Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie din Innsbruck la Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 23:21:26    Titlul subiectului: 100397

Da, la Arad s-au pastrat toate numerele cu care au venit tramvaiele, chiar daca exista sau au existat si suprapuneri: 167, 35, 131, 130, etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 01:17:00    Titlul subiectului: 100408

quiksilver a scris:
Da, la Arad s-au pastrat toate numerele cu care au venit tramvaiele, chiar daca exista sau au existat si suprapuneri: 167, 35, 131, 130, etc


Poate si asta e unul din farmecul lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 21:26:15    Titlul subiectului: 100516

Very Happy Veste bună: tramvaiele GT6 sosite în prima tranșă (31, 35 și 74) au fost azi (toate), chiar simultan afară, pe trasee diferite: 31 și 35 pe linia 18, iar 74 pe tura de linia 10 (schimbul II).


IMG_0065.jpg
 Descriere:
GT6 #35 intrĂąnd Ăźn staĂŸie la Podgoria
 Mărime fișier:  59.47 kb
 Vizualizat:  de 10136 ori

IMG_0065.jpg



IMG_0066.jpg
 Descriere:
GT6 #35 Ăźn staĂŸie la Podgoria (spre MicĂŁlaca)
 Mărime fișier:  64.13 kb
 Vizualizat:  de 10135 ori

IMG_0066.jpg



IMG_0067.jpg
 Descriere:
GT6 #35 pe L18, Ăźn staĂŸie la Podgoria
 Mărime fișier:  47.81 kb
 Vizualizat:  de 10135 ori

IMG_0067.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 22:26:36    Titlul subiectului: 100524

Zgârcănstein a scris:
Very Happy Veste bună: tramvaiele GT6 sosite în prima tranșă (31, 35 și 74) au fost azi (toate), chiar simultan afară, pe trasee diferite: 31 și 35 pe linia 18, iar 74 pe tura de linia 10 (schimbul II).


GT6-le cu #35 a fost ieri dupa-masa in probe. Eu l-am vazut in Micalaca zona III spre Calu' Balan, ca apoi sa il vad in zona Piata Romana, poate se indrepta inspre Alfa, dar aici nu sunt sigur.

Cert e ca este cazul sa uram BUN VENIT acestor tramvaie pe rutele aradene, si sa le dorim la cat mai multi km fara incidente!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 11:46:24    Titlul subiectului: 100540

Nu le mai laudati atita, azi 31 s-a stricat si a trebuit impins pina in depou:


31.JPG
 Descriere:
31 stricat dupa ce-a fost pe linia 8
 Mărime fișier:  407.21 kb
 Vizualizat:  de 10102 ori

31.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Iul/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 12:20:35    Titlul subiectului: 100546

Oare in conditii bune de exploatare ar fi cedat tot atat de repede?!? In urma discutiilor pe care le-am avut cu oficiali IVB pot confirma ca sunt tramvaie care si-au facut bine datoria acolo de unde au venit, le-am si vazut si "testat" la Innsbruck, deci cauza trebuie cautata in alta parte...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 18:49:41    Titlul subiectului: 100563

intrebare:
Pe langa ca stiu ca pantograful se pliaza ... la 31 este atat de pliat incat nu se vede (in poza)? Surprised mie mi se pare a fi dat jos ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 20:11:07    Titlul subiectului: Primul eveniment 100574

Din pacate asa este, se pare ca 31 a ramas fara pantograf, nici macar izolatorii acestuia de pe acoperis nu se mai vad, (izolatorii pantografului de pe acoperis, se pot vedea foarte bine in pozele de la incarcarea respectiv descarcarea acestora). Alaturat, o poza comparativa, din 5 Octombrie, cu 31 si 35, fata in fata, din depoul Micalaca. Eu sper sa fi scapat doar cu atat, fara sa fi suferit alte probleme tehnice “interioare”, in urma acestui eveniment si sa fi fost, pur si simplu, doar ghinion, care se poate intampla mai oricarui vagon (chiar si la nici 3 zile de la prima iesire cu calatori).


P1060189-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  398.78 kb
 Vizualizat:  de 10041 ori

P1060189-1.jpg




Ultima modificare efectuată de către adyf117 la Mar 04 Noi 2008 20:53:56, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 20:36:38    Titlul subiectului: 100575

I-a cazut pantograful aproape de intrarea in statia de la Teatru, venind dinspre Primarie. Muncitorii de la CTP l-au luat si l-au incarcat intr-un camion. Se mai intampla ca pantografele sa agate reteaua de contact si sa cada...de obicei la Tatre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 23:45:19    Titlul subiectului: 100595

Stiti ce curiozitate am, cat au sa reziste vagoanele cu paint-ul original, adica, in cat timp ajung si ele supra-lipite de afise publicitare de vreo 30 de ori lipite fara nici un sens, cum au ajuns si vagoanele mai vechi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 12:55:10    Titlul subiectului: 100686

In cazul vagoanelor #276 sau #274 au tinut destul de mult timp, vagonul #276 inca pastrandu-si reclama care l-a facut celebru. Razz Sper sa o le pastreze exact asa cum sunt cel putin pentru un timp mai indelungat. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manni



Data înscrierii: 16/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Mar/2019
Mesaje: 17
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 02:14:32    Titlul subiectului: 101745

Hi all,

some news from Innsbruck: the next four IVB cars are expected to be shipped to Arad by the end of December. It will be 8-axle former Bielefeld car 51 and Lohner 6-axle cars 71, 76 and 77.

