Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie din Innsbruck la Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 20:05:19    Titlul subiectului: 10348 107377

Acum ca m8s-urile au fost mutate in depoul uta si deservesc linia 15s, au fost puse mai multe tramvaie din innsbruck in circulatie, probabil dupa ce au fost verificate si inmatriculate. din cate am observat vreo 2 circula si pe linia 10.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 23
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 21:19:41    Titlul subiectului: 107390

Eu nu am vazut ziua prin oras asa multe noi pt ca nu prea circul pana dupa trei, deci nu prind numai schimbul 2 mai exact si atunci nu vad decat unul alb, mi se pare ca are numarul de vagon 074.Acesta circula in fiecare seara numai el schimbul 2.
Cand au cumparat aceste tramvaie nu cred ca s-au gandit asa,daca da nu au facut bine pentru ca nu e bine sa "tragi" pe anumite vagoane pana se duc, pentru ca apoi vor incepe casarea in masa si iarasi nu vor avea tramvaie, dar daca le-ar pune in circulatie mai uniform ar fii mai bine, parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2009 16:22:43    Titlul subiectului: 107438

Cred ca vor iesi si celalalte in circulatie de indata ce vor finaliza lucrariile.

Oarecum sunt de acord deaorece cand uneori treceam podul de la Micalaca si vedeam depoul incarcat cu cupluri GT4,M8S...etc. iar singurul tramvai care venisera era un GT4 solo incarcat la maxim....GRR! Referitor la vagoanele recent aduse, ele nu au fost chiar o ultima rezerva a companiei si in special datorita acestor lucrari... Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 02/Mar/2018
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2009 00:59:12    Titlul subiectului: Tram 107539

MS-8 au in cartea tehnica 8 ore maxime pe zi de circulatie si la noi se trege si pe 2 schimburi, referitor la tramvaiele aduse din innsbruck tot nu o sa iasa in circulatie nici cand sunt gata lucrarile daca nu primesc numerele de inmatriculare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2009 00:15:09    Titlul subiectului: 107619

Azi venind la ora 23 si asteptand la Banc Post 25 de minute pana a venit un 15 barat(deci la 23:25) am observat ca pe traseu nu era la ora aceea nici un M8S! Se retrag mai repede si merg iar in Micalaca sau ce s-a intamplat ca am stat mai mult decat daca circulau autobuse care erau si gratis Evil or Very Mad
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manni



Data înscrierii: 16/Dec/2007
Ultima vizita: 21/Mai/2012
Mesaje: 16
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 02:31:01    Titlul subiectului: 108688

Unfortunately, this time I have some bad news... actually it was planned to transfer another four cars, 38, 40, 52 and 72, from Innsbruck to Arad by the beginning of April. However, this has recently been cancelled by CTP. As an IVB official told me, the reason for cancelling was the lack of money. CTP couldn't afford the transfer anymore. Sad

Currently, IVB are looking for another prospective client, if they can't find one within the next few weeks, the cars must be scrapped due to shortage of depot track space. That would really be a pity. Sad

Could it be that this is another bad effect of the current economy crisis?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 20:15:54    Titlul subiectului: 108735

^ I can tell you why this has happened. CTP is facing a economic crisis without precedent that has nothing or very little to do with the global economic crisis.
A very large part of the tram network is closed for repairs and upgrading. It has been decided by local authorities to introduce free bus service on those lines. Since busses consume a lot of diesel and no money is coming in from them, it is natural to have money problems. And this problem has been a big one for quite some time now. Another major probem that local authorities brought to CTP is that they allow all senior citizens of the city to travel for free. So at least 25% of the passengers travel without having to pay.
Is it then not natural that CTP has huge money problems?


