Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile mijloacelor din transport ale Transurb Galati
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2008 14:36:12    Titlul subiectului: Statiile mijloacelor din transport ale Transurb Galati 95905

Avand in vedere modul de organizare al traseelor mijloacelor de transport detinute de Transurb, am decis sa grupez statiile acestora functie de zone (cartiere). Pentru inceput am sa prezint capatul de linie din zona Micro 19.
In anii '80, transportul local la Galati se realiza doar cu autobuzele. Existau pe atunci numeroase DAC-uri si IKARUS-uri articulate, sustinute de ROMAN-uri 112. Existau, de asemenea, o multime de trasee: 10, 13, 14, 28, 29, 31 (...) pentru care se confectionasera peroane cu copertine din profile metalice. Spatiul existent permitea manevrarea cu usurinta a autobuzelor articulate si gararea acestora in dreptul peroanelor. Astazi, orice observator care ar privi la sirurile de masini parcate aiurea, "sustinute" de microbuzele particulare care deservesc traseele 60, 84 sau curse judetene, inghesuite pana si pe trotuare, ar sustine ideea ca manvrarea unui autobuz articulat ar produce un ambuteiaj de toata frumusetea...
Capatul de linie corespunzator zonei Micro 19 nu a mai fost modernizat de ani buni... Au ramas aceeleasi peroane si aceeasi ghereta, de unde se vand bilete, se elibereaza abonamente iar soferii mijloacelor de transport isi semneaza foile de lucru. In prezent, capatul este impartit in mai multe zone, functie de trasee:
La primul peron sunt trase autobuzele 102, midibuzele care deservesc traseul 29 cat si cele care ruleaza pe linia 17. Urmeaza peroanele pentru maxi-taxi (cursele locale 60 si 84, cursele interjudetene).
Troleibuzele intorc in dreptul pen-ultimului peron; ultimul fusese destinat tot troliebuzelor insa acest aspect se inregistra in vremurile bune, cand DAC/ROCAR-urile 117E si 217 E plecau la intervale de 5 minute... In prezent, ultimul peron a devenit parcare pentru masinile riveranilor. A mai ramas reteaua de alimentare, fixata pe stalpii de beton...

Pentru inceput sa vedem cateva poze din zona in care intorc autobuzele:
Poza 1: Vedere dinspre peroane;
Poza 2: Zona de intoarcere;
Poza 3: Intrarea spre capatul de linie;
Poza 4: Iesirea de la capatul de linie;
Poza 5: Veche placuta a IJTL-ului, ramasa agatata deasupra peronului autobuzelor;
Poza 6: Placuta veche de traseu, amplasata la capatul unui peron.



1239 - Capat de linie 29, 102 (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.43 kb
 Vizualizat:  de 24715 ori

1239 - Capat de linie 29, 102 (15.07.2008).jpg



1247 - Zona actuala a capatului de linie pentru 29 si 102 (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.65 kb
 Vizualizat:  de 24715 ori

1247 - Zona actuala a capatului de linie pentru 29 si 102 (15.07.2008).jpg



1252 - Capat de linie 29, 102 (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.31 kb
 Vizualizat:  de 24715 ori

1252 - Capat de linie 29, 102 (15.07.2008).jpg



1253 - Iesirea de la capatul de linie (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.54 kb
 Vizualizat:  de 24715 ori

1253 - Iesirea de la capatul de linie (15.07.2008).jpg



1162 - Sigla veche (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.05 kb
 Vizualizat:  de 24715 ori

1162 - Sigla veche (12.07.2008).jpg



1218 - placuta veche de traseu (12.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.42 kb
 Vizualizat:  de 24715 ori

1218 - placuta veche de traseu (12.07.2008).jpg




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mie 16 Iul 2008 15:17:37, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2008 14:56:31    Titlul subiectului: 95906

Sa vedem acum si cateva poze realizate capatului de linie pentru troleibuzele care ruleaza pe traseul 102:
Poza 1: Peronul troleibuzelor (in partea dreapta a acestuia se poate observa peronul transformat in parcare pentru autoturisme);
Pozele 2 si 3: Aspecte privitoare la reteaua electrica. In poza 2, reteaua aflata in zona inferioara a fotografiei nu este functionala;
Poza 4: Panou de atentionare... necesar, avand in vedere ca in prezent ruleaza doar trei troleibuze la Galati iar numarul de masini parcate in zona devine tot mai mare...



