Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 19 Aug 2010 11:14:53 Titlul subiectului: |
132102 |
|
Astazi ar trebui sa revina in circuitul urban si MAZ-ul GL-75-PMG. Autobuzul a fost refacut.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 24 Aug 2010 17:07:28 Titlul subiectului: |
132380 |
|
Dupa o absenta semnificativa, astazi il revad pe 75 PMG la traseu. Se pare ca au mai fost mici ajustaje de efectuat pana la come-back-ul asteptat...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 29 Aug 2010 07:51:15 Titlul subiectului: |
132617 |
|
Ieri am remarcat in circuitul urban MAZ-ul 601 (GL-47-PMG), revenit dupa aproape o luna de absenta. Pe tura 2 era la traseul 11. Din nou, toate cele 30 de bucati sunt functionale.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 10 Sep 2010 12:33:26 Titlul subiectului: |
133182 |
|
Nici Papusik n-a scapat de furia delicventilor, spre marea mea intristare... Degeaba se straduiesc soferii sa curete masina, mereu apar alte si alte semne de golaneala, simboluri vii a nivelului de cultura galateana. Printre panourile manjite, golaneala a atacat si manerele imburetate... Cel din partea stanga a sensului de mers a fost partial decojit. Pentru a preveni degradarea sau avansarea decojirii, unul dintre soferii care au grija de Papusik a bandajat manerul in material izoler...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.06 kb |
Vizualizat: |
de 27699 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 14 Sep 2010 08:42:54 Titlul subiectului: |
133356 |
|
Poate primul autobuz MAZ care devine usor de recunoscut in trafic este 606 (GL-43-PMG) datorita autocolantului pus pe parbriz si care ii cofera un aspect estetic placut si totodata o protectie vizuala suplimentara soferului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.29 kb |
Vizualizat: |
de 27644 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.4 kb |
Vizualizat: |
de 27642 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 21 Sep 2010 20:43:31 Titlul subiectului: |
133804 |
|
Din nou despre calitatea lucrarilor si materialelor utilizate de producatorii de autobuze MAZ... Cred ca, daca s-ar fi facut mai multa economie, ne-am fi deplasat cu autobuzul decapotabil, si inca asezati in pozitie ghemuita pe podea. Ca doar e LF si nu vom avea rau de inaltime... Mare bataie de joc au mai facut producatorii astia. Cadrele geamurilor, invelite intr-un vinilin subtire, foarte usor de... "dizolvat" iar masele plastice sunt de o "calitate" rar intalnita: nu poti sa le cureti de graffiti fiindca se scamoseaza, rezistenta la aglomeratie destul de slaba si culmea... se colibacesc.
Iata cum a ajuns sa se prezinte carcasa protectoare a rezervorului lui 626.
Ah, si inca un aspect: la unele MAZ-uri, calatorii care stau in vecinatatea acestui rezervor simt mirosul puternic de motorina. Probabil e vorba de etanseitate. Asta e, tot mecanicii de la Transurb trebuie sa faca lucrari pe care altii trebuiau sa le asigure inainte de livrare...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.86 kb |
Vizualizat: |
de 27584 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Oct 2010 08:08:39 Titlul subiectului: |
134516 |
|
Dupa 607 - primul care a suferit aceasta modificare - a fost randul lui 627 sa primeasca o noua aerisire (cu fante laterale) pentru galeria bio. Usita de vizitare pentru adaugarea aditivului cedeaza de obicei foarte repede si datorita pozitionarii ei poate fi usor implicata in tot felul de incidente.
Solutia adoptata (cu usita mai rezistenta si nu din "material economic" pe care pana si vantul l-ar putea deforma) permite atat o manevrare facila din partea celui care umbla la galerie cat si o aerisire mai buna a acesteia (pe langa cea inferioara este acum si cea laterala).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.35 kb |
Vizualizat: |
de 27474 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 09 Oct 2010 09:43:51 Titlul subiectului: |
134540 |
|
Modificarea da roade... "Experimentul" promovat la 607 continua sa se extinda; asadar, 602 este a treia masina cu aerisire laterala pentru sistemul bio. Se pare ca aceasta masura va fi implementata la toate autobuzele MAZ... Interesant ca s-a ajuns la aceasta concluzie tocmai acum, la mai bine de doi ani de la vanzare, lasand astfel sa se inteleaga cata experienta si seriozitate poseda atat proiectantii cat si fabricantii acestei marci.
