Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze MAZ din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Iun 2009 08:39:43    Titlul subiectului: 112838

Denumiri ca "Trei star", "Banci", "Modern" sunt cele "populare", cunoscute de toata lumea, iar denumirile oficiale sunt cele anuntate prin difuzoare. In toate autobuzele si troleibuzele se folosesc aceleasi denumiri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Apr/2018
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 27 Iun 2009 14:50:29    Titlul subiectului: 112988

Citat:
Oricat de comica ar parea aceasta situatie, punctul de control din zona Palatului Telefoanelor se confrunta din nou cu problema identificarii autobuzelor in trafic.


În ce constă activitatea punctului de control respectiv? Monitorizează respectarea orarului de circulație? Sesizează eventualele defecțiuni care ar putea trece neobservate de către șofer?


Citat:
confuzia in randul persoanelor de varsta a III-a tindea spre "epidemie", s-a decis, ulterior, dezlipirea acestora din cele trei locasuri in care fusesera amplasate.


Să fie rezultatul unei mentalități "dubizate", în care ideea de maxi-taxi constituie elementul dominant?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 27 Iun 2009 21:42:52    Titlul subiectului: 113006

Punctul respectiv - IT 10 - cum este cunoscut, se ocupa cu identificarea respectiv monitorizarea mijloacelor de transport apartinand Transurb-ului, intr-un cuvant vede ca "fiecare sa-si faca treaba conform graficului stabilit".
Autocolantele cu numerele de parc pentru MAZ-uri cuprindeau doua cifre care - intr-o oarecare masura - puteau fi confundate cu numerele traseelor. La Galati, sistemul de numerotare pentru mijloacele de transport este unul... sa zicem "mixt". De obicei se adopta cele trei litere din componenta numarului de inmatriculare insa la autobuzele MAZ aceste trei litere erau aceeleasi (P, M si G) singura diferenta fiind data de cele doua cifre. Prin urmare, nu s-a putut adopta varianta "standard".
Cu toate acestea, MAZ-urile au numere de identificare, cuprinse intre 601 si 630, postate cu caractere mici, in zona frontala respectiv posterioara. Ar fi fost o idee buna ca aceste numere sa fi fost trecute pe autocolante... Nu stiu de ce nu s-a adoptat pana acum aceasta varianta, logica si totodata utila.
Desigur ca o influenta in aceasta poveste au avut-o si numerele traseelor de maxi-taxi... Insa mentalitatea galateanului nu a "putut percepe" ceva nou: numerele de parc pentru autobuze, formate din doua cifre. Inainte de noul sistem de inmatriculare, autobuzele aveau numere de parc alcatuite din trei sau patru cifre (din componenta numarului de inmatriculare), imposibil de confundat cu numerele de trasee iar mai apoi, dupa noul sistem de inmatriculare, a aparut metoda celor trei litere, care - evident - nu se putea defel confunda cu numerele alocate traseelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2009 10:29:35    Titlul subiectului: 113276

Marea absenta din randul autobuzelor MAZ este 616 (GL-57-PMG), care acuza probleme la alternator. In cursul scurtei mele vizite la Autobaza 1 (29.06.2009) l-am observat pe 616 garat cumintel pe locul sau de parcare, asteptand sa intre la reparatii.


0601 - 616 (57 PMG)(29.06.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.19 kb
 Vizualizat:  de 10316 ori

0601 - 616 (57 PMG)(29.06.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Iul 2009 21:45:13    Titlul subiectului: 113496

Tot discutam noi de IT 10 si identificarea autobuzelor MAZ in trafic... In urma marii "dezamagiri" cauzata de inlaturarea autocolantelor, 66 PMG a re-primit numarul 66 din autocolant negru, trecut deasupra cabinei (pe ambele laterale). Numarul este scris cu cifre mici si oarecum discret, pentru a nu crea alte confuzii in randul calatorilor. Un alt MAZ cu "probleme de identificare" este 49 PMG care a primit si el numarul corespunzator insa pe o singura laterala (partea dreapta a sensului de mers). Numarul nu provine din decuparea autocolantelor, ca la 66 PMG ci pare scris cu... marker-ul. Bizara optiune...