1248 - Capat de linie pentru troleibuzele 102 (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.79 kb
 Vizualizat:  de 24736 ori

1248 - Capat de linie pentru troleibuzele 102 (15.07.2008).jpg



1250 - Retea troleibuze (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.36 kb
 Vizualizat:  de 24736 ori

1250 - Retea troleibuze (15.07.2008).jpg



1251 - Retea troleibuze (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.66 kb
 Vizualizat:  de 24736 ori

1251 - Retea troleibuze (15.07.2008).jpg



1249 - panou specific (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.44 kb
 Vizualizat:  de 24736 ori

1249 - panou specific (15.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2008 15:14:39    Titlul subiectului: 95907

In final, capatul de linie al traseului 31; acesta se afla amplasat "in afara" spatiului cu peroane. Intoarcerea autobuzului se realizeaza in plina strada si nu de multe ori s-au produs scurte ambuteiaje datorita spatiului relativ redus de intoarcere, care necesita dirijarea autobuzului prin mai multe manevre. Personal, mi se pare o prostie ca la peroanele Transurb-ului sa stea garate maxi-taxi-urile iar autobuzele care deservesc linia 31 sa fie trase in strada...
Traseul 31 nu are nici peron si nici spatiu propriu pentru calatori (acestia asteapta autobuzul fie la umbra copertinelor de la chioscurile aflate la 20-25 metri distanta, fie printre masinile si taxiurile parcate langa borduri. Singurul element care instiinteaza despre capatul de linie al traseului 31 este indicatorul de linie, amplasat pe unul dintre stalpii de iluminare publica.
Sa vedem si cateva fotografii:
Poza 1: Capatul de linie al traseului 31. Oprirea se facepe banda 1 a strazii. De obicei, autobuzul nu stationeaza mai mult de 2-5 minute.
Poza 2: Capat de linie temporar. In cazul in care in parcarea barului nu se afla stationate masini sau taxiuri, autobuzul efectueaza oprirea in acel loc;
Poza 3: indicator de statie;



1241 - Capat de linie 31 (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.62 kb
 Vizualizat:  de 24734 ori

1241 - Capat de linie 31 (15.07.2008).jpg



1242 - Capat de linie 31 (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.28 kb
 Vizualizat:  de 24734 ori

1242 - Capat de linie 31 (15.07.2008).jpg



1244 - Indicatorul de la capatul liniei 31 (15.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.92 kb
 Vizualizat:  de 24734 ori

1244 - Indicatorul de la capatul liniei 31 (15.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 15:57:05    Titlul subiectului: 96583

De la intrarea in cartierul Micro 19 si pana la capatul de linie mentionat in postarile de mai sus, mijloacele de transport care deservesc traseul 102 au doua statii: Farmacia Hygea si Service-ul Vechi. La intoarcere, statiile corespondente celor doua aminitite anterior sunt: Neacsu si Spitalul Judetean.

Statia din fata farmaciei Hygea este supusa traficului intens de calatori. Zona in care se afla amplasata "cuprinde" doua cartiere arhi-populate (Micro 18 si Micro 19) precum si Spitalul Judetean Sf. Andrei.
Statia este dotata cu ghereta pentru pasageri, realizatata din structuri metalice si placi din duplex si plastic transparent, "impodobit" cu reclame luminoase. Din pacate, ghereta este prost pozitionata (la aproximativ doi metri de trecerea de pietoni) si pentru a se evita ambuteiajele, mijloacele de transport opresc cu cca 20, 25 de metri dupa aceasta.
De asemenea, si indicatorul care infatiseaza denumirea statiei si traseele aferente acesteia este pozitionat la aceeasi departare (20-25 metri).



1568 - Statia FARMACIA HYGEA (29.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.33 kb
 Vizualizat:  de 24667 ori

1568 - Statia FARMACIA HYGEA (29.07.2008).jpg



1604 - Statia FARMACIA HYGEA panou de statie (31.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.53 kb
 Vizualizat:  de 24667 ori

1604 - Statia FARMACIA HYGEA panou de statie (31.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 16:06:11    Titlul subiectului: 96584

Cea de-a doua statie amintita, si totodata penultima pentru traseul 102 este cea din fata fostului service auto. Nomenclatura statiei provine, de fapt, de la aceasta constructie: "Service-ul vechi".
Traficul corespunzator acestei statii este mediu. Locul de oprire, desi marcat cu vopsea alba, este deseori "incalcat" de soferii de taxi si de alti proprietari de autoturisme care nu gasesc loc de parcare.
Statia nu este dotata cu ghereta pentru pasageri.