Here are some pictures from yesterday with some of the Innsbruck trams, captured at Micalaca depot. Enjoy Very Happy



DSCF7667.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.7 kb
 Vizualizat:  de 14867 ori

DSCF7667.JPG



DSCF7668.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.72 kb
 Vizualizat:  de 14867 ori

DSCF7668.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 17 Apr 2009 17:51:44    Titlul subiectului: 109719

Tram from Innsbruck #51 (GT8 with a Coke commercial) was involved in a accident last night. To be more specific, a car did not give way and ended up in front of the tram. From the pictures it is possible to see that there were not a lot of problems with the tram.
More information and some pictures on "Stiri, articole de presa" section of this forum.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Walter4041



Data înscrierii: 15/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2011
Mesaje: 24
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 15:18:39    Titlul subiectului: 111205

Hello everybody, Very Happy

I want to make a little visit to Arad in the next days. Please, can you tell me what is the actual situation of the austrian cars? How much of them are usually on duty?
I know that # 31, #35, #51 and #74 have been in use in Arad a few weeks ago. Perhaps now there are more of them in use?
Are there some rules, on which lines the austrian cars usually are used?

Are the unused cars all restored in the depot Micalaca? Is it possible to get into the depot or is that difficulty?

Thank you for every information. Very Happy

Regards
Walter
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 15:44:27    Titlul subiectului: 111208

From my info, they are mainly on 7 and 17 lines, but I know that #51 runs on line 11. From what I know it is possible to enter the Micalaca depot, but you probably have to talk to someone there.

I would recommend you to run lines 7 or 17 in order to visit the parts that have been rebuilt (between Fat Frumos and Podgoria).

Also, the bad news is that some of the austrian trams have some "coats" of grafitti. Hope you find your visit nice here in Arad and please post images and opinions on forum about your visit here (please tell us about positive and negative experiences too!).

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Walter4041



Data înscrierii: 15/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2011
Mesaje: 24
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 15:59:04    Titlul subiectului: 111210

arthurarad a scris:
From my info, they are mainly on 7 and 17 lines, but I know that #51 runs on line 11. From what I know it is possible to enter the Micalaca depot, but you probably have to talk to someone there.
Ok, thats nice. Very Happy Of course we don't enter the depot without permission of one of the people there.

Citat:
Also, the bad news is that some of the austrian trams have some "coats" of grafitti.
Yes, I knew that #74 caught some graffities. Confused
Is it not the only one? Shocked

Citat:
Hope you find your visit nice here in Arad and please post images and opinions on forum about your visit here (please tell us about positive and negative experiences too!).
Yes, thats no problem. We also visit some other cities in romania, f.e. we also want make a visit at the "ULFs" in Oradea. If the tramclub-community wants it, I can also post some pics from the other towns.
And I think that wouldn't be the last visit of "our" cars in Arad. I know these cars since I was a little child - I dont want to lose them out of my eyes. Mr. Green
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 16:05:44    Titlul subiectului: 111212

Walter4041 a scris:
I dont want to lose them out of my eyes. Mr. Green


We don't want that eather. To tell you the truth, we like the austrian trams because they are a step ahead from our park. Yes, it's sad that trams that IVB wants to discard are one of the best trams in Arad, but that is the way things are going. It's better to invest in infrastructure and then cars than the other way around (like Oradea).

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 21:27:19    Titlul subiectului: 111288

Walter4041 a scris:
I know that # 31, #35, #51 and #74 have been in use in Arad a few weeks ago. Perhaps now there are more of them in use?
Are there some rules, on which lines the austrian cars usually are used?

74 was grafitti painted and now retired likely to be cleaned. 31 I saw today on line 7 and 51 on line 11.
Here is a picture of the Micalaca depot on Saturday made an railwayfan meeting:



Micalaca.JPG
 Descriere:
depoul Micalaca
 Mărime fișier:  493.64 kb
 Vizualizat:  de 14383 ori

Micalaca.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2018
Mesaje: 555
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 21 Iun 2009 19:57:38    Titlul subiectului: 112691

Am inteles din ce scrie pe forum ca la Innsbruck ar mai fi 4 vagoane de vanzare.CTP le va lua si pe acelea?Sau inca sunt probleme cu banii?
_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2009 12:31:40    Titlul subiectului: 112713

Din cate stiu eu, CTP le va achizitiona si pe acelea. Nu stiu care e motivul pentru blocajul temporar (poate fi vorba de bani sau doar de faptul ca unele tronsoane sunt inchise pentru renovare, si deci nu tot stocul e folosit), dar stiu sigur ca din declaratiile catre presa, Primaria promitea achizitia acestor tramvaie despre care discutam. Ramane sa vedem doar cand va avea loc acest lucru...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Walter4041



Data înscrierii: 15/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2011
Mesaje: 24
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 21:08:16    Titlul subiectului: 121542

Does somebody know, whats about the other cars ex Innsbruck?
Will they go into operation now, when the line between Podgoria and Pta. Romana is finished now?