Asta ca sa nu mai spunem de faptul ca turul si returul autobuzelor MAZ au fost montate pe dos de minunatii "asamblatori" iar operatiile necesare corectarii acestui inconvenient (care se banuieste ca a dus si la incendiul lui 629) s-au efectuat "sus, la Tirighina". In alta ordine de idei, munci suplementare asupra unor aspecte ce trebuiau verificate in fabrica. Dar asta e cand faci meserie din economie si in fuga calului... Si ne mai intrebam de ce cad MAZ-urile prin tara.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 11 Oct 2010 23:36:43 Titlul subiectului: |
134632 |
|
Afirmatiile unor persoane "din domeniu" au continuat sa se adevereasca odata cu "imbunatatirea bio" necesara MAZ-ului 617. Se spune ca 602 si 617 au primit celebrele capace de vizitare cu aerisire in aceeasi perioada... Si cum informatiile sunt desecate pe toate planurile, am cules, in urma acestora, doua concluzii: primul, deja stiut, sustine ca toate MAZ-urile, mai devreme sau mai tarziu vor primi imbunatatirea mentionata pentru sistemul bio. A doua sustine ca doar unele autobuze necesita aceasta modificare.
Avem, pana acum, patru masini: 602, 607, 617 si 627 care au suferit modificari. Ma asteptam ca, devreme ce s-a comentat cazul lui 629, acesta sa fie printre masinile care s-au bucurat de modificare... Nu, nu este. Desigur, doar timpul ne va demonstra care dintre cele doua variante este cea adevarata. Necesitate partiala sau globala? Ramane de vazut...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 16 Oct 2010 09:34:17 Titlul subiectului: |
134858 |
|
A venit si randul lui 615 si deocamdata... cam atat. Sa vedem daca pana la urma toate MAZ-urile vor primi panoul respectiv sau doar unele dintre ele...
La troleibuze nu este necesar; ele sunt deja... "bio".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.49 kb |
Vizualizat: |
de 27350 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Oct 2010 16:22:47 Titlul subiectului: |
135109 |
|
Exista vreun motiv pentru care doar autobuzele MAZ au primit numar de inmatriculare de forma GL <nn> PMG, in timp ce celelalte autobuze (inclusiv DAF-urile) au primit numere la rand?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 19 Oct 2010 17:02:52 Titlul subiectului: |
135111 |
|
PMG simbolizeaza Primaria Municipiului Galati si a fost o "mare onoare" pentru baietii de acolo de a ajuta Transurb-ul sa achizitioneze cu banii jos cele 30 de autobuze si ulterior 10 troleibuze.
Nu ca acesti baieti nu se "baga in seama" si-n cazul celorlalte mijloace de transport, care nu poarta PMG pe numar... De exemplu la casari, sau la intretinere
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 20 Oct 2010 13:46:03 Titlul subiectului: |
135202 |
|
Multe mai lipsesc... echipamente necesare ce mereu sunt lasate "la urma"... Poate ar fi necesar sa intrebam conducerea Transurb-ului despre aceste piese vitale, care ar asigura cu succes functionalitatea autobuzelor MAZ. Pe cand sirocoul si AC-ul la 628?! E un efort chiar asa de mare?! Un sacrificiu greu de realizat?! Si cand te gandesti ca mai sunt si alte masini care asteapta piese... Piese elementare!
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 10:27:37 Titlul subiectului: |
136640 |
|
Sunt anumite trasee precum si anumite locatii (in special cele din zona Complex Siret - Tiglina III) unde pustii idioti, inarmati cu markere si spray-uri, ataca mijloacele de transport ale societatii locale.
Am mai scris de cateva ori despre aceste semne ale unor minti debile, bolnave probabil din nastere insa in ultma vreme fenomenul a atins proportii tot mai mari si prin urmare cred c-ar trebui ridicat un semnal de alarma in aceasta privinta.