1519 - Statia SERVICE-ul VECHI (27.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.71 kb
 Vizualizat:  de 24664 ori

1519 - Statia SERVICE-ul VECHI (27.07.2008).jpg



1520 - Statia SERVICE-ul VECHI panou de statie (27.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.89 kb
 Vizualizat:  de 24664 ori

1520 - Statia SERVICE-ul VECHI panou de statie (27.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 16:16:11    Titlul subiectului: 96585

Pe sens opus, vis-a-vis de statia "Service-ul vechi" se afla statia "Neacsu", denumita dupa restaurantul de lux ridicat chiar in dreptul acesteia. Statia are flux mediu de calatori si nu este dotata cu ghereta pentru pasageri. De asemenea, spatiul destinat mijloacelor de transport, delimitat cu vopsea alba, este de multe ori ocupat de taxiuri si de alte vehicule. Ca si in cazul statiei de la fostul service, autobuzele, troleibuzele si midibuzele opresc tot pe banda 1... Si ca si cum nu ar fi de ajuns, in cadrul acestei statii, un bonus de "stinghereala" o aduc si soferii de maxi-taxi care stau "la bordura" minute bune pana isi "racoleaza" clientii.


1524 - Statia NEACSU (27.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.6 kb
 Vizualizat:  de 24663 ori

1524 - Statia NEACSU (27.07.2008).jpg



1523 - Statia NEACSU panou de statie (27.07.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.42 kb
 Vizualizat:  de 24663 ori

1523 - Statia NEACSU panou de statie (27.07.2008).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 16:23:27    Titlul subiectului: 96587

Ce de-a doua statie a traseului 102 (plecand de la capatul de linie din Micro 19) este cea din zona Spitalului Judetean. Statia este prevazuta cu cabina telefonica si ghereta cu bancuta metalica pentru calatori. Statia beneficiaza de trafic intens de calatori si este una dintre cele mai aglomerate "opriri". In acest caz, intre trecerea de pietoni si spatiul destinat opririi mijloacelor de transport ale Transurb-ului exista cativa zeci de metri (20-25) rareori "tulburati" de microbuze sau de alte mijloace de transport.


1505 - Statia SPITALUL JUDETEAN (25.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.15 kb
 Vizualizat:  de 24662 ori

1505 - Statia SPITALUL JUDETEAN (25.07.2008).jpg



1506 - Statia SPITALUL JUDETEAN panou de statie (25.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.98 kb
 Vizualizat:  de 24662 ori

1506 - Statia SPITALUL JUDETEAN panou de statie (25.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 22:20:04    Titlul subiectului: 96602

Pentru traseul 17, pe bulevardul Otelarilor, in sensul deplasarii spre cartierul Dimitrie Cantemir, s-a creat statia corespondenta capatului traseelor 29 si 102. Statia se numeste "Micro 19" insa denumirea este impropriu aleasa: bulevardul Otelarilor separa Micro 19 de Micro 20 iar statia traseului 17 se afla "pe teritoriul" ultimului cartier mentionat.
Statia are frecventa redusa si nu beneficiaza de ghereta pentru calatori si nici de punct de vanzare de bilete. In plus, locul destinat oprii midibuzelor care deservesc traseul 17 este mereu ocupat de autoturismele riveranilor.
Ca orientare, statia se afla vis-a-vis de capatul de linie al traseului 31 si, uneori, autobuzele care ruleaza pe acest traseu isi lasa ultimii calatori in aceasta statie, chiar inainte de a efectua manevra de intoarcere intre alveole.



1596 - Statia MICRO 19 (30.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.54 kb
 Vizualizat:  de 24642 ori

1596 - Statia MICRO 19 (30.07.2008).jpg



1597 - Statia MICRO 19 panou de statie (30.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  409.49 kb
 Vizualizat:  de 24642 ori

1597 - Statia MICRO 19 panou de statie (30.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2008 22:31:15    Titlul subiectului: 96604

Statia "Bulevardul Galati" este aflata la periferia cartierului Micro 20 si totodata la periferia orasului. In aceasta statie opresc doua trasee detinute de Transurb: 10 si 17. Ca amplasament, statia nu beneficiaza nici de ghereta pentru calatori, nici de punct propriu pentru vanzarea biletelor de calatorie (acestea se pot cumpara insa din cadrul unei consignatii aflate in vecinatatea statiei) si... nici de un spatiu propriu-zis unde calatorii sa astepte mijlocul de transport necesar. Prin urmare, pe langa aspectul potrivit caruia spatiul destinat oprii mijloacelor de transport este ocupat abuziv de alte autoturisme, calatorii asteapta aceste mijloace fie pe ochiul de gazon, fie pe trotuarul prea ingust, fie pe zidurile de beton sau scarile unui complex aflat in vecinatate...


