Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze MAZ din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 22:54:16    Titlul subiectului: 100235

Zilele acestea am reusit sa realizez lista completa a celor 30 de MAZ-uri functie de numarul de parc si numarul de inmatriculare. Intrucat Primaria Galati detine in parcul sau autoturisme ale caror numar de inmatriculare cuprinde deja initialele P, M si G, numerele desemnate pentru MAZ-uri au "acoperit gaurile" lasate de autoturismele detinute, vandute sau casate recent. Din acest motiv, noile autobuze nu au primit numere succesiv-crescatoare: cel mai mic numar acordat este GL-37-PMG iar cel mai mare este GL-77-PMG, pe parcursul acestui interval incadrandu-se alte 28 de numere pentru MAZ-uri. In ceea ce priveste numerele de parc, succesiunea este logica: 601-630.


EVIDENTA MAZ.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.28 kb
 Vizualizat:  de 14665 ori

EVIDENTA MAZ.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 21:37:46    Titlul subiectului: 100581

In ultima vreme s-a tot vehiculat un zvon cum ca unul din MAZ-uri are parbrizul spart. Ei bine, spart nu este dar fisurat in toata regula e. Chiar azi l-am vazut si daca nu ma inseala privirea, era vorba de GL 45 PMG.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2008 23:00:01    Titlul subiectului: 100588

603 (GL-45-PMG) nu are parbrizul fisurat. Probabil te referi la 617 (GL-41-PMG) care are, intr-adevar, o fisura in parbriz. Din pacate, fisura a aparut in timpul transportului iar in prezent, avand in vedere atat calitatea slaba a drumurilor galatene cat si fixarea parbrizului, fisura respectiva a avansat. De asemenea, un alt aspect negativ, imputabil fabricantilor, il constituie amplasarea tablelor laterale, subtiri si pe-alocuri valurite. Principalele zone "afectate" sunt cele de sub ramele geamurilor, cele de deasupra ramelor precum si cele din zonele inferioare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2019
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2008 01:06:31    Titlul subiectului: 100800

Citat:
Din pacate, ca la majoritatea MAZ-urilor, garnitura de protectie a capacelului pentru toba de esapament (amplasament superior) a cedat favorizand astfel producerea unui zgomot metalic rezultat in urma atingerii dintre capacelul respectiv si marginea circulara a tobei.

Dacă s-a dorit ca evacuarea gazelor să aibă loc sus s-ar fi putut recurge la următorul artificiu:
-căpăcelul să aibă formă conică, pentru a favoriza scurgerea apei
-să se găsească la o distanță mică, dar fixă față de orificiul țevii de eșepament, distanță asigurată de niște bucăți de tablă subțiri, dar rigide, care să îndeplinească rolul unor "distanțiere"; în cazul sistemului actual, presiunea gazelor este cea care ține căpăcelul deschis; cum presiunea e variabilă, căpăcelul atinge, din când în când, marginile tobei; dacă s-ar aplica sistemul menționat mai sus, ar fi, într-adevăr mai inestetic (ca o țeavă de eșepament cu căciuliță țuguiată), dar nu ar scoate acel zăngănit
Pe de altă parte, nu înțeleg ce cusur aveau celelalte două modalități de evacuare a gazelor:
-dedesubtul colțului din spate dreapta (MAZ 103 motorizare Renault + cutie manuală)
-dedesubtul motorului, puțin mai în față decât în cazul precedent (MAZ 103.065; motorizare Citaro, cutie de viteză automată sau mecanică)
De ce nu s-a menținut măcar unul din cele două sisteme? De ce au ținut neapărat să aplice sistemul evacuării în partea superioară spate a caroseriei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2008 11:01:15    Titlul subiectului: 100806

