Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Metrou in alte orase din Romania?
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metrouri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
klaxx



Data înscrierii: 21/Iul/2008
Ultima vizita: 26/Iul/2008
Mesaje: 1
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2008 20:07:44    Titlul subiectului: Metrou in alte orase din Romania? 96066

Exista vreun proiect pentru realizarea unei linii de metrou intr-un oras de provincie din tara?
Stiu ca la un moment dat au fost unele discutii la un oras, nu mai stiu care, dar si-au dat seama ca nu avea rost sa faca metrou intr-o o localitate relativ mica. Laughing

_________________
Sa facem ce ne place
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2008 22:58:53    Titlul subiectului: 96074

Nici un alt oras nu e la fel de aglomerat ca Bucurestiul.
Daca s-ar pune problema transportului in comun, ar trebui sa se gandeasca la modernizarea/suplimentarea parcului de autobuze, troleibuze si tramvaie, care sunt mult mai putin costisitoare decat un metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2008 18:55:58    Titlul subiectului: 99564

In general nu prea se justifica constructia metroului in orase sub 700 mii de locuitori . Si cum in Romania doar Bucuresti are o asemenea populatie este clar ca nu vom vedea prea curand metrou in alte orase .
Parca in Cluj se vorbea la un anumit moment de metrou , dar probabil ca intre timp si-au dat seama ca proiectul nu este viabil ( sau poate atunci cand se discuta era an electoral , cine stie ...)
La noi in Romania se lanseaza multe proiecte , in purul stil balcanic ce ne caracterizeaza , dar de facut nu prea se face mai nimic ( in 20 de ani in Bucuresti nu s-a reusit finalizarea tronsoanelor de metrou incepute inainte de 89, nu mai vorbim de inceperea unor noi lucrari...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2008 19:51:32    Titlul subiectului: 99567

Pentru ca investitia unui metrou sa fie rentabila este nevoie ca in orasul respectiv sa fie fluxuri destul de importante de calatori, astfel sunt bani aruncati pe fereastra. Inainte de a ne gandi la metrou in celelalte orase mai mari ale tarii, in primul rand acestea trebuie sa aiba un transport de suprafata civilizat. In general pentru orasele cu cateva sute de mii de locuitori este suficienta investitia intr-o linie detramvai cu cale separata de rulare, investitia fiind mai mica decat in cazul unui metrou clasic.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 14 Oct 2008 19:52:23, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citaro_2



Data înscrierii: 02/Sep/2008
Ultima vizita: 07/Mai/2013
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2008 19:51:49    Titlul subiectului: 99568

Eu am auzit un zvon ca in Brasov ar dori sa faca metrou dar sincer nu ii gasesc logica.Nu este foarte aglomerat plus ca au facut bulevardele cu sens unic.
_________________
Un transport iesit din comun!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 23:50:05    Titlul subiectului: Metrou in provincie! 100879

Conform spuselor lui Ceasusescu: Bucurestiul, Galati+Braila, Timisoara, Clujul, Iasiul urmau a avea metrou. La Galati+Braila se ridicase digul pentru a pune linie de tramvai interurbana(momentan e strada) dar daca Ceausescu a murit... totul a ramas blocat. Pana acum Bucurestiul avea 10 linii de metrou, iar celelalte orase ar fi avut deja metrou sau ar fi fost in constructie. La Galati fiind cel mai greu de realizat deoarece solul nu permite acest lucru, se incerca un monorai sau un metrou de suprafata.... DOAR VISE IN MOMENTUL ACESTA...In prezent daca ar face metrou Galati+Braila ar fi cel mai bun lucru din secolul 21..... si ar atrage investitori, pentru dezvoltarea zonei metropolitane GALATI ce va fi intinsa pe 3 judete. Galati (orasul, zona industriala si comunele aferente), Braila(orasul, Lacu Sarat, Chiscani, comune aferente) si Tulcea(orasul Macin si 3 comune din vecinatatea Galatiului)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 01:43:11    Titlul subiectului: 100884