0659 - 49 PMG (04.07.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.3 kb
 Vizualizat:  de 10260 ori

0659 - 49 PMG (04.07.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 12:34:09    Titlul subiectului: 113751

In prezent, unul dintre cele mai ingrijite si mai aspectuoase autobuze din lotul de 30 aduse in toamna anului trecut este 630 (GL-70-PMG). Este genul de autobuz care nu pleaca in curse murdar; cu ocazia vizitelor pe care le-am efectuat la autobaza 1, am descoperit de cateva ori acest autobuz spalat si curatat (de doua ori l-am surprins chiar in spalatorie) inainte de plecarea in curse iar in timpul zilei nu il observi stropit de noroi decat daca vremea se dovedeste potrivnica...
La exterior, 70 PMG nu prezinta semne de deformare a tablelor sau zgaraieturi, asta pentru ca soferii care il conduc au mare grija de el si il manevreaza cu prudenta si profesionalism.
Instalatiile de iluminare exterioara, iluminare de orientare si iluminare de balizare sunt active integral iar in salon sistemul de iluminare aferent este, de asemenea, functional integral pe ambele ramuri. Sistemul de actionare al usilor este sincronizat iar sistemul de iluminare pentru accesul in salon este activ prin toate cele trei elemente ale sale. Cabina a fost amenajata intr-o maniera placuta, fara zorzoane sau alte accesorii care ar stanjeni atentia soferului.
In prezent, 630 este un autobuz "pus la punct", care isi transporta calatorii in conditii optime. Calatoria se desfasoara intr-un stil relaxant, fara plecari sau franari bruste si nici nu simti cand ajungi la destinatie.



630 (70PMG) - 10.07.2009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.94 kb
 Vizualizat:  de 10180 ori

630 (70PMG) - 10.07.2009.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2009 16:34:33    Titlul subiectului: 114306

Cu totii ne amintim de primele sisteme de ventilatie (ventilator actionat de curentii de aer externi) cu care erau dotate midibuzele Isuzu... Capacele de protectie erau fixate corespunzator, insa, din pacate, plafonul era cam scund pentru calatori si multi se agatau de aceste capace, considerandu-le, in aglomeratie, elemente de sustinere... Prin urmare, la cateva luni dupa ce midibuzele au deservit trasee cu flux mare de calatori, capacele ventilatoarelor din salon au cedat si fie au fost fixate in suruburi, fie au fost "intepenite" sau "acoperite", cert este ca respectivele ventilatoare nu au mai fost functionale.
Ajungem acum in cazul MAZ-urilor, unde situatia pare a fi in antiteza cu cea prezentata anterior, adica: plafonul MAZ-urilor este foarte inalt pentru ca pasagerii sa actioneze cu usurinta sistemele de ventilatie insa capacele respective sunt atat de prost fixate incat prezinta joc si nici nu este nevoie ca cineva sa traga de ele pentru a ceda! In poza de mai jos, puteti observa un astfel de caz... Erati curiosi sa vedeti ce se ascundeau dupa capacele sistemelor de ventilatie de pe plafoanele MAZ-urilor? Iata mai jos ce...



4522 - Capac ventilator lipsa 601 (20.07.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  366.26 kb
 Vizualizat:  de 10107 ori

4522 - Capac ventilator lipsa 601 (20.07.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 19/Apr/2018
Mesaje: 391
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Iul 2009 22:39:38    Titlul subiectului: 114674

Azi, am vazut un barbat ca se urca in cabina autobuzelor cu un notebook si O fi pentru introducerea traseului 11 in memoria fiecarui autobuz? Dece nu se introduce si 7-le in memorie, pret de 1 an cred ca si 39 va fi suspendat....
_________________
www.rsbadita.wordpress.com
Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 08:37:31    Titlul subiectului: 114688