Din cate mi s-a spus, factorul determinat pentru o astfel de amplasare il constituie podeaua LF cat si distribuirea banchetelor in zona posterioara. Spre deosebire de DAB-uri, care au podea LF partiala (in dreptul usii III exista trepte iar podeaua coboara lin sau in trepte din cadrul acestei usi pana in zona mediana), MAZ-urile 203 au podea LF integrala si prin urmare, spatiul necesar pentru montarea anumitor dispozitive si echipamente s-a diminuat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 28 Noi 2008 21:12:25    Titlul subiectului: 101840

Constat ca la o parte dintre MAZ-uri s-a remediat problema afisajului digital din interiorul salonului; poza postata mai jos a fost realizata in salonul MAZ-ului 626 (GL-77-PMG) in cursul acestei seri. Problema pare partial rezolvata si in cazul lui 620 (GL-74-PMG): pe panoul electronic amplasat in zona superioara a peretelui care desparte cabina soferului de salon era afisat numarul traselui insa in locul capetelor de linie erau trecute doua liniute. Nu stiu daca discutam despre o eroare a afisajului digital sau doar de o neatentie din partea soferului.
Ma asteptam ca in locul trecerii traseului pe panou, sa fie afisat un ceas electronic si o anuntare "scrisa" a statiilor in care urmeaza sa opreasca autobuzul (prin corelare la GPS) intrucat prezentarea traseului in interiorul unui autobuz mi se pare inutila...



626 (GL-77-PMG) - dispozitiv de informare functional (28.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.04 kb
 Vizualizat:  de 14457 ori

626 (GL-77-PMG) - dispozitiv de informare functional (28.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mai/2019
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Sâm 29 Noi 2008 21:52:28    Titlul subiectului: 101883

Amiralul Byrd a scris:
... prezentarea traseului in interiorul unui autobuz mi se pare inutila...

Nu este absolut inutila dat fiind ca cine viziteaza Galatiul poate sa nu fie la curent cu destinatiile si asa se poate orienta daca a luat autobuzul spre directia prefixata sau nu.

raven84 a scris:
In alta ordine de idei, tin sa mentionez ca cele zece MAZ-uri (evident tot albe) erau insotite de un al 11-lea de o culoare mult mai inchisa si usor metalizata care in poza nu este vizibil pentru ca era parcat undeva mai la dos

Cer scuze dar din toate pozele postate imi lipseste MAZ-ul de culoare inchisa si usor metalizata... Surprised era cumva o iluzie optica sau nu am fost eu atent sa-l individuez in forum?

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 30 Noi 2008 05:31:32    Titlul subiectului: 101889

Din nefericire paznicul ce insotea cele zece autobuze nu mi-a permis sa fotografiez vehiculele si ca sa nu ma intorc cum am venit, am facut vreo doua fotografii de la distanta insa autobuzul de care pomenesti era parcat ceva mai la "dos" pe o straduta laturalnica.
Ulterior am avut ocazia sa revad vehiculul respectiv in fata hotelului sportivilor de pe str. Alexandru Ioan Cuza dar pana acum nu am postat pozele pentru ca spatiul era destul de stramt si imaginile nu au iesit grozav.
Ulterior am descoperit pe forum ca este vorba de un MAZ 206, fratele mai mic al MAZ-urilor 203 care circula in Galati, oricum acesta nu a fost niciodata menit sa circule in Galati.



P2170429.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  581.07 kb
 Vizualizat:  de 14391 ori

P2170429.JPG



P2170431.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.63 kb
 Vizualizat:  de 14391 ori

P2170431.JPG



P2170433.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.39 kb
 Vizualizat:  de 14391 ori

P2170433.JPG



P2170435.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.19 kb
 Vizualizat:  de 14391 ori

P2170435.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Dec 2008 22:13:58    Titlul subiectului: 102049