I'm very interested on any information when one of the austrian cars would come into traffic. Very Happy


Ultima modificare efectuată de către Walter4041 la Mar 22 Dec 2009 13:22:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 21:57:56    Titlul subiectului: 121546

The other cars ex Innsbruck are still in the depot because they don't have casualty insurance and nor registration plate number. I don't know when will be the day when they come out.
_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 25/Oct/2018
Mesaje: 973
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 14 Ian 2010 19:15:17    Titlul subiectului: 122275

Pentru ca aici s-a scris ultima data despre aceste tramvaie, anunt ca azi am avut ocazia de a merge cu nr. 71, tip Lohner, cel de culoare verde. Azi e prima zi in care l-am vazut la strada, iar impresia este destul de proasta. In vagon era mai frig decat afara, iar pe ici pe colo se mai vad niste puncte de rugina. In rest, un boghiu face putin zgomot, dar pana sa il ajunga pe GT8-ul 51 mai are. Trecand peste toate, le asteptam si pe celelalte in circulatie. Decat sa mai prinda radacini prin depou...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 14 Ian 2010 23:21:43    Titlul subiectului: 122285

Pe data de 13 ianuarie 2010 l-am surprins pe GT6 #36 retrăgându-se la depoul Micălaca. Pe GT6 #71 nu l-am văzut încă.
Am adăugat și o scurtă filmare.

GT6 #36 se retrage în depoul Micălaca

On the 13th of January I have surprised GT6 #36 heading to Micălaca depot. I haven't seen GT6 #71 yet.
I have added a short movie, too.



IMG_0108.jpg
 Descriere:
GT6 #36
 Mărime fișier:  75.17 kb
 Vizualizat:  de 13348 ori

IMG_0108.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!


Ultima modificare efectuată Zgârcănstein la Vin 15 Ian 2010 18:51:25, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 25/Oct/2018
Mesaje: 973
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 14 Ian 2010 23:55:48    Titlul subiectului: 122287

Probabil ca 36 a iesit azi doar in probe. 71-le avea in locasul din spate pentru numar o placuta cu "proba", uitata probabil pe-acolo. Este nevoie de aceste vagoane pentru ca mai multe GT4 fac cate doua schimburi, mai multe zile la rand. La Arad nu este un lux sa ai vagoane aproape destule pentru cele doua schimburi zilnice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Walter4041



Data înscrierii: 15/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2011
Mesaje: 24
Locație: Innsbruck (Austria)

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 08:30:22    Titlul subiectului: 122303

It's good to see, that some of the austrian car are going into service now. Very Happy

For example #71 was very popular at the tramway drivers here in Innsbruck. Cool

In Innsbruck #33 had some problems with the bogie in the middle, exactly with the circle which is part on the floor above that bogie (in german its called "Drehkranz").
Have the problems been solved?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 14:22:34    Titlul subiectului: 122323

Încă un tramvai din Austria ieșit pe liniile Aradului, astăzi, 15.01.2010. Este vorba de GT6 #33 care circula pe linia 7.

Another Austrian tram has come out on Arad's railways, today, the 15th of January. It is GT6 #33 which was in service on line 7.



GT6 #33.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7
 Mărime fișier:  76.92 kb
 Vizualizat:  de 13279 ori

GT6 #33.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 21:39:50    Titlul subiectului: 122350

Nu știu nimic legat de problemele sale tehnice că nu am călătorit cu el niciodată. Poza este făcută din autobuz.

I don't know nothing about his technical problems because I have never travelled by it. The picture was taken from the bus.

