel destul de utilizata de autoturismele riveranilor...
Ca dotari, statia este similara cu cea de pe tur, prezentata in postarea anterioara.
Nota explicativa: in unele cazuri, graficul de functionare al mijloacelor de transport a fost lipit peste panourile de statie (un astfel de caz e si cel de mai jos)



IMG_0229.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.74 kb
 Vizualizat:  de 15481 ori

IMG_0229.JPG



IMG_0230.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.95 kb
 Vizualizat:  de 15481 ori

IMG_0230.JPG



IMG_0228.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.37 kb
 Vizualizat:  de 15481 ori

IMG_0228.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Noi 2009 14:05:46    Titlul subiectului: 120472

Pe tur, urmatoarea statie pentru traseul 10 se afla in zona bancilor (pe strada Brailei) insa retur-ul mai beneficiaza de o statie, amplasata la cativa zeci de metri mai jos de Palatul de Justitie (Tribunalul Galati).
Statia nu a fost dotata cu refugii pentru calatori (trotuarul este destul de ingust si nu ar fi avut loc o eventuala copertina protectoare), cabine de telefon sau bancute de asteptare. In plus, oprirea se afla in dreptul unei parcari iar spatiul destinat mijloacelor de transport este deseori ocupat de autoturisme.
Mentionez faptul ca ultima statie de pe portiunea urmarita este si cea mai activa, atat ca flux de calatori cat si ca ambuteiaje.



IMG_0232.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.27 kb
 Vizualizat:  de 15479 ori

IMG_0232.JPG



IMG_0231.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.12 kb
 Vizualizat:  de 15479 ori

IMG_0231.JPG



IMG_0233.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.46 kb
 Vizualizat:  de 15479 ori

IMG_0233.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 28 Noi 2009 12:26:52    Titlul subiectului: 120644

Revin si asupra strazii Frunzei, de aceasta data pentru prezentarea statiilor mijloacelor de transport in comun.
Mai precis, pe aceasta strada (candva utilizata doar pentru circulatia tramvaielor, pe urma strada cu sens unic (dinspre strada Prelungirea Brailei spre strada Brailei) si pe urma strada utilizata pentru ambele sensuri de mers) sunt doua statii, la extremitati, ambele pe retur. Singurul mijloc de transport care o strabate este tramvaiul. Traseele care opresc in aceste statii: 3, 5, 7, 37, 39, 40.
Sa vedem schita generala a strazii amintite:



STRADA FRUNZEI.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.02 kb
 Vizualizat:  de 15350 ori

STRADA FRUNZEI.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 28 Noi 2009 12:41:25    Titlul subiectului: 120645

Dupa cum spuneam, prima statie pe retur este cea din zona intersectiei dintre strada Frunzei si strada Prelungirea Brailei. Statia nu este prevazuta cu refugiu pentru calatori, bancute de asteptare sau telefoane publice. Stiu ca suna ciudat insa calitatea foarte proasta a carosabilului are si ea partile ei bune; zona de oprire a tramvaiului nu este niciodata stanjenita de masini parcate aiurea pentru simplul motiv ca soferii evita pe cat pot rularea pe "terenul accidentat" al acestei strazi - mai precis prefera... rute ocolitoare.
In mod bizar, avem de-a face din nou cu doua indicatoare de statie; putem astfel observa ca statia a fost... re-botezata: initial se numea "Strada Frunzei" (se poate observa pe panoul vechi) apoi a fost intitulata "Minion" (nomenclatura afisata pe panoul nou).
O alta diferenta pe care am observat-o: pe panoul vechi era trecut si traseul 3 pe cand, pe cel nou acesta nu mai apare, cu toate ca traseul respectiv este functional. Pentru cei care nu cunosc, amintesc ca traseul 3 este traseu conventie si asigura legatura intre Combinat si Micro 19 (mai precis Micro 20). Sa fie vorba de o eroare sau pur si simplu, avand in vedere ca este vorba de un traseu conventie destinat muncitorilor (si nu calatorilor din oras!) pe itinerariul de retur nu ar mai fi avut nici un rost afisarea acestui traseu?...