Eu auzisem ca la Cluj exista intentia de a introduce metrou care sa circule si la suprafata. Ideea era ca ei spuneau ca vor ca orasul sa ajunga la 1 mil de locuitori in cativa ani si de aceea s-au candit ca metroul ar fi destul de avantajos. Vom vedea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 30 Mar 2009 19:51:47    Titlul subiectului: 108788

Asa cum a mai spus cineva mai sus, metrou in alte orase ar insemna o mare investitie, un deranj extraordinar pentru locuitori si turisti si rezultate nu pe masura asteptarilor. Bine ca n-a mai apucat Ceausescu sa faca metrouri, si asa muream de foame ...
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 21 Mar 2010 22:40:12    Titlul subiectului: 124898

Deja cred ca fluxul de calatori cam da semne ca ar cam fi nevoie de metrou si in regiunea Braila-Galati. Iar prima linie de metrou ar putea fi Parc CFR-Micro 19-Dig-Bd Dorobanti-Radu Negru-Carrefour. Cu urmatoarele statii: In Galati: Parc CFR-Centru-Micro 19 si in Braila: Plantelor, Piata Mare, Bariera Calarasi, Radu Negru, Carrefour.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 08 Mai 2010 09:53:26    Titlul subiectului: 126730

Ar fi buna ideea doar Very Happy ca nu se va putea construi metrou pe Dorobanti deoarece este sub linia de tramvai canalul colector este mai vechi si s-ar putea surpa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
22VIN



Data înscrierii: 24/Mai/2010
Ultima vizita: 09/Sep/2014
Mesaje: 12
Locație: Pitesti; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 15:18:01    Titlul subiectului: 131525

Linie de metrou pe astfel de distante e cam aberant. O solutie mai buna ar fi o linie de tren de mare viteza, solutie care ar fi excelenta intre Pitesti si Bucuresti, unde cu maxi-taxi/autocar faci ~1h10min intre autogari si cu trenul ~2h Shocked .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
VladC



Data înscrierii: 27/Mai/2012
Ultima vizita: 23/Iul/2012
Mesaje: 1
Locație: Bacau, Romania

MesajTrimis: Dum 27 Mai 2012 21:04:41    Titlul subiectului: 155973

Am gasit asta pe internet
http://www.deferlari.ro/2011/04/investitie-de-importanta-capitala-in.html
... nu stiu daca este chiar necesar asa ceva intr-un oras cu doar 175.000 de locuitori.

"Investiție de importanță capitală în Bacău!
Ceea ce părea doar un vis, a prins contur într-un moment când nimeni nu se aștepta. Bacăul a primit undă verde pentru cea mai importantă investiție din istorie, marcând cu siguranță un punct de cotitură în evoluția sa urbană viitoare.
Prin Programul Operațional Regional 2007 – 2013, Axa prioritară I – Sprijinirea dezvoltării durabile a orașelor – poli urbani de creștere, vom beneficia peste 10 ani de un sistem modern și ecologic de transport subteran, pentru care U.E. a alocat, într-o primă etapă 478,9 mil. euro, la care se adaugă 5 mil. euro contribuție de la bugetul municipiului.
Linia de metrou (vezi harta) va urmări traseul Ștefan Gușe (cartierul C.F.R.) - gară - str. Mioriței - str. 9 Mai - str. Republicii, o zonă care la suprafață era de mult suprasolicitată de traficul rutier urban și cel de tranzit. Au fost proiectate 13 stații, urmând ca în perspectivă numărul acestora să crească la 18.
Mai multe detalii în curând."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 27 Mai 2012 21:09:49    Titlul subiectului: 155974

Trebuie studiata data postarii articolului respectiv, va pune totul intr-o lumina noua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 19 Noi 2013 09:23:21    Titlul subiectului: 168970