1602 - Statia BLUVERADUL GALATI (30.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.46 kb
 Vizualizat:  de 24641 ori

1602 - Statia BLUVERADUL GALATI (30.07.2008).jpg



1600 - Statia BULEVARDUL GALATI panou de statie (30.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.5 kb
 Vizualizat:  de 24641 ori

1600 - Statia BULEVARDUL GALATI panou de statie (30.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 04 Aug 2008 23:19:58    Titlul subiectului: 96667

De cealalta parte a strazii, vis-a-vis de statia de pe Bulevardul Galatiului se afla cea intitulata "Cozamin". Denumirea provine de la un magazin de produse vestimentare, aflat la cca 30 metri mai jos de statia respectiva. Ca amenajari, statia nu beneficiaza de ghereta pentru pasageri si nici de chiosc pentru eliberarea biletelor de calatorie. Spatiul in care ar trebui sa opreasca mijloacele de transport este deseori ocupat de alte vehicule iar locul in care calatorii ar trebui sa astepte aceste mijloace de transport este, fie pe trotuarul relativ ingust, fie pe ochiul de spatiu verde, deja deteriorat. Statia are frecventa redusa intrucat pentru traseul 29 ea reprezinta penultima oprire iar linia 17 si traseele transportatorilor privati nu contribuie cu un numar substantial de calatori.


1663 - Statia COZAMIN vedere generala (04.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.57 kb
 Vizualizat:  de 24610 ori

1663 - Statia COZAMIN vedere generala (04.08.2008).jpg



1664 - Statia COZAMIN vedere generala (04.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.21 kb
 Vizualizat:  de 24610 ori

1664 - Statia COZAMIN vedere generala (04.08.2008).jpg



1665 - Staita COZAMIN panou de statie (04.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.04 kb
 Vizualizat:  de 24610 ori

1665 - Staita COZAMIN panou de statie (04.08.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2008 11:41:57    Titlul subiectului: 97440

Pe la inceputul anilor 2000, o parte din statiile de autobuz au primit gherete din sticla si mase plastice, unele prevazute cu bancute, pentru adapostirea calatorilor in cazul conditiilor meteorolgice nefavorabile. De asemenea, peretii laterali din cele doua extremitati erau luminati cu neoane si promovau diverse reclame. Gheretele pentru pasageri, de dimensiuni relativ reduse, nu ar mai fi existat de multa vreme daca primaria nu s-ar fi ocupat periodic de intretinerea lor. Initial, exista un proiect prin care se dorea instalarea unor harti ale orasului cu traseele de transport ale Transurb-ului cat si cu principalele obiective turistice. S-a renuntat la acest aspect, intrucat mult mai convenabil a fost amplasarea unor reclame din care primaria sa scoata profit. Initial, ideea ajunsese sa fie mediatizata pana si-n presa. Pacat ca aceasta intentie nu a mai fost pusa in practica...
Iata un articol din "Viata Libera" postat la data de 08.05.2002:

"Harta orasului in statiile de autobuz

Calatorii vor putea afla obiectivele de interes turistic si traseele cu care ajung acolo

Municipalitatea intentioneaza sa monteze in toate statiile de transport in comun cate o harta a orasului pe care sa fie marcate traseele Transurb si cele private.
Primarul municipiului Galati, Dumitru Nicolae, a anuntat ieri ca arhitectul sef al Primariei lucreaza la intocmirea unei astfel de harti, ideea fiind preluata din Franta.
Conform afirmatiilor primarului, hartile respective ar putea fi montate pe una din laturile publicitare ale statiilor de autobuz nou infiintate. Insa, acest lucru se va putea face numai cu acordul societatii Euromedia, cea care este proprietara refugiilor nou infiintate in statii. In acest sens, Dumitru Nicolae a spus ca va purta o discutie cu reprezentantii acestei firme.
"Vrem ca harta orasului si traseele de acces sa poata fi vazute de toata lumea, indiferent daca sunt galateni sau din afara localitatii", a declarat Dumitru Nicolae. Acesta ar dori sa instaleze in statii si cate o harta cu obiectivele turistice importante din municipiu, asa cum deja exista in Sibiu si Miercurea-Ciuc. Astfel, atat galatenii, cat si turistii vor sti cu siguranta ce trebuie vizitat in Galati, dar si cu ce mijloace de transport se pot deplasa pana acolo.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2008 12:06:02    Titlul subiectului: 97441