IMG_0261 - statie.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.37 kb
 Vizualizat:  de 15348 ori

IMG_0261 - statie.JPG



IMG_0247 - panou vechi.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.47 kb
 Vizualizat:  de 15348 ori

IMG_0247 - panou vechi.JPG



IMG_0249 - amplasament panou vechi.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.07 kb
 Vizualizat:  de 15348 ori

IMG_0249 - amplasament panou vechi.JPG



IMG_0248 - panoul nou.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.13 kb
 Vizualizat:  de 15348 ori

IMG_0248 - panoul nou.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 28 Noi 2009 12:48:25    Titlul subiectului: 120646

Urmatoarea statie are si ea parte de doua denumiri, una veche - Spitalul Judetean si una mai recenta si... "in vigoare" - Strada Frunzei. In alta ordine de idei avem iar doua panouri si aceeasi situatie in ceea ce priveste traseul 3. (Sa presupunem oare ca a fost o eroare... dubla?). Statia nu beneficiaza de refugiu pentru calatori si nici bancute de asteptare - pentru simplul motiv ca este o oprire aflata in apropierea capatului de linie, unde nu prea sunt oameni care sa urce... Exista insa o cabina telefonica, functionala, amplasata in capatul superior al statiei.


IMG_0263 - statie.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.72 kb
 Vizualizat:  de 15346 ori

IMG_0263 - statie.JPG



IMG_0266 - panoul vechi.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.49 kb
 Vizualizat:  de 15346 ori

IMG_0266 - panoul vechi.JPG



IMG_0265 - ambele panouri.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  351.29 kb
 Vizualizat:  de 15346 ori

IMG_0265 - ambele panouri.jpg



IMG_0264 - panoul nou.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.04 kb
 Vizualizat:  de 15346 ori

IMG_0264 - panoul nou.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 05 Dec 2009 17:22:19    Titlul subiectului: 120922

In zona Piata Centrala avem, pentru mijloacele de transport, doua capete de linie: unul pentru traseele 11, 35 (si provizoriu 7) si unul pentru traseele 12 si 15. Sa ne ocupam de cel de-al doilea: in prezent, capatul de linie este "suspendat" datorita lucrarilor ISPA iar traseele 12 si 15 circula deviate. Dupa cum se observa in pozele de mai jos, "statia terminala" este amplasata intr-o zona destul de frecventata de vehicule si de cele mai multe ori suprafata destinata opririi mijloacelor de transport este ocupata abuziv. In statia respectiva nu avem refugiu pentru calatori (trotuar minuscul) si nici cabina telefonica sau bancute de asteptare. Statia beneficiaza de flux mediu (si-n unele perioade ale zilei chiar mare) de calatori. De apreciat faptul ca sunt postate graficele de functionare pentru ambele trasee. Amintesc ca, in prezent, traseul 15 este deservit de un singur midibuz iar 12 de doua midibuze.


IMG_0309.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.49 kb
 Vizualizat:  de 15289 ori

IMG_0309.JPG



SP_A4753.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.45 kb
 Vizualizat:  de 15289 ori

SP_A4753.jpg



SP_A4754.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  343.46 kb
 Vizualizat:  de 15289 ori

SP_A4754.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 10:25:35    Titlul subiectului: 122050

Sa vedem acum si prezentarea statiilor din "zona contemporana" a orasului; ma refer aici la cele amplasate pe strada Domneasca.
Functie de importanta, configuratie si trasee, am decis sa "impart" aceasta strada in doua segmente: primul, cuprins intre intersectia cu strada Brailei si cea cu strada Garii, al doilea, cuprins intre intersectia cu strada Garii si cea cu strada Prundului.
Primul segment din strada Domneasca are pe tur, sens unic de circulatie iar pe retur, doar troleibuzele constituie "o exceptie de la regula". Pentru troleibuze, portiunea cuprinsa intre intersectia cu strada Garii si bucla de intoarcere din centru reprezinta si cea mai grea etapa din traseu, asta fiindca pe banda special destinata acestora se gasesc mai mereu sa parcheze indivizi care ignora (sau nu cunosc) semnele de circulatie. Acest segment de strada este strabatut de majoritatea traseelor care ajung in Gara C.F.R. (9, 20, 22), Piata Centrala (11), Gradina Publica (19) sau Parc C.F.R. (102, 104). Segmentul cuprinde 3 statii pe tur si 2 statii pe retur (pentru troleibuze).