Se pare ca numerele de parc dau mare bataie de cap atat soferilor cat si punctului de verificare din zona Palatului Telefoanelor. Pentru a se evita confuziile in care pot fi implicate autobuzele pe care le conduc, fiecare sofer si-a notat numarul de parc al autobuzului pe hartii pe care le-au fixat pe geamurile cabinei (unii atat pe geamul de la canatul usii cat si pe cel din dreptul banchetei, ca la troleibuze, altii doar pe geamul cu deschidere de la cabina), altii au preferat sa treaca acest numar cu marker-ul deasupra cabinei sau din autocolante (dupa "modelul" adoptat de 66 PMG), pe o singura laterala sau pe ambele.
Solutia adoptata nu este dintre cele mai grozave, ramane de vazut daca in viitor se va gasi o alta modalitate de identificare, poate ceva mai eleganta...



46 PMG.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.62 kb
 Vizualizat:  de 10036 ori

46 PMG.JPG



56 PMG.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.16 kb
 Vizualizat:  de 10036 ori

56 PMG.JPG



72PMG.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.72 kb
 Vizualizat:  de 10036 ori

72PMG.JPG



76 PMG.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.74 kb
 Vizualizat:  de 10036 ori

76 PMG.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Aug 2009 10:38:52    Titlul subiectului: 115164

In prezent, din cele 30 de MAZ-uri achizitionate, doar 28 sunt functionale. Primul care asteapta iesirea la traseu este 57 PMG (616) care, dupa cum aminteam, a avut probleme cu alternatorul. Acum alternatorul este schimbat si din punct de vedere tehnic autobuzul este apt sa deserveasca traseele locale. Intarzierea revenirii consta in reglarea afisajului pentru traseu precum si a dispozitivului de anuntare a statiilor in salon.
Al doilea autobuz MAZ care este retras in autobaza de ceva luni este 45 PMG. Nu am reusit deocamdata sa aflu de ce "boala" sufera acesta insa sper sa-l revedem cat mai curand in peisajul urban.
Inca odata, mare pacat ca aceste autobuze au fost asamblate in "goana calului". Iata cum se trag ponoase pentru culpe care nu apartin nici calatorilor si nici soferilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 21:49:16    Titlul subiectului: 115613

Astazi a iesit la traseu mult-asteptatul 616 (GL-57-PMG). Debut pe linia 19 si functionare impecabila. S-au rezolvat in ultimele zile atat problema cu afisajul cat si prezentarea sonora a statiilor deservite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2018
Mesaje: 540
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 10:32:09    Titlul subiectului: 115645

Imi pare rau sa va contrazic dar...616 a circulat acum cateva zile,nu mai stiu exact cand pe traseul 11,am vrut sa scriu pe forum dar...am uitat!Si,intr-adevar,am circulat cu el atunci si functioneaza impecabil,parca a fost achizitionat recent!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 10:39:39    Titlul subiectului: 115647

Intrarea lui 616 in circuitul urban era asteptata inca de saptamana trecuta, mai erau cateva mici detalii de pus la punct. Cu toate astea nu am avut ocazia sa-l vad decat ieri pentru prima oara dupa reparatii cu toate ca am fost mai mereu in punctele de "trafic intens". Daca sustineti ca l-ati remarcat in cursul saptamanii trecute, nu va contrazic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 15:06:30    Titlul subiectului: 116351

Am reusit sa realizez si un filmulet cu autobuzele MAZ 203 din Galati. Iata link-ul http://www.youtube.com/watch?v=bt9rSNJ8tnA
Din pacate, desi am asteptat mai bine de trei luni, MAZ-ul cu numarul de parc 603 (GL-45-PMG) nu a fost inca reparat. Ca si in cazul lui 616 (GL-57-PMG) acest autobuz are probleme la alternator. Dintr-o scurta evidenta pot spune ca 603 s-a defectat inaintea lui 616 si desi amandoua autobuzele au avut aceeleasi probleme, iata ca 616 ruleaza de aproape trei saptamani pe traseele locale pe cand 603 ramane in continuare in garaj...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 05 Sep 2009 20:15:14    Titlul subiectului: 116442