Acele statii sunt compuse din doua panouri duble de afisaj pentru reclame, unite de un acoperis din material plastic curbat si cu pereti de sticla pe partea opusa strazii. Din pacate aceste refugii pentru perioadele cu vreme nefavorabila au devenit din ce in ce mai des tinta vandalilor locali.
O solutie ar fi lipirea hartilor pe peretii de sticla ai refugiilor insa...acei pereti rareori rezista mai mult de cateva luni. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 17 Sep 2008 23:16:47    Titlul subiectului: 98433

Achizitionarea autobuzelor MAZ a impus conditii "de respect" la capatul de linie din cartierul Micro 19. In primul rand, peronul 2, utilizat pana in prezent de transportatorii privati, a fost "recastigat" de Transurb: in dreptul acestui peron trag midibuzele care ruleaza pe traseele 17 si 29 si uneori MAZ-urile de pe linia 102, care nu au loc la peronul 1. Transportatorii privati care opreaza linia 60 au fost "impinsi" la peronul 3 iar peronul 4, pana acum "nefunctional", gazduieste microbuzele care ruleaza pe linia 84.
In al doilea rand, autoturismele care erau parcate in capatul ultimelor peroane, in partea dreapta a acestora, au inceput sa primeasca avertismente de la politisti. Prin urmare, zona va fi eliberata ceea ce inseamna mai mult spatiu pentru microbuze, autobuze si totodata pentru viitoarele troleibuze MAZ. Pe stalpii din zona s-au pus deja indicatoare cu "oprirea interzisa", tot ce ar mai fi de facut este ca riveranii sa-si mute autoturismele din zona respectiva.
Poza 1: Midibuz pe traseul 29, garat la peronul 2;
Poza 2: Procesul de eliberare a zonei pentru mijloacele de transport in plina desfasurare.



2056 - midibuz pe traseul 29, garat la peronul 2 (13.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.82 kb
 Vizualizat:  de 24434 ori

2056 - midibuz pe traseul 29, garat la peronul 2 (13.09.2008).jpg



2121 - Eliberarea zonei pentru mijloacele de transport urban (17.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.93 kb
 Vizualizat:  de 24434 ori

2121 - Eliberarea zonei pentru mijloacele de transport urban (17.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 11:50:27    Titlul subiectului: 98486

Exista doua statii in Galati care ar putea avea statut de terminal avand in vedere dimensiunile si capacitatea de absorbtie a calatorilor. Este vorba de statia de la capatul Micro 19 si de cea de langa combinatul SIDEX.
Prima este puternic folosita si din pacate, asa cum a afirmat si colegul Amiralul Byrd, maxi-taxi-urile au acaparat o parte din peroane.
Cealalta, spre deosebire de prima, este cap de linie pentru tramvaiele conventie, care transporta salariati ai Combinatului si, din nefericire, este complet neglijata. Aici ar prinde bine niste investitii de modernizare, investitii ce ar putea fi suportate chiar de Mittal Steel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2008 23:49:36    Titlul subiectului: 98590

Dupa ce s-a interzis parcarea masinilor in zona peroanelor pentru autobuze (regula care deocamdata este incalcata, in ciuda celor doua indicatoare de "oprirea interzisa" si a inca unui indicator suplimentar, simbolizand "parcarea interzisa") s-a trecut la organizarea peroanelor. In prezent, Transurb-ul a reusit sa-si mai "recapete" un peron de la transportatorii privati; prin urmare, acum autobuzele trag la trei peroane. Asa cum era si cazul, autobuzele care deservesc linia 31 nu mai opresc la statia "din strada" ci la peronul 2 sau 3 (deocamdata nu s-a stabilit care din aceste peroane vor gazdui pasagerii pentru linia 31 si care pentru 29 si "surplusul" liniei 102). In prezent au loc modificari la aceste peroane: s-au "taiat" portiuni din trotuar in zona acestor peroane, s-a excavat si in urmatoarele zile se va turna astfalt. Aceasta masura a fost luata pentru a facilita accesul autobuzelor la peroane. De asemenea, s-a mai taiat din copertinele peroanelor intrucat autobuzele MAZ si DAB reuseau cu greu sa se incadreze in spatiul relativ stramt dintre doua astfel de copertine.
Poza 1: Cele trei peroane detinute de Transurb (de la stanga la dreapta): peronul 1 este utilizat, in prezent, de MAZ-urile care deservesc linia 102 si de midibuzele care deservesc traseul 17; peronul 2 este de obicei utilizat pentru midibuzele care circula pe traseul 29 si uneori de MAZ-urile care "gasesc" peronul 1 ocupat; peronul 3 este utilizat de DAB-urile si ROCAR-urile care circula pe traseul 31 precum si de MAZ-urile care functioneaza pe linia 102 dar care nu-si gasesc loc nici la peronul 1 si nici la peronul 2.
Poza 2: Lucrari pentru largirea spatiului de manevra pentru autobuze: s-au inlaturat portiuni din trotuar in scopul de a asigura o incadrare mai buna a autobuzelor la peroane;
Poza 3: Indicator "parcarea interzisa", montat recent in zona necesara manevrarii autobuzelor la peroane. Desi s-a facut exces de zel cu acest indicator (mai sunt inca doua indicatoare cu "oprirea interzisa" la o distanta de aproximativ 10 metri) se pare ca riveranii nu au nici un interes sa-l respecte. Poate punerea in functiune a "caracatitei" (blocajul la roti) si amenzile usturatoare vor stabili ordinea si disciplina cuvenita.