PARTEA 1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.71 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

PARTEA 1.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 10:54:14    Titlul subiectului: 122051

Prima statie, pe tur, este intitulata "Parc Eminescu". Inainte, se numea "Magazin Modern" sau mai simplu, "Modern" insa odata cu trecerea timpului magazinul a suferit diverse transformari "de interior" iar simbolul in sine a ramas o simpla amintire a 'epocii de aur' pentru majoritatea galatenilor. Statia are mereu flux mare de calatori, beneficiaza de refugiu acoperit si de cabina telefonica (la cativa zeci de metri distanta de statie). Nu s-au amplasat bancute - desi loc este suficient. Frecventa cu care sosesc mijloacele de transport in statie este foarte buna (la mai putin de 4 minute apare cate un mijloc de transport) iar locul de oprire, specific statiei, constituie de cele mai multe ori prilej de ciondaneala intre soferii privati si cei ai Transurb-ului. Se intampla, in numeroase cazuri, ca mijloacele de transport si microbuzele private sa formeze o coloana consistenta de cativa zeci de metri, din statia propriu-zisa si pana dincolo de intersectia dintre strada Domneasca si strada Fraternitatii...
Constat un lucru deloc placut in ceea ce priveste panourile de statie; o parte din cele schimbate - printre care si cel specific statiei prezentate - nu mai au trecute denumirile. In cazul statiilor noi nu exista nomenclaturi (exemplu la traseul 29, zona portuara) iar cele vechi (care insa au panouri noi) si o parte din cele cu denumiri schimbate nu mai afiseaza decat traseele...



IMG_0830.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.68 kb
 Vizualizat:  de 15175 ori

IMG_0830.JPG



SP_A4794.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  331.43 kb
 Vizualizat:  de 15175 ori

SP_A4794.jpg



SP_A4795.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  280.2 kb
 Vizualizat:  de 15175 ori

SP_A4795.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 12:35:54    Titlul subiectului: 122053

Urmatoarea statie pe tur este cea din zona fostei banci Tiriac... Mai este cunoscuta si sub denumirea de "Universitate" dupa cladirea aflata in vecinatatea statiei. Flux mediu de calatori (majoritatea studenti), refugiu pentru acestia, frecventa buna a mijloacelor de transport in comun sunt cateva dintre aspectele pozitive. In capatul statiei exista un telefon mobil si bancute de asteptare.
Singurul aspect mai putin favorabil este zona de oprire a mijloacelor de transport, foarte aproape de intersectie, si in plus, in dreptul unei parcari frecventate. Nu este o statie "cu vechime", aceasta fiind data in folosinta in jurul anilor 2000 - daca nu ma insel - in special la cerinta studentilor si a cadrelor didactice de la Universitate precum si a persoanelor cu diverse activitati in zona (banca Tiriac, diverse cladiri si magazine din vecinatate...)



IMG_0836.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.57 kb
 Vizualizat:  de 15163 ori

IMG_0836.JPG



IMG_0837.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.82 kb
 Vizualizat:  de 15163 ori

IMG_0837.JPG



IMG_0838.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.06 kb
 Vizualizat:  de 15163 ori

IMG_0838.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 12:40:59    Titlul subiectului: 122054

Urmeaza statia "Parfumul Teilor". Are mereu flux mare de calatori, este dotata cu bancute de asteptare, telefon public insa nu si refugiu pentru cei care asteapta mijloacele de transport in comun.
"Parfumul Teilor" este una dintre cele mai vechi statii care si-a pastrat nomenclatura. Si asta, probabil fiindca nu s-a facut referire la vreo cladire sau institutie "de mult apusa" ci s-a adoptat "un aspect tipic" al stazii Domenasca, renumita datorita teilor batrani, umbrosi si... parfumati.