De fapt este destul de bine proportionat si chiar cred ca daca MAZ-urile vor incepe sa fie un pic mai bine construite, 206-urile vor putea concura cu succes ca inlocuitoare pentru ISUZU, Prestij si Cobra, evident, asta daca muncipalitatea galateana, dimpreuna cu mult stimatul sau Primar inteleg sa rentabilizeze transportul public in comun si sa reduca si asa mult prea numeroasa masa de maxi-taxi-uri din oras.
Eu unul chiar as vedea modelul 206 pe rute precum 11, 17, sau 29. Bine, poate nu neaparat pe acestea, totusi intervin anumiti factori care ar recomanda achizitia unor autobuze de capacitate mai mica care sa asigure traseele secundare dar sa suplineasca si rutele principale in afara orelor de varf. Sa nu uitam ca mai toate midibuzele galatene, chiar si Cobrele, sunt de acum destul de vechi si cu noile norme europene care incep sa fie impuse pe scara larga, este destul de probabil ca multe dintre ele sa nu treaca de urmatoarele inspectii periodice (parerea mea... Confused )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Dec 2008 22:30:39    Titlul subiectului: 102143

Sa vedem si doua aspecte ale motorului MAZ-ului 203 cat si o vedere partiala a sistemului de transmisie si de evacuare.


MAZ 203 - motorul (29.11.2008).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.12 kb
 Vizualizat:  de 14242 ori

MAZ 203 - motorul (29.11.2008).JPG



MAZ 203 - motorul + aspect sistem de transmisie si evacuare (29.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.3 kb
 Vizualizat:  de 14242 ori

MAZ 203 - motorul + aspect sistem de transmisie si evacuare (29.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Ian 2009 16:50:58    Titlul subiectului: 104432

Doua dintre autobuzele MAZ au fost deja trase temporar pe dreapta. Nu, nu este vorba de vreo defectiune tehnica ci de doua lunete sparte in decurs de aproximativ o saptamana. Se pare ca oamenii nu apreciaza efortul celor de la Transurb de a le oferi mijloace de transport spatioase, civilizate si actioneaza in maniera primitiva; e greu sa ma pronunt in privinta lui 622 intrucat luneta a fost deja scoasa din cheder si urmeaza a fi inlocuita insa in cazul lui 629, o piatra din "exterior" sau un cot din "interior" par a fi cauza unei "sparturi" de "calibru mare".


0182 - GL-75-PMG (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.72 kb
 Vizualizat:  de 14020 ori

0182 - GL-75-PMG (17.01.2009).JPG



0183 - GL-61-PMG (17.01.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.13 kb
 Vizualizat:  de 14020 ori

0183 - GL-61-PMG (17.01.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 15 Feb 2009 21:04:40    Titlul subiectului: 106145

Un alt MAZ din curtea Transurb-ului a primit, in cursul saptamanii trecute, numar de parc deasupra primei usi. Din pacate, nu este vorba de numarul de parc ales de Transurb ci de cele doua cifre care intra in componenta numarului de inmatriculare. Scopul afisarii acestui numar in partea superioara a cabinei este de identificare a mijlocului de transport (exista un punct de control in zona Palatului Telefoanelor). Asadar, dupa GL-66-PMG, a sosit si randul MAZ-ului GL-46-PMG, cu toate ca mi s-ar fi parut mai potrivit ca in locul numarului 46 sa fie trecut 602 (numarul de parc alocat acestui MAZ).


3521 - 602 numar nou (15.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  323.23 kb
 Vizualizat:  de 13881 ori

3521 - 602 numar nou (15.02.2009).jpg



3520 - 602 numar nou (15.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.73 kb
 Vizualizat:  de 13881 ori

3520 - 602 numar nou (15.02.2009).jpg



3519 - 602 numar nou (15.02.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.32 kb
 Vizualizat:  de 13881 ori

3519 - 602 numar nou (15.02.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 26/Oct/2019
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 23:41:53    Titlul subiectului: 109298

Most of the MAZ buses observed in service today (10/04/09) carried large red numbers above the driver's side window and on the rear. The numbers repeat the numbers in the registration rather than the three-digit fleet number carried on the front and rear.

The following photo shows bus nr. 607 which is registered GL39PMG. Note the large red number 39 above the driver's side window.