2174 - Peroane eliberate la capatul de linie din Micro 19 (19.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.53 kb
 Vizualizat:  de 24359 ori

2174 - Peroane eliberate la capatul de linie din Micro 19 (19.09.2008).jpg



2186- Modificari peroane (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.49 kb
 Vizualizat:  de 24359 ori

2186- Modificari peroane (20.09.2008).jpg



2179 - Masuri legale (20.09.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.61 kb
 Vizualizat:  de 24359 ori

2179 - Masuri legale (20.09.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 512
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 03 Oct 2008 21:36:54    Titlul subiectului: 99133

Statia din Gara C.F.R. a fost mutata exact cum iesi din gara(cladire).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Oct 2008 08:47:27    Titlul subiectului: 99836

Alta statie mutata este si cea care a fost amplasata in dreptul liceului C.F.R. Amenajare improprie (deocamdata) si oameni nemultumiti de orarul de functionare al celor doua trasee (12 si 34), cam asa se prezinta situatia.
Ambele trasee au frecventa scazuta si sunt considerate trasee cu flux redus de calatori, prin urmare nu cred ca ar creste rentabilitatea acestora daca s-ar micsora perioada de sosire in statie. Mai jos, un articol din cotidianul "Viata Libera", editia din 21.10.2008:

"NIMENI NU NE IUBEȘTE


Mic, modest, ascuns în spatele unor copaci bătrâni, Liceul CFR, mai exact Grup Școlar Industrial Transporturi C F, e uitat și de Transurb și de Primărie.
Două sunt traseele de autobuz ce te aduc aici: 12 și 34, ambele cu un orar greu de memorat –o cursă durează 35 de minute, poftim de calculează ca să nu aștepți în stație exact 34 de minute, adică să ajungi la un minut după ce a trecut mașina. Trebuie cap de matematician. Și care stație? Căci din motive greu de înțeles Primăria a mutat stația din fața școlii în fața unei firme –Romstal ‑mai aproape de cimitir. Până acum aveam șansa ca, văzând autobuzul, să facem puțin cros și să‑l prindem în stație, acum… trebuie să avem răbdare până vine următorul, adică 34 de minute.
În vechea stație ne bucuram măcar de un spațiu betonat între doi castani mari care ne apărau, când era cazul și puteau, de ploaie (căci o stație amenajată omenește n‑a existat) acum stăm în niște gropi unde, dacă nu e apă, e glod, iar în spate, seara, ne latră câinii de la un depozit. Și de ce ați mai lăsat pe tăbliț㠓Liceul CFR” când liceul e mult în urmă?
Semafoarele nu justifică mutarea stației, pentru că ori înainte ori după semafor, autobuzul, dacă e stație, trebuie să oprească. Sau cineva trebuia să aibă activitate și a făcut ceva: a mutat stația de autobuz. Sau se întrevede vreun plan de reabilitare… măcar a gardului… V‑am rămâne totuși recunoscători, elevi și profesori, dacă 34 ar reveni la vechiul traseu așa încât să nu mai dureze 35 de minute, iar stația ar reveni la locul ei, în fața școlii
."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2008 00:20:32    Titlul subiectului: 100129