IMG_0843.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  308.5 kb
 Vizualizat:  de 15162 ori

IMG_0843.JPG



IMG_0844.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  300.65 kb
 Vizualizat:  de 15162 ori

IMG_0844.JPG



IMG_0845.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  310.68 kb
 Vizualizat:  de 15162 ori

IMG_0845.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 12:50:51    Titlul subiectului: 122055

Sa ne intoarcem acum pe retur, mai precis "pe drumul unic al troleelor"... Prima statie pentru troleibuzele Transurb pe segmentul stabilit anterior este cea intitulata dupa cladirea din fata careia a fost stabilita: Teatrul Dramatic. Statia beneficiaza de flux mediu de calatori la orele de varf si de flux redus in perioadele dintre aceste ore. Poate din acest motiv nu a primit prea multe dotari, precum telefon public sau refugiu acoperit. Sunt insa bancute de asteptare fiindca intre orele de varf, troleibuzele apar mai rar (ele nefiind sprijinite pe aceasta portiune de autobuzele "intercalate" pe aceelasi traseu).
"Teatrul Dramatic" este o alta statie cu vechime, care nu a beneficiat de schimbari de nomenclatura. Pe vremuri era strabatuta de majoritatea mijloacelor de transport care circula in prezent pe strada Nicolae Balcescu.



IMG_0839.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  337.91 kb
 Vizualizat:  de 15161 ori

IMG_0839.JPG



IMG_0840.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.13 kb
 Vizualizat:  de 15161 ori

IMG_0840.JPG



IMG_0841.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.37 kb
 Vizualizat:  de 15161 ori

IMG_0841.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 12:58:37    Titlul subiectului: 122056

Urmatoarea statie pe retur este cea aflata in fata parcului Eminescu si caruia de altfel ii si poarta denumirea. In trecut, aceasta statie a purtat denumirea magazinului aflat vis-a-vis de strada (n.a. "Modern") insa s-a preferat o denumirea mai... "apropiata".
Statia nu beneficiaza de refugiu pentru calatori. Are insa doua cabine telefonice - una la cativa metri de capatul superior al statiei, cealalta la cativa metri de capatul inferior - iar pentru asteptare se prefera (de ani de zile) bordura lata si cimentata de la gardutul de delimitare al parcului...
Statia are la orele de varf flux mediu de calatori iar intre aceste ore, flux redus.
De remarcat ca pe panoul indicator de statie s-a pastrat denumirea veche... "Magazin Modern".



IMG_0833.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.56 kb
 Vizualizat:  de 15161 ori

IMG_0833.JPG



IMG_0835.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.08 kb
 Vizualizat:  de 15161 ori

IMG_0835.JPG



IMG_0834.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.26 kb
 Vizualizat:  de 15161 ori

IMG_0834.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 13:12:53    Titlul subiectului: 122057

Trecem acum la al doilea segment al strazii Domneasca, dupa cum am amintit, cel cuprins intre intersectia cu strada Garii si intersectia cu strada Prundului.
Pe aceasta portiune circulatia se desfasoara pe ambele sensuri, restrictia de "sens unic" fiind ridicata din intersectia strazii Domneasca cu strada Garii. Frecventa mijloacelor de transport este mult mai redusa in comparatie cu cea de pe primul segment; se simte "retragerea" traseelor ce coboara spre Gara precum si cel spre Piata Centrala iar "in compensatie", traseul 26 nu creste... "popularitatea" intr-o maniera semnificativa.
Pe cel de-al doilea segment sunt 4 statii pe tur si 6 pe retur. La care adaugam doua capete de linie (considerate statii de coborare) si anume pentru traseul 19 - Gradina Publica cat si pentru traseele 102 si 104 - Parcul C.F.R.
In concluzie, avem 4 trasee ce strabat cel de-al doilea segment, si anume: 19 (partial), 26, 102, 104 (in intregime)
Sa vedem o schita:



PARTEA 2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.31 kb
 Vizualizat:  de 15159 ori

PARTEA 2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 13:24:14    Titlul subiectului: 122058

Prima statie, pe tur, de pe cel de-al doilea segment se numeste "Directia Agricola", dupa o institutie aflata in vecinatate. Statia a avut, in trecut, doua denumiri: "6 Martie" (cea mai veche) respectiv "Strada Basarabiei" (mai recenta). Flux mare de calatori in orice perioada de activitate a zilei, predomina elevii si studentii. Informal, statia este considerata una de "campus". Nu remarcam aici bancute de asteptate, telefoane publice sau refugii pentru calatori, si asta fiindca majoritatea coboara in aceasta statie iar cei care asteapta traseul 26 sunt putini la numar si prefera solutiile oferite de transportul privat (Micro 39 - Bariera, de exemplu).