Katalin, eu o sustin atat pe Sheena cat si pe tine. Daca nu se poate pe sub Dorobanti, se poate sigur pe sub Grivitei sau pe sub Mihai Bravu. Sau pe la Gara pe sub liniile CFR, astfel incat sa aibe Braila metrou si la Gara. Metroul sa circule pe sub liniile CFR de la Gara si pana la Billa 2. Apoi sa o coteasca pe sub Grivitei sau pe sub Mihai Bravu ori pe sub Stefan cel Mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mar 10 Dec 2013 13:41:57    Titlul subiectului: 169465

Încă un oraș din România ar putea avea METROU

Locuitorii Capitalei se pot bucura de transportul subteran de câteva zeci de ani, astfel că edilii marilor orașe sau municipii din provincie au început să își facă planuri pentru mutarea unei părți importante din traficul suprateran în subteran.

Cel mai mare oraș din vestul României ar putea avea metrou sau cale ferată subterană care să lege două obiective mari (gara de aeroport). Cel puțin asta își dorește primarul Timișoarei, Nicolae Robu, care a declarat, în urmă cucâteva zile, că că noua linie de metrou, în lungime de opt kilometri, va începe la Gara de Nord, va trece pe la mall, Gara de Est și se va termina la Aeroportul Internațional Timișoara, scrie Capital.

Robu susține că a prezentat această idee la Barcelona, unde a fost încurajat să o ducă mai departe, iar apoi, la Karlsruhe, a văzut că municipalitatea tocmai a început un proiect de mutare a liniilor de tramvai în subteran.

"Asta e soluția – liniile de cale ferată trebuie să fie duse în subteran, și cu această ocazie sigur că se va realiza și o conexiune tip metrou între câteva puncte cheie ale orașului nostru: Gara de Nord, zona mall, Gara de Est, aeroportul, toate pot ajunge să fie legate și se va putea face repede și la prețuri convenabile așa ceva. Sunt acele utilaje cârtiță care străpung munții, merg pe sub mări, pe unde vrei", a spus Robu.

Ulterior, în locul actualei linii de cale ferată ar urma să existe un teren disponibil de 8 kilometri lungime.

Primarul a mai spus că acest proiect se va regăsi în portofoliul municipiului Timișoara pentru perioada 2014-2020. Urmează doar să se găsească o sursă de finanțare.



Sursa: realitatea.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Mar 10 Dec 2013 14:56:03    Titlul subiectului: 169468

Desi sunt sceptic ca se va realiza, idea e buna: sa nu fie metrou propriuzis, ci un tramvai subteran, astfel nu ar mai fi probleme de trafic, masini parcate aiurea etc. si costurile de realizare ar fi mai mici.

Defapt, daca va uitati atent, si linia 1 de metrou din Budapesta este tot un fel de tramvai subteran.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Tudor



Data înscrierii: 21/Aug/2013
Ultima vizita: 02/Feb/2020
Mesaje: 38
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Mar 10 Dec 2013 17:37:37    Titlul subiectului: 169472

Si la Targoviste se vrea metrou usor.

http://adevarul.ro/locale/targoviste/statie-metrou-usor-locul-fost-impuscat-ceausescu-1_51a99abdc7b855ff56481e15/index.html#
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Dec 2013 22:31:25    Titlul subiectului: 169737

Parerea mea e ca metrou (subteran) e ceva de domeniul SF in alte orase afara de Bucuresti. Nu vedeti cu ce spor se lucreaza la metroul din Dr. Taberei? Ba ii mai fac si statie din 2 in 2 metri (exagerez, dar statiile vor fi foarte scurte) ceea ce nu e tocmai util pentru bucuresteni.

Eu as vedea solutii mai ieftine, metrourile suspendate (acolo unde se poate), ceva gen Wuppertaler (nu stiu daca am scris bine orasul) din Germania. Sunt mult mai usor de construit fata de metrourile subterane.