Iata ca, odata cu introducerea noilor autobuze model MAZ, capatul de linie al traseului 102, corespunzator cartierului Micro 19 sufera modificari semnificative: daca initial s-a avut in vedere eliberarea spatiului necesar manevrarii mijloacelor de transport, spatiu ocupat in mod abuziv de autoturismele riveranilor, in urmatoarele saptamani s-au largit bordurile peroanelor si s-au operat modificari la copertinele din tabla ale acestora. Etapa urmatoare, desfasurata in urma cu aproximativ doua saptamani a prevazut schimbarea gheretei taxatoarelor. Initial, aceasta ghereta era confectionata din tabla (de aceeasi calitate cu cea a copertinelor cu care erau prevazute peroanele) "captusita" cu panouri din pal presat, preluate de la autobuze sau troleibuze casate. Ghereta respectiva cuprindea punctul pentru cumparare de bilete si semnare fise/foi de traseu, grup sanitar si unitate pentru eliberare abonamente. Noua ghereta indeplineste aceeleasi functii insa aspectul acesteia este net superior celei vechi.
Pe parcursul constructiei, TRANSURB a pus la dispozitia soferilor cat si a calatorilor o ghereta... mobila, reprezentata de midibuzul cu numarul de parc MRR. Acesta a fost amplasat in partea superioara a peroanelor pe parcursul zilelor necesare ridicarii noii gherete.
POZA 1: Fundatia noii gherete;
POZELE 2, 3, 4: Ghereta mobila: MRR;
POZA 5: Noua ghereta.



2679 - Fundatie noua pentru ghereta bus (19.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.32 kb
 Vizualizat:  de 24098 ori

2679 - Fundatie noua pentru ghereta bus (19.10.2008).jpg



2687 - Ghereta mobila (19.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.29 kb
 Vizualizat:  de 24098 ori

2687 - Ghereta mobila (19.10.2008).jpg



2684 - Ghereta mobila (19.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.79 kb
 Vizualizat:  de 24098 ori

2684 - Ghereta mobila (19.10.2008).jpg



2683 - Ghereta mobila (19.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.01 kb
 Vizualizat:  de 24098 ori

2683 - Ghereta mobila (19.10.2008).jpg



2699 - Ghereta noua (23.10.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.84 kb
 Vizualizat:  de 24098 ori

2699 - Ghereta noua (23.10.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2008 23:40:59    Titlul subiectului: 100829

Sa continuam prezentarea statiilor cu cele existente pe bulevardul Dunarea. Prima statie de pe acest bulevard este cea din dreptul Bisericii Sfanta Paraschieva si poarta numele cimitirului de langa aceasta biserica: Cimitirul Catusa. Statia nu este prevazuta cu refugiu cu copertina. Cativa metri mai sus, in dreptul Bisericii sunt amplasate doua bancute si o cabina telefonica. Statia are flux redus de calatori.
Mentionez ca Bulevardul Dunarea este strabatut de linia de autobuz 29 doar pe un singur sens (dinspre cimitir spre Micro 19), secondata de linia de maxi-taxi 60 (Micro 19 - Parc C.F.R.). Returul este asigurat doar de linia 60; midibuzele care deservesc traseul 29 pleaca de la capatul de linie din Micro 19 pe Bulevardul Otelarilor si apoi pe Strada Brailei (unde are prima statie, in fata restaurantului Neacsu).



2901 - Statie Cimitir Catusa (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.35 kb
 Vizualizat:  de 24014 ori

2901 - Statie Cimitir Catusa (09.11.2008).jpg



2900 - Statia Cimitir Catusa panou indicator (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.08 kb
 Vizualizat:  de 24014 ori

2900 - Statia Cimitir Catusa panou indicator (09.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2008 23:46:27    Titlul subiectului: 100830

Urmatoarea statie este cea din dreptul blocului B3 din cartierul Micro 21. Denumirea statiei poarta numele acestui bloc. Ca amenajare, statia nu beneficiaza de refugiu iar spatiul alocat calatorilor cat si cel alocat autobuzelor care deservesc linia 29 este ocupat in mod abuziv de autoturisme. Fluxul de calatori este redus. Statia beneficiaza de o cabina telefonica functionala.


2902 - Statie Bloc B3 (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.39 kb
 Vizualizat:  de 24013 ori

2902 - Statie Bloc B3 (09.11.2008).jpg



2903 - Statie Bloc B3 panou indicator (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.99 kb
 Vizualizat:  de 24013 ori

2903 - Statie Bloc B3 panou indicator (09.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 00:01:37    Titlul subiectului: 100832

Urmeaza statia Zenner. Nici aceasta nu este dotata cu refugiu pentru calatori, probabil datorita fluxului redus. Pozele pe care le-am efectuat au fost obturate de un TIR, "acostat" de ceva timp chiar pe marcajul care delimiteaza dimensiunile statiei. Mi s-a spus ca TIR-ul se afla de ceva vreme parcat in acel spatiu si ca, daca nu ar fi fost acesta, spatiul ar fi fost oricum ocupat de masinile riveranilor. In plus, elementul de sustinere al panoului era rasucit in jurul stalpului astfel incat cei ce doreau sa stie denumirea statiei trebuiau sa priveasca spre stalp, din partea superioara a acesteia...