SP_A4802.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  371.05 kb
 Vizualizat:  de 15157 ori

SP_A4802.jpg



SP_A4803.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  455.82 kb
 Vizualizat:  de 15157 ori

SP_A4803.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 13:27:32    Titlul subiectului: 122059

Urmatoarea statie este intitulata dupa denumirea unui bloc din vecinatate: "Bloc Ialomita". Este o statie veche care nu si-a schimbat pana acum nomenclatura. Beneficiaza de flux redus de calatori, este dotata cu bancute de asteptare insa lipsesc telefoanele publice precum si refugiul pentru calatori. Ce-i drept, nu sunt multi nici cei care asteapta mijloacele de transport in statii...


IMG_0906.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.51 kb
 Vizualizat:  de 15156 ori

IMG_0906.JPG



IMG_0904.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.2 kb
 Vizualizat:  de 15156 ori

IMG_0904.JPG



IMG_0905.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  407.79 kb
 Vizualizat:  de 15156 ori

IMG_0905.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 13:53:00    Titlul subiectului: 122062

Urmeaza capatul de linie - cu statie de coborare - pentru traseul 19. Statia de capat se numeste "Gradina Publica" intrucat se afla exact la intrarea principala a acesteia. Ca "reper" pentru rondoul de intoarcere s-a luat... monumentul dedicat lui Al. I. Cuza, amplasat in mijlocul strazii Domneasca. De regula, autobuzele care efectueaza traseul 19 stationeaza in partea stanga a rondoului (potrivit sensului de mers) iar cele care se pregatesc sa intre in tura si vin de la garaj stationeaza pe partea dreapta.
Flux de calatori redus, in special sunt studentii si persoanele care locuiesc la casele din zonele limitrofe Gradinii Publice. Sa vedem si doua aspecte de la capatul de intoarcere al lui 19...



IMG_1573 (02.09.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.95 kb
 Vizualizat:  de 15151 ori

IMG_1573 (02.09.2009).JPG



IMG_2685 (11.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.58 kb
 Vizualizat:  de 15151 ori

IMG_2685 (11.10.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 13:58:55    Titlul subiectului: 122063

Ne apropiem de caminele studentesti... Urmatoarea statie chiar asa si este intitulata (ca de altfel si cea de pe retur). Flux mediu de calatori, in special studenti. Statia nu este prevazuta cu refugiu pentru calatori, bancute de asteaptare sau telefoane publice, intrucat este mai mult considerata o "statie de coborare" si nu "de asteptare".


IMG_0909.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  288.34 kb
 Vizualizat:  de 15149 ori

IMG_0909.JPG



SP_A4808.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  390.45 kb
 Vizualizat:  de 15149 ori

SP_A4808.jpg



IMG_0911.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  372.98 kb
 Vizualizat:  de 15149 ori

IMG_0911.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 14:06:18    Titlul subiectului: 122064

Ne apropiem de capat... Penultima oprire: "Caminele de Batrani", denumire mai "politicoasa" (dar nu prea diferita) decat cea veche: "Azilul de Batrani". Statie de coborare pentru 102 si 104 si de urcare pentru 26. Ce-i drept, nu prea sunt calatori care sa astepte 26, acestia preferand sa reduca timpul de asteaptare prin calatoria cu maxi-taxi, si prin urmare, nu exista bancute de asteptare, telefon public sau refugiu acoperit pentru calatori. De mentionat ca incepand cu statia "Bloc Ialomita" circulatia se mai domoleste si se poate conduce in conditii mai relaxate. Mijloacele de transport au loc in statii fara a necesita de tot felul de manevre dificile iar spatiul destinat opririi acestora este foarte rar ocupat de vre-un sofer prea gomos...