De cand deserveste traseul 19, "Papusik" (628) a primit atatea mazgaleli cat n-a primit ea in toata activitatea de pana acum! Tot felul de ineptii, trecute cu rosu, negru, verde sau mov apar pe banchete, pe podele, pe capace, pe geamuri... Oribil! Se vede ca scoala noastra, precum si educatia parinteasca are - pentru unii - o valoare de doua parale (poate nici macar atat). Degeaba se chinuie soferii cu acetona sau tinner sa scoata mazgalelile...
Mai trist este ca parintii iau apararea acestor pusti teribilisti, ca si cum li s-ar pare perfect normal sa scrie prin autobuze sau troleibuze! Daca le ceri sa termine, te iau in ras! Daca ii iei la bataie, intervin parintii! "Vezi ca odrasla mea e cuminte si daca a facut asa ceva, asta e" - poftiti replica de parinte cu scoala la cap.
Nu stiu ce masuri ar trebui implementate pentru a stinge aceasta manifestare cretineasca, distructiva. Asta ca sa nu mai vorbim despre banchetele intacusate, despre curelele de sustinere de care unii plozi se agata precum maimutele la circ (probabil inauntrul lor chiar se simt maimute sau mai precis, maimutoi), despre barele din fier imburetat, de multe ori smulse, asa, de distractie... Avem un oras de mici artisti bolnavi care ar trebui sanctionati disciplinar. Amenda plus curatarea salonului de creatiile lor tampite.
Sper sa reusim sa gasim o solutie care sa duca la incetarea acestui fenomen. Te urci in autobuz si dai de toate mazgalelile alea de te apuca greata. Soferii le scot la intrarea in tura si pana la sfarsitul programului apar altele...
Sa vedem in pozele de mai jos cum arata "Papusik" dupa cateva zile la traseul 19. Mentionez ca toate pozele pe care le-am postat mai jos sunt efectuate in salonul acestei masini.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
246.37 kb |
Vizualizat: |
de 27109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.04 kb |
Vizualizat: |
de 27109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.99 kb |
Vizualizat: |
de 27109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
228.88 kb |
Vizualizat: |
de 27109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.32 kb |
Vizualizat: |
de 27109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.58 kb |
Vizualizat: |
de 27109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.55 kb |
Vizualizat: |
de 27109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
245.87 kb |
Vizualizat: |
de 27109 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 28 Dec 2010 22:11:05 Titlul subiectului: |
138141 |
|
Degeaba unii soferi isi dau tot interesul ca MAZ-urile lor s-arate cat mai ingrijite... Ceea ce e facut cu bani putini isi spune - inca odata - cuvantul. E suficient sa privim panourile superioare ale troleibuzelor MAZ (si nu numai) ca sa ne intrebam cu de naiba s-au umflat dupa doi ani pe cand cele ale Cobrelor si Isuzu-urilor sunt inca "drepte" dupa aproape 10 ani de functionare. Barele si manerele... o alta problema. Cauciuc cu sarma, se vede deja la MAZ-uri. Culmea, suruburile au fost trecute si prinse in materialul plastic! Orice om care are o tangenta cu principiile fizicii si-ar da seama de prostie... Iata rezultatul in pozele de mai jos: forta, "mancarea si slabirea" materialului precum si rezultatul. Aici n-a vrut nimeni sa fure un amarat de maner. A cedat singur iar cei care l-au proiectat ar fi trebuit sa aiba habar de urmari. Evident, i-a durut in cot. Treaba de mantuiala care - zic eu - a lecuit Transurb-ul de MAZ-uri...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.96 kb |
Vizualizat: |
de 26902 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.42 kb |
Vizualizat: |
de 26902 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 01 Ian 2011 10:44:10 Titlul subiectului: |
138291 |
|
Alaturi de LTN mai avem un autobuz frumos impodobit in spiritul Sarbatorilor de Iarna. Este vorba de 616. Iata-l mai jos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
226.79 kb |
Vizualizat: |
de 26827 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
amon82
Data înscrierii: 29/Iul/2009 Ultima vizita: 27/Noi/2014 Mesaje: 28 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 12:05:40 Titlul subiectului: |
138744 |
|
O sa se modifice in curand si afisajele la MAZ-uri. O sa arate doar statia destinatie si numarul traseului, la fel cum este la DAF-uri. Cred ca se doreste o uniformizare a modului de prezentare a traseului deservit de autobuz.