Iar acum... GT6 #71 pe linia 1. Pozele sunt făcute tot astăzi, de către prietenul meu adyf117, căruia doresc să-i mulțumesc și pe această cale pentru ele. Very Happy

And now... GT6 #71 on line 1. The pictures were taken today, by my friend adyf117, whom I would like to thank this way too for them. Very Happy



P1110137.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 1
 Mărime fișier:  67.89 kb
 Vizualizat:  de 13210 ori

P1110137.jpg



P1110138.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 1
 Mărime fișier:  68.64 kb
 Vizualizat:  de 13210 ori

P1110138.jpg



P1110139.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 1
 Mărime fișier:  79.28 kb
 Vizualizat:  de 13210 ori

P1110139.jpg



P1110140.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 1
 Mărime fișier:  74.21 kb
 Vizualizat:  de 13210 ori

P1110140.jpg



P1110144.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 1
 Mărime fișier:  63.72 kb
 Vizualizat:  de 13210 ori

P1110144.jpg



P1110147.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 1
 Mărime fișier:  82.07 kb
 Vizualizat:  de 13210 ori

P1110147.jpg



P1110148.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 1
 Mărime fișier:  63.41 kb
 Vizualizat:  de 13210 ori

P1110148.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 17 Ian 2010 15:22:22    Titlul subiectului: 122422

Alte poze făcute ieri, 16 ianuarie, de către prietenul meu adyf117. Smile

Other pictures taken yesterday, the 16th of January, by my friend adyf117. Smile



P1110149.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 18, la PolivalentĂŁ
 Mărime fișier:  84.94 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110149.jpg



P1110150.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 18, la PolivalentĂŁ
 Mărime fișier:  60.21 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110150.jpg



P1110151.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 18, la PolivalentĂŁ
 Mărime fișier:  110.92 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110151.jpg



P1110152.jpg
 Descriere:
GT6 #71 pe linia 18, la PolivalentĂŁ
 Mărime fișier:  89.42 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110152.jpg



P1110153.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7
 Mărime fișier:  76.26 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110153.jpg



P1110154.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7
 Mărime fișier:  82.97 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110154.jpg



P1110155.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7, la PolivalentĂŁ
 Mărime fișier:  81.37 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110155.jpg



P1110156.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7, la PolivalentĂŁ
 Mărime fișier:  75.14 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110156.jpg



P1110157.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7, la PolivalentĂŁ
 Mărime fișier:  61.48 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110157.jpg



P1110160.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7, la PolivalentĂŁ
 Mărime fișier:  67 kb
 Vizualizat:  de 13166 ori

P1110160.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!


Ultima modificare efectuată de către Zgârcănstein la Dum 17 Ian 2010 19:11:46, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 17 Ian 2010 15:26:47    Titlul subiectului: 122423

- în continuare -


P1110161.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7 Âși GT4 #486 pe linia 18, la PolivalentĂŁ
 Mărime fișier:  73.55 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110161.jpg



P1110162.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7, la PĂŁÂșunii
 Mărime fișier:  77.33 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110162.jpg



P1110163.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7, la PĂŁÂșunii
 Mărime fișier:  68.47 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110163.jpg



P1110164.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7, la PĂŁÂșunii
 Mărime fișier:  67.56 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110164.jpg



P1110165.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7, la PĂŁÂșunii
 Mărime fișier:  78.61 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110165.jpg



P1110166.jpg
 Descriere:
GT6 #33 pe linia 7, la PĂŁÂșunii
 Mărime fișier:  74.51 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110166.jpg



P1110171.jpg
 Descriere:
GT6 #33 spre depoul MicĂŁlaca, la PĂŁÂșunii
 Mărime fișier:  75.5 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110171.jpg



P1110172.jpg
 Descriere:
GT6 #33 spre depoul MicĂŁlaca, la PĂŁÂșunii
 Mărime fișier:  73.57 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110172.jpg



P1110173.jpg
 Descriere:
GT6 #33 spre depoul MicĂŁlaca, la PĂŁÂșunii
 Mărime fișier:  78.46 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110173.jpg



P1110175.jpg
 Descriere:
GT6 #33 spre depoul MicĂŁlaca, la PĂŁÂșunii
 Mărime fișier:  88.33 kb
 Vizualizat:  de 13164 ori

P1110175.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community