2905 - Statia Zenner (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.63 kb
 Vizualizat:  de 24009 ori

2905 - Statia Zenner (09.11.2008).jpg



2904 - Statia Zenner panou indicator (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.86 kb
 Vizualizat:  de 24009 ori

2904 - Statia Zenner panou indicator (09.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 00:08:39    Titlul subiectului: 100833

Statia Bloc PR2 este ultima pentru linia 29 de pe Bulevardul Dunarea (pe panou nu este trecut traseul). Statia are flux redus de calatori si nu este dotata cu refugiu pentru acestia. In partea superioara se afla o cabina telefonica. Spatiul rezervat pentru midiuzele si microbuzele care deservesc cele doua trasee amintite anterior este ocupat de masinile localnicilor.
Dupa aceasta statie, Bulevardul Dunarea se intersecteaza cu Bulevardul Galati, pe care traseul 29 are statia de la Cozamin, deja prezentata in cadrul acestui topic.



2909 - Statia Bloc PR 2 (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.5 kb
 Vizualizat:  de 24008 ori

2909 - Statia Bloc PR 2 (09.11.2008).jpg



2908 - Statia Bloc PR 2 panou indicator (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  262.2 kb
 Vizualizat:  de 24008 ori

2908 - Statia Bloc PR 2 panou indicator (09.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 00:16:22    Titlul subiectului: 100834

Intersectia mentionata in mesajul anterior aduce pe Bulevardul Dunarea traseul 10 (urmarind Bulevardul Otelarilor si mai apoi Bulevardul Galati) pentru o singura statie. Aceasta poarta numele bulevardului de care apartine: Bulevardul Dunarea. Statia nu este prevazuta cu refugiu si nici cu cabina telefonica. Spatiul destinat midibuzelor care deservesc traseul 10 este liber (una dintre putinele zone in care se respecta marcajele corespunzatoare). Fluxul de calatori este redus.


2910 - Statia Bulevardul Dunarea (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.7 kb
 Vizualizat:  de 24007 ori

2910 - Statia Bulevardul Dunarea (09.11.2008).jpg



2911 - Statia Bulevardul Dunarea (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.02 kb
 Vizualizat:  de 24007 ori

2911 - Statia Bulevardul Dunarea (09.11.2008).jpg



2912 - Statia Bulevardul Dunarea panou indicator (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.83 kb
 Vizualizat:  de 24007 ori

2912 - Statia Bulevardul Dunarea panou indicator (09.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 00:26:09    Titlul subiectului: 100835

Statia Bulevardul Dunarea este penultima pentru traseul 10; capatul de linie al acestuia este in zona cartierului Micro 20, in statia Cinema Dacia. Aceasta statie nu este prevazuta cu refugiu pentru pasageri. Daca in cazul statiilor prezentate anterior (ma refer la cele de pe Bulevardul Dunarea) nu existau puncte proprii de distribuire a biletelor sau abonamentelor (calatorii pot cumpara insa bilete de la chioscurile si consignatiile amenajate in preajma acestor statii), in cazul capatului de linie exista un astfel de punct unde sunt semnate si foile de tura ale soferilor si vatmanilor.


2914 - Statia Cinema Dacia (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.19 kb
 Vizualizat:  de 24006 ori

2914 - Statia Cinema Dacia (09.11.2008).jpg



2915 - Statia Cinema Dacia panou indicator (09.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.01 kb
 Vizualizat:  de 24006 ori

2915 - Statia Cinema Dacia panou indicator (09.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 01:16:14    Titlul subiectului: 103318

Prima statie a lui 10 de la plecarea de la capatul de linie de langa fostul cinema Dacia este in dreptul supermarket-ului Billa si ii poarta numele. Statia nu este prevazuta cu refugiu (adpost) pentru calatori. Totusi, in preajma acesteia sunt amenajate banci iar la cativa zeci de metri in ambele sensuri exista cabine telefonice. Fluxul de calatori variaza functie de orar si de zile: la orele de varf si in zilele de mijloc si sfarsit de saptamana, precum si-n ocazii speciale (ajunul Sarbatorilor, promotii sau reduceri la supermarket) este flux mediu, respectiv mare de calatori, in orele cuprinse intre programul normal de lucru cat si la sfarsit de saptamana, fluxul de calatori este scazut.


3324 - Billa (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.09 kb
 Vizualizat:  de 23824 ori

3324 - Billa (28.12.2008).jpg



3323 - Billa panou de statie (28.12.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.31 kb
 Vizualizat:  de 23824 ori

3323 - Billa panou de statie (28.12.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 1 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community