100409 054.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.06 kb
 Vizualizat:  de 13654 ori

100409 054.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 14:20:57    Titlul subiectului: 109512

In completarea observatiilor postate de colegul nostru, Terry Lawson, adaug ca noile numere de parc sunt afisate in trei locuri pe noile autobuze MAZ: in zona frontala, lateral stanga si lateral dreapta (deasupra cabinei) si in zona posterioara, deasupra lunetei, in coltul superior dreapta. Numerele de parc provin din cele doua cifre ale numarului de inmatriculare. Prin urmare, numerele atribuite initial (cele cuprinse intre 601 si 630) nu-si prea mai au rostul...
Noile numere de parc sunt clare si asigura totodata reperarea facila a mijlocului de transport in trafic, atat pentru evidenta si verificare, cat si pentru posibile incidente. In prezent, nu toate autobuzele MAZ beneficiaza de numere noi: 45 PMG, 75 PMG nu au primit deocamdata autocolante. De asemenea, numerele vechi - precum cele de la 41 PMG, 66 PMG sau 46 PMG - au fost scoase.
Mai jos, cateva exemple. Pozele le-am realizat in cursul zilei de sambata, 11.04.2009, in urma unei vizite la autobaza Transurb, vizita efectuata impreuna cu colegul nostru Terry Lawson.



0294 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.67 kb
 Vizualizat:  de 13596 ori

0294 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg



0295 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.38 kb
 Vizualizat:  de 13596 ori

0295 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg



0296 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.54 kb
 Vizualizat:  de 13596 ori

0296 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg



0297 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.99 kb
 Vizualizat:  de 13596 ori

0297 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg



0302 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.2 kb
 Vizualizat:  de 13596 ori

0302 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg



0303 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.93 kb
 Vizualizat:  de 13596 ori

0303 - Afisaj numar parc (14.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 520
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 22:42:04    Titlul subiectului: 109689

Azi, 16 aprilie o pereche de MAZ-uri deservea traseul 26.
_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2009 11:04:28    Titlul subiectului: 110393

Din nou la autobaza se petrec "lucruri bizare" - daca ar fi sa citez unul dintre colaboratorii mei. De aceasta data, in prim-plan-ul acestei ispravi ciudate se afla lotul de autobuze MAZ, care a inceput sa renunte la autocolantele numerelor de parc la nici doua saptamani de la amplasarea acestora. In aproximativ trei zile, MAZ-urile au re-devenit "toate ca unul", fiind greu de distins in trafic fara numerele de inmatriculare. Nu stiu deocamdata ce a determinat inlaturarea "colectiva" a autocolantelor.

E stiut deja ca MAZ-urile au si ele "orele lor de nebunie"; unul dintre colaboratorii mei spunea ca o parte din aceste autobuze a inceput deja sa prezinte semne de uzura, in special la elementele de fixare si de etansaneitate. Intr-adevar, am remarcat si eu garnituri desprinse in zona usilor, a peretelui despartitor dintre cabina si salon precum si in zonele de imbinare dintre panouri. Nu este vina soferilor, nici a pasagerilor. La calitatea drumurilor pe care se desfasoara traseele de autobuz, ar fi chiar o utopie sa speram ca acestea vor rezista prea mult.
In plus, apar si defectiuni de natura electronica; cu aceasta ocazie am sa relatez si o scurta patanie la care a fost martor un alt colaborator de-al meu: in timpul unei ture de traseu, dupa ce a plecat de la capatul de linie din Micro 19, validatoarele unuia dintre MAZ-uri au ramas blocate, nepermitand in nici un chip perforarea biletelor. S-a intamplat ca pe traseu sa fie si organele abilitate sa controleze corectitudinea pasagerilor, care "s-au dovedit a fi inutile in acea situatie".
Nu este prima oara cand se intampla asa ceva, am fost si eu martor la o asemenea intamplare saptamana trecuta, nu stiu daca in aceelasi autobuz cu care a calatorit colegul meu dar sigur pe aceelasi traseu:102. Mai jos am atasat o poza care - practic - ii "spala de pacate" pe calatorii fraudulosi.