IMG_0916.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.03 kb
 Vizualizat:  de 15145 ori

IMG_0916.JPG



IMG_0914.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.2 kb
 Vizualizat:  de 15145 ori

IMG_0914.JPG



IMG_0915.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.75 kb
 Vizualizat:  de 15145 ori

IMG_0915.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 14:13:03    Titlul subiectului: 122065

In sfarsit, ajungem si la capatul de linie al traseelor 102 si 104. 26 urca pe strada Prundului, spre bulevardul Traian, noi ramanem deocamdata aici, pentru a vedea cateva fotografii...
Avem de-a face cu-n alt rondou, mai mic decat cel de la capatul traseului 19... In capatul superior al rondoului se afla Parcul C.F.R., denumirea acestuia fiind atribuita (si) terminalului. La orele de varf, bucla de intoarcere este prea mica pentru a gazdui numarul mare de autobuze si troleibuze care deservesc cele doua linii. (26 are statie separata, mai sus de rondoul de intoarcere)
Statia de capat are flux relativ scazut de pasageri.



IMG_0922.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  341.7 kb
 Vizualizat:  de 15144 ori

IMG_0922.JPG



IMG_0923.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  280.95 kb
 Vizualizat:  de 15144 ori

IMG_0923.JPG



IMG_0924.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.63 kb
 Vizualizat:  de 15144 ori

IMG_0924.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 14:33:14    Titlul subiectului: 122066

E timpul sa ne intoarcem... Din bucla de la capatul de linie ajungem in prima statie de pe retur, aflata la aproximativ 150 metri distanta de rondou. Aici avem bancute de asteptare, telefon public (capatul inferior al statiei) precum si punct pentru achizitionarea biletelor de transport. Din pacate nu exista (inca) refugiu acoperit pentru calatori.
Soferii semneaza aici foaia de lucru, dupa ce pleaca din rondou. Pentru intrarea in tura, unele masini trag mai sus de statie (de obicei cele care asteapta prin statia de emisie-receptie sa afle la ce traseu intra) iar altele putin mai sus de rondoul de intoarcere (de regula cele care stiu ca intra la 102 si 104 si asteapta ora de incepere a programului).
Statia are flux mediu de calatori. Privatii au statia putin mai jos decat cea a Transurb-ului, si avand in vedere ca o respecta, nu ies incurcaturi sau manevre inutile de "acostare la bordura".
Un lucru de apreciat sunt panourile care informeaza asupra orelor de plecare pentru cele doua trasee.

(Observatie: nu stiu cati dintre galateni isi mai amintesc de vechea statie... stiati ca era cu cativa metri mai jos decat actuala statie? Avea si refugiu pentru calatori, din tabla masiva, cu bancute asemanatoare cu cele existente la tramvaiele Tatra si geamuri din sticla armata (cred ca asa se numesc). In partea din fata era un urias cilindru din tabla pe care erau trecute mereu diferite afise cu filmele care rulau la cinematografele din oras precum si cu piesele de teatru... Inainte, punctul de semnare al foilor de lucru era pe cealalta parte a strazii (a fost si in rondoul de intoarcere) iar biletele se cumparau de la o tutungerie aflata in capatul inferior al vechii statii...) Desigur, au mai existat astfel de refugii in oras, imi amintesc insa ca cel de la parc a fost unul printre primele distruse de catre huligani si indepartat printre ultimele de catre Transurb...



IMG_0929.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.71 kb
 Vizualizat:  de 15141 ori

IMG_0929.JPG



IMG_0927.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.93 kb
 Vizualizat:  de 15141 ori

IMG_0927.JPG



IMG_0920.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.59 kb
 Vizualizat:  de 15141 ori

IMG_0920.JPG



IMG_0919.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.08 kb
 Vizualizat:  de 15141 ori

IMG_0919.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 14:43:32    Titlul subiectului: 122068