Incepand de astazi (05.09.2009) s-a trecut la afisarea noilor autocolante cu numere de parc in cazul autobuzelor MAZ. Masura a fost luata la inceputul acestei saptamani si iata ca a inceput deja sa fie pusa in aplicatie. pe autocolante este trecut, cu caractere negre, intregul numar de inmatriculare al mijlocului de transport, asta pentru a se evita confuziile cat si pentru a facilita recunoasterea autobuzelor in trafic, la I.T.10. Autocolantele sunt trecute deasupra cabinei, pe ambele laterale cat si in zona posterioara dar cu caractere mai mici. De exemplu, autobuzul cu numarul de inmatriculare GL-69-PMG primeste trei autocolante pe care este scris "GL-69-PMG".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 05 Sep 2009 23:34:35    Titlul subiectului: 116450

O curiozitate ma framanta de ceva vreme:

Cum au fost aduse autobuzele si troleibuzele de la fabricant la beneficiar (municipiul Galati)? Au fost transportate ca atare pe platforma ceva sau au fost aduse demontate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 07:46:24    Titlul subiectului: 116459

Autobuzele MAZ au fost conduse pana la Galati (in cadrul acestui topic exista o poza postata de colegul nostru, raven 84, privitoare la al doilea lot de MAZ-uri sosite la Galati, iata link-ul: http://tramclub.org/posting.php?mode=editpost&p=97350). Troleibuzele au avut nevoie de "ajutor", ele "au calatorit" cu trenul si mai apoi au fost tractate in autobaza cu puternicele RABA (GL-66-TRE si GL-72-TRE)detinute de Transurb.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 08 Sep 2009 21:14:11    Titlul subiectului: 116589

Sper sa nu fiu absurd cu urmatoarea intrebare: unde au fost descarcate de pe vagoane troleibuzele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 19/Apr/2018
Mesaje: 391
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 08 Sep 2009 21:16:13    Titlul subiectului: 116590

Posibil sa fi fost descarcate deasupra tunelului, este o linie, care duce cam pe langa depozit, dar acum nu mai traverseaza si strada, se opreste, mai este posibil sa fi fost descarcate la gara Larga, dar cel mai probabil deasupra tunelului, ca si tramvaiele.
_________________
www.rsbadita.wordpress.com
Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 22/Feb/2018
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2009 21:12:01    Titlul subiectului: 117043

The following photograph illustrates that the entire registration is displayed above the driver's window on some of the MAZ buses seen today.

610 (GL55PMG) is seen at Piata Energie whilst working on route 11 to Piata Centrala.



170909 041r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.31 kb
 Vizualizat:  de 9374 ori

170909 041r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 22/Feb/2018
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 19:59:01    Titlul subiectului: 117117

In addition to the registration number being shown above the driver's window and above the front door on the MAZ buses - it also is being applied to the rear in duplication of the existing registration plate.

The photo below shows 624 (GL66PMG) at the Gara CFR.



180909 002r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.15 kb
 Vizualizat:  de 9337 ori

180909 002r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 23 Sep 2009 21:03:15    Titlul subiectului: 117400

Iata ca astazi a sosit un alt moment mult asteptat: intoarcerea lui 603 pe traseele locale. 603 a primit si el autocolant nou in cele trei locatii deja cunoscute. Astazi a deservit traseul 19.
Mai jos, o poza pe care am realizat-o in graba in dreptul semaforului din Tiglina I:



603 - 23.09.3009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.88 kb
 Vizualizat:  de 9277 ori

603 - 23.09.3009.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 03 Oct 2009 21:01:32    Titlul subiectului: 117908