3916 - Perforator blocat (28.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.6 kb
 Vizualizat:  de 13433 ori

3916 - Perforator blocat (28.04.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 520
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 21:54:46    Titlul subiectului: taxatoare 110487

Acel taxator mai poate afisa si "Fanta blocata", sau o eroare.


Poza(3382).jpg
 Descriere:
poza
 Mărime fișier:  514.7 kb
 Vizualizat:  de 13362 ori

Poza(3382).jpg



_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2009 10:43:04    Titlul subiectului: 110608

Am reusit sa aflu si de ce minunatele autocolante pe care le primisera MAZ-urile au fost inlaturate atat de rapid... Inlaturarea lor a fost ceruta de primar, probabil satul de confuzia oamenilor in varsta care nu intelegeau ca 57 sau 61 sunt numarele de parc al autobuzelor si nu trasee recent infiintate... Telefoanele au sunat, oamenii abilitati au avut de dat explicatii despre "trasnaia cu numerele de parc frumos asezate pe autobuzele alea noi", la inceput si-au pastrat calmul insa cum confuzia in randul persoanelor de varsta a III-a tindea spre "epidemie", s-a decis, ulterior, dezlipirea acestora din cele trei locasuri in care fusesera amplasate. Oricat de comica ar parea aceasta situatie, punctul de control din zona Palatului Telefoanelor se confrunta din nou cu problema identificarii autobuzelor in trafic.
M-am gandit si eu la acest aspect; daca ar fi sa facem o scurta istorie, prin anii 1980-1990 numerele de parc erau formate din minim trei cifre si erau afisate pe ambele laterale ale autobuzelor, pe urma acestea au fost afisate deasupra cabinei soferului, prin anii 1990-2000, si treptat inlocuite cu cele trei litere din componenta numarului de inmatriculare...
Cel mai greu "se prind" la schimbari oamenii in varsta, care pot confunda, ce-i drept, numarul autobuzului cu cel al traseului - dat fiind ca la Galati cel mai mic numar de traseu este 1 iar cel mai mare 104! - fapt pentru care nu inteleg de ce nu s-a trecut pe autocolante setul de numere cuprins intre 601 si 630, pentru a se evita orice confuzie. Si zic lucrul acesta intrucat acest set de numere nu are, deocamdata, nici un rost in ceea ce priveste identificarea mijlocului de transport in trafic...


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Vin 08 Mai 2009 21:53:15, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 20/Noi/2019
Mesaje: 645
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2009 14:45:44    Titlul subiectului: 110624

Intr-adevar ar fi o idee buna sa lipeasca autocolante cu numerele aflate intre 601 si 630;ar fi mult mai practic...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 20/Noi/2019
Mesaje: 645
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 18 Mai 2009 16:56:26    Titlul subiectului: 111100

As avea o nelamurire,daca stiti care este operatiunea afisarii si totodata anuntarii vocal a statiilor din autobuzele respectiv troleibuzele MAZ?Pentru ca,pana acum datorita autobuzelor Rocar De Simon si troleibuzelor Ikarus,acestea erau setate doar pe un singur traseu:vechiul 11,respectiv 102.Daca ma poate informa cineva...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 26/Oct/2019
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mar 02 Iun 2009 22:23:37    Titlul subiectului: 111888

Large buses are now appearing on route 34. In the attached picture MAZ nr. 615 (GL59PMG) leaves the Port for Micro 39, with the beautiful Palace of Navigation building in the background.