Pornim din nou. Cea de-a doua statie poarta denumirea unui grup scolar din apropiere: Radu Negru. Panoul cel vechi a fost "totalmente dezmembrat de catre binefacatori" si prin urmare s-a adus unul nou, pe care insa nu a fost trecuta nici denumirea statiei, nici traseele care opresc acolo...
Statia are flux mediu de calatori, in special elevii grupului scolar amintit precum si riveranii. Nu exista bancute de asteptare sau refugiu pentru calatori (probabil ca nici n-ar fi rezistat multa vreme). Telefon public: la cativa zeci de metri de capatul superior al statiei.
In trecut, statia avea o alta denumire: Apollo, dupa fabrica de sapun care in anii comunismului era una dintre cele mai active puncte industriale din oras. Acum, din fabrica imensa nu a mai ramas decat o suprafata relativ neteda, partial marginita de amintiri ale unei perioade de spor muncitoresc. Rar insa mai aud si pensionari care pomenesc de aceasta statie sub forma ei veche...



IMG_0917.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.97 kb
 Vizualizat:  de 15139 ori

IMG_0917.JPG



SP_A4809.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  357.16 kb
 Vizualizat:  de 15139 ori

SP_A4809.jpg



IMG_0918.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.45 kb
 Vizualizat:  de 15139 ori

IMG_0918.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 14:57:15    Titlul subiectului: 122071

Urmatoarea statie este cea din dreptul caminelor studentesti. Statia are flux mare la orele de varf si mediu intre aceste ore. Este dotata cu doua refugii pentru calatori (!), cabina telefonica (cativa metri mai sus de statie) precum si bancute de asteptare. Este una dintre acele opriri care si-au pastrat denumirea de-alungul vremii.
Refugiul din fundalul primelor doua poze este cel vechi, modernizat. Observati ca acesta si-a pastrat "profilul" din anii '90, insa tabla portocalie a fost inlocuita cu elemente moderne, la fel si geamurile. A ramas insa cilindrul acela cu rol informativ de care aminteam in prezentarea efectuata primei statii de pe retur (cea de la Parcul C.F.R.)



IMG_0912.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.32 kb
 Vizualizat:  de 15134 ori

IMG_0912.JPG



IMG_0913.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.04 kb
 Vizualizat:  de 15134 ori

IMG_0913.JPG



SP_A4807.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  315.81 kb
 Vizualizat:  de 15134 ori

SP_A4807.jpg



IMG_0910.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  316.81 kb
 Vizualizat:  de 15134 ori

IMG_0910.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 15:10:05    Titlul subiectului: 122072

Urmatoarea oprire: Muzeul de Arta. Este practic si prima statie pe retur a traseului 19. Statia beneficiaza de bancute pentru asteptare insa nu are refugiu pentru calatori si nici cabina telefonica sau punct de distributie a biletelor. Se inregistreaza flux mediu de calatori la orele de varf si flux relativ minim intre aceste ore.
Dupa parerea mea, o parte din panouri ar trebui... "upgradate". Fiindca unii - in special cei care au fost plecati din oras pentru o perioada marisoara de timp - nu stiu ca traseul 20b se numeste acum 19... Ar trebui ca in loc de 20b sa fie trecut 19, pentru a evita orice confuzie si totodata orice carcoteala... Wink



IMG_0907.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  294.88 kb
 Vizualizat:  de 15131 ori

IMG_0907.JPG



IMG_0908.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  302.4 kb
 Vizualizat:  de 15131 ori

IMG_0908.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 15:18:13    Titlul subiectului: 122074

Ajungem mai apoi la... "periferia" facultatii, intr-o statie stabilita cu putini ani in urma. Flux mediu de calatori, in special studenti si pensionari. Statia poarta denumirea strazii care intersecteaza Domneasca in capatul superior: Vultur. Informal, mai este cunoscuta si sub denumirea de "Facultatea de Mecanica".
Nu exista in zona bancute de asteptare, punct de desfacere al biletelor de calatorie sau refugiu pentru calatori. Vis-a-vis este amplasata o cabina telefonica.



IMG_0903.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.6 kb
 Vizualizat:  de 15129 ori

IMG_0903.JPG



SP_A4805.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  374.63 kb
 Vizualizat:  de 15129 ori

SP_A4805.jpg



IMG_0902.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  408.96 kb
 Vizualizat:  de 15129 ori

IMG_0902.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 4 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community