Dar eu sunt doar un om ne-de-specialitate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Tudor



Data înscrierii: 21/Aug/2013
Ultima vizita: 02/Feb/2020
Mesaje: 38
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 17:25:43    Titlul subiectului: 169754

In Targoviste linia exista si trece aproape de centrul orasului. Ar mai trebui doar amenajate statiile, insa cred va fa ramane doar pe foaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mar 18 Feb 2014 14:02:18    Titlul subiectului: 171235

Al doilea oraș din România care va avea metrou


Timișoara, cel mai mare oraș din vestul țării, ar putea să aibă în curând o linie de metrou, relatează Timiș Online.


Primarul Timișoarei, Nicolae Roibu, a declarat că a decis realizarea unei linii de metrou cu o lungime de 8 kilometri, care să lege centrul orașului de aeroport. Proiectul urmează să intre în planul de buget pentru perioada 2014-2020, sursa de finanțare nefiind încă cunoscută.

„Asta e soluția – liniile de cale ferată trebuie să fie duse în subteran, și cu această ocazie sigur că se va realiza și o conexiune tip metrou între câteva puncte cheie ale orașului nostru: Gara de Nord, zona mall, Gara de Est, aeroportul, toate pot ajunge să fie legate și se va putea face repede și la prețuri convenabile așa ceva. Sunt acele utilaje cârtiță care străpung munții, merg pe sub mări, pe unde vrei", a spus Robu.

Linia de metrou va porni de la Gara de Nord, va ajunge la Gara de Est și se va termina la Aeroportul Internațional Timișoara.

Aeroportul din Timișoara a raportat în 2013 un trafic de circa 750.000 de pasageri, cu jumătate de milion mai puțin față de nivelul din urmă cu doi ani. Din traficul total, 340.000 de pasageri au zburat cu Wizz Air și 100.000 cu Carpatair.


Sursa: realitatea.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Feb 2014 14:25:41    Titlul subiectului: 171236

Adica nu ai bani sa modernizezi tramvaiele sau sa cumperi altele noi dar primarul viseaza la metrou ? In ce univers traieste primarul Timisoarei ? Laughing Laughing Laughing
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 19 Feb 2014 14:31:01    Titlul subiectului: 171249

In universul numit "Cum sa ii prostesc mai bine pe prostii care m-au votat ca eu sa sifonez cat mai bine banii". Cam asta cred ca ar fi raspunsul la intrebarea ta. Ai dreptate, nu au bani nici sa vopseasca saraciile alea de pe liniile lor, sau macar sa le transforme in ceva mai de Doamne-ajuta, dar el viseaza la metrou. E un truc prin care sa se scurga gramezi de fonduri pe niste studii de fezabilitate si de alt tip care probabil vor infirma aceasta idee. Parerea mea, pe care mi-o mentin, din observatii empirice, sa zicem, este ca un oras sub 500.000 de insi, nu are nevoie de metrou. Chestia asta s-ar putea infirma, doar daca sa zicem acel orasel este centrul unei ari metropolitane extrem de industrializata sau de un business fabulos. Exemplu in acest sens este Manchester, care ca oras are 400.000 de locuitori, dar ca judet are vreo nu-stiu-cate milioane care vin sa munceasca in orasul capitala. Dar Timisoara? Nu e nici pe departe de acest calibru avand in vedere ca e oras al Romaniei, nu al Regatului Unit... Argumentul meu sta in picioare, fiind demonstrat de situatia orasului Sheffield in care stau, cu 650.000 de locuitori dar mult mai slab economic si industrial, la ora actuala, asa ca trei linii de tramvai usor sunt arhisuficiente. Metroul e o treaba absolut foarte serioasa si extrem de costisitoare...
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 06 Apr 2019 06:54:37    Titlul subiectului: 200011

Se pare că proiectele metrourilor de la Cluj și de la Timișoara prind contur. Iată un articol pe această temă:
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/doua-orase-se-pregatesc-sa-construiasca-metrou-cu-fonduri-ue-cel-din-cluj-gata-in-2027.html
Citat:
Primăriile din Cluj-Napoca și Timișoara fac câțiva pași înainte pentru a avea, în următorii ani, metrou.