Galati 4037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.61 kb
 Vizualizat:  de 13014 ori

Galati 4037.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Iun 2009 12:43:30    Titlul subiectului: 111948

Remarc cu tristete ca orasul Galati, in ceea ce priveste distrugerea si violenta in saloanele mijloacelor de transport, se afla printre locurile fruntase pe tara. Cand s-a spus ca aceste autobuze nu vor rezista prea mult in oras, primul lucru la care ne-am gandit a fost modul in care s-au montat echipamentele in salon sau aspecte legate de materialele de izolatie... Am uitat insa sa ne gandim si la un alt aspect, si anume la cretinii si dobitocii care nu au altceva de facut decat sa distruga banchete, sa scrijeleasca plasticurile protectoare, sa mazgaleasca panouri si nu in ultimul rand sa faca mizerie in jur.
GL-70-PMG are deja banchete rupte (zona frontala), la GL-68-PMG s-a "decojit" de material protector manerul de sustinere din dreptul primelor banchete, alte MAZ-uri sunt decorate de manjeli si scrijelituri, majoritatea in zona posterioara. Deviez putin off-topic ca sa amintesc ca nici troleibuzele MAZ nu sunt "private" de astfel de acte de vandalism: de exemplu, 1408 a pierdut unul dintre suportii de sustinere amplasati in peretele cabinei, perete pe care au aparut deja desene si alte manjeli iar panourile laterale din zona posterioara ale altor colegi de lot sunt si ele marcate cu grafitti.
Nu am sa inteleg niciodata aceasta stare de spirit juvenila, din care epateaza comportamentul teribilist-primitiv al unor persoane (nu le putem spune maimutoi intrucat am jigni specia de drept) probabil retardate sau neintelese de societate, care nu pot gasi alt mijloc de afirmare decat prin stricaciuni aduse atat mijloacelor de transport cat si orasului. Ma bucur si chiar am sa ma declar putin invidios pe orasele in care cetatenii, de bine de rau, isi protejeaza mijloacele de transport cu care calatoresc si le priveaza de gesturi si "iesiri" precum cele amintite anterior.
Mai jos, am postat o poza cu ceea ce a mai ramas din manerul de sustinere amplasat pe peretele cabinei, la autobuzul GL-68-PMG.



4243 - 68 PMG maner de sustinere distrus (04.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.81 kb
 Vizualizat:  de 12977 ori

4243 - 68 PMG maner de sustinere distrus (04.06.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2009 09:54:33    Titlul subiectului: 112563

Observ ca unul dintre MAZ-uri a primit ceea ce in "termeni clasici pentru DAC-uri si ROCAR-uri" se numeau "elementi de blocare a canatelor". Avand in vedere traseele cu flux mare de calatori nu prea inteleg rolul intrducerii acestor elemente de blocare pentru usile II si III. Sau poate, cine stie, se vor introduce taxatoare pentru autobuze, in scopul evitarii pe cat posibil a calatoriilor frauduloase?


4303 - 605 usa II element de blocare (17.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.44 kb
 Vizualizat:  de 12807 ori

4303 - 605 usa II element de blocare (17.06.2009).jpg



4301 - 605 usa III element de blocare (17.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.28 kb
 Vizualizat:  de 12807 ori

4301 - 605 usa III element de blocare (17.06.2009).jpg



4302 - 605 usa III element de blocare (17.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.19 kb
 Vizualizat:  de 12807 ori

4302 - 605 usa III element de blocare (17.06.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2009 11:45:57    Titlul subiectului: 112567

Se blocheaza in garaj, sa nu vina alt sofer sa se autoserveasca cu piese. Se practică prin multe regii de stat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Mie 24 Iun 2009 23:18:02    Titlul subiectului: 112829

Am fost saptamana trecuta in Galati in perioada 18.06-21.06.2009 si am constatat la unele autobuze Maz de pe traseele 19 (20b),20,102 alte denumiri alte unor statii decat cele reale, astfel: statia "Romtelecom" era anuntata "Banca Comerciala Romana", iar "Trei Star" era "botezata" "Mazepa". Nu am fost atent daca mai erau si alte statii, iar Maz-urile cu care am calatorit au fost 611 (linia 20), 601 (linia 102), 602 (linia 20), 627 si 621 (linia 19). Nu pot fi sigur ca la toate exista aceasta problema, dar este totusi neplacuta si ciudata situatia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 3 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community