Nu stiu cum o sa fie la trolee la retur ca sa apara "via Teatrul Dramatic".
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 04 Feb 2011 20:46:31 Titlul subiectului: |
139559 |
|
O decizie putin cam surprinzatoare... la unul dintre MAZ-uri (626) s-a izolat cu pasta siliconica panoul de vizitare de pe rezervor. Presupunand c-ar fi necazuri care necesita interventia la cablatura sau chiar la rezervor, pe unde naiba o sa se mai umble?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.56 kb |
Vizualizat: |
de 26577 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.4 kb |
Vizualizat: |
de 26577 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 05 Feb 2011 13:54:59 Titlul subiectului: |
139579 |
|
Nu stiu cati dintre dvs. cunosc faptul ca autobuzele MAZ care circula acum la Galati au fost asamblate... in mod diferit. Doresc sa spun faptul ca loturile de autobuze nu au fost asamblat dupa un sistem unitar iar echipamentele nu se gasesc in aceeasi locatie nici macar pentru un lot livrat! Rezultatul unei colaborari mai putin reusite dintre nemti si belarusi este suportat de... mecanicii autobazei precum si de soferi. Masinile au iesit din garantie iar noile modele 203, considerate un fel de "prototipuri" de care au beneficiat deocamdata doar Galati-ul si Constanta (pe teritoriul Romaniei) raman in "obladuirea" specialistilor din autobaza. Deja sunt multe lucruri de schimbat si altele de... imbunatatit. Capacele acelea pentru instalatia bio de care beneficiaza doar o parte dintre MAZ-uri n-au fost montate de "dragul de a fi"...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 01 Mar 2011 11:01:06 Titlul subiectului: |
140599 |
|
In momentul de fata, cel mai nefericit MAZ a ajuns... 613. Pe langa faptul ca la stationari (statii, semafoare, ambuteiaje...) vibreaza din toate "articulatiile", elementele de protectie a canatelor din zonele inferioare (cele din cauciuc) au cedat. Ei cum naiba, Astrele le-au pastrat ani de-a randul (si unele inca le mai au pe toate) pe cand la MAZ-uri acestea au inceput deja sa cada... La 613, ambele protectii cauciucate din dreptul usii 2 lipsesc. E bine macar ca se mai aeriseste salonul de... miresme mai putin placute (sa vedem si partea buna, nu?)
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 01 Mar 2011 14:03:30 Titlul subiectului: |
140601 |
|
La toate tipurile de autobuze produse azi problema e cam aceeasi. Iti pot exemplifica: MAN, Mercedes, Scania, Dennis, etc. Autobuzele si troleibuzele si toate acestea sunt mai mult considerate consumabile. Asa se gandeste si se lucreaza astazi. In plus, gandeste-te ca multe componente sau mici accesorii sunt facute de catre terti, acolo unde e mai ieftin. Pe undeva e normal, caci daca o banda d-aia costa $1000 facuta in Germania, are pret prohibitiv si atunci se prefera cumpararea uneia de $100 facuta in Taiwan sau in China sau in Bulgaria!
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 01 Mar 2011 21:05:56 Titlul subiectului: |
140619 |
|
Foarte corecta explicatia si sincer sa fiu, probabil ca la ora actuala da roade prin vest (si nu numai). Mi-au spus colegi care au vizitat Europa (si nu numai)ca au remarcat "sisteme" de utilizare a mijloacelor de transport de 5 - 8 ani. Mai mult, exista si exceptii (prin Germania, daca imi amintesc corect informatia) de 4 ani. Ce facem noi insa ca MAZ-urile au inceput sa se... "descompuna" dupa numai doi ani!