Autoritățile se pregătesc să acceseze fonduri europene de miliarde de euro și au stabilit deja traseele trenurilor. La Cluj, am putea circula cu metroul, cel mai devreme, în 2027.

Primăria Cluj-Napoca a semnat deja cu primarii din zona metropolitană a orașului un acord pentru construcția unei linii comune de metrou. În prima fază, metroul va pleca din localitatea Florești și va avea stații în cartierul Mănăstur, la Sala Polivalentă, Piața Unirii, Bulevardul 21 Decembrie și la Podul Ira - în total 16 kilometri. Ulterior, linia va fi extinsă cu încă 8 kilometri și va lega de oraș și localitățile Gilău și Luna.

Efectele unei linii de metrou

Potrivit unui studiu obținut de Primărie, în fiecare dimineață din Florești în Cluj ajung undeva la peste 15 mii de mașini. Metroul, care în prima fază ar porni din cea mai mare comună a țării, va reduce traficul pe acest tronson la jumătate.

Finanțarea se ridică la peste un miliard de euro, iar municipalitatea vrea să acceseze cât mai rapid fonduri europene. Săptămâna viitoare va fi deschisă licitația pentru studiile de prefezabilitate.

Metroul care ar urma să aibă 14 stații va parcurge tot centrul Clujului, iar mai apoi va ajunge la ieșirea din oraș spre Baia Mare. Distanța va putea fi parcursă de călători în mai puțin de o jumătate de oră.

Emil Boc, primar Cluj-Napoca: “Căutam soluții pentru metrou suprateran în afara orașului și subteran în interior. N-am inventat apa caldă, aceste măsuri au fost deja aplicate și în vestul Europei, dar trebuie să accelerăm aceste proiecte.”

La Timișoara, există un plan pentru construirea a două linii de metrou încă din 2013. Garniturile ar urma să plece de la aeroport și din localitățile de la marginea orașului către centru. În total, 30 de kilometri.

Nicolae Robu, primarul Municipiului Timișoara: ”Acum există un program național care va sprijini realizarea de metrouri și subterane, și de suprafață, și combinate, și chiar suspendate în orașele cu peste 300 de mii de locuitori. Noi vom aplica și deja este făcut un studiu și avem o hartă cu traseul pe care îl propunem.”

La Timișoara există deja șapte subsisteme de transport public în comun. Cele mai noi sunt vaporeto, pe canalul navigabil Bega, și trotineta electrică, inaugurată recent.


Personal, sunt și pentru, și împotriva construirii metrourilor din aceste două orașe, deoarece:
PRO:
Very Happy Ajută la mobilitatea orașelor.
Very Happy Timișoara este Capitala Culturală a Europei în 2021, deci un sistem de metrou i s-ar potrivi mănușă.
Very Happy Clujul este destul de congestionat la orele de vârf, metroul este o soluție impetuoasă.
CONTRA:
Evil or Very Mad Niciunul dintre cele 2 orașe nu are peste un milion de locuitori, cifra standard pentru metrou.
Evil or Very Mad Pe durata lucrărilor, traficul de suprafață va fi paralizat.
Eu le urez felicitări clujenilor și timișorenilor pentru îndrăzneală de a construi un sistem de metrou, dar ar trebui să țină cont de criteriile enunțate la CONTRA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Apr 2019 20:20:38    Titlul subiectului: 200023

Cel de la Cluj are o oarecare logica, legand Florestiul de oras. Cel de la Timisoara este........pura fantezie a unuia care se crede mare primar......
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Dum 07 Apr 2019 08:28:17    Titlul subiectului: 200038

Exact. Asa spun si alti oameni din Primaria Timisoara, da asta e...
_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metrouri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community