|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 14 Aug 2013 23:06:00 Titlul subiectului: |
166454 |
|
La... "Privilege" (eu prefer sa folosesc doua denumiri mai... locale: "Parcul Closca" respectiv "Kaufland 3") statiile au fost amenajate corespunzator. E doar o chestiune de timp pana cand mijloacele de transport le vor servi. _________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 29 Oct 2013 21:44:38 Titlul subiectului: |
168459 |
|
Sunt in derulare 2 proceduri de achizitie, una pentru "Achizitionarea si montarea a 100 adaposturi pentru statiile transportului public local, prevazute cu panouri tip city lights pentru publicitate" si una pentru "72 de statii pentru transportul local din municipiul Galati care vor fi montate în 60 zile de la semnarea contractului cu montarea a cel putin 50% din numarul total, în 30 zile".
Poate cineva din Galati cunoaste mai multe amanunte? _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 03 Noi 2017 13:07:50 Titlul subiectului: |
192279 |
|
http://adevarul.ro/locale/galati/almanahurile-retro-atarnate-stalpi-orarul-autobuzelor-probabil-verso-lasat-loc-anunturi-publicitate-1_59fc37295ab6550cb8c43483/index.html
"Almanahurile retro atârnate de stâlpi cu orarul autobuzelor. „Probabil că pe verso au lăsat loc de anunțuri de publicitate“
3 noiembrie 2017
de Costel Crangan
Metoda învechită gândită pentru mediatizarea orarului autobuzelor din Galați a stârnit ironii, dar și critici vehemente, inclusiv din partea unor reprezentanți ai administrației orașului. Compania de transport public este în mijlocul unui scandal legat de „salariile nebune” plătite, după cum a caracterizat situația primarul orașului.
În epoca tehnologiei avansate, societatea publică de transport urban din Galați, Transurb SA, n-a găsit altă soluție decât să afișeze orarul traseelor ca acum o sută de ani: pe un fel de „cărți”, cu foi din carton plastificat, atârnate de stâlpii din preajma stațiilor. Măsura a stârnit numeroase ironii, mulți dintre gălățeni făcând aluzie la „almanahele” lui Vanghelie, având în vedere aspectul „retro” al panourilor, dar și maniera destul de bizară aleasă pentru a aduce informațiile la public. În ultimele zile, spațiul virtual a fost invadat de fotografii ale ciudatelor panouri, iar comentariile, unele ironice, altele foarte acide, au fost pe măsură. Iată câteva: „A cui o fi fost gheșeftul? Câți bani s-au mai furat și cu astea?”; „Văd că au scris doar pe o parte a panourilor. Probabil că pe verso au lăsat loc de anunțuri de publicitate sau pentru campania electorală”; „Ca acum o sută de ani… Mă mir că nu au scris cu pixul”; „Așa se întâmplă când te joci cu banii cetățenilor. Risipești pe toate prostiile”; „Pe bune? Spuneți-mi că-i o glumă!”. Partea interesantă este că tipărirea informațiilor (sosirea și plecare din stație a fiecărei curse publice care trece pe acolo) s-a făcut cu o cerneală specială, care crează impresia că ar fi vorba de o hologramă. În rest, sistemul de prindere de „foilor” nu pare unul foarte solid (niște sârme, în esență, care prind foile destul de nesigur), fiind de urmărit cum se va comporta sistemul „modern” de afișaj în fața furtunilor de toamnă și a viscolelor de iarnă. De asemenea, este de văzut cum vor rezista la umiditate. Una peste alta, investiția (încă nu am aflat suma cheltuită, neoficial se vorbește despre aproximativ 10.000 de euro) a stârnit reacții negative și din partea reprezentanților administrației publice. „Refuz să cred că actuala conducere a Transurb a implementat o astfel de metodă de informare a călătorilor. În timp ce alte orașe au apelat la sisteme de informare cu tehnologie performantă bazată pe ecrane cu LED, control GPS și aplicații specifice pentru smartphone, la noi încă se improvizează în stilul cel mai rudimentar posibil. Nu e de râs! E de urlat în pumni că minți crețe pot propune așa ceva și încă mai stau cu anii la butoane, dar mai rău de atât e că nimeni din conducerea Transurb nu s-a autosesizat când vezi chestiile ăstea uimitoare!”, a comentat consilierul local Paul Găvănescu (PNL). Precizăm că Transurb SA este condusă de 13 ani (mai exact din 2004) de Genica Totolici, care a ajuns pe funcție cu susținerea Partidului Conservator (ALDE), mai exact a fostului primar EugenDurbacă (actualmente deputat). În prezent, după excluderea din partid a lui Durbacă, Genica Totolici a intrat în dizgrația conducerii formațiunii politice, vehiculându-se că directoarea ar putea intra în PSD pentru a-și păstra scaunul. Primarul e supărat pe „salariile nebune” Ionuț Pucheanu (PSD), primarul Galațiului, s-a ferit să vorbească despre „almanahele” din stații (apărute cumva în contradicție cu „programul de guvernare” al acestuia, care prevedea panouri electronice), însă și-a arătat nemulțumirea față de majorările salariale de la Transurb. „Sunt niște creșteri salariale nebune pe anumite sectoare. Arată folosirea unor resurse nu tocmai în cel mai bun mod. E frustrant din punctul de vedere al unui administrator care are bugetul local ca saltea de protecție. Nu contează câte cheltuieli faci, important e că la sfârșitul anului ne vom duce, ne vom plânge, spunem că nu vom mai putea scoate autobuzele sau nu vom mai putea da căldură sau nu vom mai face curățenie și primăria nu are ce să facă”, a declarat Ionuț Pucheanu. Declarația a fost făcută în urmă cu doar o săptămână, imediat după ce edilul a primit raportul de audit pe care Pricewaterhouse Coopers l-a realizat la solicitarea Primăriei Galați pentru perioada 2016-2017, după ce aceeași prestigioasă companie a realizat și un audit pentru perioada 2015-2016. Iar cele mai importante concluzii legate de Transurb sunt simple: creșterea costurilor transportului local de persoane și scăderea calității serviciului public. Primarul Ionuț Pucheanu a precizat că nu poate face publice datele, deoarece în contractul cu compania de consultanță sunt clauze de confidențialitate care îi interzic acest lucru. Totuși, câteva informații tot a dat. „Acest audit arată sumele care ar trebui plătite pe un kilometru. Sumele plătite de Consiliul Local, așa cum sunt ele stabilite, prin tarife, până nu demult erau de 4 lei, dar nu le ajung banii. Ar trebui să fie puțin mai mari. Această majorare vine, din punctul meu de vedere și nu numai al meu, dintr-o formă de cheltuire a banului public nu tocmai OK, în special din punct de vedere al salarizării”, a spus Pucheanu."
Cum o dai nu le convine unora... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|