51 at Westbahnhof station on 29 March 2008:


71 on 20 January 2007, in it's last year's golden Swarovski livery, near Mühlsee station at line 6, a route on which these cars normally never go, this was the only time they did, reason was the 40 years celebration of Lohner type cars:


76 at Amras loop on 19 September 2004:


77 at Marktplatz station on 22 June 2008:


Thanks for all the photos posted here!
Wishing you all a good time,
Manni
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2008 10:40:22    Titlul subiectului: 101749

Thank you Manni for the news and the wonderful pics. Can't wait to see those trams in Arad!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 29 Noi 2008 16:11:39    Titlul subiectului: 101867

Ieri am calatorit si eu pentru prima data cu aceste tramvaie aduse recent la noi din Austria, si anume cu vagonul #35 pe linia 8. Smile Imi plac mult! Very Happy


Ce se mai aude referitor la defectiunea lui #31? Si nu stie nimeni cand vor iesi in circulatie si celalalte.(?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 14:27:40    Titlul subiectului: 102216

Ce mai combinatie...

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Iul/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 17:18:15    Titlul subiectului: 102221

Ma intreb de ce ambele tramvaie aveau pantograful ridicat. Ma intreb care din ele este cel defect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 21:41:25    Titlul subiectului: 102238

(Desi nu poate sa fie neaparat un argument foarte puternic), parerea mea este ca #35 este vagonul defect deoarece are luminile aprinse.(?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2008 21:59:46    Titlul subiectului: 102240

Tind sa cred si eu cam acelasi lucru. Argumentul este insa acelasi: luminile aprinse...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2008 20:39:22    Titlul subiectului: 102942

Ma tot gandesc cand le vor pune in circulatie si pe celalalte vagoane din Innsbruck ? Sau cel mai probabil, dupa ce vor finaliza lucrariile...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2008 21:05:15    Titlul subiectului: 102947

Asta e cel mai plauzibil raspuns: dupa finalizarea lucrarilor.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 24 Dec 2008 22:25:46    Titlul subiectului: 102987

^Intocmai. Orisicum, astazi l-am vazut la podgoria pe #74 cred (cel cu reclama SilberQuelle). L-am mai vazut in circulatie si inainte, daca imi amintesc eu bine. (?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 24 Dec 2008 22:57:50    Titlul subiectului: 102995

da, asa e. circula prin oras de ceva vreme buna.

later edit: nu stiu daca a mai patit cineva asta, dar la unele tramvaie din lotul nou venit de la Insbruck vatmanii nu isi mai verifica oglinda atunci cand deschid primele usi (cel de langa ei, care nu are buton) in statii, astfel incat am fost nevoit de 2 ori sa ii rog sa faca acest lucru.
Mai e posibil ca sa nu vada din cauza acelei perdele inestetice caruia eu sincer nu ii vad rostul. Oare de "carpe" de separare vor avea parte si tramvaiele noi care vor veni?

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 25 Dec 2008 00:21:32    Titlul subiectului: 103005

arthurarad a scris:
Mai e posibil ca sa nu vada din cauza acelei perdele inestetice caruia eu sincer nu ii vad rostul. Oare de "carpe" de separare vor avea parte si tramvaiele noi care vor veni?

De perdelele inestetice au nevoie din două motive: nu au un perete despărțitor între cabină și salon, iar cum deschid prima ușă intră frigul. Așa încearcă cumva să mențină oarecum puțina căldură pe care o au (că de multe ori se întâmplă să se mai defecteze aeroterma, exemplu de acest fel e GT6 #74). Și dacă vă uitați la poze, au un simplu "perete" mic de plastic strict cât să acopere spatele vatmanului. Sincer să fiu, nici mie nu mi-ar plăcea să nu am o cabină, mai ales atunci când e aglomerat și stau călătorii ca sardelele. Vă dați seama că s-ar așeza unii și în brațe la vatman Laughing.

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 25 Dec 2008 00:35:25    Titlul subiectului: 103007

arthurarad a scris:
vatmanii nu isi mai verifica oglinda atunci cand deschid primele usi (cel de langa ei, care nu are buton) in statii


În Innsbruck ușa 1 nu se folosește decât pentru urcare... și doar pentru cei fără bilet, care îl pot cumpăra de la vatman la 2,2 euro (față de 1,70 cât e la magazin, automat, gară etc.). Mie mi s-a întâmplat în Innsbruck să vreau să cobor prin față și până la urmă am mers la altă ușă...

Revenind pe plaiurile mioritice, având în vedere că vatmanii nu au cabină și e cam frig afară... nu cred că ar fi prea recomandată pentru ei deschiderea ușii 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 26 Dec 2008 22:07:11    Titlul subiectului: 103093

Atunci nu inteleg de ce nu se poate separa cabina, apoi sa se asigure incalzirea.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 3 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community