Revin din nou asupra modului grabit in care s-au asamblat saloanele autobuzelor MAZ. Iata cateva aspecte, imputabile celor care au echipat saloanele si care nu ar fi trebuit sa se inregistreze la un an de functionare:
Poza 1: Element de protectie lipsa. Ar fi fost mult mai comoda si mai sigura utilizarea unui element cu fixare prin suruburi (si nu prin presare) sau chiar o continuitate a ramelor;
Poza 2: Maner de actionare a geamului ramas incomplet. Acestea se defecteaza destul de usor, poate ar fi trebuit o optiune mai simplista, precum cea adoptata pentru autobuzele Ikarus;
Poza 3: Datorita materialului in care s-a realizat filetul, suruburile cad fie si in urma unor trepidatii cauzate de calitatea slaba a drumurilor. Exista astfel riscul ca panourile din zona lateral-superioara sa se desprinda din lacasurile lor;
Poza 4: Mult mai indicata ar fi fost utilizarea unor garnituri de etansare confectionate din cauciuc.
Daca s-ar fi acordat mai multa atentie si s-ar mai fi analizat anumite aspecte, MAZ-urile ar putea fi considerate autobuzele ideale pentru transportul in comun. Nu se poate reprosa nimic din punct de vedere tehnic, al manevrabilitatii, al sigurantei sau al gradului de comoditate oferit pasagerilor. Doar mici detalii care, daca nu au fost retusate de cei care au asamblat aceste vehicule, raman sa intre sub ochiul vigilent al mecanicilor de la Transurb.



IMG_1777 (11.09.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.6 kb
 Vizualizat:  de 9140 ori

IMG_1777 (11.09.2009).JPG



IMG_1778 (11.09.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.1 kb
 Vizualizat:  de 9140 ori

IMG_1778 (11.09.2009).JPG



IMG_1779 (11.09.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.48 kb
 Vizualizat:  de 9140 ori

IMG_1779 (11.09.2009).JPG



IMG_1780 (11.09.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  265 kb
 Vizualizat:  de 9140 ori

IMG_1780 (11.09.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 10:48:17    Titlul subiectului: 117927

Stim cu totii cum arata exteriorul unui perforator performant, utilizat in autobuzele si troleibuzele MAZ. Aveti insa idee ce mecanism se ascunde dupa capacul acela galben cu gri? Haideti sa vedem.
In cazul in care in fanta de perforare/imprimare se introduce altceva in afara de biletul obisinuit (bucati de carton, servetel, ...) perforatorul se blocheaza si instiinteaza soferul printr-un indicator amplasat in cabina. In unele cazuri, bucata de carton pe care unii calatori o introduc in joaca sau din rea vointa in capsator se scoate cu destula dificultate dintre clemele (cadrul) de perforare.



IMG_2582 - Validator vedere exterioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.73 kb
 Vizualizat:  de 9096 ori

IMG_2582 - Validator vedere exterioara.JPG



IMG_2583 - Validator vedere interioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  306.31 kb
 Vizualizat:  de 9096 ori

IMG_2583 - Validator vedere interioara.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 11:18:32    Titlul subiectului: 118207

Constat ca "imprumutul" de piese continua in ceea ce priveste mijloacele de transport locale. In prezent, la "cea mai mare cautare" este semnalizatorul lateral de autobuz (sau troleibuz) MAZ 203, urmat de manerele de sustinere interioare precum si de curelele de sustinere.
In poza de mai jos observati un semnalizator fara carcasa portocalie din plastic protector. Din cate inteleg, aceasta carcasa e usor de scos (suruburile nu tin prea bine capacelul) si am convingerea ca o parte dintre calatori se fac vinovati de aceste... absente. Sunt numeroase autobuze si troleibuze "pagubite" in curtea Transurb-ului: unele au primit alte seturi de semnalizari care culmea, au fost din nou furate...



IMG_2626 - Semnalizator lipsa (09.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.43 kb
 Vizualizat:  de 8996 ori

IMG_2626 - Semnalizator lipsa (09.10.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 4 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community