Am ajuns la concluzia ca MAZ-urile sunt autobuze pe cat de ieftine pe-atat de nereusite. Un exemplu succint: plafonul mochetat al DAB-urilor a inceput abia acum sa se increteasca (si nu la toate!) adica dupa 15 ani de utilizare. DAF-urile arata impecabil si au si ele in jur de 10 ani la activ... Cobrele, Prestij-urile si Isuzu-urile n-au nici o problema in aceasta privinta desi au peste 10 ani de activitate. La fel ROCAR-urile de Simon si Astrele... Ei bine, iata ca la MAZ-uri plafoanele se deformeaza tot mai mult (in special la troleibuze), capacele ventilatoarelor au inceput sa cada (cu tot cu ventilatoare (601, 629, ...)!!!), manerele de actionare a geamurilor s-au dus si ele (se vede cat de rezistente au fost) asa ca la vara o sa coacem in cel mai original stil. pe urma manerele de sustinere... majoritatea au zburat, barele de sustinere ale scaunelor - in unele cazuri - au joc, materialele din plastic s-au colibacit si deformat (629 - cadrul de sustinere dintre primele doua geamuri dreapta), protectia lampilor este din cel mai prost material cu putinta - unele capace atarna deja si pentru a atinge si punctul culminant - intr-unul din aceste autobuze (daca nu ma insel e vorba tot de 629...), pe parcursul unei calatorii pe timp de ninsoare, intre banchetele de din spatele rezervorului se formase o baltoaca, semn ca si podeaua a inceput sa sufere...
Acum inteleg ca se lucreaza cu piese ieftine, dar ca sa vezi cum masinile se degradeaza intr-un timp atat de scurt (comparativ cu durata estimativa de functionare) mi se pare o prosteala pe fata si o bataie de joc... Asta ca sa nu mai intram in detaliile tehnice.
Ce concluzie tragem de aici? Bine ca mai sunt SH-uri lucrate "la marea arta" si abandonate prin orasele Europei ca sa le putem aduce la Galati. Atat DAB-urile cat si DAF-urile sunt net superioare MAZ-urilor. Nu e numai parerea mea...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 06 Mar 2011 10:16:38 Titlul subiectului: |
140764 |
|
Doua dintre MAZ-uri inca nu au reusit sa-si actualizeze afisajele electronice (sa afiseze doar traseul si destinatia in loc de cele doua capete), este vorba de 610 si 616.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 27 Mar 2011 22:10:45 Titlul subiectului: |
141780 |
|
606 tinde si el spre trofeul "MAZ-ul anului". A primit deja capace noi la roti (dupa ce ramasese pagubit de toate) iar salonul si cabina au un aspect ingrijit.
A sosit si randul lui 624 sa se defecteze... Unul dintre soferii titulari isi efectua in aceasta seara serviciul pe 602. Acesta din urma vibreaza ca si 613, semn ca sunt necesare ceva reglaje care depind, in majoritatea cazurilor, de experienta soferilor... Voi reveni cu informatii privitoare la 624.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 26 Mai 2011 22:14:37 Titlul subiectului: |
143923 |
|
Din cate mi s-a spus, s-au implementat noi masuri in ceea ce priveste consumul de carburant: masinile vizate sunt cele 30 de MAZ-uri (si asta fiindca sunt noi si monitorizate). S-a stabilit un consum de 31,7 litri motorina la 100 de kilometri pentru toate aceste masini. Consumul excesiv, conform informatiilor primite, va fi platit din buzunarul soferilor.
Nu stiu daca atunci cand s-a stabilit aceasta masura s-a tinut cont de anumite conditii ce tin de trafic, sarcina precum si diverse aspecte de itinerar precum si conexe. Pe scurt, o mare parte dintre masini, cu toata buna-vointa conducatorilor, trec de 31,7. Pe de alta parte nu ajungem nici la o concluzie tehnica favorabila... din cate mi s-a adus la cunostiinta de diverse persoane (care nu fac parte din cadrul Transurb-ului), un motor ca cel al autobuzelor MAZ (7146 c.c., cca 260 c.p.) consuma in regim urban aproximativ 34 - 35